Hirdetés

2024. június 27., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26601) Bogyó bá' válasza csongi (#26600) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

A tárgyilagosság nagyjából ennyi, ha vitázni akarunk róla:

- mindenképpen szeretnék újat "utolsó" motornak, de nem vastag a pénztárcám sajnos. (szerk: kb. 5-6 évnyi teljes gondtalan üzemeltetést várok el tőle)
- a mindössze max. 3-4 éves, keveset futott magyarországi eredetű használtak alig olcsóbbak az újnál, így "utolsó motorként" pedig a full-LED világítás, az ABS nekem elvárás. Viszont no gari, és lehet rögtön a kopó-fogyók cseréjével kezdeni, ami nem feltétlenül két fillér (gumik, variátorszíj, fékbetétek, telóolaj, akksi, ilyesmire gondolok). Az Olaszból behozott, százezer km-ről 30-ra visszatekert órájú, töröttből kis pénzért "helyreállított", de még így sem olcsó gépeket szeretném nagy ívben elkerülni. Nem engedhetem meg magamnak anyagilag, hogy véletlenül sz@ba nyúljak.
- nem vagyok "robogós típus", így számomra az olaszos dizájn egyszerűen NEM emészthető. Hiába Honda, de például az SH-t sem tudnám elképzelni magam alatt, leginkább a megjelenése miatt. A Forzát azt bezzeg igen, csak arra nincs pénzem, meg feleslegesen nagy /nehéz is az elképzeléseimhez képest! :DD
- a tervezett vásárlás sajnos a kompromisszumokról fog szólni: 5-6-700 ezer kp + az eladandó GS ára nem takar be jobb (új) robeszt mint a PCX125, de minél többet olvasok utána, annál elfogadhatóbbnak tűnő kompromisszum ennyiért.
- a kompromisszumos feltételek közül a kis teljesítményt (125-ös fér csak bele a keretbe) én el fogom tudni fogadni: már nem készülök külföldi utakra, vagy egyhetes itthoni országjárásokra: 100-200 km-es sima országúti gurulásokra itt a környéken meg elégnek KELL lennie, úgy sejtem.
- Kínait (kiszámíthatatlan szervízháttérrel) nem veszek - nincs már bennem kalandvágy, vagy legalábbis nem ilyen irányú. :) És már ANNYIVAL nem is olcsóbbak...

szerk: valószínúleg egy 150-200-as új lenne a legmegfelelőbb a számomra (még pehelykönnyű, még keveset fogyaszt, de már kielégítően megy), de egyrészt itthon nincs, másrészt meg túl is nyúlik az anyagii lehetőségeimen - tehát marad a kis 125-ös)

Peace.

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#26602) Bogyó bá' válasza #50433536 (#26599) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Sajnos a kis 125-ösök nyélgázon élik le az egész életüket: a kis Csótánynál is úgy 30-32 ezer km-nél kezdődtek az igazi gondok, végig nyélgázon ennyit bírt a technika. Ott durva súlyosbító tényező volt a kis gép kora, és japán belpiacossága: egyszerűen nem volt hozzá szinte semmilyen alkatrész, sem gyári, sem utángyártott. Maradt a gányolás - a linkek szerinti "eredménnyel".

Ezért is félek megvenni például őt, pedig mocskosul tetszene, "tudja" az összes elvárásomat (valószínűleg motorfelújítással kezdhetné nálam a pályafutását): [link]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#26603) csongi válasza Bogyó bá' (#26601) üzenetére


csongi
Topikgazda

Rendben, bevésted magadnak.
Legyen így , és sikeres legyen az elképzelés.
Azt kapd, amire számítasz, örömöt okozzon. :)
Akkor jó döntés lesz. :R

(#26604) DigitXT válasza csongi (#26603) üzenetére


DigitXT
félisten

Sokáig fogjátok még ezt csinálni?:))

(#26605) csongi válasza Bogyó bá' (#26602) üzenetére


csongi
Topikgazda

Magyarországi, kereskedésből származó, eddig 2 tulajdonos. 2016 gyártású.
Nem szabad megnézni sem, mert tuti helyben kiköpi a dugót :D
Ne is nézd az ilyeneket, csak új motorbaba gondolkozz. Nem lesz nyugodt éjszakád, ha ilyet veszel. :)) :)) :DD

(#26606) csongi válasza DigitXT (#26604) üzenetére


csongi
Topikgazda

Muszáj. Nehogy bafulladjon a topik :D
Motorvásárlásig csak kihúzzuk. :))

[ Szerkesztve ]

(#26607) Bogyó bá' válasza csongi (#26605) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Őt meg szeretném nézni - de nem hiszem hogy 2-3 hónap múlva is meg lesz. Ha hajlandóak (!!!) sűrítési végnyomást mérni az orrom előtt (ki van csukva... :)) ) akkor elhozom. :DDD

#26604DigitXT : persze! :D

Ja, egyébként az NMAX125 is újra képbe került (ha tisztességes áron beszámolnák a GS-t, és nem nekem kellene velem xarakodni)

Egyébként meg csak önigazolást keresek, a nagyjából már meghozott döntésemhez, hogy nem foghatok nagyon mellé. :B

#26605csongi : Eddigi csekélyke kisköbcis Hondás tapasztalatom azt mutatja, hogy egy végig nyélgázon hajtott 125-öst ennyi kilométer alatt ki lehet végezni. Ha Honda, ha nem, ha megkapja a karbantartást, ha nem....

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#26608) kcsa válasza Bogyó bá' (#26607) üzenetére


kcsa
veterán

"Egyébként meg csak önigazolást keresek, a nagyjából már meghozott döntésemhez, hogy nem foghatok nagyon mellé. :B"

Hát ezt az elejétől láttam/tuk :D De nincs gond szerintem, nem buksz sokat rajta ha időben meghirdeted ;]

(viszont most ránéztem a Forza 350 hirdetésekre, és sajnos még mindig tetszik)

(#26609) csongi válasza Bogyó bá' (#26607) üzenetére


csongi
Topikgazda

Nyélgázon, kb mindent ki lehet nyírni.
De félgázon is.
Nem a gázállás a gond, hanem a mellette lévő használat. Olajok minősége, használati mód...stb.
Végnyomás méréssel semmit nem érsz. Abból pont nem fogsz érdemleges eredményt kapni.
Veszteség mérés ami ér is velemit.

(#26610) Bogyó bá' válasza csongi (#26609) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Igazad van, meg nem is teljesen. A kis csótányomnak mikor megvettem 14 bar volt melegen a végnyomása, amikor kezdődtek a bajok, akkor meg 6,5. :B Kopott dugattyú és gyűrűk miatt, valamint az egyik kipufogó szelep is be volt égve. Az utóbbit megjavíttattam gépműhelyben, utána már 8,5 bar is volt! :DDD (Erre van saját eszközöm, Kalocsán nincs semmilyen motorszerelő, az autószerelők meg elhajtottak vele a 3,14-csába.) A GéeSöccá' megvételkor is 11,0 bar-os volt mindkét hengerben, de még tavaly (bő 30 ezer km-rel később) is tudta a 10,6-ot tök egyformán. Szervízkönyv szerint 8,0 bar alatt generálozandó, vagy ha a hengerek közötti különbség meghaladja az 1,5 bart.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#26611) DigitXT válasza Bogyó bá' (#26610) üzenetére


DigitXT
félisten

Azért csak kiderül belőle, ha nincs kompót, fúrni kell.:DD A veszteségmérést
hagyjuk meg az ínyenceknek, akiket az is érdekel, hogy pontosan mi a baja.

(#26612) Bogyó bá' válasza DigitXT (#26611) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Az öntöttvas hengerfalon hiánytalanul megvolt a gyári hónolás, szinte nulla kopásnyom - tökéletes volt a mért furatátmérő is. A gyűrűk közepesen kopottak voltak (még tűréshatáron belül volt a gyűrűhézag), valami érhetetlen módon viszont maga a dugattyú (!!!) lett kisebb 0,30 mm-rel a minimum értéknél! :O Fel nem foghatom miért, de szemmel láthatóan is ocsmány volt a felülete, lefújások nyomai mindenütt.

DigitXT#26611 : való igaz. Csak nem akaródzott a Hondától 70 ezerért rendelni egy "bele valót", inkább eladtam bagóért a lomot hibásan, a 70 ezerből meg megcsináltam a korlátlan jogsi upgrade-t. :DDD

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#26613) DigitXT válasza Bogyó bá' (#26612) üzenetére


DigitXT
félisten

Lehet, nem belevaló dugó volt.:DDD

(#26614) csongi válasza Bogyó bá' (#26610) üzenetére


csongi
Topikgazda

kompresszió méréshez varázsolok neked jó értéket. :)
De nem fogsz messzebb menni vele mint a csótánnyal.

Ebből kifolyólag mit is érsz el a kompi méréssel egy vásárlás esetén?
Lélek melengető az biztos :D
Az a 0,4 eltérés a gs-nél simán lehet mérési pontatlanság, olaj állapot, vagy nem egyforma hőmérsékleti viszonyok a két mérés között.

Nem kell szétszedni az egész motort egy veszteségméréshez sem.
A variátor burklatot leveszik.
A mérési folyamat sem fog jelentősen több időt magába foglalni.
Szóval igazam van :D
Lehet neked nem fog mondani semmit a mérés, de egy szerelőnek már igen.
#26611:
fos dugó volt. Valszeg már cserélték. Melegedésre meg zsugorodott, és kopott is.
Ettől a csótány nem lesz szar motor. :D Javították, hogy piacképes legyen.

DigitXT
A veszteség mérésből sem tudod meg mi a baja.
De kompresszióméréssel pont nem fogod jól meghatározni, hogy fúrni kell. :)
Egy fos szelephézaggal lesz fos kompressziód.
De végeredményben alku alapnak jó lehet. :D
Ebbe még kompót sincs.

[ Szerkesztve ]

(#26615) DigitXT válasza csongi (#26614) üzenetére


DigitXT
félisten

Annyiszor van igazad, ahányszor csak akarod. Nem? De! Megint igazad van.:R

(#26616) Bogyó bá' válasza csongi (#26614) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

"De végeredményben alku alapnak jó lehet. :D
Ebbe még kompót sincs."

Állj! Én nem olcsóbban akarom elhozni a motort, hanem hibátlan állapotban.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#26617) DigitXT válasza Bogyó bá' (#26616) üzenetére


DigitXT
félisten

Most miért, abból a pénzből otthon kicseréled a dugót, és... Oh wait...:))

(#26618) Bogyó bá' válasza DigitXT (#26617) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Nekem erről a svéd bakter esete jutott eszembe.... :))

Ugye tudod, mit mondott a svéd bakter mikor a vonat levágta mindkét lábát?
- Hát a ....-om nem kéne?! :B

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#26619) vendingo válasza Bogyó bá' (#26607) üzenetére


vendingo
veterán

+100k és nmax 155-öt kapsz. Jobban megéri.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#26620) Bogyó bá' válasza vendingo (#26619) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

+ 100k az NMAX 125
+ 200k az NMAX 155 - ez utóbbi nincs az országban egy darab új sem, nyár végére ígérték Yamaháék. szerk: ha MOST megrendelem....

Még 2 havi fizumat megvárom, utána fogok elkezdeni élőben nézelődni a kereskedésekben - az lesz a befutó, aki hajlandó értelmes áron beszámolni az öreg motort, meg aki ad ajándékba nagy túraplexit vagy doboztartó konzolt. Állítólag tavaly a Harmatinál voltak ilyen akciók Yamaha vonalon, a Hondánál sajnos nem hallottam róla. Több pénzem nem, lesz, ezt a szűkös keretet kellene optimálisan kihasználnom némi szerencsével.

Te hogy állsz a vásárlással?

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#26621) gps76 válasza Bogyó bá' (#26620) üzenetére


gps76
őstag

Én a GS500-al szórakoztam jó sokat, mert el kellett csalni a karbiszinkront, hogy normálisan menjen, visszapuffogott , meg indulni is nehezen indult, alapjárat ingadozott, pedig komoresszió 10.5 és 10 volt a hengerekben. Gondolom a szelepeknél lehetett valami, de odáig nem jutottam, eladásra került, a fene locsol rá még több pénzt.

[ Szerkesztve ]

(#26622) Burt1793 válasza Bogyó bá' (#26602) üzenetére


Burt1793
veterán

Ez motorfelújítással? 😃
Épp csak egy jól bejáratott gép, viszont az árán is rendesen látszik és az is, hogy milyen gyorsan értéktelenedik el a pénzünk...

(#26623) yodamastah válasza Burt1793 (#26622) üzenetére


yodamastah
őstag

"hogy milyen gyorsan értéktelenedik el a pénzünk..."

2022 yamaha árak
Tmax techmax: 5.5M
Xmax 300 techmax: 2.45M
Nmax 155: 1.35M
R1: 7.2M

[ Szerkesztve ]

(#26624) vendingo válasza Bogyó bá' (#26620) üzenetére


vendingo
veterán

Mentem volna nézelődni, de covidos lettem.
Azt nem tudtam, hogy ennyire nem lehet kapni, meg ilyen sok, amire leszállítják.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#26625) Bogyó bá' válasza vendingo (#26624) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Jobbulást kívánok! :R

125-ös NMAX van minden kereskedésükben, a 155-ös viszont berendelős történet. Nekem legalábbis ezt mondta az importőr.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#26626) vendingo válasza Bogyó bá' (#26625) üzenetére


vendingo
veterán

Köszi, már kigyógyultam pár napja.
Ezzel futnom kell egy kört, mert nekem a 125 nem éri meg.
Redbarom van közel hozzám, majd felveszem velük a kapcsolatot.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#26628) csongi válasza Bogyó bá' (#26625) üzenetére


csongi
Topikgazda

https://m.facebook.com/marketplace/item/4760994490603878/?ref=browse_tab&search_query=yamaha&tracking=%7B%22qid%22%3A%22-6920272237502375588%22%2C%22mf_story_key%22%3A%224705702312798614%22%2C%22commerce_rank_obj%22%3A%22%7B%5C%22target_id%5C%22%3A4705702312798614%2C%5C%22target_type%5C%22%3A0%2C%5C%22primary_position%5C%22%3A-1%2C%5C%22ranking_signature%5C%22%3A0%2C%5C%22commerce_channel%5C%22%3A503%2C%5C%22value%5C%22%3A0%7D%22%7D

Ez egy ilyen link. Mobilrol igy tudtam.
Egy ulesprobat megerhet.

(#26632) vendingo


vendingo
veterán

Mi a véleményetek a vieste 300-ról? Ma néztem kereskedésbe, laikusként tetszik. Állítólag piaggio blokk van benne. Felszereltsége, mérete megfelelő számomra, de kicsit tartok a márkától.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#26633) djeperto válasza vendingo (#26632) üzenetére

Mackónak nagyon tetszik - VIDEÓ!!!
De szerintem nem Piaggio blokk van benne
De az van benne, csak a teljesítménye le van butítva:
"Keeway's new scooter is perfect for the city thanks to its single-cylinder, piaggio Liquid cooling and four-stroke engine delivering 18.77hp and stylish design. Perfect for everyday commuting."

[ Szerkesztve ]

"there are more jacks then one at the fair..."

(#26634) vendingo válasza djeperto (#26633) üzenetére


vendingo
veterán

Teszteket már néztem, de azokat fenntartással kezelem.
Teljesítményt én is kevesellem, de még mindig több mint egy 125-ös. 3.2-es fogyi se vészes. 193 centivel vidáman elfértem rajta, kényelmes.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#26635) kcsa válasza djeperto (#26633) üzenetére


kcsa
veterán

Külföldi tesztek némelyikében (spanyolt találtam) le is írták, hogy Piaggio blokk, de kínai gyártás, gondolom valami licenszgyártás van. Ez azért nem ugyanaz...

(#26636) vendingo válasza kcsa (#26635) üzenetére


vendingo
veterán

Állítólag a blokk burkolat alatt ott a piaggio felirat.
Hosszútávra kicsit tartok a márkától, mert blokk ide vagy oda más is lehet szar, pl elektronika.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#26637) #50433536 válasza vendingo (#26636) üzenetére


#50433536
törölt tag

Az utóbbi 10-15 évben már nem szokás szidni ezt a márkát, azt mondják sokat javult a tartósság. Főleg egy új motor garanciával, szerintem simán vállalhatók. A fő szempont már csak az ára.

Nekünk a családban van két Motowell évek óta és semmi baj velük. Bár nem Keeway, mint amiről szó van, de alapvetően egy kategória. Amikor a miénket megvettük, csodálkoztam hogy milyen minőségi a markolat gumi, meg más ilyen apróságok, illszetesek, tömítések, stb... a mai napig tök jó.

[ Szerkesztve ]

(#26638) csongi válasza vendingo (#26634) üzenetére


csongi
Topikgazda

Altalaban az uj motornal a teljesitmeny kevesebb, mint a 3 evvel korabbi kiadasoknal. Ez az EU norma miatt van, es marad is.
Ezeknel a jarmuveknel nincs lehetoseg a trukkozesekre, mint az autoknal.
Ezek fapad megoldasok azokhoz kepest.
Egyszeruen el kell venni a teljesitmenyt, es akkor belefer a normaba.
Ugyan az lesz a tobbi gyartonal is.
Tovabbra is irany szam lehet a Suly/teljesitmeny mutato.

Velemenyem szerint, a ketutemu eldobos tipusokbol alakult ki a rossz velemeny ezekrol tipusokrol. (Valoszinuleg hamarabb megkotlik, ha nem kapja meg rendsen a szervizelest, mint a japan. De a japan is megkotlik. Talan egy picivel jobban toleralja.)
Ezekbol nagyon sok volt.
De nem csak ebbe a kategoriba letezik.
Nalunk a futarok, 150es Legolajos valtos motorral nyomjak.
Nem tudjak kinyirni. Emlekeim szerint kb 5 evet kergettek.
Ott kapott pedig. :).

Lehet hamarabb kell rajta cserelni a varaitor, vagy fek tarcsakat.
De meg kell nezni, mert siman lehet az ar diferenciabol 3* cserelsz komplett szettet. :). Koltseg szinten/km meg lehet ugyan lesz.
Akkor meg sztem tok mindegy hogy honnan jon a vas.

Korbe kell jarni rendesen. Es Eloitelet nelkul erdemes donteni.

(#26639) djeperto válasza csongi (#26638) üzenetére

Szia, igen van benne valami.
De pl. a Honda Forza 300-nál a 2013-as Euro 4, 279 cm3, 19 kW és 26 Nm.
A 2018-as szintén Euro 4, 279 cm3, 18,5 kW és 27,2 Nm.
A 2022-es Forza 350 Euro 5, 330 cm3, 21,5 kW és 31,5 Nm.
Tehát növelni kell egy kicsit a köbcentit és meg van oldva az Euro 5 szabvány miatti teljesítménycsökkenés.

"there are more jacks then one at the fair..."

(#26640) djeperto válasza kcsa (#26635) üzenetére

Lehetséges, a mercinek is van kínában gyárja (nem is egy)
Itt a hivatalos közleményük angolul:
"Vespas have been manufactured uninterrupted since 1946 at the Piaggio plant in Pontedera, near Pisa, in Tuscany, Italy. Here you’ll also find the Piaggio Museum that includes plenty of Vespa history. At 75 years, Vespa is more of a global brand than ever, and their scooters are now manufactured out of three production sites: Pontedera, with production destined for Europe and the Americas; Vinh Phuc, in Vietnam, which serves the Far East, and India, and the Baramati plant, where Vespas for the Indian and Nepalese markets are produced.
Piaggio & C owns the Piaggio Foshan Motorcycle Co. Ltd plant in Foshan City China, which plays a part in their production operations, but the majority of their production for scooters still takes place at their Pontedera, Italy headquarters. In 2014, the enormous factory which is the official home for all 7 Piaggio & C brands, produced over half a million vehicles! In 2013, Piaggio & C opened the Piaggio Advanced Design Center (PADC) in Pasadena, California where the group works on concepts for its newest scooters."

"there are more jacks then one at the fair..."

(#26641) csongi válasza djeperto (#26639) üzenetére


csongi
Topikgazda

Igen, de ez nagyobb koltseggel jar. Nem fog megterulni.

(#26642) vendingo válasza csongi (#26638) üzenetére


vendingo
veterán

Alkatrész az olcsón van hozzá, sokkal olcsóbb mint a japán motorokhoz.
Az a bajom, hogy sok tapasztalat még nincs velük itthon. Ázsiában GT270 néven fut, de még nem volt lelkierőm lefordítgatni a filippinó, thai beszámolókat. Teljesítmény nekem elég lenne amire használnám, óra szerint 150+km/h a vége. 100-110-es utazót tudna erőlködés nélkül.
Nmax 155 gyakorlatilag beszerezhetetlen, illetve a 125-ös készletek is a végét járják, több helyen is csak megrendelni lehet. Valszeg pcx-nél is ez (lesz) a szitu. Van még pár hónapom téblábolni, de mindig belefutok valamibe. Holnap felrakom hahura a mostani gépem. Vieste tetszene nagyon, a start stop hiányát még elviselem nála, de a kicsi csomagtérrel és a márkanévvel még barátkoznom kell.

[ Szerkesztve ]

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#26643) csongi válasza vendingo (#26642) üzenetére


csongi
Topikgazda

S&S ne hianyold, egy baromsag ezekbe a motorkba. :). sztem
Azt is az EU norma szulte. Autoknal csak csak, vagy robeszoknal olyan helyen ahol tomeges a robogo jarmu.
Amit nyer az ember uzemanyagba azt elveszti alkatreszbe.

Kinai alkatreszekkel sok tapasztalatom nincs.
Amit magam tesztelek, az egy hatso fektarcsa az NT-n.
Eddig benne van kb 2000Km. Semmi rossszat nem tudok mondani.
A jelenlegi betettel egy picit melegiteni kell.
Aztan erezheton jobb a hatasfoka.
De ugyen ezt tapasztaltam mar,Brembo fekekkel is.

A markaneveket meg ujra kell tanuln. :).
Sztem ra kell jonni, hogy a foldon nem csak Japan tud tud motort gyartani.
Ezt a szegmenst tamadjak erossen, a robogokat.
Es ebbe sztem egyre jobbak. Es siman tugjak hozni a japan szintet. A kymco korabbi xcyring sorozattal mar jopar dologban odavert a Suzukinak.
A Yamahat, Hondat nem erte be akkor.Azota csak fejlodtek.A hazai piacokon a fejekben kialakult tudas maitt nincs teljeserteku kirendeltseg, vagy marka lereskedes.

Szoktam kinai robogo bemutatokrol videot nezni.
Komolyan gondoljak a dolgot, ugy tunik. :)

Az 50 es kategoria meg eldobos.
A hazai kinia nagyobbaknak a fobb bajuk az olasz mivoltuk.
Eladasa hasznaltan, a beidegzodes miatt lenne nagyobb veszteseg.
Szoval a matek oldala egy sok oszetevos resze.

Sztem itt nyogo83 forumtars tapasztalatait erdemes lenne megkerdezni.

(#26644) vendingo válasza csongi (#26643) üzenetére


vendingo
veterán

Megvagyok start stop nélkül, annak úgy is csak nagyobb városokban van értelme amikor lámpától lámpáig megyünk.
Nem tudom mióta van a Q.J. motor birtokában a keeway, de a benellinek nagyon jót tett a beolvadás. Trk 251 is nagyon tetszene, csak nem lenne praktikus a használata.
Amit még nem értek, hogy pl a kymco itthon miért nem képviselteti magát? Full jó nagypályás robogókat gyártanak, csak nem kaphatóak. Sym se nagyon van. 1 ráadásul kevésbé megbízható kereskedőn keresztül szerezhető csak be.
Vieste gyárilag markolatfűtéssel kapható, de úgy lötyög a gázkar, mintha nem erre a motorra való lenne. Ez normális markolatfűtésnél? Másik oldalon stabil a cucc, de a gázkar minden irányban lötyög. Tanksapka fedőburkolat is alsópolcos kopogós, lötyögő műanyag. Ilyen apróságokon úszik el az összkép.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#26645) Burt1793 válasza vendingo (#26644) üzenetére


Burt1793
veterán

2020as sh125ön is lötyög minden irányban a gyári markolat... :(

(#26646) vendingo válasza Burt1793 (#26645) üzenetére


vendingo
veterán

Az is fűthető?
Nagyon gáz, még ha valami bizbasz lötyögne, amit ritkán használ az ember, de nem, a markolat, amivel folyamatos kontaktod van.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#26647) DigitXT válasza Burt1793 (#26645) üzenetére


DigitXT
félisten

(#26648) Burt1793 válasza DigitXT (#26647) üzenetére


Burt1793
veterán

Én is ezt mondtam neki, amikor panaszkodott. ;]

vendingo: még csak nem is fűthető. :O

[ Szerkesztve ]

(#26649) #50433536


#50433536
törölt tag

A Vieste 300-at nézegetem a feleségemnek, a 770-es ülésmagassag es a 14-es kerekek jól hangzanak. Alacsonyabb ember is rá rud ülni, persze próba az kell, mert a motor szélessége is befolyásolja, hogy kinek ér le a lába rendesen. Ha már ősszel megcsinálta a korlátlan jogsit :) kéne neki egy jó kis motor.

Az ára 1.5 misi, plusz a regisztráció, forgalmi, stb... A keeway.hu oldalon ezek bruttó árak, vágy még az áfa is rámegy? Ha nettó ár, akkor felejtős, annyit nem adok érte, de ha bruttó, akkor van egy kis készpénzunk erre a célra, de közel se az egész. Veszek hozzá egy kis hitelt két-harom évre és mehetünk túrázni ketten.

Mennyi lehet ennek a teljes forgalomba helyezesi díja?

[ Szerkesztve ]

(#26650) #50433536


#50433536
törölt tag

Most találtam meg, a geljes papirozas cakli-pakli plusz 123ezer és még 15ezer az üzembe helyezési dij.
Az 1.648.000 pénz.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.