Hirdetés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Egy korszak vége
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz DeFranco #70297 üzenetére
HI!
otorol van szo nem egy foschtalichkarol:- )))
udv
neduddki
mod: Tiger.huhhhh; hogy ens ide lnkejjek egy kovetkezo FT:
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
JI!
na eltanajjuk?:- )
Melyik legyen Az Év Autója?251 BMW i3
228 Citroen C4 Picasso
1245 Mazda 3
343 Mercedes-Benz S osztály
131 Peugeot 308
483 Skoda Octavia
810 Tesla Model Sudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
-
giigz
veterán
És egyébként bárki megmondja, akinek Megane-ja van, és ült Megane 1-ben is, hogy a Megane 1 a legkényelmesebb a Megane-ok között. És ugye nyilván ez fogyaszt a legkevesebbet a súlya miatt, és ugye ennek a legolcsóbb a fenntartása, gyakorlatilag filléres minden, ja és ugye a Megane-ok közül az 1-es a legmegbízhatóbb.
Szóval das meilleur car a Megane, és ezt így németestül, franciástul, angolustul, magyarostul be is lehetne írni az első hozzászólásba, hogy a topic fő kérdése megválaszolt legyen
-
DeFranco
nagyúr
"a Megane a legnémetebb francia verda"
-
Land
veterán
válasz szőröscica #70280 üzenetére
Linket kérhetek?
Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
Land
veterán
Tud valamelyikőtök segíteni eladni egy Wagon R+os vezérműszíj szettet és egy olajszűrőt? Mindkettő új, dobozos és Japanparts márkájú. Hirdetem már lassan 2 hónapja ezeket, de semmi reakció eddig.
Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
giigz
veterán
válasz runner 125 #70275 üzenetére
Védjegy
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
#10726912
törölt tag
válasz szőröscica #70271 üzenetére
Nekem az első Megane-k bizonyítottak, illetve azok elődjeik, a 19 meg a 21-es. Jók a maguk módján Ez, amit linkeltél, már majdnem űrhajóóó.....
-
szőröscica
addikt
Azért egy ilyen Megane-t még én is elfogadnék: [link]
-
#10726912
törölt tag
-
Laraxior
titán
válasz Kornel #70267 üzenetére
Oké. Nekem hobby az autó, nem munkaeszköz. Meglennék autó nélkül is. Van amikor egy hétig hozzá se nyúlok. Van amikor még a sarki boltba is egy üveg üdítőért is azzal megyek.
Mindenesetre amikor eladom, valaki nagyon jól fog járni ezzel az autóval az is biztos Én meg veszek egy másik szemetet, hogy rákölthessek egy vagyont[ Szerkesztve ]
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
Laraxior
titán
válasz #10726912 #70263 üzenetére
Pedig a Megane nem is olyan rossz
(#70262) kornelka: Az én AVGm már 14 Téli vagy nyárigumi nem oszt nem szoroz
[ Szerkesztve ]
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
neduddki
nagyúr
válasz !Overdose! #70261 üzenetére
HI!
48liter huuuu vegem van:- )
tomcsi: 406.9 sziasliget azaz ugy tunik hetvege +3ftudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
#10726912
törölt tag
válasz !Overdose! #70261 üzenetére
3 dbTS Lager sör. Görcsölhet a májad wazze.
Nem elég, hogy Megane-d nincs...még ez is!? -
Kornel
veterán
válasz bitpork #70253 üzenetére
unortodoxiában bármi megtörténhet.
és mindent meg lehet csinálni.
maximum a birkák bégetnek egy kicsit(#70257) Laraxior: kell neked V6 nekem szerencsére alig ment feljebb a fogyasztásom eddig, valószínű azért, mert a téli gumimnak sokkal jobb a gördülési ellenállása, és az üzemanyagtakarékossági osztálya, mint a nyárimé
(#70255) Revolit: nekem kb. mind1, hogy mikor tankolok, mert max. 2 hetente kifogy, de inkább 1,5... szóval ha olcsó, ha drága, menni kell viszont jó érzés, hogy ha legurulok az orzcyra, akkor 380-ért fogok tankolni kb
mod: amugy megvettem az osram NBU-et párba, holnap berakom ha világos lesz. kíváncsi vagyok jobb-e, mint a NB+ volt
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Kornel #70252 üzenetére
óóó, akkor az azt jelenti, hogy nálunk 394.9 lesz Telitanknál kapok egy litert pluszba, ami így télen pont egy indítás
Erre valaki mondana okosat, melyik hazudik nagyobbat, mert kb egy a két autó mégis majdnem 1 guriga a különbség, és mind a kettő szerint patent a szekér.
1.2 milla vs 2 milla*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
DeFranco
nagyúr
-
TaaT
nagyúr
Ma 3db kéken füstölő/büdös benzines ment előttem, legelöl egy daihatsu pony, utána egy 924, és leghátul vmi régi hetes/ötös bmw. Még szerencse hogy mindegyik kihúzódott a szélsőbe és el tudtam menni mellettük.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
giigz
veterán
válasz szőröscica #70244 üzenetére
Fizettek egy kicsit a kínaiaknak, kimaradt pár tablet
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Nekem az új C osztály nem kicsit adja... [link]
-
DeFranco
nagyúr
hú, neduddki, 8th köszi, pont ez kellett... hiresben vannak ilyenek valahol?
-
MunezXBK
nagyúr
Megane vót má?
-
bitpork
nagyúr
válasz cheeka #70225 üzenetére
Ez természetesen nem kritika volt! Én pölö nem értek a kocsikhoz, csak szeretem őket, és mint ilyen én vagyok a fórum és a topic hülyéje
(#70228) DeFranco: most mondod, amikor én is lefőztem már?! De akkor egészségünkre
(#70231) 8th : naaa , ebben hol vannak az említett típusok? no meg a többi HONDA a CRX-en felül? ?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
giigz
veterán
válasz cheeka #70222 üzenetére
Nekem sem a gyorsulás az elsődleges, de sok esetben jól mutatja az autó erejét. A rugalmasságra pedig a 80-120 a legjobb mérés, adott fokozatokban.
Nyilván az a legfontosabb, hogy hogyan viselkedik a mindennapi használat közben, pont ezt írtam tegnap kornelka-nak, hogy lehet, hogy az ő autója papíron erősebb, viszont az alsóbb fordulatszám tartományokban az enyém az erősebb, és pl. egy városi közlekedésben csak az számít, nem nagyon pörgetjük 4000 fölé...
Az csak egy kiragadott szituáció érdekességként, hogy egy 1.6 16V Megane 0-100-as gyorsulásban elveri a 318d-t, a 2.0 16V Megane pedig a 320d-t.
1.6 16V: 9,8s (a gyakorlatban is igen jól megy, bánom, hogy nem ilyen motorral vettem)
2.0 16V: 8,7s -
cheeka
tag
válasz strabowsky #70221 üzenetére
Szerintem simán, ez is egy jó gép! Bőven marad pénzed téli gumira, síelésre, vagy bármire.
-
bitpork
nagyúr
Én már csak egy kávét kérnék
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
cheeka
tag
Volt strabowsky listájában 116-os is, az sem egy erőbajnok, de!!
Ez egy számítástechnikával nagyban összefüggő fórum, a pc-ket mindenki ide oda húzza, a kocsiban lévőt miért ne lehetne, a 18d motor tudomásom szerint ua. mint a 20d, a cm3 az tuti. Egy jó szoftver csodákra képes a turbó motorok esetén, és ez lehet negatív hatások nélküli is. (tudok rá példát)
A 20d 150 le hidd el nagyon jól tépi, még ezt a nehéz kasztnit is.
318d:
[link]
320d adatok:
[link]
330d:
[link]nem tudom biztosra, hogy neked ez van, de ez kikapot papíron a 18d-től is, a 20d-ről nem is beszélve:
[link]
ez a szívó 2.0, de ezt még te is elvered egy jó váltással:
[link]
Okey ez a bajnok:
[link]Egyébként ez a gyorsulás dolog számomra vicc.
Fontosabb lenne mindenkinek egy vezetési tréning, hogy ne legyen annyi hülye az utakon. Tisztelet a kivételnek! -
cheeka
tag
válasz strabowsky #70216 üzenetére
Szerintem minimum 2000-től minden kocsiban benne van
Ezek az autók már nem a tartósságra lettek tervezve, nézd meg, hogy mennyi manapság és mennyi volt régebben egy típus periódusa. Kb. cseréld max. 4 évente, mert kijött az új, szép utód és egyébként is, ez a mostani öreg már kezd bomlani. Vicc az egész. -
cheeka
tag
válasz Dr.FantastiK #70215 üzenetére
Az a passat nem turbós véletlen? Én a szívó benzinről beszéltem, az alacsony fordulati nagy nyomatékot a turbó okozza. Persze a V8 az más téma, oda nem kell feltöltő, az az őserő.
CL500-at vezettem, valóban kényelmes, annak a példánynak a légrugója nem volt jó (kb.200000km), a csere kb.1m-ba fájt volna, azt mondták típusbetegség, egyébként az öregem vette volna valami 700k-ért.
Véleményem szerint érdemes megnézni az audi A6-A8 quattrokat [link] és akkor már maradva a vw-nál a phateon w12-t, az is összkerék. [link]Ausztria tele heggyel, ott hasznos lehet a 4x4 és egyébként is, egyszerűbb aszfaltra vinni azt a teljesítményt.
Ezek a példákat csak úgy bedobtam, nem sok időm volt átnézni a kínálatot, de vannak érdekes szettek, pl. S változatokban, lambó motoros v10, ami Győrben készül, az milyen dolog -
giigz
veterán
válasz cheeka #70209 üzenetére
Sajátként nem volt még dízelem, de a családban volt 2.5 TDI, 2.0 HDI, 1.7 cdti, 1.6 HDI, mindet vezettem, tehát tisztában vagyok vele, hogy mennyivel jobb olyan autót vezetni, aminek alul is van nyomatéka, és nyilván nem lehet összehasonlítani egy (gyenge) szívóbenzinnel. Tanulni is 2.0 PD-n tanultam, finom volt a Golfban a 140 LE 320 Nm, főleg tanulóként
Nem is arra irányult a mondandóm, hogy nem lehet vele elközlekedni, hanem arra, hogy azért nem túl acélos az a teljesítmény, bármennyi nyomaték is van, egyszerűen kevés lehet. Ő pont írta, hogy szeretné, ha húzna is rendesen. Az meg milyen érzés már, hogy ott ülsz a BMW-ben, rajnak érzed magad, beáll melléd egy 1.6 16V Megane, és lever... 2.0 Megane-t már nem is mondom, mert az meg egy pofont is ad...
-
strabowsky
tag
válasz cheeka #70209 üzenetére
Persze nem is érdemes a dízel-benzin témán tovább rágódni, csak én tarok a dízel szerviz költségitől (lehet valaki meg tud ebben cáfolni).
"de a gyárak beleteszik a mai benzinesekbe is a direkt elromló alkatrészeket"
még jó hogy nincs pénzem mai autóra , nem véletlenül nézek 8-10 éveseket[ Szerkesztve ]
-
Dr.FantastiK
őstag
válasz cheeka #70209 üzenetére
'' 3. a nyomatéka nagyon szerethető, ez nem kérdés, a benzines visszaváltogatós ''
_>> de csak ha alulmeretezett,!, mert peldaul egy 110 Kw // 150 LE Passat siman elkezd huzni otosbe is, mar 50 Km/h -tol...
[ Szerkesztve ]
Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!
-
Vladi
nagyúr
Olyan kérdésem lenne, hogyha odaadom egy rokonnak a kocsimat használatra (feleségem) kell arról írni valami papírt?
Hogy használhatja. Vagy ilyen nem kell?
il sole non sorge più ad Est!
-
runner 125
nagyúr
válasz Typhoon47 #70169 üzenetére
Mert a "Bimmer", mitől Bimmer? H minimum 4 literes motor van benne?
Ugyan már.
A linkelt e46-ban lévő 2.2 benines csont azt a teljesítményt hozza, mint a 325i.
Hidd el, az a 170 ló már bőven elegendő az élvezetes használathoz.
A srácé 2.5-öse pl városban 10-zel simán beéri, autópályás tempomatos 130-nál 7.Ha, tényleg nem volt törve, tökéletes vétel egy e46.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
cheeka
tag
válasz strabowsky #70201 üzenetére
Ez az évi 30000 felett nem tudom honnan jön, régebben volt nagyobb jelentősége, mikor még a diesel sokkal többe került. Az biztos, hogy a diesel bonyolultabb (turbo, adagoló, izzítás stb.), de a gyárak beleteszik a mai benzinesekbe is a direkt elromló alkatrészeket. Ez a diesel-benzin story végtelen.
Személy szerint nekem utcai használatra nem kell benzin:
1. mert az a lábam alatt nagyon sokat eszik egy benzines, volt 318is-em, átlag 12l, a mostani 320d 7l.
2. a diesel hangja nem zavar, a 320d szerintem nagyon halk
3. a nyomatéka nagyon szerethető, ez nem kérdés, a benzines visszaváltogatós
4. van egy diesel ktamgiigz
a nyomaték sokkal fontosabb adat és hogy milyen fordulat tartományban adja le, ha nem volt még dieseled, akkor nem tudhatod.joamilestoné
Én is ezt mondtam:
"Ja és ez valóban tud 5l-t fogyasztani, a 320 benzin pedig majdnem a dupláját"
kipróbáltam hosszú távon, 110 országút, pálya 130, kerültem az intenzív gyorsulást, 5 valamennyi átlag jött ki.
Kérdezz meg egy két szerelőt, melyik a jobb motor 20d vs 30d.
Amúgy sem használod ki az erőtöbbletet, csak szájkaratéban, esetleg néha lámpánál, de az többet kajál, és 1,5x több a baja.
Hidd el, Bmw e46 dieselbe a 20d (vagy 18d szinte ua.) a legkedveltebb és legjobb motor. -
giigz
veterán
válasz strabowsky #70201 üzenetére
Mumussá tettem, és törekszem is arra, hogy az egész fórumban szállóigévé váljon a Megane, jó szórakozás
Egyébként franciák közül a 407 nem tetszik?
-
TaaT
nagyúr
Milyen fura hogy haver is pont most próbált ki egy angol E46 320d-t, ami kicsit kehes de még így is azt mondta hogy megvan a köv autója a négyesgolf után.
Give them hell Ukraine!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- E-book olvasók
- LEGO klub
- Call of Duty: WWII
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Hardcore café
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest