Sziasztok!
Megosztom tapasztalatom a szervízzel.
300k-s lenovo yoga laptopról van szó.
Február óta kékhalál. Kb idáig kerestem az okát, memorymanagement lett a legfőbb ok, próbáltam windowsokat, ubuntukat, SSD csere, HDD, külön-külön telepíteni ezekre különböző oprendszereket, voltak javulások, aztán folyamatosan driverekkel szívás, majd eljutottam július 29-én oda, hogy megvan a végső forrás. Ezt szépen egy TELEMAXszervíz windows profilba asztalra kiraktam ( BSOD fájlokat, a nézegető programmal is ) + írtam nekik paintban egy részletes technikai leírást mit hogyan próbáltam, majd ezt állítottam be háttérnek. A szervízben a hibabejelentőbe, addig harciaskodtam, amig kb. ugyanezt a folyamatábrát fel nem vitettem velük. Tapasztalat, ha csak beküldöm kékhalállal, meg a ping-pong hetekig-hónapokig, hogy "drivertcseréltünk"-nemjó, windwos telepítés 3 körrel visszaküldve nemjó, majd a 4.-5. lesz az alaplap csere. Úgy látszik ez a taktika bevált? kérdőjeles részt kifejtem.
Másik baj: a rengeteg windows telepítés, folyton azt igényelte, alsó burkolat 12 csavar le, ssd vagy hdd kihúz, vissza, gép bekapcs feltelepít , újra visszadug másik háttértár ( windows GPT format hiba csak így kerülhető el, különben nem telepíti fel az oprendszert, ha a másik háttértár be van dugva )
Emiatt rengeteg csavar menete kitört ( több mint 7 darabé ) az utolsó szétszedésemnél már a kijelző felnyitáskor felemelkedett az alsó burkolat, mert a kijelzőzsanért tartó csavar nem ment be, egyszerűen az anyát tartó műanyagok elfáradnak 4-5 csavarhúzás után.
Ez volt a legnagyobb félelmem, hogy elküldenek a fenébe, hogy user error, minek nyúlsz hozzá stb. ( csak így lehet háttértárat cserélni, matrica sehol, ezért próbálkoztam be ).
És csodák csodájára! Upper case(palmrest) csere megtörtént. Zsír új, nincs recsegés, ropogás, csavarlötyögés. Szó nélkül cseréltek alaplapot és felső palmrestet ( ami azt mondom lehet az én hibámból is tönkrement, de azért NA, lehessen már 4 alkalomnál többször szétszedni egy 300k-s gépet. )
4 nap alatt!!!! ennyi volt összesen, hibafelvételtől, átvételig. Még mindig csak ámulok, hogy ez ilyen vajsimán ment.
Konklúzió? Történt valami a Telemax-szal? 5 nap alatt szoktak mostanában mindennel végezni, hihetetlen gyorsan szerzik be az alkatrészeket, és lehet csak most volt mázlim, de egy plusz karc sem keletkezett a készüléken....!!!!
Lehet a sok negatív hangú komment megtette a hatását, fogyasztóvédelem és békéltetőtestületi fel/bejelentések?
Nem tudom, ezekre nincs válasz, de az fix, még lehetnek furcsaságok ( valszeg alsó, alsó-középkategóriás gépeknél ), de most azt mondhatom 110%-ban elégedett vagyok a TMX csapatával és a lenovo ügyintézéssel. Egy fix. Személyesen kell bemenni, ez a futáros móka ahogy láttuk alább, agyhalállal ér fel. Persze nem tudja ez rengeteg ember megoldani, de ezek együttállása vezetett most oda, hogy egy szavam se lehet ellenük.
Gondoltam ha már lenovo, és ha már TMX eke megy, legyen egy nagyon pozitív tapasztalat itt, tőlem.
(annak ellenére, hogy barátnőm samsung laptopjának kijelzőcseréjekor, sikerült szétkarcolni a burkolatot indokolatlanul és kicsit megrepeszteni., de ez 2 éves story ) Lehet történt valami, és ha ez tényleg így van, azt annak köszönhetjük, hogy nem némultunk el, mindenhova leírtuk/megírtuk negatív tapasztalatainkat.
Köszi, hogy végigolvastál
[ Szerkesztve ]
"The right man in the wrong place can make all the difference in the world."