Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- Gurulunk, WAZE?!
- A KOReader ebook olvasó program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- Ingyen kellene, de tegnapra
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #44552 üzenetére
Épp ma láttam, egyetértek veled, nagyon szép a bordós-vöröses festése
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Manitou
veterán
válasz venember83 #44552 üzenetére
Elhiszem , de ez esetben csak 80 vagy kicsit több körül van a limit
-
CurrentValue
tag
válasz amargo #44544 üzenetére
Minden érdekel, bár még igen képzetlen vagyok, de tudom hogy húz a társaság.
Meghát, jó lenne kicsit rendbe tenni a cajgát, mert kezd széthullani, erre is mondhatnátok valami normális helyet a közelbe, mert csöves az összes csepeli hely ahol probáltam:S több kárt okoztak mint előnyt.
-
KaraDani
addikt
Mai kör: Bp. - Szentendre - Paprét - Visegrád - Pilismarót - Dobogókő - Pomáz - Szentendre - Bp. Egy barátommal. 113,78km 1071m Átlag pulzus 150 max 203
Nagyon jó ez az útvonal, jó sok erdészeti aszfalt, főleg ha hazafelé nem sötétedik ránk, és azt se Pomáz felé tettük volna meg (esetleges vadászok miatt nem mertünk már bemenni ).
Pilismarót felől nagyon jó a Dobogókő mászás, kb. 14 km-en 125m-ről 700m-re, úgy hogy teljesen folyamatos mászás, nem nagyon van pihenő. Megtettük egy szusszal, majd 4km-el a vége előtt elkezdtük megbeszélni, hogy kellene egyet versenyezni a végéig. De arra jutottunk, hogy 4 km hegymenetet még egyikünknek sincs kedve végigtolni izomból, így megegyeztünk, hogy a tábla előtt 1,5 km-el mehet az ereszd el a hajam, addig pihenünk. Lepacsiztunk 1,6-al a vége előtt majd visszaszámoltunk, és amit a megadott ponthoz értünk rögtön meg is kezdte az akciót, 10-11 es tempóról 22-24 re, én raktam a kerékre, tudtam, hogy én sprintelek gyorsabban (ős is tudta, azért akciózott rögtön), csak túl kell élni a tábla előtti 200-300 méterig, 195-ös pulzusnál visszafogtam a lihegésem, próbáltam könnyed arckifejezést vágni, hogy amikor fárad és hátranéz, úgy érezze fölösleges tovább mennie ezt a tempót, mert bírom, így is lett hátranézett, majd visszavett kicsit, ezzel nyertem egy kis szusszanást, majd 300 méterrel a vége előtt felváltottam nagytányérra, és kilőttem, 40 km/h-val és 203 as pulzussal robogtam el a Dobogókő tábla mellettKajáról sokat beszéltetek, nekem egyre durvábban szokja a szervezetem, hogy kevesebb kaja/innivaló is elég, az isoban úgyis van elég ásványi anyag, nem kell folyton vedelni. Ma 1,7 liter iso fogyott, egy kit katt chunky, egy müzli, és egy banán, és semmi eléhezés nem volt, pedig 3,5 kilo súlyveszteséggel értem haza
[ Szerkesztve ]
-
04ahgy
nagyúr
válasz detroit17 #44519 üzenetére
Balaton-kört (204km) 13 óra alatt csináltam meg, terepbringával, ~40km-enként evés-ivás-fotózással. 50kg vagyok, erő és energiatartalékom egész egyszerűen NINCS...
HGyu
[ Szerkesztve ]
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
#56474624
törölt tag
Az a 10 grammos vacak a kerék azon részén igenis számít.
Különben nem tudom feltenni a kerékre, mert törött. Volt kettő is a bringán (úgy vettem használtan), és mindkettő eltört levételnél, elképesztően gyengék.
De tényleg azon van a hangsúly, hogy könnyen törik és beakadhat, ami adott szituációban nem biztos, hogy jól fog jönni. Én még nem is nagyon láttam komoly outist prizmával. Egy monti keréken biztos élve marad, nálam már elég sokminden tört, főleg utóbbi időben (rengeteg a különbség aközött, hogy 6, vagy 8-8.5 bar-on használom a bringát), nem fogok ilyennel szórakozni, akár szabály, akár nem. A biztonsági oldaláról annyit, hogy kereszteződés előtt igencsak odafigyelek még nappal is, nemhogy este.
(#44527) venember83:
Mert az olyan könnyű.
(#44544) amargo:
Pedig eléggé lehet érezni, ha akarsz tartani egy jó harmincöt-negyvenes tempót. 30-nál még tényleg nem igazán érezni semmit, kényelmesen tartható szinte.
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz #56474624 #44558 üzenetére
Ha az a cél, hogy kihajtod a beled, minden további nélkül. De nem mind1 a távolság.
KaraDani: Cseles!
Én HJánossal csináltam ezt régebben János-hegyre felmenet.. tudtam, hogy irgalmatlanul be fog keményíteni, de én már az elejétől megnyomtam - persze nem úgy, mint egy gőzmozdony - és, amikor a közelbe ért rákapcsoltam203 pulzust még nem is láttam az órámon.. eddig 195 volt a max.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
KaraDani
addikt
válasz amargo #44559 üzenetére
Múltkor futásnál mértem 202-t, viszont rájöttem, hogy ez az idióta óra max pulzusnak max 200-at rögzít, de amúgy közben meg méri és írja, úgyhogy ha felette vagyok azt vagy láttam vagy nem
Amúgy mára pihentem ki magam teljesen, a versenyre még éreztem a lábaimat (sok volt a szerda+csütörtök). Iszonyat jó érzés volt bringára ülni, annyira simán ment az elején... Csak a végére már megint elkezdett fájni a térdem, meg ez-az, egyre biztosabb vagyok benne, hogy nagyon rövid nekem ez a váz hosszú távon. A végén az lesz, hogy a montira rakok aszfaltgumit a 100km feletti aszfaltos körökre, a cross meg marad városban, meg rövidebb távokhoz, de fájna érte a szívem
-
detroit17
tag
válasz 04ahgy #44557 üzenetére
akkor gyorsan fel kellene szedned pár kilót.
én 63kg vagyok nem mértem magam mostanába, az se sok,,,, még kéne vagy 4-5,és mióta többet bringázok azóta 1-2 kg felszaladt ,de én olyan hamar nem éhezek el.én a 200-ra vittem 2 szendvicset és 5 energiaszelelet. igaz a végére eléhezte, csak egyel kellett volna több szendvics és egy energiaszelet.[ Szerkesztve ]
-
#56474624
törölt tag
Tört a kormányom! Meg a két váltókar is letört. De csak álmomban szerencsére. Lehet azért álmodok ilyeneket, hogy felkeljek, és megnyugodva vegyem tudomásul, hogy a valóság szebb ennél? A kormány különben nem ugyanaz volt, valami érdekes képződmény... Ilyen rossz álmot viszont nem kívánok senkinek, hú de rossz volt.
Most viszont nem tudom eldönteni, hogy menjek-e suliba fertőzni, avagy fertőződni, elég náthás vagyok tegnap óta. Pedig már hétvége óta halomra szedem a c-vitamint (legalább a napi ajánlott mennyiség 3-szorosát, 4-szeresét), erre ott tartok, hogy felkeltem 4-kor, és alig tudtam visszaaludni. De tegnap se nagyon tudtam jól aludni. Bringázni sem voltam tegnap, pedig szép idő volt.
-
ludsimon
veterán
válasz #56474624 #44563 üzenetére
Te is?
Szinte mindenki ilyen náthás meg fáj a torka?Nekem öcsémtől sikerült elkapnom.
Szerintem menj dokihoz, én abból indulok ki, ha egy osztálytársam lebetegít, nem vagyok túl boldog.
Ha nem köhögsz szerintem menj.
Én is megyek gyakszira.
De a biciklizést elfelejtem egy időre amíg meggyógyulok.
Szerintem hétvégére már talán jobban leszek.
Egyébként tegnap én se voltam sajna...[ Szerkesztve ]
undefined
-
tekeyagd
aktív tag
na megrendeltem a DX lámpát új akkuval,a 80 dolcsisat.
A barátaim is átváltanának erre, 1-2 hónapos DX lámpáiktól így megválnának. Ha valakit érdekelnének, írjon privit! -
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #44568 üzenetére
Én azt néztem, hogy a csatlakozó feje pont olyan széles, mint a meménél kapott standard kulacs, így akár érdemes lehet nekiállni az akkumulátort abba belefabrikálni (tekeyagd kulacstartóba helyezhető szerszámtartós megoldása volt az ötletadó).
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
amargo
addikt
Hi, nekem csak annyi lenne, hogy tetszik az akku kijelző, meg igazából kipróbálnám az mit tud - nem fényerőre gondolok -, nekem bevált a mostani is. Csak érdekelne mit tud, lehet nem is érné meg.. ezért - na meg az anyagiak - vacillálok rajta.
Megtartanám, de este úgy is csak én megyek ki terepre - mármint barátnőm nem jön - így felesleges lenne:venember83: Igen, az én lámpám volt a Te bringádra felszerelve. Még csak elmélkedek róla, de értesítelek!
dqdb: Valahol az okok között lehet az is, hogy a mostani akkuja nem vízálló, ezé meg az.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
tekeyagd
aktív tag
válasz amargo #44570 üzenetére
odaírtam,hogy a 80 dolcsiat, én is az akku vízállósága és formája miatt (a vázra tépőzárazható-a másik két srác kizárólag emiatt adná el a régieket). De én megtartom a régit is,néha jól jöhet a 2 lámpa, hátha az asszony is velem tart néha...
Tamoo: mindegyik aluházas!
[ Szerkesztve ]
-
Tamoo
MODERÁTOR
Grammániás outisoknak kerékszett [link]
tekeyagd: azt hittem műanyag (a feketékre gondolok)
-
#56474624
törölt tag
válasz ludsimon #44564 üzenetére
Bementem végül, bár túl sok haszna nem volt, alig tudtam figyelni. Köhögni nem annyira köhögök, de nem túl jó így sem.
Én azért bringával mentem. Még vissza kell mennem kettőre, akkor is bringával megyek szép nyugis tempóban, úgy talán nem árt. Mondjuk eddig annyira nem jött össze a nyugis tempó, ráadásul visszafelé még a szél is fújt már eléggé szembe. Odafelé viszont ha így marad, jól fog jönni.(#44573) Tamoo:
Ó, hát ez még nem is számít annyira könnyűnek.
Itt van olyan (xul), ami 1220 gramm/pár, igaz, az csak szingósban.
De Mavicból van 1295 grammos peremes.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
-
Oracle
senior tag
Olvastátok Bocha írását? [link]
micsoda eszmefuttatások vannak, érdemes beleolvasni a fórumába, de aztán nem idegeskedni,és "magunkra" venni
-
#56474624
törölt tag
válasz venember83 #44575 üzenetére
Na ez az, az a belinkelt 50-60 ezerért már-már túl olcsó. Mondjuk 100-ról van leértékelve, úgy már nem annyira, de a profi kerekek sokkal drágábbak szoktak lenni, nem csak a mavic. Szerintem nem véletlen, valószínű nemcsak a grammokról van itt szó., hanem egyéb dolgokról is.
-
dqdb
nagyúr
válasz Oracle #44576 üzenetére
Hülye kérdés: volt egyáltalán innen a topikból valaki CM-en?
Egyébként én egyetértek a bírságolás módjával, mert nagy visszhangot kapott, és így legalább az egységsugarú divatfixis és társai is megtanulják, hogy kivilágítva közlekedjenek
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Oracle
senior tag
-
rétisün
veterán
asszem, visszajár nekem a "topik legkényelmesebb outisa" cím (kösz Ba cy lus, hogy vigyáztál rá ) nem is annyira a 26-28-as átlagom miatt, hanem inkább azért, mert a héten az öt nap jó időből csak kettőn bringáztam, ami még 150 km se lett.....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Tamoo
MODERÁTOR
-
Finwe
őstag
Hali!
Szerintetek egy ilyen megfelel láthatósági mellénynek városon kívülre?
Finwe
-{PoH}- Patriots of Hungary
-
ludsimon
veterán
válasz Oracle #44576 üzenetére
Tanulságos hozzászólások biciklis oldalról.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Finwe
őstag
Ezt találtam a láthatóságról:
A kerékpár tartozékai
7. Fényvisszaverő ruházat (lakott területen
kívül az úttesten éjszaka vagy rossz látási
viszonyok között).Akkor villogó kar és lábszalaggal már csak elég egy ilyen is Nem szeretnék megsülni a bringán (mondjuk most már elmúlt a nyár...) rossz időben meg lehet világítós esőkabit is viselni ha tényleg csak a fenti 7. pontnak kell megfelelni és nem szó szerint láthatósági mellény viselésére kötelez a KRESZ. (Ezt még nem találtam meg konkrétan.)
Finwe
-{PoH}- Patriots of Hungary
-
Xantomas
őstag
válasz Oracle #44576 üzenetére
Minden jellegű kerékpáros íráshoz tartozó kommentekel már szinte sehol sem olvasok el, kivéve CM, Velo, és Bikemag honlapján.
Egyszerűen egy népszerű oldalon megjelenő írás, magával vonja azt, hogy habzó szájú autós fanatikusok belekössenek abba, hogy " a szemét biciklis átmegy a piroson", "nem száll le a járdán", és különben is, nincs helye az utakon.
Az emberek buták, unatkoznak, valakit mindig keresni kell, akibe bele lehet kötni.
Hülyén közlekedők, primitív barom emberek vannak, nem biciklisek, autósok, vagy gyalogosok, és szinte sosem a normálisabbak írják a provokáló hozzászólásokat, hanem a nagyhangúak.Bocha helyében letiltottam volna a kommentelési lehetőséget.
Nem is írok többet, mert már ezzel is saját magamat hergeltem fel.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #44588 üzenetére
Nem, mert itt nem indítok flame-et, de ott egy hasonló hozzászólással igen.
Egyébként én a mai napig úgy vagyok vele, hogy van:
Járda: ami a gyalogosoké
kerékpárút, kerékpársáv, ami a kerékpárosoké
kerékpáros gyalogút: ami közös autósnak, és kerékpárosoknak
közút: ami a többkerekű közlekedőké (autós, motoros, kerékpáros, traktoros, és kombájnos is használhatja, ha nincs neki a kereszteződések után számára tiltott tábla)
végül pedig autóút, és autópálya: ami kifejezetten az autósokéAz autósok utóbbiról feledkeznek meg, hogy ugyanúgy van olyan út, ami kizárólag az övék, ahogy a kerékpárosoknak is, mégis kötik az ebet a karóhoz, hogy a közút az övék, pedig nem véletlenül kapta ezt a nevet.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
#56474624
törölt tag
válasz rétisün #44580 üzenetére
Most lehet én is megkaphatnám pedig, mert nem tudok túl gyorsan tekerni huzamos ideig a náthám miatt. Ahelyett, hogy kigyógyulnék, egyre jobban mászok bele, de ez nem is csoda, hisz a suliban is köhögnek, orrot fújnak sokan. Francért nem lehet soha kimaradni ezekből a bulikból.
-
dqdb
nagyúr
válasz Xantomas #44589 üzenetére
Én végigolvastam azt a topikot: tömören egyik oldalról blablabla, másik oldalról blablabla, szóval a szokásos. Az egyetlen értékelhető gondolat sanzi89 zseniális érvelése volt
Ba cy lus: Nekem a színe miatt a Borat-féle tanga ugrott be róla először Mindannyiunk érdekében inkább nem linkelem be
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
-
ludsimon
veterán
válasz Xantomas #44587 üzenetére
Azért mindenképpen érdekes és tanulságos volt végigolvasni, pontosabban inkább csak az első 2 oldalt elolvasni.
Érdekes meglátása van egyes autósnak.
Járdára való a bicikli, meg a bicikli nem közútra való, mert 'akadály'.
hmm, az utána való post pedig szépen leírta neki, hogy akkor a lovaskocsis, robogós, motoros is akadály számára. Persze, vannak tuskó bunkó autósok, meg vannak értelmes emberek is (mind autósban, mind biciklisben, mind gyalogosban).A gyalogos oldaláról is olvastam 1-2-t, például a lecsengetést és a 30-al elszáguldó biciklist útálják.
Én kizárólag ott csengetek ahol máshol nem tudok kerülni, pl Lánc-híd. Amúgy máshol (járdán) SOHA!
Bicikliúton meg természetes.Tamoo:
Tesód is nagy bringás?
Öcséd, bátyád?Szép helyek!
Jó ez a kis thumb képecske a fórumban.venember83:
Akkor Te is.
Mindenki náthás meg fáj a torka.
Én már csak abban reménykedek, hogy ez a 2. napom, holnap már talán jobban leszek. Remélem.
Jobbulást Neked is és Ba cy lus-nak is (találó név most )!dqdb:
Igazából a magyar emberek felfogásával van a nagy probléma és ahogy nagyon jól leírta valaki ott, hogy nem képesek a magyar emberek a másik helyébe gondolni magukat és elfogadni, hogy az út nem csak az autóké még ha úgy is érzik.
Más országokban érdekes módon a biciklisek elfogadottak az úton.
De ez már a szokásos blabla szöveg amit már itt 100x leírtunk, szóval nem flamelek tovább.Hopp. Elnézést. Kicsit hosszúra sikeredett.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #44596 üzenetére
A blablabla jelen esetben az ilyenkor mindig felsorolásra kerülő, az utolsó betűig ismert érveket és téveszméket takarja, amik megismeréséhez elég a kerékagy vagy az autózz blog egyetlen írásánál a kommenteket végigolvasni. Az ilyeneknek annyi haszna van, hogy néhány nem write-only ember rádöbben, hogy hülyeséget hallott a tévében, és mégsem lehet mindig az egyirányú utcába szemből bemenni. A mostani kör arra volt jó, hogy a kötelező és/vagy hasznos védőfelszerelésekkel néhányan képbe kerülnek. Még pár ilyen kör, és a bringások értelmesebbik része sokkal szabályosabbá válik, a maradék pedig akkor is menthetetlen, ha személyre szólóan adod neki elő mindezt. Ugyanúgy, mint az autósoknál.
Ezért kerülöm az ilyen flame-gyanús helyeket, felesleges szájtépés helyett inkább bringázok. A budapesti bringázás egyre inkább elfogadottá válik, ez az egyre gyakrabban megadott jobbkezek és csökkenő veszélyeztetések száma alapján saját többéves tapasztalaton alapuló megfigyelésem.
Ez, ha nem versenypályán készült, már kimeríti a közúti veszélyeztetés fogalmát
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
KaraDani
addikt
Tesóm el akart menni mosóba bicajt mosni, mondom elmegyek vele mutatok egyet neki, meg lemosom én is megint a bicajt mielőtt beviszem meméékhez, ne koszosan vigyem, erre elindulás után azt vettem észre, hogy kicsit berozsdásodott a lánc 4 nap koszosan állás alatt. Asszem erre ezentúl jobban figyelek, ráadásul én magam most bontani sem merem - mert nem csináltam még ilyet - így be sem tudom áztatni...
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest