Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Sirus86 #90348 üzenetére
Meg kell nézzem, de abban tudtommal k-s sorozatú motor van. Ami viszont mechanikus szelepállítású.
Ami viszont egyből arra enged következtetni, hogy az égés kimaradás lesz, nem gyújtás.
Mivel a szelepeket 60ezer kilométerenként ellenőrizni állítani kell!!!Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
Szoszo94
őstag
válasz Sirus86 #90540 üzenetére
Nyilván, van mellette egy Lexusom is, annak csak a váltóolajcsere volt 100k (amiből 70 a tömítés és szűrő volt), fék körbe 300, gumik 200, olaj közel 7L megy a motorba 10-ezrenként, generátor cseréje 200k km-nél 70k felújítottra, szóval más kategória (mondjuk a kopó dolgokon kívül nem is kért mást 4 év/70e Km alatt). A p.namobil pedig volt 500k plusz átírás, bizti, innen nézve minden szerviz drága Viszont inkább legyen megcsinálva normálisan és utána karbantartva, mintsem évente kelljen autót vennem.
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
rob210
Topikgazda
válasz Sirus86 #90710 üzenetére
Ez nem fedi a valóságot. Azért mert neked rossz tapasztalatod van, ez a hiba ezekből a képekből simán gyári állapotra hozható.
Ezért kár donor autót venni!
Gombokért van hozzá minden itthon.
8ezer egy lámpa 20e egy színazonos lökős meg egy sárvédő 12e.
Ha még kellenek patentok ez az akkor is bőven 100e alatt van.
De újra leírom távolabbi képek kellenének .[ Szerkesztve ]
Renault power
-
chopin42
őstag
-
Sirus86
tag
válasz Sirus86 #90931 üzenetére
Es a motor tulelte, hihetetlen! Uj termosztatot es vizpumpat kapott. Egy darabka volt eltorve a vizpumpabol, es a termosztat is random nyitott csak ki (termeszetesen a szereles elott kinyitott). Az auto cirka 100 km-t ment hiba nelkul. Szivos ez a K4M
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
norbert1998
veterán
válasz Sirus86 #91388 üzenetére
A régi 12 tCe (2012-2016) kb. ezzel egyenértékű, vagy még rosszabb is. Mármint a hibajelenség: egyik pillanatról a másikra berobban a szívószelep az égéstérbe. De szerintem - az olvasatom alapján - ez sokkal ritkább, mint az olajos szíjas agymenés, és megelőzhetőbb is.
Persze a legjobb a 2.0 tCe, vegyen mindenki olyat -
plömplöm
őstag
válasz Sirus86 #91491 üzenetére
várom, mint a messiást, de itthon nem elérhető még. szerintem a h4m van benne.
szerk: és ha már írogatok: 2019 lodgy 1.6, nemrég voltam a 140e km-es szervizen, külön kértem, hogy a fékekre / futóműre nagyon nézzenek rá, nos, a gyári fékek + bontatlan futómű nem igényel semmiféle hozzányúlást, majd 160ezernél megint megnézzük
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
norbert1998
veterán
válasz Sirus86 #91586 üzenetére
Igen, így van. GT külsővel tényleg nagyon ott van.
Igen, a 2.0 tCe 180 (inkább talán 190) ló, sajnos nagy szünetet hagytak az RS250-ig. Persze RS is van erősebb. Sőt, a kombi Mégane 3 GT 224 lóerő, azt hiszem. Vagy 204. Valami ilyesmi.
Az enyém is sima fapados 180 lovas volt, a fekete alsó részű hátsó lökhárítóval. Egy koccanás miatt a hátsó lökhárítót relatív jó áron le tudtam cserélni a GT-re. Van az autón nagyon olcsón vásárolt Dezent TE 17-es felni (szerintem a srác nem tudta, mit árul, mert egy új 59 ezer forint, én a négy új állapotút (kopott Kia kupakkal, Kia felniként hirdetve) 55-ert vettem meg.
Azokat egy kis pittyputty során fényezni kellett, így a két külső tükör és az első lökhárító műanyag betétei is ugyanolyan ezüst színűek lettek, mint amilyen a GT lökhárító hamis diffúzor dísze.
Az autóban most a Mégane 2 RS225 turbója van, szoftverrel okositva, 240 lóerő felett tud valahol, mérés, finomítás márciusban lesz.Jó, hogy a kupé csak a két zónás klímával jött, és a legbutább rádió nem is volt kapható bele, Zalán csak az, aki nekem van, BT-s kis kijelzős, illetve a TomTom navis, de azon zene nem megy BT-n keresztül. (Most csak ráncfelvarrás előttiről beszélek)
Egy gyári GT tCe azért bőven magasabb érték, mint egy sima, akár ugyanazzal a motorral is.
-
lsebestyen
addikt
válasz Sirus86 #91619 üzenetére
Néztem amúgy múltkor már repjegyeket, valóban simán megérné ha magam hozom be, de én kb annyit tudok tenni, hogy alánézek meg körbenézem, kipróbálom a funkciókat, hogy minden működik-e. Itthon meg felfogadnék egy átvizsgálót, aztán ő diagnosztikával többet megtudna. Ezeknél a kocsiknál úgy gondolom fontos lenne ez a része is.
-
diablo1984
addikt
válasz Sirus86 #91699 üzenetére
Hova gondolsz? A mostani autókhoz a szakszervíz sem biztos hogy ért, de nekik meg lehet mindenük, hogy érthessenek hozzá. Jönnek az elektromos autók, ott még a márkaszervizek közül sem mind nyulhat hozzá, mert ott is hiánycikk a feltételek és a képzett munkaerő. Ha a villany a jövő, akkor már most sz@rban vagyunk szervíz ügyileg.(pl csapágy beszarik a villanymotorban, akkor gyári előírás szerint a vw a komplett motort kicseréli)
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
addikt
válasz Sirus86 #91703 üzenetére
Nemem az 1,6 16v-s renaulthoz sem értettek(érthettek) mikor vezérlést kellett cserélni. A márkaszervíz csinálta meg végül ami azóta is hibátlan. Hónapokig házaltam a szerelőknél, senki sem akart még csak hozzá nyúlni sem, ezért maradt a renault szervíz, bár pár hónapig udvarolni kellett nekik(éstsd ez alatt, hogy 6db ranault céges autónk van és 1-2hetente mindig egyeztettem velük, mert mikor melyiknek volt olajcsere), mire beadták a derekukat és megcsinálták.
-
tycon
tag
válasz Sirus86 #91915 üzenetére
Kicsit zörgetem még ezt a fékolajat. A fékolaj vizesedése esetén nem csak az a baj, hogy gázos lesz és puha, ha felforrósodik a hegyről lejőve. Azt is szereti, hogy beleáll a munkahengerbe (jellemzően ha dobfék). És beleáll a főfékhengerbe is a víz. És ott szép vályúrozsdát csinál.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
vendingo
veterán
válasz Sirus86 #92082 üzenetére
Nem új autó kell, hanem 5-6 év körüli, keveset futott (max. 80k km) és 3 milla a keret. Ennyi pénzért mcv-ből elég jó merítés van.
Dci nem hiszem, hogy opció lenne év 5-8k futásra. Jó időbe mindenhova kismotorral megyek, melóba járni, kertezni (fűkasza, szerszámok), kutyázni, nagybevásárolni kell az autó.
Teljesítmény nagyon nem érdekel, kresszt betartva közlekedek.
Új autóra nincs pénzem, így próbálok minél fiatalabb egyszerű ”olcsó” autót venni. Eddig mindig 10-20-30 éves járműveim voltak.
Találataim alapján a 0.9 tce és 1.0 sce jött ki hahun, egyéb motorral nem találtam semmit, max többet futott dci-t, ami nem opció a rövid távok miatt.
A kérdés továbbra is adott, hogy a fenti paraméterekkel egy 1.0 mcv jó autó, ami ajánlott is, vagy számíthatok meglepetésre?[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
norbert1998
veterán
válasz Sirus86 #92352 üzenetére
Pedig belemásztunk az olcsón megvesz, majd vételár ráburít körbe pároméval
Mondjuk szerintem még nincs 850-be az autó, és szinte az egész futómű új, klíma rendszer új, 17-es gyári alufelni fent. Még tetőkárpit, bölcső szilent és fékek vannak hátra idén szépen elosztva. És gyakorlatilag kész. Egyelőre -
molnarpeter
nagyúr
válasz Sirus86 #92522 üzenetére
Arrafelé van egy Peugeot amire rálátok fenntartásban, nem működött rajta a hátsó ablaktörlő. Szerviz a villanymotort cserélte, úgy kellett bontottat vadászni, stb. Nem lett jó. Erre a tulaj munkatársa mondja, hogy kábel átvezetőt meg kéne nézni - nyilván ennyi volt a baj csak. Aztán órák pörögtek, sok tízezer forint ment a levesbe. Pedig sokból nem tartott volna kimérni sem, vagy egyáltalán ránézni a vezetékekre.
[ Szerkesztve ]
-
kisgyerek85
senior tag
válasz Sirus86 #92613 üzenetére
2000 èvjáratú clio 2 autónkat 2007be vettük meg az első gazdájától 120e km-rel. Nem volt kuplungcsere tudtommal ès nálam sem azóta. 348e km van benne.
Cèges fiorinoba amit csak èn vezetek 240e km van. Mèg jelèt sem èrzem,hogy cserèltetni kellene. A sajátba elèg kemèny ès fent is fog, de nem csúszik. -
t.imi
addikt
válasz Sirus86 #92667 üzenetére
Nálam Nokian téli halt ki, igaz 1 nyarat rajta maradt. Így 2021 október - 2023 áprilisig tartott a mandátuma.
90% pálya, semmi padka, túlterhelés.
Minták között mind a 4 végig volt repedve ezer és ezer helyen.
21-es gyártású, meg az sem, hogy évekig állt polcon valahol. -
Dyno
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Sirus86 #92811 üzenetére
BMW Service Inclusive miatt a gyártó minél kevesebb, ritkább olajcserében érdekelt. Másrészről utóbbi években terjednek a dinamikus periódust számoló autók, szerintem az a legjobb megoldás - ha autópályán meg egész nap, futhat hosszabb cserét, de ha rövid utakat megy, ami miatt hamarabb romlik az olaj, akkor le tudja magának rövidíteni a periódust az autó.
-
szebe
őstag
válasz Sirus86 #93099 üzenetére
Szlovéniában nekem a sok Renault tűnt fel (de nem lehetetlen hogy a confirmation bias torzít, mióta nekem is az van), és mintha Captur lett volna többbségben.
Ja meg az, hogy alig láttam régi autót. A 10 éves 3-as Megane-nal már inkább lefelé lógtam ki. Bár ezen nem tudom mennyit torzított az útvonal (turista célpontok, addig meg autópálya végig)
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- OLED TV topic
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Androidos tablet topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Windows 11
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen