Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz canniball #2044 üzenetére
A megcsúszás már a gyors haladás, és a kaput becsukó autó következménye:
beletaposott a hátsó fékbe s már riszáló seggel csapta le a "vétkes" tükrét...
Azért az idézőjel, mert nagy sebességkülönbség esetén sajnos ez előfordulhat:
kettőn áll a vásár. Ergo a motoros is túl gyorsan ment. Másrészről ugye haladt
a kocsisor, szóval ez így "lane splitting", amit nem tudom, hogy az oroszok (?)
mennyire díjaznak, de "usákiában" sem triviális (államonként változó). De azért
csináljuk mi is persze, csak számolni kell az "esetleges" veszélyeivel is.
A videóhoz írt kommentárt nem minősíteném... Az autós beszélgetett, nem volt
a toppon. Lehet, hogy csak 1 mp volt, az is elég lehetett volna adott esetben.
Egyébként csalóka a videó, mert a tükörben lehet, hogy picinek látszik a motor,
viszont az autós indexelt is (igaz nem elég korán): a motoros jóval messzebbről
észlelhette volna az autó várható mozgását. Nade ennyi blabla elég mára tőlem.Valaki holnap valamerre gurulni? Esetleg a Maját is fel tudom ajánlani hozzá.
-
canniball
nagyúr
válasz AndrewTdi #2043 üzenetére
"...sávváltásnál nem a tükröt bámulja az ember folyamatosan."
Ilyen sűrű forgalomban pont hogy ajánlott szinte folyamatosan a tükröt sasolni hogy lássa az ember ki lesz az aki beengedi...
Persze ettől még gyorsan ment a motoros, ráadásul ahogy látom meg is csúszott és ezért (is) darálta le az autók oldalát.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
AndrewTdi
addikt
-
DigitXT
nagyúr
Az a vicc, hogy ez nem is vicc. Van is "Weight Box" a cuccban.
(Legalábbis az RX7 robbantott ábráján megtaláltam, az RT8-nál meg írják.)I'm somewhat heavy set. Will I have a disadvantage compared to a light driver?
Weight does have a great impact on the speed of acceleration on a kart. However, to level the playing field, a minimum weight (combined driver and kart) is set for each class. Therefore, a light driver has to attach weights to the kart, usually lead weight, in order to bring the combined weight up to the limit. Also, there are often different weight classes offered. For example so called 'heavy' classes, which allow you to race against others in the same weight bracket.
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #2040 üzenetére
Na igen: meggyőződésem, hogy a Madison még a sportosabb 400-asok közé
sorolható, szóval lehet, hogy egy ilyen FXR esetleg egy Multivarral felokosítva,
otthagyná a "nagypapásabb" (és gyári görgős, meg gyári variós) 400-asokat...Kicsi, könnyű, erős. Nem semmi szerkezet. (Talán a Velvet 400 fingatná meg,
ami ugye 1:1-ben Madison blokk, csak 50-60 kilóval könnyebb. Szóval megy.) -
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #2039 üzenetére
Jahm írtam én 2x is a srácnak aki tud olcsóbban, de cseszik válaszolni, pedig már csak egy árra lettem volna kíváncsi.
Noh igen, ezt annó többször is tárgyaltuk, 100-ig megy úgy mint bármelyik 400-as 4t, sőt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #2038 üzenetére
Kérdezd Andrewt, azt mondja, a Nexus-ra 10K-ért tud.
Nekem ugye külföldi rendeléssel volt 15K (picivel kevesebb):
ehhez képest egy Malossi görgőszett is 8K itthon+szállítás.Szóval ha valami kedvező forrásból picivel a sima görgőszett
ára felett jutsz hozzá, akkor szerintem megéri... Varió csere
nélkül javítja a gyorsulást ÉS növeli a végsebességet. (Azaz
még inkább kiegyensúlyozza a motor teljesítményleadását.)Valami grafikont is rajzoltam róla annak idején videó alapján.
Szerk: egyébként az FXR-ek nagyon mehetnek...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #2026 üzenetére
Hm, köszi.
Gondolkodtunk kollégámmal, h veszünk-e, ugye nyár elején vett ő is unszolásomra egy 180-ast, de youtube postok sem voltak valami meggyőzőek, és na, tizenezer pár műanyag bumszliért nem kevés pénz.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
nagyúr
Neeeem, nekem az elején volt "húbazmeg" érzés! Eszement, ahogy a kis
dögök befordulnak... Az első kanyarokban rendre lekoccoltam a belső ívet,
mert nem gondoltam, hogy olyan szűken, és olyan hirtelen fog kanyarodni.Szóval az egyenesekben próbáltam feldolgozni. Szinte dolgozott a pinlock
a fújtatástól. (A harmadik futamban mentem az egyéni legjobbamat, utána
már lefelé vezetett az út... Volt vonatozós futam, és a legutolsón azt dobta
a gép, hogy én indultam elsőnek. Senki nem ért utol, de a "tiszta" helyzet
ellenére csak 31,4 jött össze: betudtam annak, hogy tankolták a gépeket.)Egyébként meglepődve hallom (olvasom), hogy ti szoktatok járni... Nekem
az első alkalom volt: ahhoz képest négyünk közül (huszi.gyb 2 barátja volt
még ott, s mindig együtt mentünk) a második futamtól már stabil harmadik
helyre jöttem fel, de a vonatozósban már az abszolút harmadik hely is jött,
teszem hozzá, nem volt túl erős futam (31,3). Mondanom sem kell, hogy
huszi vitte mindig a pálmát, volt 30-as ideje is: legközelebb én is szeretnék.
Először egy 30-as időt. Aztán egy 29-est. (Aztán 28, végül pályacsúcs 27.) -
kcsa
veterán
válasz DigitXT #2030 üzenetére
Úgy látom ugyanazok a tapasztalataid mint nekem gokartban. Harmadik futamban és utána már én is fulladozni szoktam
De a kisúlyozós ötleted sem újdonság, tekintve arra hogy kollégákkal voltunk egyszer-kétszer, és garantáltan én vagyok a legnehezebb (ha a legöregebb nem is ) és még így sem voltam utolsó, szóval volna értelme kisúlyozni, még a végén dobogós is lehetnék
Erről győzködöm én is őket hogy fejenként egy zsák cement / ballon víz és mehet a verseny. Na majd
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #2030 üzenetére
Tanulni kb semmit nem tanultam, de megtudtam, hogy lassan azért tudom teljesíteni a pályát. Gyorsan (még) nem, de rajta leszek az ügyön... Viszont legalább pár motort ki lehet próbálni. Ha te is jöhettél volna, akkor a többire is felpattantam volna, de egyedül nem volt olyan jó, majd legközelebb.
CB500-zal még úgyse mentem. A 600-as kivételével a többit kipróbálhatom.
A segítő kezet szívesen. Bár nem bonyolult, de először én is szenvedtem. Nálam az a technika jött be, hogy oldalra fordulok, és úgy "fellököm" magam. Amikor egyenesen próbáltam felállni, nekem se nagyon sikerült.
A 25kg-os cementes zsák még előnyhöz is juttathat, ha megfelelő helyre teszem, főleg a végén, amikor hátul már kevés a tapadás a kopott gumikon.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #2027 üzenetére
Nem volt veszett árazása a pizzának sem: 1390-ért korrekt méret, és tartalom,
enni meg amúgy is kell, az nem extra kiadás. A gokart marha nagy élmény!
(Igaz, fájdalmas élmény is egy olyan puhánynak, mint én... Sose ültem még
ilyenben, az első 11 kör után alig bírtam kiszállni, alig bírtam a bukót levenni, s
határozottan emlékszem, hogy az egyenesekben hogy kapkodtam a levegőt.
De aztán az ember belerázódik/enyhül a fájdalom. Az első etap 32,8-as legjobb
ideje után a második már 31,2-es volt, és ráálltam ezekre az időkre... A levegőt
sem kellett úgy kapkodnom, gondolom az adrenalin is picit "visszavett"...)Mondjuk nagy segítség volt, hogy volt nálam a motorban egy 1,5L ásványvíz.
Az azért szép lassan lecsúszott, amikor kimászkáltunk. A csocsó amúgy nem
az én stílusom, de poén volt: a bowling jobban bejött, de az sem az én sportom.
Nemt'om, a biliárd mennyire ment volna. De valamivel el kell ütni az időt, mert
ez az egésznek az egyetlen hátránya, hogy 40-50+ perceket kell várni az újabb
7 perces etapra. Azért összességében letoltunk 5 futamot: az 35 perc, ~60 kör.Ui: ezúton is köszönöm a segítő kezet a kiszállásban! Hiába: én voltam a vén f.
a csapatban... Talán a legnehezebb is: ha jön kcsa, ez lehet, hogy megváltozik.Viszont igazán felvehetnél legközelebb egy 25 kg-os ólommellényt (a handicap
rendszer értelmében), mert szegény 10 lovas gokart alattam eléggé kókadozott
így én nem tudtam 31 alá benézni, pedig jókat csatáztunk. Majd legközelebb.Grillo: egy nyílt napon motorozás tekintetében szerintem sokat nem tanulsz.
Viszont megismerkedhetsz úgy kbra, hogy milyen feladványok vannak stb.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Rendben. Elvileg ~Havonta (hétfőn) szokott lenni a nyílt nap délutántól (nem tudom mikortól 1-2 óra körül már biztos ment) éjfélig.
Mi azt beszéltük, hogy ennyit megér. Motorral érkezve szinte minden ingyen volt (csocsóra fizettünk összesen kb 300Ft-ot és elég sokat játszottunk), illetve néhány üdítő (Monster, Cola, Ásványvíz...)+ 1 pizza lecsúszott.
Ezek mellé 4-5 kör (*7perc Gokart) plusz nekem 1*4kör a Safety pályán CB500-zal. Szumma kb 5000Ft-ért.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #2025 üzenetére
So-so. Picit emelte a fordulatot. Simábban jár a gép. Nőtt a végsebesség
és picit jobb a gyorsulás. Miközben a fogyasztás lényegében változatlan,
vagy csökkent. De nem okozott akkora ugrást, mint a Multivar a Maján.
Elsőre azt mondtam, hogy csalódás. Nem ért 15K-t. Netán az 1 grammal
kisebbet kellett volna venni. Dehát csodát sem kell(ett volna) várni, hiszen
annyira nem hegyes a Madison teljesítménygörbéje: alapból se harmatos.+3 LE lett volna max. kinyerhető, ami a Majánál még hatalmas előrelépés
volt (12->15, azaz +25%, persze kicsit nagyobb fogyasztás árán), viszont
a Madisonnál max. 10%-ot számított volna. Szóval jó/jobb, a fent leírtak
szerint + fogyasztást sem növelte, ami ennél a (zaba)gépnél nem hátrány.
Ha 15 grammosat veszek, az valószínűleg jobban feltolta volna a fordulatot
talán robbanékonyabbá téve a gépet, de tutira növelve a fogyasztását is.Szóval tudja fene: jobban örültem volna neki fél áron, de amúgy tkp. bevált.
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #2022 üzenetére
Úgy-úgy. Egy időben nekem is nyomták az SMS-t. De most nem emlékszem,
hogy felbosszantottak-e azzal, hogy egészen lehetetlen időpontokban küldték,
és leiratkoztam róla, vagy csak simán leiratkoztam, mert nem érdekelt, vagy le
sem iratkoztam, csak éppen abbahagyták, de ha úgyis utólag küldték volna? -
-
DigitXT
nagyúr
Mikor a ritkaság elindult, ő is ráhúzott a gázra
Egy ilyesmit mi is csináltunk hétfőn... Én jobbról, huszi középen,
balról jön egy Majás futár: kérdezi, hogy mekkora a Madison...
Mondja neki huszi, hogy 400: látni a futáron, hogy gyorsulni akar.
Elindul. Én is. Huszi meg áll. A lámpa meg piros. Jó, hogy senki
nem volt már a zebrán, mert szépen előre ugrottunk ~5 métert.
(Aztán a zöldre tudtunk gyorsulni egyet, persze esélye sem volt.)Meg akartam kérdezni, hogy mekkora Maja (rendszámos volt), de
aztán inkább megvártam huszit, elvégre együtt mentünk Safety-re.
(Már gokartozni, motorozni rövidgatyában nem is engedtek, hehe.) -
upsyka
aktív tag
válasz -Mosquito- #2016 üzenetére
Most lesz cserés a görgőkkel együtt azért köszi az infót és jótanácsot
Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
Grillo
őstag
No, rászántam magam, és összeraktam a Gullivert, végül is kiderült, hogy az önindító relének semmi baja, hanem mindkét féklámpa kapcsoló meghalt, gondolom a tavalyi fesszabhalálkor, és amiatt nem ment, ahogy a féklámpa sem. Kimértük, kábelek faszák voltak, csere után megy, világít, dudál.
Szilentekre vártam 2 hetet, aztán a TuttoMoto vagy keresett, csak nem ért el, vagy nem is hívtak, minden esetre én csörögtem rájuk 4 hét után, meg is volt a cucc.Ugyhogy lesz mivel elmenni 125öst nézni
Kolléga meg jól beszopta, 50es Sferája van, állt a kocsisorban, külső sávban nézett valami ritka autót. Mikor a ritkaság elindult, ő is ráhúzott a gázra, csak az ő sora még állt
Ő sem sokat ment még idén, de szerintem nem is fog.... -
-Mosquito-
őstag
válasz AndrewTdi #2012 üzenetére
Akko nem tippelek,illetve mégis.
Sport/papír szűrő között azért sok/nagy különbség van ám. Neked a kipufffoz a sport szűrő kell. A papír rendesen lefogja a luftot. Első kör a hajtást átnézni.. Lehet görgő,kuplung kopás is.Puli a gyári varióhoz adja meg,hogy hágy gr-os görgő kell/ene.
Viszont a Malonak más a görgő kosár szöge mint a gyárinak. Ennek rendesen járjál utánna,mert locsolhatod a pénzt görgőre ha nem jót veszel.
Jányok lesznek,akko megyek.Upsyka:
A Km számít majd ezután az évek. Hiába van egy kevesett futott szíjad az öregedik/repedezni fog idővel és nagyban nő a kockázat,hogy el fog szakadni.Használhatod de készülj fel azért.
DigitXt:
Fel lehet szabályoztatni a variót,egy darabig megen jó lesz. Ilyenkor hozzá kell igazitani a varió csőtengelyét hézagolni/rövidebre kell venni.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz AndrewTdi #2012 üzenetére
de néha úgy érzem jobban ment ez
Nekem is ilyen érzésem volt. Valami kopás nem lehet?
Most a kuplungtól függetlenül, ami elvileg csak a rajtot rontja...A puli nagyobb emelése csak nagyobb tempónál játszik szvsz.
Utólag belegondolva azért megérte, mert ilyen simán (!) gördülő
azelőtt sosem volt a gép. Most 6000 körül vaj sima. (4-6 között
ici-pici "darálás" érezhető, de hát 1 henger, így ez normális.)
Ha belegondolok, korábban 5500-nál fogta a gyári görgő, szóval
esélye sem volt feljutni a vajsima tartományba normál tempónál.Mosquito34: "locsolhatod a pénzt görgőre ha nem jót veszel"
Na igen, én meg ha megvenném a Multivart (csak azért, mert a
gyári varió + a külső tárcsa már egy kicsit csíkos), s amúgy az
sem hozna nagyon sokat, háát... Egyelőre nem veszek semmit.[ Szerkesztve ]
-
-
upsyka
aktív tag
válasz -Mosquito- #2011 üzenetére
Hmm, ezt nem tudtam, hogy megkeményedik idővel... Köszi a tanácsot
Egyébként időbeni megkötés nincs, csak a km számít? Gondolok arra, mint pl. olajcserénél a 6e km vagy 1 év. Tehát, ha 3 év alatt sem jön össze neadjisten a 12e km, használható 4. évben is?AndrewTdi:
Ha a lányok is ott lesznek a plakátról és vihetőek egy körre akkor megyünk[ Szerkesztve ]
Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #2011 üzenetére
jahogyjaaa. mostmár értelek.
Neeem, vettem még semmit, csak a benne lévő 15öseim vannak, amivel mindezidáig meg voltam elégedve mind gyorsulás, mind végsebesség terén, de kb 1 hónapja valami fura a gépen. Igaz, hogy akkor pár dolog lett cserélve (nagyplexiről kisplexire, mosható sport szűrő helyett papírra váltottam, valszeg a kuplungom sem a régi már), de néha úgy érzem jobban ment ez (DigitXT teljesítménynövekedésétől függetlenül).
vagy a szíj szar, vagy a kuplungom, vagy a görgők. Nomeg talán nem is pörög fel annyira mint régebben tempóból gázt adva.Puliról az elméletem egyszerű. mivel ugyanazt az utat járja be mint a normál görgők, de (feltételezhetően) nagyobbat emel, érdemesnek találnám 14gramosakkal megpróbálni, feljebb víve a fordulatot, ezáltal valamivel erősebb lesz, így jobban megbírkózik a nagyobb emeléssel. ugyanakkor DigitXT kollégának is igaza lehet abban, hogy míg a gyári görgősúly huszonakármennyi gramm, ez a Malo varioval 15-re redukálódott, lehet nem kéne bele kisebb Puliból sem. De ha meg ugyanez a fordulat maradna és nagyobbat emelne, félek, hogy a dinamika rosszabbodna a végsebesség emelkedése mellett, amit azonban nem soxor használok ki.
MÁS
SRÁCOK!
Miben is maradtunk a kecskeméti SPD talival kapcsolatban? Összejövünk ott?
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz AndrewTdi #2009 üzenetére
Értem főnök,azt kérdeztem van-e 16gr-os Malo görgő a teszteléshez.. Mit szeretnél,16gr-al koricálni vagy 15gr-al robbanni? Dr görgőnél meg passz hány gr-os kell.
Upsyka:
Bátor vagy.A kevlár megkeményedik és megmarhatja a varió tárcsáját.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
upsyka
aktív tag
válasz -Mosquito- #2008 üzenetére
Most járok 19e-nél a malo kevlár szíjjal és se gyorsulásra, se végsebességre nem tapasztaltam változást, egyedül télen hidegbe vettem észre, hogy kopott a szíj, mert indításnál nyihog kettőt és annyi de természetesen most lesz csere nekem is
Mióta megszűnt a kipuf csörgésem, javult a fogyim 0,5 l/100km-t... Nem tudom, hogy ettől-e, mert Törökbálintra költöztünk és másik kúton is tankolok, de ugyan úgy MM95-t OMV-n használok, a megtett út napi 5 km-el több, a vezetési stílus ugyan az és mintha dinamikusabb is lenne a vas....a melegre nem tudom fogni, mert tavaly nyáron se tudtam mostanihoz hasonló fogyit produkálni.
Nem vagyok én kertész,hogy gyökerekkel foglalkozzak...
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #2008 üzenetére
Írtam alant, hogy a Malo varioban 15Gr van. Majd ha lesz időm, szétszedem és megmérem a szíjat meg a görgőt.
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #2003 üzenetére
Nincs semmi előjele! Elszakad felpörög a,motor tiltásig és megáll a technika. Vagy gurulva vagy a hátsó kereket blokkolva,ha "szerencsés" esetben a kuplungra/tengelyre csavarodik fel a sok szál. Még letörheti/bedarálhatja a szíjvezető görgőt,rosszabik esetben a főtengengelyre csavarodik fel és a szimmeringet zabálja meg a foszló szíj,olajfolyást eredményezve. 3-6eKm-es szíj is el tud szakadni. Korosodó,öreg,repedezett,sportos vezetés is rövidíti az élettartamát.
Andrew:
16gr Malo görgő van? A Dr görgőt azt meg a gyári varióba kéne szerintem tenni,mert nagy matek lesz mire összehangolod a Malo+Dr cuccost. Szokott a szíj nyúlni,kevlárral ne menj 12ekm-nél el többet.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz -Mosquito- #1989 üzenetére
8 görgős 15-ös. 130-140 fölött megy 7000-re vagy valamivel fölé. lent csumán olyan 6800-7000. lehet megnyúlt a szíjam akkor?
valamikor szétszedem, megnézem (van itt a polcon egy rá való Malo szíjam is, van benne kb 500km) -
kcsa
veterán
Itt rólam van szó, ha történhet drága, körülményes kár, akkor az nálam be is következik
Hétvégén lebontom és összemérem pontosan a szíjakat.
szerk.: Murphy nem hogy nem alszik, egész nap velem robogózik
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
DigitXT
nagyúr
válasz runner 125 #2002 üzenetére
Igazából csak ez, hogy volt-e bármi előjele a dolognak. De ha nem nézegetted, akkor mondjuk nem tudod, hogy 10000-nél milyen mértékű volt rajta a kopás. Gyanítom azért, hogy a szélessége (ahogy a nagy könyvben meg van írva) idővel csökken, tehát most ha kcsa normális szélességet mér a Kymcon, és szemre nem repedezett, meg kopott a szíj, akkor még lehet benne sokezer km, ami miatt valószínűleg nem érdemes még lecserélnie. Amúgy igen, nekem is csak feltekerte a szíjfoszlányokat a varió meg a kuplung, semmi egyéb kárt nem okozott. (Az más kérdés, hogy kellemetlen volt utána tolni, viszont engem anno a Majával rendesen átvágtak: ótvaros kopott szíj volt benne, ami 1000 km után szakadt el.)
"ha történhet drága, körülményes kár, akkor az nálam be is következik"
Murphy nem alszik?[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #2000 üzenetére
Nem volt most időm visszaolvasni, mi is a kérdés?
Nexus-on szakadt el egyébként a Malossi szíjam, koppra 12.000km megtétele után. Nyilván nem bontogattam deklit 1000-enként h megnézzem milyen állapotú, de ahogy a nagy könyvében is meg van írva, 12.000km-nél ledobta magáról.
A szíjszakadás egyébként csak rendkívül ritka esetben okoz főtengelytörést, vagy ferdülést, max. ha beszorul a variótárcsa felső éle és a blokk közé, de 99%-ban úgy ér véget h feltekeri a szíjfoszlányokat a varióra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Háztartási gépek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Tefal turmixgép
- Tado Smart Radiator Thermostat X
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest