Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2001) kcsa válasza DigitXT (#2000) üzenetére


kcsa
veterán

Csak azért, mert fogalmam sincs hogy mennyi van benne és mennyi van hátra, mivel rohadtul nincs szem előtt az alkatrész, ezért az állapotát sem tudom (és nem is akarom) szemmel kísérni.

(#2002) runner 125 válasza DigitXT (#2000) üzenetére


runner 125
nagyúr

Nem volt most időm visszaolvasni, mi is a kérdés?

Nexus-on szakadt el egyébként a Malossi szíjam, koppra 12.000km megtétele után. Nyilván nem bontogattam deklit 1000-enként h megnézzem milyen állapotú, de ahogy a nagy könyvében is meg van írva, 12.000km-nél ledobta magáról.

A szíjszakadás egyébként csak rendkívül ritka esetben okoz főtengelytörést, vagy ferdülést, max. ha beszorul a variótárcsa felső éle és a blokk közé, de 99%-ban úgy ér véget h feltekeri a szíjfoszlányokat a varióra.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#2003) DigitXT válasza runner 125 (#2002) üzenetére


DigitXT
félisten

Igazából csak ez, hogy volt-e bármi előjele a dolognak.:) De ha nem nézegetted, akkor mondjuk nem tudod, hogy 10000-nél milyen mértékű volt rajta a kopás. Gyanítom azért, hogy a szélessége (ahogy a nagy könyvben meg van írva) idővel csökken, tehát most ha kcsa normális szélességet mér a Kymcon, és szemre nem repedezett, meg kopott a szíj, akkor még lehet benne sokezer km, ami miatt valószínűleg nem érdemes még lecserélnie. Amúgy igen, nekem is csak feltekerte a szíjfoszlányokat a varió meg a kuplung, semmi egyéb kárt nem okozott.:R (Az más kérdés, hogy kellemetlen volt utána tolni, viszont engem anno a Majával rendesen átvágtak: ótvaros kopott szíj volt benne, ami 1000 km után szakadt el.:((()

"ha történhet drága, körülményes kár, akkor az nálam be is következik"
Murphy nem alszik?:DDD

[ Szerkesztve ]

(#2004) kcsa


kcsa
veterán

Itt rólam van szó, ha történhet drága, körülményes kár, akkor az nálam be is következik :DDD

Hétvégén lebontom és összemérem pontosan a szíjakat.

szerk.: Murphy nem hogy nem alszik, egész nap velem robogózik :D

[ Szerkesztve ]

(#2005) AndrewTdi válasza -Mosquito- (#1989) üzenetére


AndrewTdi
addikt

8 görgős 15-ös. 130-140 fölött megy 7000-re vagy valamivel fölé. lent csumán olyan 6800-7000. lehet megnyúlt a szíjam akkor?
valamikor szétszedem, megnézem (van itt a polcon egy rá való Malo szíjam is, van benne kb 500km)

(#2006) DigitXT válasza AndrewTdi (#2005) üzenetére


DigitXT
félisten

De ez még nem a "puli kísérlet", ugye?:R

(#2007) AndrewTdi válasza DigitXT (#2006) üzenetére


AndrewTdi
addikt

dehogy. egyelőre keresem az esetlegesen interneteten fellelhető tapasztalatokat a Malo vario és puli házassággal kapcsolatban.

(#2008) -Mosquito- válasza DigitXT (#2003) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Nincs semmi előjele! Elszakad felpörög a,motor tiltásig és megáll a technika. Vagy gurulva vagy a hátsó kereket blokkolva,ha "szerencsés" esetben a kuplungra/tengelyre csavarodik fel a sok szál. Még letörheti/bedarálhatja a szíjvezető görgőt,rosszabik esetben a főtengengelyre csavarodik fel és a szimmeringet zabálja meg a foszló szíj,olajfolyást eredményezve. 3-6eKm-es szíj is el tud szakadni. Korosodó,öreg,repedezett,sportos vezetés is rövidíti az élettartamát.

Andrew:

16gr Malo görgő van? A Dr görgőt azt meg a gyári varióba kéne szerintem tenni,mert nagy matek lesz mire összehangolod a Malo+Dr cuccost. Szokott a szíj nyúlni,kevlárral ne menj 12ekm-nél el többet.

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#2009) AndrewTdi válasza -Mosquito- (#2008) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Írtam alant, hogy a Malo varioban 15Gr van. Majd ha lesz időm, szétszedem és megmérem a szíjat meg a görgőt.

(#2010) upsyka válasza -Mosquito- (#2008) üzenetére


upsyka
aktív tag

Most járok 19e-nél a malo kevlár szíjjal és se gyorsulásra, se végsebességre nem tapasztaltam változást, egyedül télen hidegbe vettem észre, hogy kopott a szíj, mert indításnál nyihog kettőt és annyi :) de természetesen most lesz csere nekem is :DD

Mióta megszűnt a kipuf csörgésem, javult a fogyim 0,5 l/100km-t... Nem tudom, hogy ettől-e, mert Törökbálintra költöztünk és másik kúton is tankolok, de ugyan úgy MM95-t OMV-n használok, a megtett út napi 5 km-el több, a vezetési stílus ugyan az és mintha dinamikusabb is lenne a vas....a melegre nem tudom fogni, mert tavaly nyáron se tudtam mostanihoz hasonló fogyit produkálni.

Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...

(#2011) -Mosquito- válasza AndrewTdi (#2009) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Értem főnök,azt kérdeztem van-e 16gr-os Malo görgő a teszteléshez.. ;) Mit szeretnél,16gr-al koricálni vagy 15gr-al robbanni? :DD Dr görgőnél meg passz hány gr-os kell.

Upsyka:
Bátor vagy.A kevlár megkeményedik és megmarhatja a varió tárcsáját.

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#2012) AndrewTdi válasza -Mosquito- (#2011) üzenetére


AndrewTdi
addikt

jahogyjaaa. mostmár értelek.
Neeem, vettem még semmit, csak a benne lévő 15öseim vannak, amivel mindezidáig meg voltam elégedve mind gyorsulás, mind végsebesség terén, de kb 1 hónapja valami fura a gépen. Igaz, hogy akkor pár dolog lett cserélve (nagyplexiről kisplexire, mosható sport szűrő helyett papírra váltottam, valszeg a kuplungom sem a régi már), de néha úgy érzem jobban ment ez (DigitXT teljesítménynövekedésétől függetlenül).
vagy a szíj szar, vagy a kuplungom, vagy a görgők. Nomeg talán nem is pörög fel annyira mint régebben tempóból gázt adva.

Puliról az elméletem egyszerű. mivel ugyanazt az utat járja be mint a normál görgők, de (feltételezhetően) nagyobbat emel, érdemesnek találnám 14gramosakkal megpróbálni, feljebb víve a fordulatot, ezáltal valamivel erősebb lesz, így jobban megbírkózik a nagyobb emeléssel. ugyanakkor DigitXT kollégának is igaza lehet abban, hogy míg a gyári görgősúly huszonakármennyi gramm, ez a Malo varioval 15-re redukálódott, lehet nem kéne bele kisebb Puliból sem. De ha meg ugyanez a fordulat maradna és nagyobbat emelne, félek, hogy a dinamika rosszabbodna a végsebesség emelkedése mellett, amit azonban nem soxor használok ki.

MÁS

SRÁCOK!

Miben is maradtunk a kecskeméti SPD talival kapcsolatban? Összejövünk ott?

[ Szerkesztve ]

(#2013) upsyka válasza -Mosquito- (#2011) üzenetére


upsyka
aktív tag

Hmm, ezt nem tudtam, hogy megkeményedik idővel... Köszi a tanácsot :C
Egyébként időbeni megkötés nincs, csak a km számít? Gondolok arra, mint pl. olajcserénél a 6e km vagy 1 év. Tehát, ha 3 év alatt sem jön össze neadjisten a 12e km, használható 4. évben is?

AndrewTdi:
Ha a lányok is ott lesznek a plakátról és vihetőek egy körre akkor megyünk :D :C

[ Szerkesztve ]

Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...

(#2014) kcsa válasza AndrewTdi (#2012) üzenetére


kcsa
veterán

Most hogy tisztul a programom, egy napot bevállalok :) De jól értelmezem hogy egynapos jegyet csak vasárnapra lehet váltani? :U

szerk.: nem mintha az ötszáz forinton múlna, de a korrektség jegyében... na :D

[ Szerkesztve ]

(#2015) DigitXT válasza AndrewTdi (#2012) üzenetére


DigitXT
félisten

de néha úgy érzem jobban ment ez
Nekem is ilyen érzésem volt.:R Valami kopás nem lehet?:F
Most a kuplungtól függetlenül, ami elvileg csak a rajtot rontja...

A puli nagyobb emelése csak nagyobb tempónál játszik szvsz.
Utólag belegondolva azért megérte, mert ilyen simán (!) gördülő
azelőtt sosem volt a gép. Most 6000 körül vaj sima. (4-6 között
ici-pici "darálás" érezhető, de hát 1 henger, így ez normális.:B)
Ha belegondolok, korábban 5500-nál fogta a gyári görgő, szóval
esélye sem volt feljutni a vajsima tartományba normál tempónál.

Mosquito34: "locsolhatod a pénzt görgőre ha nem jót veszel"
Na igen, én meg ha megvenném a Multivart (csak azért, mert a
gyári varió + a külső tárcsa már egy kicsit csíkos), s amúgy az
sem hozna nagyon sokat, háát... Egyelőre nem veszek semmit.

[ Szerkesztve ]

(#2016) -Mosquito- válasza AndrewTdi (#2012) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Akko nem tippelek,illetve mégis. :))
Sport/papír szűrő között azért sok/nagy különbség van ám. Neked a kipufffoz a sport szűrő kell. A papír rendesen lefogja a luftot. Első kör a hajtást átnézni.. Lehet görgő,kuplung kopás is.

Puli a gyári varióhoz adja meg,hogy hágy gr-os görgő kell/ene.
Viszont a Malonak más a görgő kosár szöge mint a gyárinak. Ennek rendesen járjál utánna,mert locsolhatod a pénzt görgőre ha nem jót veszel.
Jányok lesznek,akko megyek. :D

Upsyka:

A Km számít majd ezután az évek. Hiába van egy kevesett futott szíjad az öregedik/repedezni fog idővel és nagyban nő a kockázat,hogy el fog szakadni.Használhatod de készülj fel azért.

DigitXt:

Fel lehet szabályoztatni a variót,egy darabig megen jó lesz. Ilyenkor hozzá kell igazitani a varió csőtengelyét hézagolni/rövidebre kell venni.

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#2017) csongi válasza AndrewTdi (#2012) üzenetére


csongi
Topikgazda

1 napra benne vagyok!

(#2018) Grillo


Grillo
senior tag

No, rászántam magam, és összeraktam a Gullivert, végül is kiderült, hogy az önindító relének semmi baja, hanem mindkét féklámpa kapcsoló meghalt, gondolom a tavalyi fesszabhalálkor, és amiatt nem ment, ahogy a féklámpa sem. Kimértük, kábelek faszák voltak, csere után megy, világít, dudál.
Szilentekre vártam 2 hetet, aztán a TuttoMoto vagy keresett, csak nem ért el, vagy nem is hívtak, minden esetre én csörögtem rájuk 4 hét után, meg is volt a cucc.

Ugyhogy lesz mivel elmenni 125öst nézni :DD

Kolléga meg jól beszopta, 50es Sferája van, állt a kocsisorban, külső sávban nézett valami ritka autót. Mikor a ritkaság elindult, ő is ráhúzott a gázra, csak az ő sora még állt :DDD
Ő sem sokat ment még idén, de szerintem nem is fog....

(#2019) upsyka válasza -Mosquito- (#2016) üzenetére


upsyka
aktív tag

Most lesz cserés a görgőkkel együtt :) azért köszi az infót és jótanácsot :R

Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...

(#2020) DigitXT válasza Grillo (#2018) üzenetére


DigitXT
félisten

Mikor a ritkaság elindult, ő is ráhúzott a gázra
Egy ilyesmit mi is csináltunk hétfőn... Én jobbról, huszi középen,
balról jön egy Majás futár: kérdezi, hogy mekkora a Madison...:)
Mondja neki huszi, hogy 400: látni a futáron, hogy gyorsulni akar.
Elindul. Én is. Huszi meg áll. A lámpa meg piros. Jó, hogy senki
nem volt már a zebrán, mert szépen előre ugrottunk ~5 métert.:U
(Aztán a zöldre tudtunk gyorsulni egyet, persze esélye sem volt.)

Meg akartam kérdezni, hogy mekkora Maja (rendszámos volt), de
aztán inkább megvártam huszit, elvégre együtt mentünk Safety-re.
(Már gokartozni, motorozni rövidgatyában nem is engedtek, hehe.)

(#2021) kcsa válasza DigitXT (#2020) üzenetére


kcsa
veterán

De amúgy az efféle nyílt dolgokról honnan értesülsz? Merthogy arckönyvön is követem, regisztrálva is vagyok, a weboldalukat meg nem fogom naponta nézegetni :D

Múltkor kaptam smst hogy lesz program. Egy héttel utána :DDD

(#2022) huszi.gyb válasza kcsa (#2021) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Én értesítettem. Egy haverom feliratkozott a hírlevélre amikor Safety-n volt. Tőle indul a lánc. Szóljak neked is legközelebb? :))

www.dongosofor.hu

(#2023) DigitXT válasza huszi.gyb (#2022) üzenetére


DigitXT
félisten

Úgy-úgy. Egy időben nekem is nyomták az SMS-t. De most nem emlékszem,
hogy felbosszantottak-e azzal, hogy egészen lehetetlen időpontokban küldték,
és leiratkoztam róla, vagy csak simán leiratkoztam, mert nem érdekelt, vagy le
sem iratkoztam, csak éppen abbahagyták, de ha úgyis utólag küldték volna?:DDD

(#2024) kcsa válasza huszi.gyb (#2022) üzenetére


kcsa
veterán

Ha van valami érdekes, megköszönném :R

@DigitXT: reklamáltam hogy késve kapom smseket, válaszra sem méltattak.

[ Szerkesztve ]

(#2025) runner 125 válasza DigitXT (#2015) üzenetére


runner 125
nagyúr

Andrew említette h beruhaztal dr. Pulley gorgokre. Bevált, tapasztalat?

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#2026) DigitXT válasza runner 125 (#2025) üzenetére


DigitXT
félisten

So-so. Picit emelte a fordulatot. Simábban jár a gép. Nőtt a végsebesség
és picit jobb a gyorsulás. Miközben a fogyasztás lényegében változatlan,
vagy csökkent.:) De nem okozott akkora ugrást, mint a Multivar a Maján.
Elsőre azt mondtam, hogy csalódás. Nem ért 15K-t. Netán az 1 grammal
kisebbet kellett volna venni. Dehát csodát sem kell(ett volna) várni, hiszen
annyira nem hegyes a Madison teljesítménygörbéje: alapból se harmatos.

+3 LE lett volna max. kinyerhető, ami a Majánál még hatalmas előrelépés
volt (12->15, azaz +25%, persze kicsit nagyobb fogyasztás árán), viszont
a Madisonnál max. 10%-ot számított volna.:B Szóval jó/jobb, a fent leírtak
szerint + fogyasztást sem növelte, ami ennél a (zaba)gépnél nem hátrány.
Ha 15 grammosat veszek, az valószínűleg jobban feltolta volna a fordulatot
talán robbanékonyabbá téve a gépet, de tutira növelve a fogyasztását is.:DDD

Szóval tudja fene: jobban örültem volna neki fél áron, de amúgy tkp. bevált.

(#2027) huszi.gyb válasza kcsa (#2024) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Rendben. Elvileg ~Havonta (hétfőn) szokott lenni a nyílt nap délutántól (nem tudom mikortól 1-2 óra körül már biztos ment) éjfélig.

Mi azt beszéltük, hogy ennyit megér. Motorral érkezve szinte minden ingyen volt (csocsóra fizettünk összesen kb 300Ft-ot és elég sokat játszottunk), illetve néhány üdítő (Monster, Cola, Ásványvíz...)+ 1 pizza lecsúszott.
Ezek mellé 4-5 kör (*7perc Gokart) plusz nekem 1*4kör a Safety pályán CB500-zal. Szumma kb 5000Ft-ért.

[ Szerkesztve ]

www.dongosofor.hu

(#2028) Grillo válasza huszi.gyb (#2022) üzenetére


Grillo
senior tag

Erről szólhatnál itt a topikban mindig, mert engem is érdekelne.
Majd az SOS-esre el akarok menni valamikor, de először kéne venni egy 125öst, vagy majd bérelek ott. De sajáttal mégis jobb lenne.

(#2029) huszi.gyb válasza Grillo (#2028) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Szólj, ha mész, mehetnénk együtt :)) :DD Én ott fogok bérelni.

És akkor írok ide (is). :R

[ Szerkesztve ]

www.dongosofor.hu

(#2030) DigitXT válasza huszi.gyb (#2027) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem volt veszett árazása a pizzának sem: 1390-ért korrekt méret, és tartalom,
enni meg amúgy is kell, az nem extra kiadás.:DDD A gokart marha nagy élmény!
(Igaz, fájdalmas élmény is egy olyan puhánynak, mint én...:D Sose ültem még
ilyenben, az első 11 kör után alig bírtam kiszállni, alig bírtam a bukót levenni, s
határozottan emlékszem, hogy az egyenesekben hogy kapkodtam a levegőt.:B
De aztán az ember belerázódik/enyhül a fájdalom. Az első etap 32,8-as legjobb
ideje után a második már 31,2-es volt, és ráálltam ezekre az időkre... A levegőt
sem kellett úgy kapkodnom, gondolom az adrenalin is picit "visszavett"...:R)

Mondjuk nagy segítség volt, hogy volt nálam a motorban egy 1,5L ásványvíz.:DD
Az azért szép lassan lecsúszott, amikor kimászkáltunk. A csocsó amúgy nem
az én stílusom, de poén volt: a bowling jobban bejött, de az sem az én sportom.
Nemt'om, a biliárd mennyire ment volna.:D De valamivel el kell ütni az időt, mert
ez az egésznek az egyetlen hátránya, hogy 40-50+ perceket kell várni az újabb
7 perces etapra. Azért összességében letoltunk 5 futamot: az 35 perc, ~60 kör.

Ui: ezúton is köszönöm a segítő kezet a kiszállásban! Hiába: én voltam a vén f.
a csapatban... Talán a legnehezebb is: ha jön kcsa, ez lehet, hogy megváltozik.

Viszont igazán felvehetnél legközelebb egy 25 kg-os ólommellényt (a handicap
rendszer értelmében), mert szegény 10 lovas gokart alattam eléggé kókadozott
így én nem tudtam 31 alá benézni, pedig jókat csatáztunk. Majd legközelebb.;]

Grillo: egy nyílt napon motorozás tekintetében szerintem sokat nem tanulsz.:(
Viszont megismerkedhetsz úgy kbra, hogy milyen feladványok vannak stb.:R

[ Szerkesztve ]

(#2031) huszi.gyb válasza DigitXT (#2030) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Tanulni kb semmit nem tanultam, de megtudtam, hogy lassan azért tudom teljesíteni a pályát. Gyorsan (még) nem, de rajta leszek az ügyön... :DDD Viszont legalább pár motort ki lehet próbálni. Ha te is jöhettél volna, akkor a többire is felpattantam volna, de egyedül nem volt olyan jó, majd legközelebb. :DDD

CB500-zal még úgyse mentem. A 600-as kivételével a többit kipróbálhatom. :DD

A segítő kezet szívesen. :)) Bár nem bonyolult, de először én is szenvedtem. Nálam az a technika jött be, hogy oldalra fordulok, és úgy "fellököm" magam. Amikor egyenesen próbáltam felállni, nekem se nagyon sikerült. :DDD

A 25kg-os cementes zsák még előnyhöz is juttathat, ha megfelelő helyre teszem, főleg a végén, amikor hátul már kevés a tapadás a kopott gumikon. ;]

www.dongosofor.hu

(#2032) Grillo válasza huszi.gyb (#2029) üzenetére


Grillo
senior tag

OK, akkor ezt majd megbeszéljük

Én nem kaptam amúgy kupont, de emailt múltkori alkalomra igen, és kérdésemre válaszolt is Sanyi, hogy az emailt tekinthetem kuponnak.

(#2033) Grillo válasza DigitXT (#2030) üzenetére


Grillo
senior tag

Nem tanulni akarok ott, hanem felmérni a lehetőségeket, meg gokartozni és csocsózni is szeretek.

(#2034) longwild válasza DigitXT (#2026) üzenetére


longwild
aktív tag

Mekkora az eredeti es mekkora Pulleyt vettel? Illetve azt tudom, hogy 16-os pulleyed van... 18 az eredeti?

[ Szerkesztve ]

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#2035) DigitXT válasza longwild (#2034) üzenetére


DigitXT
félisten

17,8 Bővebben: link

[ Szerkesztve ]

(#2036) kcsa válasza DigitXT (#2030) üzenetére


kcsa
veterán

Úgy látom ugyanazok a tapasztalataid mint nekem gokartban. Harmadik futamban és utána már én is fulladozni szoktam :DDD

De a kisúlyozós ötleted sem újdonság, tekintve arra hogy kollégákkal voltunk egyszer-kétszer, és garantáltan én vagyok a legnehezebb (ha a legöregebb nem is :P ) és még így sem voltam utolsó, szóval volna értelme kisúlyozni, még a végén dobogós is lehetnék :D

Erről győzködöm én is őket hogy fejenként egy zsák cement / ballon víz és mehet a verseny. Na majd :DDD

(#2037) DigitXT válasza kcsa (#2036) üzenetére


DigitXT
félisten

Neeeem, nekem az elején volt "húbazmeg" érzés! Eszement, ahogy a kis
dögök befordulnak... Az első kanyarokban rendre lekoccoltam a belső ívet,
mert nem gondoltam, hogy olyan szűken, és olyan hirtelen fog kanyarodni.

Szóval az egyenesekben próbáltam feldolgozni. Szinte dolgozott a pinlock
a fújtatástól. (A harmadik futamban mentem az egyéni legjobbamat, utána
már lefelé vezetett az út... Volt vonatozós futam, és a legutolsón azt dobta
a gép, hogy én indultam elsőnek. Senki nem ért utol, de a "tiszta" helyzet
ellenére csak 31,4 jött össze: betudtam annak, hogy tankolták a gépeket.)

Egyébként meglepődve hallom (olvasom), hogy ti szoktatok járni... Nekem
az első alkalom volt: ahhoz képest négyünk közül (huszi.gyb 2 barátja volt
még ott, s mindig együtt mentünk) a második futamtól már stabil harmadik
helyre jöttem fel, de a vonatozósban már az abszolút harmadik hely is jött,
teszem hozzá, nem volt túl erős futam (31,3).:) Mondanom sem kell, hogy
huszi vitte mindig a pálmát, volt 30-as ideje is: legközelebb én is szeretnék.
Először egy 30-as időt. Aztán egy 29-est. (Aztán 28, végül pályacsúcs 27.)

(#2038) runner 125 válasza DigitXT (#2026) üzenetére


runner 125
nagyúr

Hm, köszi.

Gondolkodtunk kollégámmal, h veszünk-e, ugye nyár elején vett ő is unszolásomra egy 180-ast, de youtube postok sem voltak valami meggyőzőek, és na, tizenezer pár műanyag bumszliért nem kevés pénz.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#2039) DigitXT válasza runner 125 (#2038) üzenetére


DigitXT
félisten

Kérdezd Andrewt, azt mondja, a Nexus-ra 10K-ért tud.:R
Nekem ugye külföldi rendeléssel volt 15K (picivel kevesebb):
ehhez képest egy Malossi görgőszett is 8K itthon+szállítás.

Szóval ha valami kedvező forrásból picivel a sima görgőszett
ára felett jutsz hozzá, akkor szerintem megéri... Varió csere
nélkül javítja a gyorsulást ÉS növeli a végsebességet. (Azaz
még inkább kiegyensúlyozza a motor teljesítményleadását.)

Valami grafikont is rajzoltam róla annak idején videó alapján.

Szerk: egyébként az FXR-ek nagyon mehetnek...:))

[ Szerkesztve ]

(#2040) runner 125 válasza DigitXT (#2039) üzenetére


runner 125
nagyúr

Jahm írtam én 2x is a srácnak aki tud olcsóbban, de cseszik válaszolni, pedig már csak egy árra lettem volna kíváncsi.

Noh igen, ezt annó többször is tárgyaltuk, 100-ig megy úgy mint bármelyik 400-as 4t, sőt.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#2041) DigitXT válasza runner 125 (#2040) üzenetére


DigitXT
félisten

Na igen: meggyőződésem, hogy a Madison még a sportosabb 400-asok közé
sorolható, szóval lehet, hogy egy ilyen FXR esetleg egy Multivarral felokosítva,
otthagyná a "nagypapásabb" (és gyári görgős, meg gyári variós) 400-asokat...

Kicsi, könnyű, erős. Nem semmi szerkezet. (Talán a Velvet 400 fingatná meg,
ami ugye 1:1-ben Madison blokk, csak 50-60 kilóval könnyebb. Szóval megy.)

(#2042) DigitXT válasza kcsa (#2036) üzenetére


DigitXT
félisten

Az a vicc, hogy ez nem is vicc.:D Van is "Weight Box" a cuccban.:))
(Legalábbis az RX7 robbantott ábráján megtaláltam, az RT8-nál meg írják.)

I'm somewhat heavy set. Will I have a disadvantage compared to a light driver?

Weight does have a great impact on the speed of acceleration on a kart. However, to level the playing field, a minimum weight (combined driver and kart) is set for each class. Therefore, a light driver has to attach weights to the kart, usually lead weight, in order to bring the combined weight up to the limit. Also, there are often different weight classes offered. For example so called 'heavy' classes, which allow you to race against others in the same weight bracket.

(#2043) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

(#2044) canniball válasza AndrewTdi (#2043) üzenetére


canniball
nagyúr

"...sávváltásnál nem a tükröt bámulja az ember folyamatosan."
Ilyen sűrű forgalomban pont hogy ajánlott szinte folyamatosan a tükröt sasolni hogy lássa az ember ki lesz az aki beengedi... :U
Persze ettől még gyorsan ment a motoros, ráadásul ahogy látom meg is csúszott és ezért (is) darálta le az autók oldalát.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#2045) DigitXT válasza canniball (#2044) üzenetére


DigitXT
félisten

A megcsúszás már a gyors haladás, és a kaput becsukó autó következménye:
beletaposott a hátsó fékbe s már riszáló seggel csapta le a "vétkes" tükrét...:N
Azért az idézőjel, mert nagy sebességkülönbség esetén sajnos ez előfordulhat:
kettőn áll a vásár. Ergo a motoros is túl gyorsan ment. Másrészről ugye haladt
a kocsisor, szóval ez így "lane splitting", amit nem tudom, hogy az oroszok (?)
mennyire díjaznak, de "usákiában" sem triviális (államonként változó). De azért
csináljuk mi is persze, csak számolni kell az "esetleges" veszélyeivel is.:R
A videóhoz írt kommentárt nem minősíteném... Az autós beszélgetett, nem volt
a toppon. Lehet, hogy csak 1 mp volt, az is elég lehetett volna adott esetben.:B
Egyébként csalóka a videó, mert a tükörben lehet, hogy picinek látszik a motor,
viszont az autós indexelt is (igaz nem elég korán): a motoros jóval messzebbről
észlelhette volna az autó várható mozgását. Nade ennyi blabla elég mára tőlem.

Valaki holnap valamerre gurulni?:F Esetleg a Maját is fel tudom ajánlani hozzá.

(#2046) huszi.gyb válasza DigitXT (#2045) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Én holnap gurulok... 4 keréken M1 vonalon. :R

www.dongosofor.hu

(#2047) AndrewTdi válasza DigitXT (#2045) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Mikor?

(#2048) DigitXT válasza AndrewTdi (#2047) üzenetére


DigitXT
félisten

Kettő-három fele...:)

(#2049) DigitXT válasza DigitXT (#2048) üzenetére


DigitXT
félisten

Bár ha esni fog, lehet, nem megyek sehova. Úgyis már 25K+-t eltankoltam
a motor(ok)ba ebben a hónapban, és még hol van a hónap vége ugye.:R

(#2050) AndrewTdi válasza DigitXT (#2049) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Ha nem esik, mehetünk. De 3 körül tudok beérni pestre.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.