Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22
LOGOUT.hu
Hozzászólások
kcsa
veterán
Lassan nekem is esedékes, gyári és rms nem jöhet szóba, valószínűleg yss lesz olaszoktól. Te mit találtál?
tikshow
addikt
Allitolag jok a Vespak futomovei nagyon. Ha 30km oda es 30km vissza az ut akkor olyat vennek amin lehet tehenkedni, mert se a Vespa, se a PCX testartasa nem kenyelmes hosszutavon. Hahun van most egy Honda Swing, egy probat megerhet.
FeniX-
aktív tag
Szia, a túl drága és a túl olcsó közé akartam én is belőni magamat, szóval ugyanazt.
Nekem még azon is kell gondolkodnom, hogy ezt az enyhe váz-elhajlást érdemes-e kihúzatni, mert így - ha hosszú távra tervezek - a géppel előbb-utóbb kinyírja ezeket a is, ha oldalra feszül a teleszkóp.
[ Szerkesztve ]
FeniX-
aktív tag
Még találtam egy "Forsa" márkát, az is egész jó áron. Ismeri valaki?
kcsa
veterán
Forsa = RMS, kerülendő
csongi
Topikgazda
Egy pár teleszkópot cseréltem, ilyet is olyat is.
Egy biztos, a döglött teleszkópnál az olcsóbb új is sokkal jobb.
Felújítani nem mindet lehet, inkább a nagyobb és régebbi vasak teleszkópjai szerelhetőek.
Pont Digitxt telója kiesik ebből.
Nem hiszem, hogy egy középút teleszkóp drágább lenne mint a felújítás.
Szerintem 40K értékbe már egész jó teleszkóp párokat lehet venni.
A gyáriak 100+K környékén mozognak párban, de simán akad 150k+ is,
FeniX-
aktív tag
Köszi az infót!
A yss szerintem is jó, vettem már pár ilyen telót. És az ára sem rossz.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
DigitXT
félisten
Tévedtem, az originál gumi jobban néz ki. Fiatalabb, mélyebb mintával:
csak tudnám miért lengette be a motor hátulját? Talán a felni szarabb?
Micsurin
nagyúr
Egy másfél hét és tudok nyilatkozni után gyártott teloról(YSS)!
Nem a szilentek voltak szarok fater mocijában, a tag lesz a hunyó.
Dömösdi srácokkal beszéltem de egészen biztosan nem felújítható.
A Wilkeresek amit közöltek árat attól közel letettük a hátsó fertályunkat.
Szóval születésnapjára megleptük. [link] Majd kiderül.
Postázva ~44-ben volt.
Neten jókat írtak a márkáról, jó ideje ezzel foglalkozó thaiföldi cég.
Az is egyben lesz... a GT-m már patika, erre itt ez a redva idő.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
csongi
Topikgazda
yss-t mar en is neztem. Kivamcsi vagyok
DigitXT
félisten
Ezt nem értem: AVIA-éknál nem kell visszatenni a pisztolyt a fizetéshez?
Ha már ez, akkor gondolom a fizetés is kiment a fejéből.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
csongi
Topikgazda
Hosszú útra indult nah
DigitXT
félisten
Természetesen megvan a "Restyling" verzióhoz való katalógus is, mind a
svájci Malaguti oldalon, mind a shop.malaguti.com-on: 36 oldal, 6,46 MB
(Ebben sokkal jobb minőségű ábrák vannak amúgy, nem haszontalan.)
[ Szerkesztve ]
FeniX-
aktív tag
Srácok, aprócska málőh történt ebédidőben.
Lényeg a lényeg, az első féknél a féknyereg alján lévő gumidugaszt (ami az úszónyereg játékát biztosítja, mármint, annak a dugasza) kipottyant, és most nem tudom visszatenni.
Van erre valami tutkovics technika? Sajna itt nem sok szerszámom van, végül gondolom hazamegyek aztán otthon elbohóckodok vele.
csongi
Topikgazda
Ha az kiesett, akkor maris nezhetsz ujat, es lehet uszocsapot is gyartathatsz masikat. .
Az onnan az eletbe nem tud kiesni, csak ha szakadt, ha meg elszakad akkor megette a csapot is valszeg.
Az nem dugasz, hanem egy gumi persely.
FeniX-
aktív tag
Azért még gondolom 1-2 napot elmegy, amíg szerzek olyan gumiperselyt, nem?
csongi
Topikgazda
ha nem koppan a fem a femmel, akkor ovatosba elmehet.
DigitXT
félisten
Cygnus update. Tegnap elkezdtük kibontani huszival a donorból a bowdent.
Node! Amikor meglátta a karbit, jött a felismerés, hogy egy ilyenje konkrétan
van is bontva, amin ott lóg a bowden. És lőn: amíg felszaladt érte, addig én
leloptam a kormányvégsúlyokat... Lényeg az, hogy este megkapta a dög a
maga kis "tuningját": megstuccoltam az esés(ek)ben amortizált markolatot +
a kormányvégsúlyokat is felszereltem. Bowden-behúzás közben láttam, hogy
az ablaktörlő belever a karterbe... akarom mondani: a duda tartókonzolja elég
rendesen karistolta az elektromos kábelköteget, már kikezdte a burkolatukat!
Ha ezen nem segítek, akkor hosszabb távon kontakthibákat, esetleg aranyos
tűzijátékot is okozhatott volna a hiba. A kormány jobbra történő beragadását*
meg visszavezettem a kormánycsapágyra (szintén perec következményként).
Adtam neki kalapáccsal: jellemző, hogy meg se moccant. Nagyobb kalapács
kellett. Aztán még nagyobb. Azzal már annyit megmoccant, hogy érezhetően
könnyebb lett forgatni!** Szóval elégedett voltam, összeraktam, minden fasza!
Erre reggel tolom ki: lapos a hátsó kerék. MEGALOL! De felfújtam, s bejöttem
vele dolgozni, remélem csak 1 hét alatt ereszt le megint, ez az új/kukás gumi.
Sajna mintha ebben a felniben is lenne egy enyhébb nyolcas, de messze nem
lengette be úgy a motor seggét mint a másikkal, a bicebóca sztenderen.
Motorka jó erőben van, nem kell nyelezni a 80 tartásához, onnan még gyorsul!
Azért annyira nem száguldoztam, mert az esőben alapból sem szeretek: jóval
könnyedebb lett az irányítás így, hogy jobban forog a kormány. Sőt, mi több, a
cégnél jobbra kanyarodtam a parkolóba, ami korábban erős kihívás volt: ma az
a pici akadás, ami maradt, menet közben egyáltalán nem érezhető. Haladunk!
(A hátsó fék is egész jó, picit ráerősítek, nálam a kulcs, akkor lesz tökéletes.)
*: csak semmi politika!
**: mint a köpönyeget...
[ Szerkesztve ]
FeniX-
aktív tag
Halihó, sziasztok,
ismét kis segítség kéne.
Első fékbetét cserénél nem akar az istennek se kilazulni az a két dugasz csavar, ami mögött ott vannak a fékpofa rögzítők. Melegítettem gázlámpával is, aztán semmi.
Két napja fújkodom csavarlazítóval, most rámelegítettem, újra csavarlazító, és nuku.
tikshow
addikt
Szerintem a keped bal fent levo csavart kell bontanod, ugyanis szerintem ezzel a kettovel a fekmunkahengert szedned szet, amit nem kellene, hanem a fekhengert kell leszedni a villarol. Ez altalaban 13 vagy 14 vagy 15os csavarral van rogzitve.
csongi
Topikgazda
Óvatosan ütve csavarhúzó.
Ki kell szedni, mert a betétet tartó csapok emögött vannak.
Szét kell szedni, de totálisan munkahengereket kinyomni, úszó csapokat megnézni lógnak e.
Ha kell akkor csere.
Badboys
őstag
Milyen típusú akksit javasoltok 12V 9Ah Malaguti Madison 125ccm be kellene. Megbízható mivel a berúgókart le spórolta a digó.
Burt1793
veterán
Na, ma mentem pár métert a robogóval, bokarögzítőben. Sajnos nem tudom derékszögnél előrébb hajlítani a bokámat, így nem tudok letalpalni jobb lábbal kényelmesen, szóval egyelőre még off-os a motorozás. Viszont most már szenvedve tudok mankó nélkül sétálni, persze azért még nem dobtam el véglegesen...
A robi jól megy, a brembo tárcsát és pofákat és a kormánycsapágyat beszerelték, amiket vettem, különbség nincs, ez előtt is jó volt, talán kicsit könnyebben jár a kormány (simán kibírt volna még több szerviznyit...).
Ezzel, hogy nem gyári honda alkatrész került bele a dream-től, spóroltam 80 ezer forintot. (a szervizt amúgy így is ők csinálták, ok, azt hozzá kell tenni, hogy a vett alkatrész 40%-os bárdi kedvezménnyel került hozzám.)
Köszi kcsa a megerősítést!
[ Szerkesztve ]
dugynok
senior tag
Nàlam egy év alatt 2 JP ment tönkre (cellazàrlat), pedig figyeltem ràjuk. Elötte 5 évig Yuasa volt benne, az kibírta a gyilkolàst, most is azt vettem. Szerintem megéri a felàrat.
kcsa
veterán
Enyém is ment szerelőhöz, több apró de annál kellemetlenebb de főleg drágább gond is összegyűlt mostanában.
Teleszkóp elkezdte engedni olajat, hátulja nem egy nyomon halad az elejével, jöhet a fékkar csere utolsó baleset óta, meg pár hasonló dolog. Tavaly motorikus rendbetétel, idén futómű. Jeee... :/
nyogo83
senior tag
Minimum valami Varta vagy ha kicsit tobbet aldozol ra akkor Yuasa.
Szinten Madisonba tavaly kenyszerusegbol vettem Vartat (nem indult es a 20 meterre levo akksi boltban csak az volt raktaron).
December kozepen leraktam a robogot, mult heten minden gond nelkul inditotta, pedig csillaggarazsban allt vegig a minuszokban es hulye fejjel az akksit is elfelejtettem kiszedni.
kcsa
veterán
Amúgy sokan esküsznek yuasara, de nálam az pusztult el a leggyorsabban, nálam varta vált be. De gyanítom ez is hit kérdése inkább
nyogo83
senior tag
Volt mar nekem is doglott Yuasam, elvileg 3 eves volt, azzal egyutt vettem az egyik motoromat(Cagiva Roadster). Szep lassan "eltunt" belole a sav, mindegy hanyszor potoltam. Nem volt repedt, nem folyt ki, megzabalta Termeszetesen ezzel egyutt kuka lett.
Nehezen tudok mar akksikkal tutira megbizni egy markaban. Autoban a 4 eves Bosch Silver S4 adta meg magat. Elotte Varta 7 evesen lett lecserelve.
Pedig par eve ugye elvileg Bosch = Varta, gyanusan egy arban is vannak a kulonbozo verziok belole (Johnson Controls gyartja mindkettot, allitolag csak cimkezes mas).
csongi
Topikgazda
Par meter utan ne is varj csodat.
Majd par km utan, miutan ossze vasalodik a fektarcsa a betettel, fogod erezni. Folyamatos lesz a javulas.
DigitXT
félisten
Na, a vén kecske ha a Motul 300V-től nem táltosodik meg, akkor semmitől...
Átvettem az originális Malaguti pöcköt, cég ajándékaként. A sors iróniája, hogy
vettem 3 db kemény 100 Ft-ba kerülő tűgörgőt kísérletképpen, és hát "hasonlít".
Nade. Nem kísérletezgetünk itten, kérem! Majd a retesszel, azzal igen.
Hauptmann
addikt
Inkább hit kérdése. Nekem is szállt el gariidő lejárta után Yuasa akkumulátor (nem motor). Nem éri meg a felárat.
Szerintem meg nagyrészt azon múlik, hogy mit fog ki az ember. Volt már tiszavirág életű drága akkumulátorom, és volt full gagyi is ami hosszú évekig húzta. Autó akkuban szintén. De ez nagyon sok mindenre igaz.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
tikshow
addikt
Varta nálam nagyon jó. Télen -10-be is simán beindult 2 nap állás után úgy, hogy végig a szabadban van.
Igaz még új, mert november elején vettem, következő téli szezonra kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
csongi
Topikgazda
Ha a -10be indított, és kint tartottad, jövőre már nem fog indítani
Általánosságba egy hulladékok az akksik. Kis hazánkba meg a válogatott szemetet hozzák.Mindegy milyen márka, ami az EU-ba már nem állja meg a helyét itt még eladható.
Időn túl tárol moslékok.
DigitXT
félisten
nyogo83
senior tag
Lassan osszeall mire itt a kellemes ido.
Micsurin
nagyúr
Teljesen igaz.
A Varta ami elvileg olyan hamar megdja magát..... ahhoz képest most télen jött elő az két és fél év után, hogy nem akart első pöccre indulni csak nyekergett a relé (Régi Kymco anno generátor tekercses volt ... ismerős volt már a hang. ) Akku ki, rámér ez kuka, akkor vettem észre rajta: 1202 volt az akku fedelébe ütve, annyira meglepődtem még fateromnak is megmutattam, nem akartuk elhinni.
Olaj, akku, gumi az hit és vallás kérdése.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
DigitXT
félisten
Lassan. Nem igaz, hogy senkinek nem tűnik fel, hogy 1 db főtengelycsapággyal
nem vagyok kisegítve. Most ha polcon van megint, akkor nem nagy csúszás, de
ha rendelős, akkor megint 1 hét. (A szervizesüket meg élőben még sose láttam,
pedig valószínűleg jobban tudta volna, hogy nem ad 1 db főtengelycsapágyat.)
DigitXT
félisten
Lehet, hogy a városban rohangálni valami ilyesmi lenne az ideális... [link]
csongi
Topikgazda
Jah. Nezegettem en is, de ez valahol 2 milla felett lesz, saccra.
DigitXT
félisten
Pont mint a Madison. (Főtengely nélkül.)
kcsa
veterán
Már rég bementem volna megrendelni egy kereskedésbe, ha csak ezen múlna
Így viccen kívül kb mennyibe van neked már ez a motor. Már ha meg szabad kérdezni és tudod is rá a választ.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
DigitXT
félisten
Konkrétan? 2.487.945 Ft (Nem számolva a vízpumpa/főtengely balhét.)
Ebből 488.890 tankolás, 1206L, általában VPower 100-as üzemanyagra.
Vételár 340K. Oké, a Forzát is kell tankolni, de 5.6L/100 km-nél kevésbé.
Tuningolni meg még annyira sem kell (műszerfal ill. világítás), mert faja.
Jó, hát esetleg egy sportvariót kaphatna, de csak ha lejárt a garancia.
Szerk:
Vaze, csak most néztem, hogy a vételárat nem számolta. Van az 2.8 is.
Szóval, ha bekerül az utolsó szerviz 2017.10.20-2018.03?: 3 millás gép.
[ Szerkesztve ]
Micsurin
nagyúr
Mi ez az app?
Hasonlót akartam írni csak útvonal tervező és meet up szervező funkciókkal de akkor elkéstem.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
DigitXT
félisten
aCar, de egy ideje elqrták a dizájnt, így nem frissítem. Fordítási hibák is vannak
benne, javítgattam, viszont a módosított APK-t nem lehet "Pro" módra feloldani,
szóval használom a régit, úgy ahogy van. És lesz*rom, hogy firssíteni szeretne.
Kár érte, mert amúgy tényleg jó kis app volt a szervizek nyomon-követésére.
Micsurin
nagyúr
Köszi meglesem, lehet fel is boncolom hátha van benne pár jó ötlet.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Burt1793
veterán
Durva, én szűk 3 év alatt mentem 20 ezer km-t és kevesebb, mint 240 ezer forint volt a benzinköltség. Szervizre és biztosításra kb. 250 ezer forintot költöttem ezalatt (gumi és a kötelezők, amiket pl kcsa harmadannyiért csinálja magának). Ezen kívül volt még egy műszaki 11 ezerért és a tucano 30 ezerért (plusz rá 10 ezerért a plusz anyag amit hozzávarrtunk). Ehhez jön még 2 pest megye matrica. A robogó pedig kb (maximum) 200 ezerrel ér kevesebbet, mint amennyiért vettük.
Ez 751 ezer forint, kilométerenként 37,5 Ft, de nem ez tetszik benne, hanem az, hogy 3 havonta megnézem a guminyomást és lemosom, ezen kívül csak rajta ülök és spórol nekem napi 2 óra dugóban állást.
Érdekesség, hogy a mol limo 66 ft-ba kerül percenként, amivel persze nem mész 60km/h-s átlaggal, de én a robival kb. pont azt hozom, mivel a 24 km-t 25 perc alatt megteszem, így a mol limo csak duplaannyiba kerülne (persze mivel azzal az átlagsebesség 20km/h, mindjárt jön még egy hármas szorzó...
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Apple iPad Pro 12.9 M2 /128GB 6.generáció . 2027.04 ig gari. Egyösszegű mediamarkt számla
- Oehlbach új Bi-wire átkötő (hangfal áthidaló) "jumper" szettek audiofiltől közel High-End hangzásig!
- Lian Li vízhűtések érkeztek!
- PC , i7 7740X , 1070 8GB , 16GB DR4 , 256GB NVME , 1TB HDD
- Watercool HEATKILLER 200 D5 tartály , WCP D5-PWM pumpa