Hirdetés

2024. június 27., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26151) mokus1 válasza kcsa (#26150) üzenetére


mokus1
addikt

Ezt értem, de ez probléma lehet vagy normális jelenség?

Soha nem írtam még le, gondolkoztam is, hogy inkább kitámasztónak hívom. Azt nem tudom elrontani :D

(#26152) kcsa válasza mokus1 (#26151) üzenetére


kcsa
veterán

Normális, nekem is csinálta a Piaggio (Peugeot, de az mindegy), és a Honda is.

(#26153) DigitXT válasza mokus1 (#26151) üzenetére


DigitXT
félisten

Az itt a keresztkérdés, hogy ha kulccsal állítod le, akkor nem csinálja?:DD
(Ha a kitámasztót rúgod le, ám a kulcsot nem fordítod el, marad a gyújtás,
ekkor előfordulhat, hogy a vízhőmérő a hivatkozott kényszerkeringés miatt
átkapcsol, így beindul a venti, de ugye kulcsos leállításnál is indulna, csak
HA úgy van bekötve, hogy olyankor nem kap áramot, akkor nem tud.:R)

Szerk: Madisonnál pont ez a helyzet... a gyújtáskapcsoló látja el árammal
az áramkört, amin a legtöbb fogyasztó van... Nincs gyújtás, nincs ventizés.

[ Szerkesztve ]

(#26154) #50433536 válasza DigitXT (#26153) üzenetére


#50433536
törölt tag

Az enyém nem kapcsol ventit leállítás után, csak ha megint ráadom a gyújtást és még meleg a motor.

Jó is ez így, ha minden leállítás után még percekig menne a ventillátor, leszívná az aksit.

[ Szerkesztve ]

(#26155) DigitXT válasza #50433536 (#26154) üzenetére


DigitXT
félisten

Igen, mert ahogy a szerkben jeleztem, megnéztem a kapcsolási rajzot, és így
van bekötve. Megjegyzem, hogy pl. a szivargyújtó csatlakozó is kikapcsol, ha
nincs rajta gyújtás, ugyanezért, tehát nem tudsz bent hagyni mondjuk telefont
tölteni a kesztyűtartóban, ha lezárod a gépet. Ez kicsit suta megoldás, szvsz!

Szerk: régen rossz, ha egy tizenpár wattos venti le tudja szívni az akkut.:R
7.5A-es biztosítékon van... Ha csutkára kihasználja (nem teszi, nem 90W-os),
akkor is órákig kellene mennie az akku leszívásához, nem percekig.:))

[ Szerkesztve ]

(#26156) #50433536 válasza DigitXT (#26155) üzenetére


#50433536
törölt tag

Nem úgy értettem, hogy egyből leszívja, hanem apránként a nap folyamán, ha minden leállítás után megy pár percig a venti. :R lehet hogy este már nehezen indulna, ha futárkodik valaki, vagy csak sokat furikázik ide-oda, mindent motorral intéz a városban.

[ Szerkesztve ]

(#26157) DigitXT válasza #50433536 (#26156) üzenetére


DigitXT
félisten

Ha a motor annyira bemelegedett, hogy még pár percig 86+ fokos a víz, akkor
valószínűleg mentél is vele annyit, hogy az akku fel lesz töltve.:B Nem tudom,
napi hány leállítással számolsz, de ilyenkor én inkább aggódnék az indítások
miatt, mivel az sokkal nagyobb árammal terheli meg az akkut, még ha sokkal
rövidebb ideig is... Nyilván a start-stop egy kis akkus gépnél nem jó megoldás.

Ui: az autóm (22 éves) leállítás után ventizik, ha melege van: hadd tegye.:R
Pedig abban kicsit nagyobb venti van, de mégis így látták jónak a gyárban.:B
(Igen, cserébe az akku is jóval nagyobb kapacitású benne, szóval fifty-fifty.:D)

Szerk a szerkre: egy 400-as Madisonnal futárkodni elég nagy marhaság lenne.
Javarészt a fogyasztása miatt, ami városban simán 6L plusz, de ha még ilyen
start-stop üzemben is van, és rendesen be sem melegszik, akkor akár 8L...:D

Szerk2: régen amúgy mindent motorral intéztem a városban (futár viszont nem
voltam), soha nem volt gond napi néhány indításból... Súlyosan alulméretezett
akku, vagy töltésrendszer tud csak olyat csinálni, hogy "normál használatban"
egy nap alatt lemerül... HA tényleg ilyen, akkor megfontolandó, hogy nagyobb
akkut farag bele az ember, esetleg jobb fesszabot használ, vagy valami.:))

Nem hinném, hogy pusztán fogyasztás megfontolásból jó, hogy nem ventizik...
(Nyilván kényszerkeringetéssel egybekötve több értelme lenne... de az a plusz
elektromos szivattyú önmagában többet fogyasztana, mint a hűtőventi...:R)

[ Szerkesztve ]

(#26158) mokus1 válasza DigitXT (#26153) üzenetére


mokus1
addikt

Ha kihúzom a kulcsot akkor nem.

Ezekszerint normális akkor örülök :)

(#26159) DigitXT válasza mokus1 (#26158) üzenetére


DigitXT
félisten

Én általában a "vészleállítóval" állítom le a motort (hatása ugyanaz, mint az
oldalsztendernek, de én inkább a középsztendert preferálom), így szintén a
gyújtás még rajta van ekkor: ha megy a venti, hagyni szoktam hadd menjen.
(Nem szokott többet menni 10-20 másodpercnél ilyenkor. Ha nagyon sietek,
leveszem a gyújtást főjön a saját levében, de valójában nem baj, ha nem.:DDD)

(#26160) mokus1 válasza DigitXT (#26159) üzenetére


mokus1
addikt

Én azért húzom ki általában mert, pakolok a dobozba ahhoz meg kell a kulcs, nagyon ritkán hagyom bent.

(#26161) DigitXT válasza mokus1 (#26160) üzenetére


DigitXT
félisten

Én először a sisaktartót nyitom ki. Gyárilag az csak a gyújtás levétele után
nyílott egy borzasztó kényelmetlen bowdenes megoldással. De amióta egy
központi zár motor lakik a burkolat alatt, és gombnyomásra nyílik, kinyílt a
világ. Akarom mondani a csomagtartó.:D Szóval ha nem rögtön szaladok a
hátsó dobozhoz (az nincs automatizálva), akkor hagyhatom rajta...:))

Ui: mivel nagyon menőn vészvillogóval vissza is jelez a nyitási kísérletre, de
a (tök saját) áramkört anno nem sikerült elsőre úgy megcsinálni, hogy csak
egy irányban működjön, ezért ha rajta van a gyújtás, még csak a távirányító
gombját se kell keresgélnem, rányomok a vészvillogóra a kormányon, nyílik!
(Vagy nem: akkor egyik kézzel nyomom a gombot, a másik kézzel ütöm.:DDD)

[ Szerkesztve ]

(#26162) NYPD


NYPD
aktív tag

Sziasztok. ABS utólagosan beépíthető pl. egy 2007-08 körüli 400-as burgmanba? Megérné anyagilag, mintsem inkább venni egy fiatalabb, gyárilag ABS-est? Lassan eljutok oda, hogy aktuális a vétel, viszont ahogy néztem a K7-K8 ilyen 800-900k, ami viszont már gyárilag ABS-es (L0-tól láttam ilyeneket) az mind jó 1.5M körül mozog.. Persze ha nincs rá mód, meg baromság, esetleg műszakin nem menne át módosítás miatt, stb, akkor elengedem, anélkül is lehet közlekedni, de mégis jó, ha van.

[ Szerkesztve ]

(#26163) -Mosquito- válasza NYPD (#26162) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Lehet,hogy 2db új felnivel kell kezdeni a mókát. 1.1M van fent ABS verzió,azzal mi a baj?

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#26164) bajnokpityu válasza NYPD (#26162) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Robogón a szelvedo után a második leghasznosabb dolog az abs. Hajrá

eladó Kawasaki j300 robogó

(#26165) vicces válasza bajnokpityu (#26164) üzenetére


vicces
addikt

nekem a kipörgésgátló is szokott villogni :D

:)

(#26166) Burt1793 válasza bajnokpityu (#26164) üzenetére


Burt1793
veterán

Tucano, kis tömeg, jó erőben lévő motor fontosabb sztem.

(#26167) bajnokpityu válasza Burt1793 (#26166) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Van tucanom, de nem használom, a többi alap. A kis tömeget remélem a járműre érted nem a pilótája

eladó Kawasaki j300 robogó

(#26168) atomanti19 válasza bajnokpityu (#26167) üzenetére


atomanti19
aktív tag

Írtátok, hogy 3-400k környékét felejtsem el, de 6-700k környékén is ugyan azokat a motorokat listázzák. Max kevesebb km, vagy szebb állapot, esetleg tényleg cserélgettek rajtuk ezt-azt.
Szivesen vennék 2M-ért is motort, de mivel ez tényleg csak munkábajárósnak kellene és fedett helyen sem tudom tárolni ezért nem ez a gép lesz a szívem csücske. Értitek mire gondolok szerintem...
192cm magas vagyok.Tucano is kellene mindenképpen rá.
Ránézésre ezek jönnek be:
Tmax 500 - itt az xp500 mit jelent a sima modellhez képest?
Nmax 125,155
PCX 125
Nexus 500
FJS 600

Nmax, PCX - Nagy kérdés hogy ráférek-e? :D Ezekből 1 gombóc környékén van vatta új is. Szervizelés miatt nekem ez biztos pont lenne. Tmax vállalható 1Mft környékén (+- 100k).
Lopás ellen van valami bevált biztosítás, riasztó,zár vagy ilyesmi? Érdemes ilyenre költeni?
Köszi a segítséget!!

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#26169) bajnokpityu válasza atomanti19 (#26168) üzenetére


bajnokpityu
félisten

6-700nál abs nélkül talán már akad, de én 250ccm fölötti robogóból 1M alatt már nem költeném az időt nézegetéssel. sőt, idén csak drágábbak lettek, szóval inkább 1.2+...
ami nálam már kizáró ok lenne, az az import. ezen az se segit, ha import, majd itthon volt 1 tulaja...1M alatt meg 99%ban import motorok vannak, garantált szopással :o

eladó Kawasaki j300 robogó

(#26170) Mattb válasza atomanti19 (#26168) üzenetére


Mattb
senior tag

Szia,
en pár hónapja vettem egy Nexus 500-at. Tudom ajánlani, igaz én majd a duplájáért vettem utolsó Szeriabol , de a facelift elottieket meg tudod szerezni annyiért.

Engem is érdekelne ki milyen riasztot vagy bármit használ mondjuk lakótelepen?

(#26171) yodamastah válasza atomanti19 (#26168) üzenetére


yodamastah
őstag

Nmaxot próbáltam, egész jól elfértem rajta még az első láb poziban is (183cm). Ulés alá be tudtam rakni Neotec-2t. Csak melóba járni elég lenne nekem is egy 155ös nmax.

(#26172) Acapulco válasza Mattb (#26170) üzenetére


Acapulco
csendes tag

Riasztós tárcsafékzár,plusz egy lánccal oszlophoz.

(#26173) #31733248 válasza atomanti19 (#26067) üzenetére


#31733248
törölt tag

Azonos a magasságunk és a súlyunk, én egy SH300-zal nyomom, a II. kerületből járok a Belvárosba és ide-oda. Ebben a kategóriában, városon belülre nincs nála jobb. a gyári köténye is jól funkcionál.

(#26174) kcsa


kcsa
veterán

Mivel hirdetni tilos, úgy hallottam hogy valaki költözött, és megtalálta a be nem szerelt (nem kínai) motoros riasztóját a cuccai között. Gondolom meg lehet találni valahogy az illetőt... :D

(#26175) bajnokpityu válasza #31733248 (#26173) üzenetére


bajnokpityu
félisten

OOo, azért van szerencsére más is a kategóriában, ami hasonlóan kiváló..

eladó Kawasaki j300 robogó

(#26176) yodamastah válasza bajnokpityu (#26175) üzenetére


yodamastah
őstag

SH350 :D

(#26177) lehella


lehella
senior tag

Sziasztok,
korábban említettem itt problémaként, hogy esős időben-vizes úton néha nincs alapjáratom, konkrétan annyira nagy a baj, hogy nem is tudom beindítani sehogyan se (karbis Kymco People 250). Kell várni pár percet, vagy volt olyan hogy beindult nagy nehezen, de gázadásra lefulladt.
Most amivel úgy néz ki, talán előrelépés volt az, hogy láttam némi vízet a légszűrőház belsejében. Kivettem a betétet és mögötte ugyan nem volt víz, de feltűnt, hogy a légszűrőház két része ahol illeszkedik ott nincsen semmilyen tömítés. Én most ezt pótoltam egy vastag cipőfűzővel és eddig mintha sikerült volna megoldani. Lehet valahogy bejutott némi pára, vagy egy kis víz a szívócsonkba :F Mindenesetre ma reggel meg pár hete is volt egy eső utáni utam és semmi gond nem volt útközben. :N

[ Szerkesztve ]

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#26178) #31733248 válasza bajnokpityu (#26175) üzenetére


#31733248
törölt tag

Oké, tényleg van, de a 16-os kerék és a kifejezetten városra tervezett felépítés azért nagy jóság. :)

(#26179) bajnokpityu válasza #31733248 (#26178) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Sosem éreztem hiányát, hogy kisebb a kerekem.. Talán tulertekelt dolog. Asszem 14a kawa, és 12 volt a roxi. Utóbbival kellett néznem a felületet, kawaval megyek mindenen at..

eladó Kawasaki j300 robogó

(#26180) #31733248 válasza bajnokpityu (#26179) üzenetére


#31733248
törölt tag

Akkor éreznéd, ha hirtelen alákerülne egy 16-os és utána vissza kéne ülnöd. :K Nem véletlen, hogy ha rossz út, akkor mindenki a nagyobb kerekekre hajt.

(#26181) DigitXT válasza #31733248 (#26180) üzenetére


DigitXT
félisten

Túl van ez misztifikálva: jó az SH, de messze nem akkora városi csoda.:N
(Eleve a mérete semmivel sem kisebb, mint a Madison, a nagyobb kereke
miatt viszont kisebb a csomagtartója.) Hirtelen alám került Burt SH-ja, és
aztán vissza kellett ülnöm: annyi volt a legkomolyabb különbség, hogy az
úttartása sokkal jobb volt, mert gatya volt a hátsó telóm... Van az a kátyú,
amiben a 13" kerék csúnyán koppan, így a 16" biztosan kisebbet, de azért
célszerűbb az ilyet kikerülni, s nem teljesen a futóműre bíznod magad.:Y

Menettulajdonságait tekintve Dr. Pulley görgőkkel tetszett, anélkül nekem
lustának tűnt: nem nagy különbségre kell itt se gondolni, csak nem ugrott
akkorát, mint vártam volna, Pulival meg igen... Amíg konkrétan nem olyan
kicsi a kerék, hogy mondjuk nyomvályúkra túlérzékeny (12", Maja 250), én
nem érzem akkora durranásnak a 16" kereket egy robogón. Tmaxon sincs
ekkora, mégis köröket ver bármilyen robogóra a futómű felépítése miatt...

ABS viszont nekem is kéne... csak az sajnos nem egy ilyen utólagos extra.
(TC se ártana néha, főleg ilyen esős időben. De már nagyon rég toltam ki.)

(#26182) bajnokpityu válasza #31733248 (#26180) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Minden autóm és a nagymotorom is 17es.szinte semmi elonye..

[ Szerkesztve ]

eladó Kawasaki j300 robogó

(#26183) #50433536


#50433536
törölt tag

Ez nagyon mellbe vágott, biztos láttátok Ti is: [link]

Nem akarok vitatkozni arrról, hogy ki miben volt hibás. Ennyire vakegér módon elgázolni valakit, nagyon durva. Tudom hogy nem fogják, de én elvenném a SUV-os jogosítványát.

(#26184) Burt1793 válasza DigitXT (#26181) üzenetére


Burt1793
veterán

Én se éreztem rosszabbnak a kisebb kereket, mondjuk ismerős úton mentünk tudtuk hol vannak a gödrök és másra figyeltünk. 😃

Városban jó ez a 17g-ps techpulley, autópályán tökmindegy, ott nincs csoda, de országúton túl ideges. Gondolkozom nehezebb techpulleyn. Legyen 19gos, mint a gyári, vagy nehezebb?

(#26185) DigitXT válasza #50433536 (#26183) üzenetére


DigitXT
félisten

Nagyon szar helyen állt meg... Simán kitakarhatta az A oszlop...
De a videó címe rögtön ítéletet is hirdet, hogy a robogós nagyon
körültekintő volt (tehát "nem hibás"). Csak ugye nem a felfestett
helyen állt meg, szinte bement a kereszteződésbe: rossz helyen,
rossz időben. Persze a SUV meg kicsit vágta az ívet, tiszta sor...
(Sajnos mindkét felet hibásnak érzem. De mindkettőt sajnálom.)

Burt: ne menj gyári súly fölé a Pulival, semmi előnye nem marad.

Szerk: SUV témában jogosítvány elvételig nem mennék. Büntető
pont mehet, mert lendülettel, balfaszul kanyarodott, ám tekintve,
hogy az adott ponton nem szabadott volna senkinek lennie, jár a
motorosnak is, lábtartón való csomagszállításért meg plusz egy.

[ Szerkesztve ]

(#26186) kaktusz2 válasza DigitXT (#26185) üzenetére


kaktusz2
tag

tekintve,
hogy az adott ponton nem szabadott volna senkinek lennie, jár a
motorosnak is, lábtartón való csomagszállításért meg plusz egy

úgy biza,és ha nincs ott a csomag,még hátra is tudta volna lökni magát

(#26187) beholder00 válasza kaktusz2 (#26186) üzenetére


beholder00
tag

Megnéztem én is párszor, sőt olvasgattam is kommenteket. Ikább hibásnak én az autóst mondanám, bár.... Kérdésem, hogy a elsőbségadásnál begurulhat a kereszteződsébe a motoros, nem? Tény, hogy a csomag nem segített az biztos és azt biztosra tudom, hogy nem lóghat ki oldalra csomag főleg nem ennyire rögzített csomag. Kivácsi lennék azért, hogy a rendőrök/kresszprofesszor/dr. Herpy mit hoznának ki :DDD

(#26188) #50433536 válasza DigitXT (#26185) üzenetére


#50433536
törölt tag

Pont mostanában akadtam ki magamban, hogy milyen sokan levágják az íveket és csak centikre mennek el mellettem. Nagyon ilyesztő. Ezek az emberek nem félnek az ütközéstől?

Ebben a videóban is, milyen íven megy az autós? Szemből telibe csapta a robogóst, ott nem volt semmi A-oszlop kitakarás, max egy pillanatig, hisz a motoros állt egy helyben. Ebben a kereszteződésben ki ne csorgott volna előre, hogy biztonságosan át tudjon menni? Persze ennyire azért én se gurultam volna ki, de na... (mondom, nem akarok erről vitázni, mindketten buksik voltak.) Láthatóan nagy a forgalom, ha nem csorogsz előre, soha nem engednek át, mert a robogósnak macisajt van.

Ezzel egy időben elterjedt az is, hogy lakott területen kívül, nagyobb tempóval úgy veszik be a legkönnyebb kanyarokat is, hogy az autó kereke a felező vonalon megy, vagy simán átjön az én sávomba. A tükrömtől centikre mennek el. Ez már napi szintű élmény nálunk, egyáltalán nem ritka. Ezek nem látják hogy hol vannak az úton? Egyálalán mi a faszt (csúnya szó) keresnek az én sávomban, hogy merik megközelíteni a felező vonalat, nem félnek a haláltól?

Én a felező vonaltól fél-egy méterre szoktam autóval menni és jobbra húzódok motorral, nagyon félek attól, hogy összeakadok egy szemből jövő autóval, főleg ha kamion. :D

[ Szerkesztve ]

(#26189) DigitXT válasza #50433536 (#26188) üzenetére


DigitXT
félisten

Erre mit mondhatnék? Max. egy klasszikus Vektor idézetet:
"Olyan ez, mintha egyre butábbá válna mindenki...":))

[ Szerkesztve ]

(#26190) #50433536 válasza DigitXT (#26189) üzenetére


#50433536
törölt tag

"A hülyék paradicsoma" című filmet nemrég valaki dokumentum filmnek nevezte. És milyen igaza van, pont ez zajlik most a világban.

(#26191) #50433536


#50433536
törölt tag

A 400-as burgiban több balansz tengely van, vagy csak egy, mint a madisonban?
Állítólag simabb a burgonya járása, Kisebb3k a rezonanciak, de én ezt nem tapasztaltam, szerintem ugyanolyan. Vagy amin ültem, azzal valami baj volt? Dugattyút cseréltek benne és nem figyeltek a tömegre, dugattyú cserénén kell egyáltalán ezzel foglalkozni? Ilyen nagyobb gépek javításában nincs nagy tapasztalatom, csak a madison meg egy 250-es etz.

[ Szerkesztve ]

(#26192) kaktusz2


kaktusz2
tag

Sziasztok ,Burgi találkozó volt 8hó30-án Kistarcsán,tudtatok róla?

(#26193) DigitXT válasza kaktusz2 (#26192) üzenetére


DigitXT
félisten

Miután legjobb tudomásom szerint nem sok Burgis írt ide, szerintem nem.
(Ill. van egy tippem, hogy ki tudott róla.:D) A Madison csak rokona a Burgi
400-nak, kuplung, meg varió-barátok, talán még a hengerfej is stimmel, de
a blokk kicsit más, a külső dizájn meg nagyon: kinéznének ha mennénk.:D

(#26194) kaktusz2 válasza DigitXT (#26193) üzenetére


kaktusz2
tag

Gondolom nem,Madisonos itt se mindenki?!Kb ma tudtam meg én is,egyébként
Egyedűl lennék burgis?na neeee.

(#26195) -Mosquito- válasza kaktusz2 (#26192) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Hirdették a Burgman 400-as fórumon.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#26196) DigitXT válasza kaktusz2 (#26194) üzenetére


DigitXT
félisten

A történelmi Magyarország összes működő 400-as Madison tulaja ide ír.;]
Viccen kívül valóban célszerűbb a típusspecifikus fórumokat követni, ha az
ember márkatársak eseményeire ill. tapasztalataira kíváncsi: bizonyára van
sok ilyen jellegű összeröffenés minden évben. Kivéve ha karantén van ugye.

Az Indexes Malaguti fórum sajnos halott, a Burgiban biztos több az élet, uis
abból néhány nagyságrenddel több fut az utakon: anno még én is írtam oda
azzal a nem titkolt szándékkal, hogy hajtás alkatrészektől szabaduljak.:R

(#26197) #50433536 válasza DigitXT (#26196) üzenetére


#50433536
törölt tag

:)) :C :)) :R :)) :C :))

az összes működő ez a kettő lenne? :F szép kilátások banyek... a végén még értékes lesz :DD

[ Szerkesztve ]

(#26198) kaktusz2


kaktusz2
tag

:C :C kb 2 éve majdnem vettem 1 400 malaguti madisont,csak ozt asszon ki oszott hogy mennyi motrot akarok még?így gondoltam jobb a békesség :R

(#26199) palfitom


palfitom
félisten

Sziasztok,

Szerviz-beszámoló: A nemrégiben vásárolt Burgmanunkat szerettem volna jó kezekbe adni szervizelés tekintetében, s a Hardveraprón találtam rá az újpesti Burgmanszerviz Kft-re. Mivel mi is Újpesten vagyunk, ezért kézenfekvő volt a cég "kipróbálása", és a tapasztalataink alapján jó szívvel ajánlom őket a kedves fórumtársaknak! Márkafüggetlen szerviz, tehát abszolút nem csak Suzukival, és nem csak robogókkal fordulhattok hozzájuk. Mi nagyon elégedettek vagyunk a hozzáértésükkel, rugalmasságukkal és az áraik sem magasak.

Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#26200) DigitXT válasza palfitom (#26199) üzenetére


DigitXT
félisten

És mit szervizeltek rajta?:D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.