Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csabi94

    őstag

    Sziasztok!

    Elnézést az offért, de olyan jellegű problémával állok szemben, amiben lehet, hogy innen valaki tud segíteni.

    Párommal egy üzletkötőnél kötöttünk Fundamenta lakáskassza szerződést, és annyira belelendültünk, hogy 4 kötvény lett belőle. Aznap este nagyon büszkék voltunk magunkra, milyen szorgosan, takarékosan gondolkozunk. Másnap reggel jöttek a kételyek: bizonytalan munkahely, korona vírus, gazdasági válság, család bővülés, egyéb okok: mi van, ha nem tudjuk majd fizetni? Úgy döntöttünk, hogy a 4 kötvényből egyet nem indítunk el. Igen ám, de már megtörtént az utalás, a számlanyitási díjjal együtt.

    Hosszas huza-vona után, 2 nap alatt sikerült az üzletkötővel megértetni, hogy elhatárolódunk attól, amit szeretne (tartsuk meg, ha nem tudjuk fizetni majd csökkentjük, stb. stb. -> nyilván fontos a jutalék), nagy nehezen küldött nekünk egy nyilatkozatot, melyben mi arra kérjük a céget, hogy szűntessék meg a kötvényt, ugyanakkor elismerjük, hogy tudomásunk van arról, hogy ilyenkor a számlanyitási díj nem jár vissza, de kérjük a szolgáltatót, hogy azt szíveskedjen a részünkre vissza szolgáltatni. Ez állt a nyilatkozatban.

    A konkrét kérdés: tudtok-e bármilyen infót arról, hogy meddig jogosult az ügyfél elállni, illetve milyen esetben jár vissza a számlanyitási díj?

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés