- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Egy újabb érdekes eset
- New Game Blitz - 2025
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Az elfelejtett kiberfegyver
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #209098 üzenetére
hat ez az, hogy nekem ezt a kuplungtarcsat 8-10 eve egy tizesert csinaltak
koporesz le, masik felszegecsel ra, oszt ennyi
a motor 380Nm-t tudott es nem csuszott meg vele
kisakkoztuk mar a vegere, hogy kb 440-450Nm, amit elbir ekkora atmeron a dolog, mert 2.4bar-n fujva mar annyit tudott az 1.6-s motor
ez felett amr kett volna a 230-240mm-st csak akkora meg nem fer el a valtoharangban, meg masik lendkerek is kellett volna hozza
egyebkent qrva egyszeru, mert 215mm-n a mk3 Supra 2.5 sor6 turbo 1JZ-GTE motorja 363Nm gyarilag
ennek a kuplungszerkezete volt a sargan, mert ennek nagyobb a szoritoereje
ha az at vitte 30+ evvel ezelott ennyit, akkor ma is meg lehetne oldani es hidros mukodtetessel meg konnyu is lehetne a pedal
ja es azert lehetett ra feltenni, mert az illesztocsapok meg a csavarok pozicioi szabvanyos helyekre esnek
ezeket a gyartoik egy kaptafara csinaljak
nem veletlen, hogy 190-215-230-240mm eleg gyakori kuplungatmerok szgk-kban manualis valtoknal, es ha megnezed tarcsak a kozepe ezeknek mindig kulon van osszeszegecselve, hogy az adott gyarto masik meretu bordaszamu nyelestengelyt hasznal, akkor csak a kozepe lesz mas neki
a tunnerebb autokban van 250mm-s annal nagyobb is, de az nyilvan mar ritkabbtöbb drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gyúrósok ide!
- A Galaxy S25 az első telefon Qi 2.1-gyel
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xbox Series X|S
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Androidos fejegységek
- Milyen házat vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- TRACON CO201A Szén-monoxid (CO) érzékelő 4,5 V DC (3 1,5V AA), 85 dB digitális kijelzővel.
- Stiebel Eltron SN 15 SL villanybojler
- Új Techson 16 csatornás Analóg és IP HD rögzítő DVR 2TB HDD
- Electrolux XIO Z1010 porszívóhoz bolygó kereket keresek (XIO Z1020 és vagy XIO Z1030)
- Fém mobil számítógép üvegasztal
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest