Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14993 üzenetére
jonak tunik.
egyebkent tisztara bejott az elol sportattak, hatul meg roadattak. kb egyforman kopnak, cserebe az eleje jobban tapad. tek jo. mar az fzr-en is bejovos kombinacio volt. hatranya az lehet h a moci eleje tobbet tud mint a hatuljade ez nem gond, mert a hatulja is tobbet tud, mint a vezeto
-
#25954560
törölt tag
válasz
Integra #14990 üzenetére
ezennel az ablakfutes mintajara elkezdhetjuk kidolgozni a gumifutest
a hatranya annyi h kell megegy akksi a motorba (sportmotorban azert nem trivialis helyet talalni neki) es kell tartos, jo minosegu erintkezes.
es nem mellesleg olyan guma, amibe integralva vannak a futoszalak
esetleg hazilag megoldhato h a mintazatban vezetjuk el a futest, de a tapellatas akkoris macera.
nem. az is megvan. a guma oldalaira tekercseket teszunk, a villara meg ket bazinagy hangszoro-magnest. igy a tapellatas is rendben van...najo. levedetni, gyartani, aztan mehetnek a teli edzesek. igaz valtozik a menetteljesitmeny picit (nehezebb gep, nehezebb kerekek, az aramtermeles ellenallasa), de lehetne gurulni hidegebb idoben is, amikor ugysincs senki a palyan. kitolodik a gyakorlasi idoszak
asszem elkezdem atalakitani persu mz-jet
-
#25954560
törölt tag
válasz
Integra #14988 üzenetére
nem azzal van gondom h en faznek, hanem jelentosen csokkenhet a funfaktor ha nem tapad a guma
egyebkent elgondolkodtato a popsifutesasszem az utasulesen lenne sikere
off+: nezegetem civic-eket, mr2-ket, celica-kat, de nem talaltam megy olyat, amire raindultam volna. a civic topikban linkelteket meg rendre elkapkodjak
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14986 üzenetére
pentekre is 5-12 fokot mond a koponyeg.hu meg pici esot. szoval jo lehet
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14984 üzenetére
papirhuszar
mod: akkor toljal ki valamit, amit nem feltesz esoben es tedd fel a kepeit
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14982 üzenetére
ehem. es a kepeink a tuti csittifitti rossireplika gepedrol hun vannak, HE?!
-
Boci_83
őstag
válasz
Gaboman #14976 üzenetére
Hát remélem lesz még idén motorozásra való idő, mert én még nem akarom eltenni.
De ha már itt tartunk, biztos volt tavaly is róla szó, akkor én nem nagyon követtem nyomom a topicot, de mivel szoktátok "lekenni" a gépet télire?
Azt tudom hogy az első telót érdemes befújni WD40-ennel, és megnyomkodni az elezét, hogy a szimeringek ne száradjanak ki. Érdemes szilikonnal telibe fúni a motort? Krómos részeket krómvédővel esetleg? -
Gaboman
nagyúr
A francba már ezzel a szemét időjárással,4napja rá sem ültem a mocira annyira mocskos idő van,9 fok esővel egybekötve huhhhh,a hideg is kiráz tőle.
Pedig ma kellett volna vinnem a gépet olajcserére meg egy,két apró állításra.
Visszamondtam jövőhétre mert ilyen időben nem indulok el. -
[lAyCsI]
addikt
fújj de buta szemből az új R1
remélem csak a képeken
viszont a megújúlt műszaki tartalom ígéretes...
bár tuti ezek a szuper EU-normás kipuffok miatt semmi extra hangja nem lesz -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #14965 üzenetére
mintha nem sportmotorod lenne, úgy beszélsz
igaz "játékhaccázas", ahogy mondták nekedde of corse igazad van, hogy minden majom a legerősebbet akarja, valahogy kompenzálniuk kell a kevés IQ-t
-
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14965 üzenetére
persze, persze. csakhogy utcai motornak aruljak ezeket a vadallatokat. es sztem boven kevesebb, mint a fele jar (nalunk) palyazni. az eladassal meg nem az a baj h eladjak, hanem hogy 'keves km-rel' meg 'gyari allapot' stb, holott mar kihajtottak a belet is. ugy lenne sztem igazsagos h mittomen 15k versenykm-rel bevallottan es olcson. (az igen! mar lenne is ilyenem
)
a turamotor/sportmotor ertekeleseddel teljesen egyetertek, csak mondj kerlek most tartos, kenyelmes, eros es megis elvezetes turamotort a mostani kinalatbol. (jah, lehetne esetleg szep is, bar ez azert eleg kerdeses).
lehet az en fejemmel van baj egyebkent, hogy soxor megkivanom a sportmotoros dolgokat a gepeimtol es megis legtobbszor turazom veluk. tudom-tudom: ket motor lenne az igazi: egy tura meg egy randalir. (majd most lesz is)
most olvasgattam a totalbike-on a k8 vfr cikket, a szerzonek ott pont az a baja h nem tulsagosan turagep. lehet csak at kene kicsit idomozni, az alapjai nem rosszak.Integra: tenyleg, az xx-et is latni benne kicsit. a v5-osbe eleg sokat oltek, lehet nem dobjak ki, hatha bevalik, bar ezresek voltak.
ha barki tud megszaglaszhato, tapogathato, hallgathato k9r1-et, erezze azonnal kotelessegenek riasztani a forumot!
lAyCsI: na cso! ideje volt
-
[lAyCsI]
addikt
visszatértem poraimból meg a nyaralásból,
gondoltam most 7végén lehetne nyomatni egy karikát,
de úgy látom itten nem lesz 35 fok mostanság -
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #14962 üzenetére
Nos, az a réteg, amelyik veszi, annak teljesen mindegy, mi lesz vele 50 000 km után. Ezeknek a motoroknak szerintem 50% a meg sem éri a 20 000 kmes kort. Addig összetörik. A hosszú élet nem a motorsportban használt gépeknél van. Ez mindenki számára egyértelmű. Csak a mi piacunkon nem. Amúgy is lecserélik őket az újabb fejlesztésekre, sőt muszáj lecserélni a köridők miatt. Alapvetően szerintem nem az itthoni motorostársadalom pénztárcájából kellene kiindulni, hogy 10 évente egy új motor. Ezt nem erre a "piacra" tervezik, ami itt van nálunk, hogy görcsösen ragaszkodjunk sportmotoroknál a 100 000 km feletti futásteljesítmény garantáltan hibamentes teljesítéséhez lol. Ezek sportszerek, amiket le kell cserélni. Ha határon megy az ember, úgyis odavágja 1 éves kora előtt. De a megbízhatóság szempontjából kínosan ügyelniük kell arra, hogy a konkurens márkák ne legyenek sokkal jobbak. Ezért gondolom, hogy meg kellene várnunk azt a bizonyos szakmai cikkett, hogy mit várhatunk, és mit nem várhatunk el ettől az új dologtól. Nálunk meg általában nem visszatekergetés van. Hanem 15 000 versenykm után vissza a blokk egy utcai motorba, és eldja. Vagy lopáscasco, és eladja versenymotornak. Rendőrségen meg bejelenti. De a legutolsó a visszatekerés lesz ezeknél a majmoknál. Szóval aki túrázni akar, meg millió km ert akar menni, az ne sportmotort vegyen, hanem túramotort. Sokan nem azt veszik, mert ugye egy márkának a zászlóshajója mindig valami motogp szökevény, aztán az kell mindenkinek. Sznobság, márkahűség, fiatalság, bolondság. Ezek az élet megrontói
-
Integra
titán
válasz
#25954560 #14962 üzenetére
ez is csak egy újabb grafika a motorra
fene tudja hogy mi lesz a next gen vfr
a v5-ös hír még mindig tartja magát, de amióta elkúrták a gp-ben a 800as motorral az egészet, azóta a v5 sincsen ugye.. pedig még a v5-ös blade-ről is szó volt.
meg olyan mintha a blackbird-öt is szeretnék a vfr utódjába beültetni és a két motor helyett egyet piacra dobni -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14961 üzenetére
vagy arra jatszanak, ami igencsak jol lathato tendencia: az r1-eket, gixereket, cibbereket ujonnan megveszik a keljfeljancsik, hasznaljak egy-ket evet, visszatekerik, eladjak. na ugyanezek tovabbra is meg fogjak venni, tehat a yama eladasai rendben lesznek. majd ket ev mulva elojonnek a hibak, de addigra mar uj r1-es lesz.
nyilvan mindenki tud tipushibakat mondani uj generacios motorokra. a 87-88-as fzr-eknek volt, a 96-os thunderace-eknek is.
nem ketseges h ez a moci jo, a moci coool, a moci allat. es valszeg ubermegasiralybaromallatkiralysag lesz vezetni is
csak az eddigi tendenciak a tervezett avulassal, az anyagvastagsagok csokkentesevel, altalanos sulyversennyel nem az elettartam meghosszabbitasara utalnak. lehet h a 200 lo feletti zx10 es a gsxr1000 miatt leptek meg ok is, hogy mostaztan kihozzanak valami mindentvivot. es ha en is ketevente cserelgetnem mindig ujra a motoromat, mar ott allnek sorba egy k9 r1-ert. (meg custom fejidomert es valami ertelmes kinezetu kipufogorendszerert)
ha lesz yama nap, muszaj lesz kimenni meghallgatni ezeketIntegra: mar talan 2004 ota vannak pletykak a vfr 1200-rol. vegulis milyen lett? othengeres? (gondolom nem) fura kicsit h sokkal inkabb turagepesre vettek a dizajnt, mar jobban hasonlit egy fjr-re, mint az elodokre. mi van a cikkben?
ez a VCM ugyanaz, mint a 2008-as accord-ban a vcm? -
-
Integra
titán
-
#25954560
törölt tag
válasz
Boci_83 #14957 üzenetére
hat, asszem ezt a k9-es r1-est kesobb majd viszontlatjuk az osszes forumon a hengerenkenti vezerles megfaradasaval, anyagfaradassal, a vibracio okozta toresekkel, stb mondjuk 2011-tol kezdve... es bontott alkatresz meg nem lesz hozza, mert a korabbiake nem jo.
es mar jovore nepszeru lehet a halalozasi statisztikakban. -
Boci_83
őstag
válasz
#25954560 #14950 üzenetére
Én úgy tudom ezt elképzelni mint a 6 hengeres motoroknál van, hogy még az egyik hengerben tart a terjeszkedés ütem, amikor az a 2/3-ához ér (6 henger esetén ugye) akkor gyújt a következő henger is.
Szvsz itt is így lehet ez, csak 4 hengeres megoldással, két henger gyújtásakor "átfedések" vannak, ezért nő a nyomaték, és ezért tűnik V4-esnek a hangja (vagy inkább kicsit V2-esnek)Ezt a big bang-et nem vágom, kicsit utána keresgélek, nekem ez új.
-
#25954560
törölt tag
idojaras betett a dvar projektnek a mai napra. uj idopont: hetvege. nyah, hatha.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #14953 üzenetére
Jaja,és ebből szoktak következni a gondok,mert sok majom azt hiszi tudja uralni,kezelni az ilyen fenevadat,pedig nem,még a legprofibb versenyzőkek is meglepi néha.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #14943 üzenetére
Én nem is engednék ilyen gépeket ki közútra megmondom őszintén.
Kizárólag csakis versenypályára gyártanám őket. -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14948 üzenetére
ha ragaszkodunk a videohoz, akkor azert eleg sok a valtozas.
ugyi a hagyomanyos elrendezesben a fotengelyen 0 foknal van az 1. es a 4. dugattyu, 180 foknal pedig a 2. es 3. a gyujtasi sorrend 1-3-4-2 (bar a videon 1-2-4-3), szoval egyenlo idokozonkent (fotengely felfordulatonkent v 180 fokonkent) gyujt egy-egy henger, es mindig csak egy. ) 4x180fok, ket teljes fordulat.a valtozas a kovetkezo:
a dugattyukat elforgattak (cw):
1. - 0 fok,
2. - 90 fok,
3. - 270 fok,
4. - 180 fok.
a gyujtas sorrend 1-3-2-4,
tehat gyujt 0foknal, aztan 270nel, aztan 180nal, aztan 90nel, majd 180nal megint az egyes. szoval a 2. es 4. egeszen kozel gyujt egymashoz, hasonlitva a bigbang-hez, de megsem ugy. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #14947 üzenetére
Nem hengerek. Dugattyúk. Főtengely. Olyan "lépcsősnek" tűnik a szimpla sornégyhez képest.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #14943 üzenetére
ide nyugatról csak hammerrel mernék jönni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Gaboman #14942 üzenetére
Egy magyarországi átlag felhasználónak egy 10 éves FZR 1000 is felesleges lenne.
Egy jó pilótának nem felesleges. És ezek már sportgépek. Nem közútra veszi az ember. Azért van rajta index, meg lámpa, hogy ne kelljen egy utánfutót venned, hogy azzal vidd le a ringre. Akkor ugye van egy majom réteg, aki azért veszi meg, mert megveheti a legerősebbet. Esze ágában nincs kisebbet venni. Meg van egy réteg, aki tud motorozni és a nyomatékot kedveli. De szerintem azok nem ezt a kategóriát veszik, mert igen hamar kileheli a lelkét. Azok meg a megfontolt, nem átlag motorosok, akik letekertek jónéhány kilómétert, és valamit tudnak.
-
-
ALI_G
veterán
használt gumiért lehet kapni pénzt? még van minta, sőt még forgalomban is lehetne vele menni hátul 1mm-t.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14938 üzenetére
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #14937 üzenetére
jó-jó, lefényképezem aztán felrakom
Csak e vagyok havazva
Nemtom hogy oldották meg a big banget, majd biztos lesz róla cikk a Revüben, vagy akárhol. Nagyon kíváncsi vagyok. De ha van változó szelepvezérlés már elég régóta, akkor a bütyköstengely a legkevesebb valószínűleg. -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #14936 üzenetére
sztem nagyaszad
hol vannak a kepek? ne mondd h nem letezik semmi, amivel fenykepet tucc generalni...
egyebkent az fzr-nek is olyan a gyujtasa h eccerre ket henger kap szikratcsak nyilvan az egyik epp kipufogo-utemben. viszont nem tudom elkepzelni hogyan lehetne gombnyomasra felcserelni a kipufogo-utemet robbantasra, hiszen maskor van nyitva a beomlo szelep.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
#25954560 #14935 üzenetére
Valszeg főtengelyhez nem kellene nyúlni, de a fene sem tudja. Kb azokat amiket mondtál
Dehát apróságok. Pénzzel nem foglalkozunk, az a legkevesebb. Monnyuk nem lenne szívem ennyire átszabni, mert drasztikusan lecsökkenne a blokk élettartama. Biztos kibírna 10 000 versenykilómétertMeg most hogy feldekoráltam annyira tetszik, hogy lehet elhasználom. Mellé talán egyszer veszek valami nagyobb masinát. Szóval te még a hűtőmágneses design-t láttad, itt egy Metzeler matrica, ott egy 46 os pfff, elég gagyera volt. Most elég pompásan néz ki. Jut eszembe, ha kedden nincs eső, elmegyünk Kakucsra edzeni, a lényeg, hogy hétközben megyünk. Akkor megnézhetnéd.
-
#25954560
törölt tag
zseni modon ma is motorral jottem. hat... hideg is volt, meg is aztam, csuszott is, ez mar nem az az elmenymotorozas kategoria. drukkoljatok, ma megyunk valszeg megnezni azt az fzr 'szivet'
persu:sokat kene modositani az r6-odon egy ilyenhez v eleg lecserelni a gyujtast meg a vezermutengelyeket?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #14926 üzenetére
oszt ez má milyen főtengely?
ilyen van a motogp-ben? és miért is jó? nem értettem mindent. a nyomatékkal mondott vmit.mod:
Az úgynevezett big bang motort elsősorban a versenysportban használják, amely a négyhengeres erejét és a kéthengeres nyomatékosságát nyújtja. Alapvetően tehát egy soros, négyhengeres motorról van szó, ám két-két henger azonos időben gyújt. Ezzel a felállással hatékonyabban lehet a nyomatékot az aszfaltra vinni. Persze ez hatalmas pulzáló erőhatást jelent, amely nem probléma a versenysportban, ám utcai körülmények közötti használhatóságának érdekében, jelentős fejlesztéseket kell eszközölni. Reméljük ez sikerül a Yamahának, és egy valódi unikumot üdvözölhetünk majd az új R1 személyében. -
ALI_G
veterán
akit érdekel:
A Vaslovas tagsági kártyával rendelkezők kedvezményesen vásárolhatnak partnereinknél!
A kártya ára 2.900 Ft, ami az igénylés napjától számítva egy évig érvényes! A tapasztalat az, hogy az első nagyobb vásárlás alkalmával a kártya ára megtérül. Ez természetesen egy lehetőség, amit kihasználhatsz! A kártya megvásárlásával támogatod az oldalt is!
boltok listája itt: [link]
kártya rendelés itt: [link]hátha valakinek megéri.
-
ALI_G
veterán
válasz
Nightmare #14918 üzenetére
hát bélés olyan 18 fok alatt feltétlen kell, de 10 fok alatt már sztem kevés az is.
18 alatt kellhet a vesevédő, normális motoros zokni (vagy minimum sízokni), csak kérdés, beleférsz-e így a bakancsodba. 10 fok körül meg téli motoros kesztyű már kellhet, markolatfűtés még nem old meg mindent, mert pl kívülről megy rá a hideg, belül meg jó meleg. Ettől még később lehetsz reumás meg minden -
jasszer
őstag
válasz
rebel56 #14919 üzenetére
Jaja, ezt már láttam én is, ha idén is didergős lesz a téli motorozás akkor jövőre lehet h összekókányolok egy ilyet, bár "kissé" balesetveszélyesnek érzem. Ha megcsinálom, akkor viszont vmi szabályzóval egyetemben fogom, meg kicsit igényesebben bevarrva a fűtőszálakat...
-
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #14922 üzenetére
Ez a nem egyszeru
De ez csak ugy poen, ha megvan hozza a megfelelo szamu kipufogo isCyB0RG: ne aggodj, ami kesik, az jon. A lakas meg szerintem azert fontosabb.
-
Nightmare
senior tag
válasz
ferkoboy #14924 üzenetére
Mé' beszélünk el egymás mellett?
Én is erről beszélek.
Nem csak a magyar oldalon, de máson se nagyon találtam semmi különöset...lehet honda spec lesz belőle, még olcsóbb is, mint ez. 2399...bár házhoz szállítás biztos van...
Aki szereti a motorja fényezését...annak ajánlom ezt...itten.
Én anno kocsihoz vettem, és nagyon jó...nem csalódtam benne. Új fényt ad a fényezésnek... -
ferkoboy
senior tag
válasz
Nightmare #14921 üzenetére
10W40:
"Fullszintetikus motorolaj négyütemű, főleg Off-Road versenymotorokhoz Teljesíményszint: API SJ/SL, ACEA A3, JASO MA"elbeszélünk egymás mellett.
Figy: ha teljesitményszinta gyárinak megfelelő, nagyon rossz nem lehet. Ha versenymotorokhoz vmely gyár ezt ejánlja (gondolom a Sherco igen), akkor még kevesebb az esélye hogy rossz legyen.
De lehet venni e körül már mást is, pl Castrol, Repsol. Én a cbf-embe Repsol-t tettem, gyári honda spec.
-
CyB0RG
csendes tag
Hát srácok, pár évre asszem jegelve lett a moci-project-em.
Beszálltam egy jónak tűnő lakásvásárlásba (persze a lakás a jó, nem a szükséges hitel), ezzel úgy érzem egy időre ugrott az új motor álom, szerintem 1-2 év múlva is csak valami használt(abb) vasat tudok megfinanszírozni.
De az biztos, hogy előbb-utóbb lesz egy kétkerekű járgány (bicaj mellett), mert úgy érzem beleszerettem ebbe a világba!
-
Integra
titán
-
Nightmare
senior tag
válasz
ferkoboy #14920 üzenetére
Soroksáron a momorobogo kínálatában van. Ezt árulják, meg még agipot. Amit tudok, hogy 10-40-es. Vagy 2400-vagy 2500 literje. Annyit tudok, hogy valami francia versenyolaj. A google ennyit talált.
-
jasszer
őstag
válasz
Nightmare #14916 üzenetére
"Nem tudom mennyi az a hőfok, amiben még ráülnék. Nem motoroztam még hidegben soha..."
Attól függ mennyire bírja a ruhád/felszerelésed. Én lassan beszerzek markolatfűtést h 0 fok körül se legyen gond, mint tavaly, meg kellene egy jobban záró bukó, vagy téliesítem a meglévőt.
-
Nightmare
senior tag
Nem tudom mennyi az a hőfok, amiben még ráülnék. Nem motoroztam még hidegben soha...
bajnokpityu...tudom, nem is arra gondoltam, hogy minden nap beindítom 1 percre...hanem ha olyan idő van, tavaly télen volt +15 is, akkor elmenni egy kicsit.
ferkoboy, mennyiért van felétek? Mert nálunk 2400 literje...csaképpen nem is hallottam róla 1, 2 meg hogy nem tudom milyen olaj. A neten nem sok mindent tudtam meg róla. Nekem hazafelé útba esik meóhelyről, így azért kérdeztem, hogy milyen olaj. Mert ha jó, akkor veszek olyat.
Másik...komolyabb kérdésem. Kinek mi a véleménye a nyitott dobokról? Mert szétszedtem a Leo vince dobomat, és nagy meglepetésemre nem gyapot volt benne, hanem egy csomó össze hegesztett cső. Persze volt gyapot is, de az a szélén, elválasztva azzal a lyukacsos lemezzel. Kiszedve a csöveket nagyon jó hangja lett, de nem olyan, mint amikor leszedtem a dobot. Nem recseg, ropog, csak szépen mélyen duruzsol. Sokkal mélyebben, mint eredeti állapotban.
Árt ez a motornak? Erről is sokmindent lehet olvasni, kérdés...mi az igaz. Nyitott dob, de nem teljesen nyitott, mert más hangja van, mint dob nélkül, és a gáz nem csak kifelé nyomul, hanem a gyapotban is. Kinek mi a véleménye?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #14913 üzenetére
link?
-
Topiccsendőr
addikt
Új R1 megvan mindenkinek?
Kapcsolható big bang gyújtás??? Hámivanitt kérem? Ezeknek elmentek hazulról? Egy gombnyomás és sornégyhangról darabos BB hangra válthatod a motorodat? A Suzuki ABC módja után ez nálam kicsapta a biztosítékot, de mocskosul tetszik az egész.
És végre kívülre hozták a váltórudazatot. Biztos nem volt elég merev ha kifúrták azt a jó deltaboxot. Dehát ménem gondolkodtak előbb? -
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #14903 üzenetére
á, ő már nem tud motorozni. Fél is ennek az erejétől (én is), szerintem még 8000-ig se nagyon pörgette életében, de nem is baj.
-
Nightmare
senior tag
Azt a betyár mindenit
Nekem is válaszolna vki?
Minerva neveztű olajról tud vki vmit?
És még eccer megkérdezném, hogy mit érdemes vennem a motorba télre olajat, ha néha szeretném be is indítani...?
-
Boci_83
őstag
Nah, ha az időjárás is úgy akarja akkor holnap a kiskunlacházi repülő térre megyünk a Street1 képzésre. Hát nagyon kíváncsi vagyok!!
Volt már ott valaki? -
#25954560
törölt tag
ez igen!
gondolom csillio km van benne. legalabbis a motorjaban
-
Aktív témák
Hirdetés
- B W PS PX8 jó áron eladó
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bomba ár! HP ZBook 15 Studio G3 - Intel Xeon I 32GB I 512SSD I 15,6" FHD I Nvidia I Cam I W10 I Gar
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B450 R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 Ti 11GB ASUS GT 301 FSP 700W
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest