- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Yutani: Yutani Retró Hangkártyái: AdMOS AdWave 32
-
LOGOUT
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
HXY
addikt
Sziasztok!
Az mobil internet aktulális adatforgalom mértékét ingyenenesen meg lehet valahogy nézni Telekomos fiók regisztráció nélkül?
-
Tomyyy93
tag
válasz
#78121280 #74189 üzenetére
Aztán mégse hívtak csak dobtak egy sms-t hogy hivjam fel ezt meg ezt a számot a megszüntetéshez. Ki is ment a fejemből hogy felhívjam őket erre ma jott az sms hogy megszüntették. Voltam ma bent, azt mondta az ügyintéző hogy akkor kellett volna panaszkodnom amikor küldték az sms-t.. És amíg kivizsgálás alatt van az ügy addig nem kaphatom vissza a számom.. Majd ha lezárult, bekell fáradnom az üzletbe és elmagyáznom hogy mi történt és majd talán visszakapom az előfitetést arra a számra amit eredetileg töröltetni szerettem volna.
-
#78121280
törölt tag
válasz
ANDROID??? #74188 üzenetére
Nincs mit. Sokkal egyszerűbb és gyorsabb az egész. Üzletben ha jól tudom kötelező az ügyintézőnek az ügyfelet terelni az ügyfélmegtartós csoporthoz, ezért is mondhatta neki az ügyintéző hogy majd hívni fogják.
-
#78121280
törölt tag
válasz
ANDROID??? #74186 üzenetére
Igen és? Erre írtam hogy telefonon is intézhető, ha nincs rajta hűség, én mindig a 1430-on intézem a megszüntetést.
-
ANDROID???
addikt
-
berbatov2
senior tag
Volt itt a topikban magenta 1 az "összes konstrukcióval". Kerestem, de nem találom. Kérnék egy linket.
Köszönöm -
#78121280
törölt tag
válasz
ANDROID??? #74165 üzenetére
Lejárt hűség idejű előfizetést 1430 is meg lehet szüntetni, nem kel befáradni az üzletbe, telefonon át kapcsolnak az ügyfélmegtartó csoporthoz, vagy vissza hívják az ügyfelet 1 napon belül, el regélik hogy miért maradj stb, aztán ha nemet mondd a kedves ügyfél akkor pár perc és megszűnik az előfizetés.
-
Titi76
aktív tag
Sziasztok. Telekomos biztosítással van tapasztalatok?
Leejtettem a telefonomat. A kérdés az hogy ha nincs hasonló készülék és felajánlanak másik tipust miután kifizetem az önrészt, választhatok drágább készüléket úgy hogy plusz kifizetem a különbözetet? -
Fernet
senior tag
válasz
D@reeo #74176 üzenetére
Örülök én ennek a kedvezménynek nem arról van szó, csak gondoltam ha átváltanám NextS ATK-ra és nekem is 3990Ft. lenne a havidíjam, ahogy itt a fórumon is írták páran, azzal a Telekom is és én is jól járnánk. Többet fizetnék nekik havonta, de nekem is olcsóbb lenne annyival, hogy megérné váltani (jelenlegi árán inkább maradok MoveXS-ben).
Közben hívtam a 1430-at, de nem akarják 3990-ért adni a Next-et, legfeljebb 4490-ért. Mivel nálam 4000Ft. a lélektani határ, ezért marad minden úgy ahogy eddig. Csak hát jó lett volna ha összejön.
-
szaniszlokar
aktív tag
A feleségemnek vásároltam egy Samsung Galaxy s5 mini készüléket 2015 fekete péntekjén a Telekomnál.
Többször meghibásodott, ezért a Samsung csereutalványt ajánlott fel.
Ezt a típust már nem forgalmazza a Telekom. Vásárolnék neki mást, de fekete péntek akcióban az előfizetés meghosszabbításával 20,000 Ft-ért vettem. A telefonos ügyfélszolgálat azt mondta, hogy a készülék listaárát veszik figyelembe és a csereutalvánnyal abban az árkategóriában választhatok másik készüléket.
Hol találom meg azt az utolsó árlistát, amikor még forgalmazták az S5 minit?
Köszönöm! -
D@reeo
aktív tag
válasz
Fernet #74173 üzenetére
Hali,
Annyit tudok hozzátenni, hogy ugyan ilyen díjcsomagra én is kapom ezt a kedvezményt. Anno kb 1 éve betelefonáltam, hogy le szeretném mondani az előfizumat, mert kaptam cégeset, de végül maradásra bírt az ügyintéző, mert felajánlotta ezt az 1000Ft-os engedményt. Annyit meg simán megér.
Üdv
-
-
válasz
Soulfly842 #74170 üzenetére
"A kérdésedből nem derül ki a válasz."
Talán pont ez egy kérdés lényege?
-
Fernet
senior tag
Tudnátok segíteni?
Néhány napja hívtak a Telekomtól, hogy kapok a díjcsomagomra (MoveXS) 1000Ft havidíj kedvezményt 2 évig. Kérdeztem, hogy ha váltanék NextS ATK-ra, arra is vonatkozna-e (tudtommal ott már 1500Ft). Azt mondta igen, csak ő nem tudja átváltani nekem ATK-ra (mivel az otthonival van összepárosítva, Magenta1) ezt a T-Pontban tudom elintézni.
Most jöttem a T-Pontból, ahol nem is hallottak ilyen kedvezményről, azt mondták utoljára februárban volt hasonló, most nincs, nem tudják miért mondták ezt nekem telefonon. Megkérdezte a kollégáját és a főnökét is, senki nem tud erről.
Ettől függetlenül jelenleg a MoveXS mellett ott figyel már az 1000Ft-os kedvezményem, nem értem miért nem tudják megoldani a váltást...
Ilyenkor mi a teendő?
Pedig itt a fórumon is olvasom, hogy másnak is van ilyen:
[link] -
4Grider
félisten
válasz
#21715712 #74171 üzenetére
Használhatod megabájtonként 19.10 Ft-os roaming felárral.
-
#21715712
törölt tag
válasz
Soulfly842 #74170 üzenetére
NEXT S elofizetoi kartyaval mennek.
-
#21715712
törölt tag
Hello!
Lenne egy olyan kerdesem,hogy megyek most 1 hetre horvatorszagba, a telekom elvileg nyaron eun belul is hasznalhatom a sajat mobilnetemet ami az elofizetesemben van,ez 2 giga. Vagy vennem kell kulon EU-s netet is?
-
Tomyyy93
tag
válasz
ANDROID??? #74165 üzenetére
az javíthat a helyzetemen, hogy nincs semmilyen papír arról, hogy én kértem a megszüntetést (gondolom alá kell, vagy kellett volna írni valamilyen papírt)?
-
ANDROID???
addikt
válasz
Tomyyy93 #74164 üzenetére
Ezt ők is elb.szták. Te is sikeres voltál
Előfizetés hűség nélküli megszüntetését személyesen tudod intézni T üzletben, azt ott helyben meg kellett volna szüntetnie az ügyintézőnek (nálam így történt), ami "sarad" van a számlához tartozóan azt rendezed és ennyi.
Ilyenről még nem hallottam, hogy majd értesítenek.
Az elképzelhető, hogy az ügyintéző félreértette a dolgot és a hűségidős előfizetésedet kezdte el intézni véletlenül, vagy nem tudom, ezt csak ő tudja, de panaszt kell tenni, ha lehet ugyanabban az üzletben az üzletvezetőt is kérd elő.
Ja és gyorsan kell elindulni nem napok vagy egy hét múlva... -
Tomyyy93
tag
Sziasztok!
Múlthét szerdán voltam a telekom egyik üzletében, hogy leadjak egy készüléket javításra és hogy megszüntessem az egyik társkártyás előfizetésem, amin már nem volt hűség. Mondta az ügyintéző hogy továbbítja a kérésem és hogy majd hívni fognak aztan 8 nap mulva megszűnik. Másnap jött egy sms tőlük hogy hívjam fel ezt a számot ha szeretném megszüntenti, de nem hívtam fel őket, erre ma jött egy sms hogy megszüntették egy másik előfizetésem előfizetői kérésre.. na most nekem ezen a másik előfizetésemen volt még hűség és 100% hogy kötbért akarnak majd fizettetni velem.. van esély rá hogy visszakapjam azt az előfizetésem amit megszüntettek? -
blackmajesty
aktív tag
Majd megkapod az e-mailt, hogy elkészült a számlád, de én pl ezt csak 5-6 nappal azután szoktam megkapni, hogy elkészült. Többnyire addigra már be is van fizetve. szerk.: lugosi jól írja, akkor jön az e-mail, ha letölthető a pdf, amit most is ír az oldal, hogy legkésőbb 15-ig az lesz.
#74151: azért nem vagy még aranykártyás, mert a "belépési kritérium" aaz aktiválástól számított 7 teljes hónap, amit te még nem értél el, ha januárban kötötted az előfizetést. Ha ez megvan, innen már 6 havonta fogja vizsgálni, hogy hány pontod van, és melyik szinten vagy. Én decemberben kötöttem egy előfizut, tegnap váltott aranyra, szóval egy hónap és neked is meglesz. Hogy ezt egy telefonos ügyintéző miért nem tudta pontosan megmondani, azt nem tudom.
74155: Ezt egyszer kell az embereknek elmondani, hogy akkor innentől az mt azonosítód alapján tudod a postán befizetni, és utána már nem kell ezért visszamenni a boltba. Nem is értem, hogy aki csekket kap, miért járt az üzletekbe befizetni, a postán simán fel lehet adni, aki meg e-számlás, az meg miért személyesen fizet. Én amióta lehet elektronikusan fizetem a számlám, sosem jutott ezsembe bemenni egy üzletbe, legyen az vodafone, vagy telekom, vagy bármi. ha pedig nem tudom megoldani az elektronikus befizetést kérek csekket, és befizetem postán a többi sok-sok csekkel... Az üzletbe vásárolni járok, ha problémám van egy szolgáltatással, azt online, vagy telefonon jelentem be, sokkal egyszerűbb, és mindig gyorsabban megoldódik, és ezt szintén nem csak a telekommal kapcsolatban mondom, hanem minden egyéb szolgáltatóval kapcsolatban, upc, vodafone, digi, hívtam már mindegyiket, mág aznap elhárult minden gondom...
-
válasz
gears27 #74151 üzenetére
Szia!
1. az előfizetői kártyát a Magyar Telekom a jogosultság elnyerését megelőző 8. hónap utolsó napjánál régebben aktiválta; és
2. a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapos időszak első 6 hónapja során az előfizetői szerződés havi pontértékeinek összege elérte a Programszabályzat 1. számú mellékletében meghatározott mennyiséget
Tehát leghamarabb a nyolcadik hónapban lehetsz arany kiemeltségű, azaz szeptembertől.
Szerintem.
-
A@ron
tag
válasz
Vangelis #74155 üzenetére
Az emberek többségének a mobiltelefonon kívül más közüzemi számlái is vannak, amiket ugyanúgy postán, csekkel kell befizetni. Így ugyebár, ha azokkal együtt feladja valaki a mobilról szóló csekket az plusz időbe egyáltalán nem kerül, ergó hosszútávon valóban időt spórol.
Persze léteznek olyan emberek is - én is találkoztam velük - akik szeretnek várni és idegeskedni. Találkoztam olyannal, aki inkább kivárt másfél órát a T üzletben a csekkét a kézben szorongatva, ahelyett, hogy átsétált volna az ugyanabban az épületben, kb 50 m-re található postára, hogy ~ 5 perc alatt befizesse. A végén pedig még ő volt felháborodva, természetesen. Na, az ilyen embereknek már tényleg magyarázni kell.
Hogy egy életszerű példával éljek: Más szolgáltatóknál sem megy be az ember az ügyfélszolgálatra számlát fizetni minden hónapban, pl. én sem járok be a gáz, áram, víz, stb. szolgáltatómhoz külön-külön minden egyes ügyfélszolgálatra befizetni, mert az ügyfélszolgálat nem ezért van. Valamiért viszont a telekommunikációs szolgáltatóknál sokan hajlamosak elfelejteni ezt. Sokan házhoz is jönnek a pofonért, mert 95% rendelkezik bankkártyával és okostelefonnal, amivel nagyjából 2 perc befizetni egy számlát a-tól z-ig, mindezt otthonról, a kanapéból. Ehelyett bejönnek,
Természetesen vannak olyan, speciális esetek, pl. nagyobb tartozás, előre fizetés, stb. esetén, ahol indokolt is lehet az ügyfélszolgálati kapcsolat, de ez a valós befizetések kb. 5-10%-a. Az összes többi befizetés nyűg mindenkinek.
- az ügyintézőnek, aki alapvetően nem pénztáros (olyan a postán van), és napi szinten milliós tételekkel zsonglőrködni nem egy kellemes dolog- a befizetőnek, aki minden hónapban duplán áll sorba
- és főképp az összes többi ügyfélnek különösen, akik az ügyfélszolgálatot rendeltetésszerűen szeretnék használni, de nem tudják a sok befizető miatt kialakult soroknak köszönhetően.
Szóval igen, jobb nagyjából mindenkinek és gyorsabb is.
-
bopeti98
őstag
Az mennyire elképzelhető hogy valaki a tudtomon kívül a múlt havi számlámról kért magának egy másolatot?
Csak mert a Telekom fiókra felkerült a számlamásolat megrendelő, és a mostani számlám összegéből ítélve ezt ki is számlázták. Az biztos, hogy nem én voltam. -
Ilyenkor (elseje, másodika) még általában nem látod a számlát magát, csak a fizetendő főösszeget. Letölthető számla szerintem kb 6-a után szokott lenni nagyobb biztonsággal. Ha a pdf számla letölthető, én szoktam róla kapni egy e-mailt. Szóval szerintem várj pár napot, és meglátjuk.
-
dozsabalint
senior tag
Sziasztok! Nyaraláshoz vettem egy Travel&Surf L csomagot, amiben ugye 1GB mobilinternet van. Be is aktiválta a Telekom, ezzel semmi baj. A kérdésem az lenne, hogy mitől van hogy néhány helyen azt írja a telekom app hogy 2GB roaming keretem van, illetve van-e lehetőség opcionálisan bővíteni a roaming adatkeretet?
-
Vangelis
félisten
Most, hogy a kp-s fizetés megszünt a t-pontban mindenkinek elmondják, hogy már nincs.
Mindekitől elkérik a telefonszámot, hogy fel tudják írni a MT azonosítót és elmagyarázzák, hogy a melyik postán merre és melyik pultnál kell majd befizetni a csekket.Akkor annyi erővel mehetne mindenki a bankba is és egyből ráteszi a telekom számlájára a pénzt.
Mert szerintem így sem végeznek hamarabb... sőt! Még plusz 10 percig fírtatják, hogy ez így miért is jobb... és gyorsabb?!
-
mirci18
addikt
válasz
Ateszpapa #74150 üzenetére
Innen veszem meg vagy a media markt-ból.
Sajnálatomra.
De hát biztos nem akar ilyen telefonokkal kínlódni a telekom.Mindegy én azon rágtam csak be hogy oké hogy nincs utánpótlás de annyi fáradtságot nem vesznek a telekomnál hogy a boltból a telefont behívják és eladják másnak aki tényleg meg is venné.
-
gears27
aktív tag
Sziasztok! Kérdésem, hogy van e itt olyan aki telekomban dolgozik? Van egy előfizetésem ami 2016.01.06.-án köttetett. Elméletben tegnapi napon meg kellett volna kapnom az arany kiemeltségemet(mivel minden hónap 1 vizsgál felül a rendszer állítólag) de nem történt meg. A pontszámaim megvannak( A honlapon ezt írják: Telekom mobil havi díjas vagy feltöltőkártyás ügyfélként 150)nekem 264 van. Felhivtam a központot 30 perces várakozás után azt mondták, hogy még várjak.. De kérdem én meddig? Persze ezt tőlük is megkérdeztem és azt a választ kaptam, hogy majd frissül a rendszer
Tartozásom nincs és nem is volt sosem.. Ilyenkor mi van? Válaszokat előre is köszi
-
mirci18
addikt
válasz
SUPREME7 #74141 üzenetére
Én fel is adtam ebben a pillanatban ezt az ügyet.
Többedjére próbáltam a telefont megvenni.
Max boltban vehetném meg.
Onnan ők nem tudják továbbküldeni.
Vicc az egész.
Tényleg az lessz hogy elmegyek a boltba és megveszem.
Egyébként vicc hogy ilyen tipusú telefonokkal nem foglalkoznak pedig lenne rá szerintem igény.
De gondolom ájfon meg samsung csodatermékei jobban fogynak nagyobb nyereséggel. -
-
Met
nagyúr
Az vajon miért van hogy nem kapom meg email-ben a számlát?
A mobil alkalmazásban látom csak hogy kell fizetni.
Első számlámAz alkalmazásban jó cím van megadva.
-
Aaron14
őstag
Sziasztok!
Jelenleg van egy havi 4000 Ft-os biztosításom iPhone 6S-re, amit nem tudom érdemes-e megtartanom. Nektek mi a tapasztalatotok, mennyire korrekt a biztositasi ugyintezes?
-
mirci18
addikt
Köszönöm a válaszokat.
Azért vettem volna a telefont részletre mert boltból postával ugyanannyi lett volna.Előfizetést ettől függetlenül mindenképp akartam.
De lassan megveszem boltból.
Mert katasztrófa a telekom hozzáállása.A telefon egyébként sem nekem kell hanem nagyszülőknek.
Ezért kellett volna az előfizetés hogy a kiadásaik kontrolárva legyenek. -
whited
addikt
sziasztok
t-ben vásárolt telefont számlával (másolattal) is fogom tudni garanciálisan szervizeltetni / cseréltetni? -
Ateszpapa
addikt
válasz
ANDROID??? #74128 üzenetére
Egy 12 ezres telefont minek részletre?
Felesleges előfizetésre váltania ezért, később csak fogná a fejét, hogy emiatt majd 19 hónapig nem vehet másikat.Ha nem tudja megvenni egyszerre, akkor inkább várjon, ezért nem érdemes előfizetést kötni.
-
Ateszpapa
addikt
válasz
mirci18 #74126 üzenetére
12 ezer függetlenül az a telefon.
Miért nem veszed meg máshonnan? -
mirci18
addikt
válasz
ANDROID??? #74125 üzenetére
Feltöltősre csak egyben lehet a telefont megvenni.
Az a baj ha most átváltom előfizusra a számot akkor két évig nem tudok rá telefont venni részletre. -
mirci18
addikt
válasz
ANDROID??? #74122 üzenetére
Köszi a választ.
Az a bajom vele hogy a telefont részletre akartam megvenni.
Így nem tudom megrendelni meglévő előfizetés nélkül. -
Szerintem nem kell állandóan alapértelmezettként beírni, hogy biztos te vagy a hibás. Az általad leírt előzményekből nem érzem azt, hogy te lennél a hibás. Ahogy olvastam, elég felkészült vagy a Pc-n a védelemmel kapcsolatban, amellett nehezen tartom elképzelhetőnek, hogy spyware legyen a gépeden.
Én kifejezetten kérnélek hogy írd be a fejleményeket pert pl én kiváncsi vagyok rá, és szerintem tanulságos is. -
-
mirci18
addikt
Szevasztok.
Hetek óta próbálok megvenni egy telefon a telekomtól.
Úgy hogy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül kártyás számom váltom előfizetésesre majd vennék egy telefont is hozzá.Éppen ezért nem tudom megvenni a telefont neten keresztül. Mivel még nincs előfizetésem hozzá.
Személyesen meg azért nem mert egy kifutó modell amiből már ritkán és alig jön.Ez egy alcatel one touch 2004c.
Ma próbáltam többedjére.
Mikor elkezdtem intézni az előfizetést még volt pár perccel később elfogyott.
Mivel a netes felületükön elérhető és nem kifogyott készülékértesítőt nem kérhetek rá.Kérdésem valahogy meg lehet tudni pontosan mikor jön újabb telefon belőle?
Boltból a telefont nem lehet lekérni valahogy? -
válasz
ForRedGlory #74116 üzenetére
Tehat akkor meg egyszer. Mire alapozod hogy a Telekom oldala nem biztonsagos?
Hol írtam?
A telekomon keresztüli Dominos feltöltés,vagy gyorsfizetéssel,vagy bankkártyával történik,a gyorsfizetés létrehozásánál is bankártyaszám alapján történik,mint ahogy a bankkártyás fizetés is,Ha mas megtudja az belepo adataidat akkor az 100%-ig a Te hibad es a Telekom honlapnak semmi koze hozza.
Hát persze,biztos hogy ugy van
Na én befejeztem látom nem jutok elöbbre -
taip
senior tag
Sehol nem mutattad be azt a listát, ahol szerepel az 1500 Ft-os feltöltés terminál azonosítója, de oké, legyen. Plusz ha még ugyanaz is, továbbra sem értem, miért egy Telekom-os topiba írsz emiatt, semmi köze hozzá. Nem a Telekomnak adod meg az adataidat, hanem ha bankkártyával fizetsz, akkor az OTP-nek. Azt meg elég erős lenne állítani, hogy abból a rendszerből került ki a kártyaszámod.
pietrasko:
Akkor lehet bármire következtetni abból, ha azonosak tényleg a virtuális POS azonosítók? -
4Grider
félisten
válasz
ForRedGlory #74116 üzenetére
Garantált, hogy nem a Telekom és a partner bank lesz a hunyó. Csak az ember képtelen ezt belátni...
-
dptrsk
Topikgazda
Minden (V)POSnak van egy terminalIDje.
Ezen kívül minden tranzakciónak is van külön transactionIDje.Ezek számodra nem gyakran tartalmaznak fontos adatokat, ezért csak panasz esetén adják ki.
A transactionID azthiszem a bankszámla kivonatokon szerepelni szokott adott tétel megjegyzés rovatában.. -
ForRedGlory
félisten
Tehat...
Ha Telekom gyorsfizetessel fizetsz, akkor be kell lepni. Ha mas megtudja az belepo adataidat akkor az 100%-ig a Te hibad es a Telekom honlapnak semmi koze hozza.
Ha meg nem lenne kartyad beregisztralva, akkor meg eleve a Telekom oldalarol nincs is mit lehekkelni, mert NEM kell megadni kartya adatot a Telekom honlapon a feltoltesenel. Maximum az OTP oldalarol lehet adatot lopni.
Tehat akkor meg egyszer. Mire alapozod hogy a Telekom oldala nem biztonsagos?
-
válasz
ForRedGlory #74114 üzenetére
Igen van telekomos gyorsfizetésem,és az is gondolom az OTP-n keresztül megy,mig a bankkártyás fizetés is zsenikém,ha unod,ne olvasd el
-
ForRedGlory
félisten
Zsenikem. Mar unom, ezert megkerdezem...
Amikor a Telekom honlapon toltesz fel, akkor megis hova is irod be a kartya adatokat? Na ugye... Az atiranyitas utan az OTP https oldalara. Megis hogy tudna valaki a Telekom honlaprol ellopni azokat a kartya adatokat, amiket nem is kell a Telekom oldalon beirni? Vagy van Telekom gyorsfizetesed? Ezt nem olvastam eddig.
-
4Grider
félisten
Ami könnyen támadható, az ahol még titkosítatlanok a bankkártya-adatok, azaz az ügyfélgép. Ez lehet a saját számítógéped, egy atm (ahol egy leolvasót elhelyeznek), vagy egy cinkelt pos terminál.
Vagy lehet user-error, a kártya adatainak szimpla kikerülése majd ellopása, esetleg egy családtag játéka, stb. Ezektől négy-öt nagyságrenddel kisebb az esélye a szolgáltatói oldalon történő adatlopásnak, mert nagyon komoly szaktudás és több szintű hozzáférés egyidejű megszerzése kell hozzá. A bankkártyaadataid a Telekom nem látja, csak a tranzakció eredményét kapja vissza a banktól. Ez a munka 15000 Ft-os tranzakciókért senkinek nem éri meg. -
Már leírtam,de mégegyszer az összes telekomos feltöltés,az 1500ft,és a 2x15000ft is ugyanarról a terminálról vagy terminálon keresztül ment,a terminált nem én találtam ki,egy hölgy aki a bankomnál foglalkozik az ügyemmel mondta,nem én találtam ki
(#74110) taip
Ez a tranzakciós listán van rajta amit a hölgy küldött nekem e-mail-be,a rendörségi feljelentés,és a bankkártya reklamációs ürlappal együtt -
taip
senior tag
Oké, utoljára kérdezem, mert érdekel, de marhára unom:
Honnan veszed, hogy az 1500 Ft-os feltöltés ugyanarról a terminálról ment, mint a 15000 Ft-os?
Mivel az 1500 Ft-os feltöltés a honlapon keresztül ment, ezért nem tudom értelmezni, hogy ugyanaz lenne a terminál száma. Egyáltalán milyen terminálról beszélünk? -
Vangelis
félisten
Most nézem, hogy minden számlám rendezve van..
Pedig mintha egy törlesztő hibázna....vagy lehet befizettem személyesen..?
A sok ital.
-
Huroq
senior tag
A speedtest a korábbi mérések alapján állítja be az adatcsomag méretét. Ha az előtt egy gyorsabb internettel mértél sebességet, akkor ugyan azzal az adatcsomaggal fogja mérni a következőt is. Szerintem valami hasonló miatt lehetett, hogy az egyik több adatot használt mint a másik.
-
A Speedtest app pontosan kiírja, mennyi adatot fogyasztott. Nálam 4G-n általában egy mérés 130 MB körül van, és annyit is vesz le a Telekom. Az más kérdés, hogy nem feltétlenül kéne levonniuk a saját szerverükön végzett mérések adatforgalmát az adatkeretből. Dehát sajnos iszonyat pénzéhes egy banda.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- T14s Gen4 14" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe magyar bill IR kam gar
- Gopro hero 7 black
- ThinkBook 16p Gen3 16" QHD+ IPS Ryzen 5 6600H RTX 3060 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- ThinkBook 16p Gen3 16" QHD+ IPS Ryzen 5 6600H RTX 3060 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- HP Probook 640 G2 (14FHD/i3-G6/8GB/256SSD/Magyar/Win11) - Szép!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Vásárolj okosan, fizess kényelmesen!
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Dell G15 5530
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged