Hirdetés

2024. június 16., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22

LOGOUT.hu

Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!":)
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18851) csongi válasza DigitXT (#18849) üzenetére


csongi
Topikgazda

Ezert hasznalok mero edenyt :)

(#18852) Tothgera30


Tothgera30
Ármester

Szükségem lenne egy 125ccm-es robogóra. Jelenleg mi lenne az ajánlott 250k-300k környékén? A lényeg hogy aránylag olcsón fenntartható legyen, levegőhűtés, hátul dobfék tökéletesen megfelel. Heti 30-50km-re kellene, ritkán két személlyel kisebb kirándulásokra, elugrani fagyizóba, boltba, stb.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#18853) csongi válasza Tothgera30 (#18852) üzenetére


csongi
Topikgazda

Ez igen kemeny kihivas.:)
Mit jelent a kisebb kirandulas, es hol?

(#18854) Tothgera30 válasza csongi (#18853) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Sejtettem hogy nem egyszerű téma. Kirándulások alatt utassal (60kg), városon kívűl történő kiugrást vagy egy személyes kikapcsolódást értem, nyugodt, ráérős tempóban. Általában olyan útvonalon ahol kevés szgk. közlekedik. Szóval egyszerű eszköz kell mint a faék, de esztétikailag ne legyen bűn ránézni.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#18855) nyogo83 válasza Tothgera30 (#18854) üzenetére


nyogo83
senior tag

"esztétikailag ne legyen bűn ránézni."

Akkor egyertelmuen csakis Kymco Grand Dink kell neked ;]

Viccet felreteve, ha jol emlekszem Piaggio NRG-d van/volt (kisrobis topicbol mintha az ugrana be) illetve videki kozlekedes lenne a cel? Meg valamiert az is remlik, hogy zahony kornyeki vagy, csak az utak minosege miatt kerdezem.
Mert ha nem ragaszkodsz a megszokott kiskereku robeszekhez, akkor lehet erdemes lenne valami Aprilia Sport City-t vagy hasonlo nagykereku, de megis kicsit "sportosabb" gepet nezni. Konkretan ez a Sport City egy igenytelen, strapabiro szerkezet, kerdes hogy sikerul-e kifogni 250-300k korul egyet(nem lehetetlen).

[ Szerkesztve ]

(#18856) Tothgera30 válasza nyogo83 (#18855) üzenetére


Tothgera30
Ármester

A Grand Drink még nem is vészes, Honda Beat és társai már inkább. Már csak volt, egy NRG Power Pj, de azóta volt már Malaguti F12-esem is. A környék majdnem stimmel, mert Záhonyban is megfordulok néha, de leginkább Nyíregyháza és Debrecen, illetve Tokaj.

Pont a rá szánt összeg miatt rizikós, amit nem szeretnék emelni, mert egyrészt annyit nem lenne használva hogy sok pénzt adja érte, másrészt nem akarok rettegni hogy eltulajdonítják. Viszont ahogy lesem az aprót, vagy a kezdődő szezon miatt egekben vannak az árak, vagy épp olyan motort találok, amire egy átlagos hétköznap járókelőként rá se néznék.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#18857) nyogo83 válasza Tothgera30 (#18856) üzenetére


nyogo83
senior tag

Sajnos mar majdnem boven a szezonban benne vagyunk, tenyleg magasabbak az arak es necces egy jo vetelt kifogni, mert gyakorlatilag 1 nap alatt elmegy ami emberi arban van az allapotahoz kepest.(Pont most keresek en is ket rokonnak robogot es szopas).

Az a baj, hogy jo lenne valami tampont, hogy nagyjabol mi az a stilus ami bejon(gombolyubb, retrosabb vonal, mint a Liberty, vagy sportosabb).
Ha nem akarsz nagyobb kerekut, akkor en pl Yamaha Majesty vonalat is megneznem, az talan meg kenyelmes is utassal.

(#18858) DigitXT válasza -Mosquito- (#18833) üzenetére


DigitXT
félisten

Eddig csak 8000 km van benne, és két éve használom. Bírnia kell még.:R

(#18859) Tothgera30 válasza nyogo83 (#18857) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Bár ősszel-télen nem is nagyon hirdették a motorokat. Konkrét elképzelésem nincs, nagyon tettszik a Vespa S125 vagy a PX125, de az sehogy sem fér bele a keretbe. A Yamaha Majesty, Honda Forza és egyéb fotelrobogók már kiesnek. Mivel méretileg biztosan kényelmesen el lehet rajtuk férni (183cm-el), de városi közlekedéshez nagyok és lomhák, és két személlyel ritkán járna. A dinamizmushoz ragaszkodnék (már amennyire elképzelhető), tervezek bele egy korrekt hangolású aftermarket variátort.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#18860) nyogo83 válasza Tothgera30 (#18859) üzenetére


nyogo83
senior tag

Vespabol jot ekkora keretbol tenyleg nehez lenne talalni. Ha ez a formavilag jon be, talan az Aprilia Habanat is megnezheted. Ugyanaz a Piaggio Leader blokk van benne mint a Libertykben, ami nem egy problemas darab.
Kinezete ellenere nem kicsi, a te termeteddel is siman kenyelmes. Nekem 50-esben volt egy, azota a hasonlo magassagu haverom hasznalja evek ota es imadja.
Ha valahol esetleg raakadsz 125-os Yamaha Vinora, akkor azt is erdemes megnezni, az 50-es kistestverehez kepest komolyabb elso teleszkopja van es iszonyat moka a varosi kozlekedes vele. Asszonynak van 50-es, rengetegszer lenyultam es azzal maszkaltam Pesten, szoval meg a kicsi is nagyon furge :))

(#18861) kcsa válasza Tothgera30 (#18859) üzenetére


kcsa
veterán

Amióta bejött a B125 azóta ritka és drága a jó, rendszámos 125-ös robogó. Ha sürgős akkor minden más feltételt elengednék azon kívül hogy jó legyen, ha sok időd van akkor lehet nézegetni olyat is, ami tetszik. :)

(#18862) csongi válasza Tothgera30 (#18854) üzenetére


csongi
Topikgazda

A tokai turazgatashoz ket szemellyel sajnos keves lesz a 125. Mind motor ero, mint fekrendszer.
Ha van lehetoseg inkabb a duplaja, ha nincs akkor ketutemu lehet jo valasztas szerintem.

(#18863) -Mosquito- válasza DigitXT (#18858) üzenetére


-Mosquito-
őstag

A Km csere érdekelne, hogy mennyi után kell ledobni. Azért mert fél távon mittudmén ha 10-12eKm,akkor 5-6ekm után érdemes kitakarítani a hatást/kuplung/harangot stb.. Úgy is szerecc bütykölgetni. :DDD

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#18864) huszi.gyb válasza nyogo83 (#18845) üzenetére


huszi.gyb
senior tag

Majyesty 180 (Ugye majdnem ugyanaz a blokk)... Én is később jöttem rá, viszont ellentmond magának a manual. Ha jól emlékszem 1,2L olaj kell bele. Ha 1,5 benne van, még minimumon van szabályosan nézve... Akkor most melyik a valós? :DDD

Más: Cygnus tegnap este összetört, ideje a donorból átpakolni ezt-azt. :((

Szerk.: 125-ös, és esetleg eladó is, komplett donorral együtt. :)) :DDD Amíg nem csinálom meg.

[ Szerkesztve ]

www.dongosofor.hu

(#18865) Flashback


Flashback
addikt

Az ilyen brutál nagytestű robogók melett gondolkodom az inkább agilisebb háromszázasokban is. Ezekbeől mi az ajánlható? Keret ~500e de inkább kevesebb :)

[ Szerkesztve ]

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#18866) kcsa válasza Flashback (#18865) üzenetére


kcsa
veterán

Kymco People GT300 (ritka), Downtown 300 (néha előfordul a megcélzott keretben), SH300 (inkább kereten felül van), esetleg még Xciting300 (jobb vétel az 500asnál).

(#18867) csongi válasza Flashback (#18865) üzenetére


csongi
Topikgazda

Suzuki Burgman 400, vagy piaggio 400-ok.

(#18868) Flashback válasza kcsa (#18866) üzenetére


Flashback
addikt

Xciting300 jobb mint az 500? :Y
Hogy hogy? Súly/lóerő? Méret?

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#18869) kcsa válasza Flashback (#18868) üzenetére


kcsa
veterán

ha számszerűen nem is jobb a súly/teljesítmény aránya, de barátságosabban viselkedik a városban a 300-as. Ráadásul mentes a vezérműtengely-kopás nyavalyáktól is.

(#18870) Tothgera30 válasza nyogo83 (#18860) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Vespa-ból szinte esélytelen, anno 50-eseket néztem, de aranyárban mérték a törötteket is. Kipróbáltam egy 50 2T-t, de nehéz bódé és a levegős Hi-Per2 blokk miatt nagyon lusta volt. Igazából 13"-as kerék alá nem mennék, így a Liberty elég szimpatikus számomra, viszont ritka a papíros darab.

#18861 kcsa: Sajnos észrevettem hogy tele van hulladékkal az apróhirdető. Ami pedig megmozdul, annak iszonyúan magas ára van.

#18862 csongi: Tokaji túrát ne úgy képzeld el hogy izomból megyek fel a hegyre, hanem hogy Makkoshotyka és Középhuta között elravírozok 50-el. Az is leginkább egy személlyel. Tehát egy izmosabb 50-es is megfelelő lenne teljesítményben, de egy kis plusz tartalék, két személyes használat (ritka) és műszaki miatt 125-ös előnyös. Sajnos 2T-t most nem találok, nem tudom milyenre gondoltál.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#18871) csongi válasza Tothgera30 (#18870) üzenetére


csongi
Topikgazda

A 2t nem ismerem, de azokban jobban van kraft mint a 4T verziokba. Meg ez a heti 50 km- re jobb szerintem.

(#18872) Flashback válasza csongi (#18867) üzenetére


Flashback
addikt

Ahogy nézem Burgman-ból egész nagy a kínálat. Kymcok elég gyorsan cserélnek gazdát.
Van itt Kymco 300 v 500 tulaj? Megnézném élőben :)

[ Szerkesztve ]

Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)

(#18873) csongi válasza Flashback (#18872) üzenetére


csongi
Topikgazda

500as ex tulaj van, es en is tallakoztam mar eggyel. Hosszu szivatasos kapcsolat volt. :).

(#18874) DigitXT válasza -Mosquito- (#18863) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem tudtam fejből, ezért elő kellett túrnom a szervizmanuálból, nos 12000 km.
Ránézni meg 8000 után kell, szóval, azt hiszem, a ránézést kipipálhatjuk.:R
Hajtás/kuplung sűrűbben volt takarítva, mivel minden szétszedésnél csináltam,
és ahogy írod, szeretek vele bütykölgetni, tehát sok kombinációt próbáltam.:DDD

31278 km: Dr. Pulley, 16 gr (csíkos varióba)
39159 km: Malossi Multivar + Pulley (16 gr)
39275 km: Malossi 15 gr, új szíj, új kuplung
39301 km: régi kuplung vissza (nyehehe:D)
39397 km: régi szíj vissza, az új szíj magas (de eddig 120 km belement, na!)
39813 km: Dr. Pulley újra (a Multivarba, hm)
41242 km: új kuplung, Malossi kontrasztrugóval, véglehajtás szimering csere
42106 km: új szíj beépítve, hézagolás nem vált be (rászorult a dekli a varióra)
42285 km: Malossi 15 gr vissza, Pulley felborult (nincs kis fokozat, szar rajt)
42580 km: régi külső tárcsa vissza (lepörgött a varióanya, ledaráltam az újat)
43016 km: Dr. Pulley, 14 gr (a Multivarba...)
43037 km: Dr. Pulley, 14 + 16 gr keverve, Suzuki (darált) külső tárcsa vissza
43539 km: Dr. Pulley, 16 gr, Polini kontrasztrugó (a keverés "nem tökéletes")
43588 km: gyári 17.8 gr görgő, mert a Pulley felborult (megint)
44007 km: Malossi kuplung/kuplungharang/kontrasztrugó, 15 gr: full Malossi
44183 km: J.Costa JC634FS (hatalmas csalódás a.k.a pappervarió:)))
45451 km: Polini kontrasztrugó a J.Costa mellé
47034 km: új gyári varió, viszont 14 gr Dr. Pulley görgőkkel + gyári kontraszt
47251 km: Dr. Pulley 16 gr, Polini kontrasztrugó (jóval "határozottabb" rajtok)
48092 km: Dr. Pulley 16 gr, Malossi kontrasztrugó
48865 km: piros kisrugó a Maxi Fly kuplungba és Polini kontrasztrugó ismét
49992 km: J.Costa be, szíj fordítás (Polini marad / piros kisrugók maradnak)

Azt csak utóbb néztem, hogy lemaradtam a kerek 50000-ről, így ez a mai fotó:

(#18875) Plero válasza Tothgera30 (#18870) üzenetére


Plero
tag

Atlantic 500?

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#18876) DigitXT válasza Plero (#18875) üzenetére


DigitXT
félisten

Perfekt ajánlat! Kifejezetten kistestű, nem feleslegesen erős, és az árba belefér.:D
Pizzériába elmenni mondjuk el lehet egy 50-essel is, azt aláírom. Összetörni meg
a 125-öst is csúnyán össze lehet, szóval tudja fene: Makkoshotykán nem jártam...
De feltételezem, hogy kevesebb ott a Demszky-bunkó / hasonló szívatós társai.:O

MÁS: beértem a céghez, rögtön szétkaptam az ülést: melegében szegényítés.:DDD
Addig tekertem, amíg pöcc-röff nem lett melegen, és nem durrogott gázelvételre...
Mindezt álló helyzetben, szóval még nem tökéletes a hangolás. Ellenben nagyon
tetszett hazafelé, hogy mintha nyomatékosabb lenne! És hát a 4L/100 km jelzett
értékek is barátságosabbak voltak, mint a 7L/100 km. Nézegetem itt a logot. Tuti
kisebb lett az átfolyás kis gáznál, ami tök jó, mert ez volt a cél: teligáznál persze
nem szól bele az alapjárati rendszer, ott szívja az arcába, amennyit bír (12 lph:D).

Nem tudom, holnap lesz-e alkalmam 0-100-at tesztelni. De kíváncsi leszek, hogy
csak "seggre" nyomatékosabb, vagy tényleg mérhető, hogy javult a keverék.:R
Azért városon belül sokat dolgozik az alapjárati / átmeneti rendszer, kis gáznál...

Ui: azért gondolom, hogy nem tökéletes, mert még mindig túl könnyen röffent be
hidegen, viszont legalább az első pár méteren produkált kövérebb gázra fulladást.
Egyébként csupa jókat olvastam ezekről a Bing 64-3-as karbikról. De tényleg.:D

[ Szerkesztve ]

(#18877) Tothgera30 válasza Plero (#18875) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Gondolom nem számomra gondoltad. Ha nagyobbra lenne szükségem, akkor egy 250 vagy 300ccm-es GTS-t vennék vagy egy Liberty-t, de úgy érzem, mivel lépten-nyomon trafiznak, és az esetek 90%-ban egyedül használnám, így feleslegesnek nagy testű lenne. Szóval picivel erősebb legyen mint egy 50ccm-es, de nem fogok száguldozni, 80km/h utazósebesség elég, egy kis tartalék még nem árt.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#18878) huszi.gyb


huszi.gyb
senior tag

Suzuki AN125-tel kapcsolatban van valakinek valami tapasztalata?

Konkrétan nézegettem ezt a példányt.

25-ös Krumplihoz lehet valami köze? Hajtás, egyebek...

[ Szerkesztve ]

www.dongosofor.hu

(#18879) csongi válasza huszi.gyb (#18878) üzenetére


csongi
Topikgazda

Szerintem ugyan aza blokk lehet benne mint az Epicoruba, csak az 25ccm-el több.
Szerintem egész tartós darabok.

(#18880) DigitXT válasza DigitXT (#18874) üzenetére


DigitXT
félisten

50031 km: megállt a vas, mint a szög.:W:DDD Megkockáztatom, hogy az amúgy
igen fasza Bing karbiban felakadt a tűszelep. Út szélén szétszedve mintha az a
kis rugó hiányozna, ami összeköti az úszóval.:F Malagutiék néznek alkatrészt.
Igazából egy komplett felújítókészlet lenne az igazi, vagy új karbi. Vagy injektor.

sityupityu: lehet, hogy csak kifogyott a nafta?:))

[ Szerkesztve ]

(#18881) sityupityu válasza DigitXT (#18880) üzenetére


sityupityu
veterán

Beállt vagy csak megállt?

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#18882) DigitXT válasza sityupityu (#18881) üzenetére


DigitXT
félisten

Beszéltem a szervizvezetővel, nem érti, mi bajom van: pöcc-röff.:))
Hát baromi kíváncsi leszek, hogy lábon hazavisz-e. Aztán karbiputzen...

(#18883) sityupityu válasza DigitXT (#18882) üzenetére


sityupityu
veterán

Azt hittem, hogy megszorult. De szerencsére akkor nem. De mi történt amúgy, fogta magát és simán leállt?

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#18884) DigitXT válasza sityupityu (#18883) üzenetére


DigitXT
félisten

Jah... Indultam haza, most 200 métert se ment: az AC vinnyog ugyan,
de nem építi fel a nyomást, kiütögetve a tűszelepet is csak szivárog...
Otthon szétkapnám simán, de így az utcán se alkatrész, se szerszám.

Mindenesetre az a rugó tényleg hiányzik, megrendelik nekem.:D Lesz
majd meglepetés, hogy megint ott áll előttük a motorka... C'est la vie.

Ui: szervizvezető jó fej, tetszett neki a gép. Hát sok munka van benne.
Megállapította, hogy kicsit lökött vagyok, de hát ez egy ilyen bicikli.:DDD

(#18885) Burt1793 válasza DigitXT (#18884) üzenetére


Burt1793
veterán

Csak vigyázz, mert lassan vége a szezonnak. ;)

Plusz azt írtad, hogy hétvégén lassúzol egy nagyobb kört!

[ Szerkesztve ]

(#18886) DigitXT válasza Burt1793 (#18885) üzenetére


DigitXT
félisten

Az a baj, hogy a Balaton-karika nem fakultatív, hanem céges történet...:))

(#18887) Plero válasza Tothgera30 (#18877) üzenetére


Plero
tag

de, de :D van benne tartalék, bír 2 személlyel menni is. A fogyasztása is ok.

"Olyan nincs, hogy nincs" + www.plenter.atw.hu

(#18888) huszi.gyb


huszi.gyb
senior tag

Na, történések vannak... :DDD

MAJA: Yamaháék elb.ták... Március óta meg van rendelve a hengerfej tömítés, elfelejtették, áprilisban újra lett rendelve, azóta is jön.

Cygnus: Mivel Yamaháék úsznak a gyári alkatrészekkel, így ki lesz simítva a donor kormánycsapágyának fészke, és össze is lehet pakolni, majdnem annyit bír, mintha új lenne. A történetnek még meglátjuk mikor állunk neki.

Dio AF18: Össze kéne rakni a hajtást, felszabályozni a variátort (hátha jobb lesz, egy próbát megér), majd rápróbálni, hogy hogyan sikerült a karburátor felújítás... :)

Dio ZX: Mivel az egyetlen, jelenleg üzemképes motorom el kéne hozni barátnőméktől (170km), 2-3 hét múlva megyek is arrafelé... :DDD És félúton megvenni az AN125-öt ;] ;] :P

www.dongosofor.hu

(#18889) Bogyó bá' válasza huszi.gyb (#18888) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Mi van a Gladiussal?

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#18890) nyogo83 válasza huszi.gyb (#18888) üzenetére


nyogo83
senior tag

En is beujitottam egy második "rollert": vettem asszonynak egy kompót hiányos Vino-t 60k-ért.
Kicsit festék hibás is(pereg le a műanyag idomról), szóval hengerszett csere, fényezés, meg ami még kiborul a szekrényből ha szétbontom ;]

Madisonon kormánycsapágy csere meg teleszkóp rendberakás van tervben, de csak akkor merek majd nekiállni, ha a Vino egyben lesz, legyen mivel mászkálni ha szopó van :D

(#18891) DigitXT válasza huszi.gyb (#18888) üzenetére


DigitXT
félisten

Utánfutód nincs már meg? A szopóroller-topik leghasznosabb kiegészítője...
Szerk: vagy nem is volt?:F Azt tudom, hogy autó van hozzá...:))

[ Szerkesztve ]

(#18892) -Mosquito- válasza DigitXT (#18891) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Menteni kell?

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#18893) sityupityu válasza huszi.gyb (#18888) üzenetére


sityupityu
veterán

"felszabályozni a variátort"

Veszélyes játéknak tartom az ilyesmit. Mármint nem magát a felszabályozást, hanem hogy utána menni vele. :)

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#18894) runner 125 válasza -Mosquito- (#18892) üzenetére


runner 125
nagyúr

Hisz legutóbb nekem aszontad migránsokat csempeszel, nem érsz te ra motorokat hurcibalni. :(

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#18895) -Mosquito- válasza runner 125 (#18894) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Szomszédom motorokat is ment,neki VW LT-je van.. ;) Remélem szabad ajánlanom. :P

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#18896) Tothgera30 válasza Plero (#18887) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Esélytelen, fentebb leírtam. Meg tárolni sem biztos hogy lenne annyi hely.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#18897) Bogyó bá' válasza -Mosquito- (#18895) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Ne Kupeckodj itten! :D

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#18898) -Mosquito- válasza Bogyó bá' (#18897) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Sztem robogós ügyfélköre még nincs, úgy tűnik van itt egy nagy piaci szelet. :D Tudom,degec vagyok. ;]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#18899) DigitXT válasza -Mosquito- (#18892) üzenetére


DigitXT
félisten

Ugyan kérem, már a márkaszerviz előtt parkolok, mi baj lehetne...:DD
(Viszont jobb szeretném otthon szétkapni, ha lehet, mint az utcán...)

Két dolog lehet hibás. Vagy az AC szarakodik, vagy a mágnesszelep.
Ha előbbi, akkor a gyári (membrános) AC felpattintása hazahoz.:R
Ha az utóbbi, akkor le kell szívni a tankot, és (ideiglenesen) kikerülni.
Hosszú távon azért nem kockáztatnék, hogy csap nélkül rá a tankra.

Mindezektől teljesen független, hogy egy rugó hiányzik a karbiból.:O

Szerk: ja és sem az elektromos AC sem a mágnesszelep nem gyári,
tehát nincs jelentősége, hogy nem érnek rá most nekem szerelni.:N

Szerk2: mondjuk, ha bekerült a körbe a gyári AC, akkor "kukázható" a
csap, hiszen a membrános AC vákuum nélkül lezár, de hosszú távon
meg nem akarok membrános AC-t használni, mert vannak hátrányai.
(Hidraulikus sokk a benzin körben, tűszelepnek se jó/mérésének se.)

Szerk3: karbiban a tolattyú elég randán nézett ki. Potom 107€ egy új.
Ehhez képest elég jó árnak hangzik a 58K a komplett karbira.:))
De most kapaszkodjatok meg, oem-parts listázza a tolattyút 91K-ért!
Nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek: egyáltalán az 58K ár még él?
Malagutiék ugyanis nem találták meg cikkszám alapján... Maxi-szaxi.

[ Szerkesztve ]

(#18900) -Mosquito- válasza DigitXT (#18899) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Jelentem megvan még a gép,ill. pontosabban az egyik kereke. :DDD

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.