Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Napkollektor - csak úgy
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz
CactuS #147341 üzenetére
Hat azert nem egeszen, pl. a pipan eleg jol lehet gyakorolni, hogy meg csuszasban befejezd a kanyart es csak az egyenesben tapadjon meg. Csak nem sok kort szannak arra a gyakorlatra. Drivingcamp profi treningjen pedig a nap negyedet-harmadat az viszi el, hogy a rukvercbol 180 fokos fordulatot gyakoroljak, ami azert szinten nem a hetkoznapi nyerjunk vissza a leggyorsabban a stabilitast tipusu gyakorlat. Ezen felul a nagysebessegu kovetesnel(profi treningen mar 130-akat is mentunk mikozben hirtelen savvaltast nyomattak). Eleg sokan driftelgettek is, sot nekem is volt, hogy akaratlanul megcsuszott a kocsi hatulja(erosen hianyzik A4 vegere egy szarny) amikor 70-90-el rongyoltunk bele az eros kanyarba.
-
ludsimon
veterán
válasz
CactuS #147313 üzenetére
Elég szánalmas rögtön közveszélyes idiótának kikiáltani azt, aki az autóját akarja uralni és nem akar egy esetleges balesetben nagyobb bajt, és mindezt egy kietlen parkolóban, vagy helyen akarja kivitelezni, messze mindenkitől, hogy véletlenül se okozzon senkiben és senkinek kárt...
Ennyi erőből aki vezetéstechnikai tréningen részt vesz is egy közveszélyes idióta.
Ja tudom nem, mert az el van zárva a közforgalom elől és akkor már biztonságos.Nem "hülyegyerek" vagyok, de az emberek 99,9%-ára ráférne egy vezetéstechnikai tréning, ez a múlt héten realizálódott bennem mennyi mindent kell gyakorolni.
- Vészfékezés.
- Vészfékezés másik sávba érkezéssel.
- Vizes úton fészfékezés 90-100 km/h tempónál és 90 fokos kanyar bevétele (egyszerre) egy előre meghatározott, bólyákkal kijelölt úton.
- Egy ajtónyitás elkerülése, amit az ott jelen lévők 90%-a elbukott! És nem olyan emberekről beszélek akik fris jogsisak, hanem akik már urai az autónak, vagy legalábbis azt hiszi.Nekem ezek elég jól megvoltak és teljesítettem mindet, de van amit jobb gyakorolni. Nyilván nem 100+ tempóval, azt csak egy zárt repteren lehet, de 40-50-el simán lehet már ugyanazokat gyakorolni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
CactuS #147316 üzenetére
"Gyerekkoromban" a Mátyásföldi reptérre jártunk ki de már az is off.
Ami még esetleg szóba jöhet az a Tököli reptér ahol a RedSun Fest is szokott lenni meg a Cselőtei Speed Zone a Hungaroringen.
Utóbbi pályán én is mentem már az ottani E46 330i Ac Schnitzer-el, az nagyon baba volt. Szerencse, hogy előbb vettem meg az Impezát mint sem beüljek abba, különben most én is köcsi BMW-s lennék. -
MasterMark
titán
válasz
CactuS #147212 üzenetére
Mind a két 70mai-ban lítium akku van. Viofo-kban mind kondi.
A telefon meg jellemzően nincs napon egész nap az ablakban sok-sok fokban. Amúgy be is lehet venni elrakni, kis kényelmetlenség, de nem akkora gond. Persze a parkolás felvételt így is bukod, mondjuk annak szerintem nem sok értelme van amúgy sem, mert nem fog látszani a lényeg.
-
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #146955 üzenetére
Én 6 órában dolgozom két éve, majdnem kimeríti az akkor kelek és akkor fekszem részt amikor akarok, de nincs benne akkora extra, hogy erre irigynek kéne lenni.
Na a hobbiból megélés az már inkább. Az fasza. Főleg mikor adják neki a halom cuccot is. Vicces lenne.Bár az is csak akkor, ha jól megy, mert ha nyögni kell a megéléshez akkor az ember a szeretett hobbiját szépen megutálja.
-
tboldi
nagyúr
válasz
CactuS #146948 üzenetére
Ne reménykedj!
Pár hónappal ezelőtt megkért anyum, hogy rendeljek egy Nillkin üvegfóliát az új telójára. Itthon nem kapható, de ő sem akart egy hónapot várni Kínára, úgyhogy kerestem egy EU-s eladót eBay-en és találtam is egy lengyelt. A tranzakció után 24 órán belül elküldte a csomagot, habár tracking numbert nem kaptunk, de gondoltam, sebaj, úgysem fog sokáig tartani. Aztán csak eltelt 4 hét, mire csöngetett a postás... A borítékon volt valamiféle szám, gyorsan be is ütöttem a 17track-be, és kiderült, hogy a lengyel posta egyik raktárában ült majdnem 3 hétig. Ha ezt tudtuk volna, megrendeltem volna inkább Kínából, legalább egy kicsit olcsóbb lett volna.
-
bbubby00
őstag
válasz
CactuS #146863 üzenetére
Itt vidéken agresszívből kevés van. Ami inkább nyugtalanító, az a lakosság öregedése, 10ből5autóban 70és a halál közötti ügyetlen, bizonytalan és rettentő lassú vezetők vannak. 10ből 2 pedig a tapló, legtöbbször sötét nagy drága autóban ülő (sztereotípia ON). Tehát a lakosság egyharmada, aki normálisan tud vezetni (max a fele, ha belevesszük az ügyesebb nyuggereket is)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
CactuS #146863 üzenetére
Aztán úgy jár mint a győri tanulóvezető.
Egy kamion még ha nincs is nagyon túlpakolva bőven 20 tonna feletti. Ahhoz képest a 2 tonnás SUV csak egy gyerekbringa...
De azokat sem értem akik átmennek a vonat előtt (most Vácon pl). Annak még a féktávja is kilométeres.
-
EQMontoya
veterán
válasz
CactuS #146810 üzenetére
Errefele lakom amugy. Volt mas is, mert allt a Budafoki, Szeremi, minden. Meg persze a Rakmanyosi hid is, szoval szerintem ott, vagy a Hungaria pesti oldalan lehetett a gebasz, de a teljes XI beallt. Itthonrol a Budai also rakpartot elerni 40 (!!!) perc volt. Gyalog nincs ennyi.
maykol: ma egy E39-et lattam a forgalomban, ami ugyan ennyire nem volt szetrohadva, de a jobb oldalan nem volt rozsdamentes elem. Rohadt a kuszob, a ket ajto, a ket sarvedo... Ami csak tud.
-
szabonagyur
félisten
válasz
CactuS #146820 üzenetére
Az autónak nincs semmi baja, hibátlan műszakilag így attól nem félek. Szimplán annyi, hogy műszakizni Pesten fog ~2-3 hét múlva, a téligumik meg tőle ~ 300km-re és kb csak utána lesz lehetőség felrakni TS860-ak, újak.
Szóval nem kibúvót keresünk csak, hogy ne kelljen szabit kivenni ezért és utazni 2x300 km-t feleslegesen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
CactuS #146801 üzenetére
3 sávos út jön a delegáció szirénázva. Kisorolok a belsőből a középsőbe, hogy elengedjem őket, de csak nyomjak a szirénát. Lesz@rtam, gondoltam talán egy egész tök üres sáv elég lesz nekik. De nem nagyon tetszett nekik mert miután rájött, hogy nem húzodok ki a külsőbe rámhúzta a kormány a ge*i sün. Akkor azért elkapott a harciideg és elkezdtem tolni de aztán elengedtem a dolgot, úgy sem tehetek semmit.
-
válasz
CactuS #146684 üzenetére
"van közvetlen kapcsolatunk (nagyvásárlói) a nemzeti útdíjjal és gépről bármikor tudunk venni."
Ezt nem ismertem, ma is tanultam valamit.
Szerintem a kaució és egyéb apróbetűs tételek potenciálisan itt lehetnek elásva: Előfordulhat, hogy a sikeres foglaláshoz egyéb feltételeket is kérünk.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
CactuS #146443 üzenetére
A villámos márka adott egyszer csereautót, nekem kellett visszavinni. Mondják, hogy A3, mondom úgysem próbáltam még (feltételezvén, hogy nem az aktuális generáció) - hát egy 2000-es darab volt, kellően lelakva, az óra szerinti 335k is kevésnek tűnt, nameg szerintem a motor is konstans limp home-ban ment, persze a pixelhibás műszerfalon erre nem írt hibát.
-
Doki16
addikt
válasz
CactuS #145762 üzenetére
A csoport/típus szakijának van rá egy komolyabb megoldása. Valami BMU smoothing néven fut amivel nem hard resetet nyom mint sokan a lindqvist method-al hanem valami kiegyenlítést csinál.
Tudom, hogy az Outlander akksija elég rossz. Ezért akartam mindenképpen kipróbált komoly előélettel rendelkező kocsit választani. Az általam választott autó elég jól avul szerencsére. Vannak a csoportban elég elrettentő példák. Én már 600 km-t beleraktam, de még 0,1% avulás se volt. És ennek jó részét elektromosan. [kép]
Van olyan a csoportban akinek még a 100k km-t se érte el a kocsija, de már 70%-os. Nagyon nem egyformák az autók. -
Doki16
addikt
válasz
CactuS #145582 üzenetére
P3 Plugin nálam is képben volt. De 2012-es alig felszerelt autókért kértek el 4,5-5 millió körül. A másik meg, hogy a belsejét egyszerűen nem tudom tolerálni, számomra annyira ronda
És mivel én vezetem ezért mindig a belsejét kell látnom, nem bírnám megszokni. Meg kevés is lett volna nekem az a 15-20 km hatótáv.
Amúgy én is visszafogok térni az Aurisra/Corollára, ha jövőre se lesz értelmes plugin.
(#145583) Qru: Auris 6-ot evett pályán. Az Outlander 10 körül van valóban. Érthető valamennyire 2 tonnás dög és egy darab tégla.
-
Doki16
addikt
válasz
CactuS #145576 üzenetére
Nem maradtál le
Elment az Auris és a Q5. A Toyota gondoltam, hogy elmegy, de mázlinkra elment egyből az Audi is. Így egyszerre két autócsere jött gyorsan. Mielőtt félreértené bárki. Az Outlander az enyém. A Passat pedig szüleimé. Csak mindig mindent együtt intézünk apuval így az autók is egymás választottai
Nincs E-golf, Passat GTE. Az E-Golf egy nagyon kiábrándító autó szerintem. Mintha tényleg csak belekendácsolták volna azt a villanymotort.
(#145577) joshua7: Nincs még róla saját képem. Csak a kereskedő amit csinált. [kép] Elég magas felszereltség, de nem digit műszerfalos
(#145575) mandleee: Köszi
-
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #145274 üzenetére
Nehéz ügy, mert az ilyennek se a boltban, se munkahelyen, se családban, se az utcán, sehol nincs keresnivalója amúgy, mert bárhol eldurran az agya és lerúgja aki elé kerül. Most akkor a lakosság jelentős részét zárjuk be? Nem igazán tudsz vele mit csinálni. Meg lehet büntetni vagyonokra, ugyanolyan idegbeteg lesz. Be lehet zárni egy évre, kijön ugyanolyan idegbeteg lesz. Vagy még idegbetegebb miatta.
Itt a brutális értelmi lepusztulást kellene megállítani és visszafordítani nem Brüsszelt, meg az életfelfogást, életszínvonalat stb., és várni türelmesen. Nem lenne azonnali hatása, de ugyanúgy a keményebb büntetéseknek se volna azonnali. Szépen lassan kopna a selejt, beállna egy élhetőbb szint. De ez álom idehaza, nem fogjuk megélni... -
kisza25
félisten
válasz
CactuS #145000 üzenetére
igen, egy suzuki swift-el szálltunk el, szerintem még se ABS, se légzsák nem volt benne, meg az is kiflibe hajlott, a tető szétnyílt, csak az egyik oldalon nyíltak az ajtók, kitörtek a kerekei, eredetileg sedan volt, de a hátulja eltűnt...
Szoktam arra menni, mindig furcsa érzés fog el.
Kickass: nem véletlen erőltetik az önvezető autó kérdést -
Kickass
őstag
válasz
CactuS #145000 üzenetére
Szerintem ez nem csak fiatalokra igaz, a rutin novekedtevel novekedhet a hamis biztonsagerzet is. Hanyszor hall az ember mastol olyat, hogy en mar X km-t levezettem, velem ilyen biztos nem tortenne meg. Eleg csak random hir/FB poszt vagy alatti kommenteket megnezni...
Emelje fel a kezet aki meg soha nem nezett/nyult hatra a gyerekhez vagy kezdte el idegesen nyomkodni a gps-t ha az valamiert bevitte az 'erdobe'...pedig ennyin is mulhat. Sok tanulsag van benne szerintem mindenkinek, igen nekem is.
-
kisza25
félisten
válasz
CactuS #144994 üzenetére
Hát igen, nagyon hamar megvan a baj, egyszer szüleimmel mentünk Pécsre és megcsúsztúnk egy jeges útszakaszon, kb 100-al berepűltünk az útszéli erdőbe.
Vater meg én be voltunk kötve, nem lett bajunk, anyu hátul nem volt, ő repkedett az autóban, szerencsére nem repült ki, de tiszta kék zöld volt másnap mindene.
A szerencsénk az volt, hogy a levegőben kipörögte magát az autó és a hátuljával csapódtunk be, az üléseink kiszakadtak a helyükről.
Ami miatt valószínűleg fékezett egyet a Vater ês akkor csúszhatott meg, egy 20 méterre lévő balesetnél helyszínelt a rendőr, egy lada volt a fák között, Ő meghalt.
A rendőr végignézte a balesetünket, szaladt is oda segíteni.
Ez 1999- ben volt (január, február), akkor nyári gumival voltunk, azóta fater télivel jár télen. -
-
tboldi
nagyúr
válasz
CactuS #144625 üzenetére
Oké, nekem is volt gondom a hűtőfolyadékkal, de a saját hibámból.
Tavaly EGR pucoláskor nem figyeltem a lehúzott gumicsőre, lefelé állt, így szép lassan elcsordogált vagy másfél liter folyadék a betonon, mire észrevettem. A pokrócnak, amivel felitattam, még mindig érdekes szaga van.
A vége az lett, hogy leengedtem a maradékot is, és feltöltöttem újjal. -
-
Gaben92
őstag
válasz
CactuS #144578 üzenetére
Mikor ilyeneket olvasok, akkor örülök igazán, hogy nálunk a papír alapú “bármi” nem létező fogalom.
Mondjuk azon meglepődtem, hogy kb semmit se vagy köteles tartani az autóban... Az egy dolog, hogy forgalmi, meg biztosítási csekk nem kell mert úgy is ott van a neten, de se a háromszög, se eü csomag nem kötelező. O.o
-
hacki87
senior tag
válasz
CactuS #144515 üzenetére
ezt pont láttam a Dunaharaszti Facebook csoportba. Mondjuk én azt nem értem, hogy ami az M0 irányába megy út azt miért nem csinálták meg a körfogóig duplasávosra ha már a lámpa után dupla van és a körforgó előtt is dupla van mivel turbot építettek és onnantól szintén duplasávval kellett volna menni az M0 előtti körforgóig, hogy aki nem Szszmiklós felé megy hanem az M5 irányába az ne szivjon e miatt.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
CactuS #144519 üzenetére
Az a gáz, hogy Ausztriában simán kienged mindenki, és én is ugyanígy teszek, ott szinte 0 feszültség van az utakon. A határon átérve viszont roncsderbi van, főleg a nagyobb városokban.
MesterMark : köszi a tanácsot, évi 100 ezer körül megyek, ha a céges és a privát autózást összeadom, szóval körül szoktam nézni , de sajna vannak kivédhetetlen szituk. A tegnapi is ilyen volt. -
-
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #144161 üzenetére
Én is elöregedésre értettem inkább, mint kopásra.
Az a baj a mostani felállással, hogy nyárit venni mellé a legegyszerűbb, csak az hosszútávon a legnagyobb szopás is, cserélgetni kell meg az átmeneti időszakban vagy ez vagy az nem lesz tökéletes. Tényleg az lenne a legkorrektebb, hogy venni kell tavasszal négyévszakost meg egy 15-ös felnit és akkor van egy minden körülmények között alkalmazható gumi.
Nem tudom mekkora a váltómérete a kocsinak, 185/60R15 körül lehet talán. Ha picit eltér az nem gond, a biztosító eleve bele fog kötni ha akar mindenhol (ehhez a motorhoz nem szereltek se 185/ se 15-ös felnit, 175/70R14 a gyári mérete).A CC+ onnan jött, hogy itt sokan használják és dicsérik. De én nem igazán tudok 30 ezret kiadni egy gumira, 15 körül lenne jó, ennyiből nem tudom kapni-e normális négyévszakost. Azt sem tudom, hogy télies vagy inkább nyárias verziót kéne-e vennem. A téliesre hajlanék mert télen az üres utakon azért szoktam teperni, de hó meg nincs. Csak a hideg az amivel meg kell küzdenie 3 hónapot át. Meg a sok folyadék, latyak. Viszont árokba kerülni sem szeretnék egy vicceskedő páralecsapódás miatt amit késve veszek észre, mert a gumi meg túl nyárias.
-
válasz
CactuS #144154 üzenetére
Kérlek helyettem ne rettegj, vagy ha már képtelen vagy nem tenni akkor legalább magadban
Ja és ajánlok egy versenyt - én eddig is mindent vállaltam ország-topic előtt, szal nekem nincs semmi visszatartóm: egyezzünk meg hogy nekem nem lesz balesetem te meg bocsánatot kérsz amiért legyilkosozol minden alap nélkül - amikor meg megtörténik Te lehetsz az első. Deal?
-
#89309696
törölt tag
válasz
CactuS #144154 üzenetére
Ha nyári gumival csinál balesetet sem lesz jobb.
Tavasszal ha rakat fel négyévszakost akkor azért lesz leszólva, mert a 2 tonnára az is kevés.Való igaz a nagyobb súly, teljesítmény, futás miatt kettőnk közül neki illene két szettet tartania, ezt már korábban is leírtam. De ennél jobban én nem mászok bele valakibe, úgy is olyannal fog járni mindenki amilyennel akar, legfeljebb többet nem ír ide róla. A kockázatokkal meg tisztában vannak a legtöbben, főleg itt.
Hiába na, hétfő van. Ilyenkor mindenki érzékenyebb. -
zsolt0638
tag
válasz
CactuS #143776 üzenetére
Heti 700 kilométert megyek pesten, hétvégén nem szoktam. Nem taxis vagyok, csak sok a meló.
Sosem dudálok, buszt kiengedem, segítek besorolni, nem vagyok idegbeteg, csak nevetek a tolakodó majmokon, egy lámpával vannak előbb. 2 perc maximum, vicc... 15 éve itt autózom, van változás. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
CactuS #143705 üzenetére
Tökmindegy mikor ülök autóba, ezeket mindig tapasztalom. Tanulóvezető remegve feltartja forgalmat, mikor átnézek rá, ha sikerül leelőzni, de az oktató szerint ez normális, mert különben tenne ellene, hogy ne 30-40 között pöcsölve feltartanak mindenkit. A körforgalom (mint írtam), az kb olyan, mintha lemennének a térképről, valami olyan helyre, mint valami démoni beláthatatlan fekete lyuk. Nonszensz...
-
válasz
CactuS #143708 üzenetére
+1 Itt Zuglóban szerintem aki a környékemen (patak) nem nézz balra és sokat közlekedik azt úgy hívják hogy áldozat előbb utóbb...
És mindenki ide hordja a tanuló vezetőket... Amikor 5 db tart fel egy rövid szakaszon és sietek, mindig rám jön a morgás (mindenkinek kötelező legyen lakhelyén tanulni kivéve ha bizonyítja hogy ott nincs autós suli
, na jó ez kicsit náci, meg nagyon meg kedvezi a helyi monopóliumoknak is, de ez az én morgásom a részleteket oldja meg valaki okosabb
).
-
-
válasz
CactuS #143679 üzenetére
A legjobb az, amelyik mellettem jön, ahonnan nem feltétlen látom, hogy indexel, de közben már húzza rám.
Hasonlóan idegesítő az a típus, aki elé kényelmesen be lehet sorolni, de ő inkább gyorsít, még akkor is, amikor már egy ideje a sávjában haladok, amire utolér, hogy utána fékeznie kelljen és lökhárítózhasson.
-
válasz
CactuS #143679 üzenetére
Ez tipik már egy ideje, hogy kib*ssza az indexet és már húzza is, ha meg dudálsz rá, hogy nehogymár neked jöjjön vagy csak simán lfszt érzésed van a manőverével kapcsolatban, akkor is neki áll feljebb természetesen.
Rengeteg a tökölős amatőr is, aki szintén sértésnek veszi, ha tudtára adod a bénaságát.
-
MrSealRD
veterán
válasz
CactuS #143666 üzenetére
Érdekes gondolatmenet. Az az igazság, hogy annyira nem emlékszem már jobbra mi volt a helyzet. De ha ő balra akart volna kanyarodni akkor sokkal korábban kellett volna a kanyarodó sávba menni. Ott ahol találkoztunk, már nem tud balra lekanyarodni. Így onnan nem lett volna értelme próbálkoznia. Kb 30 méterrel korábban van az a rész. Bár ettől még ki tudja milyen szándéka volt...
Új hozzászólás Aktív témák
- Quadro FX 570 eladó
- Samsung Galaxy A22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Creative Sound BlasterX G5 (70SB170000000) (Sound Blaster) (DAC)
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest