Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22
LOGOUT.hu
Hozzászólások
csongi
Topikgazda
Belevegtal rendesen a lecsoba .
Nem a hatso kerekanyaval volt gondod legutobb ?
DigitXT
félisten
De már elmúlt... Amúgy a minap egy Piaggio X10 mellett parkoltam.
Mivel hirdetések alapján szimpatizáltam a géppel nem átallottam kicsit
nézegetni. Hááát... Kényelmesnek néz ki, az tény, de nagyon böszme!
Lekérdeztem: magyarországi, 5 éves, 26K-t futott, és nem véletlen nem
láttam eddig, most cserélt gazdát. Ránézésre rendben volt amúgy.
De tudom, hogy az olaszok hajlamosak elektronyos gondokkal szívatni.
Szerk: 229 kg az nem piskóta. Könnyű + erős robogót nem gyártanak?
Szerk2: bár szokás kérdése is. Madison is nehéz volt a Cygnus után...
[ Szerkesztve ]
csongi
Topikgazda
Az 500+ kategóriába kb A scarabeok amik könnyebbek. De itt már a 210kg+ dominál.
Burt1793
veterán
Szerdán, a mozaik utcai nkh-ba pont hoztak egy scarabeot, bakker, elöl dupla tárcsafékes. 😃
csongi
Topikgazda
Igen. Az 500 Piaggiok is azok. Az Aprilia Atlanticnál volt visszalépés a Sprint-nél.
A többiek dupla tárcsások.
huszi.gyb
senior tag
Piaggio X9 180ccm is dupla tárcsás elől
www.dongosofor.hu
Burt1793
veterán
Költségben visszalépés, maximum. Vagy lehet, hogy a kis kerék miatt nem fér oda elég nagy tárcsa és ezért kell kettő, más különben robogónál nincs akkora sebesség és tömeg, ami indokolja a két tárcsát.
Kicsit nézegettem azt a robit, rám is szólt a tulaj viccesen, hogy ne nézzem, nem eladó, amikor beindította, csörgött-zörgött a cucc, addig se kívántam rá, de a hang még meg is ijesztett.
Micsurin
nagyúr
Nem súly lesz... 16,18,20 gramossal is rángat a robi.
Visszakerült a régi kuplung az még furcsán csilingel is... nem jövünk rá egyszerűen.
Bármi ötlet?
Ellenben megint leállt de nem tudni miért 50-nél gondolt egyet leállt, majd azonnal indult gombra.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
nyogo83
senior tag
Na, akkor meg kellene mostmar nezni azt a konrasztrugot. Eddig ilyet, plusz hogy mostmar irtad a csilingelest is, csak elgyengult vagy eleve gyenge rugonal lattam/hallottam.
Szerk: talaltam neked 50cc-ben is peldat ra [link]. Amivel en talalkoztam, nem ennyire durvan csilingelt, de full ugyanez volt a hang, illetve a menettulajdonsag is.
[ Szerkesztve ]
Micsurin
nagyúr
De mit nézzünk?
A régivel a rángat az újak meg neccesen mennek bele.
A hang stimmel! De nekünk akkor van ha húzod a gázt ha csak tartod és haladsz nincs.
Nem beszélünk el, van három kontraszt rugónk a régi gyári. (Ez csillingel a régi kuplun) és van kettő egy fehér és egy sárga amit a Malossi varihoz kaptunk.
Most délután betesszük a sárga rugót a 18-as súlyokkal aztán vagy ma vagy holnap kiderül.
Inkább holnap akkor lesz időnk arra ha lerohad valahol az a kotvány szar valahol akkor haza is hozzuk.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
nyogo83
senior tag
Elbeszelunk egymas mellett szerintem Nem a kuplung rugokra gondoltam, hanem a nagy kontrasztrugora, ami a szijtarcsakat szoritja a kuplung felol.
Szerk:
A Pollini kuplungban hagyjatok mindent benne, ahogy van. A bele valo kisrugokat ne csereljetek ki.
[ Szerkesztve ]
csongi
Topikgazda
Akkora súlyuk van mint egy nagymotornak. A karékhez képest tűnik nagynak a tárcsa.
Tartós lejtmenetbe jó aza két tárcsa elöl elhiheted.
210+utas és egyebet fogni kell, motorfék nem létező dolog robin
Sokkal jobban adagolható az egész fékerő.
Plero
tag
főleg , hogy fékezi a hátulját is. A hátulja meg az elejét.
"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu
nyogo83
senior tag
Oke, ez volt fura nekem "az újak meg neccesen mennek bele.".
Nem volt vilagos, hogy 2 uj kontrasztotok is van (vagy atsiklottam folotte), es neztem is, hogy tobb kontrasztrugo neccesen is megy bele
Micsurin
nagyúr
Írtam feljebb pedig, szétszórt vagyok bocsi ez is szar, enyém alkatrészt** / szerelőt vár közben rohangálok mert a posta elhagyott ezt azt...
A két Malossi rugó összenyomva / ha nyit a kuplung beleért a kuplungba. (Ahogy befele mozdul a széle a pofáknak belül ott értek össze, ki is dörzsölték a rugókat.)
Most feltettük a sárgát (MF kódhoz azt írják.) és persze még egy fél millimétert csiszoltunk a kuplung belsejéből, így most befér passzentosan mint a gyerek...
Holnap kiderül mivel ma egyedül lenne otthon faterom így nem kísérletezik a tegnapiak után. (Minden előjel nélkül mint most kiderült 2x is leállt a motor ~40-50-nél.)*
*ha akartok grillezni csak benzint hozzatok, hozom a nyársakat meg a szalonnát. Tűzet se kell rakni lesz ott ami égjen a robin....
**igazatok lett nem a generátorral volt gondom, feszszab. lett emiatt volt az is, hogy ha kielőzésnél mikor visszapakoltam nem volt elég fürge a lábam és beesett a fordulat nagyon akkor leállt, nem volt meg a megfelelő fesz. a gyújtásnak.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
csongi
Topikgazda
Várjunk csak...
A kuplung harang és a kuplung pofák közözött illik lenni pár mm-nek.
Ha nincs, az baj. az állandó visszahajtást eredményezhet.
A kuplung pofák nálam kb2500-2800 között nyitnak ki.
Azalatt motor kínzás, illetve későn jön meg az üres fokozat, motorfékszerűen vissza hajt.
Akkor aztán lesz szíjcsattogás fékezésénél.
A rángatás része lehet ez is, nincs fordulat, és hamar kerül terhelés a kerékre. Onnan felköhögni magát nem lesz egyszerű.
alapjárat 1500+-100.
Első sebességi áttétel valahol a 2700rpm környékén kezdődik. Onnan már van fordulat és a nyomaték fele kb rendelkezésedre áll.
[ Szerkesztve ]
Szpilu__25
tag
Uraim, annó érdeklődtem ilyen nagyobb testű robit nézzek. Megvan a típus.
Egy Kymco Downtown 300i- lett az áldozat.
Tudtok ajánlani egy jó műhelyt/szervizt?hátsó gumit is kell vennem,mert picit a kopásjelző felett van.
(#21018) Szpilu__25 válasza Szpilu__25 (#21017) üzenetére
Szpilu__25
tag
Illetve a Fóti úton(Budapest,Rákospalota) lévő Red szervizről vannak tapasztalatok?
huszi.gyb
senior tag
Gumis, gyors szerviz: Kékhold.
www.dongosofor.hu
Szpilu__25
tag
Köszi, gumit pont náluk néztem.
Micsurin
nagyúr
Meg lesz a leállás oka talán... pedig tavaly belett ragasztva az úszó tengelye és tuti benzin álló az a fém ragasztó. De ezek a 3000-ret futott gyertyák nekem bizony nagyon fehérek. Merre induljunk a karbival kapcsolatban? Szívató is új.
Ez a motor...innen a copóroller elnevezés mi?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
csongi
Topikgazda
Gratula!
Áldozat te is lehetsz, de reméljük sem a robesz, és te nem leszel.
szerviz időszek szigorú betartása, 5W-50 olaj betartása, nem spórolás a 10W-40-el. Normális olajat meghálálja, a pancsos cuccal rábaxás van.
nem törvényszerű a Motul, csak legyen tuti helyről tuti árú.
értem ezalatt, hogy a Castrolt is hamisították egy időben.
Legyen mindig tiszta az olaj rendszer. Hűtőrendszer legyen jó, és termosztát is.
A világból kimegy szerintem
kcsa
veterán
Ha már benne van 150e olasz kilométer, már úgyis mindegy
De igen, 5w50 ritka, de ajánlott.
csongi
Topikgazda
Akkor ócsó olajat kell neki adni
Szpilu__25
tag
2009-es és 32ekm körül van benne, még hihető is. és igen olasz.
íme: Kymco
Szpilu__25
tag
Köszi, az áldozatot direkt írtam ne én legyek. Kocsikkal eddig nem volt bajom, remélem ezzel sem lesz.
Még nem hoztam el, le kell papírozni, rendszám stb. Vasárnap néztem meg.
[ Szerkesztve ]
csongi
Topikgazda
Jól szól
nyogo83
senior tag
Szep, meg szep hangja is van, gratula. A km-t pedig en el is felejtenem mennyi van beleirva, ez a 32 egy buvos szam. Ha muszakilag okes, akkor ne torodj vele.
Volt mar rola itt szo, hogy tudom ki az aki porget itthon nagyuzemben(szerintem minimalis erofeszites lenne valos szemelyhez kotni, ha valaki utanajarna), szoval poenbol az elmult 3-4 honap "munkai" kozul szemezgettem gyorsan, lehet csekkolni mennyi is az a 32.000Km amivel bekerulnek az orszagba a motorok.
Remelem olvashato lesz ebben a formaban
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
(#21030) bajnokpityu válasza Szpilu__25 (#21025) üzenetére
bajnokpityu
félisten
lehet, h ez az egyetlen magyarországon levő olasz import robogó valós 30ezer km-el? mélyen egy valóban 32ezret futott ára alatt? legyen szerencséd, mert egyébként szép robesz.
kint 50essel mennek évi 32t átlagban
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
nyogo83
senior tag
A kedvencem a 650-es Burgman-ok 90k-rol 20-30k-ra fiatalodasa, de a legszebb az NC 750 85k -rol szinte cukiba jaros 16 ezerre fiatalodott verzioja.
De a nagy atlag az ugye 20-30k-ra ugrik vissza, amiben meg annyi van, abbol egy szinte nagypapa hajtotta verzio lesz.
Burt1793
veterán
Ezért nem szabad kereskedőtől venni. Látom, van tdm900 is a listában, én egy 60 év körüli faszitól vettem az enyémet, az biztos, hogy ő az első tulaj, 37800 volt az órában, nem tűnt tekertnek, most, hogy már mentem vele kb. 300 km-t, érződik, hogy nagyon rendben van, de ezek ennyi km-rel még bejáratósak.
Ezekkel az NC-kkel mennek rendesen.
(#21025) Szpilu__25: Egy az egyben olyan hangja van, mint az sh300-nak.
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
10 évesen amúgy egyáltalán nem reális a 32K km. Főleg, hogy olasz.
A videóban az a pöcc-röff pl. konkrétan meleg motorral van. Remélem
nem azért, mert hidegen nem tudja. Nekem kicsit zörgős a hangja.
De én kussoljak, mert az enyémet 11K-ra tekerték vissza. És közben
már túl van két vezérműlánc cserén és már kapott egy új főtengelyt is.
Én nem használom sokat, de bőven túl vagyok 32K-n. Ja én 5 év alatt.
Egyébként totál meg tudlak érteni. Rákattantál, s most reménykedsz,
hogy nem nyúlsz bele a lecsóba, és pont "kifogtad". Majd számolj be!
Ui: még a küldés előtt megnéztem a hirdetést. "Valós km-rel árulom."
Tök jó, hogy ilyen magabiztos. Megnézheted! Annyit mutat az az óra.
Meg aztán abban is biztos, hogy törve nem volt, rizsa-rizsa -> nepper.
Most én leszek a sokadik szemét, aki elrontja az örömöd, de ne vedd
magadra. A károgásomnak kétszeres saját sz*pás az alapja.
DigitXT
félisten
Húvaze: holnap nemám sebességrekordot állítok be a Lágymányosin...
Most rendezik a csendőrök a Speed Maratont, és ott osztják a célfotót.
"Budapest IX., Rákóczi híd pesti hídfő
a Könyves Kálmán körútnál 2019. április 3. 10:20 2019. április 3. 14:00"
[ Szerkesztve ]
Micsurin
nagyúr
... mé most vagyok szerelőnél. Beméretném valamelyikkel szemből mennyi a vége kisebb első lánckerékkel.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
csongi
Topikgazda
Gondolom az eredeti ora allast mar visszaolvasni nem lehet?
Digitxt: Ne vedd el a kedved a kedves forumtarsnak .
Lehet kiveteles szerencseje.
Mucsirin: Ha jol tudom, semmit nem tud megmondani.
Ha foto keszul, nem fernek hozza, azonnal megy fel a kozpontba feldolgozasra. Vannak paran akik felirjak fuzetbe, es onnan megmondjak.
Ha meg rendszam nincs, szerintem a fotot se menti el.
Ha kint van a kamera, de nincs rendor mert elbujt, akkor idokozonkent kimegy, kiolvassa a cuccost, es megy is fel.
Amugy felteszel egy gps logger alkalmazast es egesz pontosan megmondja a max sebesseged .
[ Szerkesztve ]
nyogo83
senior tag
Nem lehet mar visszaolvasni, leegyszerusitve olyan a km ora atiras mint egy BIOS flash.
Kiolvassak a chipben levo pár byte-os tartalmat, modositjak a benne levo hexadecimalisan tarolt szinte nulla vedelemmel titkositott oraallast, aztan ezt az uj tartalmat visszatoltik a chipbe.
Szpilu__25
tag
Semmi gond vannak hibái, lehetett látni hogy jobb oldala sérült picit, vagy elborult vagy nem tudom ,de a kipufogó és az idomok élei tényleg picit le vannak horzsolva.
Ha a visszatekerést nézem akkor kb a duplája lehet benne, ha nem igaz hogy 60 éves faszié volt és nem tekert
Úgy egyébként harap rendesen nekem nem volt olyan hangos a motorja, azonnal reagált a gázra. fékek rendben voltak, hátsó gumi az cserés tutti mert kopásjelzőn van már majdnem.
Most őszintén mit szóltok? Még nem fizettem ki, ergó semmi sincsen ha nem hozom el.
[ Szerkesztve ]
kcsa
veterán
Nem lehet megmondani a frankót ennyiből.
A tekerés 99,99% valószínűségű, de hogy jó-e, az csak huzamosabb használat után fog kiderülni.
(#21040) Szpilu__25 válasza bajnokpityu (#21030) üzenetére
Szpilu__25
tag
Nincsenek illúzióim.
Csak egy kis szösszenet, nem robogós téma:
Egy Franciából behozott Cliot nyüstülőnk a feleségemmel lassan 3 éve.
Tényleg patika állapot,de mikor behozták volt egy ugrás 150ekm-ről a KEKKH oldalán néztem és most van benne nekünk 80ekm 50ekm-rel vettük. Egyébként engem elszomorít, hogy látni mennyire tekerik vissza és nincsen semmi retorzió.
Szpilu__25
tag
És cs egy helyen van tárolva? nincsen egy másik chipben is elmentve?
nyogo83
senior tag
Csak egy helyen, a muszerfalban.
Motornal/robogonal nem igazan forditanak sok erofeszitest ra hogy ne lehessen modositani. Meg az ujabbaknal se.
Ahogy elottem is irtak, hogy ha elso blikkre muszakilag rendben van, akkor nem kell vele a foglalkozni, a tobbi majd menet kozben kiderul
Ennel tobbet egy szerelo se tudna megallapitani elozetes atvizsgalasnal a blokkjarol pl, max annyit, hogy kompressziot mer.
Ha pedig pl 60e Km van benne a 32e helyett, normalis hasznalat mellett a nyomas ertekeken se latszodna semmi.
[ Szerkesztve ]
Burt1793
veterán
Nem láttam egy rendőrt se reggel, pedig direkt figyeltem, tegnap elküldték nekem ezt a cikket. A szokásos budakeszi úti lejtő alján se mértek, pedig direkt csak 60-nal mentem. No de meg is nézem a listát.
Este kb 11-éjfél körül megyek haza, olyankor nincs indok az 50-es korlátozásra, felpattog a robi a budakeszi út egyenesén 120-szal, ha nem kell lassítani. Tök jó az a pár kanyar a szépjuhásznénál, persze most azért még vigyázni kell, hideg az aszfalt.
[ Szerkesztve ]
DigitXT
félisten
Én se. De mondjuk nagyon az órát néztem (ellenőrizvén, hogy jó működik): késik
2 km/h-t a digitálishoz képest a szemét, de most ezért nem szedem szét megint.
Nem akarván "álszenteskedni", de a Budakeszi úton 120-szal felpattogni, hááát...
DigitXT
félisten
A horzsolás mértékéből lehet következtetni, hogy felborult, vagy csúszott is.
Az óraálláson amúgy nem kell fennakadni. Sokkal érdekesebb kérdés, hogy
amúgy karban volt-e tartva, vagy sem, pl. cseréltek-e vezérműláncot 60K-nál
vagy sem? Olajat kapott-e megfelelő időközönként, meg ilyenek. Ezt
nem tudhatod, de ez akkor is lutri, ha magyarországi, szervizkönyves motor.
Ui: olajcsere pl. félévente, vagy 5000 km-enként... Magyarán teljesen reális
évi 10000 km futás... Én amúgy elszámoltam magam, nem mentem annyit
a Madisonnal, de úgy, hogy fél szezonokat szerelőnél áll, ez nem meglepő.
(Kölcsön/előző motorokkal jártam, ill. egyszer vettem is tartalék motort lol.)
Burt1793
veterán
Nem tud gyorsabban menni, az óra 125-öt ír, túl meredek az emelkedő, aztán jön egy balos, azelőtt el kell venni, az út is szar, utána meg egy nagyobb jobbos,az 80 körüli tempóval szokott menni.
DigitXT
félisten
Azt ugye vágod, hogy ha ekkora tempóval elpattogsz/nem adja ki, ottmaradsz?
Kifejezetten szar arra az út emlékeim szerint: szvsz, amit itt írsz, istenkísértés
kategória, főleg éjszaka, fos világítással. Még jó, hogy nem tud többet menni.
Szerk: szerencsére viszonylag gyéren lakott arra. Pl. a mi utcánk végig 40-es,
és van egy néhány idióta, aki úgy gondolja, hogy éjszaka nincs indok erre, és
szúrja neki kilóhússzal. Nagy élmény hallgatni az ablak alatt. Menjen pályára!
(Ellenberger a szerencse gyorsan szerencsétlenség is lehet, pl. ha vaddisznó
formájában jelenik meg. Azért mégiscsak egy erdő mellett megy az út, nem?)
[ Szerkesztve ]
Burt1793
veterán
Ez még a lenti rész, ismerem az utat és csak akkor megyek gyorsan, ha nincs forgalom, meg ember. Budakeszin lefelé végig gurulok, kb. 70-nel. Szépjuhásznénál találkoztam már vaddisznócsordával.
DigitXT
félisten
ha nincs forgalom, meg ember.
Akkor igen fasza éjjellátókkal lehet felszerelve az SH, hogy ebben is biztos vagy.
Két hete a Cynussal volt majdnem. Három faszi a sáv közepén állva... át akartak
menni, a balfasz szembejövő meg simán csalogatta őket, közben totál elvakított,
én meg mit sem tudtam erről (további három a járdán érkezett, őket láttam, ezért
már lassítottam is 50-ről 40-re), csak amikor kb. 5-10 méterre voltam, akkor vaze.
Szerencsére egy leheletnyi kormánymozdulattal + némi szerencsével hazaértem.
Bele se merek gondolni, mi lett volna, ha mondjuk 100-zal megyek mint egyesek.
Tudom, más környék, nem 50-es, hanem 40-es, nem erdős, hanem lakott, s egy
csomó mellékutca van, ahonnan figyelmetlenebbek kijöhetnek eléd... csak példa.
találkoztam már vaddisznócsordával.
Ugyehogyugye! Mindenesetre nem foglak meggyőzni: én is szoktam "gyorsan"
menni, így morális alapom sincs hozzá. Csak sokallom (ott) ezt a tempót. Ennyi.
Anno Páty felé mentem ilyen tempót éjszaka, és majdnem egy nyuszit fogtam...
Az se lett volna szép történet, ha kilóhússzal zúgok a fák közé... de így legalább
maradtam itt, és van kivel vitatkozni, nem igaz? (Nyert előny, vesztett előny...)
Burt1793
veterán
Ez még a lauder feletti egyenes rész, ahol bal oldalt kerítés van (nem jön vaddisznó, jobb oldalról meg összesen van két utca, de belátható). Elég lakatlan rész, nincs mozgás. Az erdei úton 70-80-nal megyek esténként, bár az az igazság, hogy nappal se sokkal kisebb az esélye, hogy elém ugrik egy őz, illetve 70-nél is tud úgy elém ugrani, hogy gerinctöréssel végezzem. Heti egyszer-kétszer találkozom is állattal, aminek a fele róka, a maradék nyúl, őz, disznó.
Amúgy nem vagyok az az ész nélkül gyorsan hajtó, ez csak egy kiragadott példa volt, pont abból az időszakból, amikor már mindenki hazament, de azért annyira nincs késő (nincsenek részegek az utakon, meg igazából semmi). Az útszakaszt meg jól ismerem, hiszen minden nap megyek arra.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!