Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
attól függ mi hányt be rajta.
ha ritka csiga és a tengely hányt be akkor érdemes usa-ból rendelni hozzá egy közép részt, ha tengely meg a kipu lapátok patent (egybe van ált 99%) akkor érdemes felújító készletett venni hozzá, egész emberi áron van)
de ha 50e ért utánad dobnak két újat is akkor, vegyél újat..
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
őstag
-
lorcsi
veterán
okés, TX !
felújítani az érdemesebb vagy másikat venni , ha iylen motor ?
[ Szerkesztve ]
eladó: vadi új soundcore motion+
-
-
m3tr0
őstag
általában a tulajdonos hibája, nem megfelelő használat, hidegen magas fordulaton használják az autót, nem megfelelő visszahűtés, nem megfelelő olajcsere periódus ezt kihagytam az előbb ...ahogy hallottam ez igaz a benzinesekre..gondolom a gázolajosoknál sincs ez másképp
[ Szerkesztve ]
-
lorcsi
veterán
dízeles autóban a turbó mitől tud elbaszódni ?
eladó: vadi új soundcore motion+
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #1090 üzenetére
No ez az, 4000-ig pörgetted, és nem 5000-ig
rip and tear, until it is done
-
Jadro
veterán
-
dízelracer
őstag
válasz zoo8800 #1088 üzenetére
Én a Renault 5 Express-el voltam így. Egyszerűen muszáj volt elforgatni ~4000ig mert ott volt benne valamennyi "erő" (1.6 szívódízel). Ráadásul a harmatgyenge motor mellé még túl nagyokat is ejt a váltója. 6-os úton Pécsre hármasban ment fel, negyediket már nem bírta az emelkedőn. Mire beértem a városba majdnem forrt a víz. Egy igazi csótány volt. Szerencsére ellopták.
-
-
Szplöttyy
senior tag
Hát, gondolom, kicserélik egy bontottra, ami megint jó egy darabig. Amivel én szereztem tapasztalatot, annál le volt sz*arva
Hát, ez egy elég mostoha példány volt, tehát nem igazán volt vigyázva rá. Tehát egy hibátlan lehet jobb.
Mihez hasonlítom? Hát, egy 1.7es Szívódízel BX jobban megy. A literes Suzuki is. 2személy, üres raktér, sík út, 80nál, nem képes értékelhető gyorsulásra, se 5be se 4be se 3ba Vége 130, lejtőn, rakottan 165, de akkor 2sáv között dülöngél már. 60-70ig, ha szétforgatod 5ezerig, akkor "egészjó". De ezt mind úgy olvasd, hogy ez egy futárautó volt, mindenki kihajtotta az életét, de hidegen mindig indult, de a generátor ékszíj hetente szakadt el kb, folyton kifogyott a gázolaj, mert senki nem akart tankolni bele, meg volt ,hogy úgy megpakoltuk betonlapokkal, hogy nem akart elindulni sem, a hátulja majdnem a földig ért. Tehát, egy megkímélt darab, lehet hogy jobban megy.
Ehhez hasonlót ment, picit tán lassabb volt.Smoke & Torque
-
mmcc02
tag
válasz Szplöttyy #1084 üzenetére
Köszönöm a választ! A szervóval érdemes szervízbe menni, vagy teljesen fölösleges?
(A szervó nem megy (iszonyatosan), vagy az autó? )
Szerk: mégegyszer elolvasva: a kocsi nem megy... mihez tudnád leginkább hasonlítani? Swift 1.0, stb...[ Szerkesztve ]
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
Szplöttyy
senior tag
Nekem csak annyi van, hogy a szervó az összesbe meghal, és iszonyatosan nem megy. De tényleg, leírhatatlanul nem. De azt a semmit tudja üresen, és rogyásig pakolva is. És 6litert eszik, ha kinyomod a szemét, akkor is, ha nem, akkor is. És elég megbízható, bírja az ütés vágást. Ennyi, amit én tapasztaltam a Kangookból.
Smoke & Torque
-
Yushchenko
őstag
Na, most beszéltem az egyik híresebb skoda szervizzel. Azt mondták hülyeség 2007-es kocsiba láncot cserélni, mert ő még nemlátott soha 2004 utániakkal ilyen átugrásos hibát.
-
mmcc02
tag
Sziasztok!
Valakinek van tapasztalata első szériás Renault Kangoo-val? Konkrétan az 1.9 D (65 LE) motorral* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
Typhoon47
senior tag
válasz zoo8800 #1075 üzenetére
egyetértek. a rutin a legfontosabb. de ugyanolyan veszélyes is, mert ált. 4-5 éves rutinnal már hajlamosak vagyunk azt hinni(ha addig nem okoztunk semmi balesetet vagy jöttek belénk), hogy schumi fasorba sincs hozzánk képest és merészen+full magabiztosan belemegyünk olyan szitukba ,ahonnan nem jövünk ki törés nélkül. én így látom
"Education is important but big biceps are importanter"
-
Napfénysüti
nagyúr
-
zoo8800
veterán
válasz Napfénysüti #1074 üzenetére
Persze, hogy nem az autó hibája volt. Ezért javasoltam, hogy vegyen a Manta előtt egy tanuló autót.
Ha már van egy kis rutinja, akkor kisebb az esély, hogy baj legyen.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Napfénysüti #1071 üzenetére
Én is ezen a véleményen voltam... amíg össze nem csuktam a Golf elejét, 3 éves jogsival, amatőr hibával.
rip and tear, until it is done
-
#10726912
törölt tag
válasz Typhoon47 #1069 üzenetére
ez így valóban paradoxon..kissé ostobán fogalmaztam
bizonyítottan alatt értettem az évek alatt kialakult véleményeket, tapasztalatokat más felhasználók és szakértők körében.probléma mentes: ha gyári állapothoz közel álló autót választ, ne kelljen rettegni a rossz minőségű alkatrészek, vagy a rossz, vagy bonyolult műszaki megoldások miatt..így talán már kevésbé paradox.
BOCS mindenkitől! -
#10726912
törölt tag
válasz Mr.Csizmás #1059 üzenetére
2-250 körül vegyél bizonyítottan probléma mentes autót, amiknek a fenntartási költségük kevés..aztán, ha már tudod, hogy mennyire nem tudsz minden pillanatban figyelni mindenfelé minden körülmények között (ez kb 2 év, ha sokat vezetsz), utána cserélsz!
Emlegették már az astrát, emellett nem kell félni az 1,6 1,8-as benzines audiktól sem...kóreait, olaszt, franciát inkább ne, japánéknál csak óvatosan nézelődj
Üdv! -
-
Jadro
veterán
Egy kis cikk arról, hogy mit (ne) vegyünk 800e körül. A nagy magyar valóság...
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #1061 üzenetére
Jó kiindulási alapot azért lehet találni, nem csak lomok vannak.
Mantából se sokkal jobb a kínálat.rip and tear, until it is done
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz Mr.Csizmás #1057 üzenetére
-
zoo8800
veterán
válasz Mr.Csizmás #1059 üzenetére
Drága hobbi
Megtanulsz vezetni, aztán eladod az Astrát. Kár lenne a Mantát lezúzni.
BMW E21, E30? Én ezt venném, tervezgetem is, hogy veszek egy ilyet második kocsinak.rip and tear, until it is done
-
zoo8800
veterán
válasz Mr.Csizmás #1057 üzenetére
Első autónak tuti valami tucatautót vennék, amin megtanulsz vezetni. Ha már Opel, akkor Astra F, légzsákkal. Ez elég messze áll a Mantától, de első autónak hülyeség egy Manta.
Később persze megveheted[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
-
zoo8800
veterán
válasz Mr.Csizmás #1054 üzenetére
Korábban volt már hasonló kocsid?
Yushchenko
Tudtommal annak a biztosítása veszít bónuszt, akié a kocsi.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
a_tesz
Korrektor
-
Mr.Csizmás
titán
válasz Mr.Csizmás #1013 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Yushchenko
őstag
Sziasztok!
Ma reggel a céges autómmal belementem egy másik kocsiba. Szerencsére a mi kocsinknak semmi baja nem lett, a másik kocsinak is csak a műanyag csíkja karcolódott össze.
Kitöltöttük a betétlapot, mert a másik kocsi is céges volt.
Az lenne a kérdésem, hogy ez befolyásolja az én privát biztosításomat? Bonuszt veszítek, vagy jelentenem kell, hogy "károkozó" lettem?Előre is köszönöm!
Üdv. Yush
-
megema
őstag
válasz Jhonny06 #1045 üzenetére
Szerintem Triumph Spitfire. Nemrég adták Discovery-n.
neduddki: Most látom csak, hogy megelőztél.
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz #25954560 #1048 üzenetére
HI!
allolampas az a merci Te butussssss:- )))
az ranezesre vilagos volt, hogy triumpoh az laccik, csak rosszul kerestem ezert irtam el
a spidernek mas a segge nem ijjen tepsiudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
megema
őstag
Nem rögzítettem, eszembe se jutott. Max. ha elbeszélgettünk volna, de ugye nem. Csak anyukám ült mellettem, mint szemtanú.
Typhoon47: Az kellemes lehetett... Valóban "megúsztam", csak ki tudja, hogy utólag lesz-e belőle gondom. Pl. ő bement egy mellékutcába, ahol nem ve(he)ttem észre, és kitalálja, hogy meglógtam.
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
senior tag
hehe nyugi, ez csak a szokásos szopatás. ilyet gond nélkül megtehetnek, örülj hogy csak ennyit kaptál, fantáziatlan zsernyák volt. és még mindig sokkal jobban jártál, mikor engem(+ pár havert) megbasztak hajnali 1-kor 5000 ft-al b.almádin mert átmentünk egy zebrán mikor piros volt a lámpa. úgy, hogy nem vehettem ki a személyimet az onnan 13,5 méterre lévő kocsimból és ezért kellett hajnali 1-tól hajnali 2-ig a sünörsön tartózkodnom. szal igen, fogd fel úgy ,hogy jól jártál : )
"Education is important but big biceps are importanter"
-
megema
őstag
Volt ma egy kis összezördülésem egy civilben levő, magas beosztású rendőrrel.
Kanyarodtam balra egy nagy kereszteződésben harmadikként, ő pedig szemből jobbra. A jobb oldali sáv, amibe ő érkezett, hamarosan parkolóhelyekké vált, így elkezdett csorogni a belső sávba index nélkül egy pár éves böhöm kombi Audival. Pont elém húzódott át annyira (és ekkor rakta ki az indexet), hogy rá kellett fékeznem és rá is dudáltam, hogy figyeljen már oda. Intett egy "elnézést" félét, majd kb. 20 km/h sebességgel gurult tovább előttem. (50 a megengedett.) Kicsit felhúztam magam, hogy tipikus bunkó luxusautós kopasz, (aki lógatja ki a kezét) és direkt feltart, ezért rádudáltam megint. Intett pár "nyugi" félét, és ugyanolyan lassan haladt tovább. Ez megint csak rátett egy lapáttal, de egy fél percig tűrtem is, aztán megint rádudáltam. Erre megállt az út közepén, kiszállt, felvillantotta a jelvényt, bemutatkozott és mondta hogy menjek utána és álljunk félre valahol. Ez meg is történt egy kanyarodó sávban (ő csak félrehúzódott, én pedig leparkoltam egy arra kijelölt helyre). Egyikünk sem szállt ki a kocsiból, én a motort is leállítottam. Majd kb. egy fél perc után elkezdett előrefelé integetni a kilógatott kezével ("mehetek" címszóval?) és elindult jó tempóval, mielőtt követni tudtam volna (a leállított motor miatt). Azért utánaindultam, de nem láttam már sehol sem, így mentem tovább a dolgomra.
Most ilyenkor mi van? Nem igazoltatott, nem kért semmi papírt. Max. a rendszámot ellenőrizte le a rendszerben.
Nem vagyok büszke rá, de néha az ilyen esetek fel tudnak húzni. Ha kirakja az elakadásjelzőt, vagy elkezd jobbra indexelni, akkor nem is dudáltam volna rá az első után. A három dudálásból kettőre nem volt hivatalos okom, rendben. Ő viszont veszélyeztetett, és szándékosan (?) feltartotta a forgalmat. Tudtommal indokolatlanul lassan sem szabad haladni. Erre az sem mentség, ha közben hivatalos ügyet intézett (civilben?).
dízelracer: Na igen, de következmény lehet ilyenből?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Nekem vajnyi közöm lett volna ehhez, édesanyámékkal néztük őket.
Guri1885
Igen.
Sokan elfelejtik, h egy viszonylag régebbi (lásd X5) autót megvenni a legegyszerűbb elérhető áron - csak, h azt szervizelni és fenntartani is muszáj.
Ezért is tartom butaságnak kis tőkével 7-8-9 éves, vagy idősebb luxusautót venni, mivel hamar ráver az ember 2x annyit.
Akkor inkább kell venni egy VW-t vagy egy Skoda-t, amelyeknek jóval olcsóbb a szervizelése.neduddki
Értem, köszi.
Jópofa, bár nem kéne. Akkor már inkább egy 2 ajtós cabrio.
dízelracer
Köszi.
Jónak tűnik.
..mondjuk mindig is bejöttek az ilyen kis szörnyek nagy' motorral."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
koxos:8]
senior tag
válasz runner 125 #1036 üzenetére
Igen, les gyanúsak ezek az olcsóbb 33-as bmw-k.
Én is 3,8-4 körül is néztem őket, de mindegyiknek van vmi baja, vagy szét van hajtva.Írtam már, hogy haverom is annyit rá költött az x5-re mint amennyiért vette, úgyhogy Én nem vállalok be ilyen szopó ágat.
Inkább akkor maradok a skodánál aztán, marad pénzem is.
A fábia kombi, meg megint jó lehet mert vicc áron adják, és igénytelen is, meg hát az árához képest nem is kis kocsi.Köszi a mail címet ha szükségem lesz majd rá, akkor beszélek vele.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
válasz runner 125 #1036 üzenetére
Meguntátok a mostanit? Tavasszal én is megnéztem féltucatot, de egyik sem stimmelt. Ahogy írtad, mindegyiken érződött az adjunkneki.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz koxos:8] #1034 üzenetére
Eh, hát az egy csöppet másabb kategória, mint az Octavia és a Passat. Sőt, szép 2007 körüli 320D-t 4,2 alatt nem kapsz.
Mi is ezt a típust néztük úgy 1 hónapja, bár javarészt 2005-6 körülieket.
Konklúzió; 5-öt néztünk meg. Az 5-ből 4 sérült volt, kettőnek a tankjával volt valami - szerintem típushiba, vagy passz, de jobb hátul alánézve tiszta olaj volt minden...és az alapvető 'széttaposommertbmw" feeling az összesnél érződött. Kopott pedálok, kopott belsők, lerúgott kárpitok, karcos fényezés, stb.
Nagyon jól nézd meg, ha végül arra esik a választás. Ha, tuti motordiagnosztika, állapotfelmérés (tekert órát is kiszűri!) kell a leendő BMW-ről, keresd Maszit. 15k-ért megcsinálja.
maszika kukac hotmail.com"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
neduddki
nagyúr
válasz runner 125 #1026 üzenetére
HI!
Ez egy baur fele epites, mint ahogy a neve is mutassa, erdekes egy oszver, arra kivancsi lennel, hogy ennyi ev utan hogy muxik, meg hogy mi lett a ceggel ert e36utan nem hallotam roluk
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
koxos:8]
senior tag
válasz runner 125 #1032 üzenetére
2007-es, 2000-es dízel motorral.
-
dízelracer
őstag
válasz runner 125 #1015 üzenetére
Van ám. RS
-
-
koxos:8]
senior tag
A bömbinél már ugrik az ár is, de még simán belefér a keretbe.
Bár ezek a fábiák sem rosszak, ráadásul pakolni is lehetne bele, vagy elhozni valamit.Előtte azt nem írtam, hogy csak Én használnám, de vmi nagyobb kocsit néznék.
Esetleg néha mennénk csak többen vele. Vagy ha a másik kocsival lenne vmi.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Na neee, létezik 4 ajtós cabrio 3-mas BMW ?!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
koxos:8]
senior tag
válasz Yushchenko #1023 üzenetére
Az egész jó lenne, de gondolom a kombiból már 1,4-est lenne érdemes venni.
-
koxos:8]
senior tag
válasz Yushchenko #1021 üzenetére
Ezek a fábiák mennyit esznek gázból?
Nézem a kombikat, nagyon jó áron adják őket. -
Yushchenko
őstag
Hát ez van Nekem szerintem meg fog felelni, bár ebben a hónapban szervizek jönnek meg gázszerelés. Azért remélem a fogyasztással kapcsolatban beválnak a reményeim, de ezeket csak később tudom publikálni.
Amúgy megéri a plusz pénz (+50k) landirenzo rendszerre, vagy a zavoli is hasonlóan jó. Csak mert azt egyszerűbb is beszereltetni, több a szerelő.
Esetleg valami tipp, mit nézessek még át? Gyújtótrafó állapotát meg lehet valahogy nézni?
-
koxos:8]
senior tag
Megnéztem a kocsikát és hát elég vegyes a kép.
Az octavia szalon állapotú, 60 év körüli a tulaja, és állítása szerint esőben ki sem állt vele.
Nincs rajta egy karcolás sem, belülről is szép állapotú.Na mondom kipróbálom a gépet, először városban.Egész pörgős ez az 1,6-os motor, tökéletes volt.
Kimentünk vele ország útra, megnéztem pár km-en, 150-160-nál már kezdett megjönni a hangja is.Egyben van a kocsi, tökéletes rajta minden, a tulaj azt mondta, hogy vihetjük a márka szervizbe is.A passat-nál egy 30 körüli srác a tulaj,aki amikor odaértem már mondta, hogy nincs sok ideje, szval gyorsan nézzem.
A kormány kopott szépen, ő szerinte ez gyári hiba.Szerintem meg legalább egy 100-as vissza lett tekerve, a kocsi kívülről jól néz, nincs széthatva látszólag.De a motorja már gyanús, az biztos, hogy nem 100-as.Amúgy a motorja 2,0 dízel ami állítása szerint 4,5 literrel elmegy.Sztem túl hajthatta a srác, vagy az előző tulaj még.
Ja igen és ne vigyük szervizbe, mert van neki szerelő ismerőse, aki megnézi, hogy minden rendben van-e.A konklúzió egyenlőre, hogy 2,2 lenne a skoda, és 2,7 a passat.
Holnap meg megyek nézni 3-as bmw-t. -
lorcsi
veterán
válasz Yushchenko #902 üzenetére
szerintem nézz még szét egy kicsit..ez így eléggé vérszegény...
12.-es motor..meg az alap fábia
nagyon hamar kevés lehet...aztán meg eladni hihetetlen nehéz
nem tudom mennyire lehet tág határokon belül mozogni az árban, de 2m-ért már sokkalta jobbakat is kapnieladó: vadi új soundcore motion+
-
runner 125
nagyúr
válasz dízelracer #1003 üzenetére
Úh, ezekből is van 1.9tdi?! De, komoly már. A Fabia még tetszik is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Mr.Csizmás
titán
üdv,
hamarosan (majd-valamikor) oldtimert vennék, egyelőre opel mantában gondolkozom. mi a véleményetek róla?
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
-
zoo8800
veterán
-
Lokids
addikt
Az a baj, hogy válogatós vagyok. Méretben alsó-középkategóriás gépeket keresek. Pl mondeó már nagy kocsi, 206RC meg kicsi nekem. És inkább 5 ajtós érdekel, mint szedán.
Férjen be pl egy 42" TV hátra (lehajtott ülésekkel).
Megbízható is legyen... Az erős allat meg 150-200 pacit értek. Több nem kell.If you chase two rabbits you will lose them both.
-
dízelracer
őstag
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest