Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25851) kcsa válasza bajnokpityu (#25845) üzenetére


kcsa
veterán

Abszolút nem ismerem a típust, de még a Kymcot is csak felületesen: mit láttál rajta amitől lefingott? :R

(#25852) Mattb


Mattb
senior tag

Tudtok ajanlani helyet bp-n ahova szombaton (vagy akar pentek delutan) el lehet menni es megnezni par ilyen 300-400-as robogot? Vagy kereskedeseket felejtsem el?

(#25853) csongi válasza Mattb (#25852) üzenetére


csongi
Topikgazda

Nem kell elfelejeteni. Azert van ott garancia is, ami kereskedot terheli, de peres uton nagyon maceras ervenyesiteni.

(#25854) DigitXT válasza Mattb (#25852) üzenetére


DigitXT
félisten

Kereskedésben irgalmatlan szopórollereket akarnak majd rádmelegíteni...

(#25855) Mattb válasza DigitXT (#25854) üzenetére


Mattb
senior tag

Ertem..
hat szinte csak neppereket latok neten :D
Szemre ez is jonak tunik: [link]

(#25856) Burt1793 válasza Mattb (#25855) üzenetére


Burt1793
veterán

Honda SH300-asom van (2011-es), 66 ezer km van benne (ebből 55 ezret használtam én kb), az árakat és a cuccokat ez alapján írom.

A hajtásban a szíj (20-50 ezer ft), a kúpos tárcsák (50-100 ezer ft), kuplung (30-60 ezer ft), görgők (5-20 ezer ft) a kopó alkatrészek, amik cserések lehetnek.

Nekem tavaly a véghajtásban kellett cserélni a csapágyakat, használható volt a gép, de egyre erősebben kattogott (50 ezer ft - szimmering és véghajtásolaj cserével).
Kormánycsapágy volt még egyszer cserélve, aprópénz.

Motorhoz még nem kellett nyúlni, nincs is vele gond, az utóbbi időben DigitXT-vel történtek az olajcserék, hajtásgenerálok, szűrőcserék, gyertyacserék, így ezt olcsón megúsztam. :D Most a 66 ezrest megoldom itthon, aztán majd 72 ezernél jövök. ;)
Motul 5100-ból 10k ft egy 4 literes, abból 2 olajcsere simán megvan.
A többi cucc nincs 10 ezer ft 6 ezer km-enként.

A hátsó féktárcsa kb. 35 ezer km-t bírt, az első 45-öt. Hátulra gyári került, előre #40%-oskiskeresbárdisBrembo. A gyári jó, a Brembo kicsit hullámos. Betétből hátul gyári van, elöl valami szar, így gyenge fékezésnél enyhén cicereg. A lényeg, hogy fékre is lehet költeni, ezeknek az árát könnyű megnézni, így nem írok részleteket.

Első tompított egy hónapja égett ki (menő volt éjfélkor, amikor a szembejövő miatt le kellett kapcsolnom a refit, csak a két kis helyzetjelző világított), kemény 1300 ft volt egy H4-es izzó bele. Más elektronikai gondja nem volt.

Gumi szűk 30 ezret bír ki, nekem a Pirelli angel scooter bevált, a második szett van rajta. 50-60 ezer ft szereléssel.

Legközelebb hétfőn leszek Budapesten, ha szeretnéd, megnézheted, bár ez nem kanapérobogó, de az állapotát láthatod. Egyszer megborítottak, így a jobb oldala horzsolt, de műszaki gondja nincs.

[ Szerkesztve ]

(#25857) Mattb válasza Burt1793 (#25856) üzenetére


Mattb
senior tag

Nem hangzik rosszul. Egy kymconal is hasonlokkal kellene szamolni? Szerelot tudtok ajanlani bp-n? A baj az, hogy akrmennyi motort megyek el megnezni, ha nincs tenyleg szembetuno baja nem fogok eszrevenni rajta sokmindent :D

(#25858) csongi válasza Mattb (#25855) üzenetére


csongi
Topikgazda

Ez a 23Le két személyre harmatos lesz. A budai oldalra meg főleg, erre készülj fel

(#25859) Micsurin válasza Micsurin (#25837) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Az alátét hiánya vajon okozhatta azt, hogy elmozdult a komplett szerkezet? Ergó kijjebb mászott a vari és a külső tárcsa is? Így nem érte el a bendix (láthatóan nem érte el a tárcsát mert a réginek csak a szélei vannak megkaparva és pont olyan hangja volt mintha csak üresen járna az önindító + minimális karistolás.) mikor meg rárúgtunk akkor meg megforgott a külső tárcsa és lekapta a tengely a fogait. :F

Most új csúszkák, nyomólap és külső tárcsával + 1mm-es alátéttel mintha sose lett volna vele gond, érdekes...

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#25860) Mattb válasza csongi (#25858) üzenetére


Mattb
senior tag

Hat, tegnap amikor raultem a 300as xcitingra akkor abban mar tisztan lattam hogy nem szeretnek nehezebb motort. Nem mondom hogy nehez volt, de eles valtas a 125-os mojito utan. Napi szinten a pesti oldal jatszik csak. Annak is csak 10-10km amikor 2 szemely, a tobbi egyedul.

[ Szerkesztve ]

(#25861) vicces válasza Burt1793 (#25856) üzenetére


vicces
addikt

ez a statisztika nem rossz :Y elmeséltem az asszonynak, hogy ennyi kilométerrel már nem is nálam lesz a robogó- először örült, hogy milyen ritkán kell nagyobb szervizre számitani, aztán kigúvadt a szeme, hogy akkor milyen motorom is lesz :C
1 év alatt mentem kb 4600 km-t. aztán a végén lehet mégis megvárom a benzinkorszak lezárását az xmaxxal. mert ennél praktikusabb járművet most nem tudnék elképzelni. oszt' majd a végén megy a méhbe. erre még alszok azért. :B

:)

(#25862) csongi válasza Mattb (#25860) üzenetére


csongi
Topikgazda

185Kg.
Egy scara 500as 15Kg nehezebb.
Sztem sok tekintetben jobb. Fiatalabbat veszel azonos aron.

(#25863) tigipuf válasza vicces (#25861) üzenetére


tigipuf
senior tag

Te ezt elhitted de tényleg a benzinkorszak lezárását :N :FHát ez olyan mint a nick neved :D

[ Szerkesztve ]

"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."

(#25864) vicces válasza tigipuf (#25863) üzenetére


vicces
addikt

kanadában 50 fok --- > azt mondják a klímaváltozás miatt--- > "fúj, csúnya co2 kibocsátás" ömlik mindenhonnan; vw 2035-től nem értékesít csak elektromos motorral autót. itt németországban a töltőre 900 eurót, az elektromos autóra 9900 visszatérítést kapsz.
előbb-utóbb nem lesz más úgysem.
amúgy üzemanyagot szállítok, de sok évet már nem adok ennek az ágazatnak. itt is sír a főnök, hogy egyre szarabbul megy...

[ Szerkesztve ]

:)

(#25865) Burt1793 válasza Mattb (#25857) üzenetére


Burt1793
veterán

Szerintem a Hondánál minden olcsóbb ugyanekkora ccm-n.
Azt nem írtam, hogy szíjat 18 ezrenként kell cserélni (nekem most lehet, hogy nem bír ki annyit a techpulley-val, meg hát a kopott kúpos tárcsák is jobban eszik valszeg...), a kuplung 50 ezret bírt nálam (kemény bpi használattal, sokszor a csúcsban), kúpos tárcsák eredetiek még, görgőből ez a harmadik szett.
Gumiból most van rajta fél éve a 4. szett.
Szelephézagot eddig egyszer állították, egyszer csak ellenőrizték (jó volt).
Aksiból most a 3. van benne (ami idei, Landport - 12 ezer volt, aprópénz...)
Plexi sokadik :D Motorolaj és szűrő után a leggyorsabban fogyó alkatrész. ;]

#25858csongi: Attól függ, én sokszor eljátszom a gondolattal, hogy egy 125-ös is elég lenne, de mostanában sokat pályázom, ott a 300-as is szar.
Ma este viszont végigmentem oda-vissza Budapesten, álom ez a gép itt. Múlt héten voltam egy balkán motoros túrán, a motorból már elegem lett (najó, szombaton megint GO), sok váltás, nagy hang stb. Ez meg csak megy nyugodtan, mindenkit lepipálva. Most értem haza, esett, de nem éreztem, hibátlan.
Sokszor vittem utast (nehezet: vele együtt 200kg-s terhelés), nem vagyok forgalmi akadály olyankor sem.

#25861vicces: Nekem nagyon bevált ez a gép, szeretem. Ezután én is villanyos robogót szeretnék. Ha fixen tud 15 lóerőt (csúcsban meg mondjuk 30-at) és rendesen használva elmegy 100 km-t, akkor az már nekem jó. Egyelőre csak a BMW C evolution játszik, de az drága...

[ Szerkesztve ]

(#25866) csongi válasza Burt1793 (#25865) üzenetére


csongi
Topikgazda

Reszletekbe nem nagy a difi.
De pont annyi osszesen amitol jobb.
15Kg sulyelony melle, egy picivel jobb blokk karakterisztika.
Elol-hatul 16 kerek, keskenyebb gumival.
Ules pozicio jobb szerintem.

Nem tusom miert van ilyen japan orulet. De ha valami lehajtott fos akkor mindegy lesz, ki gyartotta.
Nekem az Olasz adta a legnagyobb elvezetet a ket japan mellett.

En a helyeben felulnek egy piaggio 500 ra.
Megneznem az 500 as hajtaslanc arai hogyan viszonyulnak a 300 kymcohoz vagy mas japanhoz.

(#25867) FeniX- válasza #50433536 (#25805) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Én is elég sokat szoktam az M0-son menni Szentendre fele, onnan meg visegrádra, igaz nekem moci van, de 250-es. Simán van, hogy nem akarom gyilkolni, és 90-el megyek a külső sávban. Néha még örülök is neki, ha valami kamion mögött mehetek, mert nem akarnak letolni és még a szelet is leveszi rólam. A megyeri híd utáni felmart résztől én is féltem, de nem rántja ki - nálam legalábbis - a kereket. Ugyanúgy lehet rajta menni, mint a sima aszfalton. A Balcsira is már vagy 3x megjártam az M7-est, szintén a 90-100as tempóval. Az unalomon kívül - lekopogom - szerencsére más bajom nem volt.
(Ja, meg hogy minden b.kúton 100-assal lehet hugyozni)

Ha már ez volt a téma, engem pl. jobban zavar, hogy Dobogókőnél / Pilisszentlászló fele sok a versenyző, meg a türelmetlen autós [legtöbbje nő; ez furcsa észrevétel] és borzasztóan akarnak sietni, vagy az új autók ennyivel többet tudnak? Mindegy, mindenesetre, próbálom megtanulni, hogy minél lovagiasabban kihúzódok, és intek, hogy előzzön, már nem idegesítem magam a tükörben 2 centire a hátamba égő fényszórók miatt.

[ Szerkesztve ]

(#25868) vicces


vicces
addikt

Én a kamionokat/kisbuszokat nem szeretem, mert csapkod a huzatjuk. Lehet te jól a seggükben mész mögöttük azért nem érzed?
Az unalomra én vettem sisakbeszélőt és Podcasteket hallgatok. Így már jó az utazás ;)
És érdekes, hogy az asszony is azóta gyakran hivogat. Lehet aggódik de amíg beszélünk hallja, hogy minden oké?.. :F
Párszor már megjegyezte, hogy esős időben inkább kocsival menjek. Van, hogy amíg haza nem érek végig beszélünk. Kb fél órát.

:)

(#25869) FeniX- válasza vicces (#25868) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Eltünt az előző válaszom..
szóval, nem szoktam olyan közel menni, de van még egy "sáv", ahol érezni, hogy kevesebb a szél mögötte és nem csapkod a turbulencia sem.
Zenét hallgatni / telefonálni szerintem figyelem-elvonó.

[ Szerkesztve ]

(#25870) vicces válasza FeniX- (#25869) üzenetére


vicces
addikt

nálam inkább a forgalom ami eltereli a figyelmet arról amit hallgatok ;]

....

az xmaxnál hogy van az olajcsere, tudja valaki?
az 1000 km megvolt. azóta lett benne 4600km de még mindig nem jelez. a füzetben azt irja a yamaha, hogy először 1000km-nél jelez, majd 4000km-nél és utána 5000km-enként.
de szerintem el van írva, mert úgy lenne logikus, hogy 1000km-nél majd 4000 km múlva... és utána 5000km-enként.
és még azt nem tudom hogy itt van még az 1 éves olajcsereszabály vagy ha csak pl. másfél év múlva telik le ez a táv/5000km/ akkor elég cserélni?? :U

[ Szerkesztve ]

:)

(#25871) pimpa1974


pimpa1974
csendes tag

Ezt a kérdést én is fel tenném: Ki milyen idő közönként cseréli az olajat?

Most ezt tettem bele: MOTUL 7100 10W-40 4T

kb 500 km ment azóta a színe és a mennyisége sem változott az olajnak.

(#25872) yodamastah válasza vicces (#25870) üzenetére


yodamastah
őstag

5ezernél fog jelezni. Évente szabály érvényes igen.

(#25873) vicces válasza yodamastah (#25872) üzenetére


vicces
addikt

köszi! ha szerencsém lesz pont találkozni fog a 2 feltétel :K

:)

(#25874) pimpa1974


pimpa1974
csendes tag

Ismét sziasztok :)

A többször el csúsztatott kerék centírozás (inkább csak vizsgálat mert nem kellett centírozni) Megtörtént.
A gumis ember ki szedte mindkét kereket és mindegyik jó!
A vissza szerelésnél megjegyezte hogy a hátsó komplett futóművet ami tartja az a bak (motortartó)
Az kissé lóg de nem vészes, szerinte ez miatt nem szitálhat a kormány.

Nos jöhetnek az ötletek: Akkor miért is szitál be a kormány? :(
A kormány csapágy jó,kerekek jók, akkor mi okozhat ilyesmi gondot még?

(#25875) Burt1793 válasza pimpa1974 (#25874) üzenetére


Burt1793
veterán

Hátsó doboz, rossz súlyelosztás (magas súlypont, viszonylag hátul - legtöbb robogó ilyen...).

(#25876) pimpa1974 válasza Burt1793 (#25875) üzenetére


pimpa1974
csendes tag

Akkor azt mondod nem műszaki gond miatt szitáll be a kormány hanem ilyen dolgok miatt?
pl amire gyanakodtam eddig a plexi, ez is okozhat ilyesmi gondot?

mert valami utángyártott van rajta ami univerzálisan szerelhető,alatta felette be tud fújni a szél.p.l.

(#25877) yodamastah válasza Burt1793 (#25875) üzenetére


yodamastah
őstag

Szitálás elengedett kormánnyal az még oké. pl: [link] De hogy 1 kézzel vezetni alig lehessen az már nem oké.

Lehet gumi típus, vagy a kopottsága felerősíti. Lehetnek rondább okai is. Pl balesetnél az váz vagy a telók elmentek kicsit, és az első villaszög hegyesebb lett.

[ Szerkesztve ]

(#25878) Burt1793 válasza yodamastah (#25877) üzenetére


Burt1793
veterán

Dobozzal nekem is így csinálja az sh, ha elengedem a kormányt. Pár másodperc után elkezd szitálni.
Nem szoktam elengedni a kormányt, motorral szoktam túrákon ezzel hülyéskedni, nagy lejtőkön nullakezezve kanyarosok. Sík úton tempomat híján az is megáll. A mai motorokkal sokan szórakoznak autópályán, tempomattal kéz nélkül. A tempomat azért is segít, mert nem bólint előre a motor.

(#25879) pimpa1974 válasza Burt1793 (#25878) üzenetére


pimpa1974
csendes tag

Ha üres a doboz akkor is lehet a szitálás attól?

Amúny a gumik elől szinte zsír új, hátul is újszerű.

(#25880) pimpa1974 válasza yodamastah (#25877) üzenetére


pimpa1974
csendes tag

Elengedett kormánnyal nem is akarok menni :)
De volt rá példa hogy 1 kézzel fogva a kormányt is éreztem hogy kezd szitálni így a másik kézzel is rá kellett fognom,
Gumi elől nem kopott,(hátul sem nagyon.szinte újak még.) Dunlop Scootsmart típus elől hátul.
baleset nyomai nincsenek, eredeti minden műanyag és sehol még javítást sem látni ami erre utalna.

[ Szerkesztve ]

(#25881) bajnokpityu válasza yodamastah (#25877) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Cbezer a dzseki újjá irányából a kis vibrációt úgy fel erősíti pl, hogy többek mondják, h 140tol kicsit szital. Triple 180-190tol csinálja. Akár ez is lehet. Nekem volt anno tekert vazu mzm, az nem szital, csak fel seggel ültem mindig rajta, és nem lehetett elengedni a kormányt.

eladó Kawasaki j300 robogó

(#25882) Mattb válasza Mattb (#25855) üzenetére


Mattb
senior tag

“Szemre”
eloben mar nem volt meggyozo. Az elemek ujrafenyezve, gumi kuka mindketto.
fustolt inditaskor es meg menet kozben is.
a masik ami egy 100-assal olcsobb az jobbnak tunt. Pedig ebbe elvileg “csak” 32ezer van. Abban 58.

(#25883) csongi válasza Mattb (#25882) üzenetére


csongi
Topikgazda

Mit talaltam neked.
SH Koreai verzioja. :)

(#25884) Mattb válasza csongi (#25883) üzenetére


Mattb
senior tag

Nem tolt mar be hirdetest.
az SH sajnos nem jon be. Stilusra ezek az xciting felek, ahogy itt olvastam talan “kanaperobogot” szeretnek talalni :D
Ami szoba johet meg es pesten konnyu megnezni az a parral fentebb linkelt kawasaki j300.
Talan azt is meglesem a jovo heten.

(#25885) Burt1793 válasza Mattb (#25884) üzenetére


Burt1793
veterán

Hondából a Forza család a kanapé, de szerintem jól jársz bármi mással is és azok mind olcsóbbak... :D

(#25886) pimpa1974


pimpa1974
csendes tag

Még mindig kérdés: Ki mennyi idő közönként cserél olajat?

(#25887) Debilon válasza pimpa1974 (#25886) üzenetére


Debilon
addikt

2000 km :D (gyári előírás, bár ez ebben a topikban nem releváns, mert csak 50es)

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#25888) vicces válasza pimpa1974 (#25886) üzenetére


vicces
addikt

Úgy tűnik km elöírás vagy maximum 1 évenként.
;)

:)

(#25889) DigitXT válasza pimpa1974 (#25886) üzenetére


DigitXT
félisten

Miért érdekes ez? Szervizkönyved mit ír? Ott megnézed, és kész.:R

(#25890) pimpa1974 válasza DigitXT (#25889) üzenetére


pimpa1974
csendes tag

Azért érdekes mert amikor vettem az olajat (motul 10w40) Az eladó aki nem mellesleg szervizel is azt mondta max 1500 km et menjek el vele.
Én meg azt kissé keveslem,hátha mond valaki valami okosat.

(#25891) DigitXT válasza pimpa1974 (#25890) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem az olaj eladótól kell megtudni a motor szervizintervallumát...:D
1500 km azért viccesen hangzik. Rakd össze, miért lenne neki jó, ha
annyiszor cserélnél olajat... Az olajszűrőt nem használó Majestyben
is 3000 km volt az intervallum, Madison szűrővel 6000. Neked 2000:
úgy látszik, ebben sincs szűrő, csak tisztogatni kell minden második
alkalommal. (Teszem hozzá, hogy szerintem úgyis mindig érdemes.)

(#25892) pimpa1974 válasza DigitXT (#25891) üzenetére


pimpa1974
csendes tag

Hali

Közben a könyvben meg néztem én is (sajnos a magyar nyelvűben az olajcserénél annyi van írva szerviz)
Az angol nyelvűnél ki silabizáltam fordító programmal a 2000 km es periódust,Amúgy a szűrő takarítás egyértelmű, ha már úgy is ki szeded mert az olajat ott ereszted le.

Az eladó meg azért mondta az olajra a korábbi cserét mert szerinte a sima általános robogóba való 10w40 kellene nekem , én meg a kifejezetten sport nagy teljesítményűt vettem.Motul 7100 10w40
Állítólag ez utcai használatban egy ilyesmi gépben kevesebbet bír. :O
Bár én sem értem miért.

Mindegy is az a pár ezer forint nem fog anyagilag taccsra vágni ha 1500 nál cserélem :P

Az viszont kérdés számomra hogy a gyári piros gépkönyve ami angol nyelvű az a specifikációknál ahol írja milyen gyertya kell meg méretek meg minden dolog ,ott miért 15w40 engine oil-t ír?

(#25893) tigipuf válasza pimpa1974 (#25892) üzenetére


tigipuf
senior tag

Témánál vagyunk,10 perce cseréltem volna az olajat (people250),megroppant a leeresztő csavar a tömítésnél,nem fogom így visszarakni.Spiáter ,lehet kicsit túl is húztam valamikor pedig csak racsnis szárral szoktam,próbálom ésszel.Nem tudtok hazai beszerzést emberi áron (GY6)

[ Szerkesztve ]

"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."

(#25894) Micsurin


Micsurin
nagyúr

Leader és Pre-Leader ET4 mennyire tér el? Csak Leader ET4-hez találok manualt a Pre-Leader mintha nem létezne... :(

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#25895) pimpa1974 válasza tigipuf (#25893) üzenetére


pimpa1974
csendes tag

https://auto.jofogas.hu/bacs_kiskun/Kymco_People_S_250___300_i_e_olajleereszto_csavar_gyari_118813332.htm

(#25896) pimpa1974 válasza tigipuf (#25893) üzenetére


pimpa1974
csendes tag

Ha minden kötél szakad:

https://auto.jofogas.hu/bacs_kiskun/Kymco_people_250_gyujtasfedel_vizpumpaval_118291535.htm

(#25897) pimpa1974 válasza tigipuf (#25893) üzenetére


pimpa1974
csendes tag

https://www.italmondo.hu/olajleereszto-csavar-honda-kymco-piaggio-gilera-4t-omg-t597825

https://www.mltautosbolt.hu/KYMCO-OLAJLEERESZTo-CSAVAR-RUGO-SZuRo-4T-d1575.htm?tab=description

https://robogoalkatresz.hu/kymco-olajleereszto-csavar-gy6-1596

Szerintem Google a barátod ;)

Van minden, csak keresd :P

(#25898) tigipuf válasza pimpa1974 (#25897) üzenetére


tigipuf
senior tag

Nem ma kezdtem már én sem, a jófogásosnak már írtam kb 2 órája ;) .Ilyenkor csak azért kérdez itt az embe,r hátha valakinek van esetleg itt a fórumon,vagy netalán tud valami nagyon jó és gyors beszerzési helyet.Köszi szépen,hogy így keresgettél nekem :R ,de ha nekem a google a barátom,te meg nem ártana ha megtanulnál már linkelni! :DD

[ Szerkesztve ]

"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."

(#25899) gps76 válasza Mattb (#25884) üzenetére


gps76
őstag

Nekem volt 2010-es R300-am, keress rá itt a fórumban a nevemre és megtalálod mivel bajlódtam. Nem rossz robogó, az enyémben 33000 körül volt mikor vettem kintről hozva, törötten. Műszakilag rendbe volt, de a variátorban kellett egy-két dolgot cserélni, mert idegesítően kopogott. 2 személlyel is 100 km/h-ig jó, de egy előzés már necces, mert 140 körül van a vége. 58000-el nem merném megvenni, mert csak egy 1 hengeres pörgős motor, aminek húzzák is, jól megy.

[ Szerkesztve ]

(#25900) Micsurin válasza nyogo83 (#25732) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Ezt a szelepet cserélni kell vagy takarítható esetleg? :)

Melegen még mindig be-bevillan, viszont egy vicc... ha pl felteszed támaszra és leveszed már az elég neki rá, hogy elaludjon. :DDD
Hogy lehetne megmérni a nyomást?

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.