Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
Aktív témák
-
Tuningeren1
csendes tag
válasz dízelracer #41798 üzenetére
hát első gondolatom nekem is ez volt a srác felé.
Mondja hogy nem szeretne meg válni a sosekOpel-től. Szereti az igénytelenségét, és nem utolsósorban a fogyasztását.
Azt tudom hogy kapni bárhol, de tudtok valami oldalt ahol ezt meglehet nézni, és hogy milyen árban ??Opel Astra 1.7TDS Isuzu 82LE :)
-
hobizoli
nagyúr
válasz Tuningeren1 #41797 üzenetére
Miert nem vesznek egy eleve ojan reccsnelkuli masikat?
több drón kell ;P
-
dízelracer
őstag
válasz benjam #41779 üzenetére
Ez jó poén volt...
Tuningeren1: tákoljátok össze úgy ahogy, ne költsetek rá egy rakás pénzt mert úgy jársz mint a gyapjas mamut . Kaszni elemek simán jók bontóból, futómű motyókat meg bárhol kapsz hozzá (unix, bárdi, hegyalja, láng, startauto, meteor stb...)
[ Szerkesztve ]
-
Tuningeren1
csendes tag
Üdv az autósoknak! Ismét egy "láma" kérdéssel fordulnék a hozzáértőkhöz
Olyan kérdésem lenne, hogy a család egyik tagja rendesen megtörte Opel Kadett E-jét.
És végülis a kérdés az lenne hogy körülbelül milyen árban vannak hozzá a karoszériaelemek?
Konkrétan: -bal első sárvédő
-vezetőoldali ajtóÉs hogy a futóműalkatrészek milyen árban vannak hozzá, akár utángyártottan akár bontóból.
+1kérdés: a kocsiban jelenleg egy 1.6 szívódezső üzemel...bár szegény bőven túl van a 400K km-en is.
Így szeretnénk bele egy isuzu diesel-t 1.7TD-vel és 5gangos váltóval.
Megéri-e a pénzét hogy ez a motor kerül bele, vagy újjitsuk fel a régit? a váltóba az 5 gang nagyon kellene, mert igy 4-es váltóval a GPS szerinti 105 tempónál már elég rendesen pörög a motor, így ha hagyjuk a felújított szívódezsőt az 5-ös váltóval akkor milyen utazótempót tudna menni körülbelül?Előre is köszönöm a válaszokat.
Opel Astra 1.7TDS Isuzu 82LE :)
-
Bubu79
addikt
válasz Kickass #41792 üzenetére
Mea culpa - mint említettem, kezdő vagyok még
Bakker - és a vasalódeszka, azt se feledjük azért!
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz benjam #41790 üzenetére
Téged nagyon félretájékoztattak akkor...
Ahhoz, hogy menjen ahogy kell, nincs szükséged másra, mint:
- Kályhacső és herélt katalizátor a kipöfögő rendszerre (igény szerint akár Hellokittys kipuvéggel)
- Sufni Xenon, hogy meglegyen a "vakujjámeg úgy szeretlek" feeling a szembejövők tiszteletére
- Gyorstankolós matrica a tankolónyílás fedelére
- Sparco, Brembo, Dension, kutyfüle matricák tucatjai az első ajtókra
- Tolólap előlre, diffúzor hátra, csavart küszöb a kettő közé és M3 replika tükör ( lehetőleg króm kivitel ) a gyáriak helyett
- Nagy zene, hogy tudj térzenét adni
- Króm trepnilemez szőnyegek, hozzá passzoló pedálfeltétekkel és sebváltógombbal
- Kék LED-ek a helyzetjelzők helyén, a rendszámtábla világításban és bárhol, ahová csak szeretnél
- Neonszett a kocsi alattHa valami kimaradt volna, szorri, én még csak vágyom ezekre a dolgokra, nagyon messze vagyok attól, hogy menő kocsim legyen
De nagyon jól ihletet lehet meríteni a Need for Speed széria legutóbbi játékaiból, az Underground 1-2 alap, próbáld ki Te is Azok ám a menő verdák - bárcsak olyannal téphetnék én is
U.i.: Francba, a lángnyelveket és a kandzsikat majdnem elfelejtettem
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
LucaToni
tag
szerintem a német gyártmányú autó jobban birják a strapát mint a japá
Eladó fa nálam és ingyenes fakivágás!
-
Khelben
nagyúr
-
tomcsi23
veterán
válasz Winner_hun #41777 üzenetére
Bevallom, eddig nem ismertem ezt az elnevezést.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
benjam
csendes tag
Sziasztok!
Én tervezek venni egy Citroen C5 3.0 V6 HDI 240 FAP tipusú autót, de nem tudom eldönteni, hogy jó választás e, írjatok véleményeket!!(légyszi)Benji
-
LucaToni
tag
Sziasztok egy bárátommal már hónapok óta azon vitázunk hogy meik kocsit érdemesebb venni persze mi ijen olcsó autóra gondolunk amibe alkatrész is olcsó !
Én az Opel astra pályázok
Barátom pedig Susuki swift 1995 elötireElég meg mondani annyit hogy ki melyiket választaná ! persze műszaki versenyzésre is kíváncsí vagyok hogy meik a jobb ?
Eladó fa nálam és ingyenes fakivágás!
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #41769 üzenetére
HI!
ja es a pojen a 2003ban 7.6M-es otot 1.6M-be szamicsak be az kifut akcijos Vento-ba a kedvenc motormmal /4.2M/:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #41772 üzenetére
Az mekkora.
710-es alkatrész....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
neduddki
nagyúr
HI!
most meslik az otthoniak, egy esmeorsnk van egy 2003 audi a4 benzin /1.8 v.2.0/ az auto iden mar harmaccor ahagyta ott a tutajat amivel betelt a pohar, az auto fojjmamtos markaszervizes karbantarta es gondos noi tutaj
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
tomcsi23
veterán
válasz Winner_hun #41760 üzenetére
Azt a verzsönt tényleg nem hűtött tárcsákkal szerelték, hátul meg dobfék. Úgy 120-130-as tempót még biztonsággal megfog, de egy 160-180-ról lassulás(megállás) már igencsak bizonytalan az elmelegedés miatt.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz Napfénysüti #41766 üzenetére
Akkor uccu neki betonozni de gyorsan, nyáron meg mehet rá a medence.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
Eagl3
veterán
válasz Napfénysüti #41763 üzenetére
Azt írta, ha nem betonon állsz...
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz Winner_hun #41759 üzenetére
Akkor te azt mondod hanyagoljam a ponyva témát?
Tudtok valamit ajánlani télen kint álló autóra? Mondjuk nincs valami spéci védő wax vagy ilyesmi?
Szeretnék vigyázni a gépre amennyire lehet.Més que un club!
-
dragonfx
veterán
nem.mert én magamnak cserélem
majd probálkozok később akkor nem sietős.
nem kell gumishoz menni amugy igaz.akkor drámázik be mindenki.17 éve nem volt.manapság is rengeteg kocsi fut ugy ujjak is.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Winner_hun
titán
válasz dragonfx #41757 üzenetére
Én már lecseréltem, a nyári is tovább bírja így, nem az kopik. Meg semmi kedvem napokat várni a gumisra ha bemondják az első havazást, sokan akkor mennek a gumishoz..
Jelenleg nem elérhető az oldal (csak a helyes topikban kéne olvasni), tegnap már lehetett számolni.
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
titán
válasz Napfénysüti #41731 üzenetére
Ha nem betonon állsz a kocsival akkor felejtős kategória. Pára megy alá, őszi-téli időszakban még rá is fagyhat a kocsira.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
dragonfx
veterán
elég érdekes de örültség gummát cserélni még télire.
reggel 8kor árnyékos szeles helyen 5 fok.most 11kor ugyanitt 10.
namost napon kb 20.
hol van itt a 7 fok alatti átlag??jo aki kora reggel éjszaka közelekedik annak érdemes.
amugy mér nem megy a kötelező kalkultorok 2011?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
DeadMeat
nagyúr
-
Alvin_ti4200
félisten
2009.08.24. óta van KGFB szerződésem és nincs általam okozott károm. Nem egyértelmű számomra, hogy a 2011-es évre A0 maradok vagy már B1 leszek. Ha jól értelmezem, akkor B1, de erősítsetek meg
-
dragonfx
veterán
válasz hobizoli #41752 üzenetére
hát ja ha lehetne brakatnék hátra is tárcsát.de a dobok cserések elsznek ja drágább cserélni mint a tárcsát.
nekem 286os az első tárcsa és ez gyári széria 16i.hez való fék.nem M.es nem hütött.nem lyugatott semmi."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
hobizoli
nagyúr
válasz dragonfx #41742 üzenetére
Jo, hat ez attol fugg. Nekem 257mm az elso, de -szerintem- keves erre. Siman elbirna elol a 284mm-st is.
Kb evente elfogy egy garnitura betet elol, mert hat khm... szoval hasznalatban van, meg 35-40k km es vege van a fektarcsanak is. Mondjuk a haccso fektarcsa betetje 1.5x annyi, mint az elso, de mar 2x cseres volt az is, 1x meg a tarcsa is.Mekkeeeeáááni
több drón kell ;P
-
-Maci-
addikt
Naugye! Köszönöm kolléga!
Egyébként erősen típus függő is lehet! Apámtól is döbbenten kérdezték, hogy "Uram, ön nem szokott fékezni?" mikor 80K-s szervízre vitte anno az F Astrát. Ezzel szemben pont a Fabia gyári tárcsáiból nem lehet 70-nél többet kihozni. Sőt, zömmel 60-nál csere... (De így szerettyük... )Az Úr megteremtette az embert, a Nokia a mobiltelefont, a BMW pedig a motorkerékpárt. [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
FF23
senior tag
A kinyomócsapágy akkor szól amikor benyomod a pedált, inkább nyelestengely-csapágy vagy valami a váltóban.
Ja, a fékhez annyit, hogy fastrámban 105 ezernél lett cserélve a gyári fékbetét, a tárcsát még nem kellett. Persze el lehet fogyasztani 50 ezer alatt is...
[ Szerkesztve ]
RT-AX58U v1
-
-Maci-
addikt
válasz dragonfx #41744 üzenetére
Azt hiszem egyébként 10 éves. Nincs itt a forgalmi, nem tudom megnézni, de HGP-s...
Ha tippelni kéne, talán a váltó fog először meghalni benne. Érdekes hangja van már egy ideje. Ha benyomom a kuplungot, akkor meg kuss van. Szerintem valamelyik váltó csapágy kezd korosodni. Meg persze a többi isAz Úr megteremtette az embert, a Nokia a mobiltelefont, a BMW pedig a motorkerékpárt. [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
-Maci-
addikt
válasz dragonfx #41742 üzenetére
öööö, igazad lehet! Lehet,hogy együtt cserélte a szerelő. Vagyis nem betét csere volt, hanem konkrétan fék csere.
Egyébként, ahogy Rick is leszűrte, igen, egy lelakott (tulajdonképpen mondhatnám, hogy kifejezetten elhanyagolt) autó lett belőle. Mi tagadás, látszik rajta, hogy nem költöttünk rá semmit. Asszem már nem is érné meg...Az Úr megteremtette az embert, a Nokia a mobiltelefont, a BMW pedig a motorkerékpárt. [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
dragonfx
veterán
válasz -Maci- #41733 üzenetére
fékbetét?
és a tárcsa jó a gyári 220e km után na ne ne viccelődjünk jo késő van és sokat ittma ehhze.....a suzi első tárcsája egy szégyen enyémbe 17 éve nagyobbat raktak.
valameliyk kocsiba a tuningtárcsa akkora mint enyémbe a gyári.englishman in newyork....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Rick4
félisten
válasz -Maci- #41738 üzenetére
Persze, lehet úgy is járni a géppel, hogy a betét csak néha érinti a tárcsát, én nem ilyen vagyok.. De mondjuk a 60 vagy 100 ezrenként cserés vezérműszíjat megnézném, a 2 évente cserés hűtőfolyadékot, fékfolyadékot, fékcsöveket szintén. Mert ha el is megy ennyit, azt csak olyan olyan áron, hogy ez akkor valójában egy elhanyagolt kocsi.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
dízelracer
őstag
válasz CaptainChaos #41736 üzenetére
Még a Kadett GSI-s időkben volt egy olyan probléma velük, hogy hamar átéghetett a hengerfejtömítés. Utolsó szériákban már más típusúra tértek át amivel nem volt probléma. Megismétlem itt még a csepp Kadettről beszélünk. Astra még sehol nem volt. Én személy szerint más problémáról nem hallottam. Az egy jól sikerült motor nem véletlenül került át minimális változtatásokkal az Astrába, Vectrába. Sőt az Omegát is szerelték ezzel a motorral egy darabig. Ez is olyan dolog mint amikor a TDI-t szidják, hogy szar mert ha valami elromlik benne blablabla ... Röhejes pénzekért van hozzá akármi csak aki nincs ebbe benne fogalma sincsen róla.
-
VR6-Fan
veterán
válasz CaptainChaos #41736 üzenetére
még is mi baj egy nem szét gyepált C20XE-vel?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Rick4
félisten
válasz -Maci- #41733 üzenetére
220K km alatt egy garnitúra fékbetét? Mikor anno egy új swifttel nyomtam az első 39 km-től 60000 km-.ig, akkor nekem ott úgy sikerültek a dolgok, hogy a 15 ezres szerviznél betétcsere, 30-nál már tárcsacsere volt... Nem olyan kocsi az azért...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
CaptainChaos
tag
Hali!
Peugeot-hoz nem tok hozzászólni, csak annyit amennyit hallottam (én személy szerint rosszakat, de ez nem mérvadó). A B vectráról csak annyit tudok mondani, hogy a 2000ccm 16v 151 lovas moci ugyanaz, mint a Calibrákban van, és hát hogyismondjam, nem a legmegbízhatóbb fajta. A 116 lovas meg szerintem gyenge neki. Egyelőre ennyi...
70/403-03-54 Hívj, ha nem vagyok PH-n, és biznisz van JUSTICE FOR HUNGARY!!!! Szebb jövőt! Azért jó tengerparton lakni, mert csak 3 oldalról vesznek körbe hülyék
-
cafat
aktív tag
Sziasztok! Ahogy látom, megy itt a vita hogy melyik autó a megbízhatóbb. Jövő év elején Én is szeretném megvenni első autómat, és két típus között gondolkozok. Kb 800 max 900ezret szánnék rá. Az egyik típus az Opel Vectra B/B2 a másik Peugeot 406. Illetve van egy harmadik szerelmem de arról már letettem mert tényleg sok rosszat hallani róla. Ő az Alfa Romeo 156. Szóval a fent említett két típusról szeretnék kérni minél több infót vagy személyes tapasztalatot. Melyiket ajánljátok inkább, milyen motorral érdemesebb megvenni őket. Mennyi az az összeg ami fölött már érdemes nézegetni ezekből a típusokból?
Ha marad a mostani munkám akkor évi kb 12-13ezer km-t ha találnék közelebb munkát akkor kb a fele km-t mennék vele. Milyen fogyasztást lehet ezekből kihozni átlagos felhasználás mellett? A véleményeket előre is köszönöm! -
CaptainChaos
tag
válasz Napfénysüti #41731 üzenetére
Nekem sose volt gondom ponyvával. Nem is karcolja a festést. Persze 40 millás lambóra nem tennék tesco-s nylon ponyvát. Ha a kasztni nem rohad nagyon, csak van rajta egy két apró rügyezés (kerékjárat stb..) akkor mindenképpen hasznos, mert az esti pára éjszaka ráfagy a kocsira, és az tudja zabálni a kasztnit. Úgy hallottam h. tűző napon nem érdemes rajta hagyni, mert akkor elcseszi a fényezést, de ehez nem tudok gyakorlati tapasztalattal szolgálni... Amugy 2500-at megért szerintem...
(#41733) -Maci- :
Ez egy nagyon érdekes dolog egyébként (mmint a váltó probléma).
Amig szar váltós autót vezetsz, és megszokod, úgy érzed hogy jó. Annak ellenére hogy
néha nem találsz egy két fokozatot. F astrámmal előfordult, mégis hitetlenkedve olvastam mások véleményét, hogy ilyen szar, meg olyan szar. aztán Honda civic-et vezettem, és ledöbbentem,az F astra váltó télleg szar, és h. lehet ilyen jó is. utána colt, kalos, colt, kalos (itt éreztem rá igazán a különbségre), aztán jött a celica. Ez se 100%-os de az eddigiekhez képest előrelépés.
Szóval mindig az addigi legjobbhoz viszonyít az ember. Utána minden kicsivel szarabbat már nagyon rossznak érzel, és idegesítőnek.[ Szerkesztve ]
70/403-03-54 Hívj, ha nem vagyok PH-n, és biznisz van JUSTICE FOR HUNGARY!!!! Szebb jövőt! Azért jó tengerparton lakni, mert csak 3 oldalról vesznek körbe hülyék
-
-Maci-
addikt
válasz dragonfx #41732 üzenetére
Nem vagyok márka fanatikus, ezért nem akarom fényezni, de nekem egyik döntő pont volt a váltó, mikor a Fabia-nak szavaztam bizalmat. Oké, nincs nagy tapasztalatom, de az eddigi F és G Astrákhoz és a Suzukihoz képest megdöbbentően pontos, precíz. Szinte 1 ujjal lökdösöm, nagyon élvezem.
Egyébként egyet kell értsek Captain Chaos kollégával. Nekünk is van otthon egy 1.3 Swift 220K km-rel. Eddig csak egy garnitúra első fékbetétet kért....
Mégsem olyat vettem!Az Úr megteremtette az embert, a Nokia a mobiltelefont, a BMW pedig a motorkerékpárt. [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
dragonfx
veterán
válasz CaptainChaos #41728 üzenetére
juj ezta kalos.os problémát már láttam müködni valóságba.
ultra gáz én elképzelhetetklennek tartom hogy tud egy váltó egy sebbességet nem bevenni akár egy mai új kocsiba.meg kidobálni.tiszta gáz.nekem egytlen 1x nem volt ilyen gondom."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz CaptainChaos #41728 üzenetére
A ponyva dolog érdekelne mert sajna nem tudok garázsba állni a Hondámmal.
Nem karcolja a fényezést? Van hátulütője? Ha tényleg hasznos akkor tuti veszek rá.Més que un club!
-
CaptainChaos
tag
Az a biztos, h. egyik se biztos... szerintem...
Az autóvásárlás inkább érzelmi kérdés, mint értelmi. Ha nem így lenne, mindenki suzukival járna... Mert (bármennyire is nem szeretnék olyan autót magamnak) azért azt el kell ismerni, hogy annál tartósabb , és egyszerűbb, olcsóbb konstrukciót még nem csináltak... Ezt beláthatja akármilyen autófan. (max. nem mondja ki)70/403-03-54 Hívj, ha nem vagyok PH-n, és biznisz van JUSTICE FOR HUNGARY!!!! Szebb jövőt! Azért jó tengerparton lakni, mert csak 3 oldalról vesznek körbe hülyék
-
Arkar
aktív tag
válasz CaptainChaos #41712 üzenetére
ÉN is az vok az öcsém németet csinál feszt, a barátai szintén autószerelők, olasz elfogultak, van nekik Puntó,Tempra,Alfa 166 JTD, és szintén nem győznek németet, japcsit csinálni, igen van szar a franciából is, Thalia 1.5DCI 60-ezernél azt mondják a környékről az összes járt már náluk, a porlasztók megadták magukat, de Hdi-ritka mint a fehérholló, 307-es 450-ezrnél jőtt először náluk, 1.9D-ket meg alig kell csinálni, motorra értem, váltóra, kasznira értem!
Ja igen ők lesz@rják a népítéletet, nem szoktak beírni, ADAC meg független mi? amikor a 107,C1,Aygo u.a.+még u.abban a gyárban is készül és úgy hozták ki hogy a három közül a toyota van a legjobb helyen a francia(toyota) pedig jóval később, hol rontják el, a kamionon!
Ez olyan már mint a Göbbels efektus, minnél többet kell mondani ,hogy sz@r , és a végén az is elhiszi aki mondja ,hogy sz@r!(#41718) dízelracer
Mondom ez oktató kocsi volt én még 11 éve ezen tanultam vezetni, akkor má volt benne 450E Km, és tök jó volt, nem egy ember tanult meg ezen vezetni, de ezt nem tom pontosan annyit tudok ,hogy minden nap , legalább 300km-t ment hiba nélkül, kezdő sofőrök alatt.
De ha gondolod neked is mesélek Golf 1.6D,1.5D ,meg a híres TD, 19TD, vannak hulladékok ott is, főleg a környéken ahol az olajbiznisz még mindig megélhetés, nem azért választják a Passatot mer annyira elnyűhetetlen ,hanem azért mert nagy a tankja!!
Ide mindig kell az Ukrán határhoz, jó nagy tank gyárilag ez kell, a többi nem szempont, és ezért itt mindig eladható lessz![ Szerkesztve ]
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
CaptainChaos
tag
válasz hobizoli #41720 üzenetére
Amiket itt felsoroltál hibának, természetesen kurva idegesítő tud lenni, de ez mind-mind igénytelenség és karbantartás hiánya miatt volt. Az meg, hogy a kopó alkatrészek hülyére mennek egy 800 kg-os 150 lovas autóban, szerintem természetes. Amikor említettem negatív példának a francia autót, nem úgy értettem h. csak az lehet szar, és a japán meg hibátlan, hanem abból indultam ki, hogy a tulajdonos odafigyel az autójára, és úgy milyen hibái lesznek. Persze hogy szarrá megy a kocsi, ha csak tolják neki és pont leszarják hogy mennyire nyöszörög benne minden alkatrész, és nem is néz utána. Ilyen alapon egy 3 kerekű műanyag játékmotort is tönkre lehet baszni pár perc alatt.
Ami negatívum a japán autókban (eddigi tapasztalataim alapján: Suzuki Swift 1es, Mitsubishi colt, Honda Civic 5 gen. Toyota Celica 5 gen) hogy a fűtésük tényleg hulladék a többihez képest. És itt a tizenpár éves darabokra gondolok. Meg a párásodás. Soha más autónál nem kellett télen az utastérben jeget kaparnom . A coltomnál előfordult. . Viszont ezt is megoldottam most. A Celicára vettem tegnap ponyvát, és ma reggel egyáltalán nem volt pára, meg fagy...
Másik szar dolog a kasztni rozsdásodás. Korrozióvédelemben nem a japánok viszik a prímet, az tuti. (még mindig régi autókról beszélek, mostaniakról nem tok nyilatkozni)Egy szó mint száz:
Ha odafigyelsz a kocsira, akkor a japán a legmegbízhatóbb, szerintem. Furcsa hang innen-onnan, akkor nem még 1000 km-ig kinyomni a szemét is, hanem megáll egy pillanatra aztán gondolkodik, mert lehet h. 1-2E Ft-os tételről lenne szó, és csak a tulaj faszsága miatt lesz drágább, mer nem foglalkozik vele.
Mégegy apróság a végére:
A coltomat 2008 májusban vettem 170-ért. Szarrá-fossá volt rohadva már akkor is. Húzta a belét, minden baja volt (pl. elakadásjelzőt menet közben benyomtam és megállt a motor lol ) És összesen 3000 Ft-ért vettem bele egy ékszíjat, már ráfért. másfél évig hajtottam télen-nyáron, és mindenhova elvitt. Csak azért adtam el, mert már télleg ronda volt szegényem. De innentől lettem japóautó fan. Meg hát a váltó+motor kombó. Ilyen váltókat senki más nem tud csinálni, mint a sárgák. Anyámnak daewoo kalosa van. Sokszor nem merem felengedni a kuplungot, mer nem tudom h. bevette-e a sebességet...
Szóval lol
70/403-03-54 Hívj, ha nem vagyok PH-n, és biznisz van JUSTICE FOR HUNGARY!!!! Szebb jövőt! Azért jó tengerparton lakni, mert csak 3 oldalról vesznek körbe hülyék
-
gaborbol
őstag
válasz hobizoli #41725 üzenetére
Ennyi idos kocsinal, mindegy milyen marka, mind penztemeto...
Itt az en "hobbi" autom, ami egyszer nem hagyott ott sehol, es imadtam, de:
Es meg hozzatennem hogy a 4 evesen 96k-val vasarolt peugeot 2.0 Hdi -be 4 ev alatt belement 130.000 km es nem kolttem ra fele ennyit sem.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
őstag
válasz hobizoli #41725 üzenetére
Mindegy is egy a lényeg. Az R5 egy szemétdombra való rakás szar. Mindig is az volt. Képzelem milyen lehetett a modellfrissítés előtti verzió belőle. Szent isten . A francia annyira hazafias nép, hogy bármilyen szar autót alátolsz szó nélkül megveszi csak mert az hazai. Meg is érdemlik...
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #41723 üzenetére
Akkor a cerka utotte, mert abba 2 ev alatt belement kb ennyi, plusz meg mi minden lett volna javitando, amiket felsoroltam
több drón kell ;P
-
Typhoon47
senior tag
válasz dízelracer #41723 üzenetére
Cruel World....
"Education is important but big biceps are importanter"
-
dízelracer
őstag
válasz hobizoli #41720 üzenetére
1996ban 450.000 volt a vételár és 3,5 év alatt ráment még ugyanennyi úgy, hogy ugyanolyan szar maradt mint azelőtt volt. Mindig tönkrement rajta valami volt, hogy párhuzamosan több minden is (ok okozat) érdekes módon általában nem az utángyártott alkatrészekkel volt a baj hanem a pina emblémásokkal. Átgondolatlan rossz konstrukció, szar anyagból, hanyag összeszerelési minőségben. Hogy a Bende szavaival éljek ez az igazi "szopóroller amiről nincs leszállás". Az egyetlen pozitívuma a fogyasztás volt. Még csak kényelmesnek sem mondanám.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz hobizoli #41720 üzenetére
Igazából szerintem minden márkánál bele lehet nyúlni a rosszba. Én pont most vettem Hondát remélem nem járok így vele.
Viszont kolléganőm meg a G-s Opel Astrájával szív nagyon, minden hónapban tönkremegy valami. Ma csak a külső tükör esett ki ami már csak egy bagatell dolog. Illetve egyik ismerősöm pár hete volt ausztriában a kb 5-6 éves Opel Zafirájukkal amiben kint eltörött a főtengely. Hazavontatták és itthon került bele egy bontott Zafirából motor mert így még olcsóbban jöttek ki mintha javíttatják.
Egy szó mint száz szerintem nem lehet általánosítani mert mindig kell némi szerencse meg elővigyázatosság az autóvásárláshoz.Més que un club!
-
hobizoli
nagyúr
válasz dízelracer #41718 üzenetére
Ijet mutatok neked jurgenvagenbol is. Utana az alapjan is kb ezt mondanad mindre.
Ez a futoradiator dolog havercsavo 2gen CRX-ében is volt. De amugy soha nem romlott el allitolag, mert Honda.
Jo volt amikor beultunk es a kilelegzett paratol belulrol lefagyott az uveg, meg nem lattal ki kb semmit. Meg csinalva nem lett, igy adta el is 2 evvel kesobb (osszel)
Kesztyutarto ajto leszakadt, eros fekezeskor bejott a csomagterbol minden (2+2 ules), mert hatso ulespadot nem lehetett rogziteni a pozicioban, futomuve ugy szet volt, hogy szerelo kerdezte hogy az szilent ami tavaj is mar kesz volt, az ki lett-e cserleve. Gondolhatod...
A vezetoules femvaza eltort egy 75-80kg-s safjor alatt. (elotte meg egy plazacica csaje volt)
Kerekivekbnek korberohadt, de jobban mint vmi Ritmo vagy mk1Uno szokott, az meg lett csinaltatva
Meg a kupplungja 2x ment szet -komplett csere-, a vezermuszij nem elszakadt csak a beallt feszitogorgon surlodva felmelegedett ettol megnyult mert hat biiirgyjajez es 7000-nel kell valtani, atugrott vagy 10fogatNem veletlen kellett igy is vagy 4 honapig hirdetnie, mire eladta...vegul megvette egy regi ismerose, aki masfel eve egyszer ult benne annelkul, hogy akkor is kiprobalta volna vagy vmi amikor megvette. Egy igazi madar, raadasul 100k-val tobbert, mint amiert akkor volt hirdetve
Egyatalan ahhoz hogy el lehessen adni meg felrakni hirdetni, ra kelett tapsolni majdnem 200k-t (kb 8 eve azert az mas ertek volt), aztan igy sikerult eladni vegul 750k-ert. A hahu-n mar 650k-ert volt hirdetve akkor, de a vevo 2 hettel elotte nezte a hirdetest. Vmikor majusban lettek csonalva rola kepek a hirdeteshez, es oktober vegen kerult az uj tulajhoz
A 2 ev alatt amig nala volt "csak" 3-400k-t kellett rakoltenie es volt, ami meg sem lett javitva benne (a futes, ajtokarpitok ha erosebben behuztad az ajtot kijottek az ajtobol, e.ablak csak bal oldalt ment (nem gyari volt, utolagos), centralzar es a riaszto gameover, fekeztel beremegett az auto... szilentek egy resze volt csak kicserelve a DW futomuben, a telokbol szivargott az olaj)
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
DeadMeat
nagyúr
Fiat marea-ról mitérdemes tudni?Főleg a 2000-es benyás érdekelne.Igen az 5 hengeres
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
dízelracer
őstag
válasz Napfénysüti #41715 üzenetére
Hát én a Renault 5-öt se. Volt egy a baráti körömben pár évig. Első tulajtól 87-es 1.6GTD szívódízel (szó szerint). Szerintem a világ legszarabb autója. Nyáron megvették alaposan át lett nézetve, amit kellett azonnal kicseréltettek rajta. Járt futóművesnél is, hogy ne össze vissza álljanak a kerekei. Új gumik, olajcsere etc... Úgy gondolta most egy ideig csak tankolni kell és hú de jó lesz. Első héten leszakadt az ajtókárpit mert rákönyökölt a srác (80kiló sincs). Még poénkodtunk is rajta, hogy ennyit tudnak a franciák. Folyamatosan kiégtek a izzók a jobb hátsó lámpában. Villamossági szerelő átkábelezte a fél autót mire megszűnt a probléma testzárlat volt az akku is ezért merült le folyton. Első horror összeg kiad. Ősszel mikor bejöttek a hideg reggelek kiderült, hogy nem működik a fűtés. Műszerfalat szétbombázni bontott radiátor be, februárig bírta is. Aztán kapott boltból egy újat jó pénzért. Télen a bokáig érő hóban az udvaron műszerfal újra le radiátor be műszerfal vissza. Fél nap ráment segédkeztem benne. A hidegtől elgémberedett újakkal elég fasza volt. A kerékcsapágy már megvételkor morgott kicsit ezért ezt is kapott egy újat de ez végül is kopó alkatrész nem róható fel az autónak. Ablaktörlő motor leégett (újabb elektromos zárlat?) cserélni kellett. A gyári kipufogó dobot cserélni kellett mert porrá szétrohadt. Kézifék bowdent megvételkor cserélték. 2év se telt el de úgy megnyúlt, hogy nem lehetett már állítani rajta cserélni kellett újra. Egy padkára való felálláskor egyszerűen eltört az egyik első spirálrugó. Még jó, hogy nem 70nél a városi forgalomban történt az eset. Elővigyázatosságból azonnal újra cseréltették az összeset. Egyik bevásárlás után a parkolóból kikanyarodva 1:1 letört az index kar, golyóstollal próbálta vissza rakni közép állásba a kapcsolót kevés sikerrel. Hazafelé a 3km-es utat a városi csúcsforgalomban végig indexelve tette meg. Anyja biztos erősen csuklott aznap. Egyébként az is vicces, hogy a rönóban az elakadásjelző nem "bírálja felül" az indexet. Hétről hétre egyre gyengébb lett az autó. Kicseréltek a szűrőket semmi változás. Később mikor rángatni kezdett a motor és a végén már be sem indult kiderült, hogy az adagoló szart be. Felújították neki cserébe egy havi fizetését otthagyta. Vagy fél évig arra gyűjtött, hogy szépen rendbe rakatja. Bevitte egy lakatos mesterhez aki olyan összeget mondott rá, hogy haverom szédelegve fordult ki a műhely kapun. Azt hitte le akarják húzni így bevitte egy másik helyre is ahol meg durvább ajánlatot kapott. Agyalt, hogy most mi legyen de mivel így mégsem maradhat fogcsikorogva kiadta a pénzt a lakatosnak. Nem bánta meg mert valóban szép lett az autó minden négyzetcentiméterről még a kezdődő felületi rozsdát is eltüntették. Boldogság van, mehet a fényező ismerőshöz. Lefújta neki fehérre úgy nézett ki mint ha egy max 3éves autó lenne. Nemsokkal később önindítót is javítani kellett mert nem húzott vissza. Ezen felül folyamatosak voltak kisebb nagyobb elektromos gondok a kocsival (műszerfal világítás spontán elment, kint maradt az index (szar kapcsoló), néha ment néha nem az ablaktörlő és hasonlók). Szóval mindig bőven volt mire költeni. Pénztemető. Faterja meghalt így megörökölte a családi "A" Vectrát. Tágasabb, jobban megy, kulturáltabb is így Renault eladósorba került. Utólag azt mondta neki még egyszer francia autó pláne ha dízel nem kell mert csak a szopás van vele. És neki elhiszem. Láttam 4-5év alatt mennyit szívott a kocsival és mennyi pénzt ölt bele. Na ennyit a Renault 5 -ről a teljesség igény nélkül. Egy igazi francia szarrakás. Túlzás nélkül a legszarabb "nyugati" autó amiben valaha ültem. A folyton önmagától darabokra hulló Uno 1.7D is klasszisokkal jobb autó minden szempontból.
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz dízelracer #41714 üzenetére
Tavriával ne rémisztgess senkit, azt még az ellenségemnek se kívánnám.
Més que un club!
-
dízelracer
őstag
válasz CaptainChaos #41712 üzenetére
A példának felhozott Renault 5 -ről már ne is beszéljünk. Annál nagyobb hulladékot hirtelen nem is tudnék mondani. Talán a Tavria meg az Olcit ami szarabb még.
-
CaptainChaos
tag
Teljesen igazad van, előítéletes vagyok. Ezzel nem azt mondtam h. az összes egytől egyig hulladék, csak az arányok. Ezért ajánlottam azt a bizonyos népítéletet. 40000 ítélet után is a francia márkák a legutolsók. És abban is igazad van, h. nekem nem volt francia autóm, csak japán, meg német. Mindből vannak szarok, csak arányaiban a francia autóknál több hiba fordul elő. pl az elektronika. Bár ez sajnos a japánoknál is gyakori...
70/403-03-54 Hívj, ha nem vagyok PH-n, és biznisz van JUSTICE FOR HUNGARY!!!! Szebb jövőt! Azért jó tengerparton lakni, mert csak 3 oldalról vesznek körbe hülyék
-
dragonfx
veterán
válasz tomcsi23 #41707 üzenetére
téged azért nem turna le a cm3 miatt nemde?
hát szemét dolog az autolopás.
megmikor ugy áll rám az anyosról kell ebzsállnom megérdemelte volna multkor nyomjak egy 50ftos pillanatragasztót a özpontijába"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Arkar
aktív tag
válasz hobizoli #41700 üzenetére
Akkor ezt jó lenne kikötni az első H.SZ.-ban.
PL.: A nemet és a japcsit Mózes hozta le a hegyről, a Franciát,Olaszt,Amerikait, azt pedig Lucifer teremtette arra, hogy tönkretegyék a világ autógyártását!Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
-Maci-
addikt
válasz dragonfx #41705 üzenetére
Jah, hát nem volt túl öreg....
Sajnálom a srácot nagyon! Én jó 4 évig spóroltam a szép kis Fabia kombimra. Jó pár ezerszer fagytam hülyére a távolsági buszon mire meglett... Ha csak bele gondolok, hogy egyszer nem állna ott, ahol hagytam...
Egyébként az ilyen trógereknek (tolvajok, más pénzén élősködők stb.) azt szoktam kívánni, hogy a lopott pénzt a gyerekei kemoterápiájára és az édesanyja temetésére költse!Az Úr megteremtette az embert, a Nokia a mobiltelefont, a BMW pedig a motorkerékpárt. [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
dragonfx
veterán
válasz -Maci- #41694 üzenetére
ez nagyon uj verda volt nem?rendszám alapján legalábbis?
a multkor automotorban olvasott 1.8as turbos 160 lovas mocis uj fabia rs.ről van szó.
Hát ebbe a szervíz hogy szomszéd ismerős keze tuti benne van.csak így egyszerűen nem emgy ez.180é fabiat?..hogy??lopottan?+ 30 havi törlesztő mi?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
A_ScHuLcZ
addikt
Bah most nézem milyen árban vannak a fabia-k
Unokatesóm mégis hogy vett 2 hete egyet 180-ért marha jó állapotban vmi idős nőtől? Ilyen jó vételt én is akarok csinálni"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
-Maci-
addikt
válasz DeadMeat #41698 üzenetére
Gyáááá... Ezért eladni egy ilyen autót....
Mostanában szoktak lenni szép 100 lovas gázos kombik! Cseréld le egy olyanra! Ultra takarékos és csak elég már a családnak (gondolom most hatchback-ed van). Ha nem, vegyél vonóhorgosat meg utánfutót...Az Úr megteremtette az embert, a Nokia a mobiltelefont, a BMW pedig a motorkerékpárt. [--o--] The world is flat!! [--o--]
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest