Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Den

    veterán

    válasz stargazer #4747 üzenetére

    épp ez a probléma hogy a szenzor ugyanazt érzékeli kanyarban mint egyenesen. Motornál a kanyarods összetett, és a gumi mindig változó felületen érintkezik az úttestel, folyamatosan véltoznak a rá ható erők, ráadásu magaa fékezés és emiatt az abs beavatkozása is hatással van errre a rendszerre. de a pilóta magasága, tömege, vezetési stílusa is nagy hatással van, stb...

    a befecskendezésnél iigaz hogy ideálisabb keveréket állt elő hidegindításkor, de jól műk9dő motornál egyszivató ugyanúgy ellátjaa feladatát. persze befecskendezővel lehet rögtön tépni nem csukllik nem ullad, de ez csak a keverékképzés, a mechanikus elemek továbbra sem szeretik ha hidegen gyilkoljk a motort szal nem igazi előny ez.

    és persze a japcsik, me az olaszok is meg tudják csinálni hibátlanra a befecskendező rendszert, de a nagy alapigazság itt is érvényesami elromolhat el is romlik, és ami egy alkatrészből áll abban csak egy dolog romolhat el, ami 10ből abban 10 ami 100ból abban 100, a hibalehetőség nő. és ha nézted már meg egy akár csak 5-6 éves moci vezetékeit akkor lthatod hogynem az öröklet asorsuk.

    nem akarlak mindenáron lebeszélni a befecskendezős mocikról, a környezetvédelmi előírások miatt nemsokára kiszorul a porlasztó, csak arra szeretném a figyelmed felhívmi, hogyez nem ad nekked annyi pluszt hogy motorkeresésnél ez legyen a fő szempont és hogya minimális előnye mellett komoly hátrányai is vannak. sztem ma már hhasználati érték szempontjából mind a porlasztó mind a befecskendező képes úgyellátni a feladatát hogy irreleváns meilyen megoldás van egy motoron

    ez ahonda ótvarul néz ki viszont pont a kialakitása miattbiztos kényelmes praktikus és könnyen irányitható. mikor rajta ülsz úgysemlátod

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés