- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- bambano: Bambanő háza tája
- Rák
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Új energia- és akkumulátor-címke az okoseszközök dobozában
Aktív témák
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #5234 üzenetére
értettem
-
Stalker-2572
veterán
Szerintem megéri a téligumi az árát. 7fok, mert ez alatt nem tapad a nyári rendesen, a téli meg másiképp van kikeverve. És ha nem teszed föl, akkor igen, ezzel plusz kockázatot vállalsz és jelentesz is másokra. De, ahogy mondtad, vezetni is tudni kell, de ez nem minden... váratlan helyzetekben valszeg nem a tudás fog megmenteni, hanem a jó tapadás.
-
válasz
bajnokpityu #5295 üzenetére
Az a téli inkább 4évszakos nem? 36fokban, égető aszfalton a téli gumi úgy "elolvad" egy nyár alatt mint az utolsó hó egy melegebb tavaszi napon. (persze nem 20 km alatt, de 20ezer alatt rokon pözsóján szinte tükör lett a téli misleny)
Biztos, hogy gumija (keveréke) is válogatja, de épp attól a pici recéktől melegszik fel (sokkal) jobban mint a nyári. Gördülési ellenállásról nem is beszélve ^^
-
bajnokpityu
félisten
találgatni azért tudok,h miben jobb a téli télen.pl más a mintája. a nyári inkább vizelvezetésre van,a a téli meg megállásra,elindulásra.ilyen kicsi apró recék.a nyári puha gumi megkeményedik ilyen 0 fok körülre,olyan mint a műanyag.
120felett téli gumi túlmelegszik.hát ez megent nem igaz az összes tipusra. mivel a kocsi számomra inkább kényszer,ezért pl enyémre nincs is nyári vásárolva,ezért télivel nyomom egész évben.naszóval, 4en kocsiba autópályán,felmálházva 36fokban,égető aszfalton sem történt semmi.direkt para miatt megálltam, és épp csak kézmeleg volt. szerpentinen a fék ezerszer jobban felmelegiti a felnit,és gumit,mint a gyorshajtás nyáron autópályán..nyilván jobban kopik,de stiftre 7ezer egy közepes gumi,és 2ezerért tennék fel,nekem nem éri meg.mentem igy eddig ezzel a télivel kb 30-40ezer km-t,és még rengeteg profilom van.másik stiftünkön rendesen váltogatva van szezonálisan a gumi ( 3 év alatt 200ezer km),érzem,h jobban tapad,de nem ennyival rosszabb,mint nyárival télen.
-
Nem magával a téli gumival van bajom, félre ne értse senki.
Nekem a körülötte felépített agymenéssel. "7fok alatt húzzon téli gumit". Kérdem én: Miért pont 7 fok? Ha 6 foknál teszem fel a téli gumis felniket, akkor abban az egy fokban én veszélyes elem vagyok a közlekedőkre? Mi van, ha nem teszek fel téli gumit? Téli gumival ugyanúgy mehetek, mint nyáron a nyárival?Egy költői kérdés. Télen ugye hó van (ami jég, letaposva = tükörjég) és még egy kis jég. Jégen mennyivel tapad jobban a téli mint a nyári? Száraz aszfalton van értelme a télinek. 50méter féktáv helyett 47, ezt aláírom.
De, két dolgon felesleges vitatkozni. 1: a körülötte keltett felhajtás miatt, sok embert túlzott biztonságérzetbe kergetnek (álá abs, asr, fbi, cia, stb). 2: balfaszságot a téligumi sem védi ki. 2/b: száraz úton, 120 felett hosszabb távon rosszabb a téli (túlmelegszik, fékezéskor csúszni fog) mint a nyári.
Szóval valamennyivel jobb a téli, de közel sem annyira, mint amennyire sulykolják. Aki tud vezetni, annak meg gyakorlatilag mindegy, hogy téli, vagy nyári, nagy hóban mindegyik hóláncot fog húzni.Remélem, már érthetőbb a gondolatom ezzel a témával kapcsolatban
-
SzalaiG
addikt
Szintén Suzuki - Honda párosom van. Swift - CBF250. Egyetértek.
Engem is szekálnak, h gyenge a kocsim minden téren és, h a mocim fele annyi idős és 2x annyit ér, de a motor csak motor. Ha mindig jó lenne az idő, kocsim se lenne. -
bajnokpityu
félisten
egyetértek én is,finomitásokkal
nekem meg pont a téli gumi jó játszani,mert finoman csuszik megés buzukis vok
igen,kicsit sokan kérdezik,h faszé van egy szezonális járművem 2x akkora értékben,mint a stift.és ha a stiftre kell költeni 4 uj gumit összesen 25rugóért,akkor sajnálom tőle,de ha uj lábtartót kell vennem a CBRre,akkor 50ezerért megveszem.hülye állatfajta a motoros
és tisztelet a kivételnek, figyelek a motorosra,ha buzukiban ülök.nem szoktam sokat tökölni motorral a forgalomban,abszolut nem érdekel semmilyen kresz,de motorosok engem is meg tud lepni szuicid hajlamukkal -
GReddy
tag
Maxxxximálisan igaza van uram! Idén először engedtem a média agymosásának. Vettem téligumit. (Az autó 160 lovas hátsókerekes öt méteren felüli nagydarab dög) MIt mondjak... igen megbátorodtam. Kétségkívül jobban tapad. Viszont b..szhatom a blokkolás+kipörgésgátlómat, ha megindul (mert megindul!) SOKKAL aljasabban teszi, mint a nyári. Túl hirtelen.. nagyon hirtelen.
Maxx riszpekt: Tegnap a gyorsforgalmin láttam egy csávót egy lila busával! Vazz, kocsival csúszott ez a jeges ónos g..ci mint állat, nemhogy motoron!
Azért cseréltem volna vele.
Más: Autóba ülvén rájöttem, hogy miért van a sok motorbaleset. Ha combosabb kocsid van, és rugdosod a gázt, meg sem fordul a fejedben, hogy valaki leelőzzön. Márpedig egy igen ÖREG motornak sem feladvány egy ilyen művelet, mivel nekem kell 9.7 a 100-hoz. Egy nagyobb robogó.
Monnyuk én legalább figyelek a motrolókra (nagyjából) nem úgy mint a muzuki stiftes helyi menő csávók.
-
SzalaiG
addikt
Eztfigyeljétek: Nagyonzsír!
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5281 üzenetére
600-asom van, de a 900-asnak csak erősített váza lehet a blokkon kívül, no meg két kipufogó, nem egy.
közben kicsit elábrándoztam az 1000-esen
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5279 üzenetére
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Stalker-2572 #5277 üzenetére
Megnéztem... 785 ha nem tévedek sokat. (ülésmagasság)
Ja, terepen meg még messzebbre ellátsz és jobban fel tudsz készülni
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5277 üzenetére
méretek fentebb
értettem, hogy azért állsz fel mert kényelmesebb és e közben természetesen mindent belátsz ami előtted van.
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5275 üzenetére
én nem azt mondtam, hogy egyformán kilátunk, és te sem azt, hogy abból a legjobban kilátsz, hanem, hogy kilátsz a kocsi felett. Én is.
volt már hogy feláltam a nyeregből, hogy több jármű felett is átlássak.hornet:
H x Sz x M
2090 × 740 × 1095 mm
ülésmagasságot nem látok a honda.hu-n -
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5273 üzenetére
az, hogy átlátsz felette az nem a DRZ-n múlik, hanemhogy két keréken közlekedsz. Sportmotort még nem vezettem, de gondolom azzal nem lehet, vagy kevesebb autón (a testartás miatt - jól mondom?) mint a DRZ-den, de én a horneten is átlátok minden átlagos auto felett.
-
Stalker-2572
veterán
mindenki ránk vadászik stílus
Éjjel megyek külterületem, korom sötét van jön szembe egy kocsi... az én sávombannem sokon múlott de kikerültem. Máig nem értem az esetet...
Én is elkerülhettem volna rengeteg balesetemet, ha gondolkodok is, nem csak nézek előre.
Szerintem pont ez okozza a legtöbb balesetet.Az emberek nem figyelnek oda, csak mennek és azt hiszik megvédi őket a KRESZ
Azt szoktam utoljára nézni. Ha már egyszer muszály bemenni forgalomba mindig figyelem ki van előttem ki van mögöttem, ki hova akar menni, honnan kanyarodhatnak be, hogy áll a lámpaváltás pár száz méterre, stb. Ki kell találni, hogy kinek mi a szándéka. Ezért, lenne fontos az "informatív" vezetés. Kereszteződés előtt nem satu féket nyomni ezzel elbizonytalanítva a többi közlekedőt, hogy mos kijösz vagy sem, meg nem az út ellentétes oldaláról lekanyarodni (
)
ps.: és előjön a DRZ újabb előnye: átlátsz az autók felett
-
válasz
Topiccsendőr #5268 üzenetére
Túlnyomórészt a balfaszság, az oda-nem-figyelés, az ostobaság, és az "Én vagyok a Jani" agymenés számlájára lehet írni a baleseteket. A gyorshajtásból (ha megnéznénk) fogadjunk, hogy kevesebb baleset jönne ki, mint azoknál, akik lassan mennek.
Pszichológia. Gyorsan mész, akkor nem a rádiót tekergeted, meg a hajad cseszteted, sminkelsz, meg a gyereket neveled, hanem az utat bámulod.Ez az egész gyorsahajtás dolog egy agymosás. (Rémlik? "A potyautas a Köz ellensége) Mint ahogy a téli gumi körüli felhajtás is az (szerintem). Minnél több biztonsági eszköz van egy autóban, (abs, asr, légzsák, biztonsági öv, anyámkínja) az emberek annál gyorsabban, és gyorsabban mennek. Ezzel a sebességtöbblettel pedig (a rutintalanságból, és balfaszságból kifolyólag) 0-ra (sokszor tovább) redukálják a biztonsági rendszerek okozta többlet biztonságot. Minden nagyobb kanyarba le kellene betonozni hegyesre faragott vasúti síneket, lehetőleg az centrifugális erővonalra merőlegesen
Egy két kocsit fennthagyni, és nem lenne több baleset ott
Hú de elment az agyam...
-
ALI_G
veterán
viszont most eszembe jutott egy okosság, ami nállatok pestieknél ritkább de adobtálható, hogy vidéken vigyázni kell a mezőgatdasági járművekkel. Ezt egy veterán, nevén nevezve fater, mondta nekem nem egyszer, ugyanis amikor szezon van (évente többször), akkor ők sokan vannak ám és ugyebár 50-nél többel városon kívül se mennek, index van hogy nem is működik nekik, vagy sarat hordanak fel. Lényeg, hogy fokozott óvatossággal közelítsük meg őket (és minden lassú járművet) mert könnyen okozhatnak meglepetést.
Csúnya az ekére felkenődött motoros! attól az arai sisak se véd megui.: karácsonyra kaptam egy hondás pulóvert, menő vagyok
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5268 üzenetére
ja, hogy előtted volt egy csávó aki leindexeljt jobbra? Én ezt eddig nem is tudtam...az úgy már nagy cink, mivel olyankor kb. csak a fejed lóg ki a kocsi mögül. Nagy mázlid van.
Hova igyekeztél egyébként?
Amikor én tanyáltam, épp CD-t vittem haverhoz, aztán meg hívott, hogy mi a f@xért nem megyek már
-ja bocs, elestél? De hát mi csináltál? Ja bocs, hogy letoltalak.
-kössz
bár ott én voltam a balfasz.a védekezésről jut eszembe? Kabátba való protektorok között van lényegi különbség, változat vagy valami? Azért kérdezem mert bnőmnek lesz majd kitömve a motoros kabija protekrotokkal, kíváncsi vok mit érdemes.
-
Topiccsendőr
addikt
Úgy olvastam, hogy nem a sebességtúllépés számlájára lehet írni túlnyomórészt a baleseteket. Ez persze nem azet jelenti hogy lehet menni.
nincs gáz, teljesen igazad van.
Azért nem raktam ki, mert megintcsak nagyobb figyelemmel kelett volna vezetni, bár nem én voltam a hibás.
Szóval előttem lekanyarodott egy autó, ami engem pont úgy takart el és pont abban a pillanatban, ami a balesethez vezetett. A Vivarós meg ugyebár szabálytalan irányba kanyarodott, ez rátett a dologra. Talán ki tudtam volna kerülni, ha szabályos irányba kanyarodik, de így elvittem az elejét.Ha előttem indexel egy autó, hogy le akar fordulni és ismerem Kőbánya vezetési mentalitását, akkor biztos, hogy alaposan megnézem, hogy valaki kivágódik-e elém, felbátorodva az indexelésre.
A másik amit megfigyeltem, hogy a sisak plexijét nem nagyon szabad kereszteződés közelében igazítani, mert már nem egyszer történt, hogy félreértette valamelyik vezető a kézmozdulatomat és kijött elém
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5266 üzenetére
persze, mert belvárosban 40-nel tötymörögnek tömötten a kocsik, annak a duplája életveszélyes. Aki meg 120-szal megy városban az magára vessen (na jó, tábla előtt már szabad
)
miért nem raktad ki a vivaro-t?
bocs, nem hagyhattam ki
-
Topiccsendőr
addikt
A legtöbb baleset nem hinném, hogy a sebesség miatt van, hiszen a városhatárokon belül történnek túlnyomó részt.
Defenzív vezetés. Ezt kellene alkalmazni. Én is elkerülhettem volna rengeteg balesetemet, ha gondolkodok is, nem csak nézek előre. Fel kell dolgozni az előtted látott dolgokat és ez alapján kirakni, hogy mi lesz a következő történés. -
Topiccsendőr
addikt
Az előzés?
eh... A motor dinamikusabb, mint egy autó.
De inkább nem mondanám el, miket szoktam szabálytalankodni... Robogóval inkább főbe lőnének a jardok, mert ott a lehető legkevesebb féket húzom, hogy ne lassuljak, inkább kerülök. Nagy motorral szabálytisztelőbb vagyok
Városban nagyon kell figyelni, ott nem is élvezet a motorozás, nem szabad ott menni, csak addig amíg szükséges, vagy amíg ki nem érsz a nem forgalmas és kereszteződésektől nem agyontűzdelt útszakaszra. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #5263 üzenetére
tudom, hogy a többi közlekedő máshogy gondolja. De a legtöbb gond abból van, hogy gyorsan hajtanak az emberek, aki meg ~betarja a sebességkorlátot az meg nem fogja időben lereagálni, mivel nem számított rá, hogy 2x annyival jön vki (nem én!). 200-ról satuzni nem életbiztosítás ezeken az utakon.
egyebet nem tudok mondani
a másik meg a mindenki ránk vadászik stílusban meg odavész az élvezet, mert mindig arra figyelsz, hogy mikor ugrik elő egy kocsi 20-szal figyelmetlenül.ezt az előtést egyébként kifejtenéd?
-
Topiccsendőr
addikt
Gondold el, hogy a többi közlekedő fél miket mondhat a motorosokról.
Tegnap vezettem autót egy kicsit, kb 3 szor keveredtem necces helyzetbe, kitolattak elém, meg állóra fékeztem a kerekeket, de azt figyeltem meg, hogy mind a belefér kategórián belül volt, mert egy cseppet sem idegeskedtem. Addig, amíg nem törik valami, belefér kategória. Főleg, ha én motorral megyek annyira nem kímélem a kreszt - többek között előzéskor - , úgyhogy én minek k*rvaanyázzak, mikor nyáron hatszor bepótolom, vagy elkövetem ugyanazt, ha bevág elém egy okos, vagy bármi más történik. Az idegeskedéstől meg csak baleset lesz. Próbáljátok ki ezt a módszert, beválik -
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5257 üzenetére
mert? azok tudnak akkora kötsögök lenni, hogy fos 1000 éves dízellel nyomulva próbál "legyorsulni". 250-es MZ is legyorsulja
ja és ők előszeretettel nem indexelnek és tükröt se használnak. -
ALI_G
veterán
ha felbasznák az agyam akkor tuti lerugnám a tükröt menet közben, de mivel csak magamat minősíteném, ezért dudálnék és a középső ujjamat emelgetném (kizárólag bal kézzel!
).
-
Stalker-2572
veterán
Az olyan baromállatokat bírom leginkább, akik balra kanyarodás előtt full lehúzódnak jobbra, hogy nagyobb ívük legyen, ja és közpen az indexet kitenni már luxus lenne
Meg minek kell biciklis kikerülésekor indexelni
ráadásul még fékeznek is, mintha le akarnának kanyarodni. OMG
-
ALI_G
veterán
válasz
Stalker-2572 #5218 üzenetére
szegeden van hó.
-
válasz
Topiccsendőr #5241 üzenetére
lényeg a lényeg, sima út, balra parkoló, jobbr uszoda. parkolóba két bejárat, egymástól cirka 200méterre. elsőnél csak kihajtás, másodiknál behajtás. előttem egy 20éves kockavolvó, megfolyt festéssel, fekete lámpabúrával stb, előtte egy bmw. bmw bemegy parkolóba, volvó tötyög 30al. Index balra ki, elkezdem megelőzni, és fél másodpercre elbambultam a kocsira. "rámhúzta" a kormányt, mert be akart menni a parkolóba, én meg fék, fék, fék, kormányki balra, letöltem bal tükrét, gödörben megakadt a fékkarom, stoppie, motor fel majd éppencsakhogy, de átesett, és a seggén landolt. ha kettővel lassabban megyek neki, akkor már megálltam volna a holtponton, és visszaestem volna kerékre.
szóval motor a seggén, meg a két tükrön. ott nem maradhat, átfordít. itt basztam el, tükörtartó eltört, fejidom+plexi reccs. az a mákom, hogy a tankon semmi karc nem keletkezett.
aztán hazatoltam. 6 km, jogsi nélkül, törött motor, persze teletankolva, 37 fokban. király. szerencsére csak rövidgatya, meg póló volt rajtam. hazafele még elfektettem a motort, annyira kiment az erő a karomból. aztán azóta rakom össze. mindig veszek hozzá ezt-azt. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5240 üzenetére
egy csöppet sem.de télleg.
sőt,előző 15éves CBRem sem.nagyon
amugy meg amig nem kell rátölteni 2 olajcsere között,addig kajak nem érdekelne. -
Flashback
addikt
válasz
Topiccsendőr #5227 üzenetére
Aztmondták a fényszóró tökéletes, de majd élőben megnézem. A lábtartó pedig?
[link] Hirtelen ezt a képet találtam és én nem látok a lábtartónál különbséget. Mi hiányzik belőle?
-
Flashback
addikt
válasz
bajnokpityu #5220 üzenetére
Hát 92-94-es magyar papírost tudnék venni de az sajna még öregebb, több akna
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #5239 üzenetére
Nem láttam még olyan motort, amelyik ne ette volna a vékony racing olajakat, pláne kiadós szájütés mellett. Aztán persze bármi lehetséges.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5225 üzenetére
a 10w50 fullszint récing motult 43ezerrel órájában miért nem eszik csöppet sem?szinte folyamatosan 10ezer fölött tartva? konstrukció kérdése.
yahama amugy nem ajánlja a hig fullszinti olajat.sőt,inkább tiltjade lényeg,h nem lett bajod!
-
Topiccsendőr
addikt
Nah, látom akkor neked is kijutott egy autó öleléséből
Szerencse, hogy viszonylag egyszerű matrica szetted van, azt fóliakivágásból meg lehet oldani, bár olyan fóliaszíneket direkt nem gyártanak, ami motorokon van. De egy kis trükkel meg lehet csinálni azt is. Hátsó gumira már most félreraktam én is -
válasz
Topiccsendőr #5235 üzenetére
Szegény erhat
csinosítás = volvó maradványok eltűntetése a hátuljáról, meg az elejéről
kis műanyag munka, meg csiszol, meg fest. (tavasszal meg kormánycsapágy, gumi, meg valami a ventillátor környékén is lesz, mert nem kapcsol a venti. a 14 éves gyári elhunyt, raktam bele 600rrből, de az sem megy. ja, meg egy arata plakett a kipuffra)
-
Topiccsendőr
addikt
Egyetértünk, normálisat kell belerakni.
Nekem egy közeli ismerősöm (motorszerelő) mondta, hogy ha nagyon gyilkolom a gépet, akkor inkább ezt rakjam bele. Hát mitmonnyak... bőven jó lett volna egy normális olaj, mert amennyi pénzbe került egy szezonban az olaj, annyit el sem használódott a gép
Inkább vettem volna azon a pénzen páncél polírpasztát, hogy lepattanjon a Vivaróról -
válasz
rebel56 #5224 üzenetére
Őszintén... ilyenkor motorozzon akinek hat anyja van. Gyalog is fázom, nemhogy motoron. Meg csúszik. Meg hideg van. Nagyon. Meg reumát kapok. Meg kavicsos az út... ááá... jól elvan a motorom a temperált helyén most, teljesen hibátlan, szépen letakarva várja a forgalomba visszahelyezését
Addig pedig még egy kis csinosítás jön rá.
-
válasz
Topiccsendőr #5225 üzenetére
Gyárilag mindig 10w40-est ajánlanak, API minősítéssel. Namármost a Garexnak is van API-ja, a Garex pedig szűrt fáradtolaj. Olyat meg tegyen bele a halál, én biztos nem.
Az viszont kétségtelen, hogy az 5000HUFba kerülő Motulnál nem hiszem, hogy 3szor rosszabb lenne a 1500/l áron vásárolt Q8 SBK racing olajam, ami 15w50-es.
Castrolt meg ugyanúgy nem fogok venni, mint Garexot, de már régebben mondtam miértMeg a Valvoline-t is kihagyom.
általánosságban pedig azért érdemes normális olajat rakni a motorba, mert nem mindegy, hogy milyen a viszkozítása, és magas fordulaton milyen stabil az olajréteg. Ez az, ami nem mindegy -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Flashback #5217 üzenetére
én annyira nem komázom...
elég nehezen irányítható számomra, inkább élőben
amúgy mostanság szoktunk havernál tolni PGR4-et 360-on,
és abban is van mindenféle motor... kedvencem a Géjjesixxer 1000
sokkal arcade-esebb a MotoGP-nél, szal még élvezni is lehet, ja és és a hangok
hihhetetlen élethűek, géjjesixxer olyan szépen szól benne hogy lúdbőrőzik az ember háta meg tenyere tőle, főleg így télnek idején... -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #5203 üzenetére
Nekem kimondottan hiányzik a visszaégés, motorféknél gyönyörűeket durrogott... inkább nagyokat, mint gyönyörűeket, sokszor már féltem, hogy kinyílik a karbon dobom, mint a tubarózsa. Nagyobb fílingje volt féktávokon a karbisnak
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #5204 üzenetére
Tapasztalatom az MZ Brembo koppintásáról, hogy a magyar 500 forintos fékbetétek jobban fognak, mint a Ducati Paso kerámifékbetétjei. (uganis egy az egybe belemennek, hát miért ne próbáljam ki?)
A gyors megállásnál egyetlen probléma van : a villaszárak illetve a váz rugalmassága. Szakaszosan elkezd blokkolni az első kerék, mindig azt hiszem, hogy el akar törni az első villa -
Topiccsendőr
addikt
válasz
bajnokpityu #5202 üzenetére
a 2000-es karbis R6-osomnál az olajfogyasztást a nem előírt hiperszuper szintetikus olaj számlájára írnám, illetve hogy pályán is küldtem neki. kb 14 000 -el vettem, 26 000-nél csaptak el vele, szóval az is bőven 30 000 alatt van.
Mindenesetre ebből azt tanultam meg, hogy olyat soha ne rakjak bele olyat, ami nincs előírva. Parasztvakítás az összes racing olaj. Bőven elég az, amit gyárilag írnak.
Amúgy ezzel még nem mentem pályára, majd jövőre meglátom mit eszik, ha 10 alá nem megy a fordszám mutató -
válasz
Stalker-2572 #5209 üzenetére
Olyan kesztyű nincs, ami a motorozás közben megfogja a menetszelet.
Egy megoldás van, szerelsz kézvédő izét a kezed elé, rá a kormányra. Nem tudom mi a neve, de olyan szélterelő műanyag csiszcseszt. -
Flashback
addikt
Nah feljemények
Őt el tudnám hozni [link] kedvezményes áron az mondták a blokk, váz, futómű, műszerek, első lámpa teljesen ok. 97-es 56 ezer kilométerrel. Na most szegény hiányos és nem tudom milyen alaktrészeket fognak hozzá adni, (azt még ők sem tudják) ugyhogy számoljuk kicsit:
Tükör -- 5300/db*2=10600Ft
Index --- 4000/db*2= 8000Ft
Plexi --------------------- 8200Ft
Markolat ---- 2590*2- 5180Ft
Kormánysúly ---------- 2000Ft(festét megoldom)
Az indexeken ugyan még lehet spórolni, de így a vége: 33980+olajcsere. Reméljük a lánc, láncfeszítő(?) jó. Gumi is tudok intézni hátsót 30K-ért. Más egyéb mi lehet még?
-
Flashback
addikt
válasz
Stalker-2572 #5209 üzenetére
Téli kesznyű Amúgy te mivel motorozol még ilyenkor?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Stalker-2572 #5209 üzenetére
én anno egy jó vastag Prexportot vettem a Karasnában,
nem volt vészesen drága és egyszer sem fázott benne a kezem,
viszont fincsi szag lesz benne rájdolás után -
Integra
titán
-
Stalker-2572
veterán
Tudtok valami jó téli kesztyűt? Sehol nem fázom, de az ujjaim lefagynak
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
bajnokpityu #5201 üzenetére
azt nem mondtam hogy könnyen...
de 2 között tuti vacillálnék -
#25954560
törölt tag
hello sracok,
tud valaki furge okmanyirodat? (persu?
) levizsgazott a kocsi es uj tipusu forgalmija lesz plusz torzskonyve. a lakohely szerint illetekes 14.ker epp zarva van.
a bonyolitas annyi h a jargany joatyam neven van, tehat ot is vinnem kell
jan. 5-ig meg kell legyen, kulonben kifutok a 30 napbol, ameddig a papirok ervenyesek.koszi,
&rew -
válasz
Topiccsendőr #5198 üzenetére
Nekem semmi olajat nem eszik, pedig több van benne mint amennyit az óra mutat
Egyszer már tuti visszatekerték, és most áll 56ezer körül.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5188 üzenetére
hát a féktárcsa csak egyik volt bekötve.de fékerőben simán hozta az F2es CBRemet a kisemctt.simán ment ugyanugy a kontár végdobbal amugy. benne maradt az előtompitő, vagy hogy hijják. csak mögötte nem furuják voltak,hanem egy üres karbon dob.120at ugyanugy ment.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Flashback #5200 üzenetére
injektoroson azért megnézem,h lehet-e. régi karbison simán,gyújtástól tök független a benya hangerbe-és kipuffba kerülése.de régi CBRemmel gázzal,motorfékkel simán szándékosan durrogtattam.és nem kell hozzá ezres,kicsi motorokkal is lehet durrogtatni.és tényleg nem használ,kipuffszelepeket nem erre méretezték.
régi ETZm majdnem pöccre indult -10fokban.tényleg.mi ezen nagy szám? japcsik által gyártott(nem = japcsi márka) karbisok motorok általában nem nagyon indulnak minuszban.CBF600at olaszok gyártják,ahogy tudom simán indulnak most is.
1992es CBR600asomat nem lehne ilyenkor beinditani,akámilyen jó állapotú volt.nem volt elég sűrű szivatóval sem a keverék.fúvókacsere nyilván megoldotta volna,sőt nyilván japcsik meg tudták volna ezt is oldani,de ki az aki sport 600assal 0 fok körül motorozik? -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #5198 üzenetére
nyilván mnert 30ezer km alatt futásteljsitményű yamaháról van szó.30tól majd csipeget az is.
amit irtam nem 100% minden esetlre,de eddig általam látott átlagosan hajtott példányokra igaz.nemtom miért 30,nemtom miért yamaha,de valahogy igy jött ki
amugy ez nem baj,csak tulajdonság.nekem 170ezret futott swiftem sem eszik amugy cseppet sem.pedig majd minden nap tiltásba érek...tulajdonság,nem minőség kérdése.
Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Milyen egeret válasszak?
- Tőzsde és gazdaság
- Négy P-maggal jön a Panther Lake generáció
- iPhone topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Üvegben nem szűköldködő GameMax mikrotorony, "lopakodó" alaplapokhoz is
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- Huawei B818-263 LTE WiFi router eladó!
- HP ProDesk 600 G3 Microower PC: i5-6500 - 8Gb DDR4 Ram - 256Gb nVME SSD -500Gb HDD
- iPhone 11 Pro Max/ Kártyafüggetlen/100% akku/Ingyen posta:)
- Genius SP-HF1800A 2.0 (31730908100) Aktív hangfal ÚJ
- Ubiquiti EdgeRouter PoE (ERPoe-5) 24V és 48V PoE szoftveresen állítható, 5 port
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 12600 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB CM CMP 510 Corsair 650W
- Álmodj nagyot: RTX4060-tulajdonosként! 0% THM-re is!
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- 3db Dell PowerEdge R730XD és 3db Netapp RS-1401 NAS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest