Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5045 üzenetére
Ezzel nem igazán értek egyet... Szerencse kell, Majánál nem volt meg. Tactnál igen, pedig azt idegennél vettem. Tacttal is kellett foglalkozni, de közel sem Ennyit, pedig majd 10évvel idősebb volt. Ha egyszer rendben lesz a motor, utána remélem gondtalan kmek jönnek...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #5044 üzenetére
Az kimaradt, hogy a ráköltésben NE rendezzünk versenyt, pls. (Főleg a vételár kiegyenlítéséig nem volna jó móka.) A másik meg, hogy ez nem 125-ös kategória, amit "reklámoznak". Egyik, hogy 180-as (A2 jogsi kell), másik, hogy 11 éves, ezért relatíve "occó". Maja2 meg ugye 250-es (szintén A2 minimum), és 12 éves: ma is beijesztett eredetvizsga után, hogy nem fog indulni (kattanás, és csend), de indult pár próbálkozásra. Van benne valami 5 éves akku, aztán ki tudja, meddig megy. Egyszer jön egy cellazárlat, és kész. Vagy csak szimplán nem lesz elég benne a kraft. Számolnom kell azzal, hogy hamarosan cserés lesz.
Kormánycsapágy ezen is ugyanúgy (de pontosan ugyanúgy) be van rágódva, mint a 180-ason volt. Együtt lehet vele élni (kemény középállás), de valójában fel kellene újítani. Km óra nem megy. (Idegesít.) Bontott meghajtó "occó", csak fene tudja, hogy működik-e. Egy próbát megér, mert ezzel kezdeni kell valamit. (Bár eredetvizsgán szemrebbenés nélkül felvésték az óraállást, és, hogy töküres a tank, de azért szeretném tudni, mi merre hány méter, és mikor lesz pl. esedékes az olajcsere.)
Mosquito34: az olcsót "lehúzod". Épp ez az, olyat nem adnak 300K környékén.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #5044 üzenetére
Van az a pénz, amiért lehet "olcsón" is motorozni. Új motor vásárlásának hívják. (Eltekintve persze az amortizációtól, amikor kigördülsz vele a szalon kapuján stb.)
Kérdezte is a szomszéd (aki amúgy bevallotta, hogy vezérműlánc-szakadása volt a Madisonján annak idején: összekócolta a dugó a szelepeket=GTK, de kifizette!), hogy ha ilyen sokat használom, akkor "nem lett volna érdemesebb" fiatalabbat venni? Akkor beszélgettünk, mikor tökig olajban ültem Maja2 mellett. 64 km után.
Válasz: dehogynem! Annyi pénzből, amit évek alatt rálocsoltam, simán kijött volna egy fiatalabb gép. Mondjuk nem évjáratot veszünk. Állapotot... És HA az az állapot olyan amilyen, arra költeni kell. Most vagy újat veszel, vagy megkíméltet DRÁGÁN, vagy annak hazudottat (drágán), vagy veszel olcsón, amire tudod, hogy költeni kell. Olcsó + megkímélt + megbízható + fiatal + csak tankolni kell: ez mese habbal... Ha meg sokat is használod, akkor hatványozottan igaz a dolog.
Annyit mentem volna a Majával évente, mint te, rég túl lennék a motorgenerálon/gyufa+Dunán.Aztán a tuningról még nem is volt szó! Amikor csak a kipufogó 80-100K-ba van. Épeszű ember nem is vesz olyat, annyiért. Csak a birka. (Bee...) Meg a hobbista!
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5039 üzenetére
A magától gyógyulásban én sem hiszek, de tény, most kevesebbet eszik. (olajból) (jó kipuff??)
Tudom, hogy sok dolgot cseréltettél, és Gergő kb belőled ment nyaralni. A tömítés készletet csak beépítésnél könyvelem. A szerelőn még agyalok, nem akarok 50-100k munkadíjat kifizetni, de jó minőségű munkát szeretnék. Még az anyagok beszerzése is folyamatban van, meglátjuk mi lesz
Ha már bontunk, akkor olajpumpát is fel kéne újítani. Plusz főtengely súlyozás ellenőrzése, szilentek cseréje... Remélhetőleg a hengert nem kell bántani (jó erőben van a motor).www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz huszi.gyb #5038 üzenetére
Mert mióta kijött a fél szelepszárszimering, rápótol a benzines keverékből.
(Viccen kívül, én a magától meggyógyulásban nem hiszek. Lesz vele meló...)MÁS: rosszul volt visszarakva a tanksapka, azért volt baromi nehéz kiszedni!
Valószínűleg elfordulhatott a tetején a jel / a kutas erőszakoskodott vele: úgy,
ahogy egyébként nem szabadna visszamennie (fém megy fémbe!), és mégis!
Miután kiszedtem, s "kisilabizáltam", hogy a jel rossz felé mutat (háromszög
VS. háromszög), csak a bütyköt kell nézni, pikk-pakk megy ki-be, ahogy kell.---
770K-ban szerszámok? Nem nagyon: kuplungcserekor az összenyomó igen,
meg a 46-os dugókulcs/adapter. Max. 15K összesen. Olajcseréhez még 5K.Szóval akkor 750K. Ebben az elején rengeteg szerelői munkadíj! De asszem
ezt már összeírtam korábban is. (Szinte minden ki lett már cserélve rajta.)
Szerk: megjegyzem, a korábbi összeírásban a nyári alkotás nem volt benne.Ugye egyszer fúvóka dugulás miatti szerviz, a pótolt hangtompító, szíjkopás,
szabadonfutó csere: laza 60-70K ráment, s én egy métert nem mentem vele.Tömítéskészleten ne fájjon a fejed: örülj, hogy csak 7K, majd felírod ha fel is
használtad (adott km óra állásnál, adott dátumra). Nekem ugye 17K a szett.
Utángyártottban. Gyáriban 27K és elvileg azt sem sikerült már lemondanom.
Madisonra is "vannak combos tételek", amik még sehol nem szerepelnek.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Ja és a ~7k-s tömítés szett sincs benne.
Újabb érdekesség... Amióta Repsol olaj van a Majában kb.500km-t ment, még félig van (kicsit túltöltöttem), de azóta nem töltöttem rá...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #5034 üzenetére
Én meg most nagyon ráérek nézegettem a statisztikát... Átlag szerviz ktg 25ft/km. (benzin nélkül)
Ami érdekes, hogy Amióta kevesebbet megyek vele, azóta többet költök rá... Eddig összesen 186L benzint tankoltam. Októberben 27000ftot költöttem karbantartásra/javításra.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Ma reggel én is megtankoltam a vasat... 4,25L/100 nem is rossz, ahhoz képest, hogy szívató nélkül fuldoklott úgy 30km-t. A múltkori 3,6 viszont messze van
Most egy ideig megint bírni fogja remélemwww.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
válasz DigitXT #5009 üzenetére
Hazafelé bejelezte, mentem a kútra, erre nem bent állt a kamion?!
Hát én nem fogok kib@szni a karbival szmötyis benyát adva neki.
Egyen fényt. (Holnap jó lenne, ha nem esne, addigra leülepszik.)
Mondjuk 2 lityiből még az eredetvizsgát is bepróbálhatnám lazán.
Amúgy maxi respect HGabor89-nek a teletankos átadásért. -
üszök
őstag
válasz balazs1011 #5020 üzenetére
Nekem meg helyem ahová tegyem,pedig télen rendbe lehetne rakni.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
huszi.gyb
senior tag
válasz balazs1011 #5026 üzenetére
Injektoros gépbe nem tenném. De egy öreg 2T karbisba... Sima ügy .
Add el valakinek kisrobogósban 200-250Ft/L-ért
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #5026 üzenetére
gyufa?
az kuka vagy alkatrészt mosni, bele ne öntsd. -
balazs1011
aktív tag
válasz huszi.gyb #5024 üzenetére
Tegyük félre a viccet itthon áll most 12 lityi benya de azért
jó lenne elhasználni. Mondjuk alkatrészt mosni jó lenne.
Most álljak neki megint motortszerelni?---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
csongi
Topikgazda
válasz balazs1011 #5022 üzenetére
Ha nem maradt benne akkor semmi gond
Én 100-as benyával toltam tele a dieselt -
huszi.gyb
senior tag
válasz balazs1011 #5022 üzenetére
Öcsém Simsonja még amikor nagyfaternál volt, ment szúnyogirtóval Nem érzékeny szerkezet, benzinnel hígítva egész jól ment, de szúnyog egy darab nem volt
www.dongosofor.hu
-
balazs1011
aktív tag
Teli tankba véletlenűl motor belső mosót töltöttem ,amit az olajba szoktunk
olajcserénél. Lehet gondja a motornak? szelepek,injektor? stb.
Bár a motort nem használtam ,de másnap inkább kiszívtam belőle az összeset.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz balazs1011 #5020 üzenetére
Miért kellene neked egy kínai szopóroller? Japán / koreai nem jó?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
balazs1011
aktív tag
azt hiszem hogy igen.
valószínű hogy nagyon szabadulni szeretne tőle,
és lehet hogy adná még olcsóbban is.
kár hogy nincs felesleges pénzem.---Kawasaki VN 800---Huawei Media Pad M3----Piaggio Beverly 500----Oneplus 2 4/64----ZTE Nubia Z7 Max 2/32----JiayuG3 és Jiayu G4S 2/16 fehér----e-mail:balazs1011@freemail.hu---- mobil:20/405-2490 ----
-
DigitXT
nagyúr
Disznó egy motor. Vagy legalábbis cserélhető rá.
-
-
DigitXT
nagyúr
válasz longwild #5005 üzenetére
Jogos, nem érek rá hétvégén.
Szóval száguldás, motrot szerelem, száguldás...ON: főtengely szimering csere. Azt hiszem aktuális, és nem rocket science.
[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
Már sokszor meg akartam kérdezni, de most végre eszembe jutott hogy szerintetek mi a ráció abban hogy az új Battlaxot az elsőt "mintha" fordítva kellene használni? [link]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Háztartási gépek
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest