Aktív témák

  • tkesy

    őstag

    válasz HiYuRei #1 üzenetére

    „Mikor vásárolsz NEZD MEG amit kaptál jó e (pl. nem törött, hajlott, meg van e mindene.)”

    Nos igen, de néha olyan dolgok maradnak ki, ami nélkül az eladott termék nem működőképes, és az ember nem is gondolná, hogy nincs benne.

    Saját tapasztalat:
    /Nem Mistral, hanem az a cég, akinek a reklámja most is itt fut a ProHardver! felírat felett…/

    Nemrég vettem egy ATI Radeon 9500-öst a fent említett cégnél. Hazavittem, kicsomagoltam, megvolt minden, tápkábel cd-k, stb. Saját 9500-ös ki, ez be a gépbe, de se kép, se hang. Semmi… Kártya ki, átrak másik gépbe, eredmény ua. Másnap vissza a boltba, szervizben megállapították, hogy a kártya halott, csere. Mivel már késésben voltam, a leendő tulaj meg már várta az új kártyát, nem néztem át, hogy mi van a dobozban…
    A beszereléskor derült ki, hogy hiányzik a tápkábel!!! :(((, meg még 2 cd-vel kevesebb :((van a dobozban, mint az előző nap kapott kártyánál…

    Garanciális ügyintézés:

    Szintén a fent említett cégnél:

    Visszavittem egy IS7 alaplapot, mert nem látta a PCI slotba lévő kártyákat. Feltettek egy rakáskérdést, majd nekiállt az egyik szervizes összerakni egy gépet, hogy megnézzék, hogy tényleg produkálja e, az általam jelzett hibajelenséget. Az „szervizpad” keményfából készült, alátét=0, az alaplap recsegett-ropogott, és mire végzett, és bekapcsolta a gépet, az meg se nyikkant többet…. :O :O
    No comment….


Aktív témák