Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
batai15
félisten
Igen annyit elfelejtettem írni hogy általában le töltenek egy fájlt (meg előtte csinálnak backupot a régi ecu adatokról) amit aztán feltöltenek ,és a rendelkezése álló adatok alapján finomítanak ,majd próbakör .
Nekem a 206sw 2.0 HDI (90le) volt piszkálva ,elsőnek így írta meg a srác hogy 210et ment ,viszont nem volt különösebben dinamikus normál közlekedéskor ,aztán közép tartományba lett dinamikusabbra írva. Majdnem egy literrel evett kevesebbet (5 alatt volt , előtte stabil 6) és egy ellőzéskor nem kelett vissza gangolni.
Most a 407et nem bántottam az automata miatt ,ugyan elbirná de a 140le sen rossz alapvetően.
Ha ősszel az 508 meglesz ,első körben 160-180le gyári példány lesz a cél,ha viszont a manuális 150 pacis ,akkor valszeg kap egy kis kraftot ,de majd meglátom nem lehet már száguldozni. Bár még nem teljesen tettem le róla hogy nekem is legyen egy kicsit egyedi autóm.
Szép az a mito egyébként, gratula hozzá .
[ Szerkesztve ]