Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz #25954560 #14962 üzenetére

    Nos, az a réteg, amelyik veszi, annak teljesen mindegy, mi lesz vele 50 000 km után. Ezeknek a motoroknak szerintem 50% a meg sem éri a 20 000 kmes kort. Addig összetörik. A hosszú élet nem a motorsportban használt gépeknél van. Ez mindenki számára egyértelmű. Csak a mi piacunkon nem. Amúgy is lecserélik őket az újabb fejlesztésekre, sőt muszáj lecserélni a köridők miatt. Alapvetően szerintem nem az itthoni motorostársadalom pénztárcájából kellene kiindulni, hogy 10 évente egy új motor. Ezt nem erre a "piacra" tervezik, ami itt van nálunk, hogy görcsösen ragaszkodjunk sportmotoroknál a 100 000 km feletti futásteljesítmény garantáltan hibamentes teljesítéséhez lol. Ezek sportszerek, amiket le kell cserélni. Ha határon megy az ember, úgyis odavágja 1 éves kora előtt. De a megbízhatóság szempontjából kínosan ügyelniük kell arra, hogy a konkurens márkák ne legyenek sokkal jobbak. Ezért gondolom, hogy meg kellene várnunk azt a bizonyos szakmai cikkett, hogy mit várhatunk, és mit nem várhatunk el ettől az új dologtól. Nálunk meg általában nem visszatekergetés van. Hanem 15 000 versenykm után vissza a blokk egy utcai motorba, és eldja. Vagy lopáscasco, és eladja versenymotornak. Rendőrségen meg bejelenti. De a legutolsó a visszatekerés lesz ezeknél a majmoknál. Szóval aki túrázni akar, meg millió km ert akar menni, az ne sportmotort vegyen, hanem túramotort. Sokan nem azt veszik, mert ugye egy márkának a zászlóshajója mindig valami motogp szökevény, aztán az kell mindenkinek. Sznobság, márkahűség, fiatalság, bolondság. Ezek az élet megrontói :D

Aktív témák

Hirdetés