Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hobizoli

    nagyúr

    válasz rbalint88 #209098 üzenetére

    hat ez az, hogy nekem ezt a kuplungtarcsat 8-10 eve egy tizesert csinaltak
    koporesz le, masik felszegecsel ra, oszt ennyi

    a motor 380Nm-t tudott es nem csuszott meg vele
    kisakkoztuk mar a vegere, hogy kb 440-450Nm, amit elbir ekkora atmeron a dolog, mert 2.4bar-n fujva mar annyit tudott az 1.6-s motor :DDD
    ez felett amr kett volna a 230-240mm-st csak akkora meg nem fer el a valtoharangban, meg masik lendkerek is kellett volna hozza

    egyebkent qrva egyszeru, mert 215mm-n a mk3 Supra 2.5 sor6 turbo 1JZ-GTE motorja 363Nm gyarilag
    ennek a kuplungszerkezete volt a sargan, mert ennek nagyobb a szoritoereje
    ha az at vitte 30+ evvel ezelott ennyit, akkor ma is meg lehetne oldani es hidros mukodtetessel meg konnyu is lehetne a pedal

    ja es azert lehetett ra feltenni, mert az illesztocsapok meg a csavarok pozicioi szabvanyos helyekre esnek
    ezeket a gyartoik egy kaptafara csinaljak
    nem veletlen, hogy 190-215-230-240mm eleg gyakori kuplungatmerok szgk-kban manualis valtoknal, es ha megnezed tarcsak a kozepe ezeknek mindig kulon van osszeszegecselve, hogy az adott gyarto masik meretu bordaszamu nyelestengelyt hasznal, akkor csak a kozepe lesz mas neki
    a tunnerebb autokban van 250mm-s annal nagyobb is, de az nyilvan mar ritkabb

    több drón kell ;P

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés