Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Huroq
senior tag
válasz Wictor #10322 üzenetére
Én részletre vettem pár hete a mobilom. Aláírattak velem egy papírt hogy átmentem a hitelképességi vizsgálaton (0 jövedelem). A hitelképességi vizsgálat az volt, hogy oda adtam a személyit lakcímkártyát és még az adókártyát. Na most elmondta nekem a kis csaj, hogy a hitelképesség vizsgálat kb. annyi, hogy rád néznek és milyen a szubjektív benyomásuk rólad. Vicces de így megy. És még azt is elárulta, hogy a kisebbségbe tartozó emberektől szoktak általában 3 havi előleget kérni.
Tehát összevetve puszira odaadják a mobilokat, csak szép ruhába és mosolyogva kell megjelenni -
Huroq
senior tag
válasz Wictor #10329 üzenetére
Ezeket is csak azért tudtam meg, mert 2-3 órát töltöttem benn a T-Pont ban és a fiatal kis csajjal jól eldumáltam Természetesen lehet más eset is, pl bal lábbal kelt fel kedves ügyintéző kolléga. Lehetséges nálam azért nem volt ez a helyzet, mert internet+ iptv előfizetést is kötöttem egy egyidejűleg + 2 mobil előfizetést vásároltam. Nem tudom, vagy csak szimpatikus voltam, de igen érdekes, hogy pofára megy.
Nővérem hasonlóképp Iphone 4-et vásárolt és tőle sem kértek semmit :/
Úgyhogy teljes mértékben az ügyintézőre vagy utalva. Épp milyen passzban van.[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz Wictor #10332 üzenetére
Nem vettem meg a fél üzletet, csak egy telót vettem részletre A nővérem másnap ment Igen általában itt sem ennyi idő, de hát ha az ember sok szolgáltatást akar egyszerre, ja meg táblagépet is akkor sajnos sok a papírmunka, egy könyv méretű paksamétát adott szerződés címszó alatt.
Ha telón mondod vissza nem haraphatnak, mert kedves, aranyos hangnemben kell veled beszélniük Amúgy tuti nem.
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
Én nem cáfolom meg amit írsz, hiszen biztos hogy így van Én csak azt írtam le amit hallottam kedves kolléganőtől. Egyébként sosem voltam T-Mobile ügyfél előtte, tehát max azt ellenőrizhette le, hogy van -e tartozásom a T felé (ha más infójuk is van rólam az már rég rossz) Maga a telefon ára előfizetéssel 60 pár ezer forint volt, tehát nem 100 ezrek.
Üdv.
-
Huroq
senior tag
válasz pacman789 #10554 üzenetére
Nem tudom, hogy van ez, de itt nálunk minden máshogy Itt a T-be rendes aranyos kislányok vannak Annyi volt, mondtam kinéztem, egy Optimus Blacket, de nincs még diákom. Mondom majd két hét múlva. Erre szolt, hogy nehogy már várjunk vele két hetet, ha szeretném a telót És megkötötte a szerződést
-
Huroq
senior tag
válasz cserry193 #10578 üzenetére
Én ezt találtam róla:
" Meglévő előfizetés esetén a kedvezmény igénybevételére akkor van lehetőség, ha a bekapcsolást megelőző 3 hónapban nem volt Go!Net adat-díjcsomag aktiválás a szerződésen. A Go!Net havidíjkedvezmény akció 2011. július 1-jétől szeptember 30-ig érvényes. A Go!Net adat-díjcsomagok MédiaMánia és T-Mobile ikon díjcsomagok mellé nem vehetők igénybe. Kedvezményes időszak: Domino kártyás előfizetéssel rendelkező ügyfeleinknek az első időszaki díj, azaz 30 nap. Havidíjas ügyfeleinknek a szolgáltatás bekapcsolásának hónapja és az azt követő naptári hónap." -
Huroq
senior tag
válasz bettike0209 #10693 üzenetére
Ha van internet előfizetésed, ebben az esetben Go!Net M akkor semmi szín alatt nem fizetsz többet 990Ft-nál, ahogy ez le is van írva: "A benne foglalt adatmennyiség felhasználása után legfeljebb 32 kbit/s le- és feltöltési sebességgel mobilinternetezhet tovább a fordulónapjáig, túlforgalmazási díj nélkül. " A lényeg, a havidíjon felül maximum, a túlforgalmazott hívásokat, és sms-ek fogják neked számlázni. A net miatt nem fogsz nagyobb számlát kapni
-
Huroq
senior tag
válasz bettike0209 #10695 üzenetére
Nincs mit De ugye, nem értettük egymást félre? És nem a net lemondása után szeretnél netezni? Mert félreérthető ahogy írtad ezt: "ha letelik a mobilnetem". Itt ugye azt értetted, hogy elfogy a 100MB net?
Ha így értetted, akkor marad az az állításom, amit az előző kommentemben mondtam. -
Huroq
senior tag
Üdv.
Lehet buta kérdés, de Like díjcsomaghoz, lehet rendelni RelaxNet M-et? Vagy csak Go!Net -et lehet?
És ha lehetséges, akkor ehhez is lehet kérni a duplanet kedvezményt?És még egy kérdés.
Ha külön kérek RelaxNet -et, akkor ahhoz adnak ugye egy sim-et, de ha nekem két eszközön kéne a net, akkor lehet hozzá igényelni még egyet? Vagy ez nem oldható meg?
Vagy esetleg hang előfizetéshez rendelve + még egy sim?Előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz albiosz #11439 üzenetére
"Roaming (nemzetközi barangolás) szolgáltatás díjai
Hálózat hozzáférési díj: A külföldi szolgáltató roaming (nemzetközi barangolás) szolgáltatásának igénybevételéhez szükséges, társaságunk által biztosított hozzáférés díja 0 Ft.
Az Európai Unió területén érvényes, EK rendelettel szabályozott roaming díjak:
Hanghívás indítás az Európai Unió tagállamaiból az Európai Unió tagállamaiba: 116,7 Ft/perc
Hanghívás fogadás az Európai Unió tagállamaiban: 36,6 Ft/perc
A hanghívásoknál a számlázás másodperc alapú és a hívásindítás esetén az első 30 másodperc díja minden esetben kiszámlázásra kerül. Minden
megkezdett egység díjköteles.
SMS küldés az Európai Unió tagállamaiból az Európai Unió tagállamaiba: 36,6 Ft/db
SMS fogadás az Európai Unió tagállamain belül: 0 Ft/db "Ja, félreértettem, elvileg asszem ha ő téged hív neki ugyan annyiba kerülsz mintha nem lennél külföldön.
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz St3ven #12325 üzenetére
Gondoltam, ha már szóba került megnézem én is ezt a wapos dolgot, de ráléptem az origo az sms küldés részre, és azt írja, először regisztráljak. Érdekes mert már volt regisztrációm. :/ Nem nagyon vágom ezt.
És ha már hasonló a téma, akkor esetleg valaki nem tudja működik a wapon az önkiszolgáló ügyfélszolgálat, mert nekem azt írja ha rálépek, hogy Ismeretlen telefonszám... -
Huroq
senior tag
válasz Something_ #12424 üzenetére
A Like díjcsomagra egy szabály tényleg jól jönne
-
Huroq
senior tag
válasz Something_ #12426 üzenetére
Hogy felvetetted a témát , azóta én is nyüstölöm a progit, leírás tömkelegét olvasgatom, de nekem se sikeredik. Sajnos túl bonyolult, egy ilyen egyszerű Like díjcsomaghoz Na meg aztán a leírások sem a leg felhasználóbarátabban fogalmaznak. Hát esetleg meg kéne kedves T-s barátainknak említeni, hátha vannak okos kollégák a központban .
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz Something_ #12428 üzenetére
Egyet értek Azért írtam a program túl bonyolult egy ilyen egyszerű díjcsomaghoz. De talán holnap neki fekszem friss aggyal, mert lassan azt sem tudom merre áll a fejem.
Na de jóét, és ha esetleg jutottál valamire akkor ne tartsd magadba
-
Huroq
senior tag
válasz Something_ #12428 üzenetére
Jó reggelt mindenkinek
Na ma állítgattam egy sort a Call Meter 3G-n, és szerintem sikerült beállítanom a Like díjcsomaghoz a hívásokat és az smseket is (tesztelgettem és egyenlőre stimmel amiket számol), bár SMS be lehet még hiba. Ez akkor derül ki ha a hálózaton belül lebeszéled az 1500 öt vagy le smsezed. Még az MMS-t kell beállítani és elvileg kész. Ja és aki ezt fogja használni a számcsoportoknál az ingyenes résznél írja át a 3 ingyen hívható számot
Ha valami nem stimmel szólj, mert lehet hogy valamit rosszul csináltam
U.I.: Kíváncsian várom nálad, müxik -e?
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz Something_ #12443 üzenetére
Sajnos az importálást meg sem néztem :/
Én a főképernyőt beállítottam mit mutasson:Hívások:
-Hálózaton belül
-Hálózaton kívül
-Ingyenes
SMS:
-Hálózaton belüli SMS
-Hálózaton kívüli SMS-Adat
Nálam csak ennyi szerepel a főképernyőn.
Sajnos asszem előző hónapot nem lehet megnézni, mert valahol figyelmeztetett, hogy a beállított idő előtti adatok törlődnek. És asszem a beállítás a 12.01.
Hát most teszt időszakban 1-2 hétben kiderül minden jó-e.[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz Balage180 #12476 üzenetére
Szia.
Nekem ugyan nem Fun díjcsomagom van hanem Like, de ott is ha belassítanak 32/32 kbit/s -re akkor is tudtam használni a Skypot illetve a másik megoldást a Vibert (szerintem lassításnál jobban működött a Viber). Nézegettem itthon tesztelgette a család, és max 1x-1x megdöccent akkor volt 1-2 másodperces késés, de amúgy folyamatos volt a beszélgetés. Ez teljesen az én szubjektív véleményem és tapasztalatom, lehet másnál máshogy alakul a dolog.
-
Huroq
senior tag
Én egyszer odaadtam a sim kártyámat másnak, bajt csinált vele és nálam kopogtattak a rendőrök és számon kértek Azóta semmilyen körülmények között nem adok oda sim-et senkinek, ha az én nevem is ott szerepel
Bocsi ha nem volt válasz a kérdésedre, csak egy megjegyzés volt.
[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
-
Huroq
senior tag
válasz Something_ #14567 üzenetére
Nálam is ez már előfordult, de én Opera Minit használtam. Legtöbbször a mobilarena fóruma nem jön be vagy rosszul tölti be az oldalt, vagy betöltöttnek jelzi és egy csomó tartalom hiányzik. Néha azt is csinálja, hogy bejelentkezés helyett újratölti csak az oldalt és nem jelentkezik be. Tehát szerintem az eset nem egyedi.
-
Huroq
senior tag
Üdv mindenkinek.
Meg szeretnélek titeket kérdezni, hogy hogy is működnek a társkártya díjcsomagok?
Ezt csak azért kérdezem, mert van jelenleg egy FUN díjcsomagunk és állítólag régen igénybe vettünk társkártyás mobilnetet 1 egész hónapra, de azután lemondtuk. Most aktuális lett volna a mobilnet előfizetés, be is mentünk T-be, de ott azt mondta a kedves hölgy, hogy 2-ből 2-t elhasználtunk már nincs több lehetőség. Én meg csak bután néztem, mert csak 1 van jelenleg. Akkor tehát igazából ha 2x igénybe vettem soha többet nem igényelhetek?Előre is köszi a válaszokat.
-
Huroq
senior tag
Köszi szépen a választ
Ez azért érdekes mert a kedves ügyintéző hölgy azt mondta, hogy ki lett lőve nem lehet több a gép sem enged és ezzel lezárta az ügyet, ezért megköttetett velem egy sima RelaxNet M-et Nem akarok sehol sem höbörögni de esetleg nem lehet ezt valahogy visszacsinálni vagy utána járni? Azért mégis csak a pénz az pénz Igen sajnos csak T-Home-nál van platina szint -
Huroq
senior tag
válasz Nietzsche_ #20104 üzenetére
Még jó, hogy 2 hete 40% kedvezménnyel kötöttük meg.
Nem tudom mi indokolja az ekkora mértékü kedvezmény csökkentést, de ezek szerint biztos rosszul megy nekik vagy anya ország kiadta az ukázt, hogy több pénzt kell haza pumpálni[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz dJ Peer #20180 üzenetére
Jelenleg ezek elérhetők.
Nemzetközi tarifák -
Huroq
senior tag
Sziasztok. Tapasztalt más is problémát a T-Mobile szerződött futárszolgálatával?
Ezt csak azért kérdezem, mert jóval a megbeszélt idő előtt hozta, szerencse hogy itthon voltunk. A másik, hogy nem tudom hol tanították jó modorra, de akkor egy bunkó taj par.. volt hogy ritkán találkozom ilyennel. Ja és nem beszélve arról, hogy mondom ellenőrizném a csomagot, de hogy ő ezt meg tagadja és ha kinyitom akkor ő ugyan vissza nem viszi ha nincs benne valami.
Na mindegy. Végül átvettem, de elég érdekes egy futárszolgálat az egyszer biztos. -
Huroq
senior tag
-
Huroq
senior tag
Sajnos nem csak te vagy így ezzel.
Én mielőtt felkeresem valamelyik T-Pontot két napig csak az oldalukat bújom és az ÁSZF-üket olvasom, hogy ne kössenek bele semmibe. És általában nem csak a friss akciókról nincs gőzük, de már az 1 hónapja futóról se sok.
Telefon vásárláskor én a kedves kolléganőnek mondtam mennyen már fel ha megkérhetem a weboldalukra és meg mutatom az apró betűs részbe, hogy miért is vehetek telefont ezzel és ezzel a feltételekkel.
Természetesen teljes mértékben megértem Őket is. Míg én vásároltam mellettünk nem 1 és nem 2 olyan vásárló fordult meg, hogy nem hogy azt nem tudta miért jött, de még azt sem mi a neve Úgyhogy ezért a türelemért amit feléjük mutatnak tisztelem őket, de a másik oldal pedig, hogy sajnos ez a munkájuk és ez benne van a pakliban.
Sajnos vagy nem sajnos olyanok ülnek általában /persze kivétel mindig akad/ ott, akik cseppet sem érdeklődnek a telekommunikáció vagy a mobil szektor iránt. Így bizony sok szép és kedves lány/hölgy ül a pult mögött, akik szépen mosolyognak és elnézed nekik, hogy nem tudták megoldani a problémádat. /vagy nem /[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz St3ven #20339 üzenetére
Ááá milyen szép is tud az lenni Volt nekem is hasonlóban részem.
De ha belegondolok, szeretek T-Pontokba járni. Ha egy egyszerű üggyel befáradsz, kedves t-s kollégák megbonyolítják és azonnal nem fogsz unatkozni. Kitalálják, a rendszer nem engedi vagy ne adj isten te nem is vagy rá jogosult. Pedig ő is látja, hogy még is, de nem tehet semmit. Ez a kijelentés a kedvencem. Akkor én mit tegyek, ha te nem tehetsz semmit? Szépen elterelik a gondolataid 1-2 órán keresztül és ha már nagyon unják ők is, akkor hívnak még két kollégát, hogy csoportosan meg tudják oldani a problémát /vagy nem/. Siker esetén te megnyugodsz, bár nem azt a szolgáltatást kaptad amit szerettél volna, de már legalább megszabadultál a stresszes helyzettől.Esküszöm nektek, úgy még nem intéztem semmit t-sekkel, hogy pontosan azt a szolgáltatást és úgy kapjam, ahogy az a nagy könyvbe meg van írva
-
Huroq
senior tag
-
Huroq
senior tag
-
Huroq
senior tag
Egész jó áron kezdtek az új Lumia-k.(szerintem)
-
Huroq
senior tag
válasz ANDROID??? #23362 üzenetére
Jelenleg --> Christopher Mattheisen
(#23363) adam3
Nem szeretnék senkit védeni, de ha mindenkinek ez a hozzáállása lenne, hogy a szart elfogadjuk, nem tudom hol tartanánk. Mondhatnám a sablon dumát, hogy a eladó van a vevőért nem pedig fordítva... és látod mondom is. -
Huroq
senior tag
Egyet értek és teljesen igazad van ebben.
Ettől függetlenül tudja a drága T-ben dolgozó delikvensek nagy része, hogyha kicseszik az ügyféllel kb. nem lesz semmilyen következménye, mert a drága és megbecsült ügyfél hosszú kínkeserves procedúrával tudja csak az igazát bebizonyítani, ha egyáltalán be fogja tudni. -
Huroq
senior tag
Én a személyes ügyintézésnek sajnos már nem vagyok a híve, mert inkompetens emberek ülnek a székekbe. Mosolyogni és lényegtelen szolgáltatások rád tukmálásához értenek. Nem mellesleg, annyira felidegelnek a sok lényegtelen beszédükkel, hogy rájuk tudnám borítani az asztalt.
Én már csak az mtkapcsolat-os e-mail címükre szoktam kövér mindenre kitérő levelet írni, amiben kitérek a következményekre, ha nem cselekednek Eltelik 1-2 hét mire választ kapok, de eddig mindig sikerrel jártam.[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz Vangelis #23688 üzenetére
Rákerestem a dologra, de nem sokat találtam. A garancia leírásban is csak ennyi szerepel:
"Az iparági szabványokban meghatározott mértékű pixelhibákra a Termék képernyőjén. A pixelhibákról és az iparági szabványokról a Nokia honlapján, a www.nokia.com címen található bővebb információ."
Mondjuk sanszos, hogy a szokásos szabályokhoz tartja magát a Nokia is.
ISO 13406-2 WikiSajnos az én Optimus Black telómnál sem cserélték a kijelzőt egy halott pixel miatt. :/
Üdv.
Erik[ Szerkesztve ]
-
Huroq
senior tag
válasz sarkanyolo2 #23725 üzenetére
Persze. Az én fülesemet is azonnal cserélték volna, de nem volt épp raktáron.
(#23726) Soulfly842
Nekem szétesett két részre a füles és nem vizsgálta senki, hogy rendeltetés szerüen használtam -e.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest