Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- localhost: Radírgumi hatás [Törölt topicok emlékhelye]
- Victoryus: Thomson 43UC6306 tv
- Algieba: Hulladéktermelés művészi szinten, mert megérdemlem
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kempingezés és sátrazás
Aktív témák
-
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #12892 üzenetére
pesten vagy szolnokon?
-
Boci_83
őstag
válasz
#25954560 #12889 üzenetére
Igazából nem nagyon van vélemény, csak azt irják hogy nem nagyon tennék fel, mert nem tudják mi, és hogy miért olcsó. De a 954 es gyerek meg valami olyat irt, hogy nem is használna mást, mert próbálta. Hát első ránézésre nem tűnik annyira szarnak, amig nem néztem meg mi a márkája, engem megtévesztett, azt hittem valami komoly gumi.
Közben találtam párban eladót itt a környéken. [link] Lehet beszerzek egy elsőt is.
aztán majd megmondom a frankót.
-
#25954560
törölt tag
válasz
Boci_83 #12888 üzenetére
lejart ido.
tomahawk honlap
kikukazott gumakbol epitkeznek. jo a kornyezetnek es elmeletileg ezert olcsobb is. valami varazstechnologiaval reciklaljak. -
Boci_83
őstag
Ezt nézzétek mit találtam. Olyan vagyok mint valami ószeres.
Tomahawk T3 180/55 R17 Soha az életben nem láttam még ilyen gumit. Egyik haverom garázsában találtam. Hallottatok már ilyen gumiról, vagy találkoztatok vele? Vadonat új. A kopásjelző fölött 5mm-es a profil.Lesz ami lesz, én felrakom a motorra, max ha nem jó akkor lefüstölöm, vagy leszedem és eladom...
Egyébként valami puhább guminak tűnik, kiváncsi leszek, tegnap ki is kaptam a kereket, ma meló után megyek és cseréltetem is le.[
]
Kattintással nagyítható !Holnap megyek én is az oktatásra, meg jön egy haverom is. Remélem nem esik az eső, mert akkor szarok rá, nincs kedvem szarrá ázni, nincs esős ruhám..
-
Ezt érezni kell
Én tavaly-tavalyelőtt még éreztem. Aztán úgy látszik, hogy idénre már kinőttem a 400ast
180nál még gangolnék felfele, csak nincs hova
Úgy érzem, hogy ilyen 120-130al megyek, aztán amikor nézem órát, 11ezret forog, és fekszik az óra, akkor jövök rá, hogy 6ban vagyok. Kellene még egy 7 meg egy 8...
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #12882 üzenetére
mert most akkor mire cserélted?
hogy mentél ki úgy hogy a TZ is meg a dzsamaha is kint volt? Mind2 felfér a futódra?Gyere már el te is, he'
yoo lesz
gyere MZ-vel
-
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #12883 üzenetére
várjá várjá, akkor te szolnokról jössz kocsival (vagy nagy mocival) és pesten átváltasz éroxxxra?
De kijössz 8:30-ra és eljössz velünk? Mert ha szolnokról jössz, akkor mindenképp szolnok felé megyek reggel, de most elképzelhető, hogy pénteken megyek és ott alszok.
Szervezzük már össze valahogy! Pesten szarul mozgok, még BKV-vel csak-csak, de úton -
Topiccsendőr
addikt
Jah és ez tapad is, viszont kimentem bejáratni kakucsra és az eleje csúszott meg hirtelen. Visszahoztam, illetve megtapadt. Utána mondom magamban nem kockáztatok, Tézére felültem, annak is az elej e ment el. Hát engem nem szeretnek az első gumik. Később kiderült a tézénél leraktam a már hatvanszor feljebbrakott kipufogókönyököt és kiemelt. Nem is tudom hogy hoztam vissza a szikraesőben
De jó volt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
qpakcovboy #12860 üzenetére
Ez valami fantasztikus, nagyon ott van a kicsike. Monnyuk még megvárom az egykettes apriliát, ha szarul néz ki - de mivel olasz, ez lehetetlen - inkább erre gyűjtök
-
ALI_G
veterán
válasz
ferkoboy #12877 üzenetére
na de 13000 km alatt se tudtam rájönni, hogy 90-nél hanyadikban vagyok. Alig látszik a fordulaton plusz mínusz egy sebesség ennél a sebességnél.
Meg halkan megjegyezve 160 fölött se veszem észre, hogy 5. vagy 6-ban vagyok.
Túrázásnál nem nézem kanyarvadászatnál mert akkor mindig tartom 5-6000-es fordulaton, ott mind1 hanyadikban megyek, csak amikor utazom nem mindegy.
Az meg cink, hogy minden 6-ba váltás után keresnék egy 7-et, pedig ez szokott lenni. -
ferkoboy
senior tag
Behuzod a kuplongot, aztán próbálsz egyet még dobni rajta. Turázásnál meg megszokod, hogy adott fordulatszámhoz az adott sebességfokozatban milyen sebesség tartozik. Amiböl egyenesen következik, hogy a ford. és a sebesség meghatározza a sebesség-fokozatot. Szokás kérdése.
De tény hogy nem árt, ha valami mutatja hanyadikban vagy. Max egy idő után már rá se kell nézned.mod: mondathelyesség
-
ALI_G
veterán
válasz
qpakcovboy #12868 üzenetére
jópénzért raknak rá olyan túrót, azt láttam. De miért nem lehet ezt az apróságot belerakni gyárilag
legalább a fokozat kijelzőt, sose tudom, hogy 5, vagy 6-ban vagyok.
-
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #12874 üzenetére
engem is hívott a kisjány, de 8:30-ra hogy a picsába érek oda? Nekem innen cirka 3 óra odajutni. Induljak 5kor?
te viszont még pesti vagy, vagy szolnokon leszel?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
qpakcovboy #12871 üzenetére
múltkor arra voltunk &rew-al meg persu-val,
télleg fasza kis kanyarvasárnapról meg még nincs semmi fix, szal mehetünk többen is akár,
még azt sem tuggyuk merre lesz az irány... -
bajnokpityu
félisten
válasz
qpakcovboy #12860 üzenetére
hja,csini.de azért az nekem még mindig piros feketében az Fsport az überalles
-
qpakcovboy
őstag
válasz
[lAyCsI] #12869 üzenetére
A fradi már fideszes színekben nyomul
Amúgy nekem mindentől függetlenül jó a vasárnap is, szombaton egy kis 200-as karikát megyünk, a 2/a-n ki Szlovákia és Esztergomnál vissza onnan Visegrád majd Budapest, az egy egész jó kis kanyargós útvonal 200 km és 2 óra, ha van kedved akkor csatlakozz.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
qpakcovboy #12868 üzenetére
hajrá fradi
amúgy sztem egyik évben sem láttam még annyi Hajabúzát mint idén... -
[lAyCsI]
addikt
válasz
qpakcovboy #12860 üzenetére
én sajna már lebeszéltem spannal a vasárnapot,
szombat nem jo neki, szal akkor én skippelek, talán legközelebb -
qpakcovboy
őstag
Nekem az SV kb 6-ot eszik (néha 8-at
) és 200-ként tankolom, de nem bánom. A Motorodra meg szerintem lehet utólag fokozatkijelzőt rakni, a legtöbb suzukira lehet ,szerintem a hondákra is. Meg kiveszi a tiltásokat.
Feca: Nekem mindíg is bejöttek ezek az új formák, viszont ez a fehér szín marha kényes télleg. Pedig egyre több fehér motort lehet látni pl a busa...
Ezt sem könnyű tisztán tartani bár szívesen csutakolnám minden nap
-
feca81
aktív tag
válasz
qpakcovboy #12860 üzenetére
miert kell ezt a gyonyoru motort ilyen idiota kipuffal elb.szni???? fortelem.
-
feca81
aktív tag
megjott
az egesz tomites kb 4-5 lemezbol van osszepreselve.azt mondta az R1-eknek van ilyen tomitese.nagyo nrugalmasnak tunik.es ellenallonak.tiszta fem az egesz,megis olyan puha. en meg soha eletemben nem lattam ilyen vekony lemezeket.olyan vatag egy,mint a tejfolos kupa teteje. remelem bevalik.arba nugyanannyi volt,csak most 0,8-as,nem 1,2-es -
ALI_G
veterán
válasz
qpakcovboy #12860 üzenetére
váltófény meg fokozatkijelző ami nagyon sajnálok, hogy nincs az enyémben
De én akkor is a CBR600-ra szavazokMeg egy 20 literes tankot!
gyűlölöm, hogy 250 km-enként tankolnom kell, ha nem akarok parázni, hogy kifogy. Eddig a top 5,2-es fogyasztással 272 km, de még itt is volt ~3 liter hátra (17,2 liter talán a tankom). De már 233nál szólt,hogy ki akar fogyni.
Elméletileg hosszú távon 300 km meglehet, de azért kifogni a végén egy benzinkutat, felbecsülhetetlen, itt is sasoltam, hogy 30 km-en keresztül egy kút se volt! A gázkart már-már visszafele tekertem -
Boci_83
őstag
válasz
qpakcovboy #12860 üzenetére
Ú de szép! Nehezen fogadtam el az új motorok formáit, de egyre jobban kezdik belopni a szivembe magukat, és ez kifejezetten tetszik is. Azt hiszem kezdek spórolni, 5-6 év múlva megpróbálok venni egyet használtan...!
-
ALI_G
veterán
válasz
qpakcovboy #12860 üzenetére
[I]Kirijama Kazuo fejlesztőmérnök levele Kitano Jukikóhoz
Drága, rég nem látott kis feleségem, Jukiko!
Tudom, azt ígértem, mihelyt befejezzük a 2008-as GSX-R-eket, rögtön hazautazom, és elmegyünk a gyerekekkel pihenni Okavába - azonban korántsem úgy alakultak a dolgok, ahogy azt elterveztem. A munkafázist lezáró teázáson Mimura Sindzsi csoportvezető úr megmutatta a 2010-es modell skicceit, és éreztem, maradnom kell. Ó Jukikó, ha tudnád, mennyit tépelődtem a liftben, útban felfelé az irodámba, lehúzzak-e még két évet szabadság és család nélkül, de amikor beléptem a szobámba, már biztos voltam magamban: itt a helyem! Korábban írtam már, mennyire megrázott minket Hatagami Tadakacu kollégánk patikamérleges harakirije, mert nem tudta teljesíteni a súlycsökkentési vállalásait, és az idei modell két kilót hízott! Személyes küldetésemnek érzem, hogy két év múlva megszabaduljunk ettől súlytól, és még tovább csökkentsük a gép tömegét, de a jelenlegi 125 lóerővel sem vagyok kibékülve, szerintem még találunk itt-ott némi tartalékot. Drága Jukikó, mikor ezeket írom, a másik kezemmel már meg is nyitottam a GSX-R 600 2010-es mappát, csókolom a gyerekeket, két év múlva utazunk Okavába és végre pihenünk egy nagyot!
A Te Kazuód[/I]
-
qpakcovboy
őstag
Akkor lesz valami szombaton?
Láttátok már az új Kisgixert?
-
PazsitZ
addikt
-
ALI_G
veterán
szombattal kapcsolatban hívtak vkit???
Ingyenes képzések: 13 db -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #12843 üzenetére
na most derült ki hogy lehet hogy szombat is jo lehet nekem,
egyeztetek haverral... -
[lAyCsI]
addikt
válasz
bajnokpityu #12845 üzenetére
nekem egyszeméllyel elől 2.1, hátul 2.3 és most a pogresszor rugókkal sztem tökzsír
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #12847 üzenetére
csúnya volt az a hátsó gumi, ideje volt
Rádugták a PC-t, vagy hogy derül ki a szinkron hiba?Elvileg ma ide ér a k&n
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #12848 üzenetére
Apa,ez tipusa válogatja.a Dunlop nekem gyárilag felszerelt tipus.gyári nyomáson nem tapasztaltam semmi különlges rosszindulatot, vagy hirtelenséget.hidegen persze csúszik,mint a jég,de 3 perc alatt tűzforró.
-
Boci_83
őstag
Látom megy a gumitéma. Nekem is aktuális lesz a gumi vásárlás. Legtöbbet egyenesen megyek, de ha nagyon ráérzek a Mátrára, ott is kerülnék néha egy két kört. Nekem is jó lehet a Road Attack? Vagy a 2 komponensűek közül melyiket ajánlanátok?
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #12848 üzenetére
szerintem sem nekunk szantak ezt az irast, altalaban a motorosok nem uzemszeruen tapasztaljak meg a gumi csuszashatarait. viszont altalanos motorozashoz jo lehet, mert ezek a fo szempontjai:
- gumi elettartam
- fogyasztasvan nekem eleg bajom a kemenyre fujt gumaval. amikor ketten megyunk (legtobbszor), akkor teljesen rendben van. viszont amikor egyedul vagyok, akkor tobbszor meglepem magam. hidegen siman elporog kisebb gazra (
) is, de ha meleg es visszadobok egyet a kanyar bejaratanal, akkor is hajlamos megcsuszni egy csoppet. azon meg nem gondolkodtam h mindig leeresztem-felfujom, mert akkor hetente 8-10 alkalommal is ott loghatnek egy pimpa vegen vmelyik kutnal.
aki meg puhabb gumakkal jar, meg szeret kicsit randalirozni (foleg palyan), azok meg ugyis mind a sajat kedvenc guminyomast reszesitik elonyben. legfeljebb a palyaig v hegyiszakaszig mennek kemeny gumakon.
-
Topiccsendőr
addikt
Jah, visszahoztam szervizről a kis aranyost. Egyszerű szinkronhibája volt, úgyhogy öröm bódottá. Felrakattam hátulra a 2CT-t mostár egész türhető. Az első gumit kellene lcserélni, lehet meglepem magam vele a köv hónapban. A 12 000 es szerviz potom 29 000 be fájt. Teljesen baráti. És nem rángat végre. Szóval én támogatom a magyar gazdaságot.
-
Robi_73
őstag
Sziasztok!
Hátha érdekel valakit egy Motoparts hátsó emelő M8-as emelőszemekkel, és motor takaró. (légáteresztő, vízhatlan stb...)
Köszi!
-
#25954560
törölt tag
Advice on tyre pressure
Motorcycle manufacturers always go into the subject of air pressure in great detail in their vehicle manuals. It is possible to find instruction on air pressure for every driving situation. In addition it is usually possible to find a sticker on the vehicle with the necessary information written on it.
The manufacturers make a distinction between load (riding solo or with a pillion passenger, with or without luggage) and speed (on secondary roads or motorways). Naturally on such a short info page it is not possible to give the necessary tyre pressure details for every motorbike and because of this we refer you to the recommendations of the motorcycle manufacturers. From years of experience we are aware that motorcyclists sometimes ride on tyres for which the air pressure is not suited to the driving conditions. We do however advise you always to ride at the highest pressure level given from the motorcycle manufacturer. Some amount of comfort will be lost, but that loss will be outweighed by improved safety. In addition the rolling resistance will be lower which will help to save fuel. Incorrect inflation pressure reduces the service life and may have a negative influence on the riding characteristics of the motorcycle. Under-inflated tyres flex excessively, easily overheat and can suffer damage. Over-inflation can cause uneven wear. Improper inflation, either too high or too low, can adversely affect overall handling and ride quality. Tyre pressure will be measured when the tyres are cold. During riding the tyre becomes warm and the tyre pressure is therefore higher (up to 0,5 bar). This excess pressure should not be let off as it will automatically be balanced out as the tyre cools down again. Please note that the maximum load of the tyre depends on the inflation pressure. This means that you have to increase the inflation pressure up to the maximum pressure stated on the sidewall of the tyre to achieve the maximum load carrying capacity.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
bajnokpityu #12834 üzenetére
előírás...
amúgy meg tojok rá hogy kicsit jobban kopik, ha jobban tapad... -
#25954560
törölt tag
gumakarbantartasos, micsodas link
ebben is a kivulrol foltozos megoldas van. -
ALI_G
veterán
válasz
bajnokpityu #12834 üzenetére
Nekem is úgy írja, hogy egyforma nyomás kell 1 és 2 személyjel is. Nem is szoktam változtatni.
Csak kakucson engedtek le belőle persuék pár tizedet, amit hazafelé visszafújtattam. -
bajnokpityu
félisten
hmmm,dehát előirás szerint általában ugyanannyi nyomás kell 1 ill 2 személy esetén.
meg gumija válogatja.végig durván leengedett nyomáson mentem anno az M1essel.kibirt 5ezret a hátsó.majd a következő garniturát felfújtam,biztos úgy tartósabb.hát gyári nyomáson pattogott,mint fene,és 1 napnyi gurulás után szemmel látható volt a kopás. -
#25954560
törölt tag
valoszinuleg, de nem sokkal kisebb a futasteljesitmenye. nekem is z6 volt fent a roadattak elott. fenyevekkel jobb a conti, de nem fogy sokkal gyorsabban. sztem nem erdemes venni tartalekba, sztem nem fog felfele menni az ara. persze ha neked vmi varazs-aron hozzak, akkor nyilvan erdemes.
-
-
Levi123
senior tag
Ja nem is írtam, hogy levizsgáztattam a motort.
9170 HUF az árfolyam -
-
Levi123
senior tag
válasz
qpakcovboy #12808 üzenetére
Gumis megjavítja nem is kell szétszedni tesz bele "dugót".
Csak az a lényeg, hogy a futó felületen legyen a szög, ne az oldalán.. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
bajnokpityu #12816 üzenetére
gondolom kanyarban,
és gondolom a gixxeres valami nagyon hugyosjóska lehetett -
bajnokpityu
félisten
válasz
[lAyCsI] #12814 üzenetére
az tény,de legalább marad a nyomás a gumiban
a kismotornagymotor témában nagyon sajátos a véleményem.én mindig a létező legkisebb járművet veszem meg,amin még épp elférek.haverok rengeteget oltanak,hogy ekkora tömeggel mit szarakodok 50ccm-el meg haccázassal,meg hogy úgy nézek ki rajtuk mint majom köszörűkövönde pl elég kemény látvány volt,mikor 70re fúrt RS aprilia végig nyélen körbemotorozta haverom péppé tuningolt ezres gixerét a Hringen
pedig a Hring eléggé nagy sebességű motoroknak való.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
qpakcovboy #12808 üzenetére
OK,
akkor vasárnapról egyeztethetünk még...
a szögtől meg szabadulj meg... nem életbiztosítás azzal járkálni -
válasz
Topiccsendőr #12787 üzenetére
-
válasz
qpakcovboy #12800 üzenetére
Mikor indultok?
-
válasz
#25954560 #12797 üzenetére
Ugye
400ast sem tudom kimotorozni. Ezt nem azt jelenti, hogy nem tudnék helyenként 250+al menni, hanem kanyarban jön ki az, hogy "helló, ide még kevés vagyok"
Van egy olyan érzésem, hogyha holnap fennt lesz az új papucs hátul, délután kimegyek a Nosztorira, vagy Csesznekre. Ki kell próbálni egy jó sportpapucsot, mert szvsz még mindig gyorsabban lehet menni egy kimotorozott 400assal szerpentinen, mint egy félős 600assal, vagy ezressel
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
qpakcovboy #12803 üzenetére
szombat délután van pogramom,
szal vasárnap lenne az igazi, meg tegnap egyik haverral lebeszéltük a vasárnapot,
aztán gondoltam esetleg összehozhatnánk veletek is, de ha nektek szombat lenne a jó,
menjetek, aztán max. next time...
havernál lesz új 1000-es Horni tesztmotor, és nagyon ki szeretném prószálni -
ALI_G
veterán
válasz
qpakcovboy #12800 üzenetére
szombaton megyek pestre, de nem hiszem, hogy vasárnap is mennék mocival
egyébként van akit visszahívtak kedden a motorshow1-től? Engem nem.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
qpakcovboy #12800 üzenetére
kúl
Aktív témák
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 38GL950G-B - Ívelt Nano IPS / 3840x1600 / 175hz 1ms / G-Sync Modul / FreeSync / HDR 400
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB,Újszerű,Dobozával,12 honap garanciával
- Xiaomi 13T Pro 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest