Hirdetés
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Rap, Hip-hop 90'
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- tordaitibi: Chatcontrol
-
LOGOUT
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
válasz
ANDROID??? #75199 üzenetére
"1) Havidíjas és Domino bennefoglalt adatot tartalmazó hang díjcsomagok mellé, adatdíjcsomagok mellé és havidíjas mobilinternet csomagok mellé egyaránt megvásárolható. Kínált sávszélesség le-/feltöltés esetén:150/50 MBit/s. Az akció időtartama 2016.08.15 - 2016.09.30, az így vásárolt adatmennyiség 2016. december 31-ig használható fel. Egy telefonszámra csak egyszeri alkalommal rendelhető meg."
Úgy értendő, hogy egyszeri ktg ennyi és addig tart az 1GB amíg fel nem használom?
Melyik lesz az elődlegesen felhasználandó, a havi alap hozzátartozó, vagy az 1GB kieg.??
(ezt nem találtam leírva sehol..) -
válasz
ANDROID??? #75197 üzenetére
Köszi. S akkor magyarul amit ebben az ATK csomagban adnak 1GB-ot azt "közösen" használhatjuk.
Gondolkodok ebben a 2 év hűségben, de nem szívesen kötöm le magam.
-
válasz
ANDROID??? #75122 üzenetére
Na visszatérve, ugye ez a csomag mellé adnak 1GB netet. Ha én lekötöm, azaz lekötjük magunkat 2 évre akkor tudok mellé venni net bővítőt, ugye?
-
MK VII
veterán
válasz
4Grider #75192 üzenetére
Tehát még egyszer..
Ha én fizetem ki a 170 ezres telefonomnak a 150 ezres költségét, mert összetörtem akkor marad a gyártói garancia.. Ha a biztosítóm akkor nem.. Ez az érthetetlen számomra, hogy mi a különbség a kettő közt? Pénz-pénz. Illetve, a teljesen új készüléket kapok a régi összetört helyett amit kifizetek akkor is ugyan úgy van rá gyártói garancia.. Ha a biztosítóm fizeti ki akkor nincs... Mi a különbség? Én nem látok különbséget pénz és pénz közt.. Vagy Te igen?
Értem én, hogy bürokrácia, de akkor is, mi a tököm a különbség a biztosító pénze és az én pénzem közt? A biztosító pénze is gyakorlatilag az enyém, mert fizetem a havidíjat illetve az önrészt is. -
4Grider
félisten
válasz
MK VII #75191 üzenetére
Összetöröd a készüléked. Onnantól kezdve nincs értelme garanciáról beszélni, akárki is fizeti a javítást (max. a kicserélt darabnál szervizgaranciáról). Az ui. nem rendeltetésszerű használat, hogy törik a készülék. Mert a garanciának (jótállásnak) is vannak feltételei.
-
MK VII
veterán
válasz
Kephamos #75189 üzenetére
Szia.. Pont most kellett nekem is igénybe vennem a biztosításomat.. Nekem is összetört a telefonom.
A lényeg, hogy Te okoztad a "balesetet" a Te kezedből esett ki a telefon...
Leírod pár sorban az esetet meg azokat a nagy kereteket kitöltöd, hogy hol történt, mikor meg ilyesmi. Kb azonnal el is fogadják. A telefonod értékéhez mérten kell majd fizetned..
Azt tudom, hogy 130-180 ezres készülékig 23 ezer az önrész..
Nem tudom mennyi idős a készüléked, de olyankor, ha a biztosítód fizeti ki a javítás vagy csere költségét akkor a gyártói garancia ugrott.. Ezt én is most tudtam meg... Ne kérdezzétek miért.. Nem is értem amúgy. Nem mindegy az, hogy tőlem vagy a biztosítótól származik a pénz? -
Kephamos
addikt
Telekomnál a készülékbiztosítást vette már igénybe valaki? Mennyire szívóznak? Rendesen fiozetem a biztosítást, leejtettem a telefont, összetört a kijelző, a aluminium burkolat, nem szól rendesen a hangszóró (iPhone 6). Küldetek egy papírost, amire mindent le kell írni. Eléggé szőrszálhasogatónak tűnik. Elég ha beleírom, hogy kézben tartottam, leejtettem, összetört?
-
lowzor
veterán
válasz
dptrsk #75181 üzenetére
Ha a számlámon 146k szerepel, de a listán csak ennél drágább készülékek vannak, amik hozzák a Note 3 szintjét, akkor kötelezhetnek, hogy fizessem ki a különbözetet vagy visszaadják a telefon árát?
Pl egy S6 Edge-re is 15k-t rá kéne fizetnem. Az S6 Edge alatt árban csak gyengébb telefonok vannak, mint a Note 3. -
válasz
menyhartlevi #75180 üzenetére
Univerzális egyenlegre kerül, az előfizetéssel *102# le tudod kérdezni.
Parkolás, mobil lottó... stb tudod használni megfelelő mobilvásárlás beállítása mellett. -
menyhartlevi
aktív tag
Sziasztok!
Van nekem a Telekomos előfizetésem egy BlueMobile-os feltöltőkártyám a mobilnet miatt.
Fel akartam tölteni a BlueMobile-ost neten, de ügyesen a Telekomos előfizetés telefonszámát adtam meg, így arra töltöttem fel a pénzt...
Nem tudjátok az a pénz milyen egyenlegre került fel, és esetleg mire lehetne használni? -
Vangelis
félisten
válasz
Schizoka #75173 üzenetére
Akkor neki rendes árat mondtak... mondjuk a p9lite jó csedrének is számít.
Nekem max egy A3-ast akartak adni
....
A hivatalos folyamat:
A csereutalvány beváltásnál kettő lehetőség adott:
1: értékegyeztetéses csere: az S4 készülék vásárláskori kiskereskedelmi ára alapján, az aktuális kiskereskedelmi árlistában szereplő nem drágább készülékekből;
2: visszavásárlás: az ügyfél által eddig kifizetett készülékár (teljes összeg vagy részletfizetés esetén a kezdő-, és további befizetett részletek).
Megállapítottuk, hogy a cseréhez az ár: 158 556 Ft, tekintve, hogy több mint másfél évvel az első megjelenés után vette az S4 készülékét, amikor már nem volt csúcskategóriás (voltak újabb, jobb modellek).
Mivel az eredeti állapotot kell figyelembe venni. Visszaállítani.
-
Vangelis
félisten
válasz
#TOTTI #75175 üzenetére
A telekom megírta, hogy mi a csereár.
Hidd el, hogy átvertek.
A boltos a akciós kisker ár alapján számolta volna be a s4-et. Viszont a normál kisker ár alapján válaszhattam volna.Mivel beismerték, hogy nem jó árat mondtak.
Ilyenkor semmi köze a tarifához.. csak ha hosszabbítok...
Kiskerár vs kiskerár.
Legalább baromságot ne mondj.
Hidd el sajnos utólag körbejártam a dolgot....
E-mailban is közölték, hogy mi a pálya.
De teljesen mindegy... -
Schizoka
aktív tag
válasz
ANDROID??? #75174 üzenetére
köszi!
-
#TOTTI
őstag
válasz
Vangelis #75170 üzenetére
Nem vertek át fogd már fel, a 160 a listaára csere érték a 90e, az előfizetésnek megfelelő listaár. Ha a 90e-et nézik akkor az előfizetésnek megfelelő áron választhatsz, ha a listaárat akkor a cserébe választott készüléknek is a listaárat. Ha 1ft -ért vetted volna a telefonont, akkor azok közül választhatsz ami a tarifaszintednek megfelelő, ha több rá kell fizetni. Semmi árverés nem volt.
-
ANDROID???
addikt
Akkor még egyszer ...
T-Pontban intézendő a csereutalványos szitu, ha nem vagy benne biztos melyik T-pont hívd fel a 1430-at ők megmondják -
Schizoka
aktív tag
Sziasztok!
Látom pont arról megy a téma amit kérdezni akarok.
Haveromat 3-dik hete szopatják hogy nem kapnak p9 lite-ot feketében mert azt választotta csere telefonnak mikor bevitte a csereutalványt! (s4 volt a telója,javíthatatlan lett)
Tehát akkor egy T-pontba csinálja meg a cserét ne partnernél? -
lowzor
veterán
válasz
ANDROID??? #75167 üzenetére
Hűséget biztos nem vállalok, mert Domino csomagban veszem.
Szóval azt mondjátok, ide ne menjek vissza elintézni, hanem inkább menjek el egy T-pontba?
Ha partner nem számíthat be, akkor miért mondták, hogy menjek be és elintézik?
Nagykanizsán van T-pont (guglival keresve nem egyértelmű)? Mert akkor bemennék oda holnap. -
Vangelis
félisten
válasz
ANDROID??? #75167 üzenetére
Legalább beigazolódott az, hogy nem véletlenűl éreztem/tapasztaltam, hogy át akarnak verni vagy megvezetni.
De ki tudja, hogy hány ilyen eset van.
A csereutalványt meg ellövik horror áron.. vagyis ráírnak amit akarnak!
-
ANDROID???
addikt
válasz
lowzor #75163 üzenetére
T-pont, + panasz emailben vagy 1430-on elmondod mi történt, ha lehet az ügyintéző nevét is add meg, de ezt minél hamarabb!
Arra figyelj, hogyha adott felajánlott készüléket elfogadod, valamelyik SAMU-t pl, akkor nem kell friss hűséget vállalnod, akkor lehet hogy fognak kérni hűségvállalást, ha sokkal drágább készüléket akarsz mint amit felajánlanak..Vangelis: így van, a partnerek nagyon nem jó fejek, engem is akartak már átcseszni nem is egyszer szóval T-partnernél csak akkor ha lényegtelen dolgot kell intézni, vagy ismered az ottani dolgozót, hogy rendben van amit csinál...
-
Mr.Csizmás
titán
válasz
lowzor #75163 üzenetére
really?
olvasd el a szavatosságról, meg fogyasztói jogokról szóló törvényt, az téged véd.
átb*szás lesz. az egyik őstag rendelt egy 2k-s krussel táskát, amikor sláger volt, az ottani partnerüzletbe megérkezett, majd rögtön átvett rendelés is lett, amikor bement érdeklődni, akkor meg wtf, nem is láttuk, stb. stb.
-
balint82
senior tag
válasz
Mr.Csizmás #75160 üzenetére
Nem tudom, hogy miből gondolod
-
MK VII
veterán
válasz
SUPREME7 #75151 üzenetére
Ezért.
De az enyém egész szerencsétlenül esett.. Kicsit a ház is meghajlott és nem fért bele a csak kijelzőgaranciába.
Ezt el is fogadtam, de gondoltam megpróbálom hátha elnézőbbek...
Aztán ezek után következett a kálvária.. Most tartok a negyedik felküldésnél, mert a szerviz képtelen olyan munkát végezni, hogy használható legyen a kamera. Jelenleg már a veszprémi Telekom üzletvezetőjével beszéltem és vele intéztem el a dolgot aki megígérte, hogy csereutalványt kér a szerviztől. Múlt hét hétfőn adtam le ismét.. Nem tudom, hogy fog elsülni végül a telefonom sorsa, de nagyon remélem, hogy nem az lesz a vége, hogy a csereutalvány miatt is még vernem kell az asztalt, ha ki akarják szúrni a szemem valami olcsóbb készülékkel.. -
lowzor
veterán
Most hívtak, hogy a vételárát beszámítanák egy másik készülékbe, talán rájöttek hogy engem nem tudnak behúzni...
Meglátjuk, mi lesz. -
lowzor
veterán
válasz
SUPREME7 #75153 üzenetére
Állítólag felhívták a felettesüket és az mondta ezt nekik, a használt árat nem tudom honnan vették.
Elmegyek hétvégén egy T-pontba, aztán megpróbálom ott beváltani, a panaszt utána ejtem meg.
Az üzletben írjak a panaszkönyvbe, vagy e-mailben küldjem a Telekomnak? Esetleg mindkettő?
A Note 3 értékében (146k) kell adniuk valamit, vagy az árát vissza? -
lowzor
veterán
Hali!
Telekomnál vásárolt Samsung Galaxy Note 3-amat alkatrészhiány miatt nem tudták javítani, ezért csereutalványt kaptam helyette. Bevittem az utalványt a balatonboglári Telekom üzletbe (nem T-pont) és ott azt találták ki, hogy mivel típusazonos cserét nem tudnak adni, ezért a Note 3 jelenlegi használt áráért (amire 55k-t mondtak) adnak valamit és felajánlottak egy LG K4-et (ami amúgy 42k kártyás csomagban). Természetesen nem fogadtam el. Ez tényleg így van, ahogy mondják, vagy átakartak verni/fingjuk nem volt a dologról?
Csak azért, mert a csereutalványon az van, hogy egy azonos rendeltetésű Samsung készüléket kell adniuk, ezek meg felajánlottak egy alsó kategóriás LG-t. Samu is azt mondta, hogy bármiben egyezek meg a T-vel, azt ők megtérítik nekik. Vicces is lenne egy 150 ezres telefon helyett azt megkapni, amit ajánlottak. -
ANDROID???
addikt
válasz
MK VII #75148 üzenetére
TMX
biztosító
Magyar mentalitás + rugalmatlanság
Mi a jó szájba ......ott anyu.....t nem tudnak normálisan intézni dolgokat, miért kell mindenért harcolni ami alapból jár sőt azért fizettél plusz költségért, hogy ne kelljen ilyen dolgokon sz@rakodni, utána meg kiszúrják a szemed egy elnézést kérünk kijelentéssel -
MK VII
veterán
Ohh... Hát a Zügyintézés, kérem szépen.. Az egy nagy kalap kaki.
Történt, hogy összetörtem a telefonomat, de volt rajta VIP garancia meg aranygarancia, kijelző törésre garancia, hardver meghibásodásra garancia meg minden kutyagumi, sőt még biztosítás is..
Felküldtem a szervizbe a telefonom, hogy csinálják meg.. Gariba visszadobták.. Ok elfogadtam.
Még a szervizben volt a telefonom akkor már egyeztettem a biztosítóval, hogy akor most ez meg ez történt, kért kárigénylőlapot meg hibaleírást meg amit ilyenkor szoktak.. Elfogadták a kérelmem.. A telefon értékéhez mérten meg is állapították, hogy 23 ezer forint ellenében kapok egy új telefont. Ok jó.
Mondta a biztosítós csaj, hogy akkor küldi a futárt a telefonért, hogy felvigye a szervizbe.. Mondom neki, hogy most még épp a szervizben van úgyhogy ne küldje, de mondom ha már ott van legalább nem kell megint felküldeni. Az ügyintéző mondja, hogy akkor küldi a futárt a telefonért.. Mondom neki, hogy nem tudom mit hallgatott az előbb mikor beszéltem, esetleg Petőfi rádiót, de a telefonom a szervizben van szóval ne küldje a futárt, mert nem tudok neki mit odaadni.. Közben beszéltem a szervizzel, hogy küldjék le nekem haladéktalanul a telefont, mert a biztosítóm fel akarja hozzájuk küldeni. Ez volt hétfőn vagy kedden. Mondta a szervizes srác, hogy rendben péntekre ott lesz nálam a készülék.. Ok jó.. Biztosítós ügyintézőnek mondtam, hogy akkor péntekre küldje a futárt, mert akkor lesz készülék. A futár jött a telefonért viszont nem kaptam vissza a készüléket.... Futár kibontja az üres dobozt, mert már meg volt keveredve és nem tudta, hogy hoz vagy visz. Én meg egyeztetek a biztosítóval, hogy mi történt.. Biztosító meg kb ki volt akadva, hogy miért kértem futárt, ha nincs is nálam a telefon... Mondom mert ígéretet kaptam a szerviztől, hogy megkapom..
Futár elvitte az üres dobozt a szervizbe amiben a telefonomat kellett volna vinnie..
Biztosítóval és a Huawei ügyfélszolgálattal is beszélek, hogy ne hülyéskedjünk már egymással, hol a telefonom? Huawei-es srác mondta, hogy beszélt a szervizzel és azt mondták neki, hogy még el sem küldték..
Gyakorlatilag ott dekkolt a szervizben a telefonom is és az az üres doboz amiben a futár vitte volna.. Mondtam nekik, hogy már 1 hónapja nincs készülékem ne szórakozzanak már.. Tegyék bele a dobozba a telefonom és képzeljék azt, hogy azzal érkezett. Nem nem.. Ezt nem lehet.. A hivatalos utat nem lehet megkerülni szóval visszapostázzák a telefonom... Ok jó. Biztosítóval egyeztetek, hogy majd jelzek nekik, hogy mikor lesz megint nálam a telefon, addig ne küldjön futárt.. Biztosítós csak mondta, hogy a második futárt már úgyis nekem kell fizetni.. Egyszeri kiküldés díjmentes csak.. Mondom én egy fillért sem fizetek, boxolják le a szervizzel a futárdíjat, mert miattuk nem tudtam odaadni a telefont a futár srácnak.
Ok jó.. Akkor díjmentes lesz.. Mondom én is úgy gondoltam..
A lényeg... Simán megoldhatta volna a biztosító és a szerviz egy minimális kommunikációval azt, hogy, ha már amúgy is a szervizben van a telefonom, hogy ne kelljen megint utaztatni, de nem.. Nem létező fogalom az ésszerűség ilyen szinten már... Augusztus 8. óta nincs telefonom, mert ez idő közben még kétszer kellett visszaküldenem, mert képtelen a szerviz megcsinálni. Sorozatosan hibát követnek el, nem tesztelik kiadás előtt.. Most, ha minden igaz akkor csereutalványra várok másfél hete már. 170 ezres 3 hónapos készülékről van szó... -
jksx
senior tag
válasz
dptrsk #75143 üzenetére
Mivel az új előfizetéses kártyát csak a nálam lévő ugyanolyan számú domino kártyáról indított hívással lehet kezdeményezni, így más nem veszi hasznát az új előfizetéses kártyának.
Az aktiváláshoz kell az ügyfél jelszó is, így más annak hiányában nem veszi hasznát az új aktiválatlan előfizetéses kártyának. Ezért az ügyfél által megadott címre is kiszállíthatnák, mivel az ügyfél azonosította magát, hogy ő az előfizetést kezdeményező. Erről rögzített hangfelvétel van a cal centerbe. Innentől kezdve csak bürokrácia, hogy nem lehet a szállítási cím eltérő a számlázási címtől...
De hagyjuk, mert nem ez a lényeges, hanem az, hogy képtelenek a normális ügyintézésre. -
Land
veterán
Srácok adott egy aranykártyás szám, mellyel ki lett hozva szerződés hosszabbítással, egy összegben kifizetve egy Iphone SE. Olcsón hozták ki, mert a 19990 Ft-os havidíjú csomagot kötötték meg hozzá.
A srác megkért, hogy áruljam a telefont. Az igaz lenne, hogy ha nem tudná fizetni a csomagot, akkor nem tiltják le a telefont a jövőbeli tulajnál? Nem szeretnék emiatt kellemetlenséget. -
Telekom online felületére telefonszámmal+jelszóval tudsz belépni.
Ez jelenleg is adott, a dominos adataidat kell látnod.
Domino kártyával online belépve lehet, hogy tudtál volna rendelni a neked megfelelő opcióval.Ha aktiválod majd az előfizetéses kártyát onnantól annak az adatait fogod látni.
Most olvasom, hogy a Telekomtól kérted a munkahelyi címre a szállítást, Nekik az a lényeg, hogy a te hivatalos adataid szerint adják fel a szerződéses dolgokat, mert, ha bármi probléma van, akkor Őket ez védi a bíróságon...
Elhiszem, hogy nálad nem lehet semmi gond, mert megbízol minden közeli hozzátartozódban, ez így természetes.
DE a Telekomnak az olyan esetek ellen kell bebiztosítania magát, ahol nem ilyen jó a családi légkör.Valaki jó üzletember, házvezetőnőt tart (bejelenti, s a kerti kis házban lakhat = van adott címre lakcímkártyája), az utóbbi időben megromlott a viszonyuk, a házvezető már félig az utcán van. Az üzletember rendel egy SIMkártyát, mint te. A házvezető átveszi, bosszúból aktiválja a kártyát, s valahogy hasznot húz belőle(feltölti a saját egyenlegét, órákat telefonál külföldi rokonaival, ezt 1 nap alatt). Az üzletember kára akár 30-50ezer forint is lehet. S a Telekomot/GLSt jogosan perelheti be, mert valaki hibázott, hisz jogosulatlan kezébe került a kártya az Önhibáján kívül.
S mondhatnád, hogy az üzletembernek, ha házvezetőre volt pénze meg se kottyan neki az a pénz, de pont ő az aki be fogja perelni a nagy cégeket, mert mondjuk fix ügyvédje van, akit ezért nem kell külön megfizetnie.
Ha a fenti eset nem tűnik realisztikusnak, esetleg képzeld el ezt egy "lázadó" fiatallal vagy egy válásban lévő házaspárral.Akár meghatalmazást is hamisít, a GLS futár nem tudja, hogy a címzett aláírása hogy néz ki.
Ennek a szigornak te is a szenvedője vagy. De talán megérted, hogy ezen extrém esetek miatt van szükség ilyen szigorra.
A GLS-t kellene felhívni miután átvette a csomagot a Telekomtól, hogy ne lakásra, hanem a munkahelyi címedre vigye, nekik a kézbesítés az érdekük, így amíg te veszed át kicsit rugalmasabbak, mint a Telekom szerintem.
-
Sziasztok!
Van egy Next S aranytárskártya csomagom, amire lejárt a hűség. Most nem szeretnék mobilt venni (talán jövőre), de ha nem hosszabbítom meg a hűségem, akkor a kedvezményes 5490-ről 7990-re ugrik a havidíjam. Azt lehet, hogy telefon vásárlás nélkül hosszabbítok, majd ha úgy döntök, hogy kell egy mobil, akkor "ráhosszabbítok" egy mobil vásárlása keretében, vagy akkor meg kell várnom, míg lejár?
-
jksx
senior tag
válasz
dptrsk #75139 üzenetére
Online rendelni nem tudtam, mert a szerződés kötéskor a cal centeres azt mondta, hogy a kártya átvételéig és annak aktiválásáig ne is lépjek be. Utólag belegondolva be sem tudtam volna lépni, hiszen a Next S kártyához az ügyfélazonosítót sem kaptam meg. A jelszó, mint utólag kiderült az meg hibás volt. Most az egészet "visszatörlik", de előtte ülnek még egy kicsit (72óra) rajta, hogy aztán előröl kezdődjön az egész mizéria. Mult héten szerdán indult a regisztráció, gondolom jövő héten talán kapok új kártyát (mert a jelszót nem tudják megváltoztatni 2016-ban).
Ez az egész szerintem arra jó, hogy közben az azonnal megszüntetett kedvezményes díjcsomag, most hűség nélkül ketyeg, emelt áron. A lehúzáson kívül mást én nem látok benne.
Azt, hogy a cal centeres miért nem volt hajlandó a számlázási és szállítási címet szétválasztani arról megvan a véleményem.
Minden esetre a következő kártya kiszállításkor majd a futár kénytelen lesz a munkahelyi címemre áthozni a csomagot, mert nem fogok még egyszer otthon dekkolni a színvonalas szolgáltatás miatt. -
Online rendelés esetén tőlem megkérdezi, hogy hova kérem.
Pont ahogy írod van egy számlázási adat, s megadhatok eltérő szállítási adatot.Telefonon nem tudom hogy működik.
Családban maga a GLS ajánlotta fel 3 éve, hogy lakcím helyett következő nap, másik futár viszi a másik kerületben levő munkahelyre. -
jksx
senior tag
válasz
dptrsk #75135 üzenetére
Ezt akkor magyarázd meg légy szíves az emberközpontú humánus ügyintézőnek, aki szinte ordítva közölte, hogy márpedig csak a számlázási címre állítja be a szállítást.
Érdekes, hogy telefonos szerződéskötéskor bemondásra lehet szerződést kötni. Azonosításhoz elkérheti a jelszót (már ha az idióta cal centeres nem cseszi azt el), kérhet egyéb azonosító adatokat: születési adat, lakcím, személyi szám, anyja neve... Soroljam még???
Érdekes módon a 1412-re futó ügyintézések során az azonosítás nem jelent problémát, így ott egy egyszerű szállítási cím változtatás megoldható.
Mellesleg a sim kártya igényléskor is van számlázási és szállítási cím. Ez csak az ügyintézőn múlna.ForRedGlory: Ki kell ábrándítsalak, mert a kedves szolgáltatónk a valóságban nem így működik.
-
SUPREME7
őstag
-
r3dsnake
nagyúr
válasz
ForRedGlory #75133 üzenetére
Jelszóval történő belépés után rendeltem, és nem adta ma oda a futár családtagnak.
-
ForRedGlory
félisten
"A tréhom minőségét illetően, pedig én, mint tulaj sem tudom a saját címemre kiküldött kártyát aktiválni, mert a telefonos ügyfél-szolgálatos elcseszte az 5 jegyű kód felvitelét a sz@r rendszerükben."
Sejtettem...jelszo nelkuli rendeles eseten kizarolag sajat cimre lehet kerni a futart. Ez nem hiba, hanem a visszaelesek miatt van igy. Jelszoval torteno belepes utan oda keri az ember, ahova akarja.
-
SUPREME7
őstag
válasz
Motion_Blur #75128 üzenetére
Még tpontba se szentírás, 14-én délutántól átvehető cuccért mentem 15-én - gls már 14-én kiszállította, gondoltam csak a webshop nem frissült, és át is vehetem. Letagadták még azt is, hogy ott van, náluk ilyen nincsen, megnézte a rendelésszám alapján, hívta a kollégát, csoportosan pislogtak nagyokat, majd megállapították, hogy nem tudnak mit mondani, várjam az "sms" - t, hogy átvehető... Rendeltem már pár cuccot de sose kaptam sms-t
ma jött mail, hogy beérkezett az átvevőhelyre, ami már egy hete megtörtént.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
PainKiller13 #75124 üzenetére
És valóban... szinte elzavartak amikor odamentem informálódni..
-
jksx
senior tag
válasz
dptrsk #75113 üzenetére
Na ennek a személyi igazolvány + aláírás beszkennelős csak a tulaj veheti át dolognak semmi értelme!
Ugyanis:
1. az előfizetéses kártyát csak az azonos számú dominó kártyával indított hívással lehet aktiválni.
Nyilván ez a kártya csak az előfizetőnél van, ergo ha elvész vagy ellopják az új előfizetéses kártyát nem tudják aktiválni.
2. az aktiváláshoz szükséges az ügyfél 5 karakteres jelszava. Ezt szintén csak az ügyfél tudja.A tréhom minőségét illetően, pedig én, mint tulaj sem tudom a saját címemre kiküldött kártyát aktiválni, mert a telefonos ügyfél-szolgálatos elcseszte az 5 jegyű kód felvitelét a sz@r rendszerükben.
Azért írom, hogy egy rakás sz@r az egész kib@szott rendszerük, mert a kedves hölgy 6 karaktert rögzített egy 5 karaktert kérő rendszerben!!! Ezt a csodás rendszer simán hagyta, amit utána sem online, sem diszpécseres ügyintéző, sem személyes ügyfélszolgálati pontos képtelen helyrehozni.
Ebben a trágya rendszerben az a megoldás, hogy nem a jelszót javítják, hanem törlik az egész folyamatot. Ezen 72 (!) órát ülnek ("...jajj istenkém törőjjek vagy ne törőjjek...Te Zsúzsi most mit csinájjak..." mint a kabaréban) és ezután indul az egész rohadt elcseszett megrendelés az adatfelvétellel, új jelszó, új kártya, megint lehet egész nap várni a futárt.
Elnézést a kirohanásért, de ez NEM szolgáltató és NEM szolgáltatás -
válasz
ANDROID??? #75122 üzenetére
Magenta otthoni, mint fő szolgáltatás + akár a magenta mobilszám is lehet ATK + lehet még ATK számot kérni.
-
bopeti98
őstag
Net&Roll S csomagnál mióta van 32 kbps-re lassítás a 128 helyett?
-
PainKiller13
őstag
válasz
Motion_Blur #75123 üzenetére
Becsült inkább, hétfőn nemnagyon szállítanak ezek a pick packosok meg webox se.
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Múlt hét csütörtökön rendeltem online pick pack pontba egy készüléket, ha azt írja most hogy ma délután átvehető akkor az szentírás, vagy csak egy becsült kiszállítási időpont?
-
2thletme2day
őstag
válasz
dptrsk #75112 üzenetére
Na felhívtam a 1430-at! A kedves ügyintéző hölgy azt mondta, hogy mivel a Music XS díjcsomag amúgy is kivezetésre került ezért mindenképpen felszólítottak volna a díjcsomag váltásra. Mondtam neki, hogy a hűségidő még kicsit több mint egy hónapig kötelez ennek ellenére ő azt mondta, hogy nem kell kötbért fizetni sőt készüléket is vásárolhatok.
-
válasz
ANDROID??? #75119 üzenetére
Magenta 1-ben van az én mobil előfizetésem. Az megfelelne főkártyának?!
-
ANDROID???
addikt
válasz
-secret- #75118 üzenetére
ATK mellé kell egy főkártya, mert csak szólóban nem lehet "társkártya". Lehet vezetékes szolgáltatás (tel.) mellé, vagy mobil előfizetés mellé. Az adatforgalom 1GB/NEXT S (telszám) előfizetés...
Pl. Övé a főkártya a tiéd a ATK pl. NEXT S, vagy otthoni a főkártya és mellé a tiéd a NEXT S ATK és akár lemondod a barátnődét..
-
Lenne 1-2 kérdésem.
Barátnőmmel van külön-külön előfizetésünk, most gondolkodok egy aranytárskártya előfizun. Ezt hogyan lehet megkötni, én bele tudom a saját előfizetésembe vinni őt és az övét meg le kell mondani?
Ill. írják mondjuk a Next S Aranytárskártyánál, hogy 1GB adatforgalom. Akkor azt úgy kell érteni, hogy mint a 2
telefonrakártyára adnak 1-1GB mobilnetet havonta?Elnézést, ha hülyeségeket kérdezek de nem értek ehhez.
-
válasz
blackmajesty #75110 üzenetére
Mintha én is ezt mondtam volna....
-
jksx
senior tag
válasz
lupus_l #75115 üzenetére
Köszi.
Ezekre esélyem sem volt, mert a Telekomos "szolgáltatás" eleve megtagadott minden próbálkozást a cím változtatással kapcsolatban. A munkahelyemen sajnos nincs GLS futár, így nem tehetek mást, mint várom az értesítést, hogy mikor jön a futár.
Az sem semmi, hogy az új szolgáltatást múlt héten szerdán rendeltem meg, csütörtökön közölték, hogy csak a mai napon jön a csomag (úgy látszik gyalog jön vagy BKV-vel...). -
lupus_l
aktív tag
Próbáld meg Pick Pack Pontra kérni a SIM csomagot vagy ha jóban vagy a munkahelyi GLS futárral (gyk. fix a futár, normális és jattolsz), akkor beszéld le vele, hogy a csomagodat ő vigye ki a munkahelyedre... nálam így működik.
Sajnos teljesen igazad van, a mai világban elég szégyen, hogy szabadságot kell kivenni, hogy egész nap a futárra várhassunk.
-
jksx
senior tag
válasz
dptrsk #75113 üzenetére
A "segítőkész" Telekomos ügyintéző keményen közölte, hogy márpedig csak a címemre küldik ki a sim kártyát, úgyhogy ilyen természetellenes kéréssel ne is zaklassam, hogy a munkahelyemre küldjék a csomagot. Ez 2016-ban teljesen természetes, hogy az ember szabadság jogcímen otthon üldögél és várja a csomagot, mint a mannát
Azt sem értem, hogy amíg nem
veszem átkapom meg a Next S előfizetői csomagot és nem aktiválom, addig az otthoni Magenta szolgáltatás (IPTV, Net, vezetékes telefon) sem aktiválódik...
Nem értem mi köze a kettőnek egymáshoz, ha még a számlázási oldal is teljesen szét lesz választva?! -
válasz
2thletme2day #75106 üzenetére
Ha nem volt készülék Music XS mellé, akkor szerintem nem csináltál rosszat.
Ha volt készülék, akkor 1430on mondd el, hogy mit akartál, s hogy véletlen volt, nem szeretnél kötbért fizetni vegyenek fel méltányossági kérelmet.
Ahogy a többiek írják kategória ugrás történt lefele.
[link]Kiegészítés:
Jó lenne ez a táblázat az összefoglalóba.(ha benne van bocsánat, én nem találtam) -
jksx
senior tag
Sziasztok!
Most járt le a 2éves otthoni Paletta díjcsomagom. Magenta 1-re kötöttem szerződést, amiben az eddigi Domino feltöltő kártyás csomagom Next S előfizetésre váltottam. A telefonos ügyintéző annyit mondott, hogy kipostázzák az új SIM kártyát. Másnap felhívtak, hogy hétfőn hozza a futár (?) a SIM kártyát és csak személyesen, személyi igazolvánnyal lehet átvenni. Időpontnak 8 - 17 órát mondtak.Tényleg itt kell rostokolni és várni mikor hozzák a kártyát?
Miért nem lehet meghatalmazást írni ilyen esetre? -
hurenzon
senior tag
válasz
2thletme2day #75106 üzenetére
Felfelé mindig válthatsz.
-
válasz
2thletme2day #75106 üzenetére
Ez szintén 1430, érdemben ott fognak segíteni.
-
2thletme2day
őstag
Sziasztok!
Lehet hülyeséget csináltam. Új készüléket szeretnék vásásrolni. 2016.10.24-én jár le a hűségidő a jelenlegi Music XS díjcsomagomról. Mivel egyetemi tanulmányaimat befejeztem így ezt a jelenlegi csomagot mindenképp váltanom kell. Move S-re váltanék. Gondoltam ha enged már kedvezményesen készüléket vásárolni a jelenlegi előfizetés mellé akkor talán díjcsomagot is válthatok büntetlneül. Rámegyek az online felületen a díjcsomagváltásra, kiválasztom a díjcsomagot amire váltani szeretnék, rámegyek a továbbra és kiírja, hogy a díjcsomag sikeresen megváltoztatva. Most akkor hülyeséget csináltam vagy nem? Azt hittem, hogyha él még a hűségszerződésem akkor addig nem enged díjcsomagot váltani amíg le nem jár vagy legalább csak figyelmeztet a rendszer, hogy 'Hékás, kötbér lesz a vége, biztos meggondoltad?' Jelen pillanatban nem merem megrendelni a kiszemelt készüléket sem hátha belekavar még a dolgokba az is.
-
Soulfly842
addikt
válasz
nikos21 #75094 üzenetére
A számhordozásnak külön díja nincs.
Csak SIM kártya, új előfizetés aktiválása esetén (készülék nélkül):
Abban az esetben kell 5000 Ft. belépési díjat fizetni (nem számhordozás miatt, hanem bármilyen új előfizetés vásárlása esetén), ha hűségidő nélkül kéri valaki az előfizetést. Ennyi erővel viszont már mindegy, ha inkább vállal az ügyfél egy év hűségidőt, ha tényleg csak kártyát akarsz vásárolni. Ez esetben csak 0 Ft a belépési díj kedvezmény, s ha az egy év alatt bármikor felakarja mondani a delikvens, akkor csak ezt a különbözetet kell csak kifizetni (5000 Ft ez esetben a belépési kedvezmény kötbér), ha meg végig megy az egy év, akkor öröm van és bódottág', nem dobtál ki 5000 Ft-ot az ablakon.
-
goop
őstag
A fene beléjük. Beleszámít az adat forgalomba a speedtest telekom szerveren is.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Mikrotik routerek
- OLED TV topic
- Okos Otthon / Smart Home
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Android dual SIM okostelefonok
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- PlayStation 5
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ZBook 14 G8 - i7-1165G7 I 16GB I 512SSD I Nvidia 4GB I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! HP ProBook 640 G8 - i7-1165G7 I 32GB I 512GB SSD I 14" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - AMD Ryzen PRO 7 I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G7 - i5-10G I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Logitech G513 Carbon Tactile DE (3)
- Eladó szép állapotban levő Lenovo Tab M8HD 3/32GB / 12 hó jótállással
- Eladó ÚJ White Shark Commandos mechanikus gamer billentyűzet / 12 hó jótállással
- LENOVO IdeaPad L340-17IRH - 17,3"FHD IPS - i7-9750H - 16GB - 1TB - Win10 - GTX 1650 - MAGYAR
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest