Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16001) DigitXT válasza kcsa (#16000) üzenetére


DigitXT
félisten

És akkor hogy lenne egyedi rendszáma a kis kakasnak a helyi szemétdombon?

QQRIQ-1

(#16002) TayRol válasza DigitXT (#16001) üzenetére


TayRol
veterán

ilyen rendszám van.

(#16003) DigitXT válasza TayRol (#16002) üzenetére


DigitXT
félisten

Hajjaj, és nem is meglepő módon egy BMW-n látták.:D Nincs több kérdésem.;]

(#16004) csongi


csongi
Topikgazda

betettem gorgoket. Csak hideg kezi tesztet tudtam csinalni. kitakaritottam a futamot. kezzel belnyomtam a helyere, es kozben forditottam. Az RMS" faszan" beletapadt, a gyari meg szepen elforgott.
Kb 500-1000km lehet az RMS- be, de vannak pikkelyes nyomok. Remelem ez szivatot,99% melegen leragadt.

(#16005) DigitXT válasza csongi (#16004) üzenetére


DigitXT
félisten

Kapcs-ford!:F

(#16006) üszök válasza szentkuti11 (#15996) üzenetére


üszök
őstag

Kösz. Mennyi egy ilyen doboz? Platnyi van hozzá? Monolock vagy csavar tartja?

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#16007) Hauptmann válasza DigitXT (#15998) üzenetére


Hauptmann
addikt

Aha, más, normális országban meg tudták oldani a 0-O dolgot. Itt nem.

DigitXT,

Egy mezei önhajtós fűnyíró, 'sohaelnemromló' Honda motorral. :DDD

(#16008) DigitXT válasza Hauptmann (#16007) üzenetére


DigitXT
félisten

De ez nem normális ország, mint az közismert...:))
Amúgy "O" simán van a rendszámokban, így ez az érvelés
sem igazán állja meg a helyét, hogy az elején ne lehessen.

(#16009) Bogyó bá' válasza DigitXT (#16008) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Van OT-s rendszám is....

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#16010) DigitXT válasza Bogyó bá' (#16009) üzenetére


DigitXT
félisten

LOL;]

(#16011) Burt1793 válasza Bogyó bá' (#16009) üzenetére


Burt1793
veterán

Lehet, hogy ezért nincs, mivel az OT rendszám is hatjegyű és akkor az OT után következő számot a kamera nehezen értelmezné vagy fordítva. Szép megfejtés! Kicsit én is próbáltam gondolkodni rajta, eszembe se jutott. :W

Bár ott van a DT diplomata rendszám, mégis kiadtak DTx rendszámokat, hozzáteszem, akkor még nem voltak térfigyelőkamerák, én úgy olvastam, hogy a kamerák miatt hagyták ki az O-t, amúgy meg teljesen lényegtelen.

[ Szerkesztve ]

(#16012) huszi.gyb válasza üszök (#16006) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Árról privátban beszéljünk. Írok. Platni van hozzá, nem monolock (inkább monokey-re hasonlít), valami pöckös megoldás rémlik.

[ Szerkesztve ]

www.dongosofor.hu

(#16013) Hauptmann válasza Burt1793 (#16011) üzenetére


Hauptmann
addikt

Röhejes ez az egész. Mint az osztrákoknál, nem adnak ki olyan egyedi rendszámot, amiben 74, meg 88 szerepel. :DDD

De amúgy azt hiszem, van olyan egyedi rendszám, hogy OIO-101, azt akkor miért adták ki, ha gondot okoz a kamerának?

(#16014) csongi válasza DigitXT (#16005) üzenetére


csongi
Topikgazda

Hol vesztetted el a fonalat? :)

(#16015) Burt1793 válasza Hauptmann (#16013) üzenetére


Burt1793
veterán

Azokat nem szivatják :D, lehet, hogy pár embernek megéri az a száztízezer forint az egyedi 3+3as rendszámért. ;]

(#16016) DigitXT válasza csongi (#16014) üzenetére


DigitXT
félisten

Már a legelején, hogy hogyan lehet kézzel variátort tesztelni...:))
Megjegyzem, ha be kell nyomni a helyére, akkor gebasz van, mert ezek
viszonylag szabadon kellene, hogy mozogjanak: ha szorul, perszehogy
nehezebben vált vissza. De akkor az nem belevaló görgő. Szerintem.:D

[ Szerkesztve ]

(#16017) csongi válasza DigitXT (#16016) üzenetére


csongi
Topikgazda

Alaphelyzetben a gorgo bent van a variator toveben, a tengelynel. Egyszeruen oda nyomtam huvelykujjal es kozben forgattam. Nem 80kg-al.nyomtam oda. :). Egyszeruen ranyomtam a feluletre es ennyi. Az RMS letapadt, a gyari meg elforgott. A gyari gorgobe forog a belso suly, az RMS nem. Ezt tudtam kezben tartva megallapitani. Csak arra voltam kivancsi hogy viszonyul a ket gorgo felulete az alimuniumhoz. Nemi nomast kap a goro , a szijat el kell tolni, es a kontraszt rugot kel kell kuzedni, ezt a feszito hatast a gorgo vegzi el.A galiba melegen jott elo. Akkor mar a visszavaltas darabos volt, de a felfele valtasnal is beleverte a szijat a deknibe.
Olvastam, hogy a nem megfelelo gorgo csinal ilyet, es rendszerint meleg allpotba van gond. Iyen hibakat produkalva. Remelem megoldotott a gondom ezzel, mert mar csak ezek maradtak. Szij, kuplung pofa, kontrasztrugo ki lettek cserelve. A kuplung atnezve bezsirozva. Majd tezt utan meg leirom mi a valos verdikt.

[ Szerkesztve ]

(#16018) DigitXT válasza csongi (#16017) üzenetére


DigitXT
félisten

Én eddig ahány variót láttam, mindegyikbe a helyére gurult a görgő.
Igaz, túl sok tapasztalatom nincs. (180-as Maja gyári és Multivar, ill.
ugye 400-as Madison gyári, Multivar, J.Costa / csúszó röpsúly, meg
még egy vadonat új gyári varió. Ez beépítésre/kísérletezésre vár.:K)

Várjál, pont kihagytam valamit, amiben viszont megszorult a görgő:

Amúgy egy idő után nem gurul, hanem csúszik. Azért kopik laposra.
És azért jobb a Puli bárminél, mert az eleve meg sem próbál gurulni.
(Akkor van baj, ha mégis megpróbál, sikerül neki, és eltűnik az 1-es.)

(#16019) csongi válasza DigitXT (#16018) üzenetére


csongi
Topikgazda

Igen a helyére gurul, vagy csúszik normál esetbe. Csak melegen minden műanyag, vagy akármilyen kopófelület máshogyan viselkedik. Nah az RMS melegre feltapadt, de gondolom ehhez hozzá járul a varió ötvözete is. Ez a görgő az én Soha el nem romló Hondába nem jól működött :).
A pulit azért nem vettem meg, mert nem volt meg biztosra gyári súly. A következő már Pulley lesz.
Ilyen szép példány, nálam is járt :)

[ Szerkesztve ]

(#16020) DigitXT válasza csongi (#16019) üzenetére


DigitXT
félisten

Kíváncsi leszek a tapasztalatokra élesben.:R RMS-t én eddig sem vettem volna (görgőből), de mégegy rosszpont nekik, ha már anyagában is gagyi: méretre legalább egyformák? Súlyarányuk hogy alakul? Remélem beválik a gyári, hiszen az az Igazi Márka Terméke.:)) Szerk: nem a Honda hibája, hogy az RMS szar. Mintha már olvastam volna, hogy nem az igazi. De persze a konkrét terméktől függ.

[ Szerkesztve ]

(#16021) kcsa válasza DigitXT (#16020) üzenetére


kcsa
veterán

Most nekem is RMS görgő van bent, mert nem volt gyorsba' más. De lehet ezért kell fúrni? Hiszen az Egy és Igaz Márkával biztosan jó volt :(

;]

(#16022) -Mosquito- válasza csongi (#16019) üzenetére


-Mosquito-
őstag

RMS az egyik legszarabb görgő. Ez zsír a varióba? Sokan elfelejtik, hogy a varióátor/nyomólap is kopik kint/bent és csodálkoznak, hogy átfordul a görgő lassubb/rosszabb a gyorsulás.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#16023) csongi válasza DigitXT (#16020) üzenetére


csongi
Topikgazda

Én is kíváncsi leszek. Hátha holnap meg tudom kergetni picit. :). Árban kb ennyi a Malossi is, de így volt a biztos. Egyébként minden paramétere megegyezett.

Mosqito: Az bizony zsír. Most már remélem nem csak tudom, hanem tapasztalhatom is. Az ára mutatja a minőséget is. Egyszerűen nem éri meg ezen a pár ezer forinton spórolni. 3Ezer Ft körüli összegről beszélünk.

(#16024) -Mosquito- válasza csongi (#16023) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Abba a varióba kell zsír? Mert ok, létezik/van amibe kell.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#16025) csongi válasza -Mosquito- (#16024) üzenetére


csongi
Topikgazda

Dehogy kell, ez egy scarabeo 150-s 4T vario. :).

(#16026) Hauptmann


Hauptmann
addikt

Mit láttam ma... Közúti forgalomban postás Liberty, az elején lévő csomagtartóban egy csaj ült bukósisakban. :DDD

(#16027) DigitXT válasza Hauptmann (#16026) üzenetére


DigitXT
félisten

Lehet, a vezető félt, hogy kerékre áll a félelmetes gépsárkány: rakott előre súlyt...

(#16028) Hauptmann válasza DigitXT (#16027) üzenetére


Hauptmann
addikt

Sárga volt, azok mind 50-esek. :DDD Kíváncsi vagyok, hogy a rendőr mit szólt volna, ha meglátja.

(#16029) Grillo válasza csongi (#16025) üzenetére


Grillo
senior tag

Én úgy tudom, hogy az enyémbe kell. Pedig az is 4T-s Scarabeo. Igaz, 125ös.

(#16030) Hauptmann


Hauptmann
addikt

500-1 millió között milyen váltós motor van, ami kényelmes, kb. egyenes derékkam lehet ülni rajta, és van neki valami szélvedelme is? Tetszik pl. a Yamaha TDM900 ránézésre, de persze nem tudom, hogy milyen valójában.

(#16031) TayRol válasza Hauptmann (#16030) üzenetére


TayRol
veterán

jó a yamaha. vagy dl650.

(#16032) csongi válasza Hauptmann (#16030) üzenetére


csongi
Topikgazda

A DTM bol csak 2001 utaniak amik uzmanyag figyasztas szempontjabol, jobbak , az injektorosak. Amugy eleg strapabiro, es megbizhato darabok. Bar szoporoller topik lakoinak.... :)

(#16033) Bogyó bá' válasza Hauptmann (#16030) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

A DL650 V-Strom nagyon bevált szerkezet, de éppen ezért tartja is az árát: 1 milláért csak a "legalját" tudod megvenni. Ha valaha az életben váltani fogok a GS500-ról, akkor tuti olyanom lesz.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#16034) Hauptmann válasza Bogyó bá' (#16033) üzenetére


Hauptmann
addikt

Ja, a V-Strom tetszik, de arra most nincs keret. Vagy gyűjtök még.

(#16035) csongi válasza Hauptmann (#16034) üzenetére


csongi
Topikgazda

Nem tudom mire akarod használni, de DL650 nem biztos hogy tetszeni fog. Fordulaton élet, nem véletlen van az SV-be ez a blokk. Nem egy városi, vagy nyugis blokk. Akkor inkább a DTM, az szerintem egyenletesebb a nyomat teljesítmény leadása.

(#16036) Hauptmann válasza csongi (#16035) üzenetére


Hauptmann
addikt

Semmi extra, szimplán közlekedésre, ingázásra.

A TDM900 meg azt hiszem, eleve injektoros, a, TDM850-ből volt eleinte karburátoros, később az is injektoros lett.

[ Szerkesztve ]

(#16037) üszök válasza Hauptmann (#16036) üzenetére


üszök
őstag

TDM 850 volt egy ismerősnek, régi de patika darab volt. 5-10 liter között fogyasztott kéztől függően.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#16038) -Mosquito- válasza Hauptmann (#16036) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Megint egy fosh Japánt akarsz??

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#16039) Hauptmann válasza -Mosquito- (#16038) üzenetére


Hauptmann
addikt

Sokszor elmondtam már, hogy úgy magával a japán motorokkal/autókkal/termékekkel nincs bajom, sokkal inkább a fanboyokkal, meg a 'szent' márkát körülvevő kamu mítoszokkal. Pl. tegnap láttam egy nagyon pofás féltúra Hondát (típust passzolom), azt el tudnám fogadni, de elég új típusnak nézett ki.

Szívem szerint európai gépet vennék, de abból jóval kevesebb a kínálat, meg ha jó állapotú, rendesen megkérik az árát.

De pl. pont most van egy cikk a TC-n a dízel Subaru rendszeresen eltörő főtengelyéről. Megint a beszállító? :DDD Bár erről meg az a véleményem, hogy aki dízel Subarut vesz, az meg is érdemli.

üszök,

10 liter egy 2 hengeres 850-estől Az igen... :)

[ Szerkesztve ]

(#16040) -Mosquito- válasza Hauptmann (#16039) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Jah', hogy ezt mondod.. [link] Renault pl direkt nem hoz ide,Romániába ésatöbbi országba bizonyos típusú motorokkal gyártott autót mert a rossz/abb üzemanyag miatt tönkremegy a motor.

De, még mindig csodálkozom,hogy Japánt nézel.. :F

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#16041) Hauptmann válasza -Mosquito- (#16040) üzenetére


Hauptmann
addikt

De legalább a Renault bevallja. Aztán persze, hogy mi az igazi indok.

Azért, mert alapban nincs bajom a japánnal. De pl. van egy baromi jól kinéző Triumph, csak épp 0 van belőle itthon. Kint előfordul, de ahogy, számoltam, legjobb esetben is 1,5 milliónál állna meg, az meg most sok.

(#16042) Hauptmann válasza -Mosquito- (#16040) üzenetére


Hauptmann
addikt

Visszatérve a Subarura, nyugaton is előfordul a főtengelytörés ahogy olvastam, szóval ezt nem kellene a gázolajra fogni. Simán elbaszták a japánok, ennyi. Előfordul mindenkivel.

[ Szerkesztve ]

(#16043) nyogo83 válasza Hauptmann (#16042) üzenetére


nyogo83
senior tag

Nem volt szazas valaki a japoknal aki egy dizelbe ilyen papirvekonysagu fotengelysonkakat tervezett...

(#16044) -Mosquito- válasza Hauptmann (#16042) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Van már olyan motor ahol üreges/csőből van a vezérműtengely. A Ford kihozott olyan motort a Fiestába ami 250ekm-t mondtak élettartamra.
Mindenütt a spórolás tervezett avultatás/élettartam van.

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#16045) Burt1793 válasza nyogo83 (#16043) üzenetére


Burt1793
veterán

Ez boxer, kiegyenlített a dugattyúk mozgása alapból. Azért is ment töbkre elvileg, mert a rossz tüzelőanyag tökéletlenebb égést okozott, amitől oda lett ez a harmónia.

(#16046) kcsa válasza -Mosquito- (#16044) üzenetére


kcsa
veterán

Óó azt nem csak a Fiestába rakják. Ez az ominózus 1 literes EcoBoost motor, ami Fiestától Mondeóig mindenbe belekerül. Persze azóta kiderült, hogy bír az többet is, és azt hiszem az eredeti megfogalmazás úgy szólt hogy 250.000 nagyjavítás (generál) nélkül. Persze ez a köztudatba másképp ment már át :)

(#16047) -Mosquito- válasza kcsa (#16046) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Mondeóba is bekerül? Faxa. :D

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#16048) kcsa válasza -Mosquito- (#16047) üzenetére


kcsa
veterán

Állítólag alapmotornak nem is rossz. Nem próbáltam még, nem merek beleülni, utána sírnék ha vissza kéne ülni a saját öregecske Mondeómba :D

Volt totalcar leírás is, azt persze nem találom, külföldit találtam.

(#16049) nyogo83 válasza Burt1793 (#16045) üzenetére


nyogo83
senior tag

Ugyanugy tervezesi hiba. :U
Mit gondolsz, egy sima soros 4-5 hengeres dizelnel nem okoz gondot a "rosszabb" uzemanyag?
Mondok jobbat, idovel a befecskendezok szorasi kepe/befecskendezesi mennyiseg is valtozik, ami miatt hengerenkent durva hajtokar es fotengelycsap terheles elteresek lehetnek, megsincs fotengelytores lepten nyomon mas dizeleknel(akar japo dizel blokkoknal se).
Tetszene az irany, hogy kikonnyitett fotengelyeket csinaljanak de elobb benzinesben illene ezt a vonalat kifejleszteni, nem a dizel 4-5x nyomatekosabb es problemasabb blokkjain.

(#16050) csongi válasza -Mosquito- (#16044) üzenetére


csongi
Topikgazda

A Mercedes is megtette mar ezt a lepest, lassan 10 eve, majd jonnek a szivasok, de csendben tartjak a dolgot. :).
Illetve nem lenne baj ha ez ilyen. Megvesszuk hasznaljuk, km megvan, bevisszuk es johet az uj. De az hogy arany aron megy az uj, es amikor a kulcsot a kezedbe adjak, alhangon 15-20% az amortizacio, es a biztositok is ebbol elnek....Errol az oldalrol nagy szemetseg a szandekos amortizacio.

A fotngely meg szar tevezes anyaghasznalat eredemnye. Elbaltaztak. Viszont ahogy kezelik, az eletbe nem veszek subarut. :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.