Hirdetés

Keresés

Aktív témák

  • CaptainChaos

    tag

    válasz cafat #41735 üzenetére

    Hali!

    Peugeot-hoz nem tok hozzászólni, csak annyit amennyit hallottam (én személy szerint rosszakat, de ez nem mérvadó). A B vectráról csak annyit tudok mondani, hogy a 2000ccm 16v 151 lovas moci ugyanaz, mint a Calibrákban van, és hát hogyismondjam, nem a legmegbízhatóbb fajta. A 116 lovas meg szerintem gyenge neki. Egyelőre ennyi...

    70/403-03-54 Hívj, ha nem vagyok PH-n, és biznisz van JUSTICE FOR HUNGARY!!!! Szebb jövőt! Azért jó tengerparton lakni, mert csak 3 oldalról vesznek körbe hülyék

  • CaptainChaos

    tag

    válasz Napfénysüti #41731 üzenetére

    Nekem sose volt gondom ponyvával. Nem is karcolja a festést. Persze 40 millás lambóra nem tennék tesco-s nylon ponyvát. Ha a kasztni nem rohad nagyon, csak van rajta egy két apró rügyezés (kerékjárat stb..) akkor mindenképpen hasznos, mert az esti pára éjszaka ráfagy a kocsira, és az tudja zabálni a kasztnit. Úgy hallottam h. tűző napon nem érdemes rajta hagyni, mert akkor elcseszi a fényezést, de ehez nem tudok gyakorlati tapasztalattal szolgálni... Amugy 2500-at megért szerintem...

    (#41733) -Maci- :

    Ez egy nagyon érdekes dolog egyébként (mmint a váltó probléma).
    Amig szar váltós autót vezetsz, és megszokod, úgy érzed hogy jó. Annak ellenére hogy
    néha nem találsz egy két fokozatot. F astrámmal előfordult, mégis hitetlenkedve olvastam mások véleményét, hogy ilyen szar, meg olyan szar. aztán Honda civic-et vezettem, és ledöbbentem,az F astra váltó télleg szar, és h. lehet ilyen jó is. utána colt, kalos, colt, kalos (itt éreztem rá igazán a különbségre), aztán jött a celica. Ez se 100%-os de az eddigiekhez képest előrelépés.
    Szóval mindig az addigi legjobbhoz viszonyít az ember. Utána minden kicsivel szarabbat már nagyon rossznak érzel, és idegesítőnek.

    [ Szerkesztve ]

    70/403-03-54 Hívj, ha nem vagyok PH-n, és biznisz van JUSTICE FOR HUNGARY!!!! Szebb jövőt! Azért jó tengerparton lakni, mert csak 3 oldalról vesznek körbe hülyék

  • CaptainChaos

    tag

    válasz Arkar #41729 üzenetére

    Az a biztos, h. egyik se biztos... szerintem...
    Az autóvásárlás inkább érzelmi kérdés, mint értelmi. Ha nem így lenne, mindenki suzukival járna... Mert (bármennyire is nem szeretnék olyan autót magamnak) azért azt el kell ismerni, hogy annál tartósabb , és egyszerűbb, olcsóbb konstrukciót még nem csináltak... Ezt beláthatja akármilyen autófan. (max. nem mondja ki)

    70/403-03-54 Hívj, ha nem vagyok PH-n, és biznisz van JUSTICE FOR HUNGARY!!!! Szebb jövőt! Azért jó tengerparton lakni, mert csak 3 oldalról vesznek körbe hülyék

  • CaptainChaos

    tag

    válasz hobizoli #41720 üzenetére

    Amiket itt felsoroltál hibának, természetesen kurva idegesítő tud lenni, de ez mind-mind igénytelenség és karbantartás hiánya miatt volt. Az meg, hogy a kopó alkatrészek hülyére mennek egy 800 kg-os 150 lovas autóban, szerintem természetes. Amikor említettem negatív példának a francia autót, nem úgy értettem h. csak az lehet szar, és a japán meg hibátlan, hanem abból indultam ki, hogy a tulajdonos odafigyel az autójára, és úgy milyen hibái lesznek. Persze hogy szarrá megy a kocsi, ha csak tolják neki és pont leszarják hogy mennyire nyöszörög benne minden alkatrész, és nem is néz utána. Ilyen alapon egy 3 kerekű műanyag játékmotort is tönkre lehet baszni pár perc alatt.

    Ami negatívum a japán autókban (eddigi tapasztalataim alapján: Suzuki Swift 1es, Mitsubishi colt, Honda Civic 5 gen. Toyota Celica 5 gen) hogy a fűtésük tényleg hulladék a többihez képest. És itt a tizenpár éves darabokra gondolok. Meg a párásodás. Soha más autónál nem kellett télen az utastérben jeget kaparnom :D . A coltomnál előfordult. :D . Viszont ezt is megoldottam most. A Celicára vettem tegnap ponyvát, és ma reggel egyáltalán nem volt pára, meg fagy...
    Másik szar dolog a kasztni rozsdásodás. Korrozióvédelemben nem a japánok viszik a prímet, az tuti. (még mindig régi autókról beszélek, mostaniakról nem tok nyilatkozni)

    Egy szó mint száz:

    Ha odafigyelsz a kocsira, akkor a japán a legmegbízhatóbb, szerintem. Furcsa hang innen-onnan, akkor nem még 1000 km-ig kinyomni a szemét is, hanem megáll egy pillanatra aztán gondolkodik, mert lehet h. 1-2E Ft-os tételről lenne szó, és csak a tulaj faszsága miatt lesz drágább, mer nem foglalkozik vele.

    Mégegy apróság a végére:

    A coltomat 2008 májusban vettem 170-ért. Szarrá-fossá volt rohadva már akkor is. Húzta a belét, minden baja volt (pl. elakadásjelzőt menet közben benyomtam és megállt a motor :D lol ) És összesen 3000 Ft-ért vettem bele egy ékszíjat, már ráfért. másfél évig hajtottam télen-nyáron, és mindenhova elvitt. Csak azért adtam el, mert már télleg ronda volt szegényem. De innentől lettem japóautó fan. Meg hát a váltó+motor kombó. Ilyen váltókat senki más nem tud csinálni, mint a sárgák. Anyámnak daewoo kalosa van. Sokszor nem merem felengedni a kuplungot, mer nem tudom h. bevette-e a sebességet...

    Szóval lol :D

    70/403-03-54 Hívj, ha nem vagyok PH-n, és biznisz van JUSTICE FOR HUNGARY!!!! Szebb jövőt! Azért jó tengerparton lakni, mert csak 3 oldalról vesznek körbe hülyék

  • CaptainChaos

    tag

    válasz Arkar #41699 üzenetére

    Teljesen igazad van, előítéletes vagyok. Ezzel nem azt mondtam h. az összes egytől egyig hulladék, csak az arányok. Ezért ajánlottam azt a bizonyos népítéletet. 40000 ítélet után is a francia márkák a legutolsók. És abban is igazad van, h. nekem nem volt francia autóm, csak japán, meg német. Mindből vannak szarok, csak arányaiban a francia autóknál több hiba fordul elő. pl az elektronika. Bár ez sajnos a japánoknál is gyakori...

    70/403-03-54 Hívj, ha nem vagyok PH-n, és biznisz van JUSTICE FOR HUNGARY!!!! Szebb jövőt! Azért jó tengerparton lakni, mert csak 3 oldalról vesznek körbe hülyék

  • CaptainChaos

    tag

    válasz -Maci- #41694 üzenetére

    Az már valami környékbeli bontóban hever... Főleg ha ilyen ritka darab. Ráadásul RS... JAjjj.

    Szegény tulaj, sajnálom. Számot felírtam, de szerintem esélytelen...Nézzetek körül az érdi bontókban. És mondjuk még ma... A mi verdánkat is arrafelé szedték szét...

    70/403-03-54 Hívj, ha nem vagyok PH-n, és biznisz van JUSTICE FOR HUNGARY!!!! Szebb jövőt! Azért jó tengerparton lakni, mert csak 3 oldalról vesznek körbe hülyék

  • CaptainChaos

    tag

    válasz A_ScHuLcZ #41689 üzenetére

    Ez is relatív. Típus és állapot függő. Amit mindenképpen meg kell csinálni minden használtautó vásárlás után:

    Olaj, olajszűrő, ékszíj, feszítőgörgők cseréje. Meg ha lehet (bár az egész nem óccsó), az összes folyadékot nézesd meg a kocsiban, és ha kell: csere.

    Ne vegyél tesco-s motorolajat, SOHA! Nem sokkal drágább és ezerszer jobb minőségű a márkás olaj. Én most vettem Castrol Magnatec 10W 40-et, és ettől sokkal szebb lett a celica hangja is. Ha olajon spórolsz, előbb-utóbb sokkal nagyobb bajok lehetnek a motorral...
    nem éri meg 2-3000 Ft-ért kockáztatni további 100-200E Ft-ot.

    Azonkívül mennyi a karbantartás, szervíz, fenntartás?
    mindig más. Még akkor is, ha típusra tök ugyanolyan autókat hasonlítasz össze.
    Ráadásul használt... Az mindig lutri. Próbálj meg nem kereskedőtől venni, mert onnan jót nem kapsz, hidd el. Akármilyen jó állapotban is van (csak úgy látszik).
    Van egy halom kis hülyeség, amivel egy szarabb állapotú motort átmenetileg fel lehet javítani,
    pont a próbakör és az első 100 Km idejére.

    Írj, ha van kérdésed...

    70/403-03-54 Hívj, ha nem vagyok PH-n, és biznisz van JUSTICE FOR HUNGARY!!!! Szebb jövőt! Azért jó tengerparton lakni, mert csak 3 oldalról vesznek körbe hülyék

  • CaptainChaos

    tag

    válasz A_ScHuLcZ #41689 üzenetére

    Hali!

    Ez egy érdekes kérdés. Vásárlás előtt el kell döntened, hogy neked mi a fontos az autóban, illetve melyik tulajdonság hányadik helyen szerepel nálad.

    pl: kinézet, motorerő, fogyasztás, biztonság, megbízhatóság, állapot, stb...

    Ha fogyasztás és megbízhatóság az első (és mondjuk menjen is), de esetleg a kinézet annyira nem számít (és itt elnézést kérek a tulajoktól, nem akarok háborút indítani), akkor a régi suzuki swift. Beszélhetünk arról, hogy mi szép és mi nem, de ez egy tök relatív dolog...
    Nekem nem tetszik. Viszont ennél megbízhatóbb, és ráadásul olcsó autót nem nagyon kapsz... minimális fenntartási ktsg mellett.

    Ha a fogyasztás annyira nem számít, mert pl ritkán mész vele, (hetente 100-200 km-t), akkor mindenképpen japán, és inkább a régebbiek. NAgyon megbízhatók, gyakorlatilag kimennek a világból (nekem volt 1 mitsubishi colt- 94es, most meg egy 1991-es celicám van).
    Fogyasztásra a colt 1.3-as mocival megállt 5.5-6 littyóból, a celicám 1.6os és lenyeli a 9-10et, sajna.
    Persze meg kell nézni, h. mit veszel, mert ha japán cucc megadja magát, akkor az drága tud lenni...
    (utángyártott alkatrészt motorba, futóműbe ne vegyél! A gyári japán meg kva drága)

    A német autók fogyasztása egész jó. Volt egy 1.6 -os SI F astrám, kinyomtam a szemét is, és sose ment 7.5 fölé a fogyasztás. Viszont hengerfejes lett (100E Ft) Azon mindig volt valami apróság, de persze ez a használattól is függ.

    Ha nem parázol a régi dízelektől, akkor fogyasztásban/nyomatékban azokkal jársz a legjobban (persze csak a turbodízelről beszélek, a szívódízel nagyon gyenge...)

    Viszont tudni kell, h. ha egy dízelnél elkezd vmi szarakodni, akkor ott nincs megállás, folyamatosan jönnek elő a szarságok.

    Ha van kérdésed, írj a mailcímemre aztán beszélgetünk. Én se vok nagy autós, csak tapasztaltam ezt-azt. A mostani a 3. autóm, és eltöltöttem egy kevés időt használtautó kereséssel, szal kezdem sejteni, h. mit is kell nézni ilyenkor...

    Mégegy, és most naaagyon fognak utálni néhányan.(persze ez is személyes tapasztalat, másnál más lehet)

    NE vegyél Francia autót. Kurva kényelmes, talán nem is létezik kényelmesebb, de hihetetlen szarok! Ja, totalcar/népítélet. Ajánlom figyelmedbe!

    70/403-03-54 Hívj, ha nem vagyok PH-n, és biznisz van JUSTICE FOR HUNGARY!!!! Szebb jövőt! Azért jó tengerparton lakni, mert csak 3 oldalról vesznek körbe hülyék

Aktív témák

Hirdetés