Hirdetés
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
erdoke
titán
Hehe, boxer dízel.
-
lsc
nagyúr
Ez a mai nap tök jó , tisztára mint egy óvoda : senkinek nincs még , de akkor is az övé a nagyobb
.
Kiváncsi vagyok ki fog először szólni apucinak.
-
-
szatocs
őstag
válasz
dragonfx #8091 üzenetére
Ha vezetni tudó sofőrök ülik meg őket, szerintem az s2k igencsak az elejefele lenne. Nem azt kell nézni, hogy az első 100km/h - s felgyorsulásra melyik jutna el hamarabb, hanem hogy kanyarsebességet hogy tartja, majd onnan hogy gyorsul ki. És 200 - ig nem is hiszem, hogy akármelyik elmenne, esetleg a célegyenesben.
-
dragonfx
veterán
válasz
Integra #8087 üzenetére
Azért azt te sme hiszed ugye hogy a srácok ott egy konkrétan erre elkülönített részen amit M betűvel jeleznek, csak passziánszoznak??
Pláne 10évvel ezelőtt mikor a max. tartósság elégedettség minőség megbízhatóság mindennek felettiség jegyében folyt a gyártás!!!
Nem vagyok meggyőződve arról hogy egy ültett Mes fotóművel elátott e36 m3at kanyarban elver egy s2000 annyira hogy az 5. kör végén ne a körkereszt érjen át először.Most nincs kedvem keresgetnbi de tán valami hsz. huszár belinkeli más témájú topikban írtál haosnló eszemfuttatást, hogy......
nem a részeredmény a lényeg hanem a vége tudod amit kettővel aláhuzunk!!!
Még tán én is válaszoltma rá és helyeseltem mert én is így gondolkodok a világban (írtam is ritka dolog mikor egyetértünk)... én nem hiszem hogy egy s2000et egy e36 m3at egy rx7etés egy ferrari f360atösszeeresztenénk mondjuka hungaroringen egy 1 0körre akkor nem az s2000 menne át utoljára a célvonalon....lehet hogy nem, de erre max. egy 500ast tennék fel....viszont arr ahogy az m3 nem utoljára arra kb 10e-t. -
dokar
addikt
válasz
Integra #8081 üzenetére
jó neked, hogy tesztelhetsz autókat. biztos nem lehet unalmas. és még fizetnek is érte?
én mérnöki ésszel gondolkozom. előbb a számok aztán a gyakorlati tapasztalatok.
tudnál olyan összeállítást csinálni, hogy egy általád választott ominózus kanyarba mely típusokkal milyen sebességgel lehet beesni?
ha rx7-em lenne, nem zavarna a fogyasztás. btw vhol olvastam, hogy jön majd egy új 3 rotoros mazda sportkocsi, mert az rx8 megosztotta a közönséget.
-
dragonfx
veterán
Na igen itt kezdődik a történet....
Ha már én azt mondom hogy ferrari és nem bmw m3..akkor ez már nem elég utaló jel arra hogy az s2000 gyengébb...
Az rx7 kuriozum..az s2000ből megazért van kevés, amit ti magatok meg is válaszoltok..mert annyiért van sokkla jobb sportautó..és igenis egy wrx sti..és lancer evo sokkal inkább sportgép mint egy s2000..ja és mindkettő le is lépi.....
Látjátok ez az elfogult vak honda funság hogy nem értitek meg egy rx7 mér ér többet mint egy s2000..meg hogy egy lapon említetek egy bármilyne hondát egy ferrarival!!!De hogy alúd legyne kövér...az e36 m3 is oda vissza balról jobbra körbeveri az s2000et....
-
lenox
veterán
Pont attol gyenge pl., hogy szajkozod...
Na hat ez az, meg mindig csak a motornal tartasz. Mikor jon mar futomu, tomeg, sulyeloszlas, merevseg, aerodinamika, valto, feedback, gumi, fekek, stb.? Erosebb motort barki be tud rakni, de attol meg nem lesz semmi sportkocsi, ha utana nem tud megallni vagy bevenni a kanyart...
-
Integra
titán
válasz
norbiphu #8078 üzenetére
most már igen. eredetileg rover volt a széria blokk, 140 lóval asszem és felárral lehetett kérni a b18c6-ost hozzá, de mivel a honda leállította a gyártását a k20a miatt, jött a toyota, mert a honda az k20a-t már nem adta át a lotusnak. igaz privátban azonnal szerelik mai napig a honda blokkokat és váltókat bele, de hivatalosan már nem (amúgy mai napig lehet b18c6-ot is zsírújonnan kapni horror árért). azt hiszem pont az ariel atom miatt nem adta már a honda a k20a-t a lotusnak.
meg volt valami elise régi v6 biturbo audi blokkal, hát az valami kegyetlen lehet...
-
Integra
titán
mondjuk én ezeket az autókat vezettem. még a z-t is sajtóbemutatón a ringen.
magam is sportautózom, importőrnél melóztam, mai napig teszteljük az autókat, amiket elhozunk, van némi fogalmam, na.
soha sem hivatkozok papírokra, mert tapasztalatból tudom, hogy semmit sem érnek.
nem véletlen hogy szöges ellentéte az amit gondolok és tapasztok annak, amit te gondolsz.
érdekelhetnek téged a számok, ettől még a való világ másról szól.
szóval neked a számok, aztán vagdalózhatsz vele, nekem az élet és a tapasztalat. utóbbiban hiszek, előbbin mosolygok, ha valaki úgy adja elő, ahogy te.meg jönni itt az elvakultsággal.. hehe, gyenge riposzt még mindig.
menj, próbáld ki ha tudod ezeket az autókat, nézd rongyosra az összes videót a neten, olvass cikkeket, fórumokat mindenfelé, belefog telni pár évbe, mire nagyjából képben leszel, de legalább akkor lesz némi fogalmad arról, hogy mi fán terem ez az egész.
nem támasztottam én semmit elvakultsággal alá, kimész egy nyilt napra a ringre és megnézed ahogy az rx7-et vagy 8-at még egy busz civic type r is begyalázza, nemhogy egy z, s2k, vagy speedster. tetszik, nem tetszik, ez van. ennek semmi köze elvakultsághoz.én a helyedben alapból azzal kezdeném, hogy megnézném, hogy ezek az autók milyen céllal épültek, milyen alvázra, milyen futóművel etc... mert hogy ezek közül az rx a legkommerszebb, ha a wankeltől eltekintek, akkor ez egyértelmű. meg aztán wankel ide meg oda, olaj és benzinzabáló, elképesztő fenntartási költségekkel, a wankel ilyen, ez van. nagyobb a füstje, mint a lángja.
-
bobsys
veterán
-
dabadab
titán
válasz
(Kolombusz) #8072 üzenetére
En se, de szivesen megneznem. Neked megvan?
-
lenox
veterán
Nem csak vegletekben lehet am gondolkodni. Azt nem akarod megerteni, hogy attol, hogy a wankel motort jul lehet tuningolni, attol meg az rx-7 nem lesz versenyauto. Ettol meg egynek elmegy. Amugy igen, dragon meg bekevert, o meg azt hiszi, hogy kivulrol megnezi az autot, meg elolvassa hany loero, es ezzel mindent tud, ami jobban nez ki, vagy tobb loero, az a kiraly. Szal ezzel a hozzaallassal csak a top fuel dragstarek a kiraly versenyautok, f1, dtm, wrc, ezek mind fostalicskak...
-
dokar
addikt
válasz
Integra #8069 üzenetére
[OFF]tisztára mint dragonfx
mondja ezt egy akkora honda fan, aki jobban oda van a hondáért, mint dragonfx a bmw-ért.
magyarázza már el vki, hogy ebben mi a jó!?
miért jó egy autómárka imidzsét elvakult fansággal elrontani?
[/OFF]próbáld meg több szakmaisággal és kevesebb elvakultsággal alátamasztani mondandódat.
ne hivatkozz arra, hogy vezetted és te tudod a frankót. engem a számok, adatok, paraméterek, konkrét tények érdekelnek. ha ennek fényében tudsz érdemben válaszolni, akkor azt örömmel veszem. -
Integra
titán
te már csak tudod igaz? hiszen annyit vezettél már ilyen autókat, hogy papírról megmondod a tutit
tisztára mint dragonfx
most tényleg, felnőtt ember vagy, próbálj már meg úgy is viselkedni.ráadásul annyira gyengék a riposztjaid, még saját kútfőből is képtelen vagy valami frappánsat összehozni..
-
dabadab
titán
Szerintem neked fogalmad sincs, hogy mirol beszelsz. A Speedster (meg a Lotus Elise) gyakorlatilag utcai forgalomban is hasznalhato palyaautok. A sportauto nem a loerotol lesz sportauto, ezert van az, hogy pl egy Astra kupas gep a maga vicces motorjaval sportauto, mig pl egy RX-8 nem az.
-
lenox
veterán
válasz
Integra #8057 üzenetére
Nyugi, mar kiderult, ugy erti, hogy ha berakjuk a 4 tarcsas wankelt, akkor abbol tobb lovat lehet kihozni ,mint az s2000 gyari motorjabol. Na mondjuk s2000 is van supra motorral, de egyebkent a 26B-bol meg akkor is valszeg tobbet lehet kihozni. Hogy befordul-e a sarkon, az ugyse erdekli...
-
Integra
titán
hol kuriozum az evo meg az sti?
talán a régiek. egy sti 22b, na az kuriózum...
több evo és sti van az utcán mint speedster vagy s2k..
az meg hogy jobb a széria rx7.. nézz kicsit utána a dolgoknak szerintem, megint olyan tévedésben vagy, hogy olvasni is fáj. megint olyan kijelentéseket teszel, aminek semmi alapja nincsen -
Integra
titán
az a baj veled hogy semmi tapasztalatod nincsen ilyen gépek terén, de csacskaság annál több ami elhangzik tőled
aztán miért nem sportgép a speedster?
egy az egyben lotus a motort leszámítva, szóval nem éppen szar autó..
valszeg még az rx7-ed is úgy állva hagyja, hogy elszégyelled magad..
az meg hogy az s2k nem sportgép.. MUHAHA
ember, 8 éve senki nem volt képes mai napig olyan alvázat építeni olyan futóművel mint ami az s-ben van..
de mindegy, ne menjünk ebbe bele, felesleges nem értenéd, amig szerinted egy speedster nem sportgép...
pfffffffffffff, ne égesd már magad túlságosan -
lenox
veterán
válasz
dragonfx #8046 üzenetére
kinézet lóerő tuningolhatóság
Mondjuk a kinezet az szubjektiv, szal kinek mi tetszik, a tobbi alapjan akkor a Nissan Titan sokkal jobb, mint az rx-7, ugye?
Amugy szerintem igy a hozzaszolasok alapjan se az s2000-et, se az f360-at nem ismered, de oke, en vagyok a hulye, ha leallok loerohuszarokkal vitatkozni.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dragonfx #8046 üzenetére
S2k az egy roadster. Azokkal kell hasonlitgatni, azok kozott meg eleg jonak szamit.
Papiron a motorja is eros. Mondjuk az RX8-e is az. Szinten papiron. Aztan a gyakorlatban mindkettot kisebb teljesitmenyu, raadasul FWD otokkal meg lehet fogni. Na olyankor jon mindig a "hatdehatdehatde..." meg a "szarbenzin, szargumi, szarkupplung, szarminden, a szemembe sutott a szel" cimu felreszovegeles...Az F Astra GSi Turbo meg nem egy hudenagyszam, mivel asszem vmi ~200db gyarilag is keszult, a motorja a C20XE C20LET "veletlenul" elegge hasonlo, es "veletlenul" kishazankban is van par tucat, utolag C20LET-e atepitett darab. Kimesz egy gyorsulasira mindig van 1-2 jelen. ~70-80km/h-g jo is voltam ellenuk
....aztan mar nem
.
hobizoli
-
szepsuti
aktív tag
"
vak vezet világtalant
"
-
-
#16741888
törölt tag
Itt a forumon volt pár RX7 szabadultak meg tőle, mert egy nagy marketing scheisse az egész, szerintem össze sem lehet hasonlítani az S2000el, az egy hardcora sportgép, míg az RX7 egy divatautó.
Iszonyatos blődség, lóerő alapján megitélni az autókat, hogy az olajfogyasztásról meg az élettartamról ne is beszéljek.
Remélem nem sajnálják majd rád a karaktereket olyan emberek sem akik próbálták mindkettőt. -
dokar
addikt
dokar kollega szerint abban, hogy engine swap-pel tobb hp-t lehet belole kihozni
pff
szted a 20B ill a 26B minek a motorja?
de 2 rotorral (13B) is lazán legyorsulja az alap RX7 FD3 az alap szívó S2000-et.
de ha már tudni akarod a wankelből azért is lehet többet kihozni, mert minden ütem munkaütem, egyenletesebb épül fel a nyomatékgörbéje és a legjobb, hogy a forgó mozgásnak köszönhetően sokkal jobban túl lehet tölteni. tudod, a "bicsigával". -
stangli
senior tag
szerintettek ennek mennyire valós a km állása? [link]
-
lenox
veterán
válasz
dragonfx #8038 üzenetére
Te mar megint beszivtal? Hol irtam en ferrarirol? Ugyhogy magadat sajnald inkabb, hogy ennyire nem tudsz olvasni...
Na es miben jobb az rx7 szerinted? Mert oke, dokar kollega szerint abban, hogy engine swap-pel tobb hp-t lehet belole kihozni, ami mar onmagaban lol, de akkor te meg tegyel ra egy lapattal, halljuk.
Ja, es a gyari f360 2 dologban jobb a gyari s2000-nel, erosebb motor van benne, es van teteje
.
-
dragonfx
veterán
te figyuka elhiszem jobban értesz autokhoz mint mint mi de ha te lelkileg nem tudod átérezni látni mitől és miben jobb egy ferrari f360 mint egy honda s2000 akkro csak sajnálni tudlak
Az rx7 is jobb mint az s2000...jó mondjuk ott már vacilálás kérdése de szeritnme jobb.
Amugy e36ból is van 1500 lovas. -
lenox
veterán
Dodge Viperbol meg 1900 lovas, szal ezek szerint az meg jobb. Na mind1, szerintem ez full faszsag, hogy tuningolt rx-7-est hasonlitasz alap s2000-hez, de nem is mondod, hogy miben jobb, csak jobb. Neked jobb(an tetszik). Pl. nekem nem. Amugy nyilvan a 26b-t tovabb lehet huzni, mint a f20c-t. Nem gondolnam, hogy ez a legfontosabb. Marmint nekem, lehet, hogy neked igen.
-
Jimmy8
senior tag
Egy nagy összefoglaló köszi a válaszokért
-
dragonfx
veterán
válasz
szatocs #8020 üzenetére
nem biztos, de ennyire nem tudni vezetni,és iylne vidoekba berakni emberkéket szégyen, innen bárki beülne az f360ba..letolná az s200et igy mondom akkor.
persze a kanyarokba de valós közlekedésbe hol találsz ilyne kanyarokat?
ha meg pálya akkor ott van bármelyik F1es auto...Az nsx-r egy nagyon szép és jó autó....deén azért ha lehetne választani akkor is a ferrarit választanám.pont.részemről ennyi.
-
30z.Samu
félisten
Sziasztok!
Bocsi, hogy itt kérdem meg, de én azt hallottam hogy elsejétől felvitték a jogosítványletételt 21 évre és azt szeretném megkérdezno hogy ez igaz-e.
Előre is köszi!
-
norbiphu
őstag
válasz
dragonfx #8016 üzenetére
ferrarikhoz inkább nsx-r - t hasonlítgassál
http://www.youtube.com/watch?v=4wX9VYgFtz4
A 4 lap race in the circuit of Twing Ring Motegi between a Ferrari Modena, a Honda NSX-R, a Lamborghini Gallardo, a Lamborghini Murcielago, a Porsche 911 Turbo and a BMW M3 CLS
-
szatocs
őstag
válasz
dragonfx #8016 üzenetére
Tudom, Te biztos lenyomnád vele, mivel Te olyan nagy kanyarvadász vagy, meg egy 400LE - s autót megfognál
Alap autókról beszélve, hasonló tudású sofőröknél a ferrari elveri az s2k - t, de pályán nem mindig az számít, hogy hogy gyorsul egy autó, meg hogy mennyi LE van benne. Egy dragsterrel mehetnél pályára... -
G@ben
addikt
Pénteken kérdeztem itt, hogy a kocsival együtt kell-e jönniük a papíroknak. Szombat délelőtt voltam bent Apámmal az itt leírt tények ismeretében, és mondták, hogy akár már hétfőn is megjöhet a papír, de ez nem biztos. Az előbb szólt Anyám, hogy megjött a papír és holnap elhozhatja a kocsit. Micsoda véletlen, hogy 2 hét után pont akkor jönnek meg a papírok, amikor már kicsit erélyesebben képtünk fel!
-
#25954560
törölt tag
valaki le akar beszelni a toyota mr2-rol? osszel szeretnek egy olyat, '90 korulit
nyilvan tapasztalata keves embernek van vele, de hatha. -
dragonfx
veterán
válasz
szatocs #8012 üzenetére
igena sofőr miatt max. de nem azért mert jobb..ha egy bármilyne ferkát lelép egy s2000 (alap autókrók ebzsélünk, nem turbósítva meg midnneféle tuninggal)..akkor a ferrarit egy luzer vezeti....én a ferrarivla egyonverném simán....
Én lehiszem szereted a hondákat, integra, civic vti, s2000..tényleg angy nevek és klaszs sportautók...de egy ferrari ferrari marad...mellesleg ugye egy V8as moci dolgozik az f360ban 400lóval...és alapon is 4.5 alatt van 100on..kizártnka tartom ezt az s2000 gyárilag tudná....azt hogy egy ferrari futómű rosszabb lenne mint egy s2000é...hát nem tom nemn igazán hiszem.Alfáról jut eszembe ma láttma egy sportosabb 159est irtó zsírul néz ki...nem hiába az aolaszok angyon érteneka formához..nekik technikailag kéne fejlődni....német minőség/megbízható+olasz design=tökéletes autó...1.9jts mocival 160ló okés , 7.5-8millát még meg is érne..ha megbízható lenne...mondjuk aza városi 12 elég súlyos.
-
szatocs
őstag
-
szatocs
őstag
-
dokar
addikt
válasz
dragonfx #8001 üzenetére
ezzel egyetértek. mellesleg ezzel sem lesz pariban: 8 másodperces RX7
-
péter007
senior tag
emberek
a 156-os alfák hányas évjárattól jók (megbízhatóbbak)?
néztem használtautó.com-on és 1.5 milláért már lehet kpni rendeset ami jól fel is van szerelve csak hát a megbízhatóság az mindig is kérdéses volt
nekem csak a benzinesek jönnek be, mondjuk 18 144 lónem akart venni mostanában senki sem alfát?
-
erdoke
titán
válasz
#64791808 #7994 üzenetére
Ennyiért kapsz DSG-s Passatot 140 lóval, ajándék metálfény + ülésfűtés + Xenon. Jó automatát jó dízellel nem is nagyon láttam.
Az Altea XL és a Toledo is a Golf V padlójára épül, ami még a kompaktok közt is kicsinek számít (258 cm vs. Focus 264 vagy KIA cee'd 265 cm). -
péter007
senior tag
válasz
#64791808 #7994 üzenetére
hy
épp a hétvégén ültem egy ilyen lagunában(új) az egyik szalonban
ha neked tetszik kívülről akkor sztem jó vélasztás lehet főleg hogy belül szép és baromi kényelmes
asszem csak xenon nem volt benne, így volt 7200000 (kombi)
a motor 2literes 150lovas dízel 340Nm
az automata vagy 5 vagy 6 sebességes volt de tuti nem nem 4
ha bejön a forma sztem menj be egy szalonba és próbáld ki
Aktív témák
- iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple
- Bitmain Antminer S9 13.5T
- Outemu Silent Peach V3 Switch Lubed Mute - 100 db
- MacBook Air 2020 13" Retina i5-1.10GHz 8GB/256G SSD, HUN BIll, kevés töltéssel, üzletből, 27% ÁFÁS
- MacBook Air8,2 2019 13" Retina i5-8210Y 1.6GHz 8GB/128G SSD, magyar billentyüzet üzletből, 27% ÁFÁS
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest