- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- bobalazs: 5700x3d+4070S fogyasztása, alulfeszelése
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #96899 üzenetére
Kicserélni?
-
norbert1998
nagyúr
válasz
rob210 #96898 üzenetére
Hát, nekem is kopog az új General Ricambi
És nem tudom, hogy a vele szerelt axiál lóg, vagy maga a kormánymű... Azon vagyok lehet visszarakom a gyárit új perselyekkel
Viszont, a stabrúd szilentjeim olyan kurva hangosak, hogy visszahngzik az összes fekvőrendőrös utca tőle. Mi a fenét lehet csinálni vele?
-
rob210
Topikgazda
válasz
Nordik #96897 üzenetére
A 2es megane típus betegsége a kormánymű lógás. A jobb oldalon van egy persely azt kell cserélni.
Külső összekötő leszed, gumiharang levesz , axiál ki, kormány balra teljesen kiteker, persely ki, zsír persely be, (persze a cseredarab) aztán minden vissza, futómű állítás öröm boldogság. -
Nordik
őstag
M2-nél magának a kormányrúdnak lehet kopogása, kotyogása rossz úton? Van egy gumi persely amit láttam, ott van valamennyi kotyogás viszont csavarral után húzni ott nem lehet csak a kormánymű csatlakozásnál. Jobban nem szedtem szét a szervo környékén.
-
gabee576
csendes tag
válasz
norbert1998 #96894 üzenetére
Igen , *mindez járó motor mellett.
-
gabee576
csendes tag
Sziasztok! Megane 2 2.0dCi-nél a hiba jelenség a következő: A fék pedált be nyomva egy pumpálásig kevés fék erő mellett folyamatosan tolja vissza a lábamat, több pumpálás nem lehetséges teljesen kemény a pedál, fék nulla. Innentől kb 1milimétert mozog, ezen a távon benyomva folyamatos sziszegés mellett. Esetleg valaki találkozott már hasonló jelenséggel?
Köszi szépen! Szép napot mindenkinek!
-
rob210
Topikgazda
válasz
MasterMark #96889 üzenetére
Te szent isten.
-
norbert1998
nagyúr
Meegjött a lekvárkuplung.
-
MasterMark
titán
Végül csak szétszedtük a clio-t, szeretettel küldöm mindenkinek aki szereti.
Az előző péket is csókoltatom.
-
Üdv mindenkinek!
Beköszönnék én is ide, reméélve, hogy jó itt a társaság
Első körben végignéztem az összefoglalóban szereplő autókat, hát lesz hova fejlődnöm, de igyekszek
Második körben betenném ide az autókról készült képet, amivel kimaxolnám a topik címét (rendszámot direkt nem takarom - nincs titkolni valóm), helyileg Kazincbarcika:
Hivatalos kódnevükön: Dönci és Rönci.Harmadik körben teszek egy kijelentést, ami kicsit ellentmondásos lesz: japán párti vagyok. Ennek ellenére van két franciám, és nemsokára jön a harmadik.
És akkor jöjjön egy kis sztori (garantáltan nem lesz egyszerű, vagy ésszerű a döntések, amiket meghoztam).
Minden azzal kezdődött, hogy 2024 március 1-én felmondtam az akkori munkahelyemen, mint szerelésvezető, a meglévő projektek befejezésének végéig (május 31 volt ott az utolsó munkanapom).
A felmondás pillanatában nem tudtam, hogy hogyan tovább, hogy folytatom-e a szakmát, vagy elmegyek péknek. Viszont a korlátlan céges autó megszűnt alattam, így kellett egy autó. 5 feltételnek kellett teljesülnie: fehér, kombi, horgos, benzines, max 500e. Nagyon sokat megnéztem, volt, ami telefonos beszélés alapján "hibátlan kasztni, hibátlan elektronika" leutaztam 200km-t, majd ott szembesültem vele, hogy össze-vissza van horpadva, és nem lehet bezárni a kocsit. 5 percel érkezés után már hazafele tartottam, otthagyva azt az autót (rá pár napra facebook csoportba volt hirdetve, hogy bontódik). Aztán teltek múltak a napok, szembe jött velem egy hirdetés: Röncié. Nagypéntek volt, felhítvam, hogy infót kérjek, majd megbeszéltük április 3-ra a találkozót. Miskolcon tudtam megnézni, kollégákat kidobtam gyorsan, majd elmentem megnézni. Mondtam az akkori tulajnak, hogy mit keresek (lásd fent), amire a válasz az volt, hogy "akkor nem ez lesz a Te autód". Elvittem egy próbakörre, körbenéztem, megemelték nekem, hogy az alját végignézzem (vizsgaállomáson dolgozott a tulaj, abszolút korrekt volt). Elmondott minden hibáját. Egyik lámpa törött, másik opálos, klíma előző évben működött, most nem, inkább azt mondta, hogy "javítani kell, nem feltölteni". Próbaút után mondtam az eladónak, hogy ez az autó bizony az enyém, munka után megyek a pénzzel, és az adásvételivel.
Szóval 2008-as "Extrém Kék Metál", 1.5 DCI, 86 lovas, 5 sebességes (se DPF, se kettős tömegű), horogtalan, 700e-ért. Enyém lett, imádtam. Elkezdtem vele dolgozni, mint egyéni vállalkozó, a szakmamában, minden szép volt, minden jó volt.
Ment az autó, haladt, októberben kft lettem, és mindenki is boldog volt.Jöttek a nagyobb munkák, pörgés volt, de december 11-én beütött a krakk: Egyik pillanatról a másikra elszállt a kuplunk, meg a váltó, Miskolcon a Búza tér (ahol a buszok járnak) megállt keresztbe, forgalmat korlátozva. A menetrend szerinti járat sofőrje szállt ki segíteni Nekem a parkolóba betolni. Keletkezett egy rövidzárlat, így csak a vezető ajtót tudtam kinyitni, dolgozni nem tdutam ott ezidő alatt.
Mivel december 11-én történt, egy szerelő se vállalta a javítást (erről később). Tervbe volt hogy veszek egy céges autót januárban, csak nem voltam rá felkészülve, hogy decemberben meg kell vennem.Jött előrehozottan a B-terv, kell egy céges autó. Kangoo-t nézegetem, de végül december 13-án vettem egy Dokkert (kódnéven Döncit). Tudtam folytani a munkát, Rönci várta a szerelőt.Megvettem Döncit 1.460.500,- forintért, folytatódott a munka. Egészen 2025 január 16-ig, amikor nem indult be. Jött egy újabb trételezés.
Valami állat (tippre nyest) megrágta a csoportkábelt, betrélezették (Rönci mellé), 1 nap alatt 4 alkalmazott helyre pakolta. Fájt a javítás, de ment az autó (a képen még a cég logója volt fent, akitől vettem).Valamikor januárban csörgött a telefonom a szerelőtől, hogy "szerintük" átléptem a GTK fogalmát, mit tegyünk. Akkor már Röncibe beleöltem 1,5 millát, és 650-nél tartott akkor a javítás (én kértem, hogy MINDENT csináljanak meg, hogy kulcskész legyen). Január 31-én visszakaptam fullosan (lásd első képet).
Azóta lekerült az előző cég fóliázása. Lett egy totál unalmas fehér Dokkerem. Szerencsére van tervem. Kaptam ajánlatot, régi matrica le, teljes új szín, és lightos logózás, 2,2 milla bruttó. Kiröhögtem, megyek fóliázó tanfolymara (150e forint), meg veszek egy vágóplottert (90e forint), valamint a fólia 300e forint. A régi feliratot 3 óra alatt leszedtem. Amúgy csak csendben megjegyzem, hogy ezért a tervért egy havi fizut el akartak kérni, amit küldtem nekik)..
Tervek:
Ehhez még hozzámegy a borstyánsárga figyelmezető jelzés (jogosult vagyok, csak le kell meccselnem a rendőrséggel).Rönci kap egy full minimalista céges logózást, fehérben.
Balázs
-
mcwizard
tag
Sziasztok!
Kaptam egy "check injection system" hibaüzenetet a sárga villáskulccsal kézenfogva. 2012 Grand Scenic 1.5 dCi, 110 HP, K9KJ836. (Nem tudom számít-e, hogy már álló autónál, szokásos leállítás előtti 20-30 mp-es alapjáraton járatás közben dobta be).
Lehetséges ennél bővebb infót kinyerni diagnosztikai eszköz nélkül, mert így ez elég sokminden lehet?
1-szer használtam azóta az autót, de semmi tünetet nem tapasztalok. Nem füstöl, nem gyenge, szépen jár a motor, fogyasztás is változatlan.
Esetleg van valakinek javaslata, bevált OBD2 eszközre és hozzá tartozó programra, ehhez az autóhoz, amivel ki lehet olvasni és törölni a hibákat?Másik kérdésem az lenne, hogy nemsokára eljön az első közös olajcsere ideje. Jól "gondolom", hogy ezek kellenek nekem?
Olaj: Elf EVOLUTION FULLTECH 5W30 FE 5 liter
Olajszűrő: Mann w79
Üzemanyagszűrő: Mann WK9012x
Levegőszűrő: Mann C25 115
Pollenszűrő: Mann CUK 27 009
Nem vagyok Mann párti, csak az Opelokba az elmúlt 13 éveben jó volt, talán a Renault sem veszi zokon, de meghallgatok minden ajánlást, ha tudtok jobbat
A cseréknél van valami, amire figyelnem kell, be kell tartani, vagy csak régi szűrők ki, új szűrők be és indul? Gondolok itt olyanra, hogy pl az Astra nem indult el üres üzemanyagszűrővel, az újat fel kellett tölteni gázolajjal, mielőtt betekertem a helyére.Köszönöm előre is a tanácsokat!
-
válasz
BigBlackDog #96878 üzenetére
Ugye 240Nm, ami ma már nem sok, de diaggal szoktam nézegetni, igazából 160-180Nm-rel már lehet normálisan közlekedni. Én inkább elengedem 2500-3000RPM-ig mielőtt elváltok.
Ha 2000, de főleg 1500alatt sokat van letalpalva tövig nyomott gázpedállal, azt nem fogja megköszönni. A padlógáz mindenre kihat, hisz akkor tekeri fel a nagynyomásút is, aminek valami 1500bar a teteje. Szerintem az injektorok is abba döglenek bele, ha túl gyakran vannak maxra kivezérelve. + a kettőstömegű se szereti főleg kis fordulaton a nagy terheléss és terhelés-váltásokat(kuplungpedál kezelése). -
t.imi
addikt
+ első számot lejátssza, 2., 3., 4., 5., átugorja, hatodik megint megy. Visszatekered az elsőre, fagy az egész.
Sem pendrive kihúz, sem ki/bekapcsra nem reagál. Más bitráta, másik pendrive, FAT32, NTFS, stb kipróbálva.
Találtam egy firmwaret francia oldalon, az abban segített, hogy magától újraindul a fejegység, nem kell menetközben harcolni. -
weiss
addikt
Használja valaki az USB-s MP3 lejátszást a 2015 körüli Renault-kban? Nálam olyat csinál, hogy random lefagy, és elölről kezdi a pendrive tartalmát lejátszani, és hogy ez SW hiba vagy a pendrive-ot nem szereti.
-
surgery
senior tag
Sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni. Adott egy 2021 Duster jobb oldali tompított H7 izzó csere de nem férek hozzá sehogyan sem. Egyszer cseréltem bal oldalt ott sem volt könnyű de jobb oldalon egyszerűen a kezem sem fér oda. Van erre valami otthoni megoldás?
-
válasz
BigBlackDog #96874 üzenetére
Mi a kerdes? Nekem kombi L3 van 1.5-tel,siman eljar 5l alatt, a valto rovid, 6-ban 100-nal kb. 2k-t forog. Ha nincs szetrugva, jo auto, csak cicergos a beltere.
Oszinten, en pl. mivel nem vagyok autofil, igy nehez lenne erdemileg jobbra cserelni. -
mycso
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #96871 üzenetére
Huhh, ez nem bátor, hanem elvetemült árazás.
Értem én, hogy keveset futott... De ez akkor is drága.
(ennyiért van 16-17-es 1.6dci talisman, vagy 1 millával olcsóbban 12-13-as fullos 2.0dci laguna 3)
Nyilván más méret/kategória, lehet én gondolkozom rosszul, de biztosan nem a megane lenne a választásom az említett három közül. -
BigBlackDog
veterán
Jól sejtem, hogy ez az "Energy" Megane a hosszított áttételezésű kivitel (mondjuk az árképzés eléggé bátor véleményem szerint)?
-
Bass
addikt
Sziasztok adott egy 2015-s Megane 3 Gt kicsit gyengének érzem a féket vagy is nem túl harapós(asszony clio 2-je fékje határozottabb és ezt hiányolom itt)elvittem h cseréljék le a fék folyadékot hátha ,a fékek elöl nem kopottak bár nem tudom milyen betét van ott mert így vettem hátul uj a betét van. Normális h ilyen a fék vagy valami probléma van? A fékfolyadék csere menete mi? Van valami hokuszpokusz a cserénél vagy elég a régi módszer mert úgy cserélték,csak nem pumpálták hanem talán szivták valami kütyüvel Köszönöm és bocsi h kicsit hosszú voltam
-
mycso
Topikgazda
Nem tudja valaki, hogy megane 2 világítással kapcsolatos dolgait hol találom(ddt4)?
Elvileg BCM/UHC - n belül kellene lennie (talisman, laguna esetében is ott van), de a megane-nál nem találom.
Átolvastam egy kazal külföldi fórumot, meg millió videót megnéztem, de semmi. Clip-ben láttam, esetleg létezhet, hogy ddt4-el nem érem el ezeket a modulokat és azért nem is találom?
Ki kellene kapcsolni az automata világítást. -
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #96858 üzenetére
Vagy akár persely is ha jobbról jön.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
BigBlackDog #96847 üzenetére
Sikerült ránéznem; utastérben hallható, de tompán. Kívül kevésbé feltűnő a hang. Viszont leállított motor mellett is jelen van a "kotyogó" hang. Kormányoszlopra rátéve a kezem nem éreztem semmit, nem úgy tűnik, hogy a kardántól jön. Viszont a bal oldali kormányösszekötőn nagyon lehet érezni, a kormányt mozgatva olyan, mintha holtjáték lenne.
Ha jól sejtem, ez akkor kopott kormánymű fogasléc is lehet?
-
hz0917
tag
Sziasztok!
85Kw K9N9 1.33 megane4 -hez részecskeszűrő nyomáskülönbség érzékelő cserére megbízható beszerzási helyet (cikkszámot gyártót) tudtok ajánlani? -
Nordik
őstag
válasz
molnarpeter #96849 üzenetére
Hova kell ezt kenni pontosan?
-
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #96853 üzenetére
Ez szokott.
Szárazon rakják össze és nincs ami kitöltse a hézagot ami viszont kell az állíthatóság miatt. Ez nem csak daciánál gond. -
rob210
Topikgazda
válasz
BigBlackDog #96850 üzenetére
Sűrű hőálló.
Vésőgépekhez szokták használni.
Ahol nem olvad ki, mint egy sima zsír. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #96850 üzenetére
Lehet valami speckó cucc ami ilyen helyre való, és pont ebből lehet ésszerű áron kis kiszerelést kapni
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #96849 üzenetére
Továbbítom az infót, ez logikusabbnak hangzik nekem is. A Hyundai zsír mit tud?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #96847 üzenetére
Nem a kardán lóg valahol a kormánymű és -kerék között (csukló vagy a ki-be csúszó bordás rész)? Meriva esetén láttam ilyet, valami Hyundai zsírt divat kenni a megfelelő helyre…
-
BigBlackDog
veterán
Dacia Dokker esetén mennyire jellemző a kormánymű kopogása? 2018-as a példány, a gazdája egy pár hete (hónapja?) hall egyenes futás mellett fémes, kopogó hangot. Kanyarokban nem jelentkezik. Valahol megnézette, csáposon felemelve arra jutottak, hogy kormányműből jön és kormányműcsere lenne a megoldás.
Ami érdekesség, hogy azóta állított a kormánykerék magasságán és ezután már nem hallja a kopogást sem.
-
norbert1998
nagyúr
Ráfröccsent a víz este a telefonomra és rendelt nekem egy Kakucsring pályanap jegyet április második vasárnapjára
-
Sirus86
aktív tag
válasz
rob210 #96839 üzenetére
Megvolt a ludas, sárgán kiemeltem:
Ez a drága kábel tört el, sikerült ideiglenesen megjavítanom. Illetve ahogy írtad a reléháznál az elvezetőt is megnéztem, de ott inkább oxidálás van, majd azt is cserélhetem majd. Addig megszórtam kis kontaktszprével és megpucoltam. A szomszédok kezdenek hülyének nézni, mert az elmúlt pár hónapban szinte minden héten túrtam az autót
Köszönöm a tippet!
-
mycso
Topikgazda
válasz
forceberg #96825 üzenetére
Akkor jelentem én elvagyok qrvulva...
Én nagyon élem a technikát, valószínűleg e miatt is, nagyon szeretek nagyon sok új fejlesztést, aminek haszna van a számomra. vagy nekem segít, elvesz az én munkámból (befektetett energiámból)...
Sőt, nálam ez hatványozódik (lehet másnál is), ha valamit kipróbálok és tetszik/működik, akkor abból már legközelebb nemtudok engedni.
-
Sirus86
aktív tag
Na asszony karmája megint beütött. Kangoo 2010-es jobbra inxeleésnél csak egyet indexel, és kikapcsolt lámpánál bekapcsolja a lámpákat is. Reflektornál visszarakja tompítottra. Gondolom a bal oldali kapcsoló lesz a ludas, esetleg mást érdemes nézni? Köszönöm! (Ma végre volt magyar billentyűzet a kezem ügyeiben
)
-
rob210
Topikgazda
válasz
gippazoid #96833 üzenetére
115 és 140 le verzió ajánlott.
Láncos motor, a gyertyákra érzékeny érdemes a 40ezres ciklust szent grálként követni.
Típushibája a termosztát repedés. Két félből van összehegesztve és ott szokott ereszteni.
Nem kell tőle megijedni, de ha elkezd fogyogatni a fagyálló azt cserélni kell!
Ajánlott motor kultúrált járással, jó fogyasztással. -
gippazoid
senior tag
Sziasztok!
Mivel sok rosszat eddig nem hallottam róla, úgy tippelem, hogy az 1332 ccm-es, Daimler-Renault-Nissan fejlesztésű motor nem problémás, tehát meg szabad venni.
Jól gondolom?
Több teljesítményszinttel is gyártották, van, ami nem javasolt?
Pl. láttam 80 kW-os kivitelt A160-as Merciben.
De ettől azért erősebb kellene, ha már turbós. A mostani szívó autóm is 81 kW-os.
Köszönöm előre a tippeket.A "Milyen autót vegyek?" topicból küldtek ide, bizonyos "rob" nevű fórumtárshoz irányítottak, mint aki bővebb ismeretekkel is rendelkezik erről a motorról.
-
szebe
addikt
válasz
forceberg #96825 üzenetére
Városban nem használom, mert annyi idő alatt le se hűti az utasteret, amennyit városban megyek.
Hosszabb utakon viszont tavasszal már megy. Húsvéti anyósjárás, vagy májusi szlovén kiruccanás, már bőven van olyan meleg, hogy a külső levegő nem hűt, a nap meg nem kérdezi meg hogy süssön-e
Majd meglátjuk a fóliázás mennyit segít
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #96828 üzenetére
De a toyotábanban az.
104kiló vagyok engem elbírt, már többször is -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #96826 üzenetére
Na engem meg idegesít a könyöklő. 🤣
Hajtom fel/le/tolom hátra ahol csak lehet szabadulok tőle.
Ebben pl. Imádom a toyotánkat, ha kell felhajtod, ha nem kell lehajtod.
Ezt csinálhatná mindenki így. -
norbert1998
nagyúr
válasz
forceberg #96822 üzenetére
A 32 fok szerintem is erős, az pár éve a rendes strandidő volt már.
Én azért örülök, ha a műszerfal előző életében nem Parkside szerszámosláda volt, hanem van egy puha tapintása, meg esetleg kétrétegű, hogy a hangot is szigetelje. Ugyanez az ajtón is, a 20 éves Ignis ajtótól rosszul vagyok, minden kőkemény, amire letenném a kezem, könyököm.
Könyöklő nélkül szintúgy nem tudok létezni hosszú távon -
-
rob210
Topikgazda
Maradi vagyok.
Én ugye napi szinten ülök más más autóban, de engem zavar a kulcskártyás rendszer.
Én örülök a manual kulcsnak (bicska) és a manual kéziféknek. Hagy döntsem el én mikor rántom be a kanyarban 😝🤣 -
zaskar
senior tag
Én 15 éve használok kártyát, ebből 10 év szabadkezes (Laguna). Más autót nagyon ritkán vezetek, így most kicsit szoknom kellett azt a vadiúj, 2600 km-es Captur-t, ami egy hétig van nálam. Az csak egy dolog, hogy rendre elfelejtettem bezárni, de ami veszélyesebb, hogy a manuális kéziféket is behúzni néha
Még jó, hogy nem lejtős részeken álltam meg, mert elgurulhatott volna. Egyébként annyira nem vagyok elájulva tőle, ez az ezres varrógépmotor nem győzött meg, az "új szag" meg kifejezetten zavaró számomra. Napi szaladgálósnak elmenne, de fő autónak...
-
Jaded
őstag
Szerintem nem gond, hogy nagy, könnyű megtalálni
Audinak volt régebben, kb öngyújtó nagyságú "kulcsa", attól szerintem megbolondulnék.
Az új Renaultoknál szerintem a MyRenault app már tud nyitni-zárni, de pl az Apple féle CarKey-t talán csak a BMW (esetleg még 1-2 gyártó). Pedig az nagyon jó dolog lehetne: telefon a zsebbe és go. -
Jaded
őstag
-
mycso
Topikgazda
Hát igen.
A megane, ugyan kártyás, de dugdosni meg nyomogatni kell...
Úgy hozzászoktam ehhez a kulcsnélküli nyitás/zárás/indításhoz, hogy ha a megane-val megyek valahova, percekig szoktam húzgálni a kilincset, mire rájövök, hogy gombot kell nyomokodni.
Szintén ugyan ez a beindításnál, hogy elfelejtem betolni a kártyát az olvasóba, aztán csodálkozok, hogy hiába nyomkodom a gombot, nem indul..
Na meg leállítás után bennehagyom a kártyát és nyilván az autót sem zárom le, csak várom, hogy csippanjon, aztán rájövök, hogy ez nemaz.Nekem nagyon bejön ez a technika. Hibát nem tudok mondani, kb. 10 éve használok ilyen technikát.
Egy bajom van ezzel a renault féle kártyás sztorival, hogy "nagy", itt picit fejlődhetnének a kisebb méret vagy akár telefonos alkalmazás irányába is. -
Sirus86
aktív tag
válasz
forceberg #96812 üzenetére
Epp az a bajom, hogy pls uj Grand Kangoonal pl nincsen manual klima, meg H4/H7 lampa. Utalom pl. a ledet, meg a kulcs sincsen mar, legalabbis Nemetben
Aztan majd jol tonkremegy es szivhatok. Nem szeretem a javithatatlan es tulkomplikalt dolgokat. Epp ezen vitatkozom a nejemmel (mondjuk o is ruhelli a LED-et, meg a kulcskartyat)
-
norbert1998
nagyúr
Én is kártyapárti vagyok, sokkal elegánsabb, mint egy böszmenagy kulcs. Zsebemben kényelmesen elfér anélkül, hogy bökné a combom, épp illeszkedik a céges belépőkártyával méretben, tök komfortos. És akkor nekem még nem is szabadkezes az autó. Bár kitudja, lehet, hogy azzá válik
Amennyi mindent kapott már szegény az elmúlt évben, ez már csak apróság lenne
Ellenben volt egy pali a csoportban, aki rendesen ki volt akadva, hogy nagyon utálja a szabadkezest és hogy a fenébe lehet letiltani mert nem akarja, hogy bezárjon magától az autó
Ja, engem is nagyon zavar, hogy nem kell tekergetni a piroskéket a klímapanelen, hanem benyomtam a 21 fokot megvásárláskor és azóta annyin van
-
szebe
addikt
-
Jaded
őstag
válasz
norbert1998 #96803 üzenetére
És azokban jellemzően könyöklő sincs
Láttam olyat is, ami Intense felszereltség volt (kívül króm, nagy menetfényes lámpa, közepes rádió belül, digit műszerfal), de sima slusszkulcs
-
Benir8
senior tag
2006 Renault Megane 2 1.6 16V Grandtour
Stabilizátor rúdból van többféle méretben,a rövidebb 266,5mm, a hosszabb 287mm, azért 2 cm különbség van.
Ha most hosszabb rúd van rajta, és rövidebb stab rúdra cserélném, akkor változhat az eleje magasságban?
Vagy csak a spirál rugó hosszától változhat? -
szebe
addikt
válasz
norbert1998 #96803 üzenetére
Az alap rádió meg a fizikai kulcsos indítás méltatlan a 3-as után szerintem
-
szebe
addikt
válasz
norbert1998 #96800 üzenetére
Megane-ból kiindulva van azért még lejjebb bőven. Műanyagkormány, manuálklíma, tekerős ablak hátul
A bőr ritkább, a motoros meg főleg
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #96800 üzenetére
Az az elektromos panoráma tető viszont egy álom.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Formula-1
- Projektor topic
- iPhone topik
- OLED TV topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- ÚJ- Hp Elitebook 840 G8 i5 11. gen 14" Magyar laptop / notebook- Win11
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 Seasonic 650W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L480 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Getac S410 i5-6300u, G3: i5-8365u, G4: i5-1145G7
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest