Hirdetés

2024. június 26., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  LEGO klub

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-21 14:17:30

LOGOUT.hu

A topik témája a közös keresztünk, a Lego iránti rajongás, illetve annak végtelen gyűjtögetése

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#65975) sb


sb
veterán

S@H +%"=(!"=% - Benny Hill show:
Nyuszi+tavaszi VIP polybagre rendelni akartam egyet. Bedobtam egy Triceratops készletet (az most nálunk nagyon megy), a maradékot meg hozzáraktam szokásosan PaB-ból, hogy meglegyen a limit. (A felét annak ami ki volt válogatva, amúgy több alkatrész is lett volna).

Utolsó este 23 órakor odaültem, hogy leadom, előjött az idióta PaB szűrő-access denied hibájuk 4-5x, így sikerült odáig eljutni szumma laza 30-40 perc kitiltással a teljes lego.com-ról, hogy 23:55 körül adtam le a rendelést. Benne minden, készlet, PaB, nyuszi, zacsi.
A fizetés már átcsúszott 0 órán, de ott volt a rohadt megrendelésben a polybag. Mire visszajött a paypal ablak és megjött a visszaigazoló email (szokásos inkább szar mint viccesen rossz képekkel) már nem volt benne a polybag.

Írtam nekik egy mail, húsvét lévén. Egy semmitmondó válasz jött, hogy:
1. Weboldal hibára sablon cucc: cache/cookie törlés, ki-bejelentkezés. Fél oldalon keresztül írtam le nekik, hogy SEMMI nem működik, nem böngésző- és eszközfüggő (vmi IP tiltás lehet mert ilyenkor minden eszközről elérhetetlen a lego.com arról az IP-ről)
2. Polybag-re az jött, hogy nem része a PaB a promóciónak azért nem adta a kosárhoz. De b+ benne volt. A nyúl most is a rendelés része pedig gwp. Érdekes módon az került ki aminek a határideje lejárt. :U
3. Rendelés törölni nem tudnak.

Ennyire totál fogalmatlan bandát meg rendszert... és hiába készségesek telefonon ha minden szarhoz az kell, amellett meg nem megy át két megrendelés normálisan. Vagy türelmesen várom a rendszer javulását 3-4 napig, nem szólok minden szaros hibára és/vagy hétvége van, nincs telefonos elérés... de aztán jön a 2-3-4-5. hiba is, kitartóan, akár többféle, amíg végül sikerül együttállással kihozni, hogy nem sikerül a rendelés.
A default írásbeli megoldásuk pedig gyk. mindenre GVH/fogyvédelmi kategória. (Nincs, lóf*sz, eltűnt utólag, nem szólunk, nem indoklunk, 1 hónap múlva törlünk megrendelést, stb...)
Most tényleg ne vásároljon az ember? Vagy minden ilyen és minden hiba után telefon a fogalmatlanokkal és megpróbálni megmagyarázni ami nem igazán megy át?

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  LEGO klub
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.