Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

• Sziasztok,

Lenne néhány kérdésem, gugliztam, de nem jártam eredménnyel. Bár kezdő vagyok, szóval lehet benéztem valamit. Laptopról beszélünk, dual boot rendszer, hogyan lehet ezeket a beállításokat megváltoztatni?

1. Képernyő fényerő: amikor elindul a rendszer a fényerő maximumon van, hiába veszem kisebbre a laptopon, a következő indulásnál megint maximumon van.

2. Ugyanez a helyzet a hangerővel is, az nincs a maximumon, de közel 80-90%-on áll, ami elég hangos.

3. A Software Managerben ha kiválasztok egy program kategóriát, akkor kevés programot jelenít meg, míg keresővel megtalálom, amit szeretnék. Például a 0 A.D. játékot nem dobja ki a Real Time Strategy alatt, ott összesen 6 játékot jelenít csak meg. Ha viszont rákeresek, megtalálja, fel is telepítettem. Mivel nem tudom milyen programok elérhetők a rendszer alatt, szeretnék böngészni, de nem látok mindent. Van erre valami beállítás, hogy több elemet jelenítsen meg a listában?

4. Tetszenek az asztalon megjeleníthető dolgok, de az Applets és Desklets alatt nem találok például olyan appokat, amik a rendszerről jelenítenének meg adatokat a desktopon (mint a widgetek). Találtam olyat, hogy Screenlets, de amikor feltelepül a program(?), akkor a lista üres és itt meg is állt a tudományom.

5. A Tálca(?) méretét meg tudom változtatni, de picit amorf, viszont jó lenne ha kicsit nagyobb lenne az értesítési terület, mert a kijelző 14" de 1600x900 a felbontása.

6. Driver Manager alatt nem látok semmit, nincs lista. Kellene itt látnom valamit? Minden funkció működik a laptopon, nincsen rá panaszom. De azt gondoltam itt látom a használatban lévő eszközöket és a hozzájuk tartozó meghajtóprogramokat. Ezek automatikusan frissülnek az Update alatt?

Bocsi a fél magyar-angolért, angolul használom a rendszert, de nem vagyok benne biztos, hogy mindent tükörben fordítanak magyarra. :)

Segítséget előre is köszi. :R