Keresés

Aktív témák

  • azzio

    aktív tag

    válasz HiYuRei #9 üzenetére

    Én azt mondom mindenkinek, hogyha ilyen jellegű sérelem éri, azt mindenképpen érdemes a nyilvánossággal megosztani. Nem köpködni, meg utálkozni, személyeskedni is legfeljebb akkor, ha kifejezetten egy/néhány ember (de nem a cég) miatt ért kár. De mindenképpen meg kell osztani a többiekkel, mert ha már sokan tudják, akkor a cég/dolgozók talán veszik a fáradságot, hogy elkerüljék az ilyen helyzeteket. Nekem személy szerint semmi bajom a Mistrallal, sokmindent vettem már a Karinthy úti üzletükben, és az egyik srác mindig kérdés nélkül elmondott minden fontosat a cuccról/garanciáról stb. Szóval azt szerintem nem lehet mondani, hogy a mistral egy szemét, hazug, utálnivaló cég, mert akkor biztos nem lennének ilyen sikeresek, nem lenne ennyi üzletük. De előfordulnak olyan dolgok, amikor a vásárló nagyon megszívja, az eladó meg csak széttárja a karját, hogy sajnáljuk, semmit se tehetünk. Ez többnyire elkerülhető, de tökéletesen ügyfélorientált cég nincs (ebben az országban hamar tönkremenne...), ezért néha becsúszik.

Aktív témák