Hirdetés
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- Mindent a StreamSharkról!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 20241101_080855
- Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz tiv61us #4692 üzenetére
Első autóm usa-ba, egy ilyen "szörny" volt
Kijöttem vele a parkolóból,át egyenesen az eslő kereszteződés felé,lámpa zöld-sárga,gondoltam simán átérek még .Befordulok-sziréna-rendőr-félreállít.Kérdi ez mi volt?Remegek mint a kocsonya,mondom diák vagy,első napom itt,most kaptam az autót,gondoltam simán átérek még a lámpán...
1 nem bűntet meg,csak figyelmeztet,elég bűntetés, hogy ilyen kocsit kaptam.
2 vegyek egy autót, mert ez nem az, és meg fogok dögleni benne,pl egy olyat mint az ővé
(hodály nagy ford, 2-3 geo metro kijött volna belőle.... )
3 várost ezzel a "járművel" el ne hagyjam(ezt akkor még nem értettem)Amikor autópályára fel akartam kanyarodni vele és besorolni a leglassabb sávba, azt hittem becsokizom.Mondtam neki szedd össze amid csak van ,mert itt döglünk meg, te is meg én is.Hamar le is cseréltem,egy 300$-os ford taurus kombira.
Ő volt a drága:
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz hobizoli #4710 üzenetére
Tud menni 100-a,l csak az adott körülmények között azt nem lehet kivárni épp ésszel.
Az a baj, hogy az autópályára a kihajtósáv nagyon rövid,ezért nem tud úgy felgyorsulni, hogy biztonságosan ki tudj sorolni a leglassabb sávba se.Szinte mindíg nagy a forgalom és, ha a mutatvány elsőre nem sikerült és be kellett fékezned akkor gyakorlatilag véged volt....
(Nagyátlagba jól vezetnek, még a 70 éves mamikák is úgy elrugták a verdát a lámpánál,hogy csak kamilláztam, és ott nem az 1,4-1,6-os motor az átlag a motorháztető alatt, hanem a 3.2-3.6 lityis amihez hozzá is vannak szokva)
-
gaborbol
őstag
válasz tiv61us #4763 üzenetére
Sajna Magyarországon vagyok,de remélem már nem sokáig.... amint a zöldkaresz a zsebembe van, már lépek is.
Már nagyon visszavágyom,ha nem járt volna le a vízumom, soha az életbe nem jöttem volna vissza....
Ne is írj ilyeneket, mert csak elkapnak az emlékek és szomorú leszek.
Mi hosszabb utat egyszer tettünk meg, Washington Dc-ből mentünk Kansas City(Missouri)-be kocsival ,de nagyon élveztük.A 300 $-os ford taurus sw nagyon kitett magáért
(91-es évjárat,V6-3.0,klíma,servo,tempomat,plüss belső,elektromos ülések-ablakok,minden....mit nem adnék most, ha ezzel a "kinti szarral" mehetnék most egy kört )
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz fokukac #4792 üzenetére
Amikor a végleges céghez kerültem, nem volt kocsim.Első nap az új munkahelyen.Kérdezi egy srác,hogy hová szoktam menni meló után?
Mondom perpill nincs kocsim, úgy hogy sehová.Azt mondja: hozok neked 1-et.Mondom persze oké.De tényleg,holnapra itt lesz.Eljön a holnap reggel,mondja,hogy nem hozta a kocsit.
Gondoltam magamban, nem ért nagy meglepeteés,majd hozzáteszi,mert elvittem szerelőhöz átnézetni előtte,mielőtt kölcsönadnám
Másnap reggel szól,hogy kint van a kocsi a céges parkolóba,a fényzezés szar,azzal ne törődjek,de hibátlan a kálya,első tulja,4 kocsija és ezt már nem nagyon használja....
Amikor beindította a motort 5 percig csak vigyorogtam,meg röhögtem...
Hogy szavaitokkal éljek,tipikus "cicbaba" kocsi voltMo-on addig a legnagyobb kocsi amit vezettem fater 1,9d 405 peugeotja volt
Ez meg ha jól rémlik 5,4L + 3 sebességes kézi váltó,sajnos már a tipusra sem emléxem,de majd kideítitek.
Jótanácsként annyit kaptam,hogy városba elég a kettő,de az sem lényeg,mert 1-be is elmegy bárhol:Egyszer kiszámoltam mennyit iszik,mert a muataó gyakorlatilag szabadesést produkált,valami horror volt...Talán 10mérföld/gallon-t produkált.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz dabadab #4797 üzenetére
Tuti,hogy 3 sebességes manuális krézi váltóval volt,de meg is találtam a Kelly Blue Book-ba,meg ebay-en is:
1987 Chevrolet 10 Pickup
Vehicle Highlights
Engine: V8 5.7 Liter
Transmission: 3 Speed Manual
Drivetrain: 2WD
Tudom hülyén hangzik 87-be v8 5.7 +3 sebi, de ezt tényleg gyári megoldás[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
ÜDV!
Én pedig egy ilyet ajánlanék.
300k körül megvagy,nem egy rakéta,de nagy tágas,megbízható,olcsó fenntartani,fogyasztás 5,5l körül,a világból kivisz,van ilyen egy a családba kb 9 éve.
Tavaly behalt a motorja 490.000km-nél.Bontóba mondtak a használt motorra 60k-t.Osztrák papíros autó kompletten full üzemképesen 80k-ért lett véve.Abból lett átpakolva a moci+váltó, ami azóta is hibátlanul megy,és tartalékba meg ott a komplett autó.
Ezek még meg voltak csinálva,nincsenek agyonbonyolítvaNem jót linkeltem elsőre
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz hobizoli #4954 üzenetére
Ez egy tény a szuzi olcsó,keveset kajál, megbízható.
Ismerős aki márkaszervízben melózik azt mondta,ha javításukból kéne megélni már rég éhendöglöttek volna.Viszont ha törnek....Munkatárs állt a lámpánál pécsett a plázánál,és szerencsére egyedül ült a kocsiba.
Hátúról belerongyoltak,szuzi totálkár,az anyósülés 90 fokot elfordult mellette!!!!!!
Most, ha a felesége hátul ült volna a gyerekkel akkor kettős temetés......
Kiszállt a kocsiból és megfogadta, hogy soha többet nem vesz szuzit.. -
gaborbol
őstag
OMG ki beszélt itt 5 csillagról?
Itt konkrétan 1 dologról volt szó:
Arról ,hogy ha választanod lehetne, hogy az 1999-es 750 kilós swiftbe ülsz be az egész családoddal, vagy egy 1993-as 1200kg-os galantba,vagy peugeotba,vagy bármi hasonlóba mielőtt belédcsattank akkor melyikben ülnél szivesebben.Erről volt szó.De nekem mind1,mit vesz,mert az ő döntése,se meggyőzni,se rábeszélni nem akarok senkit semmire,nem is lehet[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Rutinos autóvásárló koromban,megvettem életem első veráját,nagyon frankó volt, semmi baja,full hibátlan.
Eljött az első olajcsere,elhozom a szerelőtől,olyan furcsa a hangja,mintha kopogna valami.Hívom az extulajt,ő nem tudja,de hívjam a szerelőt aki szokta csinálni.
Igen-igen kicsit kopogott raktunk bele metabondot.....
Ó bakker vetem én is metabondot,de már nem segített.
Olaj,metabond,és a motor,ment a kukába
Aztán motorcsere,1 évig használtuk,csak tankolni kellett bele, majd eladtuk....(a végén semmit nem buktam, mert jó áron sikerült eladni a vasat,mákom volt,de ezt egy életre megjegyeztem....)[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Ártatlanul tolattam hátrafelé,a szemét fa meg hirtelen kinőtt mögöttem.Így történ ez tisztelt bíróság kérem szépen.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz forceberg #8579 üzenetére
Nálunk dci cliók vannak. 4.1 - 4.6, de öt liter felé még nem tudtuk vinni....
Dci iszonyat jól fogyaszt-megy amíg ugye .....
(a megane-nak 74.000 kilóméternél szakadt el a vezérműszíjja, nem garos, javítás 370k+fa!!
Egyik cliónak múlt hét pénteken 163.000-nál szakadt el, pedig 90.000-nél lett cserélve a gyári előírt 120.000 helyett!!!!!!
Most jött az ajánlat 450k vagy esetleg bontott motor ....
És összesen van 6 céges renault ....[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz dragonfx #8599 üzenetére
Gyári előírt 120 helyett 90-nél cserétette a cég, de ezek után fontolóra veszik majd a 50-et is....
Végül is igazad van. Mivel csak renaultból van 6 darab a cégnél, ha 40-50 ezrenként cserélik, csak ezen a 6 autón akkor az valóban nem is olyan sok pénz ....
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz szepsuti #10178 üzenetére
Egy fórumban olvastam pár napja, és eléggé meglepett,ill. annyira nem is :
"Amúgy (állítólag) nagy átverés a Szíd, mert a 7év gar nem a főalkatrészekre vonatkozik, az ugyan úgy 3év/100k km... a 7év csak a minden más gyár által vállalt 12év átrozsdásodás konckurenciája... apróbetűs
A gyári mp3-as lejátszó szinte kivétel nélkül mindben tönkremegy, A városba két Szíd tulajjal beszélgettem... nos mindkettőböl csöpög az olaj, és a szervizben meg megy a "bután nézés" " -
gaborbol
őstag
Én ezt egy fórumban olvastam, onnan idéztem. Jól hangzik ez a 7 év gar. a fődarabokra csak amikor már az elején ennyi a kivétel, meg a magyarázkodás akkor mi lesz a végére....Gyakorlatilag az összes fődarabból ki vannak véve a lekritikusabbak.
Ahogy olvasom amit linkeltél, még inkább ez jön ki belőle:
"Ha eltelt a három év, de az autó még nem futott 150 ezer kilométert, a garancia további két évre kitolódik - de már csak a hajtáslánc fődarabjaira érvényes. Kuplungszerkezetre igen, tárcsára nem. Váltóra igen, lengéscsillapítókra nem. (VIGYÁZAT, POZOR, ATTENTION!!! A szalonban nekem aztr mondták, hogy a gömbfejek is a hété éves garancia alá esnek, viszont ezt később a Kia PR-osztálya cáfolta! A gömbfejek cseréje tehát saját zsebből fizetendő!) Főtengelycsapágyra igen, klímakompresszorra nem. Ha a cee'd további két év elteltével még mindig nem érte el a 150 ezer kilométert, ugyanez a szűkített garancia újabb két évvel meghosszabbodik. Három meg kettő meg kettő az hét."
"a cee'det a teljes garanciaidő alatt minden csip-csup hibával mindig márkaszervizbe kell vinni, ha máshol cseréltet az ember akár csak egy elkopott fékbetétet (és észreveszik), ugrik a garancia. Így hát 150 ezer kilométer alatt a kötelező szervizek díjából a Kia - számítása szerint - megkeresi az esetleges garanciális javítások költségét. "
Kollégám vett 2003 -ban egy Nissan almerát 5 év garral. Azt mondták neki, hogy ha 3 éves lesz a verda, behozza egy sima átvizsgálásra "némi" pénzért és, ha nem volt árokba-tetőn simán megkapja plusz két év gart.
Letelt a 3 év, minden szervízen ott volt, sérülés mentes, visszavitte, adják meg a plusz gart. Uram, hát a Nissan már visszavonta az akciót, ez már sajnos nem él, nem tudunk +2 év gart. adni. Érdeklődés, könyörgés, hivatkozás szerződésre, kiabálás majd anyázás.
+2 gar megkap, ami idén le is járt, kolléga boldog nincs több kötelező lehúzás a szervízben...Azt mondja nagyon nem érte meg. Ha a Nissan belebukott az 5 évbe akkor vajon a kia mit fog művelni a 7 év alatt?
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Olvasd el még egyszer az első hsz-t amit bemásoltam, majd a tc-n a népítélet véleményeket, és a belinkelt oldalon a garancia részleteit.
"Egy fórumban olvastam pár napja" kezdetű hozzászólást, nem tudom rajtad kívül ki vesz tényszerűnek, ami kivételesen 2 dolgot leszámítva, teljesen korrekt volt.
Ezúton kérek elnézést Szepsutitől, ha ez miatt gondolta volna meg magát a verdát illetően. Csak segítő szándék vezérelt.
És, hogy akkor "tényszerű" legyek, ezt a kocsit úgy hirdetik, hogy:
7 év vagy 150.000 kilóméter teljes körű garancia !!!!
Nincs ott, hogy ja, de 3. évtől már csak a fődarabokra, de azoknak is inkább csak a felére, meg majd még kitaláljuk, hogy mire nem, kalaptartóra, lepkehálóra, kabátgombra, nincs ott semmi.Tc. népítélet:
Olaj folyik, műanyagok 1 hónap elteltével széttörnek-zörögnek, mp3 lejátszó szar, kormánymű is típushiba gyanús, 3-4 hét mire bármit cserélnek.Ha 2 hónapig nem jön alkatrész, akkor kiszedik az alkatrészt a szalonban lévő kocsikból. Szervíz képzetlen, nemtörődöm. Hozzászólók nagy része már az első hónapban megtapasztalta a kia garanciát, már előre rettegnek a jövőtől.....Fórum vélemény amit becopyztam meg pont ez a kategória. Semmivel sem különb a Te vagy az én vagy bárki más véleményétől. Legalább a témába vág, és a lényegi mondanivalóját tekintve korrekt. A 10.000 hsz-ből 9500-at simán ki lehetne törölni innen, mert semmi keresnivalója itt, és nyitni neki egy általános autós-beszélgetős topicot.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz dabadab #10222 üzenetére
Ma felhívtam pár kia szalont és megkérdeztem az általad is felvázolt "het ev teljeskoru garancia van, vagyis mindenre van het ev garancia" szlogen mit takar.
- 7 év teljes körű garancia mit jelent pontosan, minden alkatrészre érvényes ez?
- Hát, azt az elején el kell mondjam, hogy ez nem teljesen így van.
- Akkor hogy?
- 2 azaz kettő év után kiesik egy csomó alkatrész amit már sajnos nem fed le továbbiakban a garancia.
- Mik ezek pontosan?
- Pl kopó alkatrészek, görgők, csapágyak, gömbfejek, fék, futómű, kipufogó, klímakopresszor,stb.
-Ty!Ugye ismerős a hátsó szélvédő felirata:
[link]Amikor bemész a boltba, autószalonba és a vásárláskor azt mondják neked valamire, hogy 5 év garancia van rá, engem nem érdekel, hogy az eladó, a szalon, a gyártó, az importőr adja-e rá a gart. Lényeges, de feketén-fehéren rögzítve van a szerződésben, hogy részemre 5 évet vállaltak rá. Akkor 3 év elteltével ne jöjjenek azzal, hogy van egy kis gond.....(megszűnt importőr ide vagy oda, végén mégis csak meglett a +2 év)
Importőr saját jóindulatából nem ad semmit, azért adta amiért most a Kia "7 évet" ad.Hogy saját szavaiddal éljek: tenyleg tajekozodj minimalisan, mielott nagy hangon osztanad az eszt
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
ÜDV!
Nem tudom szoktad e nézegetni Totalcart, a népítéletéből elég sok tapasztalatot lehet szerezni a kiszemelt verdával kapcsolatban. El szoktam olvasni az adott autóval kapcsolatos összes véleményt, így a típushibákkal, szervíztapasztalatokkal, fogyasztással, megbízhatósággal kapcsolatban egész sok infóra lehet szert tenni rövid idő alatt.
[link]Ha pedig már tudod milyen autót szeretnél pontosan, akkor célszerű megkeresni az adott márka magyar rajongói oldalait.Gyakran árulnak fanatikus klubtagok hihetetlen jó állapotban, szinte kincsként őrzött verdákat normál piaci áron.Nagyon sok helyen be szokták linkelgetni az interneten hirdetett verdákat, majd kitárgyalják, hogy mit lenne érdemes megvenni, mit nem.Hirdethetsz ott, hogy autót keresel, kérhetsz tanácsot vásárláshoz, javításhoz,alkatrészbeszerzéshez, bármihez...
PL:Hyundai:
[link]
Toyota:
[link]
[link]
Kalos:
[link]Amennyiben mód és lehetőség van rá próbáld meg elkerülni a beszámítást, jobb ha te adod el az autódat még, ha macerásabb is. Az esetek nagy részében anyagilag jobban jössz ki, nem kell vadászgatni, hogy ki hogyan számol be és mibe. Ebben az árkategóriában még lehet fegyvertény, ha vételkor kezedben a pénz.Márkaszervizes-autószerelős átnézést semmi esetben se szabad kihagyni.
(ha esetleg mégis corolla mellett döntenél keress meg bátran)[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
-
gaborbol
őstag
Corolla 1,6 GT-i 1988:
Extrák: szervó, 4 ablak-tetőablak-tükrök mind elektromosak,riasztó,indításgátló, rádiós centrálzár, állítható deréktámaszos állítható magasságú sport ülés plüssel1,6 gt-i 16V 116 ló, dupla vezérműtengely,gyári toronymerevítés,olajhűtés,tárcsa elöl-hátul, ecu, odbc csati,légtömegmérő, gyári 50-es kipufogó rendszer.
Ha nincs brutálisan ütve vága akkor 6,9 lityivel eljárogat. És akár hová nyúlsz minden működik, nem csörög, nem zörög, nem eszik olajat, nem füstöl egyszerűen imádni való.
És jelenleg nem eladó
(mondjuk 120k-t toltam rá mióta megvettem, de ebben van termosztát,fűtőradiátor, 4 stabilizátor segédkar,2 hátsó lengős,kuplung szett,tárcsa,csapágy és 4 darab új pirelli gumi, így kerek a történet)[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Autóbarmolás felsőfokon?
[link] -
gaborbol
őstag
válasz AMD Power #14249 üzenetére
Amikor az előző használt kocsimat vettem Solymáron(pécsi vagyok) megnéztem előtte a netrisken, hogy hol a legolcsóbb a kötelező.Uniqa jött ki, felhívtam őket a központi számon, ott megadtak egy üzletkötő mobilszámát.Felhívtam megbeszéltem, vele a tulaj lakcímét, meg egy időpontot. Mire kitöltöttük az adásvételit, addig a ő kitöltötte a papírokat, ez egy fillérbe sem került,csak az első negyedévet kellett ott kicsengetni, tök korrekt volt, és hazafelé már volt is kötelezőm.
-
gaborbol
őstag
Okmányirodában dolgozom szervizesként, többször több irodában is hallottam, hogy ez a papír nem jogosít fel autóvezetésre, ha elkapnak a rendőrtől jóindulatától függ elenged-e vagy megbűntet. Ha a hivatalos utat követi akkor meg kell, hogy bűntessen. Otthon felejted a jogsidat azért is megbűntethetnek, neked meg még annyiból rosszabb a helyzeted, hogy nincs is jogosítványod, majd csak lesz, ha visszajön gyártásból.
Ha jól tudom ideiglenes jogsi pedig nincs,ha meglévőt cserélik akkor sincs.I_Am gyorsabb volt
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
"
Lejárt jogosítvány helyett nem jár ideiglenes .Ha valakinek lejár a jogosítványa, akkor az új megérkezéséig nem vezethet gépjárművet - mondta az InfoRádiónak a központi hivatal közlekedési főosztályának helyettes vezetője. Király Katalin azt követően beszélt erről, hogy több okmányirodában tévesen tájékoztatják az ügyfeleket, azt mondják, az irodától kapott igazolással lehet járművet vezetni.
2008.01.24. Forrás: inforadio.hu "
-
gaborbol
őstag
válasz klambi #14280 üzenetére
Sajna ezt neked nem tudom megmondani, de biztos, hogy a turbó a gond?
Nekem is volt HDI partnerem, majdnem be is szopatott a márkaszervíz a turbóhibával, meg a haveromat is, őt meg a céges HDI expertjével....Nekem csak 150k-t mondtak felújításra, ő meg 400k-s ajánlatot kapott komplett gyári turbócserére .....
Mind a kettőnknek az EGR szelep volt a szar ami a kipufogógázt vezeti vissza a motorba,és ez által csökkenti a káros anyag kibocsátást.Csak amikor megdöglik/eldugul a szelep akkor szépen lefogja a turbót, ilyenkor gyakorlatilag nincs turbó vagy csak nagyon-nagyon minimális.Hibakód sincs, ezért a minimálbéres-szakszervizes-mindent tudó-ügyfélleszarós rávágja, hogy szar a turbó....
Az EGR szelepről a motorba menő gumicsövet le kell húzni, és be kell dugni valamivel ami passzentosan beleszorul.Majd, ha megvan menni vele egy kört mert, a hatása azonnali, tönkretenni ez nem tud semmit.
Ha még bent van a helyén a turbó, és nincs fehér füst, vagy valami fizikai jele egy próbát mindenképpen megér.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Elég sokat szoktam vezetni, nem vagyok agresszív vezető nem is nézem le senkinek az autóját, de ha meglátok egy aveos-t elkap a krónikus idegrángás.Tök belátható nyíl egyenes úton, nincs előtte senki,és megy 75 km/h-val...10-ből 9 ilyen közülük.
Most már értem miért....2 db thalia is van a cégnél 1,4 benzinesek, vegyes átlagfogyi: 400km 38 liter benya iszonyatosan billeg az úton,erőtlen,minden előzés egy rémálom vele, megbízhatóságra viszont kiválló,szinte soha nem szartak még be mind a kettő 140.000 kilóméter körül jár.
Ebben a kategóriában minden kétséget kizáróan Honda City a nyerő.
illu C3
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Carpio #14476 üzenetére
Én úgy tenném fel a kérdést Toyota Avensis 1,6 benzin vagy Toyota Avensis 2.0 benzin.
A Toyota nekem a megbízhatósága a stílusa és a precizitása miatt jön be.Igaz drágábbak mint az opel, alkatrészt nézve amennyivel drágább annyival többet is visz, már, ha drágább...
Toyota Avensis, és ha lehet inkább 2.0 benzin. Fogyasztásban, biztosítás, szinte ott vagy viszont ekkora vashoz normális közlekedés mellett is kevés az 1,6-os. Adó kicsvel több, de inkább legyen ott az a pár ló amikor kell.
Totalcar teszt:
[link]Népítélet:
[link][ Szerkesztve ]
-
-
gaborbol
őstag
válasz Skodry #14907 üzenetére
Nálunk az előző céges autó flotta az mitsubishi volt, többek között lancer,galant,l300. Mindenki imádta őket 8 éves korukban lettek lecserélve 2002-ben, azóta is visszasírják a kollégkák őket. Volt amiben 240.000km alatt a kötelezőkön kívül, 1 darab bal oldali kerékcsapágyat kellett cserélni, pedig minden nap más vezette, és nem lett kímélve.
Akik ezeket a cégeseket vezették, saját autóként charisma, galant,lancer birtokosai ma.
Én pár éve rá voltam kattanva a hasonló korú galantokra akkor kérdeztem a pécsi márkaszervíz főnökét, azt mondta nézzem ki bátran, vigyük el márkaszervízbe átnézetni, és ha nem véres a torka nyugodtam meg lehet venni, nem fogjuk megbánni.Tény és való, hogy nem mai csirkék, de ha erre van keret, és ez tetszik ki lehet belőlük fogni egész jókat, de nem kapkodni és átnézetni márkaszervízben!
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Integra #14924 üzenetére
Amikor "kiöregedtek" a gyémántok akkor elvitték őket mindenhová, hogy hol mennyiért számolnák be őket, mennyi lenne az új flotta stb.Győzőtt az EGYSZERI olcsóság....
renaul-peugeot (na meg persze kettő fullos 530d )
Annyit mondok munkatársak közül 10 emberből 7 japánnal jár.
-
gaborbol
őstag
Ez az egész téma nagyon kezd kikattintani. Én is a mávnál vagyok nem azért, mert ez volt a legolcsóbb hanem, mert az előző kocsi is ott volt évekig és én barom gondoltam ,hogy egyszerűbb lesz majd a bónusz 1 helyen intézni....
Minden csekket időben befizettem,soha balesetet nem okoztam, ha most okozok én fizessek pluszba és még A0-ba is sorolnak?
Megy a találgatás,agymenés, rémhírek,a felügyelet így a felügyelet úgy.1, Még nem hallottam mi van a magán számlákra utalgatott 3 milliárddal....
HOL AZ A PÉNZ???2, Ez a "hiány" nem péntekről hétfőre jelentkezett! Hol volt eddig a felügyelet, miért nem volt érdekelt hogy végezze a munkáját ???
3 Az egy balesetre vetített kárérték átlaga 740.000. A mávos csak új autóval meg prémium kategóriával ütközik és akkor is lecsóra?
Nem kell válaszolni,a 4. negyedévet lehet már sehová sem fizetem, úgy húzok el ebből az országból amilyen gyorsan csak lehet...
-
gaborbol
őstag
válasz Integra #15169 üzenetére
Nem idegeskedem, hanem mindjárt felrobbanok
Az előző kocsit május elején adtam el, azóta sem küldték vissza a fennmaradó 8-9k-t, ha jól sejtem, már nem is számítsak rá, mert valaki ellopta a pénzt, ezért ők ellopják tőlem.
Bónuszt??? Még a zöldkártyát se, telefont már fel sem veszik, levélre e-mailre nem válaszolnak.Tudom ne menjek külföldre, mert a hazai károkra sincs már pénz, nem hogy a külföldön okozandókra.
Ez így tök rendben van. (nem neked szól,majd megbeszélem az agyturkászommal )
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz lajafix #15177 üzenetére
Így ahogy mondod, adóból működtetett állami intézmény. És miért hozták létre, mi a feladata? Benne van a nevében.
Bővebben:
http://www.pszaf.hu/engine.aspx?page=pszafhu_apszaf
Ne az észt ossza, csináljon valamit, ha nincs rá jogköre adjanak neki vagy szűntessék meg, a pénzen meg vegyenek számítógépet a mentősöknek a mágneses fatáblák helyett.Nem csak a máv ami kikattint, hanem az összes többi minden évben kibukó aktuális postabank, brókerügy, közbeszerzés, stb. A pénz eltűnik, felelős soha nincs, de megszopni azért megfogja valaki. Na és vajon ki fogja?
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz lajafix #15201 üzenetére
Igazából nem az bánt ,hogy most bebuok 10-20k-t, nem érdekel, csak ez volt az utolsó csepp. Úgy jössz ezzel a tulajdonosi felelősséggel mintha ez bármit is jelentene.Itt egy behelyettesített példa, na pont ennyit ér.
[máv biztosító = állam] [egyesületi tag = állampolgár]
Különben meg tényleg igazad van előre kellett volna gondolkodni. Amikor 2002-ben Usából hazaköltöztem és a visszaúton megálltam Londonban 1 hétre,na ott csesztem el, rögtön ott kellett volna maradnom.Ennyi, de majd korrigálok, nemsokára.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz fekeandras #15680 üzenetére
Céges autóink egy része 2002-es évjáratú 1,5dci clió.
60.000 km-es távolságon átlagfogyasztás 3,7 liter. Ebben: város, autópálya, országút, klíma, megpakolva, folyton ütve-vágva, de nem azért, mert céges lovak, hanem mert élmény vezetni, fürgék, nyomatékosak,iszonyat stabilak, egyszóval mindenki imádja őket.
-
gaborbol
őstag
válasz Rover623 #15735 üzenetére
Üdv szultán
Mióta egy exkolléga 57 liter benyóról hozott számlát a 46 literes tankal bíró céges verdába, majd elismerte, hogy kannába tankolt magának, a rendszer a következő:
Minden céges kocsi mol kártyás, minden tankolásnál fel kell íratni az aktuális kilóméteróra állást, majd leadni a gépjármű előadónak.Ő havonta és évente ellenőrzi a menetleveleket, tankolás számlákat majd átlagfogyasztást számol. A "legjobb" clió jelenlegi éves átlaga 3,7 a "legrosszabbé" 4,2 liter. Az összes számla megvan 0 kilóméteres koruk óta, 8-16 ig bármikor megnézheted őket .
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Rover623 #15741 üzenetére
Milyen maszek kilómétert ír el? Ne ,hogy azt hidd ez a lehetőség nem lett lezongorázva.
Szintén exkolléga, balcsi melllett szavast fogott,kocsi tk, megkérdezték mit keresett ott. Szüleit látogatta, nagyvonalú volt a cég, csak az önrészt kellett fizetnie....
Azóta:
Kapod a melót pl pécs-szekszárd-pécs, felveszed a kocsit írod a menetlevelet :indultál a-ból óra perc kilóméter állás, megérkeztél b-be óra perc kilóméter állás,és így tovább....
Visszajössz leadod a kocsit, + leadod helyszínen kitöltött, lepecsételt munkalapot, ennyi.Nekem mind1, hogy elhiszed vagy nem, attól még ennyit fogyaszt.
-
gaborbol
őstag
válasz Dare2Live #15888 üzenetére
Kb 1,5 éve mi is nagyon rá voltunk kattanva a jazz-re, akkor jópár kereskedést vévigjártunk.
Ezt javaslom neked is, keress fel lehetőségedhez képest minnél több szalont személlyesen, telefonon és érdeklődj, valahol tuti fognak engedni valamennyit. Népítéletbe ahogy anno olvasgattam, bunkóságban a pécsi márkakereskedés vezetett tornymagasan...Viszlát:
Grat a kocsihoz, tényleg szép
(aki ilyen kocsiba felcsavaroz vagy véglegesen felragaszt egy ilyen mobiltartót, annak a szemébe kéne facsavarral felrakni)[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Integra #15905 üzenetére
6 éve vagyok rendszergazda bmw és mazda szalonaban, láttam már pár rövidgatyás, szakadt melegítős vásárlót 15 millás verdával távozni. De a pálmát, a zöld melegítő alsó + gumicsizma és az új fullos X5 páros vitte.Ahogy nyikorgott a gumicsizma a tükörfényes járólapon, na az nem volt gyenge (mint később megtudtam, a szalonból indult vadászni a kedves ügyfél...)
Tényleg akad jópár olyan is, aki csak furikázni akar, de elhajtani ezeket se szabad, főleg nem ilyen stílusban.Itt mondjuk nem szokták nézni, hogy ki milyen cuccban, és milyen kocsival érkezik, és milyen árkategóriájú autó felől érdeklődik, úgyan úgy kezelik mint bárki mást.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz AMD Power #16294 üzenetére
Van nálunk a cégnél jópár 2002-2003-as évjáratú. Élmény vezetni, fürge, iszonyat stabil, alig eszik, mindenki imádja. Ami viszont negatív a szervíz és az alkatrészek.....
Ami az egyik clion előjön, gyakorlatilag már lehet is rendelni a többihez,mert a többin is előjön kis idő múlva . Apróságoktól a komolyabb tételekig sorba:
Duda gyakran beszarik. Vészillógó gombja szerencsés esetben csak nem működik, vagy benyomod, bekapcsol és hátrarepül a gomb,szeevaaa. Intelligens távirányító,nem tudom honnan tudja a dög, de ha csomag van nálad, esetleg szakad az eső 99%-hogy nem működik, nem zárja be a kocsit, mehetsz körbe a kulccsal. Műszerfalon néha random felvillanó serv, légzsák, izzítás hibajelző led. 150.000 kilómétert elhagyva elkezdték enni az olajat,fékbetetét cserekor tárcsa is kuka, féltengely cserék sorba, porlasztócsúcs csere, volt szíjszakadás is. Pedig minden kocsi szakszervízbe megy, gyári alkatrészt kap,mol-nál tankol csak,és a szíjcsere már 60k-ként történik.Ui:sajna úgy néz ki 5év 150k kilóméter és gyakorlatilag csereérettek.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Szvsz nagyon ott van a szeren,múlt héten volt szerencsém hozzá élőben, nagyon bejött!
Hatalmasnak tűnik a verda kívülről, ott volt mellette az 530d hát, nagyon egyformának tűntek méretre.Persze feltehetőleg nekem sajnos jó ideig nem kell még ilyenen agyalnom, de ha anyagi lehetőségeid megengedik akkor az Invitetot válaszd. -
gaborbol
őstag
válasz E-Maxx #16466 üzenetére
Ez nem a "felvágós-prémium" kategória, de a leírt igényeket figyelembe véve, esetleg megfontolandó lehet:
dyno:ahol chip tuningal foglalkoznak ott szokott lenni ilyen lehetőség de ha jól rémlik 20-30k minimum. Hogy abból a konkrét teljesítményen kívül, kiderül-e valami, azt nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Viszlát #17229 üzenetére
Ja akkor te szuttyoktál előttem, mondom nem igaz mit tököldig már ez az accordos
(csak vicc volt, én csak 110-120, szép nyugisan jöttem végig, sartiból indultunk délután 5-kor,és ma reggel 6-kor értem haza. Mi majd 3800 kilómétert mentük, mert lenéztünk még athénba, ha már arra járunk Kocsinak most volt a 20. szülinapja és ezt kérte, tőlünk. Nekem pirelli p6-van fent és tényleg jók voltak a szerpentinen is, és abban a nagy esőben is.
Itt egy kép róla, de ezen nincs annyi néznivaló,1 dolog romlott el rajta az út alatt, a bal hátsó hangszóró.Fogyasztása 7,1 (klíma nélkül, mert nem találtam a bekacsoló gombját)
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest