Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nod1

    csendes tag

    válasz yuing #79856 üzenetére

    A menetdinamikája jó, minden levegős 12-13 Le-s "szoft" motorhoz képest meglepetés a vízhűtéses, injektoros, valós 15Le-s teljesítmény. A te hetven kilódat repíteni fogja. És ezt élvezed is városban, és város környékén. 90 fölött viszont elfogy az a lendület, ami mondjuk 70-90km/h-ig megvan.
    Tudja a 100-110-et tartósan is, de amint lelassít valami, pl. egy teherautó, akkor kényelmesen nem fogsz beleférni abba a lyukba ami két szembejövő között keletkezik, és előzésre alkalmas idő. Szóval én inkább azt tanácsolnám, hogy vigyél el egy tesztmotort, nézd meg, hogy áll neked. És ha lehet, motorozz főútvonalon, aztán megtapasztalod, hogy ezek a dolgok neked beleférnek e abba, hogy ha túrázol, akkor egyébként sem tényező az idő, ami alatt megteszel távokat. Vagy idegesít annyira egy-egy előzésnél a megtorpanás, vagy egy-egy kigyorsításnál a teljesítmény hiánya, - ami miatt esetleg kevésbé rugalmasan veszed fel a forgalom ritmusát, - hogy ez ellökjön az A2 irányába. Ez abszolút egyéni habitus kérdése.
    90-100-at tudja, tehát nem te leszel a leggyengébb láncszem a forgalomban.
    Amit még nézz meg: Suzuki GSX-S 125
    Itt azért nem az R-et tanácsolom, mert nekem például kifejezetten fárasztó volthosszú távon a csutkakormány, és nem bírta a csuklóm. Illetve nem jött be ez a hasalós, órákig nyomom a heréimet érzés. De ennek a blokkja az egyik legerősebb a kategóriában, és sokan dicsérik. Talán már van belőle használt kínálat is, de nem nézem ezt a piacot.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés