Hirdetés

2024. június 21., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum V. (téma lezárva)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:49:52

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2401) ludsimon válasza szatocs (#2400) üzenetére


ludsimon
veterán

Ha jól látom ez nem az a gyorsan lekapható rögzítéses hanem csavaros. ;)

undefined

(#2402) szatocs válasza ludsimon (#2401) üzenetére


szatocs
őstag

Gondolkodom, hogy hova lehetne egy ilyet rejteni, de nem nagyon találom fel magam. :D Esetleg a lapkát a nyergem aljára tudnám szerelni, megfelelő vízvédelemmel. De az sem túl biztos, igazából a váz lenne a legjobb hely egy ilyenre.

=== Szatocs ===

(#2403) ludsimon válasza szatocs (#2402) üzenetére


ludsimon
veterán

A váz? :Y
Ott nincs térerő. :U

undefined

(#2404) szatocs válasza ludsimon (#2403) üzenetére


szatocs
őstag

Pont ezért nem jó, igen. :D Persze egy antennával nem gond megoldani. Az egyik csavarhelyen kivezetni.

=== Szatocs ===

(#2405) ludsimon válasza szatocs (#2404) üzenetére


ludsimon
veterán

Áhh az már egyáltalán nem feltűnő nem? :DD

undefined

(#2406) zabcs80 válasza -=Vacsek=- (#2395) üzenetére


zabcs80
tag

Én azt tudom, hogy a 2006-os Manitou Black Comp és a mostani 2011-es Fox 32 Talas-om között leírhatatlan különbség van. :)

(#2407) szatocs válasza ludsimon (#2405) üzenetére


szatocs
őstag

Egy kiscsavarnyi antenna? Nagyon nem az. De lenne pár ötletem még, szóval egyáltalán nem megoldhatatlan.

=== Szatocs ===

(#2408) sanzi89


sanzi89
addikt

Üdv.

Hajtókaros kérdésem volna a nagyérdeműhöz. Most egy sima négyszögtengelyes Alivio hajtókarom van. Ezt szeretném cserélni. 3 féle "lehetőséget" találtam. Az egyik:

- Nagyon hasonló a mostanihoz, csak Octalinkes lenne a rögzítés.
- Integrált csapágyas, de tömör
- Hollowtech II

Az első megoldással igazából csak az a gondom, hogy az integrált csapágyas rendszer a nagyobb tengelyátmérőnek köszönhetően merevebb. Plusz a csapágyak is nagyobbak, messzebb találhatóak egymástól, ami szintén plusz merevséget adna. Ellenben a mostani rendszer legnagyobb hibáját - le és felszereléskor elállítódhat a láncvonal - kiküszöbölné. Plusza nagyobb méretű tengelynek köszönhetően már ez is merevebb lenne.

A másodikkal az baj, hogy a mostani 47.5mm-es láncvonal ki lenne tolva 50-re. Általában úgy szoktam tekerni, hogy elöl a legnagyobb tányéron, 44 foggal. Hátul pedig a 3-4-5 sebességeket használom a 9-ből. Ezzel a felállással is kicsit ferde már a lánc, és ezt csak tetézné a nagyobb láncvonal méret. Plusz így talán hátul se kopnak annyira a kis fogak, így hosszabb élettartamra számítok. Elöl ha középen van a lánc, akkor hátul az 1-2 fokozatokat használom.

És most jön az üreges hajtókar kérdés. Engem a kisebb súly egyáltalán nem érdekel, ezért gy fillért se vagyok hajlandó kiadni, de ha merevségben többet tudna adni, mint egy tömör kar, akkor azért már áldoznék. Plusz itt már bejön, hogy aluból vannak a tányérok. Egy alu tányér nem kopik jobban, mint egy acél? A súly, mint mondtam nem lényeg, de az élettartam az lenne.

Verseny közelébe se mennék, XC-re használom a bringát, a legnagyobb terep amit kap az a gát teteje vagy egy mezőgazdasági szervízút. Ki mit ajánl?

[ Szerkesztve ]

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#2409) dunc


dunc
nagyúr

Sziasztok elmentünk ma fórumtársál,és egy haverral ,egy laza tekerésre. :C Az idő maximálisan nekünk kedvezett ,bár én paráztam az eső miatt. :) Az egész út kiegyensúlyozottam gördülékenyen ment ,volt néhány keményebb emelkedő,és kellemes lejtő . Nekem ez volt az idei első nagyobb tekerésem ,és meglepő módon nem döglöttem ki. ;)
Oda.
Vissza.

(#2410) Ariadne válasza -=Vacsek=- (#2395) üzenetére


Ariadne
őstag

Terepen haszálva abszolút megéri XC-nél is, naná. :K Egy 20k-s teló sajnos szinte semmit nem mozog, nem csillapít, max valamit a nagyobb zökkenőkön (saját tapasztalat), olyan Reba szinttől felfelé viszont egészen más érzés. Egy hosszabb túránál nagyon nem mindegy, rendszeres túrázáshoz ha megengedheti magának az ember, érdemes legalább egy pár éves Rebát beszerezni. De ez csak az én véleményem.

sanzi89: Kérdés, hogy mennyit szánsz rá. Nekem most egy asszem alivio szintű octalinkes hajtóművem van a montiban, ami célnak megfelel egyébként, de ha kimúlik, minimum egy Deore integráltra cserélem, ha meg rámzuhan a bank, természetesen integrált XT-re. :)

mindenki: Nézegettem most kicsit hajtóműveket, és a crossom spéci 48-38-28-as hajtóművét nehéz lesz pótolnom, ha egyszer vége lesz, mert gyakorlatilag kizáróla 48-36-26-osak léteznek. Érdekes, nem tudom, mi az oka. Fura belegondolni, hogy montis túrákra jártam vele régen, egy terepes emelkedőnél azért az én erőnlétemmel nagyon nem mindegy, hogy elöl 28 vagy 22 a legkisebb tányér... :D Hmm, mintha ezen már gondolkodtam volna korábban, de nem emlékszem, megkérdeztem-e... :DDD

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#2411) dqdb válasza -=Vacsek=- (#2393) üzenetére


dqdb
nagyúr

Halkan súgom meg, hogy a Marzocchi tulajdonosa egy ideje már a Suntour, szóval áttételesen már most is Marzód van :)

Rövid tapasztalat:
1. Marzocchi MX Pro LO rugós levegős teleszkóp után kipróbáltam egy rövid távon Ariadne rugós Reconnal szerelt bringáját, és azt mondtam, hogy hűűűűűű
2. még mindig a Marzo, de kiugrott belőle a rugó, könnyebb lett 30 dekával, és a mozgása is sokat javult
3. Manitou R7 Absolute+, a különbség a Marzóhoz képest hűűűűűű, jó csere volt
4. ismét kipróbáltam Ariadne bringáját, de már nem volt meg az előző éves hűűűűűű érzés, az R7-em sokkal jobbnak tűnt, kíváncsi leszek a SID-re
5. felültem zabcs80 bringájára, amiben 140-es Talas van, hűűűűűű :D

tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

(#2412) ludsimon válasza Ariadne (#2410) üzenetére


ludsimon
veterán

Nekem is pontosan 48/38/28 van a Neuzeren.
Nem nehéz az pedig terepen. :N

undefined

(#2413) -=Vacsek=- válasza dqdb (#2411) üzenetére


-=Vacsek=-
senior tag

Ariadne: azert az tulzas h nem mozog semmit nem veletlen rakjak az xc bicajokba.. Aki meg tobbre vagyik lecsereli.

dqdb: igen tudtam h suntoure szinte minden marzo teloba van sr cucc. Ennyi fele telot nem volt alkalmam probali.

(#2414) Ariadne válasza ludsimon (#2412) üzenetére


Ariadne
őstag

Ja, lefelé például abszolút nem. :D A héten háromszor is eljutottam konditerembe, szóval ha sikerül így folytatni (minden esély megvan rá), akkor egy-két hónap és nekem sem lesz gond feljutni a legtöbb helyre. :P

dqdb: No igen, határozottan érezhető, hogy sokkal jobb volt a te telód, mint az enyém, zabcs80 foxa meg a tiéd között is volt egy kis különbség, de egyértelműen a recon volt a leggyengébb. Célnak egyébként megfelel, egy alap teló terepre, a strapát bírja. :) Remélem a sidet nem fogja nagyon csavargatni a 185-ös tárcsa, meglátjuk...

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#2415) carrot


carrot
tag

Ha már ma volt szó teleszkópokról: egy új Recon áráért (ami itt kb. 150-160 euró) tudnék egy használt Fox F100 RLT-t. Véleményeket köszönöm.

[ Szerkesztve ]

(#2416) amargo


amargo
addikt

Sziasztok!

Holnap, mikor tervezitek az indulást? Csak mert én is mennék, de olyan 4 felé már haza kell érnem..

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#2417) Teasüti válasza dunc (#2409) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Ott kezdődik az Orfűi bicikli út? Ott Égervölgynél, ha jól látom, elmentetek a tó felett a hegy gerincén.

szerk: jézusom, 50-nél nekem már halálfélelmem van műúton. Ha bekapok egy kátyút, akkor már azon jár a fejem, mikor esik szét alattam a bringa.

[ Szerkesztve ]

(#2418) sanzi89 válasza Ariadne (#2410) üzenetére


sanzi89
addikt

Hát, az árra azt mondom ha megéri hajlandó vagyok fizetni érte...

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#2419) dunc válasza Teasüti (#2417) üzenetére


dunc
nagyúr

Így van ,majd ha megyünk akkor mehetünk többen !!!
Csak én mentem ennyire piti módon ,ők 60 felett csapatták. (belátható,és jó az út minősége,én nem mertem megengedni annyira a vasat,mert még nem ismerem annyira,a max 68 volt kökény fele tavaly)

[ Szerkesztve ]

(#2420) Teasüti válasza dunc (#2419) üzenetére


Teasüti
nagyúr

És hogy lehet megismerni a vas határait? :DD
Honnan tudod, hol van az a pont, ahol törik? ;]
Óra szerint eddig a rekordom az 51 körül volt, alagút után Ágoston tér felé, ott kiváló az út.
De ekkora sebességnél nem tudok másra gondolni, mint hogy mikor fárad el az anyag alattam. Fékbowden, stucni, kovácsolt alu váll gyengített, bilincsszerű villanyak rögzítéssel (ebben nem bízok, vmiért bizalom gerjesztőbb egy sima masszív acél váll), ezek mind gyenge pontok szvsz. :F

(#2421) emre válasza sanzi89 (#2408) üzenetére


emre
veterán

A városi gépemben egy octalinkes középrész van, 105-ös hajtómű, régi biopace tányérokkal.
Míg a trekking-en szintén integrált, de négyszögtengelyes, és sose volt gondom vele.

Javaslom mindenképpen integrált középrész legyen. Ha marad a négyszög az olcsóbb, szerelhetőbb megoldás lenne. Más kérdés hogy kapsz-e hozzá az igényeidnek megfelelő hajtóművet.
Octalinkes középrész nincs olcsón, vagy nagyon gagyi. Most szoptam vele, vettem egy BB-ES25-ös shimano középrészt, és a műanyag "anya" gyakorlatilag egyszer használatos.
Ha a minőségre hajtasz akkor hollowtech, hosszú távon értékálló, ebből most tele vannak a polcok. És jó hajtóművet is lehet találni elfogadható áron az aprók között.

De jó lenne tudni hogy kb. milyen hajtóműben gondolkodsz. :U
Illetve hogy a hajtás többi részével mi lesz, mert nem hátrány ha szett-ben van cserélve.
Ne tudd meg mit szoptam mire dialektikus egységet teremtettem a 105-ös 3 tányéros hajtómű, a 9-es monti fogaskoszorú és a deore váltó és váltókarok között. :DDD

Ja a városi gépem :B

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#2422) fidig


fidig
tag

Beneveznék a ki tud szebb hátteret a bringájának akcióba...

[ Szerkesztve ]

A remény hal meg utoljára...mert ő a gyilkos :)

(#2423) ludsimon válasza fidig (#2422) üzenetére


ludsimon
veterán

nájsz :)

undefined

(#2424) emre válasza emre (#2421) üzenetére


emre
veterán

ebasztam, nem integrált csapágy, hanem monoblokk van a gépeimben :W

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#2425) SZKEBE75


SZKEBE75
senior tag

Szevasztok!
Aszfaltra MTB-re milyen külsőt ajánlanátok?

pc/N100DC-MZ/X-JCAT-MZ/X-Daphile--RME ADI 2 DAC fs-MZ/X---Focal Alpha 50 Evo---IE 900 -- viablue

(#2426) Teasüti válasza SZKEBE75 (#2425) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Ez engem is érdekelne, mármint az, h érdemes-e leváltani a gyári terepmintást vmi félterepre? Város + túra ösvények alkalomadtán.
Mennyit lehet nyerni vele gördülési ellenállásban? (talán vmi objektív összehasonlítás, pl messzebb gurul-e a bringa és mennyivel)

Nekem üzletben azt mondták, h "olyat, ami tetszik". :)

[ Szerkesztve ]

(#2427) emre válasza Teasüti (#2426) üzenetére


emre
veterán

itt a személyes tapasztalatom, de remélem más is hozzászól a témához

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#2428) Olcsi válasza Teasüti (#2426) üzenetére


Olcsi
senior tag

Én általában aszfalton használom az mtb-m, eredetileg terepgumiféleség volt rajta, de én úgy éreztem nagyon visszafogott a haladásban. Lecseréltem egy schwalbe road cruiser-re, ez szvsz egy középkategóriás gumi. Sokat javított a haladáson, nem bántam meg a vételt, viszont ami negatívuma ennek a guminak saját tapasztalatok alapján az a rövid élettartam. Nem tudom, mennyire egyedi eset, de kb 1-1.5 évet bírt ki nálam, pedig nem vagyok egy aszfaltszaggato. Beperedezett, de nagyon, így ráfért egy csere. Most egy olcsó kenda van rajta, eddig jól teljesít!
Amúgy mivel lehet még könnyíteni a haladáson? Pl középrészt érdemes cserélni, esetleg más áttételt? Vagy mindenképpen trekkingre kellene beruháznom? Egyre jobban érzem, hogy kevés a monti aszfaltra...

(#2429) Teasüti válasza emre (#2427) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Ok, de hol írsz a tapasztalatról? :)
Előtte mi volt rajta? Ahhoz képest milyen? Terepre is kimerészkedsz vele (ha igen, ott milyen), vagy csak műúton? 6 bárral már gondolom elég messze elgurul a képzeletbeli teszten. Nem ráz túl nagyon? Enyém csak 3,4-ig mehet max, táblázat szerint.

Amúgy nincs vmi ilyen összehasonlítás? :C
Fognak egy rakás külsőt, felrakják ugyanarra a gépre őket, aztán legurulnak vele vhonnét és mérik a távolságokat. Ha a slick-eknek van mondjuk egy 50% előnyük a terephez képest - félterepnek legyen mondjuk 30% -, akkor már gondolkodás nélkül cserélnék. :K

Olcsi: gyári gumik vannak még a montimon, 2002-es a bringa és kifogástalan állapotban vannak, leszámítva, h a hátsót már elkoptattam egy picit a sok farolás miatt annó. :) Most nem satuzok vele, így sztem kb örökös lenne.

[ Szerkesztve ]

(#2430) Def26 válasza DopeBob (#2388) üzenetére


Def26
félisten

Köszi, egyenlőre beváltak. Ha bár már vannak sejtéseim, hogy miért kerülnek a komoly kerékpárok 100k -ba... :U

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#2431) becuszabi válasza Teasüti (#2426) üzenetére


becuszabi
aktív tag

Na azt az üzletet kerüld el messzire :)
Érdemes, de nem csak a minta számít. Érdemes fórumokon, vagy a gyártó webhelyén is utánanézni annak, hogy milyen a gumi "összetétele", keménysége, kopásállósága.
Nekem volt olyan külsőm, ami az alacsony, sűrű mintázata ellenére iszonyat módon lassított. Terepen kitűnő volt, de amíg kiértem odáig, a halálomon voltam :)

"Aki szívből él, az élből szív"

(#2432) dunc válasza Teasüti (#2420) üzenetére


dunc
nagyúr

Kérdez meg egy versenybringást mi neki az az 50 km. (nekem crossom van) A határokat nem a bringára értettem ,hanem magamra,és az útra,nem száguldozok ott ahol nem ismerem a terepet. Azért egy jó műszaki állapotban lévő bringának az 50km+ nem árthat meg !!! Ha meg műszakilag nem megfelelő,akkor 30 nál is széteshet alattad !!! Szerintem hétvégén ismét kiruccanunk Orfűre,ha gondolod megbeszélhetjük !

(#2433) emre válasza Teasüti (#2429) üzenetére


emre
veterán

Eredetileg ez volt rajta
Sokkal jobban gurul, de nem nekem ebben az esetben nem az számít amit mérni lehet. ;)
Azt meg írtam hogy csak városban használom. :U
Elöl a teló miatt nem ráz, meg van egy rugózó nyeregcsövem, szóval a fenekemet sem zavarja túlságosan. :)

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#2434) Tamoo válasza Ariadne (#2394) üzenetére


Tamoo
MODERÁTOR

Neked is 351-es Recon-od van? hmmm nem mentem még se Reba-val se Fox-al, de nehezen tudom elképzelni h olyan nagyon sokkal jobban mozognának h azt mondjam hogy "hűűűűű"... bár fene tudja. Mindenesetre nekem tökéletesen elég lesz a Recon úgy érzem.

(#2435) Def26 válasza Xantomas (#2397) üzenetére


Def26
félisten

Hát igazából nehéz megfogalmaznom. Ott fáj, ahol (álló testhelyzetben) a heréimnek kellene lennie/lógnia. :DDD Érdekes, mert ma már nem fájt annyira, pedig minden nap tekertünk.

Tegnap hazamentünk Gyulára és leteszteltem ezt a kerékpár hordozó dolgot is. Egész jól szerepelt, abszolúte nem mozdult el, feszesen tartotta a kerékpárokat egész úton (300km). 15k volt a Decathlonban. Csak ajánlani tudom. Ilyesmi.

[ Szerkesztve ]

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

(#2436) bnss válasza dunc (#2409) üzenetére


bnss
veterán

Köszönöm a társaságot jól esett a tegnapi Mecsek-járás után ismét tekerni egyet - remélhetőleg nem utoljára. Bicikli lemosva, amit csak nekem sikerült összesározni a Pécsi-tó gátjánál. (A lefeléket határozottan élveztem.) ;]

Teasüti: nálam nem volt óra, és még a GPS sem ment, de tuti jöttünk 60 km/h felett. :DDD

[ Szerkesztve ]

"Ép hardverben ép szoftver..."

(#2437) ludsimon válasza bnss (#2436) üzenetére


ludsimon
veterán

"a GPS sem ment, de tuti jöttünk 60 km/h felett"
Ilyenkor látod azért jó ha a gps tracking megy. :)

Én is szeretem tudni hol voltam pontosan a leggyorsabb és akkor legközelebb ott indítom csak be a hajtóműveket. ;] :D

undefined

(#2438) dunc válasza ludsimon (#2437) üzenetére


dunc
nagyúr

Akivel együtt mentek a gyors szakaszon,neki volt órája,és együtt mentek,tehát fix a 60+ .

(#2439) ludsimon válasza dunc (#2438) üzenetére


ludsimon
veterán

Ez aszfalton?

undefined

(#2440) dunc válasza ludsimon (#2439) üzenetére


dunc
nagyúr

Persze,föld úton necces lenne.

(#2441) Teasüti válasza dunc (#2432) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Hát nekem elég rémisztő az 50+. :)
Motoron még soha nem ültem, szal bringa az egyetlen kétkerekű jármű és hát nem növeli túlzottan a biztonságérzetem, h a beton és köztem nincs semmi. Nem úgy, mint egy autónál.
Meg ekkora sebességnél úgy érzem elég könnyű lesodródni egy kanyarívről, elég hozzá egy poros útszakasz. Amíg autó ezt meg se érzi.

Pénteken CM lesz, oda Bon3ss elhívott, hogy utána majd megmutatja az orfűi utat. :)
Bár ahogy elnézem pl a nyomvonalad, nem egy szinten mozgunk. :B
Ürögi úton felfelé az Y elágtól oda Égervölgyi kereszteződésig azon az emelkedőn sztem csak tolni tudnám a bicajt. :( De egy szusszal tuti nem mennék fel rajta.
Nekem eddig a legnagyobb utam egy belváros-Postavölgy-(szántóföld)-Pogány távolság volt odavissza. Szvsz én elég kevés vagyok még így a közösséghez képest, meg csak ilyen játékbiciklim van. :DDD
Bár, ha azt nézem, h 2 óra alatt értetek fel Orfűre... 40 perc körül voltam kint Pogányban a belvárosból. Majd kiderül, remélem nem leszek túl ciki. :B

(#2442) rétisün válasza Ariadne (#2410) üzenetére


rétisün
veterán

nem kell feltétlenül komplett hajtóművet cserélni, csak lánckerekek cseréjével olyan kombinációt raksz össze magadnak, amilyent csak akarsz, illetve elég az egy-két gyakrabban használt lánckereket cserélni.

más: nesztek, sportypal, végre nem k*rtam el, se kicsit, se nagyon. :))

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#2443) bnss válasza ludsimon (#2437) üzenetére


bnss
veterán

Elfelejtettem feltölteni a telefont, a tegnapi GPS használat leszívta az akksit, ezért nem is erőltettem a használatát. Utólag megnézed, hogy hol kell javítani a részidőkön? :)

Teasüti: nagyon kényelmes tempóban mentünk, van még hova fejlődni. Néhány ilyen alkalom után már érezhetően és láthatóan is jobb időt lehet futni ugyanezen az úton.

[ Szerkesztve ]

"Ép hardverben ép szoftver..."

(#2444) Teasüti válasza rétisün (#2442) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Honnan tudja, h mennyi kalóriát égettél?

(#2445) dunc válasza rétisün (#2442) üzenetére


dunc
nagyúr

Látod-látod működik ez !!! Grat. :C a túrához !!!

(#2446) amargo válasza amargo (#2416) üzenetére


amargo
addikt

Akkor nyitom a sort.

Holnap 9-10 órási indulással, kellene találkozni a Lánchídnál a 0 kilométernél?

gery03: Mi találkozhatunk valamivel előtte majd a Petőfinél és oda gurulhatunk.
Akkor csak az időpontot kellene kitalálni :)

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#2447) rétisün válasza bnss (#2443) üzenetére


rétisün
veterán

ennyi idő alatt az enyémet 25%-ig merítette le, szóval rendesen eszi az akksit.....

(#2444) Teasüti: meg kell adni a testmagasságot/súlyt, és abból számolja ki, persze azért ez nem lehet túl pontos....

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#2448) ludsimon válasza rétisün (#2442) üzenetére


ludsimon
veterán

Te egy állat vagy. :DD
Azé' tudsz Te ha akarsz. :))
A kép tényleg hol van? ;]
Mi az a kis kitérő ott alul? :F

Itt pedig az időjárás össze-vissza volt, úgyhogy a biztonság kedvéért inkább el se indultam ma.

[ Szerkesztve ]

undefined

(#2449) dqdb válasza rétisün (#2447) üzenetére


dqdb
nagyúr

Wattmérőt a hajtóműbe, és máris pontos lesz az az adat. Valamint a bringád árát ráköltheted egyetlen kiegészítőre ;]

amargo: részemről oké, feltéve, ha nem esik holnap induláskor, vagy az éjszaka sokat.

KrenAtesz: nyugi, jöhetsz, holnap nem kell sokat síkon tekerni :D

[ Szerkesztve ]

tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

(#2450) KrAt válasza amargo (#2446) üzenetére


KrAt
veterán

Legközelebb egy light-os körre lehet, hogy csatlakoznék hozzátok, mert én síkon 25 körüli átlagnál többet nem tudok még :B

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum V. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.