Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI notebook kijelző. A bolt szerint ez természetes.
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-04-22 06:57:22
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/digitxt.gif)
DigitXT
félisten
Még idejében add el. Szopjon vele más! Engem megint cserbenhagyott
ez a hálátlan dög. Bedurrant tegnap a fogam. Siettem volna fogorvoshoz,
erre baszott beindulni... Amikor még elkapta, abban sem volt köszönet.
Ugyanazokat a tüneteket produkálja, mint anno a Malagutiék előtt: csutka
szívatóval éppen ketyeg, ha sikerül felpörgetni, leáll. Elmegy ám a francba.
Már megbántam, hogy tegnap rendbe raktam a kábeleket. Instant BKV, és
nem megy el egy csomó idő az életemből. A benzin se bele kellett volna...
huszi.gyb: hát az tök jó. Nekem is csak púp a hátamon az a bontott blokk.
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/premium/p27.gif)
Burt1793
veterán
Dehogy adom 😃, ez még csak engem zavar, sokan észre se vennék, 2 ezer km múlva megint kicserélem benne az olajat. Ha meg majd nagyon gatya lesz sok 10k km után, akkor kerítek cseredarabot.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m14.gif)
huszi.gyb
senior tag
Ha sikerül a sok lomtól megszabadulnom, akkor lesz egy pici helyem... Szétkapjuk a blokkot, ami hasznos, jó állapotú, azt tárolom, ami nem, az mehet a vasba.
www.dongosofor.hu
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/digitxt.gif)
DigitXT
félisten
Úgy legyen! Fogorvosok szabin, én meg úgy nézek ki, mint akit pofánbasztak.
De úgy rendesen: és akkor menjen másnap az ember a TV-be szerepelni, ehehe!
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m14.gif)
huszi.gyb
senior tag
Majd egyeztetünk, és megoldjuk... Most eléggé összecsaptak a hullámok a fejem felett...
Nekem is el kéne mennem fogorvoshoz, de már pár hónapja húzódik, túl sok idő lenne...
www.dongosofor.hu
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/digitxt.gif)
DigitXT
félisten
Véletlenül megtaláltam ezt a postot. Nos amikor így szét volt kapva, és az eleje
egy polifoam-mal leburkolva, hogy legalább ott ne ázzon... Na akkor kapott be a
tápkábel pár deci vizet. Tudom, mert később öntöttem ki belőle, és néztem LOL.
(Csak az eszembe se jutott, hogy ettől a gagyi bikakábelben elporlad az anyag!
Megjegyzem a bikakábel is átverés, mert csak a műanyag volt vastag rajta: egy
sima 1.5 mm²-es vezeték többet ér nála + ugyanúgy, ha nem jobban terhelhető.)
Szóval, az egyik szerelésből következik a másik szerelés. Ahogy a kint hagyott
és vizet kapott cuccok elkezdenek rohadni. Szerintem az sem tett jót a gépnek,
amikor Gergőnél volt szétszedve hónapokig... Olyan alkatrészek oxidálódhattak,
amik amúgy sosem érintkeznének levegővel, hiszen olajfürdőben működnek. Pff.
huszi.gyb: ne halogasd, mert qrvagyorsan tud meglepetést okozni: true strory...
(Pedig eskü az utóbbi hetekben, még örültem is, milyen tünetmentes vagyok.
Erre nem beüt a szar fél nap alatt? Sőt inkább csak órák kérdése: akkor para...)
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m27.gif)
Mr. Deluxe
tag
Sziasztok!
Uj vagyok a robogozas teren. Ket tipust neztem ki es probalgattam: Yamaha NMAX es Honda PCX, mindketto 125 kobcentis. Mindke motor nagyon tetszett, sok kulonbseget nem tudtam eszlelni. Szerintetek melyik idealisabb valasztas? A Yamahanak van ABS-e, a PCX-nek pedig mas egyeb elonyei (tolto, CBS). Mennyit szamit az ABS? Atlagaos hasznalatba lenne, tavasztol oszig munkaba jarasra lenne hasznalva szaraz napokon.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/digitxt.gif)
DigitXT
félisten
Természetesen ma sem indult be. Nem megy ez az öngyógyulás neki...
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/digitxt.gif)
DigitXT
félisten
Szerintem N-Max. Már az ABS miatt is, meg a PCX nagyon picike.
(Mondom ezt úgy, hogy sosem ültem rajta, de többször melléparkoltam.)
Amúgy ez a "népítélet" is hasonló dilemmát feszeget... N-Maxot választott.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m27.gif)
Mr. Deluxe
tag
Koszi, en is affele huzok.
(#19111) yodamastah válasza Mr. Deluxe (#19107) üzenetére
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c22.gif)
yodamastah
őstag
ABS-est vegyél. Jól fog jönnni az a nyirkos nyálkás 3 fokos reggeleken. Vagy esőben. Legközelebb én is ABS-es robeszt veszek. (Valójában folyamatosan vadászok egy ABS-es 250es xmaxot, de csak horror áron vannak. Bőven 1M felett. Új 300as lesz ebből előbb utóbb )
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/kcsa.gif)
kcsa
veterán
plusz egy szavazat az ABS mellé, innentől tök mindegy mi a másik előnye
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/micsurin.gif)
Micsurin
nagyúr
És akkor kérlek ezt írd le odaát is, nagyon áll már ott a víz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c22.gif)
yodamastah
őstag
Pedig nagymotorra jobban kell az ABS. Pl nekem az xmax teljesen hátsófékre van balanszolva. Sokkal jobban fog a hátsó, és a súly nagy része is ott van. Pánik vészfékezéskor atom húzod a 2 féket és a hátsó blokkol az első nem. Épp tegnap volt egy durva vészfékezésem. Spormotornál takony úton pánikból belemarsz az első fékbe azonnal blokkol és 99% hogy pofára esel ha nem engeded vissza 1sec-en belül.
Senkitől nem várható el hogy pánik szituban előad egy ideális progresszív fékezést. Lehet gyakorolni reggeltől estig, amikor kijönnek eléd és gerincedig hatol a felismerés hogy ezt most telibe vered, akkor úgy fogod berántani a féket ahogy csak bírod.
Természetesen tökéletes körülmények közt kell a fracnak ABS. De én kisebb esőben meg 2 fokba is elindulok robogóval melózni.
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/micsurin.gif)
Micsurin
nagyúr
Egyetértek veled, nem is ezért írtam (Bár szerintem robival hamarabb lehet taknyolni.). Csak odaát rég nem volt már szóban a téma.
És mióta persu eltűnt senki nem is akarja felhozni.
Én robival taknyoltam egy hónapja másfél kb, olyan hamar átvágott a Foresight a túloldalamra mint a villám, éppen, hogy behúztam az első féket már csúszott is az eleje, én meg utána. Pedig egyszerű szitu volt, postától jöttem vissza, pont a sajátomhoz jött kintről szívócsonk, szóval apumét vittem, vissza felé jövök el a gyógyszertár előtt, jobbra végig parkoló autók, fél sáv maradt szabadon, szembe semmi, ezért tempósabban akartam elmenni a patika előtt, mintha a magaméval lettem volna, szemből bekanyarodott az utcába a szőkeség a suvval, a sávjának a bal szélén persze, elsővel nagyobbat fékeztem (<- mielőtt mellém ért volna ; nem tudom miért éreztem neccesnek... volt helyem..) és már csak arra lettem fegyelmes csúszok a mocival, de még a bal lábam is alá került amit nem is értettem.
Negyedik éve gurulok, első esés, már "vártam"...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
(#19116) yodamastah válasza Mr. Deluxe (#19107) üzenetére
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c22.gif)
yodamastah
őstag
Azért ha megtvetted az NMAX-ot majd mutasd meg
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/stone.gif)
julius75
aktív tag
Tavaly októberben vettem egy x-max 300-ast, szuper jó gép.....ha teheted ne várasd magad túl sokáig... 😉
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c22.gif)
yodamastah
őstag
Hát érik a dolog már egy ideje. Annyi hogy jelenleg keveset mászkálok ki a városból motorral, ez a közeljövőben lehet változni fog. És akkor tényleg kevés lesz a 250. Cascod mennyi a 300asra?
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/csongi.gif)
csongi
Topikgazda
Mr.Deluxe.
ABS.
Szerintem kicsi kereket konnyebb csuszarsa kenyszeriteni.
Illetve kormany elfordulasos fekezesnel hatvanyozottan konnyebben all be a fek.
A nagyobb kereken jobban erezheto es adagolhato a fek eddigi tapasztalataim szerint.
Ettol fuggetlenul az a jo ha van ABS. .
A ketto kozott telepszik az integralt fek. Ha jol mukodik, es a kezelese is begyakorolt, nekem jobban tetszik mint amelyiken ez sincs beepitve. A Foresighton erzem, hogy fekezesnel az egesz motor kezd beulni, es nem csak orra akar bukni. Amelyikbe nincs benne, eleg nehez megtalalni az aranyos fekezo erot a ket kerek kozott.
Gs-el en is staura fekeztem a hatso kereket, nem volt idom megerzni sem,hogy blokkolt. Anyit sikerult korigalnom, hogy melle erkezzek, de a hatso doboz fennakadt a suzuki lampajan. Mert okoska belso savba zold lampa gyorsit, majd a sargara valtaskor satufek. Meg keresztezo forgalom sem volt, mert koztes lampa, csak a villamos sineket vedte, hogy a 20 meterre levo keresztezodesbol ne maradjanak a sineken.
Szerencsere nem kozeppen mentem, hanem a nyomsavba, igy tudtam mellette landolni. .
Micsurin:
Hova lett persu?
Digitxt:
Hazudik!
Nem kihasznalatlan, hanem ki lesz tilva a belvarosbol.
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/stone.gif)
julius75
aktív tag
Nem kötöttem. Mennyi egyébként?
Szerintem városon belül is szuper....
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c22.gif)
yodamastah
őstag
Nem tudom mennyi a casco, de egy 2milliós motorra én kötnék. Tudom hogy szuper a 300as városon belül. Ezért érdekel Súlya maradt mint a 250, közel másfélszer erősebb, és sokkal jobb az egész motor. Viszont városon belül tök elvagyok az öreg 250essel. és ezt meg félteni sem kell. De ha rendszeresen ki kell mennem auró útra ahol 100 feletti tempó is van, máris lenne indok hogy 300ast vegyek
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m14.gif)
huszi.gyb
senior tag
Cygnusnak sem megy az öngyógyulás... Miután végiglocsoltam az utcát benzinnel, már nem indítottam be, gyanítom valamelyik benzincső lecsúszott/eltört. Nem volt kedvem (időm) foglalkozni vele, elvan az NSR és a Gladius közt...
Gladiust ma viszem eredetvizsgára, tegnap megvolt az első lánc befújás, mióta az én tulajdonomban van.
www.dongosofor.hu
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/digitxt.gif)
DigitXT
félisten
Jogsi? Amúgy lassan azon kapom magam, hogy már nem is igen
érdekel, hogy nem megy ez a fostalicska... sértődjön meg, leszarom!
Malaguti mondjuk azóta is szállítja a hiányzó rugót (nem sürgettem).
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m14.gif)
huszi.gyb
senior tag
Benzines.
Majd...
Ha kell a Cygnus, beszélgetünk róla, eljárok most az SFV-vel...
Lassan Maja is elkészül talán. Több, mint 1 éve járt le a műszakija
www.dongosofor.hu
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/digitxt.gif)
DigitXT
félisten
Benzincsövem még van tartalékban, pár méter...
Szerk: bedobhatnám a Dr. Pulley-t, hogy húzna vele!
Jobbra.
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m14.gif)
huszi.gyb
senior tag
B.a meg, még azt is meg kell nézni, jogos.
www.dongosofor.hu
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/digitxt.gif)
DigitXT
félisten
Erre jár egy túlbuzgó modi, és még a banhammer is lesújt. Mondd azt, hogy
ismerősöd hirdeti, neked semmilyen anyagi érdeked nem fűződik a linekléshez,
mint ahogy nekem a GP800-hoz. Jó, hát "dízel", tehát vicces, meg 1.6M, de az
a vicc, hogy közvetlen mellette volt egy vadiúj 300-as SYM: nem tudom!
Anno 2009-ben egy elvileg vadiúj SYM-et hiba nélkül hajtottam egy évet, csak...
Csak: az ereje már friss jogsival is kevés volt, még úgy is, hogy 150 ccm volt.
Ui: az a szerencse, hogy se a SYM-re, se a GP800-ra nincs pénzem, sőt!
Ezért is szarom már le a Madisont is: majd össze lesz rakva, amikor telik rá.
Kéne bele egy rendes Shindengen fesszab. Az úgy jó 50K körül lenne postával.
Meg egy nagyobb akku, hogy tovább lehessen nyektetni, ha nem akar indulni...
Persze első körben inkább a karbit kéne rendbetenni. Hogy rohadna meg a dög!
Szerk: azért a műszakit csak megcsináltatnám, jobban nézne ki úgy a hirdetés.
Szerk2: villamosról láttam 2 T-Maxot is: azért az még mindig nagyon* tetszik.
Egy próbát megérne. Gyalogosan a panorámaröntgenre Forzákat: az se rossz...
Parkolni meg egy 650-es Burgit. Na, az már nem kéne. Szerintem túl nagy.
Istókuccse, ha ezután jön egy burgitulaj, és lebasz a véleményem miatt, akkor...
*: már formára, meg műszakilag, de mondjuk a csomagtartója talán már nem.
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/kcsa.gif)
kcsa
veterán
Sújtson, úgyis tudom melyik moderátor lesz az amelyik törli. Csak egy ilyen túlbuzgó van...
BTW valahol olvastam valami magyar kisipari feszszabályzóról (talán facebookos robogós csoportban? vagy itt? ), ami állítólag teljesen rendben van, cserébe töredék áron mozog. Ilyennel nem találkoztál még?
szerk: ha egy hónapon belül leszek, megcsináltatom a műszakit, addig nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/oldman.gif)
cstibor65
újonc
Sziasztok!
Sok-sok olvasás után belevágtam egy nagyrobogó megvásárlásába. Egy Kymco xciting 300i lett a kiválasztott.
Sajnos párszáz km után a fedélzeti komputer megrémisztett egy "engine" hibajelzéssel. Gyújtás ráadásakor elalszik majd valami villogó kódot közöl, indítás után pedig folyamatosan világít. A motor ugyanúgy megy mint korábban, teljesítménye, viselkedése nem változott, csak indítani nehézkesebb. Korábban elsőre indult, most második-harmadikra hajlandó csak.
Tud valaki hasonló problémáról, megoldásról, olyan szerelőről, aki injektoros Kymco javítással foglalkozik?
Köszönettel: Tibor
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m14.gif)
huszi.gyb
senior tag
Na srácok, állam bácsi ünnepelhet... Még át sem írattam a Gladiust, pár héten belül kérhetek megint eredetvizsga időpontot... Tegnap felajánlottak nekem egy első tulajos, 500km-t futott 125-ös robogót.
Emlékeim szerint egy Keeway Logik vagy valami hasonló lesz.
Biztosítás fizetve, műszaki lejárt, évek óta áll, akku kuka, és a vákumcsap rosszul van bekötve. Elvileg ezeken kívül hibátlan gép volt.
Megint felülök a szopórollerre?
Meglátom mennyire lesz stabil, szinte új motor, de sokat állt... A tervek szerint eladom... Szerintetek mennyit érhet? Tippre 2009 körüli lehet.
www.dongosofor.hu
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/kcsa.gif)
kcsa
veterán
Mi a kód amit kivillog? Hosszú = 10, rövid =1,tehát három hosszú, három rövid az 33.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/kcsa.gif)
kcsa
veterán
Keeway? Tényleg szereted az orális élményeket
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m14.gif)
huszi.gyb
senior tag
Ingyé vó't... Nyilván nem fogom megtartani, de már csak kíváncsiságból is elhozom, hogy milyen egy 500km-es, sokat állt Keeway... Ha életre kelthető, még talán el is adható.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/csongi.gif)
csongi
Topikgazda
Üdv a szop@ roller klubban
Kell a villogás pontos száma hosszúsága.
Az indulásból ki indulva, ECU vagy ehhez közeli problémára gondolok.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/digitxt.gif)
DigitXT
félisten
Erről a típusról mit lehet tudni? Simán egy faceliftes Xciting, vagy mi?
Ránézésre tetszik a dupla lámpája. Amúgy nem vagyok Kymco szaki.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/csongi.gif)
csongi
Topikgazda
Szerintem ugyan az az 500 blokk, mint KCSA volt, csak mar injektoros kivitelbe.
Szoval ha 10w40 el aztattak a belso rendszert, akkor barmikor lehetnek bajok.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/kcsa.gif)
kcsa
veterán
Sima facelift.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c22.gif)
yodamastah
őstag
Kipróbáltam ma a xmax 300ast. Elvittem egy hosszabb tesztkörre. HIba volt Eladó a 250es ha valaki szeretne egy kevés km-es xmaxot
(Még mielőtt beszámíttatom az újba)
[ Szerkesztve ]
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/stone.gif)
julius75
aktív tag
Melyik kereskedésből hoztad ki, és milyen ajánlatot kaptál rá?
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c22.gif)
yodamastah
őstag
Harmatinál voltam tesztelni, konkrét ajánlatot azt inkább privátban
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/digitxt.gif)
DigitXT
félisten
Ekkora a különbség?
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/baghead.gif)
gabor426
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 2005-ös Gilera Runner 200 VXR-em, és a légszűrőházból szivárog az olaj, nem nagy menyiség de mindig takarítani kell. Levettem a kartergáz szelepet, még nem láttam ilyet, de gondolom az nem jó, hogy teljesen szabadon megy át rajta a levegő oda-vissza?
Köszi
Gábor
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c22.gif)
yodamastah
őstag
Ég és föld. Nagyon jó ez a váz/bok kombó az új 300asban. Feszes, nem nyúlik, motorként kanyarodik. Stabilabb sokkal. Jól tol a blokk lentről is. Olyan 1.5x erősebbnek érződik mint a 250. Közben az egész motor könnyed, nem olyan hajós mint a 400- 500asok. ABS, ASR, kulcs nélküli működés...Szerintem ezt nagyon eltalálta a yamaha. Ja és szerintem jól is néz ki.
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/digitxt.gif)
DigitXT
félisten
Ha vkinek, hát neked elhiszem, hogy faszán fekszi az utat a gép!
De ez az üléspozíció kicsit aggasztó. Vagy a faszi nagyon magas?
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c22.gif)
yodamastah
őstag
Ez valami torz fotosopos kép vagy 2.1 méter a faszi.
A motor kb ugyanakkora mint az eddigi xmax-ok. Valami ilyesmi a valóság:
[ Szerkesztve ]
(#19149) sityupityu válasza yodamastah (#19148) üzenetére
2 milla? A 7 éves gsxr-em vettem ennyiért.
Jó tudom, csúnya ilyet ráadásul itt írogatni, de baromi drágák ezek a robogók...
Szerk: bár ha azt veszem, hogy az új Yamaha aerox (50 ccm) ára is közel 1,2 milla, akkor annak az őrült árához viszonyítva már nem is tűnik vészesnek.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
(#19150) yodamastah válasza sityupityu (#19149) üzenetére
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c22.gif)
yodamastah
őstag
Igen ennyiért fasza 10 éves gixxert kapni, de gsxr-em már van. Napi használatú praktikus városi/elővárosi motor kell, nem GSX-R
1millióért vettem a 3 éves 750es gixxert 2008ban. Most 2018 van, és 5.2 millió ft egy új gsxr1000. 600as és 750es nincs a suzuki árlistában R1 6.6 millió Ft
Kicsit elszálltak az árak sajnos.
A 250es xmaxom olyan 1.1 millió lehetett 2007ben, most 1.9 millió a 300as. A különbséget viszont zongorázni lehet.
Ha tudsz olyan robogót, ami ABS-es, keskeny és nem batár 200+ kiló szárazon, jól pakolható (2 sisak), nem tekert olasz import, és 1-1.2 millióért meg lehet venni 20e km / max 7 év, valamint utazóba tud 120-130at menni, alatt akkor szólj, rohanok megvenni 1 éve keresm és ilyen NINCS. Vagy veszek egy új 300as xmax-ot, vagy marad az öreg 250
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 128GB RAM + Quadro RTX4000 8GB + 512GB SSD
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 64GB RAM + Quadro P4000 8GB + 512GB SSD + Win
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD