- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Rowon: AXAGON EE35-GTR 3.5 külső merevlemez ház bemutatás
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Oldman2: A KOReader ebook olvasó program
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bambano: Bambanő háza tája
Aktív témák
-
Bubu79
addikt
válasz
Typhoon47 #41820 üzenetére
A röhej az, hogy a G Astra csapott seggű változatban hátul nagyobb a lábtér, mint a kombiban...
Ki kell próbálni őket - nekem az Astra (1,6, benzines) már 50km után kikészítette a derekamat, akárhogy is állítgattam az ülést (a gerinctámasz nem jó helyen volt), a Fabia viszont agyamra ment az 1,2-es háromhengeres hangjával és azzal, hogy a középkonzol lelógó alsó sarka kikezdte a térdemet (régi Fabia) - állíthattam ott is akárhogy az ülést... Nem vagyok különösebben nagy darab, 183cm
-
Bubu79
addikt
válasz
benjam #41790 üzenetére
Téged nagyon félretájékoztattak akkor...
Ahhoz, hogy menjen ahogy kell, nincs szükséged másra, mint:
- Kályhacső és herélt katalizátor a kipöfögő rendszerre (igény szerint akár Hellokittys kipuvéggel)
- Sufni Xenon, hogy meglegyen a "vakujjámeg úgy szeretlek" feeling a szembejövők tiszteletére
- Gyorstankolós matrica a tankolónyílás fedelére
- Sparco, Brembo, Dension, kutyfüle matricák tucatjai az első ajtókra
- Tolólap előlre, diffúzor hátra, csavart küszöb a kettő közé és M3 replika tükör ( lehetőleg króm kivitel ) a gyáriak helyett
- Nagy zene, hogy tudj térzenét adni
- Króm trepnilemez szőnyegek, hozzá passzoló pedálfeltétekkel és sebváltógombbal
- Kék LED-ek a helyzetjelzők helyén, a rendszámtábla világításban és bárhol, ahová csak szeretnél
- Neonszett a kocsi alattHa valami kimaradt volna, szorri, én még csak vágyom ezekre a dolgokra, nagyon messze vagyok attól, hogy menő kocsim legyen
De nagyon jól ihletet lehet meríteni a Need for Speed széria legutóbbi játékaiból, az Underground 1-2 alap, próbáld ki Te is
Azok ám a menő verdák - bárcsak olyannal téphetnék én is
U.i.: Francba, a lángnyelveket és a kandzsikat majdnem elfelejtettem
-
Bubu79
addikt
válasz
Napfénysüti #41596 üzenetére
Tehát kötöttél egy biztosítást egy olyan autóra, ami még nem is a Tiéd?
Fő a bizalom
-
Bubu79
addikt
válasz
dízelracer #41594 üzenetére
Akksis zseblámpa töltésére a garázsban tökéletes - ha nincs villany az adott garázstelepen, arra tökéletes lenne, de arra, amire hirdetik...
-
Bubu79
addikt
válasz
dízelracer #41592 üzenetére
"Mondjuk egy felkapcsolva felejtett fényszórót ellát vagy épp télen az ülésfűtésre rásegít"
Azért ne taszigáljuk a hamis biztonságérzet ölelő karjaiba az autós kollégákat - egy ekkora felületű napelemből az életben nem húzol ki 100-150W-ot ( kétszer 50W a fényszóróknak+20-40W a helyzetjelzőknek ) fenntartó töltésre az akksi felé...
Földmívelő szemének elvakítása villanófény által
-
Bubu79
addikt
válasz
dragonfx #41588 üzenetére
Ideális esetben akár 200mA-t is kinyerhetsz belőle - ha vakítóan süt a nap és megfelelően sikerült elhelyezned.
Általános használatban ( autórádió, riasztó, egyéb kutyafülék ) a magára hagyott autóban is megeszegetik ezt a 2,4W-nyi energiát, sőt, akár többet is.
Tehát amit a napelemmel visszatolnál az akksiba, az csepp a tengerben, ráadásul nem is tudja minden körülmények között... Mire ezzel a leakasztott akksit ( amin nincsen semmilyen egyéb terhelés ) feltöltenéd, szakálla nőne az unokádnak is
Jó lehet mobilba csurgatni a naftát ( bár lehet, hogy még ahhoz is kevés ), meg villantani a haveroknak, hogy milyen környezettudatos vagy ( miközben benzintemetővel járod az utakat
), egy csepp energiát nem pazarolsz el
Ha döglődik az akksi, akkor célszerű még a kemény hidegek előtt kicserélni, mert sz@r dolog lehet a hidegben szentségelni, hogy nem indul a jószág... Persze segíthet a ráolvasás is, csak nagyon meggyőzően kell előadni
-
Bubu79
addikt
válasz
Napfénysüti #41569 üzenetére
Begurultok egy autókereskedésbe és megkötitek ott a szerződést.
Amikor vettem a gépet ( tavaly októberben ) 3000Ft ügyintézési díjért elrendeztek mindent - a biztosításkötéstől kezdve az okmányirodai átíratáson át az eredetiségvizsgáig mindent lezsíroztak. Aznap, ott megkaptam a biztosítási papírokat és a biztosítási díjelőleg ( ami ez esetben az aktuális negyedéves díj időarányos része volt ) befizetéséről szóló bizonylatot.
Ha ragaszkodsz valamelyik biztosítóhoz és az adott kereskedőnél éppen oda nem tudsz kötni ( megeshet, bár ahogy rémlik a helyen, ahol voltam csak a leggagyibbak nem voltak - netes alkusz cég képviselője volt az egyik srác a kereskedésben ), akkor persze Te magad is utánajárhatsz, az adásvételivel a zsebedben és a régi biztosítási igazolással nem fognak macerálni a rendőrök sem ( persze nem napokig ).
-
Bubu79
addikt
Az aktuális negyedév végéig és van egy "türelmi" időszak, biztosítónként változó, de legalább +30 nap a következő negyedévből - hogy az esetlegesen időben ki nem postázott ( és így be nem fizetett ) csekk miatt ne legyen biztosításmentes időszaka a vétlen tulajnak.
A teljesítményadót az aktuális évre az a tulajdonos fizeti, akit január 1-én nyilvántartottak tulajdonosként az adott évben ( talán a fél év előtti eladásoknál cizelláltabb a történet, de úgy rémlik, hogy akkor is az fizeti, aki január 1-én volt tulaj ).
Egy biztos, ha most veszel autót, akkor idén már nem lesz gondod a teljesítményadóra, mert az előző tulajnak már az ideit rendeznie kellet.
-
Bubu79
addikt
válasz
Napfénysüti #41529 üzenetére
Attól függ - életkor, lakóhely, autó motorja, évjárata, biztosítója válogatja a díjakat. Az sem mellékes, hogy történt-e kifizetés a biztosítója által miatta.
Szerencsés együttállás idején akár még több is lehet
-
Bubu79
addikt
válasz
Mr.Grincs #41431 üzenetére
Dugulás a fúvókáknál, vagy a csőben elől? Megtört cső, ami előre megy (motorház fedél hajlatánál) ?
Ha hátulra megy és előre nem, akkor vagy egy szivattyú van és dugulásod van, vagy külön szivattyúról dolgozik az első és a hátsó és az elsőnél akad valami probléma ( kontakthiba, döglött szivattyú, kutyafüle ).
Milyen autó?
-
Bubu79
addikt
válasz
kircso13 #40270 üzenetére
Már meg ne haragudj, de nem kell belelépnem egy rakás kutyagumiba ahhoz, hogy tudjam, amellett, hogy büdös és csúszni fog a talpam alatt, biztosan elátkozom a napot, amikor eszembe jutott, hogy egyáltalán rálépjek
Ilyen az öreg dízel is, amit hárombetűs embléma alatt árulnak - mert a márka vonzza az önjelölt sztrítrészereket, akiknek szent meggyőződésük, hogy ami hátul hajt és nagyobbacska motor van benne, az sportkocsi
Örülök, hogy ennyire jól ismered az önéletrajzomat és azt is, hogy mire vittem eddig - azt hiszem az autó guruság mellé felveheted egészen nyugodtan a látnokot is a majdan beadandó önéletrajzodba, ahol majd az is szerepel, hogy milyen autókkal álmodtál már szépeket
Gyere vissza pár év múlva, amikor már tényleg ültél legalább egy Ladában a volán mögött és nem apuci engedélyével, hanem mondjuk a sajátod volánja mögött
Jahm, és még egy apróság - olvasd el még egyszer kérlek az általad tőlem idézett részt - mert alighanem nem sikerült értelmezned, amit írtam - legalább is a válaszodból nem az jött le
-
Bubu79
addikt
válasz
kircso13 #40263 üzenetére
A visszaolvasást te is megszívlelhetnéd
Így van: vélemény <---> ellenvélemény
És közben kiderül, hogy kinek milyen tapasztalata akad - én ültem már BMW-ben, volt is, van is és alighanem lesz is még - vezettem is, szereltem is
A másik oldalról pedig jött egy rózsaszín fellegektől övezett, optimista, már-már gyermeki eszmefuttatás mindenféle autókról, köztük olyanról, is amivel jónéhány ismerősömnek meggyűlt már a baja - mert szar konstrukció
Eme emelkedett eszmefuttatás pediglen olyan embernek ment válaszul, aki kuporgatott pénzecskéjét szánja a használtautó piac egy karéj szaros kenyerére, amit majd neki kell elfogyasztania, jóízűen, hiszen ő maga kérte - engedtessék hát meg, hogy megosszam azt a kevéske tapasztalatot, amit már sikerült megszereznem ebben a témában, csak hogy ne legyen nagyon eltorzulva az arca, amikor egyre újabb falatokkal fogyasztja ama bizonyos csemegét.
Közben igyekeztem jelezni a tévutat mindazok számára, akik komolyan hisznek abban, hogy komoly szervizes tapasztalatokkal bírsz bármelyik autóval kapcsolatban is, hogy lehetőleg ne vegyenek túlzottan komolyan, pusztán korodból adódik örök optimizmusod, melyet nem saccolok 14-16 évnél többre
Még egy apróság - sosem volt 2,5TDS-em, sőt dízel BMW-m sem és soha nem is lesz, mert az élet anélkül is produkál kellemetlen meglepetéseket, hogy effajta szerencsejátékot űznék - ugyanis a magyar piacos 2,5TDS-ek jó részénél a nyerési esélyed pont annyi lehet, mint a lottón egy ötösre - de gyanítom a külföldieknél sem sokkal jobb a helyzet...
Menj szépen és takargasd be a hajasbabádat nyuszi - és ne hagyd ki az esti mesét sem
VR6: Biztos, mint említettem melóban nem megy a TeCső
-
Bubu79
addikt
válasz
kircso13 #40224 üzenetére
Hát hogyne - Magyarország a BMW-s kánaán, tele van a piac megkímélt, idős orvos/hölgy tulajtól származó, nemdohányzó, keveset futott 10-15 év környéki bimmerekkel, jellemzően alig 200000 futott kilométerrel.
Tudom, mert az enyém is ilyen
Jahm - a 2,5TDS pedig a létező legjobb választás - keveset eszik, megy mint az állat és sosem hagy cserben
Majd egyszer felnősz és leszoksz a tündérmesékről
-
Bubu79
addikt
válasz
dízelracer #40199 üzenetére
Nepiszkájjad mán a Gerzsont, mer' szerteszét boxkaratéjjozza az arcodat
-
Bubu79
addikt
válasz
dízelracer #40197 üzenetére
Harcos gípezet, csatában szerzett sebekkel - a gazdája pedig egy hős
-
Bubu79
addikt
válasz
dízelracer #40192 üzenetére
Bakker, ha E36-ot keresne komolyan elgondolkodnék a cserén - főnyeremény ez a gípsárkány, a tulaja pedig nagyon ott van a szeren
-
Bubu79
addikt
válasz
dabadab #39994 üzenetére
Cseszheted a valós kis futásteljesítményt is, ha a tulaj lesz@rta az olajcsere periódusokat míg nála volt az autó...
Magyarországon aki használt autót vesz, az igen jó eséllyel jó vastagon kigletteli a karéj kenyerét sz@rral ( by Csikós Zsolt ) - aztán nyammoghat hozzá ínyenc módra...
-
Bubu79
addikt
válasz
Napfénysüti #39913 üzenetére
Mi lenne? A helyi műanyagos harcolt a lobotómia ellen - a lavórok, pohárcsepegtetők és szemeteslapátok egyhangúságát próbálta ellensúlyozni egy kis kreativitással, csak közben sajna átesett a paci másik oldalára.
Azóta kapható nála "vasalódeszkás" pohártartó - sztrítrészer edisön, és diffúzoros szemeteslapát is, az extragyors háziasszonyok számára
-
Bubu79
addikt
válasz
lorcsi #38474 üzenetére
Mindenképpen ülj bele egybe, mielőtt mellette döntenél.
Volt szerencsém kb.800km-t beletenni két nap alatt egybe.
Ami nem tetszett, hogy a 183 cm magasságom ( ami elnézve a mostani fiatalság égimeszelő mivoltát, már-már mélység ) ellenére az első ülést nem sikerült úgy belőnöm, hogy kényelmesen elférjek ( hely akad benne, csak az állíthatósággal akadnak gondok ) - a középkonzol lelógó sarka kikezdte a térdemet és pár óra után már erősen zavarta komfortérzetemet.
Ha három hengerest veszel ( 1,2-t mondjuk ), akkor számíts rá, hogy fura hangja lesz - de azzal is elhasználható városi cirkálásra.
Hosszabb utak esetén azért ajánlatosabb egy számmal legalább nagyobb motorral nézegetni őket - ugyan a pályázáshoz elég az 1,2-es tomboló ménese is, de nagyon meg kell nézni a tükröt, ha nem kamiont előzöl a belsőben, mert nem egy rakéta a gép.
-
Bubu79
addikt
válasz
Tothgera30 #38169 üzenetére
WagonR-hez nem volt szerencsém, Ignist vezettem már 1,3-as motorral - arányai azonban hasonlóak a két autónak.
A forma nem különösebben vonzó számomra, a motor pörgős, agilis, méretéhez képest lomhábbnak gondolná az ember az autót.
Engem kicsit zavart, hogy agyon van szervózva a kormányzás, a kuplungja olyan, mintha lágy tehénlepényt taposna az ember, mert alig van ellenállása, a gázpedál legkisebb érintésére is üvölt a motor és a féket sem igazán kell tiporni, szokni kell az adagolhatóságát ( vagy inkább alig adagolhatóságát ).
Az utastér meglepően tágas ahhoz képest, amit vár az ember, rápillantva vállban kicsit szorosnak ígérkezik a gép, de beülve ez az érzés elmúlik.
Formájából adódóan nekifeszül a szélnek - lássuk be az útra helyezett tejesdoboz aerodinamikailag nem éppen csúcs választás, a szelet a zajból is észrevenni nagyobb tempónál.
Ami nem tetszett, az a belső ergonómia - 183 centimmel nem vagyok éppen lombrágó, mégsem éreztem úgy, hogy kényelmesen ülnék, pedig a hely meglett volna hozzá.
A megfelelő ülési pozíciót beállítva a középkonzol pont szétcseszte a térdemet, hosszú távon pedig elég kényelmetlen ülőhelyzetbe kerültem a térdemet kímélő üléspozíció miatt.
Cirka 175 centi magasságig biztosan kényelmes lehet, de csak ezért nem fogok 10 centit leszedetni csöppnyi termetemből.
Városi használatra, futkosós autónak jó lehet, de bele kell ülni, szokni kell az "érzést" benne.
Természetesen ez az én egyéni, szubjektív véleményem volt, ami olyan, mint a segglyuk - mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra
Jahm, és hogy ne okozzak csalódást senkinek, vegyetet béjemvét, mer' az gyó!
Bár most elbizonytalanodtam - lehet, hogy lecserélem a 323i-t én is egy WagonR-re?
-
Bubu79
addikt
válasz
Tothgera30 #38163 üzenetére
Nyilván bármikor lecserélné az autóját WagonR-re bármelyikőjük
-
Bubu79
addikt
válasz
Tothgera30 #38159 üzenetére
Eszedbe se jusson, hogy esetleg csak udvariasak voltak
-
Bubu79
addikt
válasz
Yushchenko #37798 üzenetére
Akkor biza ÍJ
-
Bubu79
addikt
válasz
Yushchenko #37795 üzenetére
Jobb-, vagy bal alsó madárfogás ( függően attól, hogy melyikkel esik jobban kézre ) - megragadod, majd szépen, kíméletesen, egyenletesen elkezded húzogatni.
Ha mással szeretnéd végeztetni, az is megoldható - a tarifák szakembertől függően változhatnak - de magad uram, ha Olgád nincsen
A tempó vérmérséklet függő, de ha nagyon kapkodsz, hamar meleged lesz.
ÉKE!
Millió balesetmentes kilométert a jószághoz
SpeedR: "Mér, mi van abba - legális!" by Besenyő Pista bácsi
-
Bubu79
addikt
válasz
Yushchenko #36969 üzenetére
Pedig hátul a pisilős matrica feláras extra kellene, hogy legyen
-
Bubu79
addikt
válasz
Yushchenko #36965 üzenetére
A BMW-t mindenki alázza, de leginkább az igen kicsi autóval járók hajlamosak rá
-
Bubu79
addikt
válasz
VR6-Fan #35299 üzenetére
1,6-os automata Borához volt szerencsém - ha ablakon szórnám ki két marokkal a tankolásra szánt pénzt, az sem lenne haszontalanabb...
Vegyesben, inkább városon kívül megette a 10 litert úgy, hogy tojás volt a pedál alatt - szteppelhettem én akárhogy a gázpedálon, akkor sem úgy váltogatott, ahogyan szerettem volna
Kényelmesnek kényelmes volt, csak a tankoló nyílás fedelének nyitógombját ne dugták volna el a két ülés közötti konzol csücskébe - extra méreg volt megtalálni a bérautón
-
Bubu79
addikt
Agilis kisautó, VW-sen kattanós váltóval - 1,2-eshez volt szerencsém cirka 600km-en keresztül - tettre kész, pörgős kis motor volt benne, de csórikám nem egy gyorsvonat, inkább nagyobbat - mielőtt megvennéd vidd el próbaútra.
Elől akad benne hely, de a középkonzol tervezésénél az ergonómia nem volt szempont, sehogy sem tudtam úgy állítani az ülést a 183 centimhez, hogy ne csessze szét a középkonzol alsó sarka a lábamat.
Ha fontos a hely, akkor inkább a kombi verziót válaszd, mert a képen láthatónak inkább csak kesztyűtartója van hátul.
Az ülések egészen jól tartanak elől - nem rossz, de bele kell ülni
-
Bubu79
addikt
válasz
Tothgera30 #30102 üzenetére
Hagyjuk...
-
Bubu79
addikt
válasz
Tothgera30 #30092 üzenetére
Tehát ha lerohad a gép úgy, hogy még van benne benzin, akkor eldugult az üzemanyagrendszer, amiről természetesen a kutasok tehetnek - legyen bárminemű hibajelzés is a műszerfalon.
Nem kell utánanézni a kézikönyvben ( ami jó esetben nem csak annyit ír, hogy érdeklődj a szervizben ), nem kell elmenni vele szerelőhöz, urambocsá ráakasztani a kompótert, hogy szgény gép legalább esélyt kapjon arra, hogy elmesélje mi fáj, a benzin a ludas és keresztes hadjáratot kell indítani a hazai és Ukrán 95-ös ellen, mert nyilván az a bűnös.
Pláne akkor nem, ha ezt többször is előadja a jószág.
Ugye érted?
-
Bubu79
addikt
válasz
Tothgera30 #30085 üzenetére
És ezért a benzin a hibás, kimondottan a 95-ös...
Ezt Te sem gondolod komolyan
-
Bubu79
addikt
válasz
Tothgera30 #30077 üzenetére
Mijez a duma ezzel a 95-ös benzintől megdöglött a lovam jelleggel?
Gyanítom a Meganban is van kopogásszenzor, ami ügyel arra, hogy milyen naftát szív a jószág...
No persze ha traktor motor van benne, annak tényleg nem használ a 95-ös
-
Bubu79
addikt
válasz
Atlantis #29791 üzenetére
A Fábia három hengere elég érdekesen szól - de belül egyben van, az ülése kényelmes, a váltója szépen, pontosan kapcsolható, VW-sen kattanósan ( ráadásul egy kölcsönzőst volt szerencsém kipróbálni, amit azért gyepálnak rendesen - 800km-t tettem bele két nap alatt ). 6 liter környékén eszegetett vegyesben
Amit eltoltak, az a középkonzol - a lelógó sarka iszonyatosan tudja nyomni az ember térdét egy idő után, nagyon sarkosra sikerült.
Közlekedni lehet vele, de szvsz nem az az autó, amit imádhat az ember
-
Bubu79
addikt
válasz
fekeandras #29740 üzenetére
Gusztusok és maflások - a Twingo-t is sikerült eladni a Renault-nak - a Thalia-ba azért is merhettek belevágni
-
Bubu79
addikt
válasz
fekeandras #29653 üzenetére
"Jó kis kocsi és a motor bár nem valami erős (150le) de nagyon egyenletesen, kultúráltan adja le az erejét"
Végül is közlekedni akar vele, vagy versenyezni?
-
Bubu79
addikt
Hiába no - Winkleréknek azért van humorérzékük
[link]
-
Bubu79
addikt
válasz
AMD Power #24985 üzenetére
Tetszik ez a "csak megbízható forrásból vegyünk autót" - vajon melyik autópecért lehetne megbízható forrásnak tekinteni?
A "csak munkába bejárni vettem, meg tescoba járósnak" típusú nyugdíjas bácsikák sajna ritka fajták
Itthon a márkakereskedések is fenntartással kezelendőek - sok köztük a lehúzós patkány...
-
Bubu79
addikt
válasz
Khelben #13234 üzenetére
Céges autó ( kulcsos, tehát akinek kell az viszi ), 5 éves, 160000km-rel, szintén G Astra ( 1,6-os benzines ) - nem zörög, nem harákol, kicsit esztegeti az olajat - ennyi minden bűne...
Olajon, fékbetéteken és tárcsán, valamit a gyújtáskapcsolón kívül nem kellett még cserélni benne semmit.
Biztos csak véletlen...
-
Bubu79
addikt
válasz
Viktor0610 #11954 üzenetére
Bocsi - de akár javíthattad is volna
Pöröghetnék Skodák körül
-
-
Bubu79
addikt
Nekem is ez szúrt szemet elsőre
Úgy 10-15 évvel ezelőtt ölni tudtam volna ezért a verdáért, de ma már csak nosztalgiázva mosolygok a sorozaton is, mint Süsü kalandjain
Iszonyat, hogy mit melózhatott rajta a jóember, mire ilyen lett ( ha jól rémlik, a valamelyik kereskedelmi csatorna bulvár műsorban is szerepelt a gép és gazdája annak idején )
#9025: szerény elme vagyok, de ez magyarázat nélkül is leesett elsőre
-
Bubu79
addikt
-
Bubu79
addikt
válasz
Khelben #7702 üzenetére
Nem feltétlenül kell Pesten élni ahhoz, hogy az ember ótvar utakkal találkozzon - legutóbb a 84-esen voltam úgy, hogy megbántam, hogy a kocsikázást választottam az autópályás suhanás helyett... Valami fergeteges, hogy milyen ratyi állapotban van helyenként... A 6-os út sem volt piskóta, mielőtt felújították volna, de ez übereli...
-
Bubu79
addikt
válasz
Khelben #7697 üzenetére
"az ilyen autók halála is, amikor elkezdik beleszerelgetni a lada lengéscsillapítót, mert az tizedannyiba kerül, mint a gyári " - aki képes ilyenre, az ne vegyen BMW-t...
Akadnak a BMW-hez is utángyártott cuccok - jobbak-rosszabbak - kell egy jó szaki, aki tisztában van a dolgokkal, ennyi a kulcs.
A saját tapasztalatomat tudom - egy 10 éves E36-os 318i tulajdonosa vagyok csaknem egy éve.
Kellett rá költeni? Persze, a futómű alkatrészei legkésőbb 100000 kilométerenként cserére szorulnak - szilentek, lengőkarok, gömbfejek... De ezt tudtam akkor, amikor megvettem az autót. Mielőtt megvettem három hónapot nyűglődtem ugyanígy egy Ford Focus és a szívemcsücske, az E36 között ( egy darabig bent volt még az Opel Calibra is /gyönyörű formájú autó / a kalapban, de néhány példány megtekintése után nem voltam meggyőzve arról, hogy jó ötlet lenne... ).
Iszonyat sokat rágódtam, forgolódtam, miután otthon hagytam a józaneszemet az asztalon és elmentem a szívemmel vásárolni ( költségek gondos mérlegelése után! ) - és nem bántam meg... De én bele vagyok bolondulva a formába -12 éves korom óta...
Vandit.-nak csak azt tudom ajánlani, hogy mielőtt a BMW mellett dönt, olvasgasson utána a tapasztalatoknak ( népítéletek ), nézelődjön az online boltokban a tapasztalatok alapján a macerásabb alkatrészek árait illetően és pakolja tele a mérleg két serpenyőjét azzal, hogy mit ér meg neki a BMW és mi az, ami már nem fér bele. A mérleg serpenyője billenni fog, de csak Ő pakolhatja tele a serpenyőket, mert Ő van tisztában a lehetőségeivel.
Én nem bántam meg, hogy a Focus helyett ebbe ültem - de én elfogult vagyok...
#7699: mert dupla entert nyomtál - ha sorközt hagysz, úgy külön-külön kell a blokkokat OFF-be tenni
-
Bubu79
addikt
válasz
Khelben #7694 üzenetére
"láttam, hogy mi pénz megy rájuk, meg milyen állapotba kerülnek, amikor nincs rá pénz." - akármilyen autó kidől a gazdája alól, ha nincsen karbantartva...
E30-hoz viszonylag olcsóak az alkatrészek, az E36-hoz drágább - de ha megkapja időben, ami adott kilóméterenként elhal benne ( futóműalkatrészek elsősorban ), akkor nem horror a fenntartása - a kulcsszó az időben...
Az, hogy mi drága és mi olcsó, erősen függ attól, hogy mik a lehetőségei az embernek.
Ha gondolkodik a vételen, akkor el kell gondolkodni a fenntartási költségeken, ezt már egy tegnapi posztomban is említettem.
Rühellem a cinikus, szurkálódó megjegyzéseket, amik a "láttam már olyat, aki hallott olyanról, akinek volt" típusú tapasztalatokból táplálkoznak - első lépésben az irigység ( ez bevállalja, amit én nem mertem ), majd a ki nem mondott ellenszenv a márka iránt szokott az ilyen megjegyzésekhez vezetni...
Nem vagyok pszihológus, fogalmam sincs Te miért írkálsz ilyeneket, de nem ártana legalább azt mögé bökni, hogy szvsz, vagy valami, mert kicsapja a biztosítékot, amikor ilyet olvasok.
Ha segíteni akarsz, írd le a véleményed. Ha van tapasztalatod, mégjobb. De csak így beköpni valamit, ami hangzatos... Félreértés ne essék - semmi bajom veled, csak piszkálja a szemem a köpködés... -
Bubu79
addikt
Dragonnak nem Compaktja van, hanem négyajtósa
És nem hiszem, hogy szabadulna tőle - hacsak nem egy nagyobb motoros verzió miatt...
Az első linken lévő 318-as eszméletlen jól mutat képen
( A Compakt nem a szívem csücske - olyan elkapkodottnak, befejezetlennek tűnik a hátulja nekem... )
Khelben #7684: a piros compakt 1,6-os...
Khelben #7685: 90-es tempó környékén nem lehetetlen összehozni - városban megeszegeti a 8,5 - 9 litert...
-
Bubu79
addikt
válasz
Vandit. #7533 üzenetére
Ha tetszik, és beleférnek az említett "hátrányok", vedd meg nyugodtan
Egy biztos - a Focusban nem lenne ugyanaz az érzés ülni - és nem azért, mert ez BMW...Hátsókerekes, ami még úgy is más élményt nyújt, ha nem játszol jaszkari hülyegyereket vele és nem forogsz minden adandó alkalommal gumit füstöltetve ( a kisebbekkel úgysem lehet akárhol
)
Van egy olyan vezetési élménye, amit elmondani lehetetlen - akinek bejön, az nem akar majd mást helyette
Próbáld ki - és ha bejön, nem fogsz vacillálni
Igen, ez egy elfogult hsz volt...
Aktív témák
Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Óvodások homokozója
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Házimozi belépő szinten
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Call of Duty: Vanguard
- Politika
- Íme a STAR WARS Zero Company első előzetese
- Energiaital topic
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- iKing.Hu - Samsung Z Flip 6 - Silver Shadow - Használt, szép állapot
- Egyedi ékszerdobozka
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G1 - i5-4GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest