Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
DNS_65 #13684 üzenetére
Az S es verziót. Le volt "ültetve" az első villa, feljebb rakták a kiflikbe amivel kb 6 cm errel volt lejjebb ahogy elnéztem. Nagyon kezes volt, még kormánygátlóval is. Furcsa, pedig egy nagy bálnának tűnt, de ez a kisebb főtengely-kisebb pörgettyűhatást nagyon meg lehet érezni. Jó a V2.
-
feca81
aktív tag
aaa,ha tudtam volna,tuti megallok,de vmiert mindig kecskemetinek godollak.ne kerdezd miert.
a motorrol kepet nem tudok feltenni,mert nem tudtam lefenykepezni,ultem,oszt mentem,elveztem,h egy JO motor van a seggem alatt.
de itt a hirdetese
remelem beered ennyivel,es megprobalok majd kepet is feltenni holnap.
amugy 15W40-es v mi van benne.amugy a bukogomba rajta egy vicc,azt le is veszem,az idomtarto kis lemezre van felcsavarozva.tudjatok,ami eloszor letorik esesnel
turat meg nem tudom mikor megyunk,most ki kell nyognom a jovo heti nyaralast,meg ennek az atirasat.nem keszultem fel egy 600-asra,400-ast akartam.ennek tobb lesz a koltsege,de eddig ugy tunik megeri
-
feca81
aktív tag
a zegy vicc volt.illembol atneztuk,de mar mikor beleptunk tudtuk,h nem vesszuk meg.miutan kijottunk kitort a rohoges,es huztunk el nagyon gyorsan
az en simsonom tobbetert annal.olyan,mintha innen onnan ingyen kapott alkatreszekbol,amit mas mar kidobott,osszetakoltak vmit,ami berreg is neha.
-
ALI_G
veterán
válasz
feca81 #13689 üzenetére
hát igen, a 2. motor gyanúsan fürdés volt, velem is próbáltak megetetni, de szerencsére nem vettem be a süket dumát.
73000 km az már nem semmi, ott már nem is 10w40 kell szerintem. Mit öntött bele a tulaj?
Mellesleg ha Debrecenből vetted, akkor átmentél Mezőberényen, volt pofád nem szólni?!legalább egy pillantást vetettem volna rá. Ja, és ha képet nem raksz még holnap reggel 8:20-ig ide, akkor szevasz-tavasz
egy hétig nem jövök fórumra, mert megyek holnap hegyekbe
tegyed bele szépen a kilómétert, nagyon remélem, hogy tényleg makulátlan belülről is az a blokk. Majd szólj, ha készen álltok közösen a túrárasok balesetmentes kilómétert!
-
feca81
aktív tag
no,megerkeztem a motorvasarlasbol.rettento modon elfaradtam,egyhuzamban megallas nelkul 176km-t,meg elotte meg 50-et.vagy nem ulok jol a motoron,v nem tudom,de a karjaimban eros izomlaz van,a seggem meg sajog
igazabol egy omlengo hozzaszolast akartam irni,de a faradsag miatt ez elmarad.igy megmaradok targyilagos. akkor jojjenek a reszletek:
odaertunk,megneztem az elso motort.tetszett,mind az elado,mind a motor. kesobb bemutatom a gepet,ezt vettem meg,es nem akarom leloni a poent.
2. motor. lenyegeben ezert a motorert mentem.ez volt a 400-as vazban 600-as blokk. gyerekek! az a motor egy vicc volt.nem 420-at,de meg 50 ezret se atam volna erte. egy hasznalhato alkatresz nem volt rajta.az osszes idom eltorle,a csavarok helyei az idomon kitorve.nem megrpedve,kitorve!!! a plexi kettetorve.es meg sorolhatnam.a hatso rugostag hegesztve,tiszta rozsda.az elsobol omlott az olaj. az ujnak mondott lancszett egy elso fogaskerekbol allt,a szett tobbi resze kuka.a tank kiemelve,mert nem fert be a karbi,meg a levegoszuro. a vadi uj akksi ranezesre 3 eves.minden tiszta karc,olaj,hanyag munka.es most jojjon a lenyeg.azt mondtak,h a blokk ep,tokeltes allapotu.na mondom,inditsuk mar be.(csak azert kertem,h leirhassam nektek,h rohogjetek,mikor bementunk az udvarba,mar tudtuk,h nem vesszuk meg)azt mondja a szerelo,h ez az exup alandoan tesztel,ez ujfajta.(magyarul vmi meghibasodas miatt ne mcsak egyszer teszteli,hanem egy vegtelen ciklusban allandoan)
beindult a motor!!! (ezen en meglehetosen csodalkoztam) a motornak ne mvolt alpjarata.azt mondta feljebb kel lcsavarni,mig bemelegszik.mondom, az enyem is ilyen,en rahuzom a szivatot,mig hideg. aaa,azt nem szabad,mert lezabal.szoval egy szivatos motoron a szivatot nem lehet hasznalni.jo,a ket srac aki velem jott,mar alig birta viszafojtani a rohogest.a motor durrogott vhol a hengerfejben,nem volt egyenletes alapjarat meg 3 ezren sem. a vezermulancnak olyan hangja van,h egy kisertet megirigyelne a csorgest. felelmetes,milyen volt a motor.
+ meg a fekei is total elkopva,gumi szar,amit csak el tudtok kepzelni,mindenben hibazott.
es most az udvarrol: a szerelonel voltunk,mert ott volt a motor.az ugy nezett ki,mint egy motortemeto. kiegett motorok,vazak,szetszedett blokkok,agyonrozsdasodott felismerhetelne alkatreszek hevertek mindenfele. tipikus kokanyszerviz. mondtam a sracnak,meg megnezunk egy motort,es visszaszolok,h kell-e.persze nem kellett,de rendes voltam,visszaszoltam.
3. motor: egy 500-as FZR 92-es 465-re tartva. a motorral buktak,de ki lett pofozva.a ket dekni nagoyn gatya volt,azt cserelni kellett volna.az idomok szepen ujrafestve,itt-ott hajszalrepedesekkel. egy iylen motortol ne is varjon tobbet az ember.alapjaba veve jo motornak tunt,egy dolog aggasztott nagyon.megpedig,mikor odarantottad a gazt,gondolkodott,es horgott.nem tudom mi oka lehetett,nem is erdekelt,akkor mar eldontottem,h az elso lesz,mert mire ezt kijavittatom,addigra amazzal elmegyek tobb ezer km-t.
es akkor jojjon most az elso motor.roviden:egy alom.a motor egy FZR 600,91-es 73.000km-rel.ebbol gondolom,h valos.ezzel is estek,de gyonyoruen kipofoztak.ha a srac nem mondja,ra se jovok.a motor 2 korlampas egyed,de atcsereltek trapezra az eses utan.az aluvazat bevontak muanyag tartalmu festekkel.nagyon jol nez ki.termeszetesen egybol villarangatas,vaz nyakanak ellenorzese,stb,de nem mutatott hibat.igy hazahozva jo az egyenes futasa is.ami van rajta: uj elso-hatso gumi (a hatso par honapos,43.000Ft-ert vette). uj fekbettek,uj lancszett(tenyleg uj). fem fekcso elol,yoshimura (vagy hogy kell irni) dob. uj olaj,olajszuro,sporlegszurok(na ezt gyulolom rajta,teljesen elnyomja a gyonoyru motorhangot magasabb sebessegen).festese uj,szinte karcmentes allapot(ket kavicsfelverodes van az elejen) marcius kornyeken volt szelephezag,es karbiszinkron. a szlepeket csa kelleonriztek,nem kellett hozzanyulni. a motornak gyonyoru 1200-as alapjarata van.nem esik le,nem megy fel,ott marad.a gazra azonnal,szepen reagal,egyenletes a gazreakcio.par mm-t huzok,es mar hallom is ahogy veszi.ha hirtelen,ha lassan huzom neki,akkor is.kuplung zajtalan.mar majdnem megegette a hengerfej a fulem,h halljak vmi zorejt (a faszi keres nelkul befogta a kipufot) de akor se hallottam semmit. a ZXR-hez kepest kezes barany.majdnem olyn,mint a kis 250-esem.azonnal raereztem.amikor eloszor meglattam,nem szerettem bele azonnal.mentunk a tobbit nezni.aztan visszamentem a srachoz,kiprobaltam.es fulig ert a szam.annyira jol esett,h egybol elfelejtettem,h itthon van egy szarom
a sracon latszott,h megadta mindig neki a jot.gondosan szervizelte debrecen egyik legjobb szerelojevel.nem talaltunk hibat rajta.mondtam,h ezen nincs.erre azt mondja,de van.mar majdnem sirva fakadtam,h nem vettuk eszre,es erre mutat egy kavicsfelverodest
aszittem leutom
a 200 km alatt semmi gondot ne mtapasztaltam,minden ugy mukodott,ahogy kell.le a kalappal.egy iylen idos gep,ilyen jol karbantartva,nem gondoltam volna,h sikerul.mellesleg egy srac 10 evig nyustolte,aztan kivontak a forgalombol,mert lebenult egy beteseg kovetkezteben.kesobb megvette ez a rac,es 3 evig hasznalta.de ez sz.rni is ezzel ment.ha kiallt az udvarbol,beindiotta,ha 5 metert elorebb kellett allni,beinditotta.eloszor nem ertettem.aztan miutan levezettem vele 10 km-t,megertettem.en se tologatom,ezen orom ulni,es huzogatni a gazt
olyan hangja van,h iszonyat. gyonyoru tiszta oblos hang.egy szoszi csaj ott biciklizett a jardan,en meg szepen mellette 5 meterre.kuplung be,rarant egy icipicit.ahogy illik egy jo csajnak tenni a szepet. szerencsetlen majd leugrot a biciklirol,ugy megijedt.annyira sajnaltam szegenyt, ami meg tetszi ka motorba,h ha rahuzod a gazt,majd kuplung be,es elengeded a gazt,azonnal visszaugrik alapjaratra.nem gondolkodik. egyszoval nagyon baba a gep.jo hang,jo mootr,szep kullem,rendezett papirok.egy alom
-
Nightmare
senior tag
-
Nightmare
senior tag
-
Nightmare
senior tag
Érdekes...
-
Nightmare
senior tag
-
DNS_65
senior tag
válasz
Topiccsendőr #13651 üzenetére
Persu, TL 1000 S vagy R verziót próbáltad ki?
-
NINJA_V
tag
2008. augusztus 2., szombat 20:11
Meghalt egy motoros a 7-es úton szombaton Siófokon - közölte a Somogy Megyei Rendőr-főkapitányság szóvivője. A balesetet egy, a védett útra kihajtó személygépkocsi okozta. A vétlen motoros az ütközéskor olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy a helyszínen életét vesztette. A személygépkocsi vezetőjének állapotáról a szóvivő nem tudott felvilágosítást adni. A közlekedés a 7-es úton leállt.
már megint autó
-
feca81
aktív tag
ha holnap nem talalok motort,akor csuszik a projekt 2 hetet.mert megyek nyaralni.muszaj kicsit kilevegoztetni a fejem,tul sok volt ez a motorszereles idenre. 1 het merev reszegseg, agysejtpusztitas, ontudatlan allapot eloidezese. annyira le akarok aljasodni,h koszonjek reggelente a tukorben latott ismeretlen arcnak
.
-
feca81
aktív tag
no vegigneztem az egesz piacot. 11 motort talaltam,ami erdekelhet.a tobbi tul messze van.
ebbol 3-4 debrecenbe+ 4-5 a kozelebe,v uton odafele/visszafele.szep nap lesz a holnapi a halalra -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #13660 üzenetére
na, végre találtam lista árat gummára: [link]
első gumik tapadási sorrendben növekvő.
pilot road 27000
pilot sport 24000
pilot power 29000Csak valamiért hátsó gumit nem találok, hiába állítom be a keresőbe, hogy 180/70 R17, nincs ilyen
vagy rosszul keresem?
Kár, hogy nem írja, hogy 2 ct lenne, gyanús, hogy nem. De 2 CT-set nem árulnának?!?!?! -
TayRol
nagyúr
Ez volna az, s 39.990 ft volt.
-
ALI_G
veterán
-
feca81
aktív tag
meseltem,h tegnap elszakadt a kuplungbowdenem?
jol jott,mikor beszeltetek,hogyan kell kuplung nelkul valtani.csak a piros lampaknal volt gond,meg keresztezodesekben.de megoldottam.
a mult heten meg a szivat otort le a helyerol.kiderult,h mar csak par mm tartotta,a tobbi reg el volt torve a razkodastol.mindkettot megcsinaltuk.az exupot kivettuk,mert nagyo ncsorgott.de ugy egyaltalan nem akart menni,most visszaraktuk,es ugy megy,mint a parancsolat.mar csak a forrast kene letisztazni
egyre tobb hiba jon ki,es egyre jobb lesz ez a motor
)
-
Gaboman
nagyúr
-
TayRol
nagyúr
Szevasztok!
Ma voltunk asszonnyal a Pardiban, az alpinestars protiinget megnezni, s mivel csak kis meretben volt - de az neki jo volt - megvettuk. Eleg korrekt cuccnak nez ki, utesre kemenyedo betetekkel, lecipzarozhato kulon a gerincvedo, s lehet csak azt is hasznalni. Maga a bolt tettszik, mi zaras elott 20 perccel mentunk be, teljesen jo volt a kiszolgalas, bar lehet csak azert, mert nem volt senki rajtunk kivul.
Nekem sajna nem jutott mar, csak kis meret volt, szoval vagy megvarom a szeptembert, mig hoznak, vagy megveszem mashol 58-ert, vagy veszek masmilyent. Meg tanakodom...Osszessegeben eleg pro a cucc, bar ezt el is vartam tole
Ciao
TayRol -
Gaboman
nagyúr
válasz
qpakcovboy #13663 üzenetére
Nem rossz a SV650 blokk az tuti,havernak a Hyosung GT650R-ben van ilyen kicsikét másabb gyújtással,így 78LE paszíroztak ki belőle.
Mentem vele már párszor,kellemes gép,jól húz alacsony fordulatnál is de 6000-7000 között indul meg igazán,onnan tép rendesen.
A vele egy kategóriába lévő 4hengeres gépeknél (plBF 600,ER-6N) erősebbnek hat,főleg alul venni észre.
Ma is mentünk egy jó kört együtt én az SMC-vel ő meg a GT-vel.
A V2-es blokk tényleg jó azoknak akik 600-650es gépet szeretnének és nem akarnak állandóan magas fordulaton járni vele hogy megjöjjön az erő is. -
qpakcovboy
őstag
Én a GSX-R-t választanám, abba nem csörög a vezérműlánc
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #13657 üzenetére
Tegnap mentem egy 600-as aztán egy 750-es gsx f-el az SV után olyan kis lagymatag puhácska elalszomazülésben típus, de hosszú túrákra biztos kényelmesebb. Persze én is odaadtam az SV-t a haveromnak, aki nagyon le sem akart szállni
Miért nem hiszitek el, hogy nagyon jó a V2, na mind1 itt egy kis olvasnivaló:Ma elmotoroztam csajommal egy 20 km a strandra, borzalmas meleg van van, a városba csak este lehet motorozni...
-
Nightmare
senior tag
-
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #13660 üzenetére
a sracok kicsit hasonlitanak a keddi edzesunkre. lejott negy konditerminator es nagyon nagy szajuk volt. a sracok fiatalok voltak, erosek, es a mult honapban nottek 8-10 kilot (kiderult a szolidan halk beszelgetesukbol). a baratom mar ekkor mosolygott. aztan a sracok meghaltak a 10. percben (bemelegites kozepe), a 20.-ban (bemelegites vege), es meg soxor. edzes vegen lassan visszatert a hangerejuk, ahogy levegohoz jutottak
namivan, nincsen melo? inkabb aszondmeg mikor lesz verseny, hadd drukkoljunk kicsit.
meg lesz az a ph!-s tabor oszko-n, oda nem gurulunk el? Paromnak mar gurulashianya van erosen -
Nightmare
senior tag
válasz
Topiccsendőr #13653 üzenetére
Ott van, tessék elmenni, és megvenni
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #13657 üzenetére
ki esett el? Aki osztotta az észt?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #13651 üzenetére
remélem elnézést kértél tőlük
-
NINJA_V
tag
válasz
Topiccsendőr #13654 üzenetére
koncepció
-
NINJA_V
tag
válasz
Topiccsendőr #13650 üzenetére
akkor ezt csak neked (és a többi olasz motor fannak):
v4 -
Topiccsendőr
addikt
Voltunk Kakucson haverral. Egyik szemem sír a másik meg el van takarva hajjal. Jah nem az az emós topic. Szóval Volt alkalmam A TL 1000-et meghajtani, hát visszaültem az R6 ra asse tudtam mivan, semmi motorfék
majdnem beleszálltam mindenbe, annyira hiányzott már
De nagyon jó volt a masina. AZ én R6 om túramotor a TL hez képest. Komolyan mondom, kényelmesebb nála. Megint kipóbáltam egy gyönyvirág motorkerékpárt.
Aztán. Haver éppen kint körözget, én a büfében nézegetem, közben meg motoros társak elkezdik kiértékelni a többieket. Két önjelölt hokinyúl elkezte mondani, hogy ki mit csinál rosszul, sőt még belém is kötöttek, hogy ne a lábbammal integessek, ha elhagyom a pályát, mert lerúgom őket, ha féktávon mennek el nekem () Köpni nyelni nem tudtam. Nem kezdtem el mondani nekik, hogy az embernek van periférikus látomezeje. Jah és ez a fickó aki saját magára maszturbált, már annyira jól motorozik, valamilyen tanfolyamon vett részt, olyasmin, mint amire elmentetek Ali, meg Qupak. Azt ő kezdi nekem mondani hogyan motorozzanak az emberek. Hát elkészültem. Bazeg, az emberek teljesen ostobák.
Féktávon lerúúúglak??? Te beverted a fejed? vegyél be valamit fater. Hákééészvagyok. -
ALI_G
veterán
válasz
Nightmare #13647 üzenetére
régi
előző topicban asszem kiveséztük.
Régebben beszéltem erről NINJA_V-ről, de biztosított róla, hogy amik lejönnek japóban a gyártó sorról, odamegy hozzá az 1,50 magas japán kiccsávó, beindít, csutkagáz. Ha nem döglik meg, akkor megy a márkakereskedésébe és eladják!
Lényegében a kocsikat is már bejáratva gurítják le a gyártó sorról évek óta, csak ott járatják elvileg 24 órát padon.
Inkább a dízelesek halnak, abban is a turbó, ha bejáratás időben padlózza végig. -
ALI_G
veterán
válasz
Nightmare #13638 üzenetére
én már nem lihegem túl. Amint stabil az alapfordulat már pattanok is rá, persze mire kiérek a kapuhoz, kinyitom, becsukom, már 40 fokos a víz, 1 km a város széle, addigra meg már 60-70 fok és lehet csattogtatni.
lehet kerülök is egyetKedden van kedve valakinek csatlakozni a mátrában egy karikára? Mi 3-an vagyunk.
-
Nightmare
senior tag
-
Nightmare
senior tag
válasz
feca81 #13639 üzenetére
Hosuba.
De ez sztem messze van Tőled.Ez egy márkaszervíz, nem is vészes árakkal, a srác aki ott volt nagyon normális, és jó szerelő. A munkafelvevő hölgy is rendes.
Kedden rendelték meg a láncfeszítőt, amikor mentem a motorért a szimeringcsere miatt. Tegnap hívtak, rögtön ahogy megérkezett, mehettem is volna. De nem értem rá, így ma délelőtt másfél óra alatt kész volt, rengeteg beszéddel. Sokat dumáltam a sráccal közben. Átnézte gyorsan a motort INGYEN, meghallgatta, megszememlélte. Szóval 5-ös minden tekintetben.
Szóval...milyen mocit akarsz venni?
-
Nightmare
senior tag
Soxor úgy érzem, hogy túl van lihegve ez a motor téma. Mindenki...hogy meg kell várni, míg meleg, meg ez meg az meg amaz. Nem kell sztem jobban vigyázni rá, mint egy kocsira.
Más. Kicserélték a vezérműlánc feszítőt. Rugó nyomja a láncot, illetve egy közvetítő, de az a rugónak megy a feszítőn belül. Valami isteni hangja lett így, nem zörög, szépen tisztán jár a motor. A szerelőkkel nagyon meg vagyok elégedve, rendes, tiszta munkát végeztek. Szakértelem ok, biztos oda megyek legközelebb is.
-
ALI_G
veterán
na feca itt vannak a tanácsok amit ki is nyomtathat mindenki
[link] -
feca81
aktív tag
válasz
NINJA_V #13633 üzenetére
neked is koszonom
amit mar most tudok:lancszett uj,fekbetetek uj,fek kitakaritva,olaj benne uj.akksi uj.karbiszinkron,szelepallitas most volt.a kipuf a 400-ase,viszont minden mas a 600-ase.
esve volt vele,az tuti,mert a 600-as blokk egy torott motorbol kerult at.a rongy egyertelmu,azt mar irtam regebben is,h viszek) ha egy pici csorgest is hallok a blokkban,mar nem veszem meg.a vezermulancra szereloje azt mondta meg vagy 20E km-t tuti elmegy.
ha jol emlexem,meg a gumik is ujak,de ez nem biztos.
osszessegebe,amit leszurtem egy jo blokk van benne egy kevesbe esztetikus vazzal.a vaz alu,szoval nincs festve,se polirozva, kepek alapjan.
holnap estefel tobbet tudok mondani.akkor mar lehet itt fog allni,v elmondom,miert nem vettem meg -
válasz
Topiccsendőr #13609 üzenetére
Más téma:
Ebből mire tippelsz? [link] -
NINJA_V
tag
válasz
Gaboman #13629 üzenetére
Gaboman és Persuader kombóját már nehéz kiegészíteni
....
Én is csak azt tudom tanácsolni hogy mikor odaérsz fogd meg a blokkot. Amikor megkéred hogy idítsa be,akkor jön a szöveg: Látod milyen frankón indul
Amikor jár a motor, kipuff befog ronggyal, szelephangra vagy vezlánccsörgésre figyelje, húz be a kuplungot és úgy is figyeld meg a hangját. Ha melegen egy nagyobb gázadás után túlságosan füstöl, akkor lehet kopott vagy szelepszár szimeringes....mondjuk azt mondtad 9.6ot fúj, szóval még nem veszett ki belőle a craft. (reméljük valami szar akksival indítóztak amikor mérték
)
Nem tok mást írni csak mint a többiek...menetközben: fékhatás, egyenesfutás, gázreakció, sebességi fokozatok, kuplungcsúszás, rugózás/csillapítás....Állóhelyzetben nézd meg a telószárakat, nincs-e lepattogva a felület, mert akkor tuti kuka, vagy ha nem akkor meg mindig meg fogja enni a szimeringet, nyomkodd meg jóerősen az elejét, olajfolyást keress, ezzel együtt a kormánycsapágyra is figyelj...hátul szintén olajfolyást és csillaptást ellenőrizz, (én pl utálom ha parasztmódon vésővel szét van verve a rugóelőfeszítő anya)..felniket nézd át...ha már a keréknél vagy fogd meg a féktárcsát, ha nagy válla van és olyan az alakja mint egy lerágott almacsutkának akkor tuti sok 10E km van benne...féktárcsa nem hazudik
... pillants rá a fékbetétekre is. ha a gumik cserések azt is vedd számításba.....váznak épnek és eredeti festésűnek kell lennie...ha utólag hegesztették akkor ott rozsdafoltok jelenhetnek meg. Keress esés nyomokat a blokkon, vagy kormányvégen, bukógombán, hátsó kerék csavarján..egyszóval minden kiálló alkatrészen...
Mondjuk a Te estetben "két" motorról van szó!
Mivel ez egy 600as blokk , az én véleményem szerint, 600as kipufogónak, karburátorsornak, légszűrőháznak és elektronikának kell lennie...azért ezek meglétére kérdezz rá. ( hogy a 600on nagyobb hűtő van-e azt nem tom)....
Vedd bele a számításba hogy a kopó alkatrészek (gumik, fékbetétek, lánc-lánckerekek, olajcsere) ha cserére szorulnak akkor azok a Te pénztárcádat fogják terhelni sok 10E-rel vagy 100assal...Dönts okosan....
-
Gaboman
nagyúr
válasz
feca81 #13625 üzenetére
Egy pár dolog amire érdemes odafigyelni.
Előszőr azt nézd meg hogy teljesen hideg e a blokk,mert ha langyos lehet elötte már volt járatva mivel hidegen nehezen indul.
Az olajat megnézni olajszint ellenőrzése,megkérdezni mennyit eszik belőle,hogy nem e trutymós,fehéres színű e mert ha igen akkor valamelyik tömítésnél belefolyik a hűtővíz.
Légszűrő tisztaságának ellenőrzése esetleg nem nyomja ki oda a vizes olajat.
Elindítás után csörgő,zörgő hangok a blokkból ha nagyon szól nem érdemes vele foglalkozni,persze ha gyárilag hangos az nem baj.plTM
Bemelegítés alatt a kipufogónál nem köpködi ki az olajat ha odahúzól neki.
Milyen színű füst jön ki a kipufogóból.Ha ezek közül bármelyikkel is találkozól ne is hozd el mert akkor a motorban nincsenek rendben a dolgok,Lehetséges problémák
gyűrűk,csapágyak,dugattyú,tömítések,stb.....)
Ha motorikusan rendben van akkor érdemes még a vázat áttnézni,hogy volt e festve ha volt annak több oka is lehet.Vagy rozsdás volt már és ez a kissebb gond,vagy buktak vele és ujrafestették.
Ezt menet közben kis is derül ha minden igaz.
Nézd azt meg hogy ha egyenesen mész vele a kormány nem áll el jobbra vagy balra,vagy nem e húz a motor valamelyik irányba.
Ha a kormány eláll az lehet eldőlésből is nekem is volt ilyen mocim,ez nem olyan nagy baj ha nem húz oldalra tőle a moci,max kormánycsere.
Viszont ha húz valamerre és mindig visszafele kell kormányozni ott lehetséges a váz csavarodása,vagy lengéscsillapítók deformálódása.
Ha ezzel találkozól ne hozd el,ott akkor buktak vele és megrogyott valami.Lengéscsillapítók ellenőrzése.
Elsőnél befogod a féket és előretolod a motort így lenyomódnak,meghallgatod nem kotyognak e,megfelelően rugóznak,esetleg nem koppan le.
Hátsónál az ülés hátsó részénél nyomod le és ugyan arra figyelsz mint az elsőnél.
Legetséges hibák:
ha koppan vagy puha az is lehet hogy nincs benne olaj mert kifolyik belőle,tömítéseknek annyi.
Ha szorúl akkor elképzelhető hogy eldeformálodott a lengéscsillapító,vagy ha konyog a szimering kopott ki.
Menet közben észre is veszed mennyire stabil mert ha rossz a csillapítása,ütni,vágni,dobálni,fog rendesen.Fékeket érdemes még áttnézni hogy nem kell e cserélni esetleg a kopásuk végett,repedés is játszik,hatékonyságukat ellenőrizni.
Spoilereken is áttnézni hogy nincsenek e repedések,törések,csúszás nyomai.Hát kb ennyi,remélem tudtam segíteni.
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #13622 üzenetére
ugy erted,nehogy eltoljam MEGINT?
-
feca81
aktív tag
-
ALI_G
veterán
haverom, aki esett, már frankón jól van hál istennek. Ma már pizzát kért szüleitől és megette
meg kérte, hogy vigyék be a telefonját, hogy tudjunk vele beszélni, mutterja meg haza akarja vinni, mert szerinte van annyira jól.
be happy! -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #13609 üzenetére
Feca: ajánlom, hogy még egyszer olvasd el persu hsz-ét mielőtt megveszed! De akár kétszer is elolvashatod!
nekem is ajánlottak anno már nem is tudom milyen masinát nagyobb blokkal. Telefonon elmondta legalább az ürge, hogy kintről vette a blokkot, mert ő esett egy olyat, hogy kavics leszedte a fél blokkot.
na mondom perszeeeeee, én meg repülő vagyoklégy észnél, hogy jöhess velünk túrázni és ne csak a pénzt kelljen megint kültened. Szívesen elmennék veled, de most vasárnap nem jó. De bármikor szólsz, és ugrok. Több szem többet lát!!!
Esetleg próbáld meg NINJA_V-t kis pénzzel megfűzni, hogy menjen veled, ha ő nem szúr ki semmit, akkor annak eléggé rendben kell lennie. -
-
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #13609 üzenetére
3-an megyunk nem mindenaron akarom megvenni,csak ha ep a hangja.viszunk rongyot,es betomjuk a kipufot
felek kicsit en is tole,de mas is csinalt ilyen atalakitast,es az jo lett.nemetbol hozta ka blokkot egy torott motorrol.ugyanigy gyujtas,trafo,karbisor is. eleg megnyero a tulaj stilusa is.latatlanban kozolte a legaprobb hibat.mintha csak el akarna venni a vasarlasto la kedvem
beszeltem amotor szerelojevel,o is jokat mondott. remelem nem basszak at a fejem,nem akarok szivni. ja a motor vegnyomasa 9,6 volt. -
feca81
aktív tag
nem vagyo kszegeden,hazajottem szulokhoz.
azt a gepet,ami nemreg jott be a latoszogbe.legalabb is megnezem.ha tetszik,megveszem,ha ne mtetszik,kutatok tovabb. kulsore lehet,nem lesz egy szepseg,erre figyelmeztetett is a srac,de en mar lesz.rom hogy nez ki(azert idomos legyen estrapezlampa),csak a blokkja ep legyen.arra meg azt mondta patent allapotu. meg ami meg tetszik,"400-as " a gep
kevesebb fentartasi koltsegek,nagyobb elvezet. a fogyasztastol nem felek,a 250-esem ismegeszi a 8-at,nem hiszem,h felul tudja mulni a 600-as
-
sowi
őstag
válasz
Topiccsendőr #13609 üzenetére
ez a 600as blokk 400as vazban nekem is kicsit furcsa, de igaza van a tobbieknek, nezz meg egypar motort, nem kell az elso szembejovot megvenni...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
feca81 #13606 üzenetére
Az isten adja, hogy ne valami kókányolt fos legyen - meg van rá az esély így indításnál, egy 400 as vázban egy 600as veeh - , de ne siesd el tényleg. Inkább nézz szét nyugodtan, nem viszik el az orrod elől, pang a piac. Nem kell az elsőt megvenni, ami az utadba kerül. Remélem egy motorszerelőt viszel magaddal. Vagy egy olyat aki meg tudja mondani a szelepek állapotát, vagy a dugó kopottságát a hangok alapján... Ugye nem akarod ugyanezt végigcsinálni...
-
Kevo
tag
Viszont van róla pozitív kritika is [link], szerinted ki írta?
Én imádom, mindent tud, amit tudnia kell és szerintem minőségét és küllemét tekintetbe véve azára sem olyan borsos. A bőr felületet cipőápolóval érdemes néha átsuvickolni, a többi részére elég a vizes szivas. Egyetlen negatívuma van csak, ami nálam nemrég jött elő: Te még nem hagytad el az orrkoptatót?
Én már majdnem, az egyik csavar úgy gondolta, hogy nélkülem utazik tovább, még jó, hogy van tartalék koptatóm csavarokkal
feca81: remélem jó vételt csinálsz, drukkolok
De egy jótanács: ne siesd el, jól nézd át, majd újra és újra...A blokkba nem látsz bele, de ha kívülről tip-top minden tekintetben, akor nagy valószínűséggel gondos gazdija volt és nem lesz baj
-
ALI_G
veterán
válasz
Nightmare #13573 üzenetére
dyno pad, mit vártál?
MAMI-nál mondta NINJA_V, hogy van egy gixxer, azt legalább 300-szor mérték le és semmi baja. Ha 60 fok, akkor az üzem meleg. Na jó, én azért a 70 fokot megszoktam várni, de kakucson is fél óra alatt nem ment fel 80-ra, pedig az tötyögős pálya egy euroringhez képest
Aktív témák
Hirdetés
- B W PS PX8 jó áron eladó
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest