- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
Bontottakat nézegettem, de az meg azért lutri, mert itt-ott sérült, 1-2 fül törött, aztán így nemjó. Illetve lökhárítót, ajtót bontottan általában kompletten árulnak, nekem meg kompletten nem kell, mert a sallangok épek. Nem mellesleg kompletten bontva egy lököst az új utángyártott 2-3x-os áráért adnak.
Fényezni úgyis kell, tehát a bontott is lehetne opció ha hibátlan. -
Veron
addikt
Már-már kellemetlenül meleg az ülés 1-es fokozaton is.
Jövő héten viszem szervizbe, mert közben, évek óta először, lebetegedtem (én ennek semmi köze a Renault-hoz). Egyes folyosói pletykák szerint nem szoktak sz*rakodni ilyenekkel és inkább cserélik.
Jogos az életfelfogással kapcsolatos felismerésed, abszolút támogatnám az élet minden területén... de nehéz mindig így cselekedni. -
tycon
tag
A nejem tényleg beszélt a vevővel. 203 ezer. Fele a mienk. Ezt vállaltuk. De a nejem nem jegyzi meg hiába mondta el a vevő, mit fognak cserélni rajta. Így erős tippem, hogy a két hetes gyári új részecskeszűrőt. Ha a 4 porlasztó cserélnék, azt mondanám, rendben van abba is van már 250 ezer km. Azt mondja, az idegeim miatt. Én meg nem hívom a vevőt, nincs telefonom. Elengedem, de rohattul kíváncsi vagyok, mitől lesz majd jó. Már csak úgy szakmailag.
-
Szoszo94
őstag
M2 1.5dci 74kw egyszer megnéztem, hogy főúton 100km alatt mit ír ki: 3.2l/100km
A 2.0dCi még várat erre a tesztre. Egyébként 2-3decit csalt a fedcomp mindig a tankolásokhoz képest. Ez az út az Alföldön volt, 4-es főút, nagyjából végig 90-el (1-2 település, de az átlagsebesség 80+ volt).
Alapvetően napi 260km munkába járással (Győr - Bécs) 120-al a nagy átlag ez volt: -
-
Egy kisebb autóval biztosan!
Napi kb. 2x22 km-en, városból ki, majd M0 90-nel a a 82LE-s M2-t le tudtam vinni 4 körülre. A L3 kombi (110-es DPF-es) kúton számolva 4,36/100 lett. M0-án 90 és 110 között.
Ebben van 2 lámpa, plusz hazafelé általában némi araszolgatás is az egyik lámpa, majd egy körforgalom előtt. -
Sirus86
aktív tag
Az olyan 150-200 Eu itt. En mezei autoszervizekre gondoltam. Anno a Modus bal oldali hatso rugotorese, es hatso fektarcsa par csere volt 3000 Euro egy Renautl markaszervizben (ket eve). Csak klima diagot akartam, de nem engedtek haza vele, meg tarilerel sem. Annyiert vehettem volna masik autot...
-
Veron
addikt
így van, tartalmazza. úgy matekoltam, hogy minden kötelezőt egyesével kifizetek, plusz a garikiterjesztést is megveszem és így sem volt előnye.
6 évre egy Arkanához 745k Ft az easy service. éves olajcserével és 90k Ft-os szervizzel számolva 540k a 6 éves kötelező + 300 a gari = 845k a költség.
Viszon az easy service csak kétévente tartalmaz olajcserét, minden közbülső évben csak átvizsgálják az autót kb. 50k Ft-értékben, ezzel számolva csak kb. 720k a csomag értéke. -
rob210
Topikgazda
Én elmondom szivesen, ha ettől jobb lesz.
Hardware resetnek is tekintheted.
Software frissítés közben újra kalibrálja a jeladót.
Magyarán nulláról maxra mozgatja a jelet.
Ettől rendeződik a szint és a jeladó közötti eltérés.
Effektív mondhatjuk olyan mint a nyomaték kulcs, időnként ahhoz, hogy pontos legyen újra kell kalibrálni. -
kcsa
veterán
Időközben elkészült a remekmű (keresőszavak: dci adblue 2400), kifizettem érte egy bosszantó összeget - szoftverfrissítés 50k - úgy, hogy egy másodpercig sem tudtak megnyugtatóak lenni azügyben, hogy 10 perc múlva/ma/holnap/bármikor nem jön elő újra.
Anno megolvastam a FB csoportot megvásárlás környékén, nem lepődök meg a hibán, azon már igen hogy csak ennyit bírt.
Kicsit szomorú vagyok, ezvan.
-
norbert1998
nagyúr
De honnan tudod meg, hogy össze van e ülve?
Mikor a barátnőm kocsiján eltört a bal oldali és kicseréltem, legalább 3-4 centivel magasabb volt még sok km-rel és néhány nappal később is, mire a másik oldalra is bekerült az új.Persze, lehet, hogy az előző utángyártott nem megfelelő típus, gyengébb rugó volt. De törve nem volt az.
-
gabor9991
addikt
Később már láttam hogy leírtam ugyanazt amit te csak akkor nem olvastam végig amikor írtam
Szoktam én is osan kúton tankolni, nincs rossz tapasztalatom azzal sem és legalább nem kell az automata kúton megvárni amíg elkészül a hotdog és a kávé is a tankolás után az előttem lévőnek -
norbert1998
nagyúr
Ez a 3F szabály. Én például Fiattal kezdtem.
Mondjuk nagyon olyan Fordot nem tudok mondani, ami megütné az ingerküszöböm. Az ST Line Focus gyenge, az ST meg kegyetlen drága, maradnék Renault vonalon - 2008< RS Megane is drága nekem, meg már elég közel vagyok hozzá fél áron
.
-
rob210
Topikgazda
Igen ez a baj a suzukikkal is, hogy szarul terít és relatív magasan van a lámpatest.
Más:
Tudom, hogy jól is meg lehet csinálni pl. Ott a mazda 3 zseniális a lámpája, mint ha valaki reflektorral világítaná előtted az utat, de a szembejövőt egyáltalán nem vakítja, mert a vetítése úgy van megtervezve.
Magyarán én nem a technológia ellen vagyok, hanem azellen, hogy bármilyen gyártó bármilyen 5 perc alatt összehányt szarát kiengedik a közutakra.
A suzuki is én elhiszem, hogy neki isten király a világítás, de az összessel szembe jöjjön folyamatosan a fent említett ducattó azt ott vakuljon meg az összes.
Erre kéne a gyártókat kötelezni, hogy erre legyen visszahívás! -
kcsa
veterán
A jegyzőkönyv kedvéért: kicseréltem az akkut.
Akkuteszter a gyári akkut jónak írta, de két hét szobában tárolás után is merült aránylag sokat, viszont még normális értéken belül volt.
Aztán bevillant hogy miért nem hidegben tesztelem. Kiraktam egy estére, másnap reggel már 60% terhelhetőség alatt volt, úgyhogy jól tettem a cserét, kezdődő döglődéssel.
-
rob210
Topikgazda
Nem mindegy hogy került bele az a 30e.
És mivel nagyon kevés kilométer van benne, én a helyedben csinálnék egy motormosást.
Aztán minőségi belevaló olajjal itatnám a szekeret.
Mindenkinek beégett ez a csapágy kopás dolog, mert a 106 lovas 1.5 dci valóban ette a csapágyat 100ezrenként.
De ez se nem 106 ló se nem az a konstrukció már.
Erősített felületkeményített csapágyakat kapott már a gyárban.
Ha nem 1000fordulatról padlózod le állandóan az a csapágy soha nem megy tönkre.
116le - re nem jut azért nem akkora forgatónyomaték, hogy mindent is elcsavarjon.
Nálam sokan voltak a 110es 3 as szériával is akiknek feleslegesen cseréltük a csapágyat, mondtam is mutattam is nekik, hogy egyszerűen nincs kopadék rajta.De az is biztos, hogy a 106le viszont kötelezővé tenném a cserét, csak úgy mint az 1.9 131le verziónál is.
Ott hullanak a motor az elforgó hajtókarcsapágy miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Viccrovat
- Hardcore café
- sziku69: Szólánc.
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Formula-1
- Íme a Battlefield 6 első előzetese
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Akció! Windows 10 pro OEM licenc kulcs 64/32 bit activation key licensz, liszensz,kulcs