Hirdetés
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Erste... bank???
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
-
neduddki
nagyúr
válasz
sunahunter #16183 üzenetére
HI!
Erted is megteszem, hogy kuzdok szellemi fejlodesedert:- )))
udv
neduddki
-
-
gaborbol
őstag
Tegnap vettem egy 2003-as szuzit (liana) baratnom szuleitol.
Annyit tudtak mondani rola, hogy az auto megy minden gond nelkul, aztan egyszer csak az automata kirakja magat uresbe es ennyi. Fel nap eltletevel megint hasznalhato aztan ismet elojon a hiba.. Elivttek szervizbe.... ketszer is, szerintuk tulmelegszik benne valami, de nem tudjak rajonni, hogy mi lehet, es mivel a szervizben nem produkalja a hibat igy visszaadtak oreg kocsi..adjak el inkabb alkatresznek, mert nem erdemes vele foglalkozni.
Hazatrelereztem a hetvegen haverral, nagyon idom nem volt ra azota, csak felnyitottam a motorhaztetot... a radiator kupakot leszedve latom a lamellakat, kiegyenlito tartaly csont szaraz, motorolja minimum jelen. Es a szervizben nem tudjak mi lehet a baja..
Mondtam nekik elsore ugy nez kis semmi komoly baja, ha jo lesz visszaadom nekik. Nem ugyan kell nekik, mert ketszer is lerohadt az uton es nem biznanak mar meg benne.
Nem a szerencsetlen kocsiba nem kene megbizni, hanem az otvar szereloban
Jo lesz nekem melos kocsinak -
-
neduddki
nagyúr
válasz
neduddki #16173 üzenetére
HI!
sot a mol sajay allitas szerit gyors vlt mint a il;lam:
A motorbenzinek megkövetelt minôségfejlesztése
a következô években elsôsorban a
kéntartalom csökkentését fogja jelenteni.
- 2005-tôl a motorbenzinek kéntartalma maximum
50 ppm, az aromástartalma pedig maximum
35 tf% lehet, és ezzel egyidôben el kell
kezdeni a kénmentes (maximum 10 ppm kéntartalom)
üzemanyagok forgalmazását.
- 2009-tôl kizárólag kénmentes üzemanyagok
forgalmazhatók.
- 2005. július 1-jétôl a MOL Rt. 10 ppm alatti,
kénmentes motorbenzineket hoz forgalomba.udv
neduddki
-
TaaT
nagyúr
válasz
hobizoli #16170 üzenetére
nem is tudtam hogy ennyiért is lehet kapni dircsi-szürcsit
amúgymeg toyotat_agressziv_neppertol
-
-
hobizoli
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz
Kornel #16144 üzenetére
HI!
ha jol tevedek rancfelvarrastol, mar zz-s motork, az simert buggal, ha bisztosara akarsz menni akkor nyomasmeres es endoszkopos vizsgalalt, sajna a 2003as arebb toljuk az olajmennyseget nem hozott megoldast sajna nehany papagaly meg mindig azt hangosztatja, ill. 5w30as olaj sem a megvalto ez sem akar kikopni:- ( /teremszetesen jo hozza, de nicns semi koze a leragadt gyuruhoz:- (/
mindenkepp ajanlott motor a 1.8as lelekes eros alulrol is hasznalhato es szuken eszik, aszem footynak linkeltem korabban
1.6se rossz, de megis inkabb az 1.8
a 2 literes 1az-fse sajnos errolelfejtettek tajekoztatni a vevoket, hogy 10ppm alatti kenes uzeanayg kell bele a kat miatt, igy asztan az terjed el, hogy alulmeretezett a kat, de sajna a ken oli:- ( amugy kibaszott jo motor
legilabb egy motorcseres 1zz-fe lenne a megoldas, v. bevallalod, hogy szerzel donort ukbol /ott mar semit nem ar / es lelpairizid a motorcseret, mivel a hengerfalat galulja le:- (udv
neduddki
mod; Tugya vki, hogy szakallmetalnal mennyi szoktt lenni a kedvezmeny? koszi
-
-
-
Rick4
félisten
válasz
sunahunter #16159 üzenetére
Jobs-szal konkrétan annyi volt a probléma, hogy nem pénzkérdés, hanem hitkérdés volt a gyógyíttatás, a vallása miatt nem engedte a hagyományos orvosi kezeléseket...
Buddhista és vegetáriánus volt, 1 évig beszélték a fejét, mire hajlandó volt lépni... -
válasz
sunahunter #16159 üzenetére
Nah pont ezért nem azt nézem hogy jujj drága ótó. Lehet h holnap elgázol egy villanyos...ami egy repülőből esett ki. Akkor minek b@asszam a fillért pölö a fogyasztáson?
-
-
Kornel
veterán
válasz
sunahunter #16150 üzenetére
Én is erre gondoltam, pl. egy ilyenre.
Ezek a VVTI toyoták mennyire viselik jól a gázosítást? Ugyanis a kérdés az, hogy 2.0 dízel, vagy 1.8 benzin-gáz. -
Régebben pár havonta hw-t vettem. Volt hogy 100k, volt h kevesebb ment pc-re. Oszt erről mán lemondtam, mert minek? Jó ha 1-2 évente költök rá. Vmi hobbi csak kell. Inni nem iszom( illetve nagyon ritkán), kávét nem iszok, 2-3 naponta egy doboz cigi a max amire költök. Asszony van, uh arra sem megy zsé. Mire másra tudnék költeni?!
-
-
joshua7
veterán
válasz
Napfénysüti #16147 üzenetére
Ültem ilyenben, meg GPuntó-ban, szerintem elöl semmi különbség nincs.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
hobizoli #16145 üzenetére
Erre gondoltam:
Fiat Bravo
Ilyenben volt szerencsém ülni és elég passzentosnak tűnt. -
hobizoli
nagyúr
válasz
Napfénysüti #16142 üzenetére
Nouve Bravo?
kisebb"182"-s Bravo?
nagyobb -
sunahunter
senior tag
válasz
Napfénysüti #16142 üzenetére
Kb. ugyanakkora.
-
Pont ezt írom: én sem álltam le gyorsulni de beleugrattam a kopaszokat hogy égessék a benzit, a gumijukat meg magukat. Nekem a lóerő csak abban számít h a dobozt erőlködés nélkül vigye. Néha a vontatás miatt is kell. Meg abban is hiszek h minél nagyobb a motor, annál később fárad meg használat alatt. Persze megint a nem üveghagú használatról beszélek.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
sunahunter #16131 üzenetére
de most melyik generacios Passatrol van/lenne szo, mert a Grande Punto az belul van akkora, mint egy regebbi Passat, max segge nincs a cuccoknak akkora
de arra ott a Linea, annak mar van segge is cuccolni, meg van jofele motorja is, hogy menjen isaztan a jellemzoen tullihegett aru VW arabol egy fiatalabb Linea is kijohet, ami fiatalabb mivolta miatt valszeg kevesebbet is futott
-
Rick4
félisten
válasz
laszlo168 #16133 üzenetére
Pont ugyanazon az utakon járok, és pont ugyanannyi idő alatt eljutok, pályán is 105-110 között járok, szóval nekem egyik oldalról nem jött ki rosszul, hogy a zsebben maradt egy csomó pénz, most viszont eljött egy pillanat, mikor megint váltok, (jubilálunk, épp ma 365 napja, hogy megvettük a kis Punto-t, erre itt áll már az udvaron az utód) nekem az a bajom, hogy napi 14-15 órákat is benne ülök, és a fene egye meg, elfáradok benne, jobban mint a nagy, kényelmes amcsi dögben... Na de majd a Multipla..
(még gondolkodom, berakjak-e előre az amerikaiból kényelmes, karfás üléseket... )
-
hobizoli
nagyúr
de neked azert volt 188LE, mert baszom nagy ccm-s plusz ős-otomatta amcsi vasbalnat kell mozgatnia, meg qrva sokat jarsz
nekem meg havi 5-6k lenne a diffi a 130+LEs Punto meg az 93LE-s uzuki kozott... ha ugyanugy mennek veluk
de nem
Ignis-l siman megyek M0-n 80-l a szelso savban
Putto az ugyanott csak 100-130-l bir menni es a belsobenhat igy meg olyan 10-12k + a fekbetetek is sokkal elobb kopnak
ritkan bir ki 10-12k km-nal tobbet elol
mekkeeáánide pl 51-srol Dunaharasztinal ahol az regi-uj M0 csomopontjat csinaljak es ott rovidebb a besorolosav egy 15m-l a szokasonal, a putto hóótttt siman besorolok, hat az Ignis-l mar parszor alltam a sav vegen, varva arra, hogy a kamionok elfogyjanak vegre, mert abban nem volt eleg jedi beugrani
meg ezzel az a baj, hogy allobol meg szarabb besorolni a tempoban erkezok koze, mintha lenne vmi lendulet -
válasz
sunahunter #16131 üzenetére
Istenem hány 323 meg 325 vérzett el velem szemben...mindig ugyanaz volt a taktikám.
A lámpánál amikor átnéztek és hörgették a gépállatot, én is adtam egy gáz fröccsöt. Oszt amikor pirosról elváltott a lámpa füstölgő kerekekkel hagytam őket elmenni a francba -
-
sunahunter
senior tag
válasz
hobizoli #16128 üzenetére
Szerintem itt nem sportos autókat keresnek (most mióta olvasom) hanem megbízható, nem túl drága, tágas autót. A Punto meg ide nem fér bele. Attól még jó, de senki sem akar itt legyorsulgatni Passatokat, mag semmit sem, csak úgy normálisan közlekedni.
Tőlem már sok erősebb autó kikapott, meg fog is. De csak azok, akik jampiskodnak.
Általában meg csak bevásárolni járnak kocsival, azt menőzgetnek. -
#10726912
törölt tag
válasz
hobizoli #16128 üzenetére
Természetesen szívesen átülnék egy 200, vagy afeletti járműbe...nem lehet egy napon emlegetni a 100 paci/12 mázsa járművekkel
Ültem egy-két fürge járműben.....hát....másodpercek alatt vedlettem át vigyorgó vadalmává
Én pusztán arra céloztam, hogy lehet rugalmasan közlekedni az utóbbi kategóriásokkal is, bár ettől ritkán vigyorog az ember...de van aki "csak" közlekedni akar. -
-
hobizoli
nagyúr
válasz
#10726912 #16125 üzenetére
vagy nem surun vezettel meg 1tonna per 150LE feletti aranyt
na az mar "megy"kb olyan ez mint a "kitiprom a szemet es akkorsem megy 7.5 fole" vkinek itt
en meg 1.3 8v Swift-bol is kitiportam hóóóttsiman a 10-tkinek mi pl a gazpedal padlogaz allapota, meg a sportos/dinamikus vezetes
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
bitpork #16121 üzenetére
azert az LPG gyengesege vs benzinuzem messze nem az a szint, mint asmikor 60LE-s autobol aszondjuk hogy aa minek 100LE-s ez is elvisz ugyanoda
jah max autopalyara alig tudsz besorolni, mert gyenge felvenni a tempot, meg emelkedo=lassulasi verseny
sik uton "jo", meg varosbanaztan a mai forgalomban, meg pl a 4-sen gyozd kivarni amig megelozol egy potos tgk-t, hogy mikor is lesz ra eleg helyed
-
#10726912
törölt tag
Az 1.6 benzin gyenge a 12 mázsához...című műsorhoz fűznék hozzá egy megjegyzést:
A 25 éves 1.8-as 88 lovas benzines AUDI-m nem épp a fénykorát éli, 1130 kiló, mégis tudok vele közlekedni és előzésnél se reszketek kilómétereken keresztül, hogy:jaj, ne jöjjön má szembe senki légysziii..! Egy 10 éves 1.6-os 100 paci feletti motoros kocsi ha nem megy, ott nem gyártási hibáról van szó: vagy kezelési, vagy műszaki hiba esete áll fent -
neduddki
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
sunahunter #16119 üzenetére
utastere egyiknek sem sokkal nagyobb am, vagy ha cuccolni is kell arra ott a Linea TJET (ami Grande Punto+segg)
kombi ugyan nincs belole, de 500+ literes csomagtere van, meg igy is 8.5-9sec kilora az is
es mivel turbos, jol megy alul is, 2000-nel mar nyomatekcsucson van, tobb, mint 200Nm-l oszthatja az eszt
akinek csira, az max feltolteti ra a 155LE-s programot, aztan megjobban integet a Passat-nakna meg mivel a feltotott motor hatasfoka nagyobb, mint a szivoké, nem is feltetelnul eszik tobbet ehhez
-
sunahunter
senior tag
válasz
Szplöttyy #16116 üzenetére
A nálam erősebb autókat szoktam hosszú sorban kikerülni egy olyan furgonnal, ami csak 14 alatt van 100-on, mert a kamiont nem tudják megelőzni. Pedig mind személyautó, az enyém meg lassú is, nagy is. De ismerem a korlátait, többszázezret vitt már el AbólB-be.
Ahogy írod. -
-
sunahunter
senior tag
válasz
hobizoli #16110 üzenetére
A Grande esetleg jó lenne, de árban félmillával több mint a Passat, a másik meg kb. ugyanannyiba kerül, ellenben kicsi, fele biztonságot ad, cserébe 2mp-el hamarabb van 100-on. Lehet választani. Béna sofőrt a 2mp előny sem tud egyébként megtanítani vezetni
Az előzésre meg annyit, hogy aki nem tudja az autója korlátait felmérni mert béna a vezetéshez, az vegyen erősebbet.Passat B5 egyébként amiről szó van. 2001-2005 évjárat.
(#16118) hobizoli: Persze, nem vágyik senki vissza gyengébbre, ezt sem írta senki sem.
Punto 1.4 vagy Passat 1.6? Kinek ez kinek az jön be. Csak itt erről sem volt szó.
Megane kombi vagy a Passat, ez volt a kérdés, mindkettő gyorsulása ugyanannyi.
Punto fel sem merült. -
Dyrtyho
őstag
-
Szplöttyy
senior tag
Hozzátenném, hogy a gyorsulási adat igazából telejesen mindegy, az a nem mindegy, hogy ha 90-nél visszarakod 3ba lerúgod a gázt, akkor tudsz-e előzni, vagy nekirottyansz a szembejövő kamionnak. Mellesleg szerintem nem tré a gyenge motor, nagyon sokat utaztam 50-60lovas benziesben és szívódében, tudni kell mi fér bele és mi nem, de teljesen norálisan lehet velük közelkedni, mennek 130-al, meg 80as "csendben" ez már nem trabant/kispolsi.
-
-
Dyrtyho
őstag
Nem vagyok az a nagy reklámozós típus, de az egyik hölgy ismerősöm mindenképp elakarja adni a Cordobáját, szóval akinek esetleg pont egy Cordobára lenne szüksége, az mindenképp vegye meg
-
TaaT
nagyúr
Amúgy hányas passatról van most szó?
-
válasz
sunahunter #16109 üzenetére
Én meg arra kérek itteni kollégákat hogy tegye fel a kezét aki gyorsulási versenyre keres ezen fórumon keresztül autót...
Abban viszont 1et értek veled h nagy kasztni kell.
-
neduddki
nagyúr
válasz
sunahunter #16109 üzenetére
HI!
esss; autoskartja....
udv
neduddki
-
hobizoli
nagyúr
válasz
sunahunter #16109 üzenetére
en is irok
Punto 95LE 1.4 16v 9.6secGrande Punto 120LE 1.4 TJET 7.9sec
-
sunahunter
senior tag
Annyit azért hozzáteszek, hogy Octavia RS, Integrale, meg Accord Type-S sok-sok levezetett km-e mellett is bátran állítom, hogy a Passat az 1.6-os motorjával sehol sem marad szégyenben. Aki mást mond, annak sose volt ilyen autója, vagy nem tud vezetni, meg előzni ha nincs alatta 150 ló. Az 1.8t is gyenge kis játékszer a fenti autókhoz, amik mind meg is voltak csippelve (a Honda nem)
Szeretném az itteni 1.6-osPassatot fikázó emberkéket megkérni, hogy linkeljék az itt egy nap alatt felmerült autók gyorsulási adatait legyenekszivesek. Nem megy? Nekem fejből, itten van pár:
Passat 90le, 1.9tdi 14mp
Passat 1.6b 12mp
Megan kombi 1.4 12mp
Astra 1.4 90le 12mp
Astra 1.6 75le 15mp
Tized eltérések lehetnek, de a lényeg látszik.A fentiek tükrében a Passat szinte mindegyik mai utcai libakergető gyorsulási adatait hozza, nem pedig olyan lassú fos mint aminek itt le lett írva.
A fogyasztása vidéken simán 7 literre kihozható,
Sose vennék egy kis lemezbódét egyébként ha ilyen kategóriában sokkal biztonságosabb autót is vehetek. -
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
sunahunter #16105 üzenetére
Biztos, Én nem hordom ilyen helyekre.
De bontott cuccokat sem rakatok bele...
-
sunahunter
senior tag
válasz
MunezXBK #16097 üzenetére
Nem igazán, másik turbó került bele, valami bontott nagyobb, állítólag jobban is megy vele, porlasztót meg nem mind cserélte, szal kerek a történet. Nem írtam én, hogy újak a cuccok.
Erre nem divat a használt kocsikra kidobálni lapáttal a pénzt a hozzá nem értő alkatrészcserélő gyári műhelyeknek. Mert azok nem szervizek ám, csak a nevük. -
nesa
veterán
Birom az ilyen arcos dumakat hogy 1,6 igy meg ugy nemjo... szar... minimum az 1,8T 180 lo amivel erdemes foglalkozni .... megjegyzem valakinek az 1,6 is eleg, sot sokan millio kilometert levezettek 50-60le dizel zoldseges mercivel is... szoval azert 180 lo alatt is ellehet jutni A-bol B-be.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elemlámpa, zseblámpa
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- MWC 2025: A kicsi és a kamerás - megjött a Xiaomi 15 és az Ultra
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nintendo Switch 2
- Milyen légkondit a lakásba?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Azonnali informatikai kérdések órája
- OLED TV topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest