Aktív témák

  • PiSoft

    tag

    Az a baj a vásárló részéről, hogy eleve úgy megy garanciás ügyet intézni, hogy ''most megfojtom azt a k*rva eladót''. Bár már nem ilyen helyen dolgozom, de én is voltam eladó egy számtech. üzletben, igaz nem sokáig, de jutott garanciás dolog, nem is egy. Én, mint eladó, hiába álltam úgy a dologhoz, hogy nagyon sajnálom, hogy elromlott az alkatrész,

    a.) de tessék, itt van egy másik raktáron, csak várjon, amíg kiállítom az új garancialevelet!

    b.) de nem baj, látom elhozta a számlát és a garancialevelet, hát tessék, itt a vételár! És mégegyszer elnézést kérek!

    c.) de sajnos már nem cseregaranciás, így (ha Önnek ez megfelel) most ideadja, adok róla egy átvételi elismervényt, felírom a telefonszámát, s ha majd visszajött a szervízből, értesítem!

    Ezek a dolgok az egyszeri usert nem érdeklik. Ő csak azt látja, hogy vele hogy kib@szott a sors, ő ebbe az üzletbe soha többé nem teszi be a lábát! Na most egy ilyen hozzáállást kezelj le normálisan, kedvesen, intelligensen és türelmesen. Nehéz.

    Félreértés ne essék, nem a M*-t akarom védeni (életemben nem jártam még náluk), csak arra akarom a tisztelt nagyérdeműt rávilágítani, hogy nem minden olyan tiszta és egyszerű, mint ahogy az elsőre látszik! És persze igaz az is, amit a topicindító topic leír. Vannak bunkó eladók... :)

    Üdv:

    PiSoft


Aktív témák