Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stargazer

    senior tag

    válasz Den #4746 üzenetére

    köszi a tippet tudom, ismerem, és technikailag tökéletes is (eltekintve a váztól ami még az a nyeklő fajta - mondjuk a zoomer is de az akkor is más), meg nekem a honda technikailag meg megbízhatóság terén a csúcsot képviseli úgyhogy ha lehetne válogatni (csak sajnos nem nagyon lehet - írják is az sh tesztben hogy vetélytárs nélküli - eltekintve talán a peugeot-któl) biztos hogy első helyen a hondák között néznék körül, és nem akarok nagyon finnyásnak tűnni de az a szegény sh retek ronda. taszító. az a véleményem hogy kinézetre a honda legtöbb motorja rendkívül konzervatív. kevés merész koncepciójuk van. mondjuk ebből az egyik történetesen a zoomer amiért nem is véletlenül vagyok 25x odáig meg vissza. az új hornet 1000-es igen állatul néz ki, de a 600-asnál már például a fejidom elveszi a kedvemet az egésztől pedig a motor maradék 98%-a brutálisan dögös lenne.

    szóval ez a nagy helyzet a befecsekendezéssel meg az abs-szel. a kanyarvételi problémát nem nagyon értem, hiszen a szenzor a féktárcsa alatti rovátkázáshoz képest vizsgálódik és mind a kettő fix. hogyan befolyásolja kettejük kapcsolatát az hogy közben kanyarodik a motor vagy sem?

    és a befecskendezés? csak az volt a bajom hogy a karburátor hidegben nem jól képezi a keveréket, melegíteni kell, ilyenek. gondoltam egy befecskendezősnél nincs ilyesmi. de ha azt mondod hogy motoroknál a számítógépes befecskendezések még nem az igaziak ám legyen én elhiszem és akkor nem ragaszkodok annyira hozzá, de nehéz elképzelni hogy a mai világban ilyesmi még gyermekbetegségekben szenvedhet. jó nem mondom az olaszoknál lehet, de egy japán gépnél? japán a számítógépes kütyük fellegvára. csak meg tudnak rendesen csinálni egy ilyet.

    [ Szerkesztve ]

    Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés