Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9001) Something_ válasza Grillo (#8999) üzenetére


Something_
őstag

Én már letudtam náluk szezon elején, mindenképpen megéri.

(#9002) Hauptmann válasza longwild (#9000) üzenetére


Hauptmann
addikt

Én a kis szopórollert az opal renthez vittem a Budaörsi úton. Megbízható, betartja a határidőket, ha azt mondja, hogy holnapra kész a cucc, akkor tényleg kész van, garanciát vállal a munkáira, viszont eléggé drága.

(#9003) droving


droving
aktív tag

Sziasztok tudnátok segíteni ?

Érdekes motoromon csak akkor van normális alapjárat ha megy rajta a szivató.
Ha lenyomom akkor el megy az alapjárat.
Karbi beállítás de hogyan ? :U

droving felhasználónak 145 pozitív értékelése van a fórumon!

(#9004) huszi.gyb válasza droving (#9003) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Első lépésben karbi takarítás...

www.dongosofor.hu

(#9005) szilchi


szilchi
őstag

Szép estét.Tervezem egy 250-es vagy 400-as nagyrobogó vételét.Olyan 400.000 lenne rá.Ennyiért mit tudnátok ajánlani?Burgman 400 és Piaggio X8 amit nézegetek.Vagy esetleg más?Munkába járni néha,vásárolni menni egyedül vagy párommal esetleg kisebb túrákhoz kellene.Az 500-as Atlantic is tetszik,de kicsit nagy a tömege :) .És bár kb. 20 éve motorozok,nagymotorral,automata váltós géppel még sosem mentem :B .De nagyon tetszenek ezek a gépek és ki akarok próbálni egy ilyent.

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#9006) dugynok válasza longwild (#9000) üzenetére


dugynok
senior tag

Crib motors :)

(#9007) DigitXT válasza szilchi (#9005) üzenetére


DigitXT
félisten

Az a baj, hogy olcsón (tudom ez relatív, de mindenki rájön) sz*rt lehet venni:
340K-ért vettem ~2 éve egy 2004-es Malaguti Madison K400 RST-t (+átírás).

Gyors hibalista a felfedezésük időrendi sorrendjében kommentekkel/árakkal:
* a vétel utáni (LOL) gyors átnézés (helyi szerelő: potom 13K)
- kormánycsapágy meghúzva (bekoppant minden fékezésnél!)
- hajtás szimering csere (picit "könnyezett": rendszerint elfelejtik cserélni)
- első fék szinte vason fut (holtjáték beállítva, de mielőbbi cseréje javasolt)

* iszonyatos fogyasztás (pl. 8,6L/100 km)
- a tanksapka eresztett (új tanksapka: 5K - a házibarkács nem volt tartós)
- légszűrő csere (új szivacs, beolajozva, 6K)
- valójában "csak" karbi beállítás kellett (4K)

* ütött hátsó felni (belső gumi volt a tubeless külsőben: gyanús) -> defekt
- a felni javítását nem vállalják, s durrdefekt veszélyes -> új felni kell (28K)
- a felnire a gumit átszereltetni, és centrírozni (2K)
Szerk: és hatalmas mázli, hogy nem 140-nél durrant el, hanem a garázsban
csendben leeresztett, így kiderült, hogy a guminak semmi baja. A felni ütött.

* hajtás szimeringje a másik oldalon is könnyezett (cseréje "otthon" ~5K)

* első féktárcsa iszonyat vállas: csere "otthon" (13K), majd szerviz (+4K)
Gyári hibás féktárcsát kaptam elsőre, amit a szerviz se tudott jól felrakni,
hogy ne üssön, szerencsére gariban kaptam tárcsát (csak munkadíj lett).

- egyúttal új, gyári fékbetét beszerelése (7K: munkadíjat nem számolok!)

* feszültségszabályozó nem a specifikációnak megfelelően működik (10K)
* hátsó teleszkóp nem csillapít: felújítás ~40K lenne, ezért inkább új (80K)
* első teleszkóp szintén felújítandó: EZ sima ügy a szerviznek (csak 15K!)
* a vezérműlánc megnyúlt, cserélni kell - beszerezni nagyon macera (20K)
- tömítéskészlet, szerszámok olajcsere, s egy combosabb munkadíj +80K

A fenti listában direkt nem írtam be a normál használat mellett kopó/fogyó
dolgokat, így pl. az új gumit sem, az elején volt profilja (alattam kopott el!),
vagy az akkut sem, ami kb. új volt (talán a hibás fesszab nyírta ki vagy az
állás télen ki tudja). A felsoroltak mind olyan hibák, amik már a vételnél is
megvoltak, így a vásárlásába bele volt kódolva, hogy ezekre költeni kell.:O
(Csak nem tudtam róluk. Vagy amit tudtam, azt meg nem sejtettem LOL.)

Ja és a defekt miatt a motor járóképtelenné vált, így a télen rendesen szét
lett kapva, és több minden fel lett rajta újítva - vagy az én "ízlésem szerint"
átalakítva, ami persze rengeteg munkaóra. De ha valaki szeret szerelni?;]
Ezért nem számoltam munkadíjat, ahol meg tudtam magamnak csinálni...

Ja és a mai nap termése, hogy a topiklakóknak is mondjak valami újat!:Y
* termosztát hiba (a motor gyanúsan hidegen üzemel / lassan melegszik)
- nem rossz az... NINCS! 2 éve úgy járok vele, hogy nincs benne.:D Naná:
rövid utakon nehezen melegedett be, zabált, ellenben túrán, nyáron egész
jó hőfokokat produkált... Éppen annyival az üzemi hőmérséklet alatt, hogy
kicsit erősebb legyen a kopás. Mer' az jó: egy öreg (tekert órás) motornak.

Miért nem tűnt fel a dolog? Az első tél kompletten kimaradt a defekt miatt,
a második meg (nagyjából) a vezérműláncos/lejáróműszakis kálvária miatt.
Amikor hoztuk el (novemberben!), már feltűnt, hogy elég sz*r a gázreakció!
Ja és a hőmérő hiába mutatta a borda(!) hőmérsékletét: az még nem a víz!
Akkor jött a meglepi, amikor beszereltem az adaptert, s a motorblokkon is
viszontláttam ugyanazokat a (baromi alacsony!) hőfokokat - idén tavasszal.

Ui: csak a fent felsorolt tételek közel kiteszik a motor vételárát... És akkor
egy új termosztát mondjuk 27K, itt. Ha tudtok olcsóbban, szóljatok! Ja és,
biztos nem tett jót a fedélnek, amíg 2 hónapig leengedett vízzel állt? Vagy
én nem tudom! De hogy fedelet is kell majd vennem, meg a komplett hűtő
átmosása esedékes (ki tudja mit támadott meg a rozsda és hol dugult el):
nem szeretnék tippeket kapni, hogy mennyi lesz a vége. Sok. Davy Jones
Az "első részben" azt mondom el, hogy hiányzik a termosztát közepe, és
amúgy is tömítőpasztával volt összetaknyolva, nem rendes tömítéssel.:W

Ui2: oké, a hátsó telókból a 40K-t levonhatjátok, ha találtam volna valahol
korrekt műhelyt, aki valóban elvállalja ennyiért, ÉS olyan lesz, mint az új.

[ Szerkesztve ]

(#9008) csongi válasza DigitXT (#9007) üzenetére


csongi
Topikgazda

Miért is kell Új fedél?

(#9009) szmissz válasza DigitXT (#9007) üzenetére


szmissz
senior tag

Ezt kellene a top hozzászólásba tenni, hátha pár embert visszarántana a valóságba, amikor 200 -ért(vagy 340-ért, tökmindegy) akarnak olyan robogót venni, ami újan tízszeresébe, vagy még többe kerül.

Potenciális szopáshegyek, iszonyatos időelbaszás az utánajárás, használni sem lehet szerelés közben... lényegében egy rohadt nagy probléma halmazt vesz a nyakába az ember.

Persze a csodában lehet bízni...

[ Szerkesztve ]

Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!

(#9010) kcsa válasza szilchi (#9005) üzenetére


kcsa
veterán

Piaggio X8 és X9 általánosságban nem tartoznak az ajánlott típusok közé. Burgman 400 K6-tól kezdve igazán ajánlott, előtte sem rossz (K3-tól mondjuk), csak K6-ig eszegeti az olajat némi konstrukciós hiba miatt. Ha ezzel együtt tudsz élni, és odafigyelsz, jó az is.

(#9011) -Mosquito- válasza DigitXT (#9007) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Ej bakker ez tényleg xopó roller.. :( :O Index Malaguti fórumon megkérdezem,hátha tudnak jó beszerzési forrást, illetve City Bike, Italmondo,Blaga motor,Miska?

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#9012) longwild válasza szilchi (#9005) üzenetére


longwild
aktív tag

Szia!

250-es kategóriában 400e Ft alatt semmit se vegyél.

Ha 400ccm kellene inkább, akkor inkább 600e Ft felé nézelődj v még felette.

DigitXt esete jól példázza.

Csak hogy legyen itt valami rólam is:
- 250-es Beverly (ie E3 2006 modell) -> 1,5 évig szívatott mindenféle szerelő a hidegen indulás után, bemelegedés alatt kialakuló irreálisan magas alapjárattal (mely újraindítással megszünt). Ide értendő a műrkaszervizt is! A probléma egy szarul működő termosztát volt, de a neves hozzáértők már ECU cserét vízionáltak... Filléres baja volt és 150e Ft-okkal riogattak.

- eszegeti az olajat, de konstans ugyanannyit. Kb 0,5-1dl / 1000km - még olasz fórumokon is azt írják, hogy ha 0km-től ennyi, akkor ez ilyen. Ha növekszik, akkor baj van. Szerintem ez ilyen, mert az elmúlt 18e km alatt végig ennyi volt...

- most a következő probléma talán a vízpumpa lesz.

- hajtás szíj csere volt de 20e km után kötelező lenne...

Viszont 2 szezon alatt mentem vele 17-18e km-t... Azért ez nem rossz, de ugye megfizettem az árát a vételnél. Ráadásul ez is tuti tekerve volt, mert bár 17e km-el vettem, a gyári szerviztörténet szerint a 8. hónapban megvolt a kötelező 6e km-es szervize és 4 évig volt olaszországban. Azaz szerintem 40e km lehetett benne, amikor 17e-ret mutatott... De az állapota, a vétel előtti szerelővel való átnézetése, a magam általi átnézés valamennyire kifizetődött (és a vételár)... Egy ideig én is nézegettem a 200e-res kategóriát 200-250ccm-ben de azok tákolt vackok vagy szerkezetileg vagy motorikusan...

[ Szerkesztve ]

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#9013) droving válasza huszi.gyb (#9004) üzenetére


droving
aktív tag

Ezt én is tudtam , direkt azért kérdeztem , hogy hogyan ???

Kompresszorral már ki lett fújkálva meg lett tisztítva.
Nem lehet ,hogy a szívatóval van problémám ?

droving felhasználónak 145 pozitív értékelése van a fórumon!

(#9014) Hauptmann válasza kcsa (#9010) üzenetére


Hauptmann
addikt

Egy ismerősnek van X9 EVO-ja, az 500-as fullextrás változat, 4 év és 30 ezer km után semmi baja, még a motoros sztender jeladója sem szórakozik.

Persze nem ez az általános, szerencséje van a típussal.

(#9015) kcsa válasza Hauptmann (#9014) üzenetére


kcsa
veterán

Jogos, azt hiszem az EVO már jelentősen jobb. Legalábbis mintha úgy rémlene hogy ez az általános tapasztalat :)

(#9016) droving


droving
aktív tag

Valaki reagáljon PLEASE ;] :C

Miért van az ,hogy ha a kézi szívatót lenyomom akkor elmegy az alapjárat gáz adás nélkül lefullad.

Valami gyors beállítási tipp ? :U

:R

droving felhasználónak 145 pozitív értékelése van a fórumon!

(#9017) csongi válasza droving (#9016) üzenetére


csongi
Topikgazda

Szedd szét, és takarítsd ki rendesen.

JEEE van rendszámom és végre mehetek :)

(#9018) huszi.gyb válasza csongi (#9017) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Széles utat! :)

www.dongosofor.hu

(#9019) csongi válasza huszi.gyb (#9018) üzenetére


csongi
Topikgazda

Elso 25 km meg volt.:)
110-ig huztam par szaz meteren. Aztan vissza 80. :) azert az a gyuru csak friss meg benne.
A dobozt allitani kell, nem jo a doles szog. Plusz a plattin eleg nagy a mozgas. Berazza a kasztnit. A futomu jobban muzsikal mint a burgmanonom, de ez a burgonya telojanak a hibaja volt, nem a motorr. A balna futomuvet nem eri utol persze, de meglepoen jo a kerek merethez es a a ketegoriahoz kepes, kellemes csalodas :).
Tokeltes kis vas, parszaz km turakat siman lehet tolni. Szepen huz. A kuplung rugokat majd erosebbre cserelem mert hamar nyit egy kis fordulat jol jonne indulaskor. De meg igy is pillanatok alatt 60on van. A motorfek mar ha lehet annak nevezni :) ezen a legkisebb, de ez a karbinak tudhato be, lassaban ejti vissza az alapjaratot, kb ennyi elso km- en a tapasztalat :)

(#9020) szilchi


szilchi
őstag

Köszönöm a tanácsokat :R .Akkor inkább a 250-es gépeket nézem.Mondjuk tisztában vagyok a használtmotor piacon lévő gépek állapotával.Ezelött egy 750-es Vulcan volt,azelött meg egy 90-es VFR olaszból.Abban 2006-ban 19.000 km volt... na persze :) .Azokban is volt hiba,de összességében jó gépek voltak.Gondoltam találhatok egy ilyen 400-as robogót.De akkor inkább 250-es.láttam is egy 250-es Honda Jazz-t ennyiért.Vagy nézek Majestyt ennyiért.

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#9021) DigitXT válasza szilchi (#9020) üzenetére


DigitXT
félisten

Éppenséggel van egy 250-es Majesty-m, "talonban" (ma is azzal
mentem, mert a 400-as Madisonon picit elrohadt a hűtés), de ez
a 300K kategória azaz költeni kell még rá.:O 2002-es gyártmány:
2006-ban kapott egy szett Pirelli GTS 23/24 gumit, és slussz.:Y

A kormánycsapágya be van rágódva, cserés. Bár épp vezethető.
Nade csodálkozik a laikus* ex-tulaj, hogy nem jött be a robogás,
ellenben a patika 600RR mekkora király? Ja hogy arra pl. rögtön
mentek fel a vacsiúj papucsok? Sajnos ilyeneken is sok múlik.:K

*: semmi pejoratív felhangja nincs... Ráült, ment 60-nal, és kész.
Elhitte, amit a kókler szerelő mondott és pengette a szervizdíjat.

A gép műszakija egy hónap múlva jár le: az is plusz költség! De
amúgy "baja" nincs, elvileg simán megugorja, csak a gumi öreg.

Tudni kell róla, hogy nem rakéta. Guruló kanapé. 80-ig jól megy.
De semmi extra! 100-nál meg már vége is van, mint a botnak.:D
Fogyija 4L alatt lenne, ha nem nyelezném folyton: simán jár, fel
sem tűnik néha, hogy majdnem nyélen gyorsítok. Ja és át kéne
nézni az üzemanyagrendszert, mert benzinszaga van. S láttam
már egyszer alatta benzincsöppet is. (A benzinpumpa is kehes:
én mondtam már, hogy költeni kell rá? Ez általános ennyiért.:D)

Én azért a vásárlás előtt mindenképp kipróbálnám a robogást...
Kényelmes az automata! De nagymotor után vicc a futómű/fék.

Ui: természetesen az, hogy valami drágább, nem feltétlen jelent
komoly különbséget a műszaki állapotát illetően. Csak olcsón a
csoda kellene, drágán meg talán jobban ki lehet fogni vmi jót.:K
(Ha ráköltenék 50-100K-t, jó lenne - de nem vinnék 350-400-ért.)
Na ezért nem költ rá kb. senki, és adják olcsón a vackokat.:R

(#9022) lehella


lehella
senior tag

Király volt ma délután motorozni Budapesten :DDD
Durva volt menni, verettem a bokáig érő vízben és a lábtartón folyt be oldalról a víz :D
Egy óra csücsülés után 5-kor úgy gondoltam hogy már elindulok haza az eső ellenére, átértem az Erzsébet hídon a Tabánhoz, bokáig érő vízben gurultam, majd megállt a gép. Félretoltam oldalra, kb egy perc pihi és önindítózás után beindult a gép, szerintem csak vizet szippantott. Aztán a házunktól két kilométerre is újra bepróbálta ezt, felfigyeltem hogy érdekes módon pont akkor röffent be, mikor elengedtem az önindító gombját. Utoljára ilyet akkor csinált, mikor gyengélkedett az akksi. Elképzelhető, hogy az eső miatt a töltésem akadozott, vizet kapott valahogy és nem tudott tölteni rendesen a generátor, ami okozta a leállást?

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#9023) DigitXT válasza lehella (#9022) üzenetére


DigitXT
félisten

A bokáig érő vízzel azért óvatosan... Ha neadjisten a légszűrő kap egy
nagyobb adagot, és bejut a hengerbe a víz, szétcsaphatja a blokkodat.

(#9024) korcsillio


korcsillio
őstag

Üdv.
Malaguti ciak 125-150-ről mi a vélemény?

(#9025) DigitXT válasza korcsillio (#9024) üzenetére


DigitXT
félisten

Az, hogy "50-esként" felejtsd el.:)

(#9026) korcsillio válasza DigitXT (#9025) üzenetére


korcsillio
őstag

:DDD
Egyébként megbízható,költségmentes motorok?

(#9027) DigitXT válasza korcsillio (#9026) üzenetére


DigitXT
félisten

Nyeheheee... azt a szót,.hogy költségmentes, szintén felejtsd el.:DDD
Pláne ebben a topikban, ahol zömében 10+ éves rollerek gurulnak.
Az a motor, amire soha semmit nem kell költeni, egy kamu... Vagy
új, és akkor kötelező szervizek, vagy használt s épp elhanyagolják:
amire pont nem költöttek, arra IS kellett volna. Lásd pl. öreg gumi?
Az első megcsúszásig, defektig, vagy leeresztésig tán fel se tűnik!

(#9028) korcsillio válasza DigitXT (#9027) üzenetére


korcsillio
őstag

Csak egy olyat szeretnék amivel azért több időt tudok menni,mint amennyi időt a szerelésre fordítok ;)

(#9029) DigitXT válasza korcsillio (#9028) üzenetére


DigitXT
félisten

[SZARKAZMUS]
Langyos, langyos...! 1-2 hónap állás/év (nem a tél miatt!) akkor belefér?:C
50-esként használt lerúgott olasz (vagy japán konténeres) kotlát ajánlanék.

Ja nem... Menj be a szalonba, tolj ki egy vacsiújat, az a megbízható csak.:K
Esetleg végezd el a MAMI-t! Vásárolj pár vagon szerszámot, bérelj műhelyt:
készülj lelkileg! Ne legyél luddita, ha már a képzett szerelők is néha azok.:D

Vagy vásárolj fórumozótól, hiszen mindent tudsz a gépről, nem lehet baj!;]
[/SZARKAZMUS]

[ Szerkesztve ]

(#9030) lehella válasza DigitXT (#9023) üzenetére


lehella
senior tag

Szerencsére a légszűrő szívónyílásához nem ért fel a víz, oda egy-két vízcsepp eshetett be legfeljebb :DDD
Tudom, hogy mit okozhat a víz, láttam már leugrott hengerfejet autónál emiatt :U

Tényleg nincs költségmentes motor, legfeljebb az első pár évében, kötelező dolgok akkor is lesznek.
Nekem most lesz 10 éves a gép, 33 ezer km-el és időszerű a gyári féktárcsák cseréje, első kopáshatáron, hátsó üt, 30-nál volt kormánycsapágy csere, 20 ezer környékén gyári gumik cseréje Michelinre, meg generátor felújítás és fesszab csere félúton. Mondhatnám hogy egész jól megúsztam eddig, de így is volt szervizben évi legalább egyszer a moci.

[ Szerkesztve ]

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#9031) kcsa válasza lehella (#9030) üzenetére


kcsa
veterán

Amit idáig költöttél rá, az gyakorlatilag a kötelező, ideértve a feszszabályzót is, amik híresen szeretnek pusztulni. A generátor mondjuk nem ez a kategória :)

(#9032) lehella válasza kcsa (#9031) üzenetére


lehella
senior tag

Arra is azt mondták hogy Kymco betegség, az állórész egyik tekercse elpattant, csak kettő működött a háromból. Az üllői úti kymconál volt javított cseredarab ilyen esetekre. A fesszab is összefügghet ezzel, azóta szerencsére jó :)
Eddig egyébként szerintem tök jól megbízható ez a 250-es People, három teli szezont lehúztam vele, felülmúlta az elvárásaimat, ha utána számolnék szerintem az árát is visszahozta :DDD

[ Szerkesztve ]

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#9033) Hauptmann válasza lehella (#9022) üzenetére


Hauptmann
addikt

Te is megszoptad? Tegnap késő délután a Flórián téren a felüljáró mellett a mélyedésben nadrágközépig érő víz volt, a sok köcsög miatt meg bele kellett mennem, le is állt a kis roller a legnagyobb víz közepén, ki kellett tolnom. Roppant jó volt a bokáig érő vízben...

Szerencsére nekem magasan van a légszűrő.

korcsillio,

Piaggio blokk van benne, a szokásos nyűgökkel (pl. feszültségszabályzó), ha rendes gazdánál volt, akkor nagy meglepetések nem érhetnek. 125-150 között nincs észlelhető teljesítménykülönbség, a 150-es azért van, mert az olaszoknál minimum 150 cm3, amivel felmehetsz autópályára.

[ Szerkesztve ]

(#9034) Hauptmann válasza csongi (#9017) üzenetére


Hauptmann
addikt

Grat. :) Pont a Phanteon az a kevés Honda, ami még tetszik is. Mondjuk az újabb hülye X formájú fényszórója annyira nem.

(#9035) droving


droving
aktív tag

szívató akkor van rajta ha fent vagy ha lent van a kar ?

droving felhasználónak 145 pozitív értékelése van a fórumon!

(#9036) lehella válasza Hauptmann (#9033) üzenetére


lehella
senior tag

1 óra várakozás után, miután elállt a jég és a szél lóra pattantam, jobb is hogy nem vártam vele, amíg eláll. Élmény volt, főleg hogy megúsztuk épp bőrrel :) Délinél is iszonyat víz volt, inkább a parkon át kerültem :DDD Nekem kétszer is megállt a motor, alapjáraton, nálad miért volt? Vagy a magasan lévő légszűrő ellenére valahogy mégis beszippantott?

[ Szerkesztve ]

www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"

(#9037) csongi válasza Hauptmann (#9034) üzenetére


csongi
Topikgazda

Köszönöm.Egy kis Phanteon fólia is van a képeken :)
Lehet lenne egy eladó, gondolkozik a tulajdonos rajta. Rendben van kis gép 150-es túra plexi 2003-as injektor. Rákérdezzek?

[ Szerkesztve ]

(#9038) DigitXT válasza lehella (#9036) üzenetére


DigitXT
félisten

(#9039) szabop27 válasza korcsillio (#9028) üzenetére


szabop27
csendes tag

Én 4 éve vettem egy 125-ös, Olaszországból (ismerős által) behozott Ciakot. Kapott akkor új akkumulátort és új gumikat. Azóta minden szezon elején olaj-, légszűrő- és gyertya csere. Szinte napi használatban van, soha semmi baja nem volt. Több ismerősöm is használ Ciak-ot, a többségük hozzám hasonlóan elégedetten.

(#9040) Hauptmann válasza lehella (#9036) üzenetére


Hauptmann
addikt

Az elektromosság ment el, mert a benzinszintmérő sem mutatott ráadott gyújtásnál. Leállt, kitoltam, pár rúgás és már ment.

csongi,

Rákérdezhetsz, de csak ősszel lesz aktuális szerintem. Az is négyütemű? Nem tűnt élőben olyan nagytestűnek, mint pl. a 250-es Maja. Bár igazából az ideális egy Vespa ET4, vagy a most emlegetett Ciak méret lenne jó.

(#9041) csongi válasza Hauptmann (#9040) üzenetére


csongi
Topikgazda

4T. Rákérdezek szívesen. Eddig én beszéltem rá, hogy ne adja el.
Teljesen rendben van, egy nagy szerviz volt meg rajta, a hátsó telók is cserélve lettek. nem quad, hogy minden fórumtárs nyugodt legyen :)

(#9042) Den válasza DigitXT (#9007) üzenetére


Den
veterán

Ez a termosztát dolog felfoghatatlan számomra. volt itt egy 125-ös robesz, ahhoz is 25k lett volna. Nem értem miért. Három összepréselt rézlemez, benne viasszal, kb 500 forintért gyártja az automata gépsor, de lehet annyi sem.

www.simson4t.hu

(#9043) DigitXT válasza Den (#9042) üzenetére


DigitXT
félisten

Extraprofit.:DDD Amúgy eBayről csak 11K, szóval az lesz.:R

(#9044) kcsa válasza Den (#9042) üzenetére


kcsa
veterán

Ezt már régen megtanultam: a termék ára attól függ, mennyit hajlandók kifizetni érte a vevők. Termosztátért láthatóan sokat :D

Nem mintha a teleszkóp hátra reális lenne 80kért :(

(#9045) DigitXT válasza kcsa (#9044) üzenetére


DigitXT
félisten

Csak 36K...:) Na jó, kettő kellett. És postázták kb. egy tizesből.:W
De legalább nem "quad" teleszkóp volt, hanem egyből odapasszoló.;]

[ Szerkesztve ]

(#9046) kcsa válasza DigitXT (#9045) üzenetére


kcsa
veterán

Nekem is 142€ darabja. :( párban az már majd 90k plusz szállítás...

(#9047) DigitXT válasza kcsa (#9046) üzenetére


DigitXT
félisten

És amúgy szükséged is van rá, vagy csak szörnyülködsz az árazásán?
Nemrég volt megdícsérve a géped, hogy az itt az egyetlen nem budi.:B
Ne mondd, hogy gatya a hátsó telód, mert szmissz tuti felköti magát.:D

[ Szerkesztve ]

(#9048) kcsa válasza DigitXT (#9047) üzenetére


kcsa
veterán

Egyelőre szörnyülködök a buditeleszkóp árán :) Tudtommal nincs ki a még, bár hallok valami nyiszogást hátulról, de inkább a "lengőkar" (vagy hogy nevezzem a motor felfüggesztését) hibájának gondolom egyelőre.

(#9049) DigitXT válasza kcsa (#9048) üzenetére


DigitXT
félisten

Ha nagyon kivan, akkor nem csak nyiszog, hanem szuszog. És ótvar az úttartás,
legalábbis én ezt tapasztaltam... Meg a lengést! Gyakorlatilag nem csillapított, de
legalább a rugó is gyenge volt - úgy beült a saját súlyától, hogy öröm volt nézni.:DDD

Szerk: jók ezek a hangutánzó szavak.:D Lehet, hogy inkább szörcsög...:))

[ Szerkesztve ]

(#9050) kcsa válasza DigitXT (#9049) üzenetére


kcsa
veterán

Na itt nem tartok. Még. De ha elég sokat ülök a budin... :DDD

Szerk.: melyik a rosszabb: a szörcsögés vagy a szuszogás? Ha olajos és szörcsög akkor az jó, még van benne olaj :D

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.