Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum V. (téma lezárva)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:49:52

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47001) venember83 válasza Doki-HUN1978 (#47000) üzenetére


venember83
nagyúr

Az új elemeket esetleg mérd le, hogy milyen feszültséget adnak le, mert lehet, hogy sokáig voltak a polcon és már korántsem újak.

(#47002) Doki-HUN1978 válasza venember83 (#47001) üzenetére


Doki-HUN1978
senior tag

Megtörtént, jók.

"A szórakozottság a zsenik erénye"

(#47003) G@ben válasza salieri. (#46999) üzenetére


G@ben
addikt

1-1. Egyik vélemény szerint jó a Wellgo, másik szerint nem. :D

Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

(#47004) GhostLead


GhostLead
tag

Sziasztok! Lenne egy olyan problémám hogy vettem egy VDO X1DW kilométerórát a binyiglimre ami 29-es, és nem tudom beállítani a kerékméretet, mert a kiskönyv amit adtak hozzá nem ír 29-es gumiméretet.
Tudna ebben segíteni valaki! Előre is köszönöm!

(#47005) Doki-HUN1978 válasza GhostLead (#47004) üzenetére


Doki-HUN1978
senior tag

Tegyél a gumi futófelületére középre egy pötty festéket, körömlakkot, bármit. Told előre a bringát egyenesen és mérd le a két pötty közötti távolságot.
Milliméterben megkapod a bepötyögendő méretet...

Hacsak valaki nem tud egy számadatot?!

[ Szerkesztve ]

"A szórakozottság a zsenik erénye"

(#47006) TripleB válasza GhostLead (#47004) üzenetére


TripleB
senior tag

Mérd le a kerék kerületét. Én a szelepnél jelölve végig gurítom a kereket egy fordulatot és lemérem a távolságot.

[ Szerkesztve ]

"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"

(#47007) D.Orion válasza Doki-HUN1978 (#47005) üzenetére


D.Orion
veterán

Vagy ha van otthon, akkor szabócentivel mérje meg a kereket körbe. Ha nincs, akkor mérőszalag és az általad említett módszer.

(#47006) TripleB: Na ez meg aztán megint egy egyszerű, de nagyszerű ötlet. :B

[ Szerkesztve ]

(#47008) Tomi_Sci válasza Doki-HUN1978 (#47005) üzenetére


Tomi_Sci
őstag

Hasraütésszerűen nem érdemes szerintem, ugye nem tudhatjuk hogy mondjuk egy 2.25 bütykös, vagy egy 1.4 slick :D Én szeleptől szelepig szoktam mérni, egymás után kétszer, hogy pontos legyen.

Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html

(#47009) Doki-HUN1978 válasza Tomi_Sci (#47008) üzenetére


Doki-HUN1978
senior tag

Teljesen mindegy milyen gumi van rajta. Az adott gumival mindig ugyanakkora távolságot fog megtenni, amekkorát megmért.

Ha gumit cserél -ami más méretű- csak akkor nem mindegy, akkor pedig új mérés és kész.

[ Szerkesztve ]

"A szórakozottság a zsenik erénye"

(#47010) Bati0501 válasza D.Orion (#47007) üzenetére


Bati0501
őstag

Sztem is ez a legkézenfekvőbb. :D Én is így csináltam./szeleptől szelepig/ :)

Kezdünk úgy látom elmenni a mm-es pontosságig meg a tudományosnál tudományosabb módszerekig. :))

[ Szerkesztve ]

(#47011) Ndruu válasza GhostLead (#47004) üzenetére


Ndruu
MODERÁTOR

Ez sem rossz módszer és még tovább is lehet finomítani. Ha a kötegelő kilógó végét a talaj felé fordítod, akkor abszolút pontosan le lehet mérni a kerületet. Kérj meg valakit, hogy segítsen a mérésben, mert a pontos méréshez rá kell ülnöd a bringára.
Nekem is le kell majd mérni, szerintem valahol ~2320 mm környékén lesz...

Harrrr!!!!

(#47012) Tomi_Sci válasza Doki-HUN1978 (#47009) üzenetére


Tomi_Sci
őstag

Hacsak valaki nem tud egy számadatot?!

Erre gondoltam.

Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html

(#47013) SOAD19


SOAD19
addikt

Ez nem is rossz, hátha valakinek megtetszik: [link]

Érdemes szétnézni az oldalon, van pár jón ak tűnő hirdetés. :)

[ Szerkesztve ]

(#47014) fpeter07 válasza SOAD19 (#47013) üzenetére


fpeter07
veterán

Nem vagyok különösebben oda a kék bringákért, de ezt kár volt megnéznem. [link]

(#47015) Tüzi válasza fpeter07 (#47014) üzenetére

250.000???
Mókás, hogy egy komolyabb bicikli árán már egész jó motorokat lehet venni... vagy autót.
Akkor asszem' százasért fogom feldobni piacra a giant-em ha meglesz a bianchi :)

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#47016) SOAD19 válasza Tüzi (#47015) üzenetére


SOAD19
addikt

Pont ez jut nekem is mindig eszembe, hogy 200k-ért már lehet venni újonnan robogót is, és azért az csak motor, több anyag is van benne. :DDD
Ezért tűnnek számomra is kicsit túlárazottnak a bicajok, illetve az alkatrészek. :U

[ Szerkesztve ]

(#47017) Tüzi válasza SOAD19 (#47016) üzenetére

na jó, viszont ha egyszer megvan, akkor se kötelező, se olajcsere, se súlyadó, se benzin, se semmi.
gumit is jóval ritkábban kell cserélni, csapágyakat is... lánc-lánckerék meg ugyanúgy :)

szóval egyszer visszahozza az árát, de (hacsak nem valami unikumról van szó) én nem adnék 200ezernél többet egy bringáért... igazából már a bianchi-ra is valahol sajnálom a 150k-t + utazás...
bár ezt az utazást úgy fogom fel, hogy sose vonatoztam még München-ből haza, és milyen jó kirándulás lesz 20ezer forintért... nyáron lemegyek a partra, 1100 forint 3 gombóc fagyi+belépő a strandra.
így nézve sokkal elviselhetőbb :)

mod:
meg amúgy is szeretek vonatozni. megnyugtat.

[ Szerkesztve ]

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#47018) Auratech


Auratech
őstag

Ami engem meglepett, jópár évet kihagyva a vásárolgatásban, hogy mennyire brutálisan vannak árazva az alkatrészek, hogy egy 160 ezer forintos bringán csak gyenge közepes tárcsafék, olcsó felni, mittomén van. Ha rendesen átgondolom, hogy tartós, erős alkatrészeket veszek, hamar 300 fölé menne a dolog. Persze nem megy. Az egyéves bicajomon lassan féktárcsát és láncot kellhet cserélni, meg fogaskerék koszorút... Pedált igen hamar cseréltem, mert összegörbült...
Régen ezeket a dolgokat több évig fel se említettük. Csak pucolni, meg olajozni kellett. Az öreg csepel, amivel após 40 éve naponta jár és nem szakadék, hanem normális kontrás dörzsfékes. Takarítja, olajozza. Kormánycsapágyat cserélt, meg egyszer láncot. Pedig 5-6 láda málnát furikázott vele évtizedekig nyaranta, meg benzines kannát a traktorhoz a hegybe, szar köves úton...Persze acélvázas- húszkilós a dög. Ehhez ma félmilliós nemtommi kellene. Mintha a tervezett elévülés benn lenne a bicajiparban is.

Auratech Field Recording

(#47019) fpeter07 válasza Auratech (#47018) üzenetére


fpeter07
veterán

Noja, a belépőkategóriától kezdve mindennek az ára felemelkedett. Értem én, hogy fejlődik a technika, de ne ennyire. :D

(#47020) Tüzi válasza Auratech (#47018) üzenetére

a jó kis stx rc-n még csak kopásnyomokat sem látok, pedig legalább 4 éve nyúzom :D

どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

(#47021) Auratech válasza SOAD19 (#47016) üzenetére


Auratech
őstag

Számomra elsőrendű előnye a bicajnak, hogy fitten tart. Ha nem sportolok semmit, akkor is tekertem 30 Km-t minden nap. Mivel főként nem fizikai munkát végzek, ez megfizethetetlen. Minden nap kétszer kirándulok. Befele, meg hazafele. Ma is vettem két gombóc finom fagyit (belga csoki-tejszínes karamell) és szép nyugisan hazarodeóztam kellemesen kimelegedve. Közben zenét-rádiót hallgatva.
Motoron gyakorlatilag plusz két réteg ruha kell, vagy fagyoskodom. Mikor beérek, ugyanolyan szar a kedvem, mint kiinduláskor, ráfázva. Ráadásul napközben én mozgok a belvárosban leggyorsabban, bicajozva.
Egy pofás bringa öltöztet is. A Scottim azért nem a legszakadtabb tekerős, és enyhén mocskos melós ruhában(hálózatszerelés..) sem néznek hajléktalannak, ha egy szép tiszta, drágának mondott bicajjal leállok bárhol. Inkább így, mint indiánfrizurával-bőrdzsekiben egy rozsdás, elhanyagolt szakadékon, krokodilbőr cipőben, cigizve....
Nem utolsó sorban egy év alatt még izmosabb lett a combom, mint a győri balettos emelős srácoknak.
Az én koromban el kell kezdeni figyelni az izomtömeg megtartására is. Ilyenkor a kamaszévekben felpakolt izomzat már rég semmivé válik, ha magára hagyja az ember, hivatkozva a sok melóra, bármire.

[ Szerkesztve ]

Auratech Field Recording

(#47022) Cathfaern válasza TripleB (#46982) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Szép bicikli, jó tekerést vele :)

(#47023) Teasüti válasza Doki-HUN1978 (#47005) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Picivel pontosabb mérés, ha üzemi nyomásra van fújva a kerék és ráülve gurulsz előre vele. Itt ugye akár centis eltérések is lehetnek sugárban és kerületben, ha összenyomódik a gumi terhelés alatt.
Két méteren egy-egy centi meg fél százalékos eltérés, ami 1 km-en 5 méter. :D
Ok ok tudom, h menet közben is folyamatosan változik a kerékagy és a talaj közti távolság, egyebet nem tudok elmondani, kérem kapcsojjja ki!
Legalább a referencia érték legyen közel pontos... :)

(#47016) SOAD19
1. Robogó nem sportolási célokat szolgál, közönséges közlekedési eszköz olcsóbb alkatrész utánpótlással.
2. Nem mérvadó a tömege, nem mérvadóak az alkatrészek megmunkálási és anyagminőségei (annyira).
3. Nem kell az előállításához annyira változatos géppark és infrastruktúra sem.
4. Valószínűleg robogóból nagyobb szériában gyártanak, így elég ha nagyobb tételben térülnek meg a befektetések.
5. Márka felára kevésbé dominál.
Összehasonlításul egy robogón lévő alkatrészek biciklis analógiával élve Acera/Alivio szinten mozognak. :P

(#47018) Auratech
Régen még anyagból volt a hajtáslánc és nem volt ennyire elvékonyítva sem.
Apám is folyton ezzel jön, h bezzeg a paraszt bicikliken egy életet kiszolgál egy lánc, meg még mittomén mi minden.
Csak azt felejti el ő is, hogy manapság nem masszív egysebességes rendszerek vannak, vékonyabbak mind a láncok, mint a lánckerekek. És nagy valószínűséggel már tervezett élettartammal gyártanak alkatrészeket (Igen a Saint-et és Dura Ace-t is), amiket a közgazdászok vagy a könyvelők, vagy mittomén kik patika mérlegen számolnak ki. Nem úgy mint régen. Régen túl voltak építve a bringák, ma éppen annyit tudnak, amit minimálisan el lehet várni tőlük. A verseny szinten meg még rosszabb a helyzet, jobban ki van élezve a tömeg/teljesítmény arány.
És akkor csodálkozunk, hogy hamar tönkremegy minden... Fogyasztói társadalomban élünk már, nem a kommunizmusban. (Orosz földön még törvényi rendelkezések is voltak a várható élettartalomra, pl. egy mosógépnek - nem jut eszembe a neve, de mindenkinek volt ilyen otthon - alsó hangon 20 évet KELLETT szolgálnia)

[ Szerkesztve ]

(#47024) Teasüti válasza Teasüti (#47023) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Manapság meg tervezői vonalon külön személyzet van arra, hogy egy jól megtervezett gépet a kritikus pontokon elrontson és éppen csak annyit szolgáljon, amennyit elvárnak tőle (a gyártó).
Nem tudom mikor durran a lufi, de ez így nem fenntartható szemlélet.
Persze amíg a bevétel fontosabb, mint a bolygó, ahol élünk, addig semmi sem állít meg minket a szakadék szélén.

(#47025) FR33


FR33
aktív tag

http://webbicikli.hu/ghost_cross_1800

100-120 körül ennél jobbat találok ? cross keró kéne ilyesmi felépítéssel !

183cm/ 90kg -hoz mekkora váz ajánlott ?

ajánljatok konkrét kerókat ! Teljesen laikus vagyok ! ( aszfalt 80%ban városi használat , 3-4 szer 80-100km-es tura mátrába max néha balcsi még tehát ritkán)

(#47026) belaazallat válasza FR33 (#47025) üzenetére


belaazallat
addikt

Hali!

Magasságodhoz 20-22 coll vázméret illene. Centiméterben 52-56 között. Ez márkánként, vázgeometriánként eltérhet, valamint függ az egyéni testalkattól is(Hosszabb kezek/lábak).

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#47027) superecneB válasza venember83 (#46996) üzenetére


superecneB
őstag

Nem kukacoskodás, de a bowdent is érdemes 1-2 évetne cserélni nem?

Egyre inkább fontolgatom az Avid BB7-et kompletten adapterekkel 160-as tárcsával fékkarokkal ugyan abban az árban ami az Avid Elixir 1 kompletten...

(#47028) venember83 válasza superecneB (#47027) üzenetére


venember83
nagyúr

Nem árt, bár én még bovdenszakadást soha nem tapasztaltam. Viszont a bovdencsere egyszerű, olcsó, te is el tudod pár perc alatt végezni, a fékfolyadék cseréje/légtelenítése viszont lényegesen több figyelmet és időt igényel, illetve légtelenítő szettet, ha nem akarsz mindent innen-onnan (gyógyszertár, kisállat-kereskedés, autósbolt) beszerezni, plusz meg kell tanulni, hogyan légteleníted az illető tárcsaféket. Vagy a másik opció, hogy beviszed szervizbe és pár ezerért légtelenítik és lecserélik benne a fékfolyadékot.

(#47029) mickemoto válasza venember83 (#47028) üzenetére


mickemoto
őstag

Kisállat kereskedésből mi az ami kell légtelenítéshez? Meg úgy általában mi kell hozzá?

(#47030) madmike válasza mickemoto (#47029) üzenetére


madmike
őstag

Akvárium levegőztető cső :D

ennyi egy szett

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#47031) venember83 válasza mickemoto (#47029) üzenetére


venember83
nagyúr

Két fecskendő, x méter (olyan kevés, amennyit nem szégyellsz kérni) levegőztető cső, ami jó a fecskendő hegyére, valamint Avidokhoz kell egy menetes és átfúrt mineknevezzem csavar, aminek egyik oldalára rácsatlakoztatod a csövet, a másik oldalát meg rögzíted a féknyergen.

madmike: breeding kit? Tenyész-szett. :D

[ Szerkesztve ]

(#47032) madmike válasza venember83 (#47031) üzenetére


madmike
őstag

.

[ Szerkesztve ]

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#47033) Ndruu válasza madmike (#47032) üzenetére


Ndruu
MODERÁTOR

breeding -> bleeding
A breeding is értelmes, de teljesen mást jelent.

[ Szerkesztve ]

Harrrr!!!!

(#47034) Katsu


Katsu
aktív tag

Srácok,

77-es átlépő magassághoz 50cm-es Outis váz még jó, ugye?

(#47035) dudi6 válasza dudi6 (#46856) üzenetére


dudi6
senior tag

Budapestről való kijutásban tudnátok segíteni? Nem járok a belvárosban így nem nagyon ismerem a környéket. Thököly úton akarok végigmenni. A Dózsa Gy. után lehet menni bicóval a Keleti felé? Aztán a Rákóczki út is kérdéses számomra. Aztán a Ferencziek tere (buszmegállóban jobbra kell tekerni, vagy egyenes az úton tovább?) Utána az Attila úton-Krisztina körúton-Szilágyi Erzsébet fasoron tudok menni?

[ Szerkesztve ]

(#47036) xylevi


xylevi
tag

sziasztok

baratnomnek szeretnek hasznalt (vagy esetleg ujat ennyiert???) montit venni 50-60 ezer forint kornyeken, nem kell extra, nem fogja tulhajtani vagy ilyesmi, fele-fele aranyba lesz kb. varosban es konnyu terepen hasznalva...magassaga 163cm, atlepo magassaga 75cm...ez pl. jo lehet? megeri az arat? ha linkeltek esetleg ebbe a kategoriaba megbizhato bicot, azt megkoszonom...nem muszaly noi bringa legyen, csak meretbe legyen jo...

[ Szerkesztve ]

(#47037) deicide válasza dudi6 (#47035) üzenetére


deicide
veterán

Az autópályaszakaszok kivételével mindenhol lehet kerékpározni, én legalábbis mentem simán bárhol. A kérdés, hogy hol akarsz a városból kiérni? Budaörs/Érd/stb felé? Én simán a Thököly/Rákóczi/Erzsébet híd/Gellért tér/Bartókon szoktam menni ha Fehérvár felé megyek.

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#47038) dudi6 válasza deicide (#47037) üzenetére


dudi6
senior tag

Budakeszi-Páty felé megyek majd le Tihanyba az a rész már nagyjából megvan(7-st nem akarom bevállalni). Most nézegetem a térképet és lehet egyszerűbb lenne: Városlige-Podmaniczky-Nyugati-Szent István körút-Margit híd-Margit krt-Retek utca-....Valahogy így Melyik jobb, egyszerűbb?

[ Szerkesztve ]

(#47039) deicide válasza dudi6 (#47038) üzenetére


deicide
veterán

Akkor az a legcélszerűbb, igen, amit linkeltél. De továbbra is azt mondom, hogy a 7-es jobb választás lenne, rengeteget tekerek rajta és mindig vigyáznak az autósok, sokan is csak BP-Martonvásár viszonylatban vannak, onnantól nagyon megritkul a forgalom. Sokkal kevesebb szint és a táv is kedvezőbb. Közkút és kisbolt is van közben, ahol tudsz vásárolni.

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#47040) dqdb válasza dudi6 (#47038) üzenetére


dqdb
nagyúr

[link]
Thököly úton bringasáv, aztán úttest a Stefánia út-Városligeten-Hősök tere-Andrássy út (ne a szervizúton, ha tempósan haladnál)-Oktogon-Jászai Mari tér, aztán bringaút a hídon, majd ismét úttest a Moszkváig (a Margit körút minősége pocsék és itt nagyobb a forgalom is), a Mammutnál kanyar a Retek utcai bringaútra (borzalmas szakasz), aztán vagy mész a Szilágyi Erzsébet fasornál a bringaúton (lassú és pocsék és kanyargós) vagy az úttesten (eléggé nagy forgalom). Budakeszi úttól úttest.

Amit linkeltél, ott a Nagy Lajos napközben nagyon forgalmas (keskeny + rossz burkolat), az Erzsébet királyné útja ezen a szakaszon aknásított (a Nagy Lajos túloldalán ellenben tökéletes), az az ív a Városligetben a legtöbbször kátyúzott útszakasz címért indulhatna (pedig az autók ki vannak onnan tiltva), és a Podmaniczkyre se lesz túl sok esélyed három sávon átvergődni a balra kanyarodáshoz a forgalom miatt. A Kútvölgyi lejtőn gondolom, hogy a tervezőprogram vitt csak végig, mert az tényleg lejtő, és jelenleg az Árnyas út egy része le van zárva (a Zugligeti út felőli oldalán zsákutca tábla).

A tiédet én úgy módosítanám, hogy Öv utca-Erzsébet királyné útja-Hermina út-Állatkerti út-Szondi utca-Podmaniczky út, és a végén a Budakeszi út felé egyenesen.

[ Szerkesztve ]

tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

(#47041) dudi6 válasza dqdb (#47040) üzenetére


dudi6
senior tag

Köszi, ez jónak tűnik, szerintem ez lesz. Max. egy kis módosítással. Teréz körút és a Nyugati felüljáró alatt elmenni nem vészes? Ez alapján nézegettem az utat.

(#47042) bubi92


bubi92
őstag

Aki közlekedésre is használja a biciklijét az hogyan védekezik pitsa izzadás ellen xdxd

(#47043) madmike válasza bubi92 (#47042) üzenetére


madmike
őstag

Mérsékelt tempóval. Ha tudom, hogy meg kell jelnejek valahol és nem izzadhatok, akkor 20km/h a max, a fölött már elkezdek izzadni.

"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan

(#47044) dqdb válasza dudi6 (#47041) üzenetére


dqdb
nagyúr

A módosítás jó, bár személyesen nekem a Kacsa utcai bringaút nem a kedvencem bringás csúcsforgalomban (én inkább a Lánchídon és a Váron keresztül a Krisztina körutat szoktam választani, de neked nem raknék bele felesleges szintet mindjárt az elején).

Teréz körút és a Nyugati felüljáró alatt elmenni nem vészes?
Ebben az irányban passz, én a másik irányban szoktam menni mindig, és arrafelé nem. Odafelé ennél bonyolultabb az én megközelítésem, Ajánlanám, de nem egyszerű megjegyezni és ismeretlenül alkalmazni, túl sok kanyar van benne, és hosszabb is (cserébe a jobbkezes kereszteződések száma minimális, nem túl nagy a forgalom, és jó az úttest minősége).

bubi92: utcainak tűnő technikai ruházat (például normál póló helyett megfelelő anyagú túrapóló), de ez sem ér semmit madmike tanácsa nélkül. Én úgy megyek, ha muszáj normális állapotban megérkezni, hogy szigorúan középtányér, olyan visszafogott tempó, hogy kizárólag orron keresztül vegyem a levegőt, sose kelljen kinyitni a számat. Ez jelenleg nálam 23-25 km/h síkon (tavaly még 20-10 km/h volt csak), ekkor még nem izzadok laptoppal a hátam (persze egy-két 30-35 km/h környéki sprint belefér a lámpák miatt, de nem szabad túlzásba vinni, elég túlzásnak a széles terepgumi alattam :) ). Nem árt persze a megfelelő táska sem, ha egy hátizsák megfelelő hátkiképzéssel rendelkezik, és nem olvad rá a hátadra.

[ Szerkesztve ]

tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

(#47045) pengemetal válasza xylevi (#47036) üzenetére


pengemetal
aktív tag

Esetleg ez? (Asszony bicaját árulom, nem nagyon használja, mert kicsinek bizonyult)

"Nem a berúgás a cél, de útba esik"

(#47046) sanzi89


sanzi89
addikt

Aszfaltra, döngölt földutakra vennék kis gördülési ellenállású defektvédelmes gumit 26x1,75 méretben max 5k/darab áron. Körbenéztem, és hát nincs nagy választék...

1. Schwalbe Silento
2. CST Salvo C1316

A Schwalbe-nak elvileg kisebb a gördülési ellenállása, de a defektvédelme a CST 5mm-es gumirétege mellett komolytalan - kevlár betét -. Plusz a Schwalbe elvileg nagyobb név, de itthon jó pár darab 2-3k CST teljesít szolgálatot teljes megelégedéssel. Vélemények?

[ Szerkesztve ]

"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."

(#47047) Teasüti válasza bubi92 (#47042) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Mindenki azt mondja, váltó ruhával.
Még ha zuhanyozni meg átöltözni nincs is lehetőségem, egy váltó póló azért megváltás tud lenni, ha sietek.
Amúgy nem szabad sietni. 15-ig én sem izzadok, pedig rettentő izzadós vagyok.

Illetve technikai öltözékkel, amiben nem gáz, ha beleizzadsz.
Egy mez hamar megszárad, suliba ilyenekben járok.
Pamut pólóim azok a szekrényben porosodnak, mert a hétköznapokon szinte kizárólag mezekben megyek suliba.
Vannak olyan öltözékek is, amikben nem leszel büdös se olyan hirtelen, pl Umbro X-static ezüst szövésű mezei.

(#47046) sanzi89
CST gumik általánosságban véve nem súlybajnokok. Inkább közelítenek az 1 kg felé sokszor.
Én a sválbit vinném, ha hasonló az ára.

[ Szerkesztve ]

(#47048) dudi6 válasza dqdb (#47044) üzenetére


dudi6
senior tag

Ez lesz, köszi. 500 m-el hosszabb csak és tényleg jónak tűnik. Már csak a kaja maradt hátra...Izomgörcs ellen mit szedjek?(1-2-szer már görcsölt be a lábam) Pezsgőtabletta, tengeri só?

(#47049) 313313 válasza dudi6 (#47048) üzenetére


313313
addikt

Bármilyen formában kálcium (pezsgőtabletta vagy kapszula) vagy kombinált kálcium és magnézium külön ne szedd. Legyen nálad müzli, csoki, keksz, szőlőcukor vagy bármi nagy kalória tartalmú cucc, az olykor életet menthet.
Én ma vettem szombati túrára (oda-vissza 250-280km) 10 müzlit, nekem bevált, persze fontos a nagy kalória bevitel is.

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB

(#47050) venember83 válasza 313313 (#47049) üzenetére


venember83
nagyúr

Szőlőcukrot ne, hamar felviszi a vércukorszintet, majd hamar hagyja le is esni, és akkor ugyanott vagy. Müzliszelet, banán, teljes kiőrlésű gabonából készült kekszek, ilyesmi a jó, mert viszonylag gyorsan felszívódnak, de nem ingadozik tőle annyira a vércukorszint.

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Kerékpárosok, bringások ide! - Archívum V. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.