Hirdetés
Aktív témák
-
golyani
őstag
válasz Flashback #459 üzenetére
nálunk egyikrásnak 125-öse van.
másik srátz megcsináltam A1-et. vacilált h milyen motort vegyen. haver mondta h ''én annyira azér nem vágom a dolgot, ezek a japán gépek jók, max drága alkatrész, de mz-t nehogy vegyél!!!''
mit ad isten a gyerek vett egy 250-est, asszem 140 körül. többet eszik mint a dentebb említet hornet, megy gyerek szerint vagy 130-at de a másik aszonta h 100-ig okés utána eléggé küszködik, így kapásból telószimering+olaj csere volt, akku kellett bele, meg nem tom még mi.
én ennyit tudok hozzászólni. viszont ha sztem egyszer ráköltesz egy nagyobb összeget és rendbe rakod akkor szvsz nem lesz vele baj egy ideig.
mod: sowinál az igazság
[Szerkesztve] -
Stalker-2572
addikt
válasz Flashback #459 üzenetére
Kivitel: enduro Deluxe
Az már kicsit gyanus ha ''termékfotónak'' sem tudnak egy tiszta képet csinálni. Azért még lehet jó. Képen én az oldaldeknit szoktam sasolni, hogy mennyire van szétkopva, mert azt úgysem cseréli senki és azért lehet belőle következtetni a motor használtsági fokára.All Black...
-
feca81
aktív tag
válasz Flashback #497 üzenetére
eloszor is kinezel egy motort,megalkudtok az araban,irtok 3 peldanyban adasvetelit. az adasveteliben mindenfelekepp szereplejen,h rejtett hibat nem tartalmaz, es ezt felelossege teljes tudataban kijelenti!!! ha kesobb megis kijon rajta rejtett hiba,biheted perre fel even belul. (kerdes persze,h megeri-e, nekem nem volt benne, nekem eluszott ez a lehetoseg). elviekben az eredetvizsgalatot az eladonak kellene csinalnia,de szinte mindig a vevo csinalja meg,h tudja nincs atb-szas. neked is jobb,ha tudod valoban elvegzik rajta. ccm-tol fuggoen 12-16E kozott van. pontos aatot nem tudok,mert mar tavaly cisnaltam,es tuti azota emeltek arat ezutan johet abiztositas megkotese. 400ccm felett kb 37E Ft alatta 7E Ft egy evre.befizeted az elso negyedevedet,es mehetsz az okmanyirodaba. ott atadod az igazolast az eredetrol,a biztositast befizeto csekkszelvenyt, az eredeti adasvetelit, a regi forgalmit,es johet az atiras. 12E Ft+ ccm-kent valamennyi.durvan 16 korul sozkott megallni. ott mindent ellenoriznek,bevonjak a forgalmit,es kapsz egy ujat ott helyben. persze elobb kezedbe nyomnak egy rakat csekket,amit be kel lfizetned,es ha azt is bemutatod,csak akkor atirashoz szukseg van ervenyes muszakira is!!! azt barhol megcsinaljak neked,ahol van motoros muszaki,de a legolcsobb az allambacsinal, a Kozlekedesi felugyeletnel. nekem anno a 125osre 2 eve volt kb 7E Ft. szoval ennyi herce-hurca utan a kezedbe kapod a forgalmit,de a torzskonyvet majd kesobb postan fogjak kikuldeni.de az nem is kell neked a motorozashoz,sot tiltjak,h nalad legyen,azt otthon kell tartanod. (ha vele lopjak a motort,akkor ciki )
kb ennyi,ha valami nem ertheto szolj nyugodtan,kerdezz,nemreg keltem
mod: meg mindig ninsc kesz a motorom,eshatarozatlan idore el is va nnapolva.kiderult,h 3 szivoszelep gatya,anynira elegett,h nem zar le. nem csodalom,h megette a 10L-t . ujabb 10E Ft...
[Szerkesztve]Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz Flashback #512 üzenetére
attol fugg,honnan nezzuk. a lenyeg,h ne legyen rajta korozesi listan,es az adasvetelin a tulaj szerepeljen.magyarul szolva az adja el neked a motort(az irja ala,az o adatai legyenek az adasvetelin), aki benne van a torzskonyvben. ellenkezo esetben nem lesz ervenyes,de gondolom ez egyertelmu. ha kozvetitotol veszed,nincs gond,csak a papirt kell a tulajnak kitolteni. ha uzembe tartoi van,akkor nem tudom mi a helyzet.
a muszakin nekem pl be se kellett inditan ia motort.raraktak a fekpadra elso hatso kerekkel,megneztek a vilagitast,indexet feklampat, es ennyi. mellesleg olya nramaty volt az akksim,h az oninditot alig forgatta meg,a lampa alig egett,de egett,es igy atment. ha az allambacsihoz viszed, ott komolyabban atnezik,ott be is kell inditani
kicsit kacifantos az elso megfogalmazas,de remelem kiveheto a lenyegMa nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
ALI_G
veterán
válasz Flashback #2426 üzenetére
Szia!
Milyen motorod volt/van eddig? Ez szerintem elsődlegesebb, mint hogy keveset bukj ha váltani kell, minthogy vki megrántja a gázt egy olyan motoron amihez még nincs meg a kellő tapasztalata (nem rád célzok).Egyébként szerintem egy 600 RR és egy 1000-es RR között "csak" LE különbség van. Ha kis gépről ülsz át egy nagyobbra, akkor szerintem a 600-as elégségesen nagy lesz. 2 szezont az is kibír alattad.
Nekem egy 600-as hondám van, túra-sport, pontosabban naked bike, közel 100 LE és nem érzek késztetést, hogy bármi erősebb mocira ráüljek, sőt egyenesen elriaszt a gondolat hogy hogy gyorsul egy 130 LE-s gép, vagy még egy annál is erősebb.8-ára pedig sok sikert!
-
veterán
válasz Flashback #2426 üzenetére
Balesetmentes közlekedést a nagymotorhoz. Kelleni fog. Csak egyszer fogsz picit nagyobb gázt húzni. Márpedig fogsz. Főleg 1000esen. Akkor meg főleg, ha kismotorról ülsz át. Jó esélyed van a korai fekete szertartáshoz.
Jóbaráti körben 2 éve egy körre cserélt gazdát egy K5-ös ezres. Aki kapta, elég nagy motoros tapasztalattal bír, de ő is meglepődött, amikor városban pár száz méter után 268-at mutatott az óra, és nem vette észre, hogy ennyivel megy...Btw, ennyi pénzért jó vétel lehet 750-es vagy 800as vfr-t vennék. Vagy valami idomsérült 600ast (cbr-f3-4), és akkor még talán marad pénzed az azonnali karbantartásra (olaj, lánc-lánckerék, víz, stb.)
Amúgy olcsó motorra fogsz nagyon sok pénz költeni, és keveset motorozni.
Én a helyedben vennék egy jó állapotú 400-500ast, és még ruhára is maradna pénzed. Meg benzinre. Meg kötelezőre. Meg átírásra...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
ALI_G
veterán
válasz Flashback #2438 üzenetére
Hát akkor elég neked a 600-as.
Ajánlanám neked a Honda CBF 600-at. Azok elég "olcsók", ABS szerintem egy jó kezdőknek, sok kínos helyzetből menthet meg, főleg a túlreagálósaktól.
Szerintem 1000-es felejtős. Néha az ember nem tudja megállni. Egy olyan erős motornál meg =halál. Az ész azt mondja ne húzd, a kezed meg mégis csak húzza, és húzza, és 200 és 250 és oszlopNekem egy egy éves 600-as honda hornetem van. Az is elég állat ha húzza neki az ember. Sajnos. Ha nem tartom be a bejáratás szabályait, akkor szeirntem már alulról szagolnám az ibolyát.
Én csak azt tudom tanácsolni, hogy olvasgasd el amiket itt írnak a többiek neked, és az alapján alkoss egy véleményt (azért mégiscsak te dönts, ne mi ).
-
ALI_G
veterán
válasz Flashback #2438 üzenetére
hát megnézegettem a használtakat, de egy kivételével mint több volt mint 900, az az egy meg törött volt elől. hát nem tudom akkor mit kéne, én nem ismerem annyira a használtakat, csak a yamaha 600 fazerről, suzuki GS 500ról meg a honda hornet 600 (2003-2006 os évjárat és a 2007-eset is), szóval ezekről tudnék véleményt mondani, mert ezeken ültem.
meg simson S51, MZ ETZ 125, MZ 250 TS, Honda hornet 250 de ezek nem egy kategórák az előzőkkelapropó, haveromnak lesz egy eladó 750-es CB hondája. 1988-as talán, de relatíve jó állapotban van, normálisan karban tartotta, meg adta neki amit igényelt, az is 100 paci. Majd talán most fogja eladósorba rakni, mert váltani akar vissza chopperre. Az olyan 5-600k talán. Az ilyenen egyébként már minimálisat lehet bukni egy szezon alatt.
Levi123: én is szeretem a VTR-t, csuda jó hangja van!!! de inkább duci monster (kár hogy gyengék).
-
ALI_G
veterán
válasz Flashback #2460 üzenetére
én 3x is feltúntem a topicban mielőtt vásároltam volna meg is jegyeztek maguknak, de hasznos tanácsokat adtak az tuti. Nekem csak 1 éve van nagymocim, szóval én még mindig firss vagyok. És 125ös mz-ről ültem át, pontosan azon okok miatt ami miatt te 1000est vennél, hogy keveset bukjon az ember, ne nője ki hamar...stb. pont így volt velem is, meg hát hogy oclsó legyen. magyarok vagyunk nem szégyen.
csak hozzátenném, hogy én 400-500-as helyett gondolkodtam a 600-asban mint alternatíva, hogy egy jó darabig elég lesz az ereje, de tudtam, hogy az elején vigyázni kell a gázzal, és még mai napig vigyázok vele, mert eszeveszetten kezd el dolgozni a 4 henger ha megrántja az ember a gázt. Szerencsére még magától pont nem áll egykerékre, csak egyesben emelkedik el 10000 környékén. Szóval én ezt húztam meg határnak és utólag is azt mondom, h jól döntöttem. Nem gyenge, nem növöm ki hamar, sokáig lesz benne még tartalék, erősebb gép meg már életveszély. Japánban nem hiába nem forgalmaznak 600-asnál nagyobb gépet (vagy 100 LE-nél nagyobbat?).én honnan ismerlek?
re: talán 500ért vette, nem tudom mennyiért akarja majd eladni, de tuti, hogy legkésőbb tavasszal, ha meg lesz a +lóvéja, akkor hamarabb.
-
-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Flashback #2441 üzenetére
simsonon uúgy meg tucc halni ha 50-el mész akkor is...
ja és még 1 jótanács:
ha esetleg megvan már most rá a keret, inkább vedd meg most a szezon végén,
10 ezreket spórolhacc vele, mintha a tavasszal vennéd meg, ráadásul akkor kissebb lesz a választék is mivel akkor elvisznek mindent aminek 2 kereke van és gurul-= No way back from Here =-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Flashback #2441 üzenetére
A használtpiac be van állva teljesen az 1000 köbcentis motorok éveket állnak, annyira nem tudják eladni, a 600-asokat nagyon nyomtott áron csak. Meg van dögölve az egész, mert vagy nincs pénzük az embereknek, vagy 100 000 ért vesznek újat hitelre. Mindenesetre nem lehet úgy eladni motort, mint két évvel ezelőtt.
Explosión de dos tiempos
-
#25954560
törölt tag
válasz Flashback #2489 üzenetére
lAyCsI-nak nagy a szaja, mert o elvezetgetne egy ketkereku caterpillar-t is
sztem nem er annyit h ne elvezd a motorozast, hanem folyton izgulj, kapaszkodj es neha ne azert menjen fel az adrenalinod, mert "ezdejovolt!" hanem azert mert "baaaaazzz...megusztam". talan tura-sport-bol esetleg, de sportgepbol en nem javaslom elsonek az ezrest. (nem, a zx-12-t, hayabusha-t sem ) -
veterán
válasz Flashback #2501 üzenetére
15000-enként olaj? wtf... xD Akkor két olajcserénél többet ne számolj
Olajcsere: szűrős motornál 4500-5000km (pörgősre a kevesebb vonatkozik)
nem szűrősnél 4000-4500 (ugyancsak)
Karbantartás:
lánc (tisztítás, láncspré, utánállítás 500kmenként) nyúlástól függően lánc-lánckerékcsere (ez egyszerre történjen)
blokk: szelepállítás, vezérlésállítás (hacsak nem fogaskerekes a blokk) ez olyan 8ezrenként, szeleplapkázás 40ezrenként kb. Légszűrő: papír 10ezrenként pucol, vagy csere. legkésőbb 20ezrenként. Szövetszűrő 8ezrenként kimos (nem mosógépben), befúj (légszűrőolaj)
Télen akksi ki, kéthetente rátölt töltővel.
Tavaszonként minden érintkező átfúj nem elpárolgós kontaktsprével (vagy grafitos zsír, ez jobb)
Ezenkívűl kétévente hűtővízcsere, fékolaj-telóolajcsere.meg mosni nem árt néha.
Gumit meg úgy eszi, ahogy húzod neki. Ajánlom a Metzeller Roadtek Z6ot, vagy a Continental RoadAttack-ot. Komoly hegymenethez valami sportgumit, de ez gyorsan kopik
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
válasz Flashback #2568 üzenetére
Azért nem lehetett, mert az ülés alatti kipuff elvisz pár lóerőt. Az oldalt kivezett régi oldaldobo eljárás meg a légellenállás miatt vitt el pár lovat. Sokmindent nem kellett csinálniuk, és elmondhatják, hogy "íme, milyenfaszagyerekek vagyunk"
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
feca81
aktív tag
válasz Flashback #2501 üzenetére
ugyanaz,mint barmelyik masik sportmotornal.azert olajat surubben kell cserelni,mint 15E km.
sztem eleg jo motorok.oda kel lfigyleni a feszszabalyzora,meg az elso teleszkopszimmeringekre,olajfogyasztasra. ezek a tipushibai.Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
veterán
válasz Flashback #3064 üzenetére
Hornet sem rossz, és szép is.
CBR-Fből nem lesz több, az F4i az eléggé pedig jól sikerült. Vezérműlánc-feszítőt leszámítva...750-es vfr is fain jószág, de a 800as szebb (szerintem), teljesen új blokk, új váz, lengőkar.
Szigorúan nem szabad 2002 utánit venni. Nem mintha rosszak lennének, de... láncvezérlés egy vfr-ben... olyan, mint a sör alkohol nélkül... vagy mint a guminő... pont a lényegét ölték meg[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Levi123
senior tag
válasz Flashback #3121 üzenetére
Nyugi azért úgy van az kitalálva, hogy elég tartós legyen..
Nem kell azt cserélni csak nagyon ritkán.
A fogaskerekes vezérműhajtás viszont egy egész motort végigkísér..
a vezérműlánc-feszítő meg egy spanoló (feszítő), hogy megfelelő legyen a láncfeszesség.
A vezérlés felelős a szívó- és kipufogó szelepek zárásának-nyitásának megfelelő sorrendjéért.Levi
-
veterán
válasz Flashback #3121 üzenetére
Mivel egy lánc, ezért nyúlik. Mivel nyúlik, így kell egy hidraulikus feszítő, ami fokozatokra van álltva, és amikor egy bizonyos nyúláson átment a lánc, akkor egy ugrással feszít egyet fokozatot. Na, ezt nem nagyon tudják Hondáéknál megcsinálni, és (főleg cbr-f-ben) eléggé szokott csörömpölni a blokk miatta (főleg motorféknél). 40ezrenként (cirka) cserélni is kell, ami nem eccerű mutatvány.
Fogaskeréknek meg az az előnye, hogy nem tud nyúlani, nem tud elszakadni. 200ezer km múlva is ott fognak nyitni/zárni a szelepek mint 1km-es korában. Egyedüli hátránya, hogy nehezebb, (mai súlygyilkos időkben ez a megoldás alapvetően holt ötlet), egy esetleges rugótörés során hangosabb lesz a vezérlés, és ha megbontdod a blokkot, nehezebb összerakni.
Viszont olyan hangja van, hogy kegyetlen. Jellegzetes visítást lehet hallani a blokkban, amit én imádok. Főleg 9ezer környékén olyan frekvencián visít a redszer, hogy behasalva a plexi mögé, nagyon szeretem hallgatni [link] itt nagyon jól hallani[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
veterán
Aktív témák
Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows XP
- E61 blog 2. rész
- Apple Watch
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Milyen légkondit a lakásba?
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen