ha nagyon a félisten rangra (vagy mi a köv) verném a nyálam akkor szakmai topikokban lógnék.
igazából 103-asl nincs kedvem menni, de ha kis is mennék nem az lenne az első hogy Integrát betalálnom egy kis beszélgetésre, első kőrben megnézném a kocsiját, mert jó állapotú integrát tényleg nem szűrűn lát az ember, nem kötözködni mennék ki, mit ahogy itt se azt teszem, csak maximum felveszem a kesztyűt.
Integra:tudod miért folyok bele ezekbe a nagy TDi vitákba, mert kicsin hazánkban az az isten és mindenki nagy TDi faragó, és mindenki annyira ért hozzá és lenézi a másikat, höh a benzineseket meg nem veszik ember számba... hogy az már szúrja a szemem.
az ilyen jellegű h.sz.-m ezért teszem automatikusan off-ba, és akár mennyire szúrja a szemem azért egy ilyet nem engedek el.
nincs bajom azzal aki a japán tuningra esküszik azzal se aki a dizelre, azzal se aki az amerikai vasakra, de 1-1 ember stilusára vagy amit ez a műfejhoz az emberekbe nagyon ugrok.
zsubi:reményeim szerint valami mk2-es vas, lehetöleg GTi alapokkal, aztá kitudja mi megy bele 1,8T 20V / 16VG60 / VR6 (+kompresszor/turbo/verseny pillangos meghagyos szívó 300lovasnak)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23