Keresés

Aktív témák

  • Tüzi

    veterán

    válasz Topiccsendőr #5268 üzenetére

    Túlnyomórészt a balfaszság, az oda-nem-figyelés, az ostobaság, és az "Én vagyok a Jani" agymenés számlájára lehet írni a baleseteket. A gyorshajtásból (ha megnéznénk) fogadjunk, hogy kevesebb baleset jönne ki, mint azoknál, akik lassan mennek.
    Pszichológia. Gyorsan mész, akkor nem a rádiót tekergeted, meg a hajad cseszteted, sminkelsz, meg a gyereket neveled, hanem az utat bámulod.

    Ez az egész gyorsahajtás dolog egy agymosás. (Rémlik? "A potyautas a Köz ellensége) Mint ahogy a téli gumi körüli felhajtás is az (szerintem). Minnél több biztonsági eszköz van egy autóban, (abs, asr, légzsák, biztonsági öv, anyámkínja) az emberek annál gyorsabban, és gyorsabban mennek. Ezzel a sebességtöbblettel pedig (a rutintalanságból, és balfaszságból kifolyólag) 0-ra (sokszor tovább) redukálják a biztonsági rendszerek okozta többlet biztonságot. Minden nagyobb kanyarba le kellene betonozni hegyesre faragott vasúti síneket, lehetőleg az centrifugális erővonalra merőlegesen :) Egy két kocsit fennthagyni, és nem lenne több baleset ott :DDD

    Hú de elment az agyam... :(

  • ALI_G

    veterán

    válasz Topiccsendőr #5268 üzenetére

    ja, hogy előtted volt egy csávó aki leindexeljt jobbra? Én ezt eddig nem is tudtam...az úgy már nagy cink, mivel olyankor kb. csak a fejed lóg ki a kocsi mögül. Nagy mázlid van.
    Hova igyekeztél egyébként?
    Amikor én tanyáltam, épp CD-t vittem haverhoz, aztán meg hívott, hogy mi a f@xért nem megyek már :)
    -ja bocs, elestél? De hát mi csináltál? Ja bocs, hogy letoltalak.
    -kössz :DDD
    bár ott én voltam a balfasz.

    a védekezésről jut eszembe? Kabátba való protektorok között van lényegi különbség, változat vagy valami? Azért kérdezem mert bnőmnek lesz majd kitömve a motoros kabija protekrotokkal, kíváncsi vok mit érdemes.

Aktív témák

Hirdetés