Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#27001) atomanti19 válasza yodamastah (#27000) üzenetére


atomanti19
aktív tag

Én is a 4. ről lógatom le az xmax-hoz ha kell :B

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#27002) yodamastah válasza atomanti19 (#27001) üzenetére


yodamastah
őstag

De az xmax benzinnel megy :)

(#27003) vicces válasza atomanti19 (#27001) üzenetére


vicces
addikt

az xmaxot miért dugnád a 220-ra?? :F

:)

(#27004) DigitXT válasza vicces (#27003) üzenetére


DigitXT
félisten

Mondjuk az akkut tölteni?:))

(#27005) vicces válasza DigitXT (#27004) üzenetére


vicces
addikt

csak nehogy közben elvigyék a töltőt.. és kiszedem az akksit és bent töltöm a pecóban.
:K
erről jut eszembe. a héten megint irkálta az indítás után, hogy alacsony akkufesz.
2 x 20 km-t járok az xmaxxal és úgy tűnik ez kevés neki, hogy visszatöltse az akkut.
jövőhéten el kell mennem motorozni vele egy 3-4 órára. remélem majd használ neki és nem az akksi lesz cserés. /2 éves/
kiszerelni nem szeretném még a téli leállítás elött.

:)

(#27006) yodamastah válasza DigitXT (#27004) üzenetére


yodamastah
őstag

En fel szoktam vinni az akkut. 1 perc kiszedni.

A foton egy bmw c evo látható. Beszéltem a tulajjal, meloban tolti mert otthon nem tudja. Persze igy meg olcsobb :D

(#27007) csongi válasza yodamastah (#27000) üzenetére


csongi
Topikgazda

hybrid? :D

(#27008) DigitXT válasza yodamastah (#27006) üzenetére


DigitXT
félisten

Nekem a fél motort le kell bontanom az akku kiszereléséhez, szóval nincs az az isten, hogy én azt kiszerelgessem bármikor: ki van vezetve egy Comfort Connect a szerszámos dobozba, aztán oda gyorsan rá tudom dugni a töltőt, ha éppen kell (és mivel hónapok óta meg sem mozdult a vas, erre sajnos néha szükség van).:( Kocsiból se szedtem ki töltéshez: beraktam a töltőt a motortérbe, így az ellopása sem lehetséges, meg kihúzni se tudja egy "tréfamester" járókelő. Csak a kábel látszik, de az se nagyon, nem az emeletről lóg, lényegében eltűnik a fűben.:))

[ Szerkesztve ]

(#27009) yodamastah válasza DigitXT (#27008) üzenetére


yodamastah
őstag

Amúgy gondolkodtam hogy lecserélem tmaxot egy ilyenre. Kb hasonló árban vannak, és nem csak hogy 1 literes fogyasztással lehetne járni, de a fenntartási költsége igen kedvező. (tmax meg mocsok drága). De sajna most én sem tudom otthon tölteni.

[ Szerkesztve ]

(#27010) Micsurin válasza yodamastah (#27000) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Lehántanám a kábel közepén a borítást, ha viszik had visítsanak. :DDD :DDD

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#27011) DigitXT válasza Grillo (#26479) üzenetére


DigitXT
félisten

Annyiszor jött szembe ez a hirdetés, hogy muszáj ide beszúrnom!

Hajrá!:D

(#27012) Grillo válasza DigitXT (#27011) üzenetére


Grillo
senior tag

Ennyike. Olaszul ugyebár tücsök. Meg volt egy ilyen típusú Piaggio mopedem. Mondjuk az max tücsökpöcs volt. :DDD

(#27013) atomanti19 válasza DigitXT (#27008) üzenetére


atomanti19
aktív tag

Ezt a Comfort Connect-et itthon be lehet valahol szerezni? Vagy oda spéci töltő is kell?
Eddig egy régi automata Bosch töltőt használtam, de az megadta magát. Beruháznék egy töltő plusz csatlakozó kombóra. Gondolom ha csinálok egy két pólusú kivezetést, onnantól kezdve bármilyen alkalmas töltővel tudom tölteni a megfelelő csatlakozóval.

Sok ember azthiszi hogy az anyukája méhéből csúszott ki mint valami szépséges medúza, de a bajnokok tudják hogy az apjuk tökéből jöttek!

(#27014) DigitXT válasza atomanti19 (#27013) üzenetére


DigitXT
félisten

Ez a CTEK csatlakozója, annyiban spéci a töltő: MXS 0.8-cal szoktam tölteni.
Szerk: van egy MXS 7.0-ám is, csak az motor akkuhoz erősen overkill.:))

[ Szerkesztve ]

(#27015) kaktusz2


kaktusz2
tag

szép estét mindenkinek.jól kifáradtam a Burginak ülésáthúzással most végeztem.hát nem volt egyszerű,igaz csak műbőr de,így is 2 doboz tű ment el a varrógépbe.ja meg zselésítettem is.elsőre ,egész tűrhető lett.

(#27016) csongi válasza kaktusz2 (#27015) üzenetére


csongi
Topikgazda

Johetnek a kepek!

(#27017) kaktusz2 válasza csongi (#27016) üzenetére


kaktusz2
tag

felraktam,nyomtam 1 képet róla[kép]

[ Szerkesztve ]

(#27018) csongi válasza kaktusz2 (#27017) üzenetére


csongi
Topikgazda

Szep munka!

(#27019) DigitXT válasza kaktusz2 (#27017) üzenetére


DigitXT
félisten

Madisont nem vállalsz?:))

(#27020) kaktusz2 válasza csongi (#27018) üzenetére


kaktusz2
tag

köszi szépen,azért vannak hibák de majd a puding próbája ,mennyire lett jó.
DigitXT nem nem vállalok ez a gép nem erre való.az igazság az hogy drágállottam az áthúzást,ezért fogtam neki én.instrukciót adok szívesen így hogy már egyet csináltam,már ügyesebb és okosabb is lennék
lehetett volna dokumentálni de csak nagy kacagás lett volna a vége.pl:ahogy szabtam a műbőrt az ágyam volt a munka pad és a konyha asztal a varrópad
Asszony is a hasát fogta. amikor kész volt meg ámuldozott

[ Szerkesztve ]

(#27021) -Mosquito- válasza kaktusz2 (#27020) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Mennyi lett volna az áthúzás?

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#27022) kaktusz2 válasza -Mosquito- (#27021) üzenetére


kaktusz2
tag

100 k +postaköltség de, néztem csak huzatot amit szintén nekem kell feltűzni,az 200 euró lett volna.az anyag és cérnát 17 ezerbe vettem,kapocs tűzőgép 10 ezer a zselélapot 25x25 cm 7 ezer,borítószivacs és szivacs ragasztóspry 5 ezerbe + 2doboz varrógéptű,persze ez most nem volt költség,és a műbőrből is maradt még 1 ülésre való ha az össze állítást megfordítom.1-1 méter adtak csak minimum.

(#27023) kaktusz2


kaktusz2
tag

következő projekt valamit kezdeni a plexivel,tiszta sárgás.
meg amit még szeretnék,a variátoron módosítani hogy 90-100 körül kb 4 ezres fordulat legyen.bár nem tudom ez kivitelezhető e?

(#27024) -Mosquito- válasza kaktusz2 (#27022) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Az igen. Kb Tommot áron dolgozik. Februárban huzattam át, és emelve lett az közepe,25eFt volt. Először egy 20-as lett volna,aztán rám csörgött az ember,hogy bocsi,csöppet felment az anyag ára,így lett ennyi.Jah',kedden leadtam,pénteken kész lett.

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#27025) kaktusz2 válasza -Mosquito- (#27024) üzenetére


kaktusz2
tag

Jó ár de alig van benne anyag.amugy meg tommot-ék is szépen dolgoznak és az ár is csak,nekem magas,nem biztos hogy másnak is.mivel sok munkájuk van.az idő meg releváns,mivel függ attól mikor kezdenek neki.én cuzamme 1 1/2 napom ment rá,nekem rutin nélkül.a rutinos biztos gyorsabb.

(#27026) -Mosquito- válasza kaktusz2 (#27025) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Ha úgy nézem,hogy ezelőtt ~12 ével ennyi volt a Aprilia (kicsivel nagyobb) ülés áthúzása... Tommot-ról meg annyit,hogy jó pár tulajjal beszéltem,nem voltak elégedettek az eredménnyel. Ismerős is 2x vitte vissza,most is vihetné 3x-ra is. Na mindegy, jó lett amit csináltál.

[ Szerkesztve ]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#27027) kaktusz2 válasza -Mosquito- (#27026) üzenetére


kaktusz2
tag

igen látványra szép de majd a használatnál bizonyít.bár így utólag már másképpen csinálnám.

(#27028) Zodiacus


Zodiacus
tag

FUCHS SILKOLENE 4L mérgdrága olajamat ma egy dobozban, azon belül pedig egy zacskóban kaptam meg. Találkozott már valaki ilyennel? (olajwebshop) .Eredeti lehet?

(#27029) kcsa válasza Zodiacus (#27028) üzenetére


kcsa
veterán

Áá biztos nem eredeti, a hamisítók átálltak a zacskós olajra ;]

Bag-in-Box

(#27030) gps76 válasza kaktusz2 (#27023) üzenetére


gps76
őstag

Kevés lesz a 400-as burgonyának a 4000-es utazó sebességi fordulat, papiron 80-nál 5000-et forog, 100-nál 6000-et, ez közel a max. teljesítmény környéki fordulat. Ha látványos eredményt akarsz, a csúszógyűrű hosszából vetessél le 1-1,5 mm-t, én kipróbáltam kb. 500-al megy lentebb a fordulat teljes tartományban.

(#27031) kaktusz2 válasza gps76 (#27030) üzenetére


kaktusz2
tag

ok,köszi a tanácsot. első körbe majd csak a görgőket módosítanám. pont tegnap néztem videot,dr pulley 21-23g görgöi kb ott vannak.csak forgalmazót nem találtam akinél van is készleten.

[ Szerkesztve ]

(#27032) kaktusz2


kaktusz2
tag

viszont épp tegnap más is eszembe jutott,az automata szívató lehet nem jól müxik.bár eddig nem foglalkoztam a fogyasztással,megy mint a meszes még 2 személlyel is.100 utazóval az 5 liter be megy neki.amikor motorozok az vettem észre hogy, beérek olyan helyre ahol 50 kőrnyékén kell közlekedni,elég sokáig gázt se kell húzni,olyan mintha magától menne a motor amíg,kb 0 ra nem kell lassítani

(#27033) astrojoe12 válasza kaktusz2 (#27032) üzenetére


astrojoe12
tag

Esteleg falsot szív valahol, azert tartja a fordulatot. Át kell nézni a karbit és a csatlakozásokat, mint szívó könyök tömítés, falsni... A benzinpumpa vákuum csöve is a szívó könyökbe lehet bekötve... legalabbis nekem így van mindkét robogónál. Ott is kaphat falsot,, meg ha kiszakadt a benzinpumpa membranja. Bár neked lehet elektromos pumpa van.
A bovdennél is kell lennie egy kis holtjateknak, hogy a kormány mozgatása ne adjon gázt akaratlanul..stb...

Ha az automata szivatót viszonylag könnyű ellenőrizni.

[ Szerkesztve ]

"az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."

(#27034) gps76 válasza kaktusz2 (#27032) üzenetére


gps76
őstag

Vedd ki a szivatót és nézd meg hidegen, meg bekapcsolt gyújtásnál jön-e kifelé a kis réz henger.(kb. 3 perc mire teljesen kijön). De lehet inkább falsot szív valahol, mert a többlet levegő utal inkább arra, hogy nem ejti a fordulatot.

(#27035) kaktusz2 válasza gps76 (#27034) üzenetére


kaktusz2
tag

ok,köszi megnézem az említetteket .bár nagyon bontogatni nem akarok most

(#27036) Hauptmann


Hauptmann
addikt

Az MP3 tényleg nem nagyon bírja a pesti utakat? Látókörömbe került egy 400-as baráti áron.

(#27037) csongi válasza Hauptmann (#27036) üzenetére


csongi
Topikgazda

Nem ismerem. De az latszik, hogy eleg osszetett a futomu.Viszont eleg komfortot is adhat. Agyaltam rajta, egy hybriden. Kiveszem az akksit ne legyen nehez(ha lehet).
olyan kenyelmes stabil vasnak nez ki.

(#27038) Hauptmann válasza csongi (#27037) üzenetére


Hauptmann
addikt

Ez is egy 400-as hibrid. Haveromnak volt egy 250-es teljes tetős, ő azt mondta, hogy az övé még első generációs volt, az tényleg nem nagyon bírta, de az újabbakat nem ismeri, csak annyit mondott, hogy sokat fejlődött azóta a futómű.

(#27039) kaktusz2


kaktusz2
tag

tegnap legurultem Bátonyterenyére ,north patrol mc -nél motoros tali volt.kb 50 km ,hát nem éreztem a zselé jótékony hatását.viszon jó buli volt a burgim és simsonsvalbi voltak a legkisebb motorok.éjjel jöttem haza,legközelebb viszek sátrat és tovább maradok

(#27040) csongi


csongi
Topikgazda

Haliho!
Keresek yamaha yp 125 2002 elotti kiadsra bontott karbit, de nem talalok.
Van valakinek kontaktja esetleg?
Elore is koszi.

(#27041) kaktusz2 válasza csongi (#27040) üzenetére


kaktusz2
tag

részemről passzolom

(#27042) Szakbarbár


Szakbarbár
aktív tag

Üdv!

Honda PCX 150-re hol érdemes kipufogót keresni/ rendelni? Használt, jó állapotú is szóba jöhet. Minél halkabb annál jobb. A mostani Leo Vince-et utálom a nagy hangja miatt, de az eladónak nem volt meg a gyári kipufogója.

Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.

(#27043) kcsa válasza Szakbarbár (#27042) üzenetére


kcsa
veterán

Én ilyenekre az olasz ebayt használtam régebben.

(#27044) nyogo83 válasza csongi (#27040) üzenetére


nyogo83
senior tag

Csongi, kerdezz ra telon a szolnoki motorbontora [link]
Biztos van naluk bontott Yamaha 5DS blokkos Majesty/Madison, mert nemreg vettem toluk CDI-t hozza. Hozzaallassal sincs gond, mert az elso amit kuldtek kuka volt es szo nelkul kuldott egy masikat.

[ Szerkesztve ]

(#27045) energy4ever


energy4ever
addikt

Sziasztok.

Burgmanokra specializalodott, de markafugettlen Motor-robogo szerviztulajdonoskent irnek par sort a burgmanokrol, hatha valaki ilyen tipusra vagyik:

125 karbis:
Mai villagban gyenge, karbi-legszurohaz kozti atvezeto cso nem rendelheto hozza(es elis repednek). 150es tarsai nem eszrevehetoen erosebbek. Olajat fogyasztjak, de nicasilos henger felrakasat kovetoen veglegesen megoldhato az olajfogyasztasuk(csak a 125osnel van ez az opcio)
Max utazo 65.

125 injektor 2007tol felfele:
Ez mar nicasilos, nem eszi az olajat, 50-60ig jol megy, utana kimondottan lassu, vegsebessege oriasi ora szerint 131 akar(de 60 utan percek alatt eri el)! Olajat nem fogyassza. Tipushibai: muszerfalon a benzinszint, es a vizhofok jellzo kiakad(veglegesen javithato), testelesi problema lehet a hatso lampanal(veglegesen javithato) 2-2,5 Literes fogyasztasa igen alacsony.

200 2007-2013:
A varosi gyilkos. Enis ilyet hasznalok. Hihetettlen, de megol minden robogot 0rol 110ig! (igen, meg a Tmaxot, es a 650es burgmant is) Fogyasztasa alacsonyabb a 125osnel ha ugyan ugy van hasznalva. Tipushibai eggyeznek a 125 injectorral, plusz a fotengely eket elnyalhatja(veglegesen javithato) Vegsebessege is rettento. Utassal 140, egyedul 160 felett picivel. Rajta levo fek eggyezik a ~100kiloval nehezebb SilverWing 600al, igy azis durva ebben a kategoriaban!(125os burgin is ez van)

200 2014 utaniak:
Egyezzik az elozovel, kevesebbet fogyaszt, de 130nal tilt!
Fekje mar ABS-es.

125-150-200 Varosra ajanlott!

250:
Nem ajanlott!!! Kipufogo szelep szakadasra hajlamos! Volt amit idos bacsi vett szalonbol, 6000nel leszakadt. Volt amelyiknek a blokkjabol 3db szeleptanyert vettem ki, plusz ami akkor szakadt le! Egy peldanyrol tudok ami elment 100ezret is szakadas nelkul. Ismetlem, nem ajanlott ezert! Ettol eltekintve kb olyan mint egy 400as. Aki eloszor ul rajta, es nem ment meg 400assal, az nem fogja tudni, hogy 250, vagy 400! Olajfogyasztarsa hajlamosak. Nicasilos verziot e kontinensen nem forgalmaztak, erdekesseg abban a verzioban elektromos CVT van, mig az itthoniakban natur gorgos.

400 98-2002ig:
Olajat eszi 90km/h alatt, felette zabalja!
Kulonosebb gondjuk nincsen. Szivocsonk repedes, benzincso repedes elofordul, oregek mar... 90es max utazot tartani kell. Felette serul minden a blokkban!

400 2003-2006ig:
Ugyan az mint elodje, de mar injectorral.

400 2007tol felfele:
Olajat mar nem eszi, utazoja max 110. Gazallas erzekelo szokott rajtuk dogleni(kb 10 evet megy el). Blokkjuk nagyon jo. 250ezer km-t megy el. 150ezernel csak egy dugattyu/gyuru szett paros kell bele. 250ezer felett megmozdulnak a csapagyak a blokkban. 120ezernel 5bol 2 fotengelyes lesz.

400asok vegyes felhasznalasra ajanlottak!

650:
Elektromos CVT-s. Valtojat rendbe kell rakni vasarlast kovetoen! A szij elete 10 ev, vagy 100ezer km. Ebbol a tulajok nem halljak meg a 10 evet, es leszakad bennuk. Valtobajuk nincsen a kozhihedelemmel ellentettben! Ami erre vezetheto vissza, hogy nincsenek rendberakva. Felkell fogni, aki ilyet vesz, vegyen bele uj szijjat, nezesse at a valtojat. Utana 10evig, vagy 100ezer km-ig nem lesz gond(muanyag fogaskereksort 30ezrenkent kell cserelni).
Olajat sem egyszeru cserelni benne. 3 helyen kell leereszteni, 3 helyen feltolteni, es a valto pozicionalo csavarjat minden olajcserekor cserelni kell!(filleres dolog)
Turarobogo kategoriaban koronazatlan gyoztes.
Csak turara javasolt! Varosban 2ezrenkent kell olajat cserelni(turazva 6ezrenkent), valtoja varosban 30-45ezret megy el! Vegyesben 60-75ezret. Blokkjuk olyan szinten hibamentes, hogy mikor bontasra veszunk egy 650est, a blokkja megy a vastelepre, mert eladhatattlan. Egyszeruen nem kell soha semmi bele! Aki ilyen tipust szeretne, legyen tisztaban azzal, hogy jelen hsz irasakor a szij 230ezer ft, ha az elado nem tudja igazolni, hogy mikori van benne mennyi km-el, akkor a vasarlast kovetoen cserelni kell, mert ha leszakad 1millio ft korul van egy uj komplett valto, tehat gazdasagi totalkarba mehet!!! Km-oranak ne higgyetek, hacsak nem itthoni, mindegyik behozott erossen tekert! Ez nem azt jelenti, hogy zsakbamacska, hanem azt, hogy vasarlaskor nem szabad figyelembe venni a km ora allast.
Tuningolni nem javasolt, becsokken vele a szij elete! Ez igaz mar egy sportkipufogo rendszerre is!
Az orszagban mindossze 3 helyen tudjak szakszeruen javitani a valtojat, ezt ugy kell elkepzelni, hogy a szalonok donto tobbsege is erre a 3 helyre hordja oket! Normal motoros-robogos szerelok nem fognak hozzanyulni(ha megis, akkor nagy baj lesz abbol!)

Visszahivasos problemak:
2007 utani 125-200 benzinpumpa, 2014utani 125-200: benzincso, es muszerfal . 400 2007 utani fesz. szab. Ezeket ingyen agyja a gyarto ha erintett a model!

Az osszes tipusnal:
Feklampa kapcsolo ha beszarik(be fog) akkor cserelni kell, mert ha a masik oldalon is tonkremegy, akkor nem indithato a robogo. Az uj feklampa kapcsolok mar viz/por alloak, igy orok eletuek!

Melygarazsos 400/250/650:
Mivel nem lehet ott oket bemelegiteni, es nagy terhelesnek vannak kiteve mikor kijonnek onnan az emelkedon, vezermulancuk konnyen elnyullik, 15-20ezrenkent cserelni kell bennuk!

Ulesteleszkop elenged a 400-as, 250es 650es gepeken. Unixos es tarsai utangyartott kerulendo, mivel olyan eros, hogy attorheti az ullest(okozott halalos balesetett, mikor felvagta a comb arteriajat a vezetonek!) Egyedileg gyartott, megfelelo ereju ulestello vegleg orvosolja a problemakat!

Szijjak:
Mitsuboshi! Ez javasolt mindegyikbe! A tobbi gyarto szijja olyan kemeny, hogy lezabalja a szijtarcsakat igen hamar. Az olcsobbol draga mutatvany lesz... 650eshez nem kaphato csak gyari Suzuki szij!

Tuning:
Variokbol Malossi, Polini ajanlott, de csak nicasilos robogokhoz, ami vas hengeres ott az olajfogyasztas megno miattuk!
Dr puley, J Costa hulladek...
400asnal a masodlagos pillango kiirtasarol jelenleg nincsen hosszutavu tapasztalat. Az biztos, joval erossebb lesz!
Sportkipufogoktol ehetik az olajat.
250-est, es a 650est nem szabad tuningolni motorikusan!!!
125os karbis atalakithato 150esse, 125os injectoros pedig 200assa, 250-es 400assa motorszam/motorkod megvaltoztatasa nelkul!!! (illegalis kozutra az ilyen atalakitas, igy csak "versenyre" mehetnek)
Elso tello, hatso gatlo javasolt tuning markak: Bitubo, YSS. 400as, 650es elso teleszkop tuningnal sokat javul!(de amugyis jo futomuvuk van!)

Turaplexik:
100ig ajanlott hasznalni oket, afelett torhetnek, repedhetnek!

Tovabbi erdekessegek:
Itthon nem kaphato Burgmanok: AN125 Burgman. Ugyan az mint az itthoni AN125os, csak Indoneziaban van rajtuk Burgman felirat. Burgman Street 125: 2szelepes, leghuteses kismotor. UHR150 ugyan az mint a street csak 150es. Kesobb lehet itthon is forgalmazni fogjak, mivel az euro 5nek eleget tesznek! Burgman hidrogeno: Tuzelo kamras, hidrogent eget el, vizet "pufog" ki. Sehol sem forgalmaztak. Nehany tavoli orszagban rendorseg/motoros mentosok/ verszallitok hasznalja oket. Burgman R: 125os Racing verzioja. Forgalmaztak europaban, de olyan rikta, hogy ensem lattam meg eloben!(kulsoben ter el az alap verziotol)

Tipusfuggetlenul a Suzukirol:
Esztergomban hihetettlen nagy alkatresz raktar van. Minden rendelt alkatresz masnapra jon, ami nincsen ott keszleten 3-4 nap, de max 1 het! Igy barmelyik marka kozul ez a leggyorsabb!

Hogyan vegyetek burgmant:
Kerdezzetek az eladot mikor mi volt benne cserelve. Ha azt mondjak soha semmi, hibatlanul ment vegig, az azt jelenti, hogy nem volt szervizelve, es minden az uj tulajra var!

Ha van igeny, hogy mas markakrol/tipusokrol irjak, szoljatok. Illetve a burgmanokrol barmi plusz tapasztalat, kerdes van, nyugottan kerdezzetek, szivesen segitek az itteni forumtarsaknak szakmai kerdesekben! :K

Rakeresve a szervizemre itt a topikban, koszonom az ajanlasokat, jol esik latni, hogy mindenki elegedett volt. :R
En nem reklamozni szeretnem magam, hanem erdekessegeket megosztani, es segiteni masoknak ha van ra igeny. Igy lese irom melyik szervizben dolgozom(csak annyit, hogy Ujpesten, es csak azert, hogy ne keverjetek massal ossze veletlenul se!)

(#27046) gps76 válasza energy4ever (#27045) üzenetére


gps76
őstag

Köszi a részletes leírást, mint érintett is egy K4 400-assal...

(#27047) Grillo válasza energy4ever (#27045) üzenetére


Grillo
senior tag

Rotax blokkos Scarabeo 125 GT javítást vállaltok?

(#27048) yodamastah válasza energy4ever (#27045) üzenetére


yodamastah
őstag

" de megol minden robogot 0rol 110ig! (igen, meg a Tmaxot...is"

Aha :D Gyári állapotban 200as burgi óra szerint úgy 12sec alatt van 100on(ami teljesen oké), átlag 530as tmax meg olyan 6.5.

Top speed meg 160 felett... No comment :D

Az infókat köszönjük :)

(#27049) -Mosquito- válasza energy4ever (#27045) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Elég sok fals infó szerepel itt. :U

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#27050) Burt1793 válasza yodamastah (#27048) üzenetére


Burt1793
veterán

200ccm-mel 160 kph is szemet szúrhat. Ha olyan jó a gyorsulása 110ig, akkor a 400ast és a 650est miért gyártották? Főleg, hogy 400asnál 110es utazó van maximumnak jelölve. Ez a 200as valszeg nem nagyon tud valós (!) 110 kph fölé gyorsulni. Szinte bicskanyitogató, hogy mennyit csal egyes robogók órája... :B

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.